abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_140810544
Hij heeft gewoon de toneelhaak gekregen omdat die niks toevoegde daar _O-
Gaat die na 4 maanden nog steeds janken :')
pi_140998826
Ik las ff op Jimmy zijn fb dat mijnheer ineens niets met Utopia van doen wil hebben.Beetje vreemd aangezien hij nog niet zo lang geleden iets poste over Robin.Daarbij doet hij heel groot daar op fb terwijl de meeste volgers door Utopia zijn gekomen..ik krijg een nare bijsmaak van hem.
Iemand sprak over hem zijnde de manager van een groot security bedrijf..duh??Ik heb een security bedrijf maar hij is niet bekend bij mij.Zijn firma was eerst een schoonmaak bedrijf en ineens is hij de man met het Vtje op zijn jas?
Sorry maar die Vtjes zie iedereen dragen en een beetje security bedrijf met faam draagt deze niet.Dan bedoel ik op persoons beveiliging etc.De mensen die dit werk doen lopen hier ook niet mee te koop op een facebook pagina

Jim,als je dit leest, je begint een beetje een wannabe te lijken in plaats van een serieus persoon.Die rode baret dragen ook velen.De zwarte die ik heb met een ankertje is niet zo makkelijk te krijgen kerel.Daarbij..na een beetje spitten blijkt dat je ook een hoop "verkeerde" mensen kent.Was me al opgevallen met die begrafenis waar je naar toe ging..niet echt voorbeeld kerels

Maar ok,je wilt niets meer met Utopia te maken hebben.Verwijder dan ook alles wat er mee te maken heeft op je facebook.Niet 1 zeggen en ander doen
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:59:31 #178
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_169864718

Jimmy is de persoonlijke beveiliger van aanstelster Sylvana Simons
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')