abonnement Unibet Coolblue
pi_134927909
Verplaatst naar Wii U.

[ Bericht 95% gewijzigd door Aether op 31-12-2013 15:50:44 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134928534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef BurungElang het volgende:
Mijn eerste ervaringen met mijn eigen 3DS XL zijn toch wel 'wow'.
Even rondgesnuffeld in de eShop die tijdens kerst niet bereikbaar was. Ondanks dat ik altijd erg kritisch ben geweest op Nintendo's beleid wat betreft online service (en nog steeds kritisch ben) ziet de eShop er erg strak uit. Het is een verademing vergeleken met de Wii shop. Makkelijk erdoorheen, makkelijk tegoed aanvullen, demo's downloaden.. erg netjes. Ook Zelda had ik binnen no-time binnen.

Meteen even 2 game demo's gedownload en tegoed aangevuld. Eerst heb ik Rayman demo gespeeld en toen Monster Hunter. Ben echt heel erg onder de indruk grafisch én 3D. Altijd een voorstander geweest van 3D films/games terwijl veel mensen er niets mee hebben. De diepte vind ik toch wel indrukwekkend in deze twee demo's. Voor mijn gevoel voegt diepte echt iets toe aan de ervaring. De kijkhoek had uiteraard groter gemogen want je moet het apparaatje wel vrijwel stil houden.. maar als je in de goede kijkhoek zit (die ik overigens makkelijk te vinden vind).. erg mooi!
Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig. :P Maar dan zal je helemaal weg worden geblazen door Zelda OoT of RE: Revelations.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134931373
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig. :P Maar dan zal je helemaal weg worden geblazen door Zelda OoT of RE: Revelations.
Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk ben ;)
Misschien heeft het meegespeeld dat ik eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen heb gehoord over het 3D... en daarom zo verrast ben door hoe sterk het effect is, zelfs in 2D platform game als Rayman ziet het er totaal anders uit dan de "2D" Rayman.
pi_134980292
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef BurungElang het volgende:

[..]

Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk ben ;)
Misschien heeft het meegespeeld dat ik eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen heb gehoord over het 3D... en daarom zo verrast ben door hoe sterk het effect is, zelfs in 2D platform game als Rayman ziet het er totaal anders uit dan de "2D" Rayman.
Snel onder de indruk, het 3D effect bij Rayman is lang niet zo goed en mooi als bij andere spellen + de graphics zijn relatief erg belabberd. Door de demo heb ik wel besloten om 'm te kopen maar dan op ieder ander systeem dan de 3DS zelf. :{ Want het spel zelf is geweldig.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134980374
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef BurungElang het volgende:

[..]

Een bril nodig of bedoel je dat ik snel onder de indruk ben ;)
Misschien heeft het meegespeeld dat ik eigenlijk altijd alleen maar negatieve dingen heb gehoord over het 3D... en daarom zo verrast ben door hoe sterk het effect is, zelfs in 2D platform game als Rayman ziet het er totaal anders uit dan de "2D" Rayman.
Het 3D-effect geeft in spellen als Mario 3D Land, Zelda en Mario Kart een goed effect.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134981331
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Het 3D-effect geeft in spellen als Mario 3D Land, Zelda en Mario Kart een goed effect.
Mooiste 3D-effect vind ik tot nu toe bij Luigi's Mansion 2 en Castlevania. :Y
----
  zondag 5 januari 2014 @ 10:07:18 #257
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135095210
Als ik in de E-shop mijn tegoed wil opwaarderen (door op credit card te clicken) krijg ik de volgende melding:

Foutcode: 011-9010

Er is een fout opgetreden probeer het later nog eens.

Verder niets, heeft iemand hier een oplossing voor?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 5 januari 2014 @ 11:19:30 #258
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135096154
Ik heb een tweedehands 3DS gekocht waar nog een eshop account op staat met ambassador games (10 NES en 10 GBA games). Kan ik deze games downloaden en vervolgens m'n eigen eshop account aanmaken en gaan gebruiken? Of moet deze account erop blijven staan als ik deze games wil blijven gebruiken?
pi_135103371
Ben op het moment bezig met Phoenx Wright, Dual Destinies.
Erg leuke game! Iets van 25 euro in eShop.

Wel vind ik het zonde dat er in 3D soms "ghosting" is (bijv. als de judge aan het woord is zie je zijn hoofd zowat driedubbel.. zowel kantelen/afstand veranderen als aanpassen van de slider heeft geen zin). Misschien is dat alleen op de XL? Of het is gewoonweg niet goed geprogrammeerd.. anyway ik speel het maar zonder slider, wat wel een beetje jammer is aangezien het er in 3D erg tof uitziet. Mag de pret verder niet drukken overigens, tof spel (maar je moet er wel van houden) ^O^
pi_135106128
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef BurungElang het volgende:
Ben op het moment bezig met Phoenx Wright, Dual Destinies.
Erg leuke game! Iets van 25 euro in eShop.

Wel vind ik het zonde dat er in 3D soms "ghosting" is (bijv. als de judge aan het woord is zie je zijn hoofd zowat driedubbel.. zowel kantelen/afstand veranderen als aanpassen van de slider heeft geen zin). Misschien is dat alleen op de XL? Of het is gewoonweg niet goed geprogrammeerd.. anyway ik speel het maar zonder slider, wat wel een beetje jammer is aangezien het er in 3D erg tof uitziet. Mag de pret verder niet drukken overigens, tof spel (maar je moet er wel van houden) ^O^
heeft er niks mee te maken. Ligt aan jezelf, heet ook wel moeheid van je ogen. tenminste ik heb dat als ik al een tijdje aan het spelen ben.
  Redactie Games zondag 5 januari 2014 @ 16:22:18 #261
181272 crew  Noppie2000
pi_135106343
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:19 schreef BigSmurf het volgende:
Ik heb een tweedehands 3DS gekocht waar nog een eshop account op staat met ambassador games (10 NES en 10 GBA games). Kan ik deze games downloaden en vervolgens m'n eigen eshop account aanmaken en gaan gebruiken? Of moet deze account erop blijven staan als ik deze games wil blijven gebruiken?
Volgens mij dat laatste.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:25:42 #262
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135106490
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Volgens mij dat laatste.
Hmm, dan laat ik hem voorlopig nog even zoals ie is. Mocht ik ooit wat in de eshop willen kopen kan dat altijd nog.
pi_135108418
pfff ik koop voorlopig even niets. moet fire emblem nog uitspelen, ben net klaar met zelda. teveel goede games op dat ding nu, al heeft bravely default de interesse.
pi_135109255
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

heeft er niks mee te maken. Ligt aan jezelf, heet ook wel moeheid van je ogen. tenminste ik heb dat als ik al een tijdje aan het spelen ben.
Durf met zekerheid te zeggen dat het niet aan de moeheid van de ogen ligt... Zal wel met programmeren dan wel de 3DS zelf te maken hebben (zo weet ik dat er twee 3D modes zijn in Mario Land omdat ééntje "dieper" is maar wel meer ghosting geeft). Het is namelijk niet heftig (je ziet niet echt drie dubbel, maar meer een soort "ghosting"). Maargoed.. 2D is het ook nog erg mooi :+

Ook ik heb echt een rits games waar ik mee vooruit kan. Erg tof ook dat in de eShop hele mooie games te vinden zijn voor een kleine prijs.
pi_135110582
zou best kunnen maar ik merk het altijd pas als ik lang achter elkaar speel, vandaar.
pi_135128962
Is er nog iets van een aanbieding oid of komt er nog wat aan?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_135138876
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Als je onder de indruk was van Rayman op de 3DS heb je eigenlijk een bril nodig. :P Maar dan zal je helemaal weg worden geblazen door Zelda OoT of RE: Revelations.
Ik vind dit wel meevallen. Ik vond het 3D effect bij Rayman erg tof, maar het was ook mijn day one game dus toen waren er nog niet heel veel andere games om mee te vergelijken.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:11:42 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_135151757
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 6 januari 2014 @ 17:30:41 #269
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135152533
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind dit wel meevallen. Ik vond het 3D effect bij Rayman erg tof, maar het was ook mijn day one game dus toen waren er nog niet heel veel andere games om mee te vergelijken.
Speel 'm maar eens op een andere console, zelfs de Vita. De port voor de 3DS is veruit de slechtste, helaas.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:48:22 #270
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135179884
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef BurungElang het volgende:
Ben op het moment bezig met Phoenx Wright, Dual Destinies.
Erg leuke game! Iets van 25 euro in eShop.

Wel vind ik het zonde dat er in 3D soms "ghosting" is (bijv. als de judge aan het woord is zie je zijn hoofd zowat driedubbel.. zowel kantelen/afstand veranderen als aanpassen van de slider heeft geen zin). Misschien is dat alleen op de XL? Of het is gewoonweg niet goed geprogrammeerd.. anyway ik speel het maar zonder slider, wat wel een beetje jammer is aangezien het er in 3D erg tof uitziet. Mag de pret verder niet drukken overigens, tof spel (maar je moet er wel van houden) ^O^
Ik vind de 3d erg tof bij PW-DD. Ik moet zeggen, phoenix speel ik doorgaans door de console met 1 hand vast te houden en in de andere het pennetje, dan wordt een 3ds XL na een tijdje toch wel zwaar en krijg ik die ghosting omdat ik ga rusten, en dus de hoek verander.

Ik heb alleen gelezen dat de cases niet super lang zijn bij deze :( dus ik ben benieuwd of dat achteraf tegen gaat vallen of niet. De eerste die ik op de gewone DS heb, die eindigde echt met een monster case waar ik ik weet niet hoeveel uur over deed! :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135185242
Gisteravond voor het eerst SM3DL uitgespeeld. Althans het reguliere gedeelte.
Nu bezig met de specials. Heb de game echt onderschat qua schoonheid.
pi_135186644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik vind de 3d erg tof bij PW-DD. Ik moet zeggen, phoenix speel ik doorgaans door de console met 1 hand vast te houden en in de andere het pennetje, dan wordt een 3ds XL na een tijdje toch wel zwaar en krijg ik die ghosting omdat ik ga rusten, en dus de hoek verander.

Ik heb alleen gelezen dat de cases niet super lang zijn bij deze :( dus ik ben benieuwd of dat achteraf tegen gaat vallen of niet. De eerste die ik op de gewone DS heb, die eindigde echt met een monster case waar ik ik weet niet hoeveel uur over deed! :D
Ben nu bij de 2e episode.. 3D is inderdaad erg gaaf in deze game, de mooie plaatjes komen echt tot hun recht en creëren een prachtige sfeer. Heb de ghosting alleen bij de judge gezien... Heb het idee dat hoe "intenser" de 3D = hoe kleiner de kijkhoek (logisch ook).

Heb zelf de eerste op de gewone DS jaaaren geleden even gespeeld, vond dat toen al een gaaf spelletje.. maar deze is echt super ^O^

Ik speel zelf overigens door hem gewoon op tafel te leggen (alsof je een boek leest), of bijv. op mijn been als ik op de bank zit en dan met één hand vasthouden. Daardoor blijft de kijkhoek altijd stabiel.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:10:42 #273
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135206961
Zelda is gaaf! Heb wel na een paar uur al paar keer gehad dat ik iets te snel de tekstballonnetjes heb doorgeklikt en daardoor echt geen idee heb wat ik moet doen...
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Redactie Games dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:52 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_135208309
Speel nu castlevania. Toffe game, al snap ik de kritieken wel.
pi_135228566
Morgen Mario Bros. eShop à ¤5 :o :')
Wat een prijzen...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')