abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2002 @ 19:51:57 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_6077065
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke comic-shop around Tilburg. Vroeger was er de Noorman (beter bekend als gewoon "Tommy"), maar sinds de zaken met Tommy zelf anders lopen is die zaak verkast... Maar ik weet dus niet waar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_6077923
praat geen poep!

Tommy is een wereldzaak, de gele tasjes met daarop in het zwart de naam van de cd-zaak gedrukt, en het adres, kan men zelfs vandaag de dag nog in frankrijk tegenkomen!

Maar zonder dollen. Tommy deed het niet meer zo goed, daarmee bedoel ik, de cd-winkel bracht niet genoeg geld meer in het laatje en de eigenaar van de winkel besloot daarom om het over een andere boeg te gooien. De stripzaak op de eerste verdieping was behoorlijk succesvol en maakte zelfs een kleine winst, al met al wist de comic-zaak Tommy zich goed te bedruipen.

Ik, fervente comic-lezer, kwam iedere vrijdag braaf bij tommy om m'n comics te kopen. Toen Tommy geen comics meer verkocht viel er een gat in mijn leven, mijn enige hobby moest vanaf die dag maar verhuizen naar Eindhoven, Den Bosch en Breda, steden die wel comic-zaken herbergen.

Ik sprak de mensen die de comic-zaak runden nog aan, luttele dagen voor het doek viel, ik vroeg ze of ze verder gingen in tilburg op een andere locatie. Ze hadden helaas nog geen geschikte locatie gevonden die financieel bereikbaar was. Toen ik vroeg of ze hun klantenbestand zouden behouden zeiden ze van wel. Maar een klantenbestand is als groente en blijft niet eeuwig vers. Mensen verhuizen telefoonnummers veranderen en de interesse kan op den duur ook gewoon overgaan.

Er is dus sinds Tommy is gesloten geen enkele comic-zaak meer in Tilburg. Ik adviseer je om je heil, net als ik, in eindhoven, breda of den bosch te zoeken. Totdat er ooit een comic-zaak z'n deuren in tilburg weer opent.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:10:25 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_6078464
Ik beweer ook niet dat Tommy klote is, In TEGENDEEL zelfs!

Maar die nekslag heeft eerst het vinyl gekost, en later dus ook de strip afdeling (waar ik als kind al niet weg te slaan was "Han (mijn vader), ik ben even naar de boekjes toe..." en dan was ik verdwenen en zat ik menig Batman, Superman en weet ik het te lezen. Ik was toen 4 geloof ik, en keek voornamelijk plaatjes)

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_6085741
Vroeger had je nog een zaakje aan de Berkdijkseweg maar die is ook al ruim 10 jaar verdwenen
pi_6100743
oe Tommy, daar heb ik daaaaagen doorgebracht boven, koffie zuipen, tosti's maken, ouwehoeren en muziek luisteren, lang geleej, maar toch bijzondere periode

sorry off-topic

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_6182448
Weet er iemand nog een goede strip zaak in R'dam? Yendor is wel goed, maar zijn er ook nog anderen??
pi_6213419
schop...

Weet niemand iets?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')