abonnement Unibet Coolblue
pi_133464695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:23 schreef dopexot het volgende:

[..]

Ja irritant is dat he, had dat ook een x via Marktplaats, iets besteld en op de dag dat ik het zou afhalen liet de verkoper niets meer horen en werd ik keihard genegeerd. Ging om een gele Ma.Strum Torch :s)
haha, aangenaam idd. My mistake back then :)
We're the ones your mum warned you about
pi_133464826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef debengel24 het volgende:

[..]

haha, aangenaam idd. My mistake back then :)
Hehe xD
Nick Diaz = OG
pi_133464873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef dopexot het volgende:

[..]

Hehe xD
was er eigenlijk al op aan het wachten, what took you so long haha :6
We're the ones your mum warned you about
pi_133465401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef debengel24 het volgende:

[..]

was er eigenlijk al op aan het wachten, what took you so long haha :6
Haha, herrinerde het me nu pas toen ik ff op TerracesMensWear keek ;p
Wat was de reden eigenlijk?:p just curious
Nick Diaz = OG
pi_133465526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef dopexot het volgende:

[..]

Haha, herrinerde het me nu pas toen ik ff op TerracesMensWear keek ;p
Wat was de reden eigenlijk?:p just curious
Bekende van me uit a'dam was toevallig die dag hier in het zuiden en wilde hem ook dolgraag hebben vandaar, communicatie was ff beter geweest haha
We're the ones your mum warned you about
pi_133465567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef debengel24 het volgende:

[..]

Bekende van me uit a'dam was toevallig die dag hier in het zuiden en wilde hem ook dolgraag hebben vandaar, communicatie was ff beter geweest haha
Aha, jaman ik zat er best erg mee haha xD Maarja no worries maat!
Nick Diaz = OG
pi_133465639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef dopexot het volgende:

[..]

Aha, jaman ik zat er best erg mee haha xD Maarja no worries maat!
mooi, beginnen we weer fresh haha
We're the ones your mum warned you about
pi_133465689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:51 schreef debengel24 het volgende:

[..]

mooi, beginnen we weer fresh haha
Sowieso maat ^O^
Nick Diaz = OG
  donderdag 21 november 2013 @ 14:54:24 #84
413411 Feno
Vaak Bej Te Bange
pi_133484067
Ale22io bij deze nog foto's van die lyle&scott sweater.


En hier een foto van mijn Barbour Scarf.
pi_133485475
@ debengel

Is die Ice-jacket van jou nog te koop (uit de vorige topic)? Of heb je anders nog iets van Ma.Strum liggen, of wat anders A/W? Cheers
Nick Diaz = OG
pi_133485682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef dopexot het volgende:
@ debengel

Is die Ice-jacket van jou nog te koop (uit de vorige topic)? Of heb je anders nog iets van Ma.Strum liggen, of wat anders A/W? Cheers
Die ice camouflage? Die heeft curtis al een tijd geleden opgepikt haha.

Voor alsnog niks van ma.strum wat ik eventueel weg doe, wel HL spul maar dat is een small
We're the ones your mum warned you about
pi_133485985
Jaa die ja, Curtis koopt ook alles wat vet is xD

Ja HL is niet echt mijn merk ook ;p
Nick Diaz = OG
pi_133486037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:01 schreef dopexot het volgende:
Jaa die ja, Curtis koopt ook alles wat vet is xD

Ja HL is niet echt mijn merk ook ;p
was idd een pijnlijk stuk om afscheid van te nemen maar hij is in goede handen haha
We're the ones your mum warned you about
pi_133486097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef debengel24 het volgende:

[..]

was idd een pijnlijk stuk om afscheid van te nemen maar hij is in goede handen haha
Dat is niet te betwijfelen met Curtis ^O^

Ik ben wanhopig op zoek naar een AW-jas, iemand tips? (Zag een mooie rooie frosted mille op marktplaats, maar verkoper reageert niet op mails en zn nr staat er niet bij lol)
Nick Diaz = OG
pi_133494127
Goede Avond mede forum leden,

ik heb van de week me oude adidas dragons uit de kast getrokken maar het suède is nog al verkleurt... :P

Jullie nog enige tips om het schoon te krijgen of zeggen jullie weg gooien die handel en een nieuw paar halen.

ps. wat vinden jullie van diadora's?
pi_133494844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef TRombouts het volgende:
Goede Avond mede forum leden,

ik heb van de week me oude adidas dragons uit de kast getrokken maar het suède is nog al verkleurt... :P

Jullie nog enige tips om het schoon te krijgen of zeggen jullie weg gooien die handel en een nieuw paar halen.

ps. wat vinden jullie van diadora's?
je kan een suedeborstel halen, of een van de andere manieren (http://www.wikihow.com/Clean-Suede-Shoes)

Sowieso nooit weggooien, kan je er beter een leuk projecte van maken, door ze een ander kleur te verven bijvoorbeeld (als je tijd teveel hebt net als mij :') )

Iemand hier ervaring met jassen in laten nemen? Heb een mooie Mille op het oog, is een maat 52, kan ik deze in laten nemen naar maat 48?
Nick Diaz = OG
  donderdag 21 november 2013 @ 20:43:50 #92
413411 Feno
Vaak Bej Te Bange
pi_133495305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef TRombouts het volgende:
Goede Avond mede forum leden,

ik heb van de week me oude adidas dragons uit de kast getrokken maar het suède is nog al verkleurt... :P

Jullie nog enige tips om het schoon te krijgen of zeggen jullie weg gooien die handel en een nieuw paar halen.

ps. wat vinden jullie van diadora's?
Jason Mark, is goed spul om je schoenen schoon te maken wel prijzig.
Verder vind ik diadora wel leuk opzich maar de meeste modellen zijn niet mijn ding.
pi_133497930
Wil er echt graag vanaf zodat ik een CP kan halen, dus bij deze nog maar een keer :)

V&A / [TK] Stone Island Muslin Bomber Jacket
pi_133498266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:42 schreef PRSPCT het volgende:
Wil er echt graag vanaf zodat ik een CP kan halen, dus bij deze nog maar een keer :)

V&A / [TK] Stone Island Muslin Bomber Jacket
Ik raad je aan de jas niet te verkopen. Je gaat er max (met geluk) 125 voor vangen. Je moet 'em voor 100 willen verkopen als je er snel vanaf wilt, en dat zou gewoon dom zijn. Niet om wijs te doen, maar ik raad je aan em niet te verkopen en gewoon te sparen voor je Mille. Sowieso is nu niet de beste periode om een Mille te kopen (in de winkels is er geen sale > mensen kunnen er meer voor vragen op Marktplaats/Ebay). Tegen eind December beginnen de sales weer en dalen de prijzen op Marktplaats/Ebay ook gelijk, en met een beetje geluk vind je er een in de winkel met 50% korting.

Cheers.
Nick Diaz = OG
pi_133498516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef dopexot het volgende:

[..]

Ik raad je aan de jas niet te verkopen. Je gaat er max (met geluk) 125 voor vangen. Je moet 'em voor 100 willen verkopen als je er snel vanaf wilt, en dat zou gewoon dom zijn. Niet om wijs te doen, maar ik raad je aan em niet te verkopen en gewoon te sparen voor je Mille. Sowieso is nu niet de beste periode om een Mille te kopen (in de winkels is er geen sale > mensen kunnen er meer voor vragen op Marktplaats/Ebay). Tegen eind December beginnen de sales weer en dalen de prijzen op Marktplaats/Ebay ook gelijk, en met een beetje geluk vind je er een in de winkel met 50% korting.

Cheers.
Heb al een bod gehad van 140,- en eentje van 150,- (die uiteindelijk toch niet doorgingen) dus is er zeker wel voor te vangen ;)

Oja, voor ¤150,- incl. mag 'ie meteen weg.
pi_133501381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Heb al een bod gehad van 140,- en eentje van 150,- (die uiteindelijk toch niet doorgingen) dus is er zeker wel voor te vangen ;)

Oja, voor ¤150,- incl. mag 'ie meteen weg.
Hm jammer dat die biedingen niet doorgingen, verkopen is beetje moeilijk nu. Weinig vraag.
Nick Diaz = OG
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:28:46 #97
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_133550150
Gewoon omdat ik m leuk vind... :)


En mn boekencollectie is ook aangevuld. 15 kilo boeken... Cheers voor de Archivio Roy!
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_133554987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:28 schreef curtazimo het volgende:
Gewoon omdat ik m leuk vind... :)
[ afbeelding ]

En mn boekencollectie is ook aangevuld. 15 kilo boeken... Cheers voor de Archivio Roy!
[ afbeelding ]
No probs Curtis!! Thanks
pi_133577095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef dopexot het volgende:
Reflective is onderhand verkocht.

Heb nog een Aquascutum trench-coat te koop, zgan met tags, 2x gedragen, een echte casual trenchcoat, donkerblauw, alleen een belt, geen fratsen, maat M, ingenomen dus prachtige pasvorm, geen wijde troep.

(@thethoryd: sorry maat, de reflective is verkocht. ik doe het zo want ik kan geen DM's sturen (omdat ik volgens mij nog geen 7 dagen lid ben ofzo)
Ik ben nog op zoek naar een mooie trenchcoat, is deze een beetje warm voor in de winter? Zoja, stuur me gerust een DM met een foto en eventuele vraagprijs ;)
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_133578187
Bod van 125,- ontvangen op V&A / [TK] Stone Island Muslin Bomber Jacket
Voor 150,- mag 'ie weg :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')