abonnement Unibet Coolblue
pi_133442269
Maar misschien ben ik er gewoon erg gevoelig voor :@ Ik heb het nu al bij meerdere filmpjes van je gemerkt/gehoord vandaar ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133442282
Dat klinkt niet echt als iets dat ik bewust doe...
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133442331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Dwyn het volgende:
Dat klinkt niet echt als iets dat ik bewust doe...
Nee maar des te meer om er op te letten; niet? Net zoals je bij een spreekbeurt vaak 'euh' zegt. Ook niet bewust; maar wel iets om aan te werken ;)

*edit: Again: My opinion.. ik vind dat... kusjekroel etc etc ;) Bedoel het niet slecht; ik kan 'dat geluid' erg moeilijk hebben vandaar :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133442356
Volgens mij adem ik gewoon iets te hard in. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133442427
Maar goed, The Hunger Games was wel vet gisteren ^O^
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133443340
Djuu, drie druppels bloed zien en ik sta te tollen op m'n poten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133443342
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nee maar des te meer om er op te letten; niet? Net zoals je bij een spreekbeurt vaak 'euh' zegt. Ook niet bewust; maar wel iets om aan te werken ;)

*edit: Again: My opinion.. ik vind dat... kusjekroel etc etc ;) Bedoel het niet slecht; ik kan 'dat geluid' erg moeilijk hebben vandaar :@
Ik heb net dat filmpje ff terug opgezet om te luisteren naar wat je nou bedoelde want het was mij eigenlijk helemaal niet opgevallen _O-
Maar het klinkt voor mij als iets harder inademen, ik haal er zelf geen 'slurpen' of zo uit... Maar kan me wel voorstellen dat dat soort geluiden wellicht storend over kan komen :Y
pi_133443366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, The Hunger Games was wel vet gisteren ^O^
Is het al morgen?
pi_133443375
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Is het al morgen?
Bijna *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133443395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Bijna *O*
:'( nog meer dan 24 uur fml
pi_133443446
Alleen dat einde hè. Dat is het jammere van een tweede film.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133443509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef Dwyn het volgende:
Alleen dat einde hè. Dat is het jammere van een tweede film.
Overduidelijk open einde en kut dat je moet wachten op de volgende film?
pi_133443514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuu, drie druppels bloed zien en ik sta te tollen op m'n poten. :')
:'( :*

Gisteren hardloopkleren ontvangen *O* O+ Dit weekend hardlopen en warm hebben en yayyy *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133443522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Overduidelijk open einde en kut dat je moet wachten op de volgende film?
Yup!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133443558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Yup!
Das altijd zonde ja :')
pi_133443570
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:'( :*

Gisteren hardloopkleren ontvangen *O* O+ Dit weekend hardlopen en warm hebben en yayyy *O*
*O* Warme kleding was geen overbodige luxe net. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133443587
Ik had die eerste film in het vliegtuig zitten kijken en wist eigenlijk helemaal niet precies waar het over zou gaan. Ik was zwaar geschokt dat iedereen afgemaakt werd :')
pi_133443637
Naja dit weekend is sowieso niet zo heel erg yay want ik ga mams meehelpen met uitruimen van huis van opa... En er staat me toch een partij spullen in dat huis :X :X Ook geen idee wat we nog allemaal gaan tegenkomen.. Mams heeft het momenteel maar zwaar; want ze kwam bijvoorbeeld ook een brief tegen van de koning met een bedanking naar oma (die al 14 jaar dood is) voor haar werk in de oorlog... Mijn opa heeft nooooooit verteld dat oma ook maar iets heeft gedaan in de oorlog ofzo (en wou er sowieso nooit over praten) en nu kan ze het dus aan niemand vragen en dat vind ze zo erg :@ ;(
Het deed haar wel beseffen hoe weinig ze van haar ouders afwist en is meteen verder gegaan met mijn cadeau 'mam vertel 's' :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133443655
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O* Warme kleding was geen overbodige luxe net. :')
Jup; fweaking koud vandaag :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133443740
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Naja dit weekend is sowieso niet zo heel erg yay want ik ga mams meehelpen met uitruimen van huis van opa... En er staat me toch een partij spullen in dat huis :X :X Ook geen idee wat we nog allemaal gaan tegenkomen.. Mams heeft het momenteel maar zwaar; want ze kwam bijvoorbeeld ook een brief tegen van de koning met een bedanking naar oma (die al 14 jaar dood is) voor haar werk in de oorlog... Mijn opa heeft nooooooit verteld dat oma ook maar iets heeft gedaan in de oorlog ofzo (en wou er sowieso nooit over praten) en nu kan ze het dus aan niemand vragen en dat vind ze zo erg :@ ;(
Het deed haar wel beseffen hoe weinig ze van haar ouders afwist en is meteen verder gegaan met mijn cadeau 'mam vertel 's' :)
Kan me heel goed voorstellen dat je daar niet bepaald naar uitkijkt nee...
Ik kwam pas later achter de 'mam vertel 's' boeken, maar ik had echt heel graag zo'n boek van mijn moeder gehad. B heeft die wel gekregen van allebei zijn ouders en daar staan hele leuke dingen in, dingen die hij zelf nooit heeft geweten van tevoren ook. En nu pa die vriendin heeft, durf ik het hem niet zo goed meer te vragen om zo'n boek in te vullen want hij is niet goed met schrijven en weet ook nooit goed wat ie dan moet zeggen (en vraagt dan meestal maar bij anderen 'zou ik dit zo en zo moeten zeggen?) en ik wil niet dat hij dat met haar samen in gaat vullen want het gaat haar niks aan :@
pi_133443910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Kan me heel goed voorstellen dat je daar niet bepaald naar uitkijkt nee...
Ik kwam pas later achter de 'mam vertel 's' boeken, maar ik had echt heel graag zo'n boek van mijn moeder gehad. B heeft die wel gekregen van allebei zijn ouders en daar staan hele leuke dingen in, dingen die hij zelf nooit heeft geweten van tevoren ook. En nu pa die vriendin heeft, durf ik het hem niet zo goed meer te vragen om zo'n boek in te vullen want hij is niet goed met schrijven en weet ook nooit goed wat ie dan moet zeggen (en vraagt dan meestal maar bij anderen 'zou ik dit zo en zo moeten zeggen?) en ik wil niet dat hij dat met haar samen in gaat vullen want het gaat haar niks aan :@
Ik ben ook aan het kijken voor paps; maar ook mijn pa heeft een hekel aan veel schrijven. Er bestaat echter wel een 'light' versie voor vaders ;) Die vind ik wel heel erg leuk!
Ik zit er aan te denken om die voor paps en ook voor oma te kopen! Het idee dat je zo dingen te weten komt idd die je anders nooit wist!
Zo heeft mijn moeder nog een boel vragen aan opa gesteld voor ie is overleden om in te vullen (dingen die ze zelf niet meer wist van vroeger ook) en ben wel blij dat ze dát nog heeft kunnen doen.

Vorige keer toen we bij opa waren hadden we ook zijn fotoalbum gevonden! Heeft ie vorig jaar gemaakt met foto's van hem van vroeger in en van de familie en met de namen er bij (zelfs met foto's van mijn overgrootvader etc...) en dan tot en met zijn 90ste verjaardag en onze bruiloft! Ook die zitten er allemaal tussen.
Wel prachtig om zoiets terug te vinden :@ Af en toe wel gek omdat opa vooral de laatste jaren heel erg bezig is geweest met afscheid nemen (zo hadden we ook een draaiboek gevonden van zijn begrafenis... ik bedoel maar ;) )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133444039
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik ben ook aan het kijken voor paps; maar ook mijn pa heeft een hekel aan veel schrijven. Er bestaat echter wel een 'light' versie voor vaders ;) Die vind ik wel heel erg leuk!
Ik zit er aan te denken om die voor paps en ook voor oma te kopen! Het idee dat je zo dingen te weten komt idd die je anders nooit wist!
Zo heeft mijn moeder nog een boel vragen aan opa gesteld voor ie is overleden om in te vullen (dingen die ze zelf niet meer wist van vroeger ook) en ben wel blij dat ze dát nog heeft kunnen doen.

Vorige keer toen we bij opa waren hadden we ook zijn fotoalbum gevonden! Heeft ie vorig jaar gemaakt met foto's van hem van vroeger in en van de familie en met de namen er bij (zelfs met foto's van mijn overgrootvader etc...) en dan tot en met zijn 90ste verjaardag en onze bruiloft! Ook die zitten er allemaal tussen.
Wel prachtig om zoiets terug te vinden :@ Af en toe wel gek omdat opa vooral de laatste jaren heel erg bezig is geweest met afscheid nemen (zo hadden we ook een draaiboek gevonden van zijn begrafenis... ik bedoel maar ;) )
'Light' versie voor vaders ja? :D Dat is leuk inderdaad! Ik denk alleen dat als ik zoiets zou willen, dat ik dat met hem samen zou moeten doen en ook zelf zal moeten schrijven...

Wel heel mooi om zo'n fotoboek nog terug te vinden O+ En gek om te bedenken idd dat hij een heel draaiboek klaar had liggen voor zijn begrafenis...
pi_133444244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

'Light' versie voor vaders ja? :D Dat is leuk inderdaad! Ik denk alleen dat als ik zoiets zou willen, dat ik dat met hem samen zou moeten doen en ook zelf zal moeten schrijven...

Wel heel mooi om zo'n fotoboek nog terug te vinden O+ En gek om te bedenken idd dat hij een heel draaiboek klaar had liggen voor zijn begrafenis...
Kiek: http://www.bol.com/nl/p/p(...)8641%26itm_role%3din
En samen invullen kan natuurlijk wel ;)

Naja aan de ene kant gek; aan de andere kant was ie wel bewust - met zijn 90 jaar - dat ie geen 10 jaar meer te gaan had en hij zei telkens dat ie wel alles had meegemaakt wat ie had willen meemaken en dat nu elke dag extra was O+ Tot zijn dood was ie zooooo bij de pinken... echt niet normaal O+ Ik teken er gelijk voor :) Heeft een fantastisch leventje gehad; maar ik mis em nog steeds :@ Ik had verwacht dat ik het wel sneller 'goed' zou vinden; maar nope... ik kan zijn doodsprentje ook nog steeds niet opbergen... Staat nog steeds op de kast... Denk dat ik er een kadertje voor ga kopen en em er in stop; zodat het niet meer zo los staat :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 20 november 2013 @ 13:37:50 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133444357
Priem :* ik ken het gevoel. Ik heb na 11 jaar nog steeds vaak het gevoel dat ik m'n gekke opaatje mis..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133444428
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Kiek: http://www.bol.com/nl/p/p(...)8641%26itm_role%3din
En samen invullen kan natuurlijk wel ;)

Naja aan de ene kant gek; aan de andere kant was ie wel bewust - met zijn 90 jaar - dat ie geen 10 jaar meer te gaan had en hij zei telkens dat ie wel alles had meegemaakt wat ie had willen meemaken en dat nu elke dag extra was O+ Tot zijn dood was ie zooooo bij de pinken... echt niet normaal O+ Ik teken er gelijk voor :) Heeft een fantastisch leventje gehad; maar ik mis em nog steeds :@ Ik had verwacht dat ik het wel sneller 'goed' zou vinden; maar nope... ik kan zijn doodsprentje ook nog steeds niet opbergen... Staat nog steeds op de kast... Denk dat ik er een kadertje voor ga kopen en em er in stop; zodat het niet meer zo los staat :@
Het is toch ook niet gek om hem nog steeds te missen? Zo gek lang is het nog niet geleden en als je een goede band had, dan is ook gewoon niet 'goed', ondanks dat hij, zoals jij zei, een goed leven heeft gehad. Wel super dat ie tot op zo'n hoge leeftijd nog zo bij de pinken was, dat zou ik voor mezelf ook wel graag willen :Y

Ik kan juist niet naar prentjes oid kijken. Die moeten meteen in een kast, weggeborgen. Ik heb ook geen enkele foto van mama staan en dat wil ik ook eigenlijk niet. Voor mij is het zien van haar foto steeds een confrontatie met dat ze er echt niet meer is en dat wil ik niet tig keer op een dag. Dus alles ligt in kasten. En als ik dan een keer ineens wel een foto zie, dan schrik ik me de pleuris. Ook geen ideale oplossing, maar ok :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')