abonnement Unibet Coolblue
pi_138935643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hoeft er geen ervaring mee te hebben en je erin te verdiepen.... Zorg ervoor dat de sfeer fijn is, dat ze jou kan vertrouwen en dat ze makkelijk met je kan praten. Besef dat je niet zomaar te keer kan gaan en dat je vooral veel moet aanvoelen.

En dan doen. De eerste keer gaat vast klungelig, de tweede keer lukt het ook niet zoals je het wil, maar als je blijft oefenen - samen -, dan leer je allebei hoe je het fijn(er) kunt maken.

Je hebt moeite met de 'pijn'. Maar dat hoeft helemaal niet, vooral als je haar lichaam beter leert kennen en aan leert voelen waar ze van geniet.
Het zal inderdaad wel goedkomen. De tweede keer ging het al beter dan de eerste keer, ik heb er zelf ook wel vertrouwen in dat het goed zal komen maar ik ben er mee gestopt omdat ik zelf niet wou doorzetten. Want de eerste keer was ik toch al wel bang, wat ik haar ook heb verteld.
Omdat het kan.
pi_138935684
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toen je maagd was.. was het ook nieuw voor je..
Mijn eerste keer was ook eng, maar daar heb ik mezelf ook overheen gezet zoals het hoort, dus dat zou ik nu ook moeten doen.
Omdat het kan.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:57:01 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138935696
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef VF1995 het volgende:
dus dat zou ik nu ook moeten doen.
In ieder geval "proberen" te doen :)
pi_138935727
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:55 schreef VF1995 het volgende:

[..]

Het zal inderdaad wel goedkomen. De tweede keer ging het al beter dan de eerste keer, ik heb er zelf ook wel vertrouwen in dat het goed zal komen maar ik ben er mee gestopt omdat ik zelf niet wou doorzetten. Want de eerste keer was ik toch al wel bang, wat ik haar ook heb verteld.
Dus je bent ermee gestopt omdat je bang bent om haar pijn te doen, terwijl je haar tweemaal anaal hebt geneukt en tijdens die twee keer haar niet hebt zien huilen of schreeuwen, geen bloed hebt gezien, fysiek/mentaal in elkaar zien zakken, en noem het maar op... Heb je iets gezien/gemerkt waardoor je wist dat je te ver was gegaan?

Hoe reageerde ze er eigenlijk op? Kon je zien dat ze ervan genoot?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 10:58:46 ]
pi_138935732
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In ieder geval "proberen" te doen :)
Ik ga der denk ik maar verrassen zoals je al aangaf. :P
Omdat het kan.
pi_138935759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus je bent ermee gestopt omdat je bang bent om haar pijn te doen, terwijl je haar tweemaal anaal hebt geneukt en tijdens die twee keer haar niet hebt zien huilen of schreeuwen, geen bloed hebt gezien, fysiek/mentaal in elkaar zien zakken, en noem het maar op...

Hoe reageerde ze er eigenlijk op? Kon je zien dat ze ervan genoot?
De eerste keer was het toch wel even zoeken naar de manier waarop we het deden, het tempo enzovoort. Maar de tweede keer kon je echt merken aan haar dat ze er wel van genoot.
Omdat het kan.
pi_138935806
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:59 schreef VF1995 het volgende:

[..]

De eerste keer was het toch wel even zoeken naar de manier waarop we het deden, het tempo enzovoort. Maar de tweede keer kon je echt merken aan haar dat ze er wel van genoot.
Jonguuuh, waarom stop je er dan mee...

Man man man, als je merkt dat ze ervan geniet blijf je het doen en probeer je er toch juist beter in te worden?!
pi_138935860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jonguuuh, waarom stop je er dan mee...

Man man man, als je merkt dat ze ervan geniet blijf je het doen en probeer je er toch juist beter in te worden?!
Ik dacht even teveel aan mezelf op dat moment. Ik zet me erover heen en ga het toch maar gewoon doen. :)
Omdat het kan.
pi_138935885
Hoe zou jij je voelen als...

Als jij graag gepijpt wordt en er echt van geniet wanneer je vriendin het doet. En dat ze het tweemaal heeft gedaan, en dat je de tweede keer zichtbaar van genoot, maar dat zij het niet meer doet omdat ze bang is dat ze je pijn doet met haar tanden om je gevoelige geslachtsdeel...

Zou jij daar niet echt hard van balen?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 11:04:51 ]
pi_138936030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef zarGon het volgende:
Hoe zou jij je voelen als...

Als jij graag gepijpt wordt en er echt van geniet wanneer je vriendin het doet. En dat ze het tweemaal heeft gedaan, en dat je de tweede keer zichtbaar van genoot, maar dat zij het niet meer doet omdat ze bang is dat ze je pijn doet met haar tanden om je gevoelige geslachtsdeel...

Zou jij daar niet echt hard van balen?!
Heel erg. Ik snapte haar ook wel.. Maar ik moet mezelf er echt over heen zetten en gewoon ervoor gaan.
Omdat het kan.
pi_138936046
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:09 schreef VF1995 het volgende:

[..]

Heel erg. Ik snapte haar ook wel.. Maar ik moet mezelf er echt over heen zetten en gewoon ervoor gaan.
Vooral als je reden (pijn doen) helemaal nergens op slaan. :D.
pi_138936094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooral als je reden (pijn doen) helemaal nergens op slaan. :D.
Heb je ook wel gelijk in. Ik ben een geluksvogel dat ik een vriendin heb die dit wil doen. Ik ga er voor en hopen dat ze er van gaat genieten. :Y
Omdat het kan.
  woensdag 16 april 2014 @ 11:18:20 #63
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138936251
Gelukkig vraagt mijn vriendin dit niet.
pi_138936452
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:33 schreef VF1995 het volgende:

[..]

Gewoon uit het niets? :D
Weet je wat jij eens zou moeten doen? Haar eens goed opgeilen, en dan nemen. Eerst lief, zacht en teder, daarna hard, ruig en op het randje.

Koop massageolie en begin het voorspel met een lieve massage. Aai, knuffel en zoen haar en zorg ervoor dat ze helemaal ontspannen is door je massage. Vergeet ook niet te spelen met haar lichaam, geef haar borsten en tepels bijvoorbeeld ook aandacht (met je vingers en tong). Laat haar merken dat zij centraal staat en hou je inmiddels kloppende pik nog even bij je.

Nadat je haar een tijdje hebt gemasseerd en merkt dat ze losjes is, geef je haar vagina meer aandacht. Gebruik je tong en vingers om haar lustig te maken, laat haar verlangen naar je. Je merkt aan haar lichaamstaal wel waar je moet zijn met je handen en tong. Laat haar niet komen, zolang ze in 'de zone' zit kan ze veel meer hebben. Natuurlijk gaat zij er niet als een zoutzak bij liggen, en pleziert ze jou ook met haar handen en tong. Standje 69 is misschien een idee...

Vervang vervolgens je tong en vingers met je pik, pentreer haar kutje. Lief, zacht en teder, dus niet alleen penetreren, maar ook bezig zijn met je gezicht (ogen, lippen, tong) en vingers (aanraken, aaien, strelen, knijpen). Afwisselen met harde en ruwe seks, zo nu en dan harder stoten, en pauze nemen als je merkt dat jij het niet zo volhoudt. Al die tijd laat je haar op het randje van haar orgasme en voorkom je dat ze klaarkomt.

Je hebt tweemaal anale seks gehad, je hebt inmiddels wel een beetje door welk standje beter werkt bij jullie. Als ik het een beetje goed heb gelezen doen 1) zij op haar rug en kussen eronder en 2) ass up face down het goed bij anale seks. Geef haar kontje aandacht, met je tong en handen. Bereid haar voor op wat er komen gaat, laat haar kontje even wennen aan een indringer. Vergeet haar kutje niet, je kunt haar prima afleiden daarmee. Verander naar jullie 'favoriete' houding en zorg ervoor dat je pik goed vochtig en nat is (kutvocht/glijmiddel/speeksel etc.), en breng duw hierna het topje van je pik tegen haar anus. Als mijn wiskundige berekeningen kloppen zal ze inmiddels zo opgewonden, lustig en ontspannen zijn dat anale seks geen enkele probleem is. Als je geluk hebt komt ze met je pik in haar kont.

En nu log ik uit, ik moet werken. :').
pi_138936527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat jij eens zou moeten doen? Haar eens goed opgeilen, en dan nemen. Eerst lief, zacht en teder, daarna hard, ruig en op het randje.

Koop massageolie en begin het voorspel met een lieve massage. Aai, knuffel en zoen haar en zorg ervoor dat ze helemaal ontspannen is door je massage. Vergeet ook niet te spelen met haar lichaam, geef haar borsten en tepels bijvoorbeeld ook aandacht (met je vingers en tong). Laat haar merken dat zij centraal staat en hou je inmiddels kloppende pik nog even bij je.

Nadat je haar een tijdje hebt gemasseerd en merkt dat ze losjes is, geef je haar vagina meer aandacht. Gebruik je tong en vingers om haar lustig te maken, laat haar verlangen naar je. Je merkt aan haar lichaamstaal wel waar je moet zijn met je handen en tong. Laat haar niet komen, zolang ze in 'de zone' zit kan ze veel meer hebben. Natuurlijk gaat zij er niet als een zoutzak bij liggen, en pleziert ze jou ook met haar handen en tong. Standje 69 is misschien een idee...

Vervang vervolgens je tong en vingers met je pik, pentreer haar kutje. Lief, zacht en teder, dus niet alleen penetreren, maar ook bezig zijn met je gezicht (ogen, lippen, tong) en vingers (aanraken, aaien, strelen, knijpen). Afwisselen met harde en ruwe seks, zo nu en dan harder stoten, en pauze nemen als je merkt dat jij het niet zo volhoudt. Al die tijd laat je haar op het randje van haar orgasme en voorkom je dat ze klaarkomt.

Je hebt tweemaal anale seks gehad, je hebt inmiddels wel een beetje door welk standje beter werkt bij jullie. Als ik het een beetje goed heb gelezen doen 1) zij op haar rug en kussen eronder en 2) ass up face down het goed bij anale seks. Geef haar kontje aandacht, met je tong en handen. Bereid haar voor op wat er komen gaat, laat haar kontje even wennen aan een indringer. Vergeet haar kutje niet, je kunt haar prima afleiden daarmee. Verander naar jullie 'favoriete' houding en zorg ervoor dat je pik goed vochtig en nat is (kutvocht/glijmiddel/speeksel etc.), en breng duw hierna het topje van je pik tegen haar anus. Als mijn wiskundige berekeningen kloppen zal ze inmiddels zo opgewonden, lustig en ontspannen zijn dat anale seks geen enkele probleem is. Als je geluk hebt komt ze met je pik in haar kont.

En nu log ik uit, ik moet werken. :').
Dat is mooi geschreven en zou best is kunnen uitkomen. Ik hou altijd wel van tedere seks, helemaal als alles heel langzaam gaat. :P
Omdat het kan.
pi_138947100
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:09 schreef VF1995 het volgende:
Maar ik moet mezelf er echt over heen zetten en gewoon ervoor gaan.
Dan doe je dat toch?

Je schrijft in de OP dat ze je anaal heeft 'aangeboden', dat kun je ook lezen als dat ze om anaal heeft gevraagd.
Als zij het zelf wil dan zal zij ook wel mee helpen om de juiste manier te vinden en als het dan een keer pijn doet dan zal ze jou dat ook niet direct kwalijk nemen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 16 april 2014 @ 17:00:03 #67
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138947231
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat jij eens zou moeten doen? Haar eens goed opgeilen, en dan nemen. Eerst lief, zacht en teder, daarna hard, ruig en op het randje.

Koop massageolie en begin het voorspel met een lieve massage. Aai, knuffel en zoen haar en zorg ervoor dat ze helemaal ontspannen is door je massage. Vergeet ook niet te spelen met haar lichaam, geef haar borsten en tepels bijvoorbeeld ook aandacht (met je vingers en tong). Laat haar merken dat zij centraal staat en hou je inmiddels kloppende pik nog even bij je.

Nadat je haar een tijdje hebt gemasseerd en merkt dat ze losjes is, geef je haar vagina meer aandacht. Gebruik je tong en vingers om haar lustig te maken, laat haar verlangen naar je. Je merkt aan haar lichaamstaal wel waar je moet zijn met je handen en tong. Laat haar niet komen, zolang ze in 'de zone' zit kan ze veel meer hebben. Natuurlijk gaat zij er niet als een zoutzak bij liggen, en pleziert ze jou ook met haar handen en tong. Standje 69 is misschien een idee...

Vervang vervolgens je tong en vingers met je pik, pentreer haar kutje. Lief, zacht en teder, dus niet alleen penetreren, maar ook bezig zijn met je gezicht (ogen, lippen, tong) en vingers (aanraken, aaien, strelen, knijpen). Afwisselen met harde en ruwe seks, zo nu en dan harder stoten, en pauze nemen als je merkt dat jij het niet zo volhoudt. Al die tijd laat je haar op het randje van haar orgasme en voorkom je dat ze klaarkomt.

Je hebt tweemaal anale seks gehad, je hebt inmiddels wel een beetje door welk standje beter werkt bij jullie. Als ik het een beetje goed heb gelezen doen 1) zij op haar rug en kussen eronder en 2) ass up face down het goed bij anale seks. Geef haar kontje aandacht, met je tong en handen. Bereid haar voor op wat er komen gaat, laat haar kontje even wennen aan een indringer. Vergeet haar kutje niet, je kunt haar prima afleiden daarmee. Verander naar jullie 'favoriete' houding en zorg ervoor dat je pik goed vochtig en nat is (kutvocht/glijmiddel/speeksel etc.), en breng duw hierna het topje van je pik tegen haar anus. Als mijn wiskundige berekeningen kloppen zal ze inmiddels zo opgewonden, lustig en ontspannen zijn dat anale seks geen enkele probleem is. Als je geluk hebt komt ze met je pik in haar kont.

En nu log ik uit, ik moet werken. :').
Ik raak geil door je
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138959949
Ik heb na die reactie van ZarGon ook zoiets van: Zit ik dan alleen in mn kleine huisje ("gedwongen" lange afstands relatie, grrr), was mijn vriend nu maar hier.
pi_138967249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat jij eens zou moeten doen? Haar eens goed opgeilen, en dan nemen. Eerst lief, zacht en teder, daarna hard, ruig en op het randje.

Koop massageolie en begin het voorspel met een lieve massage. Aai, knuffel en zoen haar en zorg ervoor dat ze helemaal ontspannen is door je massage. Vergeet ook niet te spelen met haar lichaam, geef haar borsten en tepels bijvoorbeeld ook aandacht (met je vingers en tong). Laat haar merken dat zij centraal staat en hou je inmiddels kloppende pik nog even bij je.

Nadat je haar een tijdje hebt gemasseerd en merkt dat ze losjes is, geef je haar vagina meer aandacht. Gebruik je tong en vingers om haar lustig te maken, laat haar verlangen naar je. Je merkt aan haar lichaamstaal wel waar je moet zijn met je handen en tong. Laat haar niet komen, zolang ze in 'de zone' zit kan ze veel meer hebben. Natuurlijk gaat zij er niet als een zoutzak bij liggen, en pleziert ze jou ook met haar handen en tong. Standje 69 is misschien een idee...

Vervang vervolgens je tong en vingers met je pik, pentreer haar kutje. Lief, zacht en teder, dus niet alleen penetreren, maar ook bezig zijn met je gezicht (ogen, lippen, tong) en vingers (aanraken, aaien, strelen, knijpen). Afwisselen met harde en ruwe seks, zo nu en dan harder stoten, en pauze nemen als je merkt dat jij het niet zo volhoudt. Al die tijd laat je haar op het randje van haar orgasme en voorkom je dat ze klaarkomt.

Je hebt tweemaal anale seks gehad, je hebt inmiddels wel een beetje door welk standje beter werkt bij jullie. Als ik het een beetje goed heb gelezen doen 1) zij op haar rug en kussen eronder en 2) ass up face down het goed bij anale seks. Geef haar kontje aandacht, met je tong en handen. Bereid haar voor op wat er komen gaat, laat haar kontje even wennen aan een indringer. Vergeet haar kutje niet, je kunt haar prima afleiden daarmee. Verander naar jullie 'favoriete' houding en zorg ervoor dat je pik goed vochtig en nat is (kutvocht/glijmiddel/speeksel etc.), en breng duw hierna het topje van je pik tegen haar anus. Als mijn wiskundige berekeningen kloppen zal ze inmiddels zo opgewonden, lustig en ontspannen zijn dat anale seks geen enkele probleem is. Als je geluk hebt komt ze met je pik in haar kont.

En nu log ik uit, ik moet werken. :').
Is dat hoe jij het aanpakt? ;)
pi_138972913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch?

Je schrijft in de OP dat ze je anaal heeft 'aangeboden', dat kun je ook lezen als dat ze om anaal heeft gevraagd.
Als zij het zelf wil dan zal zij ook wel mee helpen om de juiste manier te vinden en als het dan een keer pijn doet dan zal ze jou dat ook niet direct kwalijk nemen.
Nee dat klopt, maar dan neem ik het mezelf nogsteeds kwalijk.
Omdat het kan.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:23:35 #71
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_138973348
Probeer het gewoon, wel je snikkel insmeren met glijmiddel en gaan!
Als je het niks vindt, is de 2e keer niet verplicht hoor :')
pi_138974704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Trankilo het volgende:
Probeer het gewoon, wel je snikkel insmeren met glijmiddel en gaan!
Als je het niks vindt, is de 2e keer niet verplicht hoor :')
Ik had al gepost dat het al 2 keer is gedaan.
Omdat het kan.
pi_138975097
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef VF1995 het volgende:

[..]

Ik had al gepost dat het al 2 keer is gedaan.
En had ze toen pijn?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138975125
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Een kontgat is om mee te poepen, hiervoor heeft Hij je geen kontgat gegeven.
Dus jij doet ook niet aan orale seks ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_138976111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

En had ze toen pijn?
Nee, zover ik weet viel het mee maar was ik de bange kip, bang om haar pijn te doen.
Omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')