abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 januari 2014 @ 22:05:28 #176
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_135698214
Ben ik de enige die geen acceptgiro heeft ontvangen van FBTO (noch de aanvankelijk acceptgiro noch de herinnering)?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:51:25 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135716670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef leolinedance het volgende:
8-1 is er 110 euro van mijn rekening afgeschreven door ZK. Vreemd, aangezien mijn bedrag anders is en ik per jaar betaal.

Zojuist gebeld, blijkt het iemand in Rotterdam te zijn die mijn rekeningnummer heeft opgegeven :')

Zegt de mevrouw aan de lijn, ik ben zo klaar met werken dus kan het verder niet afhandelen. De wachttijd bij de financiele afdeling is 15 minuten. Ik geef u even het nummer dan kunt u daarheen bellen. Gezegd dat ze maar uitzoeken hoe ze het regelen, wat denken ze wel niet :')
Wist niet dat dat zo makkelijk ging?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een ontzettend domme reacties staan daar onder :') Wat lijkt FOK! dan ineens een samenkomen van de intelligentsia.
Vooral omdat je ook die foto's ziet :')

Een dikke rant en dan een foto van klazien de Hurk uit Goes o.i.d
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 20 januari 2014 @ 13:58:11 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_135716901
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef leolinedance het volgende:
8-1 is er 110 euro van mijn rekening afgeschreven door ZK. Vreemd, aangezien mijn bedrag anders is en ik per jaar betaal.

Zojuist gebeld, blijkt het iemand in Rotterdam te zijn die mijn rekeningnummer heeft opgegeven :')

Zegt de mevrouw aan de lijn, ik ben zo klaar met werken dus kan het verder niet afhandelen. De wachttijd bij de financiele afdeling is 15 minuten. Ik geef u even het nummer dan kunt u daarheen bellen. Gezegd dat ze maar uitzoeken hoe ze het regelen, wat denken ze wel niet :')
Ik heb het altijd al een keer willen roepen in een forumtopic:

Storneren
  maandag 20 januari 2014 @ 14:48:48 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_135718845
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:58 schreef freako het volgende:

[..]

Ik heb het altijd al een keer willen roepen in een forumtopic:

Storneren
Al gedaan, geld is weer terug :)
pi_135723906
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is per persoon verschillend, dus kijk simpelweg welke kosten je vorig jaar gemaakt hebt, en voor hoeveel die vergoed zouden worden door dat extra pakket. Bereken dus hoeveel minder je hoeft te betalen en hoeveel je voor dat pakket kwijt bent. Gewoon even uitrekenen.
Ik heb nog nooit gaatjes gehad of een beugel, zou misschien wel m'n tanden schoon willen laten maken. Geen idee van de werkelijke kosten mocht ik toch een gaatje hebben.. (foto's zijn ook duur meen ik?)
Worry is a misuse of imagination
pi_135732101
Bij ohra gaat het ook lekker. Jaarbetaling gedaan en ik kwam er een paar weken geleden achter dat mijn werkgever via ohra een goedkopere collectiviteit aanbiedt. Dus via telefoon gewijzigd. Krijg ik vandaag ineens 996 euro teruggestort. Dat kan niet. Ohra-app geopend, waarin ineens staat dat ik per maand betaal. }:| dat wil ik niet. Weer bellen: 'dat kunnen wij helemaal niet veranderen joh'. Nu gaat via de administratie naar de crediteurenafdeling een bericht dat er iets fout is gegaan. Ik ben benieuwd of, en zo ja wanneer, dit goed komt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 01:22:57 #182
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135746722
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gaatjes gehad of een beugel, zou misschien wel m'n tanden schoon willen laten maken. Geen idee van de werkelijke kosten mocht ik toch een gaatje hebben.. (foto's zijn ook duur meen ik?)
Hoe oud ben je en hoe lang is het geleden dat je bij de tandarts geweest bent? Als dat lang geleden is dan heb je natuurlijk wel meer risico dat er zich toch een gaatje o.i.d. heeft ontwikkeld.

De kosten voor een gebitsreiniging en het vullen van een (simpel) gaatje liggen in de orde van enkele tientjes. Als het erg lang geleden is dat je bij de tandarts bent geweest is het wellicht verstandig om ook eventjes een foto te laten maken, wel wat duurder maar dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik heb zelf nooit een tandartsverzekering afgesloten, ik ga zo eens in de 2 jaar en dan ben ik een paar tientjes kwijt voor controle en tandsteen verwijderen. Eens in de vijf jaar of zo laat ik ook foto's maken, gewoon voor de zekerheid dat er geen sluimerende toekomstige ellende aanwezig is. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 21 januari 2014 @ 06:52:54 #183
401956 _Dido_
Remember me!
pi_135747839
Leuk verjaardagscadeautje: mail van fbto dat ze er over 2013 verrekenen: 250 euro.
Terwijl ik in december ook al zo'n bedrag moest betalen, ook over een rekening waar 2013 bij stond. Hoe kan dat? Ik heb gewoon het wettelijke ER en zit nu niet meer bij FBTO. Beide behandelingen waren rond de zomer.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_135747853
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 06:52 schreef _Dido_ het volgende:
Leuk verjaardagscadeautje: mail van fbto dat ze er over 2013 verrekenen: 250 euro.
Terwijl ik in december ook al zo'n bedrag moest betalen, ook over een rekening waar 2013 bij stond. Hoe kan dat? Ik heb gewoon het wettelijke ER en zit nu niet meer bij FBTO. Beide behandelingen waren rond de zomer.
Behandeling was dus in 2013, dus dat is niet raar. Mogelijk iets wat niet volledig vergoed werd?
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 januari 2014 @ 07:41:41 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_135748079
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 06:55 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Behandeling was dus in 2013, dus dat is niet raar. Mogelijk iets wat niet volledig vergoed werd?
beide behandelingen waren volgens het declaratieoverzicht in 2013. Als de ene nu van 2012 was en ik had mijn ER toen niet opgemaakt, dan snap ik het, maar nu betaal ik over 2013 meer dan 500 euro ER. Ik heb maar even een mail gestuurd.

Ik had de max van mijn ER voor 2013 dus al bereikt. Die eerste 250 was het restant.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_135748329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 01:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hoe oud ben je en hoe lang is het geleden dat je bij de tandarts geweest bent? Als dat lang geleden is dan heb je natuurlijk wel meer risico dat er zich toch een gaatje o.i.d. heeft ontwikkeld.

De kosten voor een gebitsreiniging en het vullen van een (simpel) gaatje liggen in de orde van enkele tientjes. Als het erg lang geleden is dat je bij de tandarts bent geweest is het wellicht verstandig om ook eventjes een foto te laten maken, wel wat duurder maar dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik heb zelf nooit een tandartsverzekering afgesloten, ik ga zo eens in de 2 jaar en dan ben ik een paar tientjes kwijt voor controle en tandsteen verwijderen. Eens in de vijf jaar of zo laat ik ook foto's maken, gewoon voor de zekerheid dat er geen sluimerende toekomstige ellende aanwezig is. :)
Ik ging 26 jaar lang 2x per jaar, mijn tandarts is met pensioen dus het is nu misschien iets langer dan een half jaar geleden..
Worry is a misuse of imagination
pi_135799895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:48 schreef Zana het volgende:

[..]

maar nu het volgende probleem, ik kreeg vandaag van mijn nieuwe zorgverzekering en rekening over de zorgpolis en daar is de actiekorting die Independer gaf niet verwerkt,

nog iemand via Independer overgestapt met een speciaal actietarief?
ik zie op mijn aanvraag dat het "collectiviteitkorting" wordt genoemd, maar er stond toen niets dat je het bedrag eerst moest betalen en daarna "terug" krijgt....
Kreeg vandaag antwoord van Independer, de nieuwe zorgverzekering was "vergeten" de korting te berekenen....hoe kunnen ze dat nu vergeten, ze krijgen toch de gegevens angeleverd via Independer?
Vorig jaar ook al gehad, maar toen bij een andere zorgverzekering en niet via Independer....had ik ook aan een speciale actie meegedaan, maar toen zou je een bepaald bedrag terug krijgen in het begin van het jaar...moest ik ook eerst achteraan.
Klanten die niet opletten, worden dus genaaid...
pi_135800694
Weet jij hoe hun administratie eruit ziet? Je gaat er nogal kort door de bocht vanuit dat ze erop uit zijn om je te naaien. Er kunnen weleens fouten gemaakt worden. Het zijn net mensen...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_135816140
Op het forum van Independer staan nog meer mensen met hetzelfde probleem. Natuurlijk kan er iets fout gaan, maar ik vind het vreemd, want je geeft precies aan welke zorgverzekering je wilt en wat voor aanvullende verzekeringen en of je per maand of jaar wilt betalen met of zonder eigen risico, dan krijg je een bedrag inklusieve actiekorting te zien en kun je je aanmelden.

En opeens verrekenen ze in de "echte polis" de korting niet. Dat snap ik niet.
  donderdag 23 januari 2014 @ 01:25:50 #190
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135835677
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ging 26 jaar lang 2x per jaar, mijn tandarts is met pensioen dus het is nu misschien iets langer dan een half jaar geleden..
En je hebt al die 26 jaar lang nooit iets serieus hoeven laten doen aan je gebit? Wow! Klinkt als een goed stel bijtertjes wat je hebt. :)

Je oude tandarts is dus met pensioen, dus zal je een nieuwe moeten zoeken, maar is het nog mogelijk om wellicht van die oude tandarts een soort van verklaring te krijgen dat je gebit helemaal in orde was tot op het moment dat hij jou onder behandeling had (een 'saneringsverklaring', dus)? Het wil nog wel eens voorkomen dat een nieuwe tandarts zogenaamd allerlei al-dan-niet-bestaande serieuze 'problemen' ontdekt bij nieuwe patiënten en met zo'n verklaring van je vorige tandarts loop je daar minder risico's op.

Wat betreft een tandartsverzekering: die lijkt mij voor jou, na 26 jaar 'schadevrij', volledig overbodig - er eventjes vanuit gaande dat je geen gevaarlijke hobby's oid beoefent. :)
Je verzekering is duurder dan dat je daadwerkelijk verbruikt. Natuurlijk moet je dan dus wel meteen beginnen met het aanleggen van een spaarpotje voor het geval dat er zich dus wèl iets serieus aandient - ik zou zeggen, zeg je tandartsverzekering op, en stop het maandelijkse bespaarde bedrag in die spaarpot. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135861321
Ik heb een zorgverzekering afgesloten bij IZZ en omdat ik voor de online service koos zou ik 15 euro van ze krijgen. Vandaag is dat op mijn rekening gestort ^O^

FBTO heeft zijn geld inmiddels al wel geïncasseerd (wat ik teveel had gekregen).
pi_135866499
Kan je na 1 januari nog overstappen van bv Agis naar TakeCareNow of van Unive naar Zekur, oftewel binnen één concern, als je niet voor 1 januari iets hebt opgezegd?
pi_135867427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

En je hebt al die 26 jaar lang nooit iets serieus hoeven laten doen aan je gebit? Wow! Klinkt als een goed stel bijtertjes wat je hebt. :)

Je oude tandarts is dus met pensioen, dus zal je een nieuwe moeten zoeken, maar is het nog mogelijk om wellicht van die oude tandarts een soort van verklaring te krijgen dat je gebit helemaal in orde was tot op het moment dat hij jou onder behandeling had (een 'saneringsverklaring', dus)? Het wil nog wel eens voorkomen dat een nieuwe tandarts zogenaamd allerlei al-dan-niet-bestaande serieuze 'problemen' ontdekt bij nieuwe patiënten en met zo'n verklaring van je vorige tandarts loop je daar minder risico's op.

Wat betreft een tandartsverzekering: die lijkt mij voor jou, na 26 jaar 'schadevrij', volledig overbodig - er eventjes vanuit gaande dat je geen gevaarlijke hobby's oid beoefent. :)
Je verzekering is duurder dan dat je daadwerkelijk verbruikt. Natuurlijk moet je dan dus wel meteen beginnen met het aanleggen van een spaarpotje voor het geval dat er zich dus wèl iets serieus aandient - ik zou zeggen, zeg je tandartsverzekering op, en stop het maandelijkse bespaarde bedrag in die spaarpot. :)
Als het goed is zit ik bij z'n vervangster (het is een praktijk)
heb wel een soort gaatje achtig iets gehad wat nog geen echt gat was - maar verder niet echt eigenlijk.
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:04:57 #194
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135874815
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Als het goed is zit ik bij z'n vervangster (het is een praktijk)
heb wel een soort gaatje achtig iets gehad wat nog geen echt gat was - maar verder niet echt eigenlijk.
De opvolger zit bij dezelfde praktijk? Nou, dan lijkt me dat er dus echt geen enkel probleem is, die opvolgster is uiteraard op de hoogte van het dossier dat jouw oude tandarts heeft aangelegd en er is dus ook geen sprake van enige 'rivaliteit' die roet in het eten kan gooien! :)

Als ik jou was dan zou ik gewoon binnenkort een afspraak maken met die nieuwe tandarts en haar vragen om een inschatting van de huidige staat van je gebit en of zij inschat of je 'grote ingrepen' te wachten staan of niet, dit om voor jezelf een afweging te kunnen maken of het verstandig is om je bij te verzekeren voor tandheelkundige hulp of... juist niet.
Desnoods verzoek je haar om een paar foto's te maken, zodat je echt zeker weet waar je de komende jaren aan toe bent (- botte pech en nare ongelukken daargelaten uiteraard).

(en zorg in ieder geval voor een nood-spaarpotje, mocht die botte pech je tòch overkomen!)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135895898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

De opvolger zit bij dezelfde praktijk? Nou, dan lijkt me dat er dus echt geen enkel probleem is, die opvolgster is uiteraard op de hoogte van het dossier dat jouw oude tandarts heeft aangelegd en er is dus ook geen sprake van enige 'rivaliteit' die roet in het eten kan gooien! :)

Als ik jou was dan zou ik gewoon binnenkort een afspraak maken met die nieuwe tandarts en haar vragen om een inschatting van de huidige staat van je gebit en of zij inschat of je 'grote ingrepen' te wachten staan of niet, dit om voor jezelf een afweging te kunnen maken of het verstandig is om je bij te verzekeren voor tandheelkundige hulp of... juist niet.
Desnoods verzoek je haar om een paar foto's te maken, zodat je echt zeker weet waar je de komende jaren aan toe bent (- botte pech en nare ongelukken daargelaten uiteraard).

(en zorg in ieder geval voor een nood-spaarpotje, mocht die botte pech je tòch overkomen!)
heb net gebeld en een afspraak gemaakt
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:07:52 #196
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136184818
Iemand enig idee wanneer ik die 40 euro van Anderzorg kan verwachten? :)

Zag net dat ik met mijn Anderzorg Jong twee gratis brillen kan krijgen bij Specsavers :D van de week maar even langs, denk ik :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_136186037
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef _Dido_ het volgende:
Iemand enig idee wanneer ik die 40 euro van Anderzorg kan verwachten? :)

Zag net dat ik met mijn Anderzorg Jong twee gratis brillen kan krijgen bij Specsavers :D van de week maar even langs, denk ik :)
In de mail stond 'als je op 1 februari nog lid bent'. Dus neem aan wel ergens in februari.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_136187982
Vandaag nog overgestapt naar AnderZorg :)

Hoelang duurt het voordat Mijn AnderZorg actief is?

[ Bericht 18% gewijzigd door Ron.Jeremy op 01-02-2014 11:34:16 ]
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:15:38 #199
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136201622
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de mail stond 'als je op 1 februari nog lid bent'. Dus neem aan wel ergens in februari.
Ja, dat meende ik me ook te herinneren. Thanks :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_136201646
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Vandaag nog overgestapt naar AnderZorg :)

Hoelang duurt het voordat Mijn AnderZorg actief is?
Je vorige verzekeraar had je zelf al opgezegd?

Ik denk dat wanneer je jouw pas binnen hebt je wel kan inloggen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')