abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 november 2013 @ 16:38:57 #176
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133113168
het is trouwens wel weg te halen, want android en daar zijn apps voor :P

Superstatusbar kan die boel weghalen, ff snel getest :)

[ Bericht 32% gewijzigd door Klonk op 10-11-2013 16:44:32 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133116282
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Klonk het volgende:
het is trouwens wel weg te halen, want android en daar zijn apps voor :P

Superstatusbar kan die boel weghalen, ff snel getest :)
Ja, maar die app werkt naar eigen ervaring ook maar half. En je mist toch wel aardig wat (logische) features.

Maar kijk, ieder zijn eigen ding. Ik zeg alleen wat ik ervan vind, je hoeft je echt niet te verdedigen hoor :P
  zondag 10 november 2013 @ 17:58:58 #178
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133116403
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 17:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, maar die app werkt naar eigen ervaring ook maar half. En je mist toch wel aardig wat (logische) features.

Maar kijk, ieder zijn eigen ding. Ik zeg alleen wat ik ervan vind, je hoeft je echt niet te verdedigen hoor :P
snap ik maar ik snap tegelijkertijd niet waarom dit toestel zo onderschat is, voor mij persoonlijk wegen de paar kleine minpuntjes qua interface niet op tegen alle pluspunten die het toestel verder heeft :P

net zo als ik niet snap dat nexus 5 zo overschat is :P

ieder zijn ding *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133116562
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm g2 of nexus halen.
G2 heeft wel infrarood en de accu is stukken beter.
Daarentegen wel sofware van LG :')
bij wat voor provider in Nederland zit je of wil je zitten?

bij Nexus 4 geven simkaarten van virtuele providers in Android 4.3 voor enkele gebruikers problemen, zie http://tweakers.net/nieuw(...)tuele-providers.html

ik weet niet of met Nexus 5 zulke problemen zullen gaan voorkomen
  zondag 10 november 2013 @ 20:18:07 #180
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_133121593
Is er hier ook een topic voor de galaxy s4? Ik dacht eerst van wel, maar kan hem niet vinden
  zondag 10 november 2013 @ 20:23:17 #181
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_133121928
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

bij wat voor provider in Nederland zit je of wil je zitten?

bij Nexus 4 geven simkaarten van virtuele providers in Android 4.3 voor enkele gebruikers problemen, zie http://tweakers.net/nieuw(...)tuele-providers.html

ik weet niet of met Nexus 5 zulke problemen zullen gaan voorkomen
Als het goed is niet. Deze bug is in 4.4 opgelost
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_133125792
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

bij wat voor provider in Nederland zit je of wil je zitten?

bij Nexus 4 geven simkaarten van virtuele providers in Android 4.3 voor enkele gebruikers problemen, zie http://tweakers.net/nieuw(...)tuele-providers.html

ik weet niet of met Nexus 5 zulke problemen zullen gaan voorkomen
simyo.
Ik wil dus een los toestel kopen.
Ben vandaag op pad geweest en de LG ziet er idd goed uit. De nexus had men nergens.

Echter viel mij 1 ding op en dat was dat ik de one (en mijn huidige one s) er qua design veel beter vind uitzien dan veel andere toestellen. De samsungs komen een beetje kinderachtig over.
De software van de LG ook.

Nadeel van de htc's zijn de prijs en de verhouding scherm en afmetingen is nogal krom.
Bij sony is dat trouwens nog erger.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133125962
Wat wordt er trouwens de komende maanden aan nieuwe releases verwacht?
Heb nu een zeer oude SE die me de keel uithangt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 10 november 2013 @ 21:37:17 #184
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133127623
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

simyo.
Ik wil dus een los toestel kopen.
Ben vandaag op pad geweest en de LG ziet er idd goed uit. De nexus had men nergens.

Echter viel mij 1 ding op en dat was dat ik de one (en mijn huidige one s) er qua design veel beter vind uitzien dan veel andere toestellen. De samsungs komen een beetje kinderachtig over.
De software van de LG ook.

Nadeel van de htc's zijn de prijs en de verhouding scherm en afmetingen is nogal krom.
Bij sony is dat trouwens nog erger.
LG is idd plastic fantastic, HTC One is ook een machtig mooi toestel, bouwkwaliteit is geweldig :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133128006
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

LG is idd plastic fantastic, HTC One is ook een machtig mooi toestel, bouwkwaliteit is geweldig :Y
Ik neig momenteel ook naar de One (of de Note II vanwege zijn sublieme batterijduur - heb er nu hier een liggen met een kapot scherm dus ben even de opties aan het overwegen) maar het schijnt dat de One ook wel eens wat foutjes heeft wat betreft de bouwkwaliteit: scheefzittende onderdelen e.d.
pi_133129609
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik neig momenteel ook naar de One (of de Note II vanwege zijn sublieme batterijduur - heb er nu hier een liggen met een kapot scherm dus ben even de opties aan het overwegen) maar het schijnt dat de One ook wel eens wat foutjes heeft wat betreft de bouwkwaliteit: scheefzittende onderdelen e.d.
Ik denk vooral de camera.
De one s die ik nu heb maakt echt superfoto's zodat ik vaak mijn dslr niet nodig heb.
Echter de one maakt bij daglicht (wanneer ik foto's maak) niet de beste foto's.
Van de nexus weet ik niet wat ik er van moet denken maar dat lijkt ook een achteruitgang.

Al komen ze allemaal niet in de buurt van mijn SE symbiantoestel met xenon flits die ik had
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133131585
Overigens mensen hier met een experia zl?
Is een minder bekend toestel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 11 november 2013 @ 06:37:16 #188
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133138375
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133140625
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens mensen hier met een experia zl?
Is een minder bekend toestel.
Die klinkt ook goed, alleen is die helaas niet meer leverbaar...
pi_133141404
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat wordt er trouwens de komende maanden aan nieuwe releases verwacht?
Heb nu een zeer oude SE die me de keel uithangt.
Ik verwacht wel dat tijdens de CES in Las Vegas nieuwe toestellen worden aangekondigd.
Bijvoorbeeld de Galaxy F-lijn van Samsung. Samsung gaat haar nieuwe smartphones (high-end) met 16MP camera uitrusten: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=9016
En 1,5-2 mnd later is er het Mobile World Congress, dus wellicht dat daar ook nog wat aankondigingen gedaan worden. Er gaan geruchten over de HTC One 2, maar we zullen zien:)
pi_133141539
Mjah aankondigen, dan kan je dus nog wel 2-3 maandjes wachten tot ze in de winkel liggen. Je kan trouwens inderdaad ook altijd gif innemen op al die Y,P,X,Z, Mini varianten die er van een Galaxy S gaan komen, met ieder weer een nichemarkt waar ze zich op richten (klein formaat, waterdicht, goede camera, toetsenbord, etc)
pi_133141665
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah aankondigen, dan kan je dus nog wel 2-3 maandjes wachten tot ze in de winkel liggen. Je kan trouwens inderdaad ook altijd gif innemen op al die Y,P,X,Z, Mini varianten die er van een Galaxy S gaan komen, met ieder weer een nichemarkt waar ze zich op richten (klein formaat, waterdicht, goede camera, toetsenbord, etc)
Ik zat meer aan toestellen te denken die nog voor het nieuwe jaar er aan komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133141770
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zat meer aan toestellen te denken die nog voor het nieuwe jaar er aan komen.
Volgens mij niet echt iets signifcants, er is altijd wel een continue stroom van chinese meuk van ZTE, Huawei, Xiaomi en dat soort merken.

Wellicht dat al bestaande telefoons de oversteek maken naar Europa, zoals die Flex telefoon van LG, of wat Motorola modellen, maar dacht dat laatste zich vooral op de VS ging richten.

Verder heeft iedereen z'n vlaggenschipjes wel uitgebracht, dus krijg je vooral de 'mini' varianten, of een variant die net ff een andere markt bediend. HTC poept ook wel veel toestellen uit lately, kan ook best dat die in januari/februari inderdaad alweer met de opvolger van de One komen.
pi_133141776
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:18 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Die klinkt ook goed, alleen is die helaas niet meer leverbaar...
Hmm zie het nu ook idd.
Of voor belachelijke prijzen ;( .

Leek mij een ideaal toestel qua grootte
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133142043
We zullen zien wat er eventueel dit jaar nog uitkomt.

Ik hoop dat er aan het einde van het jaar meer bekend is over de Sony Xperia Z1 mini.
pi_133142509
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Susanne2611 het volgende:
We zullen zien wat er eventueel dit jaar nog uitkomt.

Ik hoop dat er aan het einde van het jaar meer bekend is over de Sony Xperia Z1 mini.
Ik lees geruchten dat er morgen een presentatie is in shanghai waar ze nieuwe toestellen gaan aankondigen.

IK wacht wel een dagje met bestellen, de nexus heeft overal toch een wachttijd van 8 dagen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133142532
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Susanne2611 het volgende:
We zullen zien wat er eventueel dit jaar nog uitkomt.

Ik hoop dat er aan het einde van het jaar meer bekend is over de Sony Xperia Z1 mini.
Sony maakt wel echt gave toestellen ja :Y helaas nooit een Android telefoontje van Sony gehad, maar vroeger die Walkman telefoons waren al degelijke dingen, en nu doen ze ook weer leuke dingen :Y
pi_133142881
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik lees geruchten dat er morgen een presentatie is in shanghai waar ze nieuwe toestellen gaan aankondigen.

IK wacht wel een dagje met bestellen, de nexus heeft overal toch een wachttijd van 8 dagen.
Waar heb je dat gelezen? Ben benieuwd! Hoop dat je ons op de hoogte houdt. ;)
pi_133142906
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sony maakt wel echt gave toestellen ja :Y helaas nooit een Android telefoontje van Sony gehad, maar vroeger die Walkman telefoons waren al degelijke dingen, en nu doen ze ook weer leuke dingen :Y
Ik ben ook altijd erg blij geweest met Sony! :D
pi_133142975
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen? Ben benieuwd! Hoop dat je ons op de hoogte houdt. ;)
http://androidworld.nl/ni(...)-en-tianchi-phablet/
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')