abonnement Unibet Coolblue
pi_135618334
Peter en Ruud in gesprek, Ik laat me niet wat voorschrijven ( door Jimmy) zegt Ruud,
Peter had erger verwacht,en lacht..... Ruud loopt naar het fornuis en zet ketel op het fornuis........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135618456
Het sneeuwt in Utopia. Natte sneeuw.
Wat een moment he?

Charlotte maakt zich zorgen over Jimmy in de natte sneeuw.
Utopiaan (Harold): "Maak je niet druk, hij is wel wat gewend."
pi_135618599
Vanessa met haar maggi blokjes denkt dat er een engeltje is binnen gekomen.
Zij wist het wel. Onverstaanbaar Limburgs, Noordbrabants gebabbel.
Jimmy kan ook keuken dus gaat haar helpen.
Vanessa maakt gebaren waar haar restaurant komt. Ik wacht op de volgende die Jimmy bespringt. Na 17 dagen elkaar kan ik dat wel begrijpen met deze stoere vent moet ik bekennen.
pi_135618737
Billy aan het woord, handgebaren en veel bla bla bla..ze wil graag de kant van wat ze daar doen uitvergroot hebben...........Jimmy zijn entree vond Peter helemaal top.........

Billy vind zich zelf goed bezig, maar wil stapje terug en laten zien wie ze echt is.........
Ze is niet in Utopia gekomen voor de speeltuin, ze wil de serieuze kant laten benaderen en wil knallen en ze vind het fijn hoe meer gasten etc.

Charlotte nu weer tegen Emil.........Emil raakt geirriteert aan zijn hand gebaren te zien.

Weer over de kruiwagen, Charlotte wil niet de kruiwagen lopen zoeken, afspraak is afspraak.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135618753
Jimmy: Ik ben gekomen om hier geld te verdienen.
Vanassa: Wij allemaal. Nou ja allemaal, .... Ik heb een verkeerde kant gekozen.
Jimmy zegt nog een keer dat hij hier is gekomen om geld te verdienen.

Billy de methadon heks komt binnen vallen en claimt Jimmy meteen.
Billy legt uit dat je in een hoek gedrukt wordt. Jimmy begrijpt het, zij zijn de zogenaamde mensen die het anders wilden zien.



Ik begrijp nu dat Peter degene is die buiten gaat slapen vannacht? Correct me if I'm wrong.

Nadat Andrea Jimmy nog even heeft verteld dat ze zo'n goed gevoel had op wat er zou komen en dat hij toen binnen kwam.!!! <3

Peter geeft een rondleiding:
Als Jimmy de nep douche ziet zegt hij: dit is luxe.
Nu vertelt Peter over de hondenhokken.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 21:06:36 #256
137949 Disana
pi_135619030
Verder met Charlotte, Ruud, Emil en Giorgio.

Charlotte blijft boos. Ze is vermoeid en de spullen staan er niet, en dan zit haar broek vol van de modder die ze gooiden. Volgens de mannen was dat per ongeluk omdat ze aan het scheppen waren. De mannen waren echt alleen maar aan het plagen, zeggen ze opnieuw. Charlotte raast door.

Emil vond het bot dat Charlotte de kas binnenkwam en zei 'ik neem de schep mee.' De schep zat vol aarde, vandaar dat het in haar schoenen kwam. Charlotte weerspreekt dit. Ze gaat maar door en door; Jimmy lijkt totaal vergeten.
pi_135619031
Peter laat het zenderhok zien buiten beeld, daar is Jimmy al eens geweest, streams gaan eigenwijs andere kant op. Als Peter en Jimmy buiten komen komt Harold aanlopen. Waar Jimmy vandaan komt? Amsterdam! Hij heeft een bekende kop zegt Harold.
pi_135619416
Stream 4:
Lot vertelt wie waar ligt op de slaapkamer. Ze heeft moeite met de echte namen van de Utopianen, omdat ze die bijna niet gebruiken.

Hier zit dat vrouwtje die vroeg of je in een gospel zat.
Hier is.. en hier..
Lot: We hebben allemaal foto's en briefjes gezien die we hebben gehad.
Jimmy: Ja dat heb ik gezien!
Lot: Ja, heb je dat gezien? Tof!

De bewoners zien buiten dat er natte sneeuw is.
Rienk: wat een moment he.. hij is er net en dan..
Harold: We hebben een groot zeil
Lot; maak hem nou niet gek!

Jimmy: Vaness hier heb je maggi blokjes. ik ga je wel helpen met koken, dat kan ik ook.
Vaness: Wat fijn dat jij er bent. Ik wist het al want ik was aan het whats appen en wist het toen al. En ik moest zo mijn mond houden.
Jimmy snoert haar de mond en vraagt om haar plannen. Ze legt uit dat ze een restaurantje gaat maken.
Jimmy: Wat is je gevoel erbij dat mensen er op afkomen?
Vanessa: We wachten even op internet en dan kunnen we aanmeldingen aannemen en promoten. Dan blabla kan je een winst maken van 2000 euro in het weekend.
Jimmy: Ik kan ook koken en ik kan Surinaams koken. Dan kan ik je daarmee helpen.
Vanessa: We willen elke week een ander menu maken. We moeten geld verdienen..
Jimmy: Ik ben hier ook om geld te verdienen
Vanessa: Er zijn hier een aantal mensen die dat... hmm ja ik ben hier achter het gasstel gezet en misschien ook wel zelf gedaan.. maar ik kan ook..
Billy: Ik ben zo blij dat jij er bent, want ik wilde er zo tussenuit. Ik was zo klaar met door de loods rennen.
Jimmy: Ik heb een hoop gezien wat anders kan of ik zou willen.
Billy: ambieer ja!
Jimmy: Nou simpeler kunnen
Billy: Ja, je word echt in een hoek geduuwd hier hoor.
Jimmy: gewoon lekker samenwerken
Billy: ik begon karaktereigenschappen te krijgen van emil dit emil dat.. zo ben ik eigenlijk niet
Jimmy: Daar ben ik niet van
Billy: Nee dat wilde ik ook niet maar
Jimmy: Ik zou zeggen vrouwtje.. heej ,..
BillY: JAJAJAJAJAJA idd.. dat heb ik nodig.. en daar is de precies.. ja precies.. tof.
Jimmy: Nou dat ga je krijgen dan ook.
Jimmy: Ik ga even met peter op pad. PETER! We gaan even lopen joh.
Andrea: Wacht even ik moet even wat zeggen. Ik voelde dat er iets ging gebeuren er komt iets en jij komt binnen
Jimmy: Nou goed he!
Andrea: Ja fijn he.
Jimmy: Kom Peter.
Peter gaat verder met de rondleiding in het huis. Hij vertelt ook dat ze dingen niet mogen aannemen zonder er iets tegen over te zetten. De melkinstallatie laat hij zien en dat het twee keer per week word opgehaald. Wassen doen we achter dat kleed met een tobbe en warm water. Daar kan je chillen en douchen.. Naja douchen het is primitief.
Jimmy: Het is Luxe.
Peter: Zo grappig.. ik dacht toen ik hierin kwam we slapen buiten in de kou en drillen.. en toen jij binnen kwam dacht ik heeyo captain jack. En dit zijn de hondenhokken
Jimmy: Why
Peter.. euh om geld te verdienen. Dit is een kamertje voor de lege en volle accu's. Dit is de achterkant en de hondenren. En de trekker die het niet deed, die nu het weer doet.
Harold; waar kom je in NL vandaan?
Jimmy: amsterdam en nu Almere
Harold: Je hebt een bekende kop
jimmy: Noem het..
Harold noemt wat plekken op waar hij werkte
Jimmy: Oke, nou misschien daarvan. Vraagt of er konijnen buiten zijn.
Peter heeft twee vallen gezet maar die zijn weggehaald omdat die koeien buiten lopen. Hij weet hoe hij die vallen moet maken.. mja die koeien.
Peter: het is niet zo veel
jimmy: Het is heel veel.
Peter: We zijn veel bomen aan het zagen, dat kan drogen en op de kachel enzo. Dat bad is gevonden. vuur eronder en je kon je wassen. Harold en ik hadden een douche gebouwd.
jimmy: Ik had zoiets klaargelegd om te maken, maar..
Peter daar gaan we eigen groente maken enzo. De biologische kant op.. dat weet je denk ik?
Kijk uit voor de koeien stront.

Hier kan je dus een evenement geven he?
Jimmy: Ja!
Harold: daar ligt de melk
Peter: Ja of je bief en stuk. Belangrijk is dat het rustig bij de koeien is.. want des te meer melk ze geven en de kwaliteit melk ze geven. Dit zijn onze chickies.
Jimmy: waar zijn de eieren?
Peter: stelt de kippen voor.. (grapje) . De koeien laten we buiten met lekker weer. Andrea is van de tuin.. die doet haar eigen dingetje. Paul de bouwer, de jongens helpen hem een beetje. Ja. Je leert iedereen snel genoeg kennen joh. Je zult wel moeten.
jimmy: ik zei al net als tafel ik hoop dat ze eerlijk zijn. Ik houd niet van linksom om rechts om.. dat is makkelijker werken.
Peter: Dat is ook.
Harold: Dit is waar het drama van net om was. Vreemde eend in de bijt en alles komt gelijk naar boven.
Jimmy: Hoop dat het niet meer nodig heeft en haar eigen mannetje kan staan.
Peter: Je merkt er zit 15 man.. en dan dat gaat dan.. en dan kom jij binnen.. heel grappig.
isabella: Ik zou zeggen hier kan je ook liggen hoor.
Peter: Is het wel verstandig, dan word je verkouden en steek je heel de groep aan.
Andrea: Dat moet morgen.. we zijn een vijver aan het maken en die grond komt hier.
Jimmy: gewoon doorbikkelen dus?
Andrea: Dit moet zo snel mogelijk dicht.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 21:14:08 #259
137949 Disana
pi_135619434
Verder met Charlotte, Ruud, Emil en Giorgio.

Ruud: altijd is het Emil, Emil. Ik heb mijn eigen mening! Emil is geërgerd. 'Wil je het nou oplossen of niet?!?' Het helpt allemaal niets, Charlotte blijft boos. 'Je past het niet toe, eerlijkheid en rechtvaardigheid!' klaagt Charlotte. Ze legt uit dat er voorheen allemaal samensmeltingen waren, en daar houdt ze niet van. En jij dan met Billy, zegt Emil. Ja toen wel, toen was het game on, reageert Charlotte. Het is een non-issue voor mij! roept Emil.

Hakim is erbij gekomen. Hij had dat gevoel ook wel over Emil, zegt hij. Jij verschuilt je achter Billy, vindt Emil van Charlotte. Zij heeft het gevoel dat er continu iets tussen hen is. Hakim lacht besmuikt. Het zit Charlotte tot hier, zegt ze terwijl ze naar haar keel wijst. Ze is bedaarder geworden. Ga eens praten met Rien, ga een theoretiseren, adviseert Emil. Ook hij is rustiger.

Emil vindt Billy irritant met haar 'ik vind je zó mooi'. Charlotte begrijpt dat. Maar ze wordt helemaal gek van Emil, al wordt het iets beter. 'Ik vind dat je geen lieve grapjes maakt,' zegt ze tegen Emil. Emil vindt dat hij lieve grapjes maakt. Hakim lacht hard.

Emil is niet van geneuzel en gekonkel en gepussyfoot. Maar we kunnen toch wel gezellig met elkaar zijn, vraagt Charlotte. Natuurlijk, antwoordt Emil. Waarom kwam je hier, vraagt Charlotte hem. Hij antwoordt. Hij dacht dat het zwaarder zou zijn. Hij wil niet het gevoel krijgen dat hij terug naar school moet. Als je zegt dat z'n grapjes anders moeten, dan krijgt hij wel dat gevoel. Ik ben ook een klein beetje cynisch, zegt hij. Ik ook, reageert Charlotte.

Billy is er ook bij komen zitten. Ze luistert gebiologeerd en zegt iets, maar Emil kapt haar af. 'Jullie zijn heel erg bezig jezelf te profileren.' 'Waarom krijg ik dit allemaal te horen,' voegt hij toe. Hakim zegt dat het een kwestie van persoonlijkheid is.

[ Bericht 41% gewijzigd door Disana op 17-01-2014 21:24:03 ]
pi_135619473
Stream 4:
Andrea: Paul en Hakim zouden de deur maken. Van wat ze kunnen vinden.
Jimmy: Dat kan toch ook met gewoon zeil dicht?
Andrea: Ja ik denk het wel.
Peter: Ze wilde gewoon een draaideur maken.
Andrea: Kijk eens hoe lang dat zeil is.. we kunnen dat doortrekken..
Isabella: Dre lieffie dat ga je niet redden.
Jimmy: Dat gaan we morgen doen.. wat is het plan? 8 uur 9 uur? wanneer je zin hebt?>
peter: Kijk het is geen aangenomen werk.. iedereen heeft een eigen utopia.
Jimmy: uiteindelijk hetzelfde
Peter: Nou ik heb een andere Utopia. Drank lol jacuzzi enzo
Jimmy: Met niks
Andrea: Dit is voor compost enzo. Dit gaat dan weer op het land.. geen kunstmatige toevoeging. ik heb alvast wat pompoenen die staan in de grond. Die pitten staan al in de kas.. grappig he. Het veld is waardeloos. Het water loopt niet weg. We zijn geulen aan het maken nu... maar het water loopt dus niet weg.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135619627
Charlotte blijft over van alles doorgaan, Vrienden met en Peter zijn naam valt ook, weet je wat ik bedoel zegt ze voor de 2e keer, ja weet je wat ik bedoel,ze kijkt met een blik van je snapt me toch wel, ze hebben dus van te voren met elkaar gezeten, dat bedoelt Charlotte.

Emil, Gio en Hakim zitten aan tafel bij Charlotte, er wordt geadviseerd door Emil dat Charlotte eens een goed gesprek moet hebben met Rienk............
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135619822
Stream 4: Dit lag helemaal vol en hebben we weg geschept.
Andrea: Hier komt een boomhut en een bar met shakes ofzo.. hier leuke boompjes en dan een leuk bankje... en prachtig hier met vogeltjes s'avonds.. misschien leuk met een live bandje ofzo.. Goed dat zijn gewoon ideetjes.
Jimmy: We hebben een jaar er de tijd voor
Andrea: Ik ben gewoon graag buiten in de natuur
Jimmy: Nou als je hulp nodig hebt.. laat maar weten
Andrea: Je kunt altijd helpen.. lekker scheppen enz
Isabella: ik wil wel weten hoe hoe.. toen ik hier binnen kwam was ik ook echt bezig om mensen te helpen en was daar alleen maar mee bezig. Ik ben dan wel afgestudeerd verpleegster.. en toen moest ik ineens bouwen. En ik was alleen maar bezig met een samenleving.. geen rassen geen stammen.. lekker naief misschien
Jimmy: Dat is jouw binnenkomen misschien
Isabella: Naja.. waky waky wel.. kijk de bedden hadden voor mij ook later gekund, maar ja wel lekker makkelijk.. maar goed hoe zie jij jouw utopia nou dan?
Jimmy: Ik wil een ander beeld naar buiten brengen. Ik houd van mensen samen brengen. Ook al ken ik je niet kom naar mij toe.. Dat is wie ik ben.. maar ik ben ook iemand dat ik ook laat zien hey tot hier en niet verder. Ik heb een persoon, mijn buurman. Kijk ik ben DJ ik houd rekening met mensen. Ik wil ook leven. Nou had ik pas gezeik met hem.. Als ik klaar ben met je ben ik ook echt klaar met je.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135619937
Stream 4:
Jimmy: Ik hoop dat wij een beeld hebben van dat het anders kan. Chill met elkaar, luisteren naar elkaar. Er is een doel er gaat een winnaar uitkomen. Dat boeit mij niet. Nog niet.
Isabella: Nee
Andrea: Kijk toch wat we aan het bouwen zijn. echt bijzonder.
jimmy: Maar je bent verpleegkundige. Ik heb bij mogaskimpie? ofzo gezeten en dan koppel je dertien containers bij elkaar...(stream viel even weg)
Isabella: Ik had BOEM van jou kan ik leren ja!
Jimmy: Nou als het in je straatje past om te leren, moet je dat doen.. waarom niet?
Isabella: Ja
Andrea: Waar een wil is is een weg
Jimmy: Investerende toekomst
Andrea: Lekkere pompoenen eten, tomaten eten van het land.
jimmy: Maakt mij niet uit wat ik eet
Andrea: Maar gewoon lekker met de natuur
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135619950
Op stream 1 gaat Charlotte te keer. Ze zou wel met Hakim uit gaan, en met BIlly, maar heeft het gevoel dat Emil dat niet met haar zou doen. Charlotte zegt: Ik ben nu heel eerlijk he?
(BB waar blijft die drank).
Emil zegt dat hij het gevoel heeft dat Billy en Charlotte zich heel erg willen profileren en daar houdt hij niet van. ;3
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 21:24:36 #265
137949 Disana
pi_135619991
Nog steeds bij Charlotte, Ruud, Emil en Giorgio, Hakim en Billy.

Billy neemt het woord. Ze is er klaar mee want de eerlijkheid was ver te zoeken. Ze vindt Emil een aardige jongen maar hij is niet haar kopje thee. Dat mag ze vinden van zichzelf, maar dat hoeft de relatie niet in de weg te staan. Ze vindt Emil ongelooflijk ijdel, een eigenschap die ze van een man niet mag. Ze is gewoon eerlijk nu. Ruud: hij hoeft niets te zeggen of het is alweer [onverstaanbaar]. Laat haar even praten, zegt Charlotte.

Billy vindt Emil niet loyaal. Er komt kritiek maar die is niet verstaanbaar. Billy vindt zichzelf niet hypocriet. Het was Rienk. Dingen die je zegt zijn vaak hypocriet, roept hij vanaf de haard. Dan vind ik jou hypocriet, roept Billy terug. 'Ik zeg alleen wat ik vind!' [de stream klapt er even uit]

Ik begin jou steeds meer te waarderen, roept Billy tegen Emil. Daarom geef ik aan hoe je overkomt. Emil: jullie probleem heeft schijnbaar te maken met [onverstaanbaar]. Ik kan je recht in je ogen aankijken, als ik iets zeg, zeg ik het met een korrel zout, waarschijnlijk herkennen jullie dat niet. Ik maak geen kwetsende grapjes.

Billy reageert langdurig en begint te huilen. Je moet het loslaten, je moet het niet geforceerd proberen, zegt Emil. Het is dat ik het niet begrijp, meer is het gewoon niet, huilt Billy. Hakim komt er tussen en valt Billy bij. Je hebt me ook twee keer in iets getrokken waar ik geen zak mee te maken had, zegt Emil bozig tegen Billy. Volgens hem heeft Billy gezegd dat ze gemeen is geweest. Hijzelf heeft een open vizier. Kom naar mij als er iets is. Zo sta ik er nu ook in, reageert Billy. Je hebt ook veel te veel willen aangrijpen, zegt Emil. Dat is onzekerheid, vindt Emil. Probeer niet te projecteren. Ik doe geen zak en ik heb het gedaan.

Billy: ik ben beïnvloedbaar, ik doe dingen waar ik niet achter sta. Ze begint opnieuw te huilen. Je ging goed, zegt Hakim. Ik wil altijd dat iedereen me lief vindt, huilt Billy door. Ze weet niet wat ze eraan moet doen. Alle aandacht gaat uitsluitend nog naar Billy.

De reserves raken op bij mensen, meent Emil. Billy jammert verder. Rienk is er ook bij komen zitten. Alle mannen behalve Paul en Jimmy zitten nu vol aandacht om Billy heen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Disana op 17-01-2014 21:37:57 ]
pi_135620100
Billy heeft niets met Emil, in het dagelijks leven zou zij niet met hem omgaan.
Dat brengt wel een bepaalde chemie tussen hun, het brengt haar op een punt om proberen om te turnen maar hem wel kan gaan waarderen.

Emil: Wat vind je dan van mij?
Billy: Ik vind je ongelooflijk ijdel?
Charlotte: Ik ook.
Emil: Maar ik ben ijdel...
Billy: Ik vind je niet loyaal in een groep, dat heb ik nog niet ervaren.
pi_135620113
Stream 4:


Jimmy: bedankt defensie. We gaan eens binnen kijken .. waar is dit voor?
isabella: Echt geen idee.
Jimmy: Gewoon een troepje?

Ze gaan naar binnen toe.


ik stop met verslag geven want het overlapt nu ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135620204
Billy wil niet hypocriet reageren maar juist heel erg open met elkaar zijn.
Rienk: Ik vind jou vooral erg hypocriet in je opmerkingen
Billy kom even hier zitten dan.
Rienk: Ik ben met het hout bezig.
pi_135620293
Billy tegen Emil:
Je bent druk met je uiterlijk, je bent druk met je voorkomen, je bent druk met goed over te komen.
Op de achtergrond gaat Rienk verschrikkelijk tekeer op het hout.
Lotte gaat haar best doen, maar hoopt dat Emil dat ook gaat doen
Billy zegt dit juist omdat misschien wat Rienk zegt dat ze echt Hypocriet is.
pi_135620337
Billy komt er niet achter dat ze hypocriet is als niemand het tegen haar zegt.
Daarom luistert ze naar Rienk en wil ze weten hoe Emil over haar denkt.
Rienk gaat door met zijn hout, Lotte is aan het plassen, Ruud kijkt over de tafel mee.
pi_135620454
Billy huilt op de streams, Andrea geeft Aike een kus.
De hele groep is van slag en de enige die zich nog senang voelt is Jimmy momenteel.

Het type man dat Emil is komt in Billy's omgeving niet voor. Daar kan ze niet mee omgaan. Hakim doet ook een zachte G duit in het zakje. Billy wordt gewoon gemeen, wat ze eigenlijk niet wil. Daarom wilde ze hier vanavond uit stappen (DRUK OP DIE BEL DAN ACHTERLIJKE HEKS!!!) maar ze wil het begrijpen.

Huub/JdM psych voor Billy graag.
pi_135620581
Billy haar tranen komen boven, ze wordt niet begrepen, ze wil leren, ze wil het begrijpen waarom Emil zo is, ze moet met hem daar *wonen*
Billy haar stem slaat over...ze wordt gemeen en dat wil ze niet, ze wilde vanavond uit Utopia stappen, ze wil Emil begrijpen.
Ze laat zich meeslepen, ze begint nu echt te huilen, Huilen mag ook zegt Emil, dat is niet erg.
Billy is zich zelf aan het verliezen, ze wil iedereen tevreden houden, ze wil iedereen lief vinden.....
Het gaat de 1e week al fout en weet niet hoe ze het moet doen.

Ze is verdrietig, ze wil met Emil praten, Rienk vind Billy hypocriet Rienk praat op een rustige toon tegen Billy...........Billy heeft het nu over een vriendinnetje en een dekbed die buiten hing, en het vriendinnetje had dat opgemerkt en Billy niet, maar Billy had het niet expres gedaan om dat dekbed buiten te laten hangen.

Vriendinnetje weet inmiddels wel hoe Billy is

[ Bericht 30% gewijzigd door Toverheks op 17-01-2014 21:40:58 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135620920
Stream 4: Paul, Jimmy, Gio, Harold en Vaness zitten bij de haard.
Paul vertelt: Er zitten mannen dan niets te doen
Harold; Ja ik heb dan geen fut.
Paul: Nee man ik bedoel de jonge jongens. Die doen dan niets.. die zitten gewoon en dan vragen ze wat is er.. en dan zeg ik NU even niet. En nu zit jij erin..
Jimmy: En nu gaan we het gewoon wat anders doen.
Paul: Je hebt het denk ik wel op tv gezien?!
Jimmy: Nee ik heb bewust niet echt gekeken.
Paul: Oh echt?
Jimmy: Ik wilde gewoon jou zelf zien en spreken dat hoeft niet via de TV.
Paul: nou dat vind ik mooi.
Vanessa: Je had wel mooiere kleren mee kunnen nemen voor me hoor. Zie nou hoe we erbij lopen.
Jimmy: Je mag ook van mij aan hoor.
Paul: Er zijn bepaalde stromingen.. heel groen.. absurd groen en hele normale.. en je weet dat je geld moet verdienen om te winnen.
Jimmy: Net had ik het er ook over met Andrea en Isabella. Het interesseert me geen reet hoeveel geld we ophalen. Maar ook al ga ik er morgen uit dan heb ik al gewonnen.
Paul: kijk Hakim is een ondernemer
Jimmy:Ja ik ook
Paul: Maar ik een gezin met kinderen en dan ga ik.... kijk ik heb 15 dagen lopen janken. Dit is wat ik niet wil doen.
Gio : Wat zijn dingen die je hebt gezien die niet kunnen?
Jimmy: Dingen doorzetten en desnoods met zijn 15en iets afmaken en dan doorgaan.
Paul: grootste manco is internet
Jimmy: Is dat zo belangrijk
Paul: Ja..
Jimmy: Je hebt ook je telefoon
Paul: Internet is zoeken en informatie zoeken. Net zoals practische dingen bouwen. De douche.. of dat plan van Andrea of Vaness. Iedereen heeft een plan en daar heb ik wel internet voor nodig.
Jimmy: Maar je zegt afhankelijk van.. ik snap dat het nodig is.. om dingen bij te... kijk ik had het anders verwacht dan dat het nu zo is.
Paul: wat is jouw manier om poen te gaan verdienen als je samen erin zou zijn geweest.
jimmy: Ik zou wat in mijn sport zijn gaan doen. Ik zou mijn plan gaan overdenken. Via de telefoon gaan buiten brengen.
Paul: Maar dat hebben wij ook precies hetzelfde gedaan!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135621152
Rienk spreekt Billy op haar gedrag aan, en dat vindt ze helemaal niet leuk, dit is heel confronterend en nu moet ze wéér huilen. Dit is absoluut wat ze niet wil zijn.

Rienk laat wat doorschemeren dat Billy heel goed weet wat ze doet en dat het beter kan. Daarom benoemt hij dingen. Ja graag zegt BIlly anders kan ik niet leren. SNIK!
"Eén ding als je niet hypocriet wilt zijn, zeg dan nooit iets negatiefs tegen een ander." zegt Rienk.
Billy snikt ja. Maar kijkt nog volslagen verwilderd om zich heen, dit was Haar TV momentje, en dat heeft Rienk niet zomaar af te pakken.
pi_135621158
Stream 4:
Paul legt wat uit hoe die kids werken aan jimmy..
Paul: maar hij is dan zo een pik.. die ligt dan nog op zijn bed en dan vraag ik gelijk aan hem maak dat ding schoon. En Gio doet dat dan.. en er zijn er bij die het steeds niet blijven doen.
jimmy: Heeft iedereen zijn taakie?
Gio: in principie niet echt. We kunnen nog niet echt iets. Net zoals in het begin.. "we hebben een gasfornuis nodig.... "en dan drie uur later stonden ze aan de poort. Dat mag en kan natuurlijk niet.
Dat is te makkelijk.

Andrea doet een rondje drinken.
Vanessa: Verstop de bus weer he
Andrea: Die is allang weer weg :P
Vanessa: Dat moet hier he.

jimmy neemt een slok en zegt zo die is zoet! Calorieën zeg!
Hij vertelt Paul dat hij een eigen bedrijf heeft. Persoonsbeveiliging, objectbeveiliging. Hij zegt nooit nee. Als ze een aannemer zoeken dan neemt hij die klus aan en zoekt hij ook iemand daarvoor. Hebben ze een arts nodig ga ik die zoeken. Daarnaast heb ik ook bij de brandweer gewerkt. Ik ben nu dus brandwacht voor een bedrijf. Zoals evenementen of op een locatie waar de sprinklers tijdelijk worden afgezet.. dan ben ik er voor de verzekering. Dan kan je de eerste meldingen maken. Dat heb ik allemaal bij defensie geleerd. Ik ben ze dan ook echt heel erg dankbaar voor alle mogelijkheden.

Paul: Dat heb ik bij de politie gedaan. Al mijn rijbewijzen enzo
Jimmy: Alleen mijn motor heb ik zelf gedaan
Paul: Ik ook! Ik heb bij de ME gezeten. Daar ben ik chauffeur geweest.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')