abonnement Unibet Coolblue
pi_138057869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien heb je het inmiddels gezien:

UTO / Medisch verlof van Paul
Ja, die heb ik gezien. Ik hoor er verder niets over van de bewoners.
pi_138197825
quote:
Paul vrijdag – even?- terug in Utopia!

door Evert Santegoeds
Utopia-hoofdrolspeler Paul keert daar, tegen de verwachting van zijn vriend Hakim in, vrijdag terug van ziekteverlof. Hoelang hij dan weer bij de andere Utopianen zal bivakkeren weet niemand; ook hijzelf op dit moment nog niet.


De gezondheid van Paul (53) heeft roet in het eten gegooid.

Paul heeft vanmiddag in het ziekenhuis te horen gekregen wat hij mankeert; eerder deze week werd al duidelijk dat het in elk geval om de redelijk onbekende aandoening ‘blaasverlamming’ zou gaan.
‘Hij laat de diagnose die hij net te horen heeft gekregen nu op zich inwerken en bespreekt op dit moment met zijn gezin de mogelijkheden en de consequenties,’ vertelt een bron rond het veelbesproken SBS-programma, ‘vrijdagmiddag keert Paul in elk geval terug binnen de grenzen van Utopia. Daar zal hij de anderen dan vertellen wat er precies met hem aan de hand is, en ook wat hij heeft besloten te gaan doen; blijven of afscheid nemen.’
Er is SBS6 en producent Talpa kennelijk veel aan gelegen Paul voor de tv-hit te bewaren. Onze bron zegt: ‘De makers van het programma hebben de aannemer al aangeboden hem zodanig te faciliteren dat de behandelingen die hij dient te ondergaan in Utopia zelf zouden kunnen plaatsvinden. Voor dat doel zou dan een speciale ruimte worden ingericht. Maar dat moet hij zelf ook willen. Eerder gaf hij het karwei graag af te maken, maar daar moet hij fysiek ook toe in staat zijn. Pauls gezondheid staat natuurlijk voorop.’
Wat Paul ook beslist; hij keert in elk geval even terug in het tv-programma. Zijn rentree is vrijdag live te volgen via de streams. En maandag zal op SBS6 weer een extra lange uitzending van een uur te zien zijn met alle verwikkelingen rond de populaire Paul.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 april 2014 @ 14:01:13 #103
335263 freaky40
pi_138397521
Heeft Paul een officiële facebook of Twitter account eigenlijk? Zie alleen maar fakes.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 april 2014 @ 12:50:00 #104
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138432102
Ik keek laatst de eerste aflevering terug: Paul verliet een wereld waarin mensen alleen maar bezig zijn met geld verdienen. _O- _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138433690
Ik vind het wel jammer....PI: de ondernemende kant van paul was ik best benieuwd naar.
Zo ook icm met Hakim. Nu verdwijnen die ''grote'' plannen een beetje naar de achter grond en komt het neer op nog meer geouwehoer met z'n allen.
pi_142958794
Ik heb net Captain America 2 gekeken, waar Robert Redford in speelt. Die vind ik enorm op Paul lijken. Ook al is hij iets van 30 jaar ouder :')



pi_155707457
De zoon van Paul heeft lymfklierkanker.

http://www.omroepwest.nl/(...)ker-en-zamelt-geld-v
  woensdag 2 september 2015 @ 07:13:11 #108
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_155751492
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest hoor!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_155751868
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:13 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest hoor!
Vreselijk.Je kind doodziek.Het ergste wat een ouder kan overkomen. :'(
pi_155784222
Waarom met je kop in de krant en je zoon die ziek op bed ligt ? 8)7
pi_158978751
Wat doet Paul opeens in de Chinese Utopia?

http://15.qq.com/
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_159007410
paul in utopia china...
  maandag 11 januari 2016 @ 10:58:56 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159007435
WEET IEMAND HOE HET MET ZIJN BLAASPROBLEMEN GAAT?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_159010117
quote:
5s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:58 schreef eleusis het volgende:
WEET IEMAND HOE HET MET ZIJN BLAASPROBLEMEN GAAT?
hij probeert er nu met acupunctuur met stokjes vanaf te komen
verhip, een signature!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:00:51 #115
427541 Cir
yes she is
pi_159054517
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:37 schreef ddww het volgende:

[..]

hij probeert er nu met acupunctuur met stokjes vanaf te komen
_O- _O_

mocht het waar zijn dat chin Utopia
leuk voor pikkepijp :Y ^O^
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 21:44:10 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_160724377
Wat een ongelooflijk goed nieuws voor de zoon van Paul, en de rest van de familie Lenten.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')