abonnement Unibet Coolblue
pi_134588122
Kijk wat professionele games op youtube. En dan gewoon imiteren.
Conscience do cost.
pi_134588219
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:42 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe je een goede gank krijgt enzo en wat goede warding plaatsen zijn, wanneer wards kopen, goede counterjungle momenten en wat te doen als je wordt gecounterjungled en misschien items.

heel veel dus maar ik hoop dat het lukt :P
Gewoon alles dus. Beste advies dat ik je kan geven is een stream opzoeken van een jungler en een beetje kijken wat hij doet. Oddone, Meteos en Diamond streamen regelmatig, en er zijn altijd ook video's van op youtube te vinden. Vooral Diamondpro, als je die man een paar games jungle ziet spelen zie je zoveel goede dingen gebeuren, hij maakt vrijwel nooit ook maar een fout.

Counterjunglen zou ik nooit doen, tenzij dat hun jungler dood is en je toch in de buurt bent. Zelfs dan moet je uitkijken waar hun sololaners zijn. Voornamelijk gewoon in je eigen jungle blijven. Als je gecounterjungled wordt pings spammen en hopen dat je team komt. Niet dood gaan is het belangrijkste, omdat je nu zoveel xp krijgt in de jungle als je achter staat dat je nooit echt ver meer achter komt te staan.

Qua items op Vi zijn er behoorlijk wat mogelijkheden. Spirit of the Ancient Golem is een must, daarna kun je van alles doen. Trinity Force en Black Cleaver als je goed gaat (Meteos deed dit vandaag tegen Fnatic en dat ging echt enorm goed), als je wat verder achter staat of als je team een tank nodig heeft kun je wat tank items halen waar de situatie om vraagt.
pi_134588542
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:49 schreef Keselo het volgende:

[..]

Gewoon alles dus. Beste advies dat ik je kan geven is een stream opzoeken van een jungler en een beetje kijken wat hij doet. Oddone, Meteos en Diamond streamen regelmatig, en er zijn altijd ook video's van op youtube te vinden. Vooral Diamondpro, als je die man een paar games jungle ziet spelen zie je zoveel goede dingen gebeuren, hij maakt vrijwel nooit ook maar een fout.

Counterjunglen zou ik nooit doen, tenzij dat hun jungler dood is en je toch in de buurt bent. Zelfs dan moet je uitkijken waar hun sololaners zijn. Voornamelijk gewoon in je eigen jungle blijven. Als je gecounterjungled wordt pings spammen en hopen dat je team komt. Niet dood gaan is het belangrijkste, omdat je nu zoveel xp krijgt in de jungle als je achter staat dat je nooit echt ver meer achter komt te staan.

Qua items op Vi zijn er behoorlijk wat mogelijkheden. Spirit of the Ancient Golem is een must, daarna kun je van alles doen. Trinity Force en Black Cleaver als je goed gaat (Meteos deed dit vandaag tegen Fnatic en dat ging echt enorm goed), als je wat verder achter staat of als je team een tank nodig heeft kun je wat tank items halen waar de situatie om vraagt.
dankje! :)
mn jungleroute was red> wraiths> wolves> blue> dat nieuwe ding> evt base > golems > wraiths > wolves> nieuwe ding

maar er is 2 keer in 1 oppotte gezegd red> wraiths > blue> rest.
is dat oké of is het niet tijdefficient van boven naar beneden ( blue side van beneden naar boven te gaan)

ohja. heb jij liever mobility boots of ninja tabi/merc threads?

de reden dat ik de 1e keer geen golems pak ik dat ik na red red buff meestal niet meteen golems aankan ( kan ik wel aan maar ik wil niet met 30 hp rondlopen of net gekilled worden )
Because you know i'm all about that ass
pi_134588818
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134588820
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:47 schreef ems. het volgende:
Kijk wat professionele games op youtube. En dan gewoon imiteren.
doos zei dat dat trolls waren :')

verdomme doos wat heb je me nu weer gezegd

ohja: is frozen mallet echt zoveel overpriced?
Because you know i'm all about that ass
pi_134588837
quote:
_O- _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_134588915
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef blow... het volgende:

[..]

dankje! :)
mn jungleroute was red> wraiths> wolves> blue> dat nieuwe ding> evt base > golems > wraiths > wolves> nieuwe ding

maar er is 2 keer in 1 oppotte gezegd red> wraiths > blue> rest.
is dat oké of is het niet tijdefficient van boven naar beneden ( blue side van beneden naar boven te gaan)

ohja. heb jij liever mobility boots of ninja tabi/merc threads?

de reden dat ik de 1e keer geen golems pak ik dat ik na red red buff meestal niet meteen golems aankan ( kan ik wel aan maar ik wil niet met 30 hp rondlopen of net gekilled worden )
Ik zou eerst gaan beseffen dat lol geen vast strategie heeft.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134588998
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik zou eerst gaan beseffen dat lol geen vast strategie heeft.
mja dat is waar :') toch over het algemeen...

als het een vaste strategie had was het geen game he.
Because you know i'm all about that ass
pi_134589263
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef blow... het volgende:

[..]

omdat je annie support op ap bouwt (tenminste, dat deed je :P) :P
Ik heb een nieuwe build en speel nu mid maar het lukt nog steeds niet :')

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:27 schreef Keselo het volgende:
Voor mij is het hele punt achter Annie support dat je zelf carry potential krijgt. Early game oneshot je mensen in je lane en met de juiste items kun je dit mid en late game gewoon blijven doen. Er is geen reden om zo tanky te gaan als ze in competitive doen, omdat jij meer gold en lvls zult hebben als je het goed doet.
Dat gaat in ARAM erg goed zolang ik achter anderen kan blijven hangen. Sta ik in mijn eentje dan ben ik in 2 klappen dood :{
Net stond ik in ieder geval tegen een Zed, en waar hij massive damage uitdeelde en veel meer pressure had moest ik dus telkens terugzakken om te overleven. En als ik dan eenmaal een Q + W op hem kreeg dan haalde het weinig uit en kreeg ik het 10 keer terug. Zo gaan al mijn potjes met Annie :? bij mij zijn die aanvallen alleen sterk als ik voldoende farm en feed mogelijkheden krijg zoniet dan blijft er niks van heel... Snap geen kloot van deze champ.
pi_134589350
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe build en speel nu mid maar het lukt nog steeds niet :')

[..]

Dat gaat in ARAM erg goed zolang ik achter anderen kan blijven hangen. Sta ik in mijn eentje dan ben ik in 2 klappen dood :{
Net stond ik in ieder geval tegen een Zed, en waar hij massive damage uitdeelde en veel meer pressure had moest ik dus telkens terugzakken om te overleven. En als ik dan eenmaal een Q + W op hem kreeg dan haalde het weinig uit en kreeg ik het 10 keer terug. Zo gaan al mijn potjes met Annie :? bij mij zijn die aanvallen alleen sterk als ik voldoende farm en feed mogelijkheden krijg zoniet dan blijft er niks van heel...
had hij veel mr> koop void staff> sorcerer shoes
Because you know i'm all about that ass
pi_134589965
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef blow... het volgende:

[..]

dankje! :)
mn jungleroute was red> wraiths> wolves> blue> dat nieuwe ding> evt base > golems > wraiths > wolves> nieuwe ding

maar er is 2 keer in 1 oppotte gezegd red> wraiths > blue> rest.
is dat oké of is het niet tijdefficient van boven naar beneden ( blue side van beneden naar boven te gaan)

ohja. heb jij liever mobility boots of ninja tabi/merc threads?

de reden dat ik de 1e keer geen golems pak ik dat ik na red red buff meestal niet meteen golems aankan ( kan ik wel aan maar ik wil niet met 30 hp rondlopen of net gekilled worden )
Mobi boots als er minstens 2 lanes zijn die makkelijk zijn om te ganken, en alleen als ik ze voor 12 minuten kan halen, anders Ninja Tabi (de CC reduction krijg je al van je spirit of the ancient golem.
pi_134591837
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Keselo het volgende:

[..]

Mobi boots als er minstens 2 lanes zijn die makkelijk zijn om te ganken, en alleen als ik ze voor 12 minuten kan halen, anders Ninja Tabi (de CC reduction krijg je al van je spirit of the ancient golem.
aah thx :)
Because you know i'm all about that ass
pi_134596343
Je geeft al aan dat je Vi jungled, daarmee (als je zelf zo nodig een vaste route wilt) kan je dan red - wraiths - blue of blue - wolves - red doen. Kijk een beetje wat voor jou het handigste is, want als Vi kan je al vroeg ganken. Dus het gaat er een beetje aan liggen wat je early wilt doen. Ik zou zelf pas op level 3 beginnen met ganken, maar er niet te veel tijd aan verdoen (in iedere skill een punt).

Build ligt er een beetje aan, Keselo gaf al goede items aan, je kan ook tankier gaan en je ADC beschermen. Laatste keer dat ik Vi junglede had ik wel een Black Cleaver, maar ook een Iceborn Gauntlet om de divers te slowen. Uiteindelijk een goede keuze geweest (was sowieso een blind pick, en hun jungler was ook een Vi, maar Diamond 3), want mijn peel zorgde er voor dat we de teamfights konden winnen. Maar vaak zal je dus tanky gaan, met Spirit of the Ancient Golem.

Vi is geen slechte counterjungler, dus zodra je een beetje gevoel hebt voor het junglen in algemeen, goede momenten om te counterjunglen is zodra je de jungler van de tegenstander spot. Je kan het aggressief doen, als in, wards in zijn jungle plaatsen (sowieso een goed idee om de entrance/exit te warden als je wilt counteren), maar het beste is als je bijv. in de bovenste helft van de jungle bent en je ziet de andere jungler bot ganken. Je gaat er toch niet op tijd zijn, dus je kan dan wat van z'n farm pakken. Maar, let inderdaad er wel op wat in dat geval de mid en top lane doen. Het is en blijft riskant, maar met je Q kan je wel leuk ontsnappen.

Verder, gewoon veel junglen en er gevoel voor krijgen. Iedere game zal anders verlopen, dus iedere game heb je een andere focus.
  maandag 23 december 2013 @ 11:05:04 #64
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_134598772
Iemand wilde me perse een skin cadeau geven, ik vroeg om een teemo, want die heb ik nog niet! Geeft hij mij in plaats daarvan mysterious gifts. En ik heb niet erg veel geluk gehad met de mysterieus gifts. Ik krijg altijd skins voor champions die ik niet zo vaak speel. Zo ook vandaag. Dus ondertussen heb ik via die gifts 2 rammus skins, 2 vayne skins en 2 twisted faith skins gekregen! :') }:|
pi_134602176
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 08:08 schreef DjNivek het volgende:
Je geeft al aan dat je Vi jungled, daarmee (als je zelf zo nodig een vaste route wilt) kan je dan red - wraiths - blue of blue - wolves - red doen. Kijk een beetje wat voor jou het handigste is, want als Vi kan je al vroeg ganken. Dus het gaat er een beetje aan liggen wat je early wilt doen. Ik zou zelf pas op level 3 beginnen met ganken, maar er niet te veel tijd aan verdoen (in iedere skill een punt).

Build ligt er een beetje aan, Keselo gaf al goede items aan, je kan ook tankier gaan en je ADC beschermen. Laatste keer dat ik Vi junglede had ik wel een Black Cleaver, maar ook een Iceborn Gauntlet om de divers te slowen. Uiteindelijk een goede keuze geweest (was sowieso een blind pick, en hun jungler was ook een Vi, maar Diamond 3), want mijn peel zorgde er voor dat we de teamfights konden winnen. Maar vaak zal je dus tanky gaan, met Spirit of the Ancient Golem.

Vi is geen slechte counterjungler, dus zodra je een beetje gevoel hebt voor het junglen in algemeen, goede momenten om te counterjunglen is zodra je de jungler van de tegenstander spot. Je kan het aggressief doen, als in, wards in zijn jungle plaatsen (sowieso een goed idee om de entrance/exit te warden als je wilt counteren), maar het beste is als je bijv. in de bovenste helft van de jungle bent en je ziet de andere jungler bot ganken. Je gaat er toch niet op tijd zijn, dus je kan dan wat van z'n farm pakken. Maar, let inderdaad er wel op wat in dat geval de mid en top lane doen. Het is en blijft riskant, maar met je Q kan je wel leuk ontsnappen.

Verder, gewoon veel junglen en er gevoel voor krijgen. Iedere game zal anders verlopen, dus iedere game heb je een andere focus.
aah thx. Met die q ben je idd hypermobie zolang je niet uit de charge geknockt wordt
Because you know i'm all about that ass
  maandag 23 december 2013 @ 13:02:43 #66
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_134602656
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:49 schreef Keselo het volgende:
Counterjunglen zou ik nooit doen, tenzij dat hun jungler dood is en je toch in de buurt bent. Zelfs dan moet je uitkijken waar hun sololaners zijn. Voornamelijk gewoon in je eigen jungle blijven. Als je gecounterjungled wordt pings spammen en hopen dat je team komt. Niet dood gaan is het belangrijkste, omdat je nu zoveel xp krijgt in de jungle als je achter staat dat je nooit echt ver meer achter komt te staan.

Of Trick2g met z'n Udyr plays.

Maximum disrespect _O_ _O_
pi_134604053
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand wilde me perse een skin cadeau geven, ik vroeg om een teemo, want die heb ik nog niet! Geeft hij mij in plaats daarvan mysterious gifts. En ik heb niet erg veel geluk gehad met de mysterieus gifts. Ik krijg altijd skins voor champions die ik niet zo vaak speel. Zo ook vandaag. Dus ondertussen heb ik via die gifts 2 rammus skins, 2 vayne skins en 2 twisted faith skins gekregen! :') }:|
Hij is verslaafd aan mistery giften en wil dat je hem terug gift. Wat een homo
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 23 december 2013 @ 13:53:12 #68
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_134604667
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hij is verslaafd aan mistery giften en wil dat je hem terug gift. Wat een homo
Ik bedoelde dus niet dat hij ze allemaal gegeven heeft! :P Hij had er maar twee gegeven. Maar in totaal met gifts van anderen, krijg ik niet veel bijzonders qua skins! :D

En heb nog steeds mijn poro icon niet! :{
pi_134606261
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus niet dat hij ze allemaal gegeven heeft! :P Hij had er maar twee gegeven. Maar in totaal met gifts van anderen, krijg ik niet veel bijzonders qua skins! :D

En heb nog steeds mijn poro icon niet! :{
ik krijg hem wel maar heb hem ook nog niet
Because you know i'm all about that ass
pi_134606349
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef blow... het volgende:

[..]

ik krijg hem wel maar heb hem ook nog niet
Ik vind Zirene ook een fijne speler om naar te kijken en luisteren. Geeft veel tips. Streamt alleen nu niet veel meer maar staat wel veel leuks op, ook al is het S3
~Si vis amari, ama~
pi_134606414
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik vind Zirene ook een fijne speler om naar te kijken en luisteren. Geeft veel tips. Streamt alleen nu niet veel meer maar staat wel veel leuks op, ook al is het S3
thx :D
Because you know i'm all about that ass
pi_134615837
Welke jungle champs raden jullie aan om mee te beginnen?
pi_134615853
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef GlenSpey het volgende:
Welke jungle champs raden jullie aan om mee te beginnen?
Degene die je het leukst lijken.
Conscience do cost.
pi_134616040
quote:
:D
Nieuw is niet altijd beter.
pi_134616135
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Degene die je het leukst lijken.
Daar heb ik niks aan. Ik zoek een goeie champ om het jungleproces mee te leren ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')