abonnement Unibet Coolblue
pi_136097970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Aandachtshoer? Hoe dan? Hij doet zn Make-A-wish meer dan welke beroemdheid dan ook, hij komt op meer charity events dan wie dan ook, hij is een perfecte spokesman voor de WWE. Hij vindt het leuk om te doen en heeft dit altijd al gedaan.
Als zo iemand aandachshoer is dan heb je echt een verkeerd beeld van zo'n persoon
Aandachtshoer is iemand die erg graag aandacht krijgt en in de spotlight staat. Diegene kriojgt er zelfs gigantisch veel energie van. De reden dat Cena het lukt, zonder burn-out, komt omdat hij ook daadwerkelijk zo'n persoon is. De WWE geeft hem alle ruimte om alles te doen, ze hebben alle vertrouwen in hem dat het goed gaat. Cena heeft daardoor juist de beste job die hij maar kan krijgen. Hij doet overal aan van alles mee en zoals je zegt; hij is ook erg actief buiten de ring om. Dat komt omdat hij alleen maar energie krijgt in wat hij doet.

Misschien dat jij aandachtshoer een te negatieve benaming vindt, dat was niet mijn opzet.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:08:28 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136098015
Ok ja mijn benaming is inderdaad iemand die ook echt graag naar buiten brengt hoeveel hij wel niet doet en hoe goed hij wel niet is, iets wat Cena absoluut niet doet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136098280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef kidkash19 het volgende:
Ok ja mijn benaming is inderdaad iemand die ook echt graag naar buiten brengt hoeveel hij wel niet doet en hoe goed hij wel niet is, iets wat Cena absoluut niet doet
Ja, ok. Maar vrouwen en vrouwelijke homo's doen dat dan weer juist wel... ;(

Oh! En dikkedanie;l natuurlijk! :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:09 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_136109110
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg de wrestling sites niet meer, maar...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:19:50 #230
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_136109537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg de wrestling sites niet meer, maar...
eindelijk wordt die jonge eens verstandig en zoekt hij echt werk. In plaats van met zn naakte lichaam in een ring andere mannen in te smeren :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:21:55 #231
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136109623
quote:
- As noted, CM Punk has been removed from WWE events going forward after reportedly informing Vince McMahon at Monday’s RAW that he was going home. Punk reportedly told Vince and other WWE officials this in a meeting before the show went on the air.

While Punk vs. Triple H was planned for WrestleMania XXX, word now is that Triple H will be facing Daniel Bryan in New Orleans this April.

While Punk is under contract through July, he is no longer factored into company plans. According to one source, the original script for Monday’s RAW had Punk losing to Antonio Cesaro after Kane interfered, allowing Cesaro to qualify for the Elimination Chamber. Another source denies that and says Punk was never scheduled to wrestle Monday night and was only scheduled for an in-ring promo at Kane. Punk was not backstage during RAW and was not at SmackDown last night. It’s believed that the late RAW re-write at 6pm on Monday was because Punk had just informed officials he was going home and wouldn’t be back.

Punk leaving is being described as a situation where he’s unhappy and burnt out with the overall direction of the company. There’s also a feeling among wrestlers that Punk has saved his money and just doesn’t need it any more, even the big WrestleMania payday that was coming up.

Following the Royal Rumble on Sunday, Punk’s mood was described as “pissy” but that’s not an unusual description of Punk’s demeanor backstage. One source believed that since Punk’s last goal was to work a WrestleMania main event, it may be a situation where he realized it wasn’t going to happen this year and with his WWE deal expiring in July, that may have weighed down upon him because he was so goal driven and this was one he couldn’t accomplish because of elements that were outside of his control.

Punk wrote the following on Twitter Monday:

“Thanks for all the support. Keep being you guys, it’s pretty cool.”
Jup, die is pleite.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:28:07 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136113706
Dikke Doei dan :W
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136122381
Dit is wel zeer interessant. Als je een beetje objectief kijkt naar de shitstorm die nu speelt rondom de WWE, dan mag je misschien een beetje concluderen dat niet alles soepel loopt, op zijn zachts gezegd.

Kid, ik weet niet of je alle interviews van WWE-superstars terugkijkt (ook via andere media), maar er is wel een tendens zichtbaar de afgelopen maanden bij Bryan en Punk. Zeker die laatste. Hij laat al een tijdje doorschemeren dat hij gewoon doet wat men vraagt, maar dat hij het niet vindt horen bij een 400+ championshipreign hoorde.

En laten we wel zijn; hoe moe zijn we wel niet van altijd dezelfde mensen in de mainevent? Ja er is een reden voor maar het zou niet moeten kunnen dat Punk alles geeft voor een organisatie en dat hij beloond wordt op een manier die de WWE waardig acht (match op WM tegen HHH) terwijl hij dat niet zo ziet.

quote:
PWInsider.com has updated this developing story and is clarifying that while he might have been upset with that creative choice, Punk quitting WWE had nothing to do with Batista personally, as the two are good friends. The decision was ultimately made due to to a collection of issues Punk has had recently, with a handful of them being that he is burnt out, he is dealing with multiple nagging injuries, and there's a fundamental difference between what WWE sees as a big push for Punk, and what he feels is a big push, and that is NOT, apparently, facing Triple H at WrestleMania.

Daarnaast volgt het WWE twitteraccount Punk niet meer en is zijn docu vandaag van Netflix verdwenen.

En lees dit maar eens. Stuk uit een column van Wes Adams.

quote:
The point is, Sunday night for the first time since WrestleMania 29, I watched a WWE PPV. I have always loved the concept of the Royal Rumble and the good it can do to further storylines in the build to WrestleMania. I have always loved how, when booked correctly, it can launch a superstar into a major push (see Roman Reigns’ fantastic showing Sunday night). When WWE started putting Elimination Chamber matches on in February, it greatly diminished the importance of the Royal Rumble. Rumble winners lost their shots, champions lost their titles on the way to Mania, and a simple formula gets screwed up beyond recognition.

The formula of the Royal Rumble winner facing the WWE Champion at WrestleMania in the main event was brilliant and was a successful formula ever since WWE started it in 1993 with Yokozuna’s win. It launched his main event WWE career and established him as an immediate force. In 1994 they muddled their own formula with the Bret Hart/Lex Luger double win and double title shots at WrestleMania X, but the end result with Bret regaining the championship was a welcome one. Shawn Michaels 95 and 96 wins gave him Mania title matches, but 1997 saw the first real screw up of the Rumble formula when winner Stone Cold Steve Austin didn’t receive a title match, and the Shawn Michaels “I lost my smile” vacancy of the championship sent everything into a weird frenzy and the eventual title match was Sid vs. Undertaker.

The formula was a success in 1998 with Austin winning again and defeating Shawn in the main event of Mania 14, and was yet again screwed up in 1999 with Vince winning it. I could and maybe one day will get deeper into the past Royal Rumbles but I’m straying from my main point (which I tend to do, if you’ve ever had a conversation with me about wrestling, you would know.) Not too long ago, Mark Madden wrote a column on Daniel Bryan, in which he stated that the only acceptable ending to WrestleMania XXX was for the show to close with Daniel Bryan standing as the new WWE Champion and leading 65,000 people in the largest “YES!” chant ever. He was absolutely right on the money. As much as WWE claims to listen to their “Universe”, has there ever in their history been such a clear cut case of them not? I would say no.

With WWE poised for a network launch here in a few weeks, they have stepped into two humongous piles of shit that is going to take some major league time to clean up, but right here free of charge, I am going to clean one of them up. This is a LAST CHANCE for WWE to get this right. And I hope someone up there reads this and considers it, because even though I criticize WWE, think their booking sucks, and cringe at the career killing decisions they make on a weekly basis, I care. I care about the friends I made up there that depend on the success of WWE to pay their bills and feed their families. All of their paychecks are dictated by WWE’s creative decisions! If the WWE turns off their fanbase with their crappy storytelling and refusal to deliver the goods to the consumers, then pink slips can and will start being issued! And I don’t want that for any of those guys or girls.

I don’t want them to wind up like me and still have nightmares and be lost in a world of “real jobs” because WWE controls everything and it’s so hard to make a good full time living in wrestling if you’re not working for them. So WWE: this is your last opportunity, and it’s on the house. Bring back Money in the Bank to New Orleans. Have Daniel Bryan, Kofi Kingston, Cody Rhodes, Dolph Ziggler, Fandango, and Antonio Cesaro open up the card and start it off RIGHT. Put Daniel Bryan over, then have him cash in on Randy Orton after he defeats Batista. That’s your only solution to clean this mess up. That’s the only way to make this right. If you don’t do that, then heaven help the WWE Universe. It’s a simple, obvious solution that somehow, the upper echelon can’t or doesn’t want to see. And if that’s the case, then you’ll never get what you want.

I’ve been reading a lot of hate directed at Dave Batista. That pains me to no end. I worked the Smackdown brand with him for nearly two years, and this huge superstar of a man was as kind and friendly to a green horn rookie referee like me as anybody else on the roster. I was so excited to hear he was coming back and looked forward to the possibilities he brought to the table. Don’t give him flack for winning the Royal Rumble. He didn’t book it. WWE did! The Universe wanted Batista back but they sure didn’t want him to win the Rumble this early. WWE put him in a hole that he may not be able to dig himself out of. Don’t hate on him. What the hell was he supposed to do? Turn it down? Yeah right! So don’t hate Batista for a situation that HE didn’t create.

There’s not a person alive that could have won this year’s Rumble not named Daniel Bryan that would have left the crowd 100% satisfied. Roman Reigns could have pulled off the upset and won and although the response would have been good, people still would have complained. CM Punk could have went the distance and a portion of the audience still wouldn’t have been satisfied. I was convinced after Bray Wyatt defeated Bryan in the opening match, that Bryan was going to come out, win the Rumble, and then defeat Wyatt at Elimination Chamber in February in a rematch before going on to WrestleMania. Boy was I wrong!

Rumors last week was that for the third time at a WrestleMania, Bryan is pegged for Sheamus (remember the WrestleMania 27 Bryan/Sheamus US title match hoopla?) What the hell for? I know the two can have pretty damn good matches together but we have been there and done that twice at Mania already for Pete’s sake. The WM 27 US title match that was advertised, then bumped to dark match, then changed to battle royal halfway through was an insulting cluster to two hardworking men. Then the next year, Sheamus wins the Royal Rumble, gets his title shot against Bryan in the opening match (which pisses me off even more) and then in an effort to further bury Bryan, they job him out in 18 seconds. For what reason? Does Vince just not like Bryan? Because of his size? His look? What’s the reasoning? To quote Sheamus’ theme song: “It’s a shameful thing!” Well WWE I just offered you free pooper scooper for this flaming bag of dog crap you’ve made out of the Royal Rumble.

pi_136124583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Jup, die is pleite.
Ik begrijp zijn keuze wel hoor, de WWE gaat een richting op die niemand waardeert en hijzelf ook niet.
Het is meer van hetzelfde en ik denk dat Punk het een beetje beu was, hij zal wel zijn ideeën hebben gehad over hoe zijn karakter beter ontwikkeld kon worden maar dat werd niet gewaardeerd.
Ik weet nog hoe hij in de ring stond tegenover HHH en hij toen vertelde hoe hij over zaken dacht, daar was blijkbaar weinig toneel bij achteraf gezien.
Jammer dat het zo moest lopen het is een enorme aderlating en we hadden nog geweldige matches kunnen hebben tussen Bryan en Punk of Punk vs Reigns in de toekomst.
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:34:54 #235
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136125409
MITB op WM met Bryan zou zo stom zijn, zo voorspelbaar dat ze wederom de hele show gaan gijzelen als fans zijnde.

Nee je moet Batista de EC laten winnen waar hij (of iemand anders) Bryan op de 1 of andere manier naait als ze de laatste 2 overgeblevenen zijn.

Batista - Bryan is je main event voor WM, waar Bryan eindelijk de titel wint (desnoods against all odds)

quote:
- Its worth noting that Seattle was not the original site for the May 4th WWE Extreme Rules pay-per-view. WWE changing it to Seattle could be a sign that they are going to build the show around Daniel Bryan some how. That decision was made two weeks ago.
Waarom heb ik vertrouwen in de WWE? Omdat de geschiedenis uitwijst dat ze vaak geven wat de fans willen.

Hogan - Fans wilden dat Hogan de belt kreeg, ze schreeuwden erom. Hij kreeg hem (al was er geen echte andere optie)

Warrior - zelfde verhaal, men was Hogan zat en Warrior was de fan favorite, hij kreeg hem.

Bret Hart - Fans wilden dat hij zn belt terug kreeg op WM X, dat gebeurde
Shawn - Zelfde verhaal als Hart maar nu op WM 12
Austin - Fans lieten weten dat ze een ster in handen hadden, Vince luisterde en Austin was snel Champ
Foley - Zelfde als Austin
Rock- Zelfde als Austin en Foley
Cena - Het publiek was GEK van Cena, hierdoor kreeg hij de US Title en later de WWE title
CM Punk - MITB 2011, nuff said

Daarom zit ik in het kamp dat afwacht en misschien dat de WWE dondersgoed weet wat ze aan het doen zijn, al lijkt dat er voor ons niet op. Misschien zijn ze een heel nieuw landschap aan het maken omdat internet de business heeft overgenomen en het oude model niet meer voldeed

[ Bericht 36% gewijzigd door kidkash19 op 30-01-2014 08:54:44 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 30 januari 2014 @ 12:30:19 #236
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_136130953
Al kijk ik het allang niet meer, de WWE heeft meer voorbeelden waarin ze niéts gaven wat de fans willen ;)
.....Kennedy
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:02:12 #237
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136131887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:30 schreef Wessiej het volgende:
Al kijk ik het allang niet meer, de WWE heeft meer voorbeelden waarin ze niéts gaven wat de fans willen ;)
zoals? Echt met een grote impact....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 30 januari 2014 @ 13:13:04 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_136132215
Te lang mensen kampioen laten blijven, cena, batista, the great khali. Mensen haken af.
.....Kennedy
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:50:37 #239
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136133391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef Wessiej het volgende:
Te lang mensen kampioen laten blijven, cena, batista, the great khali. Mensen haken af.
Dat kun je dan denk ik meer wijten aan het opbouwen van anderen, als er niemand is gaat de titel ook niet over.
Punk was 434 dagen kampioen dus tsja...

Zelfs Ryder gaven ze de US title op zn hoogtepunt, dat daarna het publiek geen reet meer om hem gaf is een ander verhaal
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136134597
Dat daarna het publiek niet meer om hem gaf? Hij is na zijn 'reign' compleet voor lul gezet en monddood gemaakt. Dat weet je zelf ook.

Kijk na Dolph, die liet vannacht via twitter weten 'vraag mij niet of ik ook vertrek, ik moet nog een jaar'.
Als je dan de schuld bij die gasten legt, dat kan. Maar het is wel apart.
Ze hadden Dolph gewoon aan Flair moeten koppelen en niet The Miz, come on.

Ik hoop echt dat jij gelijk krijgt. Maar zoals Punk en vele uit de worstelwereld aangeven; dit is het jaar van Bryan en HIJ had de Rumble moeten winnen. Als hij als #30 binnen was gewandeld. Batista eruit had gemikt. Dat hele publiek zou gek zijn geworden.
  Redactie Games donderdag 30 januari 2014 @ 14:31:58 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_136134760
Gewoon slecht gedaan.
.....Kennedy
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:55:05 #242
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136135400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef Itisbangin het volgende:
Dat daarna het publiek niet meer om hem gaf? Hij is na zijn 'reign' compleet voor lul gezet en monddood gemaakt. Dat weet je zelf ook.

Kijk na Dolph, die liet vannacht via twitter weten 'vraag mij niet of ik ook vertrek, ik moet nog een jaar'.
Als je dan de schuld bij die gasten legt, dat kan. Maar het is wel apart.
Ze hadden Dolph gewoon aan Flair moeten koppelen en niet The Miz, come on.

Ik hoop echt dat jij gelijk krijgt. Maar zoals Punk en vele uit de worstelwereld aangeven; dit is het jaar van Bryan en HIJ had de Rumble moeten winnen. Als hij als #30 binnen was gewandeld. Batista eruit had gemikt. Dat hele publiek zou gek zijn geworden.
Dat is deels waar maar ook deels gewoon omdat het publiek dood werd gegooid met Ryder, toen Ryder eenmaal zn spotlight had bleek dat hij helemaal niet zo heel goed was en daarna is hij snel weer afgeschreven

Dat van Dolph zegt niks, mensen vragen gewoon of hij weggaat, daar is hij moet van en zegt dat hij nog een jaar contract heeft. Dolph moet ook oppassen gezien zn historie aan hersenschuddingen.

Het is ook het jaar van Bryan, het jaar is ook nog niet voorbij. Hem de Rumble laten winnen past niet helemaal in het verhaal, de Authority doet er juist alles aan om hem maar niet NOG een kans te geven, dus....ook geen rumble entry.
De reactie van het publiek was ongepland, dus daar gaan ze op aan passen

Nu zit hij door de DQ van the Shield door de Wyatts ineens wél in de EC, wie weet wint hij hem daar wel alleen zou ik dat niet doen, dat maakt ZIJN moment wat goedkoop. Zijn moment moet het einde van WM zijn met 50.000 man die YES roepen met vingers in de lucht. Zoals Warrior en Hogan elke omhelsden, zoals Bret op de schouders ging op WM X, zoals Shawn de boyhood dream vervulde en zoals Benoit/Guerrero hun moment hadden op XX
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136136341
Een theorie over het plotselinge vertrek van Punk.

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze inspelen op het internet en dat Punk gewoon rust heeft gekregen van de WWE maar dat het niet zo word verteld aan het publiek. Dus brengen ze geruchten rond dat hij is verdwenen om vervolgens op WM een interference te doen bij een van de matches wat dus een enorme schok teweeg zou brengen. Stiekem hoop ik erop maar ik denk het haast niet.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:25:09 #244
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136136392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:23 schreef PKRChamp het volgende:
Een theorie over het plotselinge vertrek van Punk.

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze inspelen op het internet en dat Punk gewoon rust heeft gekregen van de WWE maar dat het niet zo word verteld aan het publiek. Dus brengen ze geruchten rond dat hij is verdwenen om vervolgens op WM een interference te doen bij een van de matches wat dus een enorme schok teweeg zou brengen. Stiekem hoop ik erop maar ik denk het haast niet.
Dat zei ik in een paar reacties terug al, ik heb ook het gevoel dat de WWE een andere wereld aan het scheppen is qua worstelen. De invloed van internet en vooral social media kan niet meer ontkend worden, daarom denk ik ook dat Foley zn tweet misschien wel WWE gestuurd is, net als Bryan zn tweet na de Rumble
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136136645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:25 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat zei ik in een paar reacties terug al, ik heb ook het gevoel dat de WWE een andere wereld aan het scheppen is qua worstelen. De invloed van internet en vooral social media kan niet meer ontkend worden, daarom denk ik ook dat Foley zn tweet misschien wel WWE gestuurd is, net als Bryan zn tweet na de Rumble
Het zou wel een geniale move zijn om dat te doen, ik vind het vreemd dat Punk zo is weggegaan maar als ik hier dan weer lees dat hij vaker zulk soort rare maniertjes heeft is er voor mij geen pijl op te trekken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:36:35 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136136810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het zou wel een geniale move zijn om dat te doen, ik vind het vreemd dat Punk zo is weggegaan maar als ik hier dan weer lees dat hij vaker zulk soort rare maniertjes heeft is er voor mij geen pijl op te trekken.
en dat is naar mijn mening precies weer wat de WWE wilt, net als vroeger voor het internet tijdperk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136136977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:55 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat is deels waar maar ook deels gewoon omdat het publiek dood werd gegooid met Ryder, toen Ryder eenmaal zn spotlight had bleek dat hij helemaal niet zo heel goed was en daarna is hij snel weer afgeschreven

Dat van Dolph zegt niks, mensen vragen gewoon of hij weggaat, daar is hij moet van en zegt dat hij nog een jaar contract heeft. Dolph moet ook oppassen gezien zn historie aan hersenschuddingen.

Het is ook het jaar van Bryan, het jaar is ook nog niet voorbij. Hem de Rumble laten winnen past niet helemaal in het verhaal, de Authority doet er juist alles aan om hem maar niet NOG een kans te geven, dus....ook geen rumble entry.
De reactie van het publiek was ongepland, dus daar gaan ze op aan passen

Nu zit hij door de DQ van the Shield door de Wyatts ineens wél in de EC, wie weet wint hij hem daar wel alleen zou ik dat niet doen, dat maakt ZIJN moment wat goedkoop. Zijn moment moet het einde van WM zijn met 50.000 man die YES roepen met vingers in de lucht. Zoals Warrior en Hogan elke omhelsden, zoals Bret op de schouders ging op WM X, zoals Shawn de boyhood dream vervulde en zoals Benoit/Guerrero hun moment hadden op XX
Hè? Ryder niet goed? Dat is dan denk ik gewoon je mening, toevallig precies hoe het je gevoed wordt door de WWE.

Heb je interviews met Dolph gezien? Gehoord hoe hij over de WWE praat en vooral zijn kansen? Dan zegt dit juist alles.

En het is heel tof dat jij dat vertrouwen hebt in de WWE. Echt! Maar je weet ook dat de geplande matches, dat het daar Bryan - Sheamus was. Nu door het opstappen van Punk komt hij richting HHH. Maar dit was anders nooit zo geboekt.

HHH - Punk, Orton - Batista op WM.
Geen DB met zijn magische YES! Nee, hij zou gewoon match nummer 2 van WM zijn.

En over het al dan niet een work zijn van Punk zijn exit.
WAAROM, WAAROM?? In de aanloop naar WM? Doe het dan de maanden voor de Rumble en laat hem dan als surprise de Rumble inwandelen. Want wat heeft hij nou de afgelopen periode gedaan? Waren toch nietszeggende verhaallijnen?

Ik ben een fanboy van de WWE, maar soms gaan ze enorm de fout in. Zoals het einde aan Punk zijn reign en nu met DBry en het niet winnen van de rumble.

Je kent toch het aloude gezegde van de WWE 'Send the crowd home happy'?
pi_136137242
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:41 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Hè? Ryder niet goed? Dat is dan denk ik gewoon je mening, toevallig precies hoe het je gevoed wordt door de WWE.

Heb je interviews met Dolph gezien? Gehoord hoe hij over de WWE praat en vooral zijn kansen? Dan zegt dit juist alles.

En het is heel tof dat jij dat vertrouwen hebt in de WWE. Echt! Maar je weet ook dat de geplande matches, dat het daar Bryan - Sheamus was. Nu door het opstappen van Punk komt hij richting HHH. Maar dit was anders nooit zo geboekt.

HHH - Punk, Orton - Batista op WM.
Geen DB met zijn magische YES! Nee, hij zou gewoon match nummer 2 van WM zijn.

En over het al dan niet een work zijn van Punk zijn exit.
WAAROM, WAAROM?? In de aanloop naar WM? Doe het dan de maanden voor de Rumble en laat hem dan als surprise de Rumble inwandelen. Want wat heeft hij nou de afgelopen periode gedaan? Waren toch nietszeggende verhaallijnen?


Ik ben een fanboy van de WWE, maar soms gaan ze enorm de fout in. Zoals het einde aan Punk zijn reign en nu met DBry en het niet winnen van de rumble.

Je kent toch het aloude gezegde van de WWE 'Send the crowd home happy'?
Misschien was dat gewoon damage control, Punk die echt ontevreden was en dus het mes op de keel heeft gezet bij Vince.
Het zou goed kunnen dat hij toch ineens op WM opduikt, het zou een goede verklaring kunnen zijn voor zijn plotselinge vertrek.
pi_136137291
Dat hij op WM nog zou kunnen verschijnen, dat zou inderdaad heel goed kunnen. Maar niet op instigatie van de WWE, net zoals zijn exit ook niet vanuit de WWE komt.

Alles op zijn terms. Ik ben ook benieuwd naar de Steve Austin Show. Als er iemand kan weten wat je tot zoiets kan brengen..
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:06:58 #250
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136137791
Ja Austin is toen ook ooit zo vertrokken, dat 1 iemand zo vertrekt betekent niet dat de wereld vergaat. Als Dolph ook zn mond wat minder had open getrokken had hij wat meer kansen gehad, Ziggler kreeg zn kans als champ en had een week later een blessure, dat is domme pech maar het is niet anders dat iemand anders dan je plek in pikt.
Dolph heeft genoeg kansjes gehad, ik ben zelf groot fan van hem maar hij is niet echt de slimste in interviews.

Ryder is echt niet goed in de ring hoor, zeker niet beter dan wat er al in de mid card rond loopt. Zn act was even leuk maar heel erg oppervlakkig, iets wat naar boven kwam hoe meer hij op TV kwam.

Hoe dan ook, wat het plan ook is/was van de WWE, ze hebben de mensen wel aan het praten zo in de loopt naar WM

Kijk wat er allemaal gaande is... Punk, Bryan, Mania, Warrior en Snake, Sting en nu hoor ik dat KENTA naar de WWE komt in de zomer en misschien Prince Devitt ook

[ Bericht 9% gewijzigd door kidkash19 op 30-01-2014 16:14:16 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')