abonnement Unibet Coolblue
pi_146480552
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Enix het volgende:

[..]

Als je het over Oldschool Runescape hebt: ja, je moet opnieuw beginnen. En bedoel je 'grote wijzigingen' op gebied van RS3? En vanaf welk jaargetal? Persoonlijk ben ik niet zo fan van RS3, maar de grootste verandering van de afgelopen maanden is volgens mij Elf City geweest.
Nja ik heb hem maar gedownload en een account aangemaakt. Ben er inmiddels achter dat het 'gewoon' een remake is van het oude runescape maar dan mooier/nieuwer. Ben er wel over te spreken, krijg toch een beetje het oude gevoel terug met de voordelen van deze tijd zeg maar.

Ik doelde op inhoudelijke / gameplay wijzigingen ten opzichte van vroeger, en had gehoopt dat ik mijn oude character (inderdaad van old runescape) nog kon gebruiken hierbij..
pi_146513908
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nja ik heb hem maar gedownload en een account aangemaakt. Ben er inmiddels achter dat het 'gewoon' een remake is van het oude runescape maar dan mooier/nieuwer. Ben er wel over te spreken, krijg toch een beetje het oude gevoel terug met de voordelen van deze tijd zeg maar.

Ik doelde op inhoudelijke / gameplay wijzigingen ten opzichte van vroeger, en had gehoopt dat ik mijn oude character (inderdaad van old runescape) nog kon gebruiken hierbij..
Er zijn wel een aantal leuke toevoegingen ten opzichte van 2007. Zo heb je bijvoorbeeld Nightmare Zone, Rooftop agility en Motherlode mining. Daarnaast komen er twee grote updates aan: Zeah (nieuw continent) en Achievement diaries. Als je nog vragen hebt of behoefte hebt aan contact, kun je me ook toevoegen (Iron Suppose). Ik heb mn private chat op 'on' staan en ben redelijk vaak online, haha.

Tot slot kan ik je nog wel aanraden om RSBuddy te downloaden. Dat is een programmatje die je xp bijhoudt en nog wat andere handigheden heeft.
pi_146514822
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef Enix het volgende:

[..]

Er zijn wel een aantal leuke toevoegingen ten opzichte van 2007. Zo heb je bijvoorbeeld Nightmare Zone, Rooftop agility en Motherlode mining. Daarnaast komen er twee grote updates aan: Zeah (nieuw continent) en Achievement diaries. Als je nog vragen hebt of behoefte hebt aan contact, kun je me ook toevoegen (Iron Suppose). Ik heb mn private chat op 'on' staan en ben redelijk vaak online, haha.

Tot slot kan ik je nog wel aanraden om RSBuddy te downloaden. Dat is een programmatje die je xp bijhoudt en nog wat andere handigheden heeft.
Toegevoegd, ik heet Carpeaux ;)

Tevens valt het mij op dat er geen anti-bot middelen meer zijn? Kan me herinneren dat er af en toe een wizard bij je langs kwam of wat anders om je een spelletje te laten spelen tegen het botten.. Is de beveiliging verbeterd of vonden ze het dweilen met de kraan open?
pi_146515420
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Toegevoegd, ik heet Carpeaux ;)

Tevens valt het mij op dat er geen anti-bot middelen meer zijn? Kan me herinneren dat er af en toe een wizard bij je langs kwam of wat anders om je een spelletje te laten spelen tegen het botten.. Is de beveiliging verbeterd of vonden ze het dweilen met de kraan open?
Die zijn al een tijd geleden uit het spel gehaald. De bots waren zo geavanceerd dat ze de puzzels met het grootste gemak konden oplossen. Jagex heeft toen botwatch gemaak. Daarmee kunnen ze bots in het spel detecteren ofzo iets.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_146547431
Jongens, ik ben gestart met een nieuwe char en wilde hem pure mage houden.. Nu krijg ik vanuit de tutorial steeds het verzoek om de eerste quest af te maken, maar daarbij moet ik blijkbaar vechten met een zwaard :') ik zie nergens hoe ik een quest moet cancellen o.i.d.

tevens meen ik mij te herinneren dat je exp kon blokken? Ik krijg nu experience op defense en krijg steeds level ups terwijl ik dat niet wil.. Is dat nog een optie?
pi_146547798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef Thrilled het volgende:
Jongens, ik ben gestart met een nieuwe char en wilde hem pure mage houden.. Nu krijg ik vanuit de tutorial steeds het verzoek om de eerste quest af te maken, maar daarbij moet ik blijkbaar vechten met een zwaard :') ik zie nergens hoe ik een quest moet cancellen o.i.d.

tevens meen ik mij te herinneren dat je exp kon blokken? Ik krijg nu experience op defense en krijg steeds level ups terwijl ik dat niet wil.. Is dat nog een optie?
Tutorial kan je gewoon skippen bij ESC > Skip tutorial.

Bij combat settings kan je instellen om alleen magic exp te krijgen
pi_146549020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

Bij combat settings kan je instellen om alleen magic exp te krijgen
Ook in de nieuwe runescape? Zit me rot te zoeken..
pi_146549114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ook in de nieuwe runescape? Zit me rot te zoeken..


rechts dus. verder gebruik ik zelf revolution

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 20:31:18 ]
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:26:12 #259
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_146552076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

rechts dus. verder gebruik ik zelf revolution
Dit ja.

Is het icoon van de drie zilveren bollen (geen idee wat het voorstelt :+ )
pi_146554865
Daar zie ik alleen staan dat ik van melee mijn experience balanced wil verdelen, of alles naar alleen attack, defence of strenght.. Niet dat ik het uit kan zetten? Dit geldt voor elke spec....?
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:53:10 #261
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_146556962
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Thrilled het volgende:
Daar zie ik alleen staan dat ik van melee mijn experience balanced wil verdelen, of alles naar alleen attack, defence of strenght.. Niet dat ik het uit kan zetten? Dit geldt voor elke spec....?
Je wilt toch geen def xp meer als je magic gebruikt? Dan moet je onder magic van 'balanced' naar 'magic' gaan.

Melee uit zetten gaat natuurlijk niet onder melee, want stel dat je ooit een melee wapen hebt.

edit: Volgens mij is de 1e quest actief omdat je een path hebt gekozen. Kan je ook uitzetten in een tab (naast quests).
pi_146631388
Nice, ik heb mijn oude account weer terug na wat mailen en slijmen bij Jagex :')

Ik zie dat ik gehackt ben geweest, stond op een plek waar ik nog nooit ben geweest en heb allemaal items in mijn bank die ik niet ken.. Mn geld is wel weg ;(

Maar zijn de volgende items nog wat waard?

quote:
Dragon longsword
Dragon boots
Verac's flail
Verac's plateskirt
Verac's helm
Verac's brassard
Green d'hide chaps
Green d'hide body
Of is het gewoon zooi? :')

Ik kan in ieder geval weer verder met mn lvl 90 fletching :P
  donderdag 13 november 2014 @ 23:33:08 #263
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_146632323
Niet veel meer dan 1.5m

De meeste barrows sets zijn een stuk lager dan eerst, misschien dat Dharoks nog het meest is.

In elk geval wel een leuk setje :P
pi_146633006
Hm ok :P

Zie dat de yew longbows uit het spel gehaald, even zoeken hoe ik nu mijn geld moet gaan verdienen :')
  vrijdag 14 november 2014 @ 00:11:43 #265
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_146633739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Thrilled het volgende:
Zie dat de yew longbows uit het spel gehaald, even zoeken hoe ik nu mijn geld moet gaan verdienen
Wut?

Mature grotworms zijn wel aardig, weet niet wat je cb stats zijn. Sowieso kan je met slayer wel aardig verdienen.

Herb run tussendoor.
pi_146635636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Thrilled het volgende:
Hm ok :P

Zie dat de yew longbows uit het spel gehaald, even zoeken hoe ik nu mijn geld moet gaan verdienen :')
longbows zijn shieldbows geworden volgens mij.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_146636627
Ik zag de shieldbows wel staan ja, ik moet mij van het weekend weer even verdiepen in de materie, blijkbaar toch wel genoeg dingen veranderd :P

Ben overigens cb 91 ...



[ Bericht 11% gewijzigd door Thrilled op 14-11-2014 23:52:03 ]
pi_146698620
Argh, per ongeluk een dragon hatchet geequiped op mn toolbelt ;(
pi_146722652
:')

Je kunt ook een Wicked hood halen bij de Wizards tower in Draynor Village. Daarmee kun je dagelijks twee of drie keer naar het Nature altar teleporten. Daarnaast heeft het, geloof ik, iets over de 200 pure essence die je, net als bij een pouch, eruit kunt halen. Na 5 dagen heb je dus al >1000 nature runes (300-350k) door relatief weinig inspanning.

Zo zijn er nog meer daily tasks die je kunt voltooien. Battlestaffs in shops voor 7k kopen en op de G.E. voor 8k verkopen, daily challenges etc. Kijk eens op YouTube. Daar zal wel een guide staan over alle mogelijke daily tasks die geld opleveren.
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:19:40 #270
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_147097758
1 december komt de festive aura weer terug, 50k bonus xp per dag. Verder is er altijd genoeg te doen.

Moet maar eens aan de 90+ gaan beginnen.
pi_147098282
Paar dagen terug het spel weer eens opgepakt na een paar jaar afwezigheid. Maar een nieuw account gemaakt, Ironman style. Ik ben nooit zo van traden en groepswerk en zo, dus dit leek me wel wat. Of ik weer member wordt weet ik nog niet, zien we dan wel weer!
  vrijdag 28 november 2014 @ 21:04:18 #272
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_147099638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef Inaithnir het volgende:
Paar dagen terug het spel weer eens opgepakt na een paar jaar afwezigheid. Maar een nieuw account gemaakt, Ironman style. Ik ben nooit zo van traden en groepswerk en zo, dus dit leek me wel wat. Of ik weer member wordt weet ik nog niet, zien we dan wel weer!
Ook een leuke aanpak ja. Begin wel gevolgd hoe anderen het deden, was leuk om die paden te zien.
pi_147100045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ook een leuke aanpak ja. Begin wel gevolgd hoe anderen het deden, was leuk om die paden te zien.
Ik vind het wel grappig, hoewel je er de eerste zoveel levels natuurlijk weinig van merkt :')

Ben ooit in 2004 ofzo begonnen, lang lang geleden. Game is veel veranderd, niet altijd even goed vind ik. Destijds was lvl 99 heel wat, en iemand met 99 in alle skills, dat was er maar 1. Nu heeft iedereen honderden miljoenen in de bank en 90+ in alles (zo voelt het althans). Zóveel bonus xp wordt er rondgestrooid, vind ik wel jammer eigenlijk. Elk uurtje dat ik speelde van de week zag ik wel een aantal berichtjes "Persoon x has reach 99 in all skills!". Oldschool RS is nog wel wat, maar ja.

Afijn, ik ben een zeurende veteraan, vroeger was altijd alles beter enzo. Ik heb er nog wel plezier in, ondanks dat :D
  zaterdag 29 november 2014 @ 16:16:04 #274
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_147119604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:13 schreef Inaithnir het volgende:
Elk uurtje dat ik speelde van de week zag ik wel een aantal berichtjes "Persoon x has reach 99 in all skills!".
Dat vind ik zelf ook wel demotiverend werken. Ik heb nu iets van 16 99's en uiteindelijk is het wel mijn doel, maar bepaalde skills zijn of traag of saai dus het kan nog wel een goed jaar duren voor ik zover ben. Gelukkig is er altijd wel genoeg te doen aan afwisseling. Dat vind ik wel een sterk punt, dat er veel quests en minigames zijn en items etc. die je graag wilt dat je zelf de variatie kan aanbrengen.

Ben zelf erg blij dat ik na jaren uitstellen eindelijk de 3 kiln capes heb gehaald, ben beter in combat dan ik dacht.
pi_147187830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf ook wel demotiverend werken. Ik heb nu iets van 16 99's en uiteindelijk is het wel mijn doel, maar bepaalde skills zijn of traag of saai dus het kan nog wel een goed jaar duren voor ik zover ben. Gelukkig is er altijd wel genoeg te doen aan afwisseling. Dat vind ik wel een sterk punt, dat er veel quests en minigames zijn en items etc. die je graag wilt dat je zelf de variatie kan aanbrengen.

Da's waar. Moet even kijken wat er de afgelopen jaren allemaal bijgekomen is!
quote:
Ben zelf erg blij dat ik na jaren uitstellen eindelijk de 3 kiln capes heb gehaald, ben beter in combat dan ik dacht.
Ik weet nog dat de originele Fight Caves uitkwamen, met big bad TzTok-Jad en de niet-te-evenaren Fire Cape :D. Ik dacht, dat kan ik nooit, level 702!? En al die waves ervoor? Als me dat ooit lukt (nooit serieus geprobeerd overigens, maybe someday)

Zit nu alleen te twijfelen of ik een maandje members moet kopen voor mn ouwe main of voor mn nieuwe ironman. Het meest interessante nieuwe spul is natuurlijk voor hogere levels, maar alles weer eens van voor af aan doen is ook wel leuk. Decisions...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')