abonnement Unibet Coolblue
pi_133777819




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2014 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133777838
Echt heel erg faal. Nu is zijn moraal dramatisch....
pi_133777852
Ik denk dat ik hem gelijk ook maar verkoop dan :s
pi_133777891
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:36 schreef Binamin het volgende:
Ik denk dat ik hem gelijk ook maar verkoop dan :s
Ik verkocht hem voor 6.5 miljoen aan Norwich.
Siem trouwens voor 16 miljoen aan Southampton :)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133778092
Nu Sigthorsson voor 11,5 miljoen aan Wolfsburg en Cillessen voor 8 miljoen aan Torino :o _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133778280
Kan niet wachten op einde 1e seizoen, dan krijg je tenminste normale prijzen... Hopen dat ik duarte weer voor 30m kan verkopen zoals in mijn laatste game.
pi_133779162
Mitrovic is te goed gewoon _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779254
Milan biedt 30M op Wijnaldum _O-
pi_133779532
Ja hoor, dubbele game met Chelsea en Anderlecht en wie loten elkaar in de kwartfinale van de CL? Juistem :P

Even kijken hoe dat eruit gaat zien haha, ben benieuwd. Kan hem maar beter gewoon simuleren ofzo denk ik.

Ronde hiervoor echt op epische wijze van PSG gewonnen met Anderlecht. Thuis stond ik na 8 minuten met 0-2 achter. TOen maar zoiets van fuck it en hele wedstrijd vol op de aanval gegaan..ging erg goed, maar scoorde slechts 1x. In Parijs daarom vanaf de eerste minuut zo gespeeld en na een snelle 1-0 leek het voorbij..maar daarna tikte ik ze helemaal zoek..echt een geniale wedstrijd. Voor rust nog omgebogen naar 1-3 (in 10 minuten tijd :D ) en ondanks een late 2-3 dus door :D

Zlatan al vroeg uit de wedstrijd trappen hielp ook wel. Was ook een teamopdracht om hem hard aan te pakken :')



Zaha is echt absurd goed trouwens, maar speelde bij Man U nooit. Mocht desondanks mee naar het WK en daar was hij topscorer (en Engeland won). Nu dus bij PSG :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor, dubbele game met Chelsea en Anderlecht en wie loten elkaar in de kwartfinale van de CL? Juistem :P

Even kijken hoe dat eruit gaat zien haha, ben benieuwd. Kan hem maar beter gewoon simuleren ofzo denk ik.

Ronde hiervoor echt op epische wijze van PSG gewonnen met Anderlecht. Thuis stond ik na 8 minuten met 0-2 achter. TOen maar zoiets van fuck it en hele wedstrijd vol op de aanval gegaan..ging erg goed, maar scoorde slechts 1x. In Parijs daarom vanaf de eerste minuut zo gespeeld en na een snelle 1-0 leek het voorbij..maar daarna tikte ik ze helemaal zoek..echt een geniale wedstrijd. Voor rust nog omgebogen naar 1-3 (in 10 minuten tijd :D ) en ondanks een late 2-3 dus door :D

Zlatan al vroeg uit de wedstrijd trappen hielp ook wel. Was ook een teamopdracht om hem hard aan te pakken :')

[ afbeelding ]

Zaha is echt absurd goed trouwens, maar speelde bij Man U nooit. Mocht desondanks mee naar het WK en daar was hij topscorer (en Engeland won). Nu dus bij PSG :')
Mitrovic _O_
Ik heb net ook Januzaj gehuurd :9
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779627
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:54 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Mitrovic _O_
Ik heb net ook Januzaj gehuurd :9
Sinds ik hem definitief heb overgenomen is hij alleen maar geblesseerd (Januzaj) :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779635
Ik heb 50 miljoen en ik weet niet wat ik er mee moet. Balanta is onhaalbaar geworden en ik heb eigenlijk ook een goede keeper nodig. Of goed genoeg als 2e keeper. Dan speel ik het hele seizoen wel met v/d Hart :)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779644
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sinds ik hem definitief heb overgenomen is hij alleen maar geblesseerd (Januzaj) :(
Wat heb je voor hem betaald?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Wat heb je voor hem betaald?
Veel te veel haha, 18 miljoen ofzo. Gaat nergens over, maar wilde hem per se hebben :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb 50 miljoen en ik weet niet wat ik er mee moet. Balanta is onhaalbaar geworden en ik heb eigenlijk ook een goede keeper nodig. Of goed genoeg als 2e keeper. Dan speel ik het hele seizoen wel met v/d Hart :)
Koentje Casteels :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Koentje Casteels :)
Ik vind zijn stats niet echt goed :@
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Veel te veel haha, 18 miljoen ofzo. Gaat nergens over, maar wilde hem per se hebben :')
Valt nog wel mee voor zo'n talent toch?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133779806
Na 31 wedstrijden sta ik 6 punten achter Man City. Geen titel voor Chelsea dit jaar vrees ik..Heb echt vaak 0-0/1-1 thuis gespeeld tegen teams uit het rechterrijtje..echt vaag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779816
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Valt nog wel mee voor zo'n talent toch?
Als je een topclub bent wel, maar als je Anderlecht bent :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779893
Ik denk dat ik bij de affiches tussen Chelsea en Anderlecht ze gewoon allebei vol op de aanval zet en niks aan de tactiek verander verder. Gewoon allebei 2x 90 minuten knallen en dan zien we wel wie er door is (Chelsea lijkt me). Alleen wissels dan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133779949
Guido Pizarro ziet er ook goed uit :o


En dat voor 2,5 miljoen :{
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133780004
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef dion_v_k het volgende:
Guido Pizarro ziet er ook goed uit :o
[ afbeelding ]

En dat voor 2,5 miljoen :{
Prima stats ook.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133780073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Prima stats ook.
Dat bedoel ik dus :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133780254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :')
:D
pi_133780335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :')
Oh ik dacht dat je het echt over zijn looks had.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133782169
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je het echt over zijn looks had.
:@
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133782232
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef dion_v_k het volgende:
Guido Pizarro ziet er ook goed uit :o
[ afbeelding ]

En dat voor 2,5 miljoen :{
Dus controlerende middenvelder heet ineens regista? Weten we dat ook weer :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133782505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus controlerende middenvelder heet ineens regista? Weten we dat ook weer :P
He's back :o :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133782596
Ik kan Januzaj nu ook naar Ajax halen voor 18 miljoen.. Doen?

Dit is mijn team nu, opzich al genoeg CAM's maar zo'n talent wil ik eigenlijk wel naar Ajax halen :@



Ik weet het niet :'( ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133783108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

He's back :o :D
Ik postte gisteravond/afgelopen nacht nog, joh :P

Heb je me gemist? O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133783123
lol, ik laat een 17-jarige debuteren in de nationale ploeg om hem voor België te claimen (dubbele nationaliteit). Scoort hij meteen :D

Is een verdedigende middenvelder :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133783139
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan Januzaj nu ook naar Ajax halen voor 18 miljoen.. Doen?

Dit is mijn team nu, opzich al genoeg CAM's maar zo'n talent wil ik eigenlijk wel naar Ajax halen :@

[ afbeelding ]

Ik weet het niet :'( ;(
Hij speelt bij mij ook regelmatig op links en op rechts, wel handig zo'n speler, maar het is veel geld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133783577
Bij mij gaat het wel lekker bij Sparta. Eerste periode gewonnen (op doelsaldo) en in de 2e ronde van de beker gewonnen van Achilles. Nu op naar Nac Breda. Feyenoord is overigens al uitgeschakeld in die beker door een stel amateurs

Gelukkig staat er vanaf het begin wel direct een jupiler league waardig team, want geen cent om iets fatsoenlijks te doen. Tevens ook veel belangrijke spelers met aflopende contracten, terwijl ik geen geld heb om ze te kunnen binden. Maarja, dat is zorg voor komend seizoen
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:59 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133783748
Heb voorgaande 2 jaren al 2 goede LM's gekregen door de jeugdopleiding, heb er 1 laten gaan en de ander mag deze zomer ook weg.
Nu in maart, krijg ik 4(!) LM's erbij _O-

Wie de fuck speelt er met een LM?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:31 #35
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_133783802
Zijn LM's niet snel tot VC te trainen dan?
pi_133783841
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn LM's niet snel tot VC te trainen dan?
LM = Left Midfielder, niet Laatste Man ;). Retrainen naar AML of LB kan wss wel, maar hangt vd speler af.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:03:49 #37
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_133783898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef VelitoX het volgende:

[..]

LM = Left Midfielder, niet Laatste Man ;)
Ah, ik speel in het Nederlands :P Maar mensen die met een laatste man spelen zijn er niet zo veel, maar best veel met een ML lijkt me? Gewoon in een standaard 4-4-2 bijvoorbeeld.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:07:44 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133784014
Ik speel ook in het Nederlands. Het is laatste man. Sorry voor de verwarring.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133784078
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik speel ook in het Nederlands. Het is laatste man. Sorry voor de verwarring.
Wow ik zie echt bijna nooit sweepers uit mn jeugdopleiding komen.... Of echt nooit lol.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:15:14 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133784313
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wow ik zie echt bijna nooit sweepers uit mn jeugdopleiding komen.... Of echt nooit lol.
Ja, daarom viel het me zo op. Heb ze jarenlang niet gehad en nu ineens dit.
ëén van hen kan het eerst wel halen trouwens. Ook de enige in totaal van deze lichting.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133784406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wow ik zie echt bijna nooit sweepers uit mn jeugdopleiding komen.... Of echt nooit lol.
Ik ook bijna nooit, tot 2 of 3 seizoenen geleden een keer bij Telvanni, toen had ik er ineens 4 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133784851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij speelt bij mij ook regelmatig op links en op rechts, wel handig zo'n speler, maar het is veel geld.
Maar ik heb 50 miljoen en weet zo geen spelers om te kopen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:34:19 #43
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133785081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik laat een 17-jarige debuteren in de nationale ploeg om hem voor België te claimen (dubbele nationaliteit). Scoort hij meteen :D

Is een verdedigende middenvelder :)
Zo'n Braziliaan met redelijke potentie en al 8 jeugd interlands wilde niet uitkomen voor Portugal. :{
pi_133785403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Zo'n Braziliaan met redelijke potentie en al 8 jeugd interlands wilde niet uitkomen voor Portugal. :{
Dat heb ik ook met Imbula. Kan wel een leuke speler worden volgens mij, maar hij wil niet voor België spelen. Ik blijf het altijd gewoon proberen en soms willen ze dan ineens wel. Hangt ook van hun perspectief in eigen land af en de rep van jouw land I guess..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133785481
Zo kun je Bakkali volgens mij voor Nederland strikken.

Ik heb wel moeite om (snel) bondscoach te worden van Nederland, gaan altijd voor een andere trainer.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2013 21:44:15 ]
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:43:53 #46
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133785483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met Imbula. Kan wel een leuke speler worden volgens mij, maar hij wil niet voor België spelen. Ik blijf het altijd gewoon proberen en soms willen ze dan ineens wel. Hangt ook van hun perspectief in eigen land af en de rep van jouw land I guess..
Ja van Bulgarije verliezen is niet echt de reclame waar je op hoopt _O-
Ik ga mijn FC Porto regens niet allemaal Braziliaan maken als dat kan over een aantal jaar.. Heb de nieuwe Michael Owen en Frankie Lampard.. die gaan gewoon voor Engeland spelen :P
pi_133785535
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:43 schreef Typisch het volgende:
Zo kun je Bakkali volgens mij voor Nederland strikken.

Ik heb wel moeite om (snel) bondscoach te worden van Nederland, gaan altijd voor een andere trainer.
Dan pak je toch gewoon dubbelfunctie club + land als je een game start? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133785570
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan pak je toch gewoon dubbelfunctie club + land? :P
Ik vind het pas leuk worden als er een hoop regens in het spel zijn. :+
pi_133785870
Heb nog steeds gemiddeld ongeveer 30 schoten per wedstrijd, wordt erg veel gescoord, paal/lat nog 4x per wedstrijd ofzo. Maar zal wel normaal zijn :')
pi_133786100
Carlo Ancelotti is hier trainer van Oranje w/ :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133787912
Zoveel leuke spelers te vinden op aanvallende posities :'(
Ik heb al; Vitinho, Fischer, Andersen, Iancu, Bruno, Januzaj, Brandt, Duarte en nu is mijn oog weer gevallen op Markovic (Benfica) _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133788239
pi_133788420
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
Zoveel leuke spelers te vinden op aanvallende posities :'(
Ik heb al; Vitinho, Fischer, Andersen, Iancu, Bruno, Januzaj, Brandt, Duarte en nu is mijn oog weer gevallen op Markovic (Benfica) _O-
Lekker vreemdelingenlegioen _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133788600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lekker vreemdelingenlegioen _O-
Does lief ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133788688
Anderlecht komt met een bedrag van 15 miljoen voor Fischer. Wat is deze :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133788816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lekker vreemdelingenlegioen _O-
Timmetjuhh?! Tielemans is wel erg populair :D

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133789313
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Timmetjuhh?! Tielemans is wel erg populair :D

[ afbeelding ]
Wow :o

Snap niet dat het er bij mij niet uitkomt..krijgt genoeg kansen maar zoals gezegd zijn de reports over hem ook niet echt goed. Kan dat zoveel verschillen per game? Dat hij gewoon minder potentie heeft ofzo soms?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133789431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wow :o

Snap niet dat het er bij mij niet uitkomt..krijgt genoeg kansen maar zoals gezegd zijn de reports over hem ook niet echt goed. Kan dat zoveel verschillen per game? Dat hij gewoon minder potentie heeft ofzo soms?
Blijkbaar, ik ben hem nu al anderhalf jaar intensief aan het trainen en geef hem ook de nodige speelminuten. Zijn stats zijn in die tijd ook omhoog geschoten :Y
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133789794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sinds ik hem definitief heb overgenomen is hij alleen maar geblesseerd (Januzaj) :(
Say whut?

Tijdens zijn 2e wedstrijd :') :r
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133789833
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat ik bij de affiches tussen Chelsea en Anderlecht ze gewoon allebei vol op de aanval zet en niks aan de tactiek verander verder. Gewoon allebei 2x 90 minuten knallen en dan zien we wel wie er door is (Chelsea lijkt me). Alleen wissels dan.
Resultaat:


Anderlecht kwam nog 4-1 voor in die 2e wedstrijd (was dus 5-2 bij Chelsea), maar toen 2 late goals _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133790100
AZ heeft Kim Källström en Isaac Cuenca gehuurd _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133790439
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
AZ heeft Kim Källström en Isaac Cuenca gehuurd _O-
Ik heb Mesüt Ozil en Franck Ribery gehuurd met PSV in het derde seizoen.
Fernando Torres ging naar Vitesse (zijn stats zijn toen heel matig geworden)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 december 2013 @ 00:17:42 #63
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133790633
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik heb Mesüt Ozil en Franck Ribery gehuurd met PSV in het derde seizoen.
Fernando Torres ging naar Vitesse (zijn stats zijn toen heel matig geworden)
:D _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 00:18:10 #64
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133790653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wow :o

Snap niet dat het er bij mij niet uitkomt..krijgt genoeg kansen maar zoals gezegd zijn de reports over hem ook niet echt goed. Kan dat zoveel verschillen per game? Dat hij gewoon minder potentie heeft ofzo soms?
PA is een range dus zal die van Tielemans wel redelijk uit elkaar liggen bij jullie games :P
pi_133790663
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Say whut?
[ afbeelding ]
Tijdens zijn 2e wedstrijd :') :r
Bij mij nu voor de 6e keer dit seizoen een blessure van 3 tot 4 weken..schiet ook niet op. Steeds als hij fit is dan breng ik hem al rustig om die reden, maar gaat het toch weer fout.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133790700
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

PA is een range dus zal die van Tielemans wel redelijk uit elkaar liggen bij jullie games :P
Guess so. Jammer..zou wel tof zijn geweest voor mijn game en had ook wel echt verwacht dat hij een heel groot talent zou zijn na alle hype afgelopen half jaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 00:29:56 #67
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133790992
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Guess so. Jammer..zou wel tof zijn geweest voor mijn game en had ook wel echt verwacht dat hij een heel groot talent zou zijn na alle hype afgelopen half jaar.
Heb je een screenshot van zijn stats in jouw game?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133791211
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Heb je een screenshot van zijn stats in jouw game?


Die lage longshots zijn echt vaag..scoort hij regelmatig uit hier :P

Zit in het tweede seizoen en effectief heeft hij nu pas een half jaar ervaring eigenlijk in een eerste team..bij Man U had hij alleen 2 invalbeurten in de beker en bij mij dus regelmatig blessa.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 00:48:56 #69
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133791492
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die lage longshots zijn echt vaag..scoort hij regelmatig uit hier :P

Zit in het tweede seizoen en effectief heeft hij nu pas een half jaar ervaring eigenlijk in een eerste team..bij Man U had hij alleen 2 invalbeurten in de beker en bij mij dus regelmatig blessa.


Dit is 'm bij mij nu, ook in het 2e seizoen. Flair en creativiteit zijn hoger bij jou, net als zijn fysiek.
De rest is wat beter bij mij lijkt het.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133791501
oh lol misverstand, ik postte Januzaj :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 00:49:48 #71
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133791510
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
oh lol misverstand, ik postte Januzaj :P
Godver :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133791517
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 00:51:34 #73
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133791562
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn longshots zijn al een stuk beter nu ^O^ _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 01:25:26 #74
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133792482
Vorig seizoen:


Dit seizoen:


Het gaat al beter _O_
Maar nog staat PSV bovenaan met 8 gewonnen uit 9 :') Vorig seizoen verloren ze ook maar 2 wedstrijden 8)7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 01:28:18 #75
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133792567
Ik krijg spelers maar niet verkocht voor een fatsoenlijke prijs dit seizoen. Veel te grote selectie :{
  zondag 1 december 2013 @ 01:36:40 #76
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133792805
Iemand hem al eens gehad?



Schijnt ook een extreem talent te zijn in deze FM :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 01:40:43 #77
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133792910
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand hem al eens gehad?

[ afbeelding ]

Schijnt ook een extreem talent te zijn in deze FM :P
Staat op mijn shortlist en dit komt er nu net voorbij:
  zondag 1 december 2013 @ 01:42:34 #78
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133792968
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Staat op mijn shortlist en dit komt er nu net voorbij:
[ afbeelding ]
Mijn scout zegt ook dat hij rond de 10 miljoen gaat kosten. Ik kan het makkelijk betalen maar dan worden Veltman en Denswil helemaal 3e keus.. Dat wil ik dan ook weer niet ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 01:59:13 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133793344
Best humor om te zien dat de 22-jarige Chris Clements van Mansfield een PA van -7 heeft in FM13... Sta je daar met dat enorme potentieel te ballen in de BSP :D _O_

-7 is 110-140, zo'n knul zou dus behoorlijk mee kunnen komen in de eredivisie, sowieso in de JL :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133793360
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best humor om te zien dat de 22-jarige Chris Clements van Mansfield een PA van -7 heeft in FM13... Sta je daar met dat enorme potentieel te ballen in de BSP :D _O_
Dat enorm valt ook wel mee :P
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:00:57 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133793378
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat enorm valt ook wel mee :P
Vergeleken met de rest wat daar in de BSP loopt is het enorm :P De meeste spelers hebben daar een -5 of topped 90 ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133793395
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vergeleken met de rest wat daar in de BSP loopt is het enorm :P De meeste spelers hebben daar een -5 of topped 90 ;)
Ja ok _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_133793571
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best humor om te zien dat de 22-jarige Chris Clements van Mansfield een PA van -7 heeft in FM13... Sta je daar met dat enorme potentieel te ballen in de BSP :D _O_

-7 is 110-140, zo'n knul zou dus behoorlijk mee kunnen komen in de eredivisie, sowieso in de JL :P
Hoe zie je dat dan? Of gebruik je die genie scout?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 02:11:40 #84
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133793598
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan? Of gebruik je die genie scout?
Hij speelt nog 13 volgens mij. Genie Scout is ng niet uit voor FM 14 toch?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:14:57 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133793684
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan? Of gebruik je die genie scout?
Editor :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133793736
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hij speelt nog 13 volgens mij. Genie Scout is ng niet uit voor FM 14 toch?
Geen idee. Genie scout of editor..allebei gewoon cheaten imo. Neemt ook de charme weg van het scouten en vinden/opleiden van talenten :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 02:21:22 #87
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133793825
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen idee. Genie scout of editor..allebei gewoon cheaten imo. Neemt ook de charme weg van het scouten en vinden/opleiden van talenten :)
Eensch.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:23:35 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133793871
Mwoh, had al een paar seizoenen met Mansfield achter de rug en wilde weleens weten hoe goed die knul nou eigenlijk kon worden, want mede dankzij de slechte accomodaties kwam het er nooit uit en was hij na 3 seizoenen van 5 sterren potentieel teruggezakt naar 3,5 en ging vervolgens stampij maken omdat hij wel klaar was op het lage niveau :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 1 december 2013 @ 02:24:07 #89
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133793884
De Vrij gekocht voor 2 miljoen, vervolgens (per ongeluk) het seizoen erna aan Feyenoord verhuurd. Nu kan hij voor het eerst bij Porto spelen komt Arsenal met een bod van 7 miljoen.
:W Stefan _O-
  zondag 1 december 2013 @ 02:27:31 #90
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133793965
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef ThadCastle het volgende:
De Vrij gekocht voor 2 miljoen, vervolgens (per ongeluk) het seizoen erna aan Feyenoord verhuurd. Nu kan hij voor het eerst bij Porto spelen komt Arsenal met een bod van 7 miljoen.
:W Stefan _O-
_O-

Hoe kom je er bij om een speler 'per ongeluk' te verhuren? :') _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133793980
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef ThadCastle het volgende:
De Vrij gekocht voor 2 miljoen, vervolgens (per ongeluk) het seizoen erna aan Feyenoord verhuurd. Nu kan hij voor het eerst bij Porto spelen komt Arsenal met een bod van 7 miljoen.
:W Stefan _O-
Van Ginkel heeft voor mij ook geen minuut gespeeld uiteindelijk. Eerst jaartje op huurbasis bij Anderlecht en toen kwam Arsenal met een bod van 13,5m + 30%

Prima :W
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133794003
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

_O-

Hoe kom je er bij om een speler 'per ongeluk' te verhuren? :') _O-
Dat is een optie als je iemand koopt hè :P

Al 2x een crash gehad vandaag..daarvoor geen enkele keer..vage shit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 02:29:22 #93
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133794009
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:27 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

_O-

Hoe kom je er bij om een speler 'per ongeluk' te verhuren? :') _O-
Ja ik dacht dat ze met die verhuuroptie bedoelde seizoen afmaken in Rotterdam :P Blijkbaar was bedoelde ze het seizoen erna _O-
  zondag 1 december 2013 @ 02:30:08 #94
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133794020
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:29 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat ze met die verhuuroptie bedoelde seizoen afmaken in Rotterdam :P Blijkbaar was bedoelde ze het seizoen erna _O-
:D _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 02:31:22 #95
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133794045
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:29 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat ze met die verhuuroptie bedoelde seizoen afmaken in Rotterdam :P Blijkbaar was bedoelde ze het seizoen erna _O-
Ik heb stiekem een nieuwe computer gekocht om FM te kunnen spelen. Mijn laptop begon zowat te smelten wanneer ik een dag wou skippen :')

Ik wou dus Tim quoten :z
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:34:22 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133794093
Hoeveel lui hier zijn er trouwens echt helemaal onderaan begonnen bij die project holland database voor FM13? En na hoeveel seizoenen zaten jullie in de eredivisie? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 1 december 2013 @ 02:37:19 #97
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133794144
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel lui hier zijn er trouwens echt helemaal onderaan begonnen bij die project holland database voor FM13? En na hoeveel seizoenen zaten jullie in de eredivisie? :P
Ben ik nooit aan begonnen :')

Je bent trouwens goed tam vanavond Drizzt.. normaal haal je een gemiddelde van 30 posts op een avond hier :+

Ik ben pitten :* :W
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:44:41 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133794287
:D Meur ze!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133796341
Zit in mijn 2e dip van dit seizoen.. :(

Aan het begin een dip gehad en nu in 4 duels 2 punten gepakt. Tegen Utrecht bij rust 0-2 voor, vervolgens weggegeven tot 4-2 achterstand om in de laatste 10 minuten toch nog naar 4-4 terug te komen :')

Gelukkig zo tijden die dip krijg ik nu op een rij Twente, Ajax en Feyenoord.. Wel allemaal thuis gelukkig.
  zondag 1 december 2013 @ 10:02:38 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133796380
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel lui hier zijn er trouwens echt helemaal onderaan begonnen bij die project holland database voor FM13? En na hoeveel seizoenen zaten jullie in de eredivisie? :P
Ik met RBC. Sta nu bovenaan 4de klasse.

Spel gaat echter te traag, duurt 15 minuten voordat ik verder kan en begin het daarom niet zo leuk meer te vinden...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 1 december 2013 @ 11:19:14 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133797571
Hmm, mijn spel waar ik 4 sweepers kreeg in een jaar laadt niet meer. :S
Vorige save opnieuw geladen en helaas geen 4 sweepers dit keer. Wel 7(!) spitsen. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133797707
Geheel tegen verwachting in Twente, Ajax en Feyenoord volledig overklast. Alleen gingen de vele kansen tegen Ajax er niet in.. Dat werd 0-0. Tegen Twente(4-1) en Feyenoord(4-0) werd wel ruim gewonnen.

Met nog 10 duels te gaan sta ik 5e, de achterstand op nummer 1 en 2(ADO en Heerenveen) is 4 punten. Ondanks een goed begin staat Feyenoord weer gewoon 11 punten achter mij :)
pi_133798696
Kan iemand bevestigen of Fenerbahçe weer mee kan doen in de CL/EL na het seizoen 2015/2016 ?
pi_133798802
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kan iemand bevestigen of Fenerbahçe weer mee kan doen in de CL/EL na het seizoen 2015/2016 ?
Bij mij speelt Fenebahce in 2016-2017 in de Europa League, dus ja!
pi_133798982
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:19 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij speelt Fenebahce in 2016-2017 in de Europa League, dus ja!
Bedankt voor de info! FM 2014 toch?
pi_133799089
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Bedankt voor de info! FM 2014 toch?
JUps :)
pi_133799259
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

JUps :)
Nice! :D
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 12:43:12 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133799500
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik met RBC. Sta nu bovenaan 4de klasse.

Spel gaat echter te traag, duurt 15 minuten voordat ik verder kan en begin het daarom niet zo leuk meer te vinden...
Da's wel heel traag _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133802606
PSG zit achter mijn Belgen aan..50 miljoen bod op De Bruyne en 78 miljoen op Lukaku _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133803233
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
PSG zit achter mijn Belgen aan..50 miljoen bod op De Bruyne en 78 miljoen op Lukaku _O- _O-
PSG, Monaco en City, altijd fijn om te zien als zij geïnteresseerd zijn O+
  zondag 1 december 2013 @ 14:30:04 #111
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133803497
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als attacking midfielder 3 sterren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als deeplying playmaker, dit raadt mijn trainer aan.. maar positioning veel te slecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als advanced playmaker

Waarom maar 3 sterren bij attacking midfielder terwijl hij daar zowat al zijn goeie attributen pakt? Tot wat zou ik hem trainen?
pi_133803841
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als attacking midfielder 3 sterren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als deeplying playmaker, dit raadt mijn trainer aan.. maar positioning veel te slecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als advanced playmaker

Waarom maar 3 sterren bij attacking midfielder terwijl hij daar zowat al zijn goeie attributen pakt? Tot wat zou ik hem trainen?
Advanced playmaker. Voor attacking midfielder vind ik hem erg traag. Is vervelend in een counter, dan mis je gewoon een speler in de aanval. En zo'n lage positioning is echt kut voor verdedigende rollen.
  zondag 1 december 2013 @ 14:58:59 #113
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133804751
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Advanced playmaker. Voor attacking midfielder vind ik hem erg traag. Is vervelend in een counter, dan mis je gewoon een speler in de aanval. En zo'n lage positioning is echt kut voor verdedigende rollen.
Oke thanks ga ik voor Advanced Playmaker :)
pi_133805787




Mooie teams zo :)

Genoeg spelers ook die gelijkwaardig zijn aan wat er nu staat overigens. Januzaj is eigenlijk ook basisspeler, maar met al die jonge ventjes moet ik toch veel rouleren. Ben bij Anderlecht op zoek naar een betere linksback en bij Chelsea naar een verdedigende middenvelder. Wanyama staat bovenaan mijn lijst, maar die is ook al zo duur. Pogba was eigenlijk de beoogde versterking, maar zelfs 110 miljoen werd zonder onderhandelen afgewezen :') (was ook meer een testbod..no way dat ik zoiets zou betalen voor hem :') )

Heb er nu 2 seizoenen opzitten. Met Anderlecht 1x heel lucky kampioen en 1x erg overtuigend. In Europa echt veel beter gedaan dan verwacht met een halve finale EL en kwartfinale CL. Beker 2x vroeg eruit met een B-team. Met Chelsea net aan kampioen in seizoen 1 en in seizoen 2 werd het City, waar Mourinho inmiddels zit. Wel de FA Cup gewonnen in het 2e seizoen. In seizoen 1 won ik direct de CL met vies verdedigend voetbal. In seizoen 2 weer de finale gehaald, dit keer met aanvallend spel, maar verloor de finale van Real ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 15:29:43 #115
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133806093
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie teams zo :)

Genoeg spelers ook die gelijkwaardig zijn aan wat er nu staat overigens. Januzaj is eigenlijk ook basisspeler, maar met al die jonge ventjes moet ik toch veel rouleren. Ben bij Anderlecht op zoek naar een betere linksback en bij Chelsea naar een verdedigende middenvelder. Wanyama staat bovenaan mijn lijst, maar die is ook al zo duur. Pogba was eigenlijk de beoogde versterking, maar zelfs 110 miljoen werd zonder onderhandelen afgewezen :') (was ook meer een testbod..no way dat ik zoiets zou betalen voor hem :') )

Heb er nu 2 seizoenen opzitten. Met Anderlecht 1x heel lucky kampioen en 1x erg overtuigend. In Europa echt veel beter gedaan dan verwacht met een halve finale EL en kwartfinale CL. Beker 2x vroeg eruit met een B-team. Met Chelsea net aan kampioen in seizoen 1 en in seizoen 2 werd het City, waar Mourinho inmiddels zit. Wel de FA Cup gewonnen in het 2e seizoen. In seizoen 1 won ik direct de CL met vies verdedigend voetbal. In seizoen 2 weer de finale gehaald, dit keer met aanvallend spel, maar verloor de finale van Real ;(
Alaba, Aguero en Mangala duur?
CDM Romero, Reyes? Die zijn bij mij echt ziek goed. Misschien Onazi of Poko?
pi_133806251
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Alaba, Aguero en Mangala duur?
CDM Romero, Reyes? Die zijn bij mij echt ziek goed. Misschien Onazi of Poko?
Uit mijn hoofd 20, 28 en 15. Viel me heel erg mee. Aguero werd op de transferlijst gezet, weet niet precies waarom. Competitie was toen 3 potjes onderweg en hij had er al 8 (!!) inliggen :D

Zal eens naar je suggesties kijken. Opzich is geld het probleem niet omdat ik nog iets van 90 miljoen heb, maar het is ook een principekwestie :P

Ben doorgaans niet zo'n fan van al die Zuid-Amerikanen though.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 15:36:21 #117
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133806323
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd 20, 28 en 15. Viel me heel erg mee. Aguero werd op de transferlijst gezet, weet niet precies waarom. Competitie was toen 3 potjes onderweg en hij had er al 8 (!!) inliggen :D

Zal eens naar je suggesties kijken. Opzich is geld het probleem niet omdat ik nog iets van 90 miljoen heb, maar het is ook een principekwestie :P

Ben doorgaans niet zo'n fan van al die Zuid-Amerikanen though.
Alaba is ook echt cheap. :o
pi_133806697
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Alaba is ook echt cheap. :o
Ja snap ik ook niet..Bayern liet hem zo gaan. Wilde eerst Shaw halen, maar die is Engels en dus onbetaalbaar. Toen begon Man U op hem te bieden en ging ik maar mee :P

Aguero en Alaba waren maar toevalstransfers eigenlijk, maar wel relatief goedkoop. Aguero ook erg goed moet ik zeggen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 16:37:34 #119
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133809204
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
PSG zit achter mijn Belgen aan..50 miljoen bod op De Bruyne en 78 miljoen op Lukaku _O- _O-
:o _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 18:24:30 #120
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133812838
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik met RBC. Sta nu bovenaan 4de klasse.

Spel gaat echter te traag, duurt 15 minuten voordat ik verder kan en begin het daarom niet zo leuk meer te vinden...
Lijkt of meer mensen last hebben van een trage computer met FM 14.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 18:28:32 #121
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133812945
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja snap ik ook niet..Bayern liet hem zo gaan. Wilde eerst Shaw halen, maar die is Engels en dus onbetaalbaar. Toen begon Man U op hem te bieden en ging ik maar mee :P

Aguero en Alaba waren maar toevalstransfers eigenlijk, maar wel relatief goedkoop. Aguero ook erg goed moet ik zeggen :)
Wat voor transferbudget krijg je eigenlijk met Anderlecht?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133812955
Zo irritant dat er weinig Nederlands talent doorstroomt.. Als ik een speler voor de hoofdprijs laat gaan heb ik de keuze uit een jeugdtalent, een veel mindere andere Nederlander of een buitenlander. Punt is dat ik maximaal vijf niet-Nederlanders in m'n selectie wilde hebben, maar Ajax en PSV kopen echt alleen maar buitenlanders, waardoor Nederlands talent niet ontwikkelt en ik mag ze niet kopen. Echt zonde.
pi_133815079
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Wat voor transferbudget krijg je eigenlijk met Anderlecht?
0

Maar ik heb wel 2x een boost van 10 miljoen gehad tussendoor en verder is de club wel gezond. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Toen hadden ze echt veel schulden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133815126
quote:
18s.gif Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Jorwol het volgende:
Zo irritant dat er weinig Nederlands talent doorstroomt.. Als ik een speler voor de hoofdprijs laat gaan heb ik de keuze uit een jeugdtalent, een veel mindere andere Nederlander of een buitenlander. Punt is dat ik maximaal vijf niet-Nederlanders in m'n selectie wilde hebben, maar Ajax en PSV kopen echt alleen maar buitenlanders, waardoor Nederlands talent niet ontwikkelt en ik mag ze niet kopen. Echt zonde.
Dat is altijd zo'n afknapper ja. Ik kijk altijd even hoe het met Ajax gaat als ik met een ander team speel en dan zie ik na een paar jaar echt zoveel middelmatige buitenlanders die ze dan voor 7 miljoen hebben gekocht ofzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 19:40:07 #125
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133815832
Jeej FM crash lekker de hele dag gespeeld en volgens mij amper gesaved :')

[ Bericht 2% gewijzigd door ThadCastle op 01-12-2013 19:50:48 ]
  zondag 1 december 2013 @ 20:02:47 #126
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133816833
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej FM crash lekker de hele dag gespeeld en volgens mij amper gesaved :')
:'( :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 20:36:02 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133818422
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej FM crash lekker de hele dag gespeeld en volgens mij amper gesaved :')
Daarom altijd direct na een wedstrijd saven :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 1 december 2013 @ 20:38:48 #128
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133818561
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom altijd direct na een wedstrijd saven :P
Dat doe ik sinds kort ook :Y

Hier gaat het trouwens best lekker :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 20:46:52 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133818960
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat doe ik sinds kort ook :Y

Hier gaat het trouwens best lekker :P
[ afbeelding ]
Wel ff van Twente verliezen he?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133820223
Toffe regen-naam :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133820274
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Toffe regen-naam :P
[ afbeelding ]
Dat kan niet toevallig zijn _O-
pi_133820282
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej FM crash lekker de hele dag gespeeld en volgens mij amper gesaved :')
Echt veel crashes afgelopen dagen gehad..nu maar braaf saven steeds. Doe het sowieso al na iedere wedstrijd, maar in preseason ofzo vergeet ik het weleens. Ben je een uur bezig met staff, contracten, scouten etc en bam, alles weg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 21:18:11 #133
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133820645
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Toffe regen-naam :P
[ afbeelding ]
:D _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 21:34:17 #134
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133821613
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wel ff van Twente verliezen he?
2-2 :(
Gutierrez is wel belachelijk goed zeg :o
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 21:50:44 #135
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133822591
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom altijd direct na een wedstrijd saven :P
Maar dat vergroot de kans op ragequitten haha. Heb ik nu geen last meer van maar bij FM 11 deed ik dat (achteraf gezien) te vaak. Met andere woorden: ik was een cheaterrr. Sinds FM 12 en vooral 13 mezelf aangeleerd om daarom niet constant ctrl + s te drukken haha
pi_133823128
quote:
9s.gif Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

2-2 :(
Gutierrez is wel belachelijk goed zeg :o
Die scoorde nog tegen mijn Chelsea dit seizoen. Zat inmiddels bij Porto (10mil)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133823260
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Maar dat vergroot de kans op ragequitten haha. Heb ik nu geen last meer van maar bij FM 11 deed ik dat (achteraf gezien) te vaak. Met andere woorden: ik was een cheaterrr. Sinds FM 12 en vooral 13 mezelf aangeleerd om daarom niet constant ctrl + s te drukken haha
Dat is toch meer als je voor een wedstrijd gaat saven..als je het steeds pas erna doet dan zitten er altijd nog wat dagen tussen voor je een wedstrijd weer over zou kunnen spelen. Bij mijn eerste FM (-->CM) ervaring deed ik het ook nog wel, maar dat is echt heeeeeeeel lang geleden _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 december 2013 @ 22:32:18 #138
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133825184


Die ken ik nog uit FUT 13, zieke long shots met zijn linker been :7 _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 22:36:20 #139
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133825424
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is toch meer als je voor een wedstrijd gaat saven..als je het steeds pas erna doet dan zitten er altijd nog wat dagen tussen voor je een wedstrijd weer over zou kunnen spelen. Bij mijn eerste FM (-->CM) ervaring deed ik het ook nog wel, maar dat is echt heeeeeeeel lang geleden _O-
Ik heb het ook ooit 1 keer gedaan toen ik het spel voor het eerst speelde (10 jaar geleden ofzo :') ), dat was puur omdat ik de CL maar niet gewonnen kreeg en wilde weten hoe het voelde ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133825720
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Die ken ik nog uit FUT 13, zieke long shots met zijn linker been :7 _O_
Ik ken hem alleen van FUT 12 :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133825765
Door te saven en te loaden gaat het plezier van het winnen er zo snel af...
  zondag 1 december 2013 @ 22:48:49 #142
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133826031
5 wedstrijden setback. Godver
  zondag 1 december 2013 @ 22:53:32 #143
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133826279
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Binamin het volgende:
Door te saven en te loaden gaat het plezier van het winnen er zo snel af...
Oh, en saven en loaden tot je goede jeugdspelers krijgt maakt het winnen daarna wel leuk? :')

Ben het trouwens wel met je eens hoor ;)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 22:54:11 #144
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133826338
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
5 wedstrijden setback. Godver
Vakantieee w/
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133826680
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:

Oh, en saven en loaden tot je goede jeugdspelers krijgt maakt het winnen daarna wel leuk? :')

Ben het trouwens wel met je eens hoor ;)
Zoals ik eerder zei ging ik dat niet doen, slechts sterk aan het overwegen....
  zondag 1 december 2013 @ 23:25:23 #146
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133828015
Mijn 1e verlies geleden dit seizoen (midden December) in de 4e ronde van de KNVB beker uit tegen Zwolle ;(
Zoals ik altijd mijn talenten de kans geef in de beker bleken ze dit keer niet goed/gemotiveerd genoeg -O-
Net als vorig seizoen toen ik in de 2e ronde al verloor tegen GVVV :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 1 december 2013 @ 23:40:55 #147
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133828637


Wattt :') :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133829996
lol
  maandag 2 december 2013 @ 00:19:24 #149
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133830122
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Binamin het volgende:
lol
Zit je al in het 2e seizoen met Ajax?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133830286
Nee, nog niet. Niet zoveel gespeeld de laatste tijd

Wat ik me trouwens afvroeg en nergens echt terug kan vinden is of je iemand die op 1 plek perfect kan spelen en op een andere plek 1 stapje onder perfect kan leren om perfect te leren spelen op de laatst genoemde plek. Het is mij namelijk nog nooit gelukt.
pi_133830366
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:24 schreef Binamin het volgende:
Nee, nog niet. Niet zoveel gespeeld de laatste tijd

Wat ik me trouwens afvroeg en nergens echt terug kan vinden is of je iemand die op 1 plek perfect kan spelen en op een andere plek 1 stapje onder perfect kan leren om perfect te leren spelen op de laatst genoemde plek. Het is mij namelijk nog nooit gelukt.
Mij wel. Heel vaak al. Maar duurt vaak wel lang. Snelste dit jaar was 1,5 jaar ofzo, waarbij ik hem dus voor die positie liet trainen en nog op die plek liet spelen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133830381
En heeft leeftijd nog veel invloed?
pi_133830400
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef Binamin het volgende:
En heeft leeftijd nog veel invloed?
Voor mijn gevoel lukt het bij jongere gasten wel een stuk makkelijker ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133830506
Zo irritant, na een paar blessures wordt t potentieel van mijn toppertje van 5 sterren naar 4,5 gereduceerd :(
  maandag 2 december 2013 @ 00:33:20 #155
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133830533
Heerenveen doet een bod op Hoesen wat ik meteen van tafel veeg, wordt meneer boos en gaat hij bitchen dat 'ie per direct weg wil _O-

Nu kreeg ik een bod van H'veen en Kuban (kleine 4 miljoen). H'veen geweigerd en Kuban geaccepteerd, dat ie maar heel ver opflikkert en wegrot daar waar Kuban dan ook gevestigd mag zijn :') :W
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133830569
Gogo Rusland!
pi_133830818
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:32 schreef Binamin het volgende:
Zo irritant, na een paar blessures wordt t potentieel van mijn toppertje van 5 sterren naar 4,5 gereduceerd :(
Trekt wel weer bij als hij niet meer geblesseerd raakt. Zijn PA blijft gelijk natuurlijk. Al wordt het op een gegeven moment lastig die te halen als een speler vaak geblesseerd is. Bovendien is die sterrenrating maar relatief. Als jij betere spelers haalt of jouw spelers worden beter, dan krijgt zo'n talent ook een lagere rating.
pi_133831587
Hmmmz halve finale EURO cup.... Ik moet nu serieus keuzes gaan maken of ik voor het kampioenschap wil gaan of voor een EURO cup titel.... Beiden wordt wel heel lastig namelijk aangezien ik met 1 puntje achterstand op Feyenoord sta met nog 4 wedstrijden te gaan.... de vermoeidheid neemt enorm toe met zoveel wedstrijden. Keuzes keuzes keuzes

Owja ik doe ook nog mee voor de beker.



[ Bericht 13% gewijzigd door Binamin op 02-12-2013 01:34:04 ]
pi_133831822
Seizoen 1 met Ajax

JCS: Verloren
Beker: Verloren
Eredivisie: Gewonnen
CL: Derde in groepsfase
UEFA: Gewonnen

Al met al een mooi eerste seizoen



[ Bericht 42% gewijzigd door Binamin op 02-12-2013 02:45:34 ]
  maandag 2 december 2013 @ 10:00:47 #160
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133834821
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef Binamin het volgende:
Seizoen 1 met Ajax

JCS: Verloren
Beker: Verloren
Eredivisie: Gewonnen
CL: Derde in groepsfase
UEFA: Gewonnen

Al met al een mooi eerste seizoen

[ afbeelding ]
Toch mooi zo'n eerste seizoen _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 12:46:57 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133838993
Ik heb een Zweedse speler die al iets van acht keer geblesseerd is geraakt bij interlandwedstrijden :') Heb na de laatste drie keer contact proberen op te nemen met de Zweedse bondscoach, maar dan krijg je een voicemail :')

Wil ook niet tegen de speler zeggen dat 'ie ermee moet kappen omdat hij a) zo goed is, en b) hij mij als favo personeel en Telvanni als favo club heeft ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 12:48:21 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133839023
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een Zweedse speler die al iets van acht keer geblesseerd is geraakt bij interlandwedstrijden :') Heb na de laatste drie keer contact proberen op te nemen met de Zweedse bondscoach, maar dan krijg je een voicemail :')

Wil ook niet tegen de speler zeggen dat 'ie ermee moet kappen omdat hij a) zo goed is, en b) hij mij als favo personeel en Telvanni als favo club heeft ;(
Is gewoon blessuregevoelig dus.
Hoe vaak is hij bij jou geblesseerd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 december 2013 @ 13:04:55 #163
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133839456
Ik ga toch proberen om Ajax te voorzien van wat meer Nederlands bloed. Ik ben bezig met 2 regens (1 van AZ en 1 van Cambuur) ook ben ik met Man City in onderhandeling om Rekik naar Amsterdam te halen :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133841404
Hoe die sterren worden berekend voor spelers vind ik toch wel vaag soms. Momenteel heeft alleen Messi als enige in het spel 5 sterren, zelfs Bale en Ronaldo hebben er maar 4,5..... Hoe kan dat....
pi_133841477
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef Binamin het volgende:
Hoe die sterren worden berekend voor spelers vind ik toch wel vaag soms. Momenteel heeft alleen Messi als enige in het spel 5 sterren, zelfs Bale en Ronaldo hebben er maar 4,5..... Hoe kan dat....
Omdat Messi _O_
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:17:41 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133841643
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is gewoon blessuregevoelig dus.
Hoe vaak is hij bij jou geblesseerd?
Af en toe, en dan maximaal een weekje. Als 'ie een interlandpot speelt ligt 'ie er vaak meteen 3 tot 6 weken uit :')

Dit is hem trouwens:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 14:19:36 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133841695
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Af en toe, en dan maximaal een weekje. Als 'ie een interlandpot speelt ligt 'ie er vaak meteen 3 tot 6 weken uit :')
Vreemd.

Ik had dat altijd met Kishna van Ajax. Op een gegeven moment;
"Dit is de 15de keer dat Kishna bij het Nederlands elftal geblesseerd raakt".

Aangezien hij maximaal 20 wedstrijden per jaar kon spelen, uiteindelijk maar verkocht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:23:06 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133841796
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga toch proberen om Ajax te voorzien van wat meer Nederlands bloed. Ik ben bezig met 2 regens (1 van AZ en 1 van Cambuur) ook ben ik met Man City in onderhandeling om Rekik naar Amsterdam te halen :P
Ik ben ook met zoiets bezig, zit links en rechts goeie regens van andere clubs op te kopen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 14:26:03 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133841882
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Af en toe, en dan maximaal een weekje. Als 'ie een interlandpot speelt ligt 'ie er vaak meteen 3 tot 6 weken uit :')

Dit is hem trouwens:

[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ben ook met zoiets bezig, zit links en rechts goeie regens van andere clubs op te kopen :D
Ik ben eindelijk eens in Brazilië en Argentinië gaan scouten. Heb belachelijk goede spelers nu :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:26:21 #170
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133841889
Die bedragen _O-



12 jaar geleden betaalde men 8 euro en 100 euro toen Telvanni in de Hoofdklasse zat, en nu dit :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:28:06 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133841939
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben eindelijk eens in Brazilië en Argentinië gaan scouten. Heb belachelijk goede spelers nu :D
En dat probeer ik dan weer zoveel mogelijk te negeren. Check de nationaliteiten maar eens van m'n selectie:



Martensson valt er helaas net buiten.

Edit: bij het 2e en de jeugd zitten gelukkig veel meer NLers :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133842079
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En dat probeer ik dan weer zoveel mogelijk te negeren. Check de nationaliteiten maar eens van m'n selectie:

[ afbeelding ]

Martensson valt er helaas net buiten.

Edit: bij het 2e en de jeugd zitten gelukkig veel meer NLers :P
Michael motherfucking Ibrahimovic :')
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:33:43 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133842126
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef d1ce het volgende:

[..]

Michael motherfucking Ibrahimovic :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133842145
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En dat probeer ik dan weer zoveel mogelijk te negeren. Check de nationaliteiten maar eens van m'n selectie:

[ afbeelding ]

Martensson valt er helaas net buiten.

Edit: bij het 2e en de jeugd zitten gelukkig veel meer NLers :P
Zo zien Ajax en PSV er na een tijdje ook altijd uit, vreemdelingenlegioen :X
pi_133842150
quote:
Niet eens een bazenspits, wat is deze :P
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:35:22 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133842177
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef d1ce het volgende:

[..]

Niet eens een bazenspits, wat is deze :P
Kan hem met gemak omtrainen hoor, dan wordt 'ie nog beter dan de eckte eckte :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 14:38:19 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133842264
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En dat probeer ik dan weer zoveel mogelijk te negeren. Check de nationaliteiten maar eens van m'n selectie:

[ afbeelding ]

Martensson valt er helaas net buiten.

Edit: bij het 2e en de jeugd zitten gelukkig veel meer NLers :P
Dat probeer ik altijd te vermijden. Maar Nederlandse spelers willen niet naar mij komen, gek genoeg. :')
Dat, of mijn scouts merken ze niet op. Toch ben ik grotendeels nederlands. Zal straks even een screen plaatsen. Maar komt door de jeugdopleiding.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 december 2013 @ 14:43:30 #178
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133842408


Zárate, Espindola, Tinguinha en Gabbiadini zijn ziek goed _O_
De rest maakt niet uit, zolang zij maar spelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133842673
Damn, ik krijg m'n logo's maar niet in het spel.

Ze staan zo toch goed?



Heb bij voorkeuren ook al geklikt op opnieuw laden enzo.

Vreemd,want bij de vorige delen lukte het altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Funzel op 02-12-2013 15:12:54 ]
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 14:53:03 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133842685
Heb nog een leuk spelertje gehaald:



2 jaar bij de jeugd, 1 of 2 jaar bij het 2e, even aan z'n fysiek werken en er staat een baasje op het veld ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 14:55:19 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133842741
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog een leuk spelertje gehaald:

[ afbeelding ]

2 jaar bij de jeugd, 1 of 2 jaar bij het 2e, even aan z'n fysiek werken en er staat een baasje op het veld ^O^
Ziet er mentaal goed uit. Keurig.

Wat vind je van deze baas?

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 december 2013 @ 14:55:21 #182
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133842743
Vorig jaar kwamen de regens vooral uit Frankrijk.
Met Porto koop ik gewoon alle fatsoenlijke Portugese regens op, maar helaas zijn dat er niet zoveel. Nederlanders koop ik eigenlijk niet. Vooral Argentijnen, Brazilianen en Fransen zijn goed. Heb een samenwerkingsverband met Velez en Lens.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 15:03:29 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133842986
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ziet er mentaal goed uit. Keurig.

Wat vind je van deze baas?

[ afbeelding ]
Baasje hoor ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 15:06:17 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133843059


Zucht... :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 15:32:54 #185
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133843799
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ziet er mentaal goed uit. Keurig.

Wat vind je van deze baas?

[ afbeelding ]
Dat wordt een toppertje hoor _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:33:45 #186
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133843826
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef Funzel het volgende:
Damn, ik krijg m'n logo's maar niet in het spel.

Ze staan zo toch goed?

[ afbeelding ]

Heb bij voorkeuren ook al geklikt op opnieuw laden enzo.

Vreemd,want bij de vorige delen lukte het altijd.
Nee moeten bij data staan ;)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:35:03 #187
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133843866
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
Vorig jaar kwamen de regens vooral uit Frankrijk.
Met Porto koop ik gewoon alle fatsoenlijke Portugese regens op, maar helaas zijn dat er niet zoveel. Nederlanders koop ik eigenlijk niet. Vooral Argentijnen, Brazilianen en Fransen zijn goed. Heb een samenwerkingsverband met Velez en Lens.
In mijn game zijn Porto en Benfica geinteresseerd in werkelijk alle -18 uit Brazilië :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133843891
Wat doe ik als een speler zijn zorgen uit over een gebrek aan discipline (naast verkoop :'))?
pi_133843910
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef d1ce het volgende:
Wat doe ik als een speler zijn zorgen uit over een gebrek aan discipline (naast verkoop :'))?
Harder optreden na rode kaarten? Betere teambesprekingen?
pi_133843983
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Harder optreden na rode kaarten? Betere teambesprekingen?
Mijn teambesprekingen zijn baas :{w

thanks
  maandag 2 december 2013 @ 15:40:27 #191
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133844046
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Zárate, Espindola, Tinguinha en Gabbiadini zijn ziek goed _O_
De rest maakt niet uit, zolang zij maar spelen.
Screenshots van Kishna, Bazoer en v/d Boomen? :P
Heeft Dekker het bij jou niet tot het 1e geschopt? :o
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:41:37 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133844082
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Baasje hoor ^O^
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat wordt een toppertje hoor _O_
Ik hoop het. Ik hoop dat hij dit seizoen zijn debuut kan gaan maken. Moet denk ik nog wel een spits wegdoen dan.

quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Screenshots van Kishna, Bazoer en v/d Boomen? :P
Heeft Dekker het bij jou niet tot het 1e geschopt? :o
Een moment, na de wedstrijd zal ik ze maken.

Dekker? Ik weet niet wie dat is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 december 2013 @ 15:45:42 #193
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133844208
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop het. Ik hoop dat hij dit seizoen zijn debuut kan gaan maken. Moet denk ik nog wel een spits wegdoen dan.

[..]

Een moment, na de wedstrijd zal ik ze maken.

Dekker? Ik weet niet wie dat is.
Thanks :D ^O^

Gino Dekker:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:45:46 #194
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133844211
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

In mijn game zijn Porto en Benfica geinteresseerd in werkelijk alle -18 uit Brazilië :')
Op zich niet gek he. Zelfde taal en die twee clubs hebben een ziek scoutingnetwerk in het echt. Op dat gebied misschien wel de beste clubs ter wereld? Vind dat echt mooi aan die clubs :P
pi_133844294
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Thanks :D ^O^

Gino Dekker:
[ afbeelding ]
Is dat geen regen? :P
  maandag 2 december 2013 @ 15:52:37 #196
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133844439
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef d1ce het volgende:

[..]

Is dat geen regen? :P
:N

Is gewoon een speler uit de jeugd van Ajax.

Speelt in het echt ook voor Oranje -17 :)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:52:51 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133844451
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Thanks :D ^O^

Gino Dekker:
[ afbeelding ]
Gino Dekker heeft er niet in gezeten. Ik speel 13, jij 14 misschien?







Zijn alle 3 reservespelers, eigenlijk. Alleen vd Boomen speelt redelijk veel omdat blessures bij concurrenten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133844452
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

:N

Is gewoon een speler uit de jeugd van Ajax.
[ afbeelding ]
Speelt in het echt ook voor Oranje -17 :)
:@
  maandag 2 december 2013 @ 15:54:08 #199
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133844496
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gino Dekker heeft er niet in gezeten. Ik speel 13, jij 14 misschien?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zijn alle 3 reservespelers, eigenlijk. Alleen vd Boomen speelt redelijk veel omdat blessures bij concurrenten.
Ah 13 ;( Dan kan ik niks met die screenshots :@ Kishna ziet er wel goed uit :Y
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 15:55:07 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133844536
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:54 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ah 13 ;( Dan kan ik niks met die screenshots :@ Kishna ziet er wel goed uit :Y
Hij is altijd geblesseerd en op linksbuiten zijn Zárate en Tinguinha veel beter. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 december 2013 @ 16:27:16 #201
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133845630


Zeker mijn beste wedstrijd tot nu toe in FM :D _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133845733
Zit tussen seizoenen in, wordt uiteraard weer veel gespeeld op de transfermarkt. Ik heb nu echter een CM nodig die goed kan verdedigen. Obiang namelijk verkocht voor 41m :D
  maandag 2 december 2013 @ 16:35:19 #203
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_133845935
Het lukt me echt bijna nooit om de 0 te houden. Nu in 37 wedstrijden 105 doelpunten voor en 46 tegen met PSV.
pi_133846153
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 16:27 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Zeker mijn beste wedstrijd tot nu toe in FM :D _O_
hier is weinig goed aan? Behalve dan dat je gewoon gewonnen hebt.


Heeft iemand tips om makkelijk je nationale selectie te optimaliseren? Ik heb het idee dat ik veel spelers mis.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 16:42:48 ]
pi_133846863
Miayichi is Nederlander geworden in mijn game, maar ik kan hem niet selecteren of überhaupt in de national pool krijgen?



Bij 'echte' Nederlanders heb ik een extra tabje bovenin, kijk maar:


Niet dat ik hem snel zou selecteren, maar ik had nu 3 blessures op de linkerkant dus het had wel mooi uit gekomen.
  maandag 2 december 2013 @ 17:11:10 #206
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_133847081
Wtf man er zijn ook zoveel eigen doelpunten :')
  maandag 2 december 2013 @ 17:25:00 #207
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_133847475
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:03 schreef Typisch het volgende:
Miayichi is Nederlander geworden in mijn game, maar ik kan hem niet selecteren of überhaupt in de national pool krijgen?

[ afbeelding ]

Bij 'echte' Nederlanders heb ik een extra tabje bovenin, kijk maar:
[ afbeelding ]

Niet dat ik hem snel zou selecteren, maar ik had nu 3 blessures op de linkerkant dus het had wel mooi uit gekomen.
:')

Hij is toch al voor Japan uitgekomen? :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_133847595
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:')

Hij is toch al voor Japan uitgekomen? :D
Geen officiële wedstrijd, dus ik zou hem nog gewoon moeten kunnen selecteren volgens mij. Hij gaf zelf ook aan dat de reden was om Nederlander te worden het nationale elftal was.

Overigens:

:7
  maandag 2 december 2013 @ 17:36:28 #209
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_133847785
Vallen er bij jullie ook gemiddeld 6 doelpunten per wedstrijd ofzo? :')
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:39:58 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133847872
Ik moet toch ook maar eens bondscoach worden, wordt wel tijd gezien mijn epische bewind bij Telvanni :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 17:41:54 #211
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133847938


Bel dan naar Ajax ipv dat kut Milan :( ;(

Even het goede voorbeeld geven:

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 17:42:44 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_133847964
quote:
8s.gif Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Bel dan naar Ajax ipv dat kut Milan :( ;(
Wat een goede tip, lekker binnenskamers ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 2 december 2013 @ 17:43:19 #213
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133847983
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wat een goede tip, lekker binnenskamers ook.
:')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 17:59:33 #214
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133848400


Tot nu toe een lekker seizoen, nog niet verloren na 26 speelrondes :7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 18:00:53 #215
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133848448
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Tot nu toe een lekker seizoen, nog niet verloren na 26 speelrondes :7
Ik keek ook even naar de Eredivisie in mijn game:

:')
  maandag 2 december 2013 @ 18:01:45 #216
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133848486
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik keek ook even naar de Eredivisie in mijn game:
[ afbeelding ]
:')
_O- _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133848545
Na het afketsen van Depay (die hater ging naar Manchester United) maar mijn pijlen gericht op Vitinho, nadat ik 'm meerdere keren hier langs zag komen. Contract van meneer liep af, dus voor 2 miljoen binnengehengeld :)

Zal na de transferperiode wel even m'n team hier posten :)
  maandag 2 december 2013 @ 18:04:34 #218
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133848577
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef Jorwol het volgende:
Na het afketsen van Depay (die hater ging naar Manchester United) maar mijn pijlen gericht op Vitinho, nadat ik 'm meerdere keren hier langs zag komen. Contract van meneer liep af, dus voor 2 miljoen binnengehengeld :)
Doet het niet slecht hier. Heeft Fischer uit de basis gespeeld :Y

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 18:07:25 #219
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133848658
Het Italiaanse Padova is hier net overgenomen door een of andere oliesjeik.
Dingen gaan voorgoed veranderen volgens de Italiaanse media; Padova zou in de komende transferperiode maarliefst 181 miljoen in nieuwe spelers willen investeren :o :o :o
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 18:23:12 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133849090
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik keek ook even naar de Eredivisie in mijn game:
[ afbeelding ]
:')
:')

En wat is er met het logo van Grunn aan de hand?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 2 december 2013 @ 18:29:11 #221
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133849258
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:')

En wat is er met het logo van Grunn aan de hand?
Logo pack van vorig jaar :P
Het gaat dit seizoen wel erg voortvarend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 18:42:14 #222
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133849699
Heb me aangeboden om bondscoach van Slowakije te worden, eens zien wat dat wordt :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133852044
Clubs als Arsenal en Chelsea hebben Kralingen gevonden. Ze beginnen te bieden op spelers als dit:



Gelukkig liggen ze nog lang genoeg vast om het uit te stellen, ik zit in januari 2021. :+
  maandag 2 december 2013 @ 19:52:09 #224
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133852597
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Typisch het volgende:
Clubs als Arsenal en Chelsea hebben Kralingen gevonden. Ze beginnen te bieden op spelers als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gelukkig liggen ze nog lang genoeg vast om het uit te stellen, ik zit in januari 2021. :+
Een rechtsback met 20 voor afstandsschoten _O_
Ideaal bij afvallende corners :7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 19:54:59 #225
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133852716
Kijk AZ met die gehuurde spelers :')



Best een tof team met Cuenca en Ongenda, voor AZ-begrippen dan :P
En El Hamlap weer terug op het oude nest :D

Ongenda kon ik op 17-jarige leeftijd nog halen bij PSG, helaas is hij nu onhaalbaar -O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 20:03:32 #226
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133853118


9 minuten gespeeld _O- _O- _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 20:09:15 #227
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133853393
En nog 3-3 spelen :') Grafspel :r :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 20:13:18 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133853600
Heuj, de Slovaakse bond was lyrisch over mijn aanbod en ben inmiddels de chef bij Slowakije :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133854341
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 17:03 schreef Typisch het volgende:
Miayichi is Nederlander geworden in mijn game, maar ik kan hem niet selecteren of überhaupt in de national pool krijgen?

[ afbeelding ]

Bij 'echte' Nederlanders heb ik een extra tabje bovenin, kijk maar:
[ afbeelding ]

Niet dat ik hem snel zou selecteren, maar ik had nu 3 blessures op de linkerkant dus het had wel mooi uit gekomen.
Weet niet zeker of het helemaal klopt, maar het is iets van deze strekking geloof ik: Als een speler u21 interlands of niet-bindende A-interlands voor een land heeft gespeeld dan mag hij uiterlijk op zijn 26e nog switchen naar een ander land.

Er staat me ook iets bij dat spelers alleen mogen switchen als ze ten tijde van de interland voor Land A ook al de dubbele nationaliteit hadden (van Land B).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133854643
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Nee moeten bij data staan ;)
Ojee daar begint de ellende al. :@
  maandag 2 december 2013 @ 20:39:33 #231
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133854832
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ojee daar begint de ellende al. :@
Kun je toch gewoon verplaatsen?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 20:40:59 #232
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133854896
Deze man _O_ _O_ _O_

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133854954
quote:
15s.gif Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Kun je toch gewoon verplaatsen?
Daar hoefde het toch nooit te staan in vorige delen?
  maandag 2 december 2013 @ 20:43:42 #234
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133855047
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Funzel het volgende:

[..]

Daar hoefde het toch nooit te staan in vorige delen?
Jawel. in de map 'db' (Mijn Documenten).

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133855169
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Jawel. in de map 'db' (Mijn Documenten).

[ afbeelding ]
Ah bij mij staat 'db' in data zie ik nu. Dacht dat dat altijd in graphics moest.
  maandag 2 december 2013 @ 20:46:33 #236
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133855217
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ah bij mij staat 'db' in data zie ik nu. Dacht dat dat altijd in graphics moest.
Nope.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133855309
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Nope.
Hmm oke, maar als ik in db kijk zie ik een mapje genaamd 1400 met daarin de game modes enzo. Lijkt me niet dat daar de logo's bij moeten.
  maandag 2 december 2013 @ 20:50:36 #238
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133855437
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef Funzel het volgende:

[..]

Hmm oke, maar als ik in db kijk zie ik een mapje genaamd 1400 met daarin de game modes enzo. Lijkt me niet dat daar de logo's bij moeten.
Dan zit je bij Program Files en niet in Documenten.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133855527
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dan zit je bij Program Files en niet in Documenten.
8Naam systeem* > Documenten > sports interactive < football Manager 2014 > data . db
  maandag 2 december 2013 @ 20:53:20 #240
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133855606
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Funzel het volgende:

[..]

8Naam systeem* > Documenten > sports interactive < football Manager 2014 > data . db
Vreemd. Probeer het in data te zetten in een nieuwe map. en anders in db in een nieuwe map.
Een van die 2 moet werken.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133855632
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Vreemd. Probeer het in data te zetten in een nieuwe map. en anders in db in een nieuwe map.
Een van die 2 moet werken.
Oke zal eens kijken.
pi_133855771
Logo's moeten hier: My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2014/Graphics
pi_133856279
De Engelse nationale teams winnen echt alles hier..WK, EKu21, WKu20..bizar
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133856424
Ik krijg altijd een goal tegen in de laatste minuten, zo zuuuur!!
pi_133856460
Hasselbaink trainer van VVV, op zich wel goede stats al als trainer :P
pi_133856779
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef d1ce het volgende:
Hasselbaink trainer van VVV, op zich wel goede stats al als trainer :P
Valt wel mee, maar ik heb hem snel gehaald als coach bij Chelsea nav je post. Alleen omdat het Hasselbaink is :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133857083
Wel fijn dat je dit jaar veeeeeeel meer bids op je spelers krijgt..dat was vorig jaar echt kut. Won je met een kleinere club de CL, was er nog niemand die je spelers wilde hebben :P

Alleen irritant dat dezelfde clubs, met exact hetzelfde bod, nu 10x langskomen per trnasferwindow. Als ze dan nog met een ander bod komen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 december 2013 @ 21:24:25 #248
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133857291
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Jorwol het volgende:
Logo's moeten hier: My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2014/Graphics
Bij mij niet hoor :N

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 21:25:20 #249
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133857340
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Wel fijn dat je dit jaar veeeeeeel meer bids op je spelers krijgt..dat was vorig jaar echt kut. Won je met een kleinere club de CL, was er nog niemand die je spelers wilde hebben :P

Alleen irritant dat dezelfde clubs, met exact hetzelfde bod, nu 10x langskomen per trnasferwindow. Als ze dan nog met een ander bod komen :')
Dat viel mij ook al op. Wolfsburg heeft in 5 dagen tijd 5x 7,75 miljoen geboden op Andersen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133857493
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op. Wolfsburg heeft in 5 dagen tijd 5x 7,75 miljoen geboden op Andersen :')
Ja, ik wacht nu steeds zo lang mogelijk met reageren, dat scheelt weer 10 bids per club :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 december 2013 @ 21:32:21 #251
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133857718
*O* CAMPEONES *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133858202
Nu alweer?
pi_133858492
zo de JCS staat voor de boeg.


Dit is momenteel mijn team.
Ik heb in principe nog 40m om spelers te kopen, maar ik denk dat ik het maar even laat voor wat het is.
  maandag 2 december 2013 @ 21:49:40 #254
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133858603


Roda thuis, altijd lastig :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133858660
Kutzooi..met Chelsea in een poule met Monaco, Dortmund, Roma

Met Anderlecht in een poule met Milan, Barca en Besiktas

Echt niet normaal dit :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 december 2013 @ 21:55:32 #256
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133858874
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Kutzooi..met Chelsea in een poule met Monaco, Dortmund, Roma

Met Anderlecht in een poule met Milan, Barca en Besiktas

Echt niet normaal dit :')
Dit jaar speel ik EL omdat ik 3e werd met Ajax. In het eerste seizoen zat ik bij Arsenal en Milan in de poule, oh ja en Ludogorets.. daardoor werd ik 3e.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133858979
Leuke bug nu..Van de ploeg die afgelopen zomer het EK u21 heeft gespeeld zijn er een aantal te oud om u21 te spelen inmiddels. Maar ik kan ze niet oproepen voor het nationale team en niet verwijderen uit dat team..lekker dan :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133859129
JCS is binnen. AZ vernederd met 4-1. Dit belooft een goed seizoen te worden.
pi_133860182
Word zo moe van FM 2014
Altijd verliezen in de laatste minuut flikker ook maar op..
pi_133860248
Heerenveen pakt titel.. ADO Den Haag 2e.. Ik ben toch op een mooie 4e plaats geëindigd :')
  maandag 2 december 2013 @ 22:41:27 #261
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133860978
quote:
16s.gif Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef dennis3d het volgende:
Word zo moe van FM 2014
Altijd verliezen in de laatste minuut flikker ook maar op..
1e seizoen begon bij mij ook zo. 2e seizoen verloopt zeer goed _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 23:10:30 #262
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133862219
Gaat lekker zeg, na het kampioenschap sta ik nu in de halve finale van de EL tegen Tottenham.
Eerst schakelde ik Athletic uit, daarna Lazio en net Benfica (op uitdoelpunten) _O_
En dat terwijl mijn basis 11 een gemiddelde leeftijd heeft van nog geen 21 jaar :o *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 2 december 2013 @ 23:11:25 #263
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133862258
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef MMUFC het volgende:
Heerenveen pakt titel.. ADO Den Haag 2e.. Ik ben toch op een mooie 4e plaats geëindigd :')
:D Heerenveen op de trekker naar Madrid _O_ _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133862366
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Gaat lekker zeg, na het kampioenschap sta ik nu in de halve finale van de EL tegen Tottenham.
Eerst schakelde ik Athletic uit, daarna Lazio en net Benfica (op uitdoelpunten) _O_
En dat terwijl mijn basis 11 een gemiddelde leeftijd heeft van nog geen 21 jaar :o *O*
Zie je die kleine van je nog weleens? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133862741
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

:D Heerenveen op de trekker naar Madrid _O_ _O-
Over Madrid gesproken.. Die zijn echt met overmacht kampioen geworden.. Atletico bedoel ik dan :P Geëindigd met 11 punten voorsprong omdat ze in de laatste 4 duels slechts 2 punten pakte..
  maandag 2 december 2013 @ 23:21:15 #266
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133862756
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zie je die kleine van je nog weleens? :D
Ja hoor, eergisteren nog :D _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133862845
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja hoor, eergisteren nog :D _O-
_O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 december 2013 @ 23:23:33 #268
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_133862890
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja hoor, eergisteren nog :D _O-
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_133863089
Na zijn 8e rode kaart in 4 seizoenen Adam Maher toch maar verkocht. 17,5m gevangen voor m.
pi_133863115
Ik kan geen manager blijven van een club EN manager van NL onder de 23 voor de Olympische Spelen in 2016, hm.
  maandag 2 december 2013 @ 23:28:45 #271
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_133863166
Elke wedstrijd gemiddeld 6 goals, 30 schoten, 4x paal/lat, ja geweldig :r
pi_133863276
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef d1ce het volgende:
Ik kan geen manager blijven van een club EN manager van NL onder de 23 voor de Olympische Spelen in 2016, hm.
Dat kon andere jaren wel gewoon...wat voor melding krijg je dan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133863387
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat kon andere jaren wel gewoon...wat voor melding krijg je dan?
Dat niemand had verwacht dat ik weg wil bij de club waar ik nu zit omdat ik zojuist een sollicitatie heb ingeleverd als manager van Nederland onder 23 :')
pi_133863767
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dat niemand had verwacht dat ik weg wil bij de club waar ik nu zit omdat ik zojuist een sollicitatie heb ingeleverd als manager van Nederland onder 23 :')
Vaag...

Ik stel mezelf gewoon aan tegen die tijd aangezien ik al bondscoach ben (mits mijn Belgen zich plaatsen)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 december 2013 @ 23:50:13 #275
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133864070
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Leuke bug nu..Van de ploeg die afgelopen zomer het EK u21 heeft gespeeld zijn er een aantal te oud om u21 te spelen inmiddels. Maar ik kan ze niet oproepen voor het nationale team en niet verwijderen uit dat team..lekker dan :')
:{ dat is echt retarded

Ik heb nu een manager die bondscoach is van Portugal en de eckte manager is de baas van Porto. Zou ik die bondscoach manager maken van Porto B (aparte club) omdat daar mijn talenten in de tweede competitie te laten spelen, zou dat leuk zijn?
pi_133864152
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
r
Idd ja. Nu gelukkig een workaround door 1 dag op vakantie te gaan en na dat interlandweekend lukte het gelukkig weer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133864209
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

:{ dat is echt retarded

Ik heb nu een manager die bondscoach is van Portugal en de eckte manager is de baas van Porto. Zou ik die bondscoach manager maken van Porto B (aparte club) omdat daar mijn talenten in de tweede competitie te laten spelen, zou dat leuk zijn?
Je kan dus niet jezelf (de manager van Porto) ook Porto B laten managen dus? Kan wel geinig zijn en sowieso heel goed voor je talenten, maar zal wel snel saai worden denk ik (en dan kan je er altijd mee kappen) :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133864292
Tielemans verkopen voor 32 mil aan Monaco, hmm :D
  maandag 2 december 2013 @ 23:58:24 #279
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133864335
Nu op 1 uitdoelpunt verliezen van de Spurs ;( ;( ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133864337
lol Chadli is compleet tweebenig in FM..zie hem ineens een vrije trap met links nemen :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef d1ce het volgende:
Tielemans verkopen voor 32 mil aan Monaco, hmm :D
wow :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133864465
Eerste interlandgoal van Thorgan Hazard, assist van Eden *;
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:08:59 #282
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133864648
Ik begon vandaag in November en nu zit ik in Juni.
FML :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:10:16 #283
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133864681
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je kan dus niet jezelf (de manager van Porto) ook Porto B laten managen dus? Kan wel geinig zijn en sowieso heel goed voor je talenten, maar zal wel snel saai worden denk ik (en dan kan je er altijd mee kappen) :)
Ja dat weet ik dus niet. Volgens mij heb ik daar geen zeggenschap over, zal even kijken. Ik moet die spelers ook naar affiliate sturen.
pi_133864693
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ik begon vandaag in November en nu zit ik in Juni.
FML :')
Jezus, dat is wel echt ziek :D

Dan speel je ook wel erg snel..dat lukt mij denk ik niet eens als ik van 6u 's ochtends tot nu zou spelen :P

e: maar ik manage nu 2 clubs en een land..beetje scheve vergelijking bedenk ik me nu :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:13:34 #285
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133864772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jezus, dat is wel echt ziek :D

Dan speel je ook wel erg snel..dat lukt mij denk ik niet eens als ik van 6u 's ochtends tot nu zou spelen :P

e: maar ik manage nu 2 clubs en een land..beetje scheve vergelijking bedenk ik me nu :')
Ja ik speel het nu op mijn nieuwe pc en die is ook wel erg snel moet ik zeggen. Op mijn laptop kon ik soms bij het skippen van dagen op m'n gemak een peuk roken, nu duurt het alleen met interlands een paar seconden op zijn langst :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133864777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jezus, dat is wel echt ziek :D

Dan speel je ook wel erg snel..dat lukt mij denk ik niet eens als ik van 6u 's ochtends tot nu zou spelen :P
Vandaag begonnen op 1 juni en geëindigd op 8 augustus en ik heb minstens 8 uur gespeeld....

Vooral als ik spelers kan kopen en verkopen ga ik niet zo heel snel :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:14:31 #287
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133864796
Bijna januari bij mijn game :D

Mijn beste opstelling op het moment denk ik.

[ Bericht 34% gewijzigd door ThadCastle op 03-12-2013 00:23:29 ]
pi_133864845
hmm als ik naar de Olympische Spelen wil met België dan moet de u21 zich plaatsen voor het EK en daar in de top 4 eindigen (aka de poule overleven). Misschien die er ook maar bij managen. Jammer dat de meeste leuke talenten net een jaartje te oud zijn voor die generatie.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:30:31 #289
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133865138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Bijna januari bij mijn game :D
[ afbeelding ]
Mijn beste opstelling op het moment denk ik.
1e seizoen?
En doet Brandt het nu al zo goed bij jou? Ik laat hem 9/10 keer buiten de wedstrijdselectie :@
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133865154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
Bijna januari bij mijn game :D
[ afbeelding ]
Mijn beste opstelling op het moment denk ik.
Geen enkele Portugees toch? Mag toch niet in Portugal?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133865170
Kut blessures! Kut blessures! Kut blessures! Kut blessures! Kut blessures!
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:32:39 #292
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133865189
Davy Klaassen heeft hier het doelpunt van het seizoen gemaakt voor Zwolle; een 'brutaal' lobje van 43 meter :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:36:45 #293
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_133865289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

1e seizoen?
En doet Brandt het nu al zo goed bij jou? Ik laat hem 9/10 keer buiten de wedstrijdselectie :@
3de seizoen :P Brandt:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen enkele Portugees toch? Mag toch niet in Portugal?
Blijkbaar wel. Bij rules staat ook no restrictions maar het was vorig seizoen nog wel zo, of misschien alleen in een bepaalde beker.
pi_133865385
Castillo verkocht voor 23 miljoen :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:42:31 #295
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133865412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:40 schreef d1ce het volgende:
Castillo verkocht voor 23 miljoen :')
Welke Castillo?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133865421
Jezus, ik word helemaal leeggeroofd. Wel voor record bedragen, Rodrigo Gomez gaat nu weg voor 31 miljoen.
pi_133865426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:42 schreef d1ce het volgende:
Jezus, ik word helemaal leeggeroofd. Wel voor record bedragen, Rodrigo Gomez gaat nu weg voor 31 miljoen.
Nicolas Castillo
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:44:41 #298
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133865454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:36 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

3de seizoen :P Brandt: [ afbeelding ]

[..]

Blijkbaar wel. Bij rules staat ook no restrictions maar het was vorig seizoen nog wel zo, of misschien alleen in een bepaalde beker.
Niet slecht.
Alleen heeft hij bij mij Vitinho en Fischer voor zich. Mijn plan was om Vitinho te verkopen voor een hoog bedrag, hij ligt nog maar 2 jaar vast en wil bij een nieuw contract ruim 20.000 per week meer gaan verdienen en maar 1 jaar verlengen :')
Net op het moment dat ik hem wil aanbieden scheurt hij zijn hamstring; 4maanden out -O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:45:30 #299
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_133865470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:43 schreef d1ce het volgende:

[..]

Nicolas Castillo
Zit niet in mijn game :{
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_133865493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Zit niet in mijn game :{
Jawel man, hij heeft zelfs een gezichts icoontje bij mij. Speelt waarschijnlijk voor Chili.
pi_133865506
lapo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')