abonnement Unibet Coolblue
pi_387006
Aangezien in BB 1 in America een man zat met èèn been, en ook nog won wil Hummi van de Tonnekreek niets van weten om mensen met een handicap in het huis te laten gaan.

Dit meldt Radio Oost.

Mensen die voor BB 2 het aanmeldingsformulier instuurde hadden dus geen schijn van kans om in het huis te gaan.

-----
Wat maakt dat nou uit? Je moet elkaar toch respecteren??

  dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:27:56 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_387168
quote:
Op 10 oktober 2000 09:07 schreef Nadja2 het volgende:

Mensen die voor BB 2 het aanmeldingsformulier instuurde hadden dus geen schijn van kans om in het huis te gaan.


Dus eh... Het zijn geen mensen, die dingen die in dat huis zitten?
***
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:30:01 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_387171
nahjah belachelijk, stel da'k nou t huis in wilde
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:05:02 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387235
Mis eigenlijk wat meer info.

Weet, dat ze psychisch en medisch gekeurd worden.

Zouden er b.v. aanpassingen moeten komen ( breedte van deuren voor een rolstoel ), of meot er indien nodig een begeleid(st)er mee naar gelang de handicap. Of moeten de medebewoners daar maar voor zorgdragen...

Kan dit dus niet zomaar afkraken !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_387270
Sja, ik ben zelf dubbelvoudig gehandicapt (slechthorend en slechtziend), maar acht mezelf fysiek (en psychisch) voldoende in staat om dat huis in te gaan. Ik begrijp echter wel dat dit voor andere mensen anders kan gelden. Zowel fysiek als psychisch kun je er niet toe in staat zijn. Echter mag dan niet gezegd worden dat "alle mensen met een handicap" niet erin mogen, maar moet dit gewoon duidelijk worden bij de tests.

Misschien heeft Radio Oost de uitspraken wel nogal overdreven.

dat waren nog eens tijden...
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:06:32 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_388335
Correct me if I'm wrong, maar k begrijp uit de post van Nadja2 meer dat Hummie geen mensen met een handicap in het huis wilde omdat die meer kans zouden hebben om te winnen? Uit sympathie?

En wat wordt verstaan onder mensen met een handicap? Hoe slecht mogen je ogen zijn? Is -3,75 (ik) al teveel?
Ik begrijp dat je iemand die dag en nacht verzorging behoeft of waar medische risico's bij in het spel zijn niet in het huis kunt plaatsen. Maar iemand met één been, één arm, bril, gehoorapparaat of gewoon oostindisch doof hoeft toch geen probleem te zijn.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:18:58 #7
2975 Mrs. Potatohead
post-inspiratieloze depressie
pi_388358
quote:
Op 10 oktober 2000 21:06 schreef Jane het volgende:
En wat wordt verstaan onder mensen met een handicap? Hoe slecht mogen je ogen zijn? Is -3,75 (ik) al teveel?
O, dan win ik dus makkelijk van jou, ik heb -10,5!
Bedankt voor de lieve kusjes, puntloos!
pi_388375
emotioneel gahanicapten heeft Hummie dus blijkbaar geen moeite mee, is misschien zelfs wel een pré...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 22:02:28 #9
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_388418
Hangt idd heel erg van de handycap, iemand met een lage dwarsleasey of zonder benen slechthorend zou er bijv. nog zonder onoverkomelijke problemen inkunnen. Ikzelf zou er niet inkunnen(niet dat ik eraan moet denken) met Duchenne en beademing wat je niet zomaar aan elke bewoner over zou kunnen laten. Als ze al van tevoren hebben gezegt geen mensen met een handycap want die kunen dat niet aan is het belachelijk! Maarja van Hummie Hummie van der tonnekots zou het me niet erg verbazen eigenlijk.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 22:44:40 #10
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_388542
Mensen met een handicap kunnen wel het huis in zolang het gedeelte van het lichaam wat nog aanwezig is maar goed functioneert...

Dus....

Als je alleen maar een hoofd hebt en verders niks dan kun je best het huis in zolang dat hoofd maar naar behoren werkt..

Alleen moet je wel oppassen dat je hoofd niet naar een stel kippen wordt geschoten als de boys aan het voetballen zijn.

En qua aanpassingen... ummm ja, denk wel dat er iets verzonnen moet worden voor het badritueel.. denk niet dat een hoofd blijft drijven.. dus iets met rietjes (we zijn nu eenmaal back to basic) zou dan wel gewenst zijn.

Alleen hoe vul je een aanmeldingsformulier in als je een hoofd bent? sjeezus wat een complex forum!!!

BB

Save your breath... use it to blow up your date!
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 22:54:14 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_388561
Dus als alleen je hoofd nog werkt ben je alleen een hoofd en geen mens *zucht* waarom ga ik hier ook op in 1 2 3 ha ha ha
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')