abonnement Unibet Coolblue
pi_133577728
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker triest ook weer die utrecht supporters in Den Haag vannacht....
Hadden ze in Laakwartier moeten durven maar nee die lafaards gaan naar een hockeywijk :')
pi_133603465
http://nos.nl/artikel/579020-geen-straf-ado-voor-zandbak.html

Had het ook belachelijk gevonden als ADO er wel een straf voor zou krijgen, goede zaak dit.
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 16:56:50 #53
186611 Haags
pi_133809865
Ben er wel een beetje klaar mee met dit den haag.
Ik verwacht geen 3 punten tegen ajax maar dit was toch echt weer ronduit slecht!!

Ik wil een trainer die spelers beter maakt!!!!!!!!!!!!!!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_133811031
Ben blij dat ik dit seizoen geen seizoenskaart heb gehaald maar gewoon een clubcard. Verliezen vind ik niet zo erg maar dan de manier waarop :')
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 18:51:49 #55
186611 Haags
pi_133813701
Rkc en Nec pakken ook weer fijn punten..
Ik zie het steeds somberder worden...
Zonder wrijving geen glans
pi_133817977
Den Haag degradeert dit jaar. En Dordt promoveert. Krijgen we een interessant samenwerkingsverband met die club.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 1 december 2013 @ 20:33:14 #57
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_133818285
Zo hard als degradatie gaat het denk ik niet lopen.

Moeizaam seizoen: zonder meer en dat is al vervelend genoeg.
pi_133818728
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:33 schreef Jovatov het volgende:
Zo hard als degradatie gaat het denk ik niet lopen.

Moeizaam seizoen: zonder meer en dat is al vervelend genoeg.
Ik heb de afgelopen 20 jaar genoeg moeizame seizoenen gezien. Met moeite boven de streep blijven. Met moeite ons veilig spelen op de laatste speeldag. Met moeite middenmoot eindigen in de eerste divisie. Maar dit jaar slaat werkelijk alles. Dit is 1 van de slechtste Den Haag elftallen die ik in lange tijd heb zien spelen. Ik zie het behoorlijk somber in. Cambuur is ook slecht, maar die spelen met de kleinste begroting van de ere.
Het meervoud van lef is leven
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 20:49:18 #59
186611 Haags
pi_133819101
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef troje het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 20 jaar genoeg moeizame seizoenen gezien. Met moeite boven de streep blijven. Met moeite ons veilig spelen op de laatste speeldag. Met moeite middenmoot eindigen in de eerste divisie. Maar dit jaar slaat werkelijk alles. Dit is 1 van de slechtste Den Haag elftallen die ik in lange tijd heb zien spelen. Ik zie het behoorlijk somber in. Cambuur is ook slecht, maar die spelen met de kleinste begroting van de ere.
Terwijl er naar mijn mening toch behoorlijk veel potentie in dit elftal zit.
Waar ik alleen vandaag geen ene reet van snapte is dat Wormgoor naast Beugelsdijk centraal stond en Zuiverloon naar het middenveld doorschoof???? En dan een Malone wat al 10x niks is in het veld staat. Irriteerde me kapot!

En die Cabral kwal moet ook snel optieven met ze springplank verhaal. Want normaal voetballen en voorzetten geven kan ie niet. Voorlopig springplank in het diepe!!
Zonder wrijving geen glans
pi_133819483
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Terwijl er naar mijn mening toch behoorlijk veel potentie in dit elftal zit.
Waar ik alleen vandaag geen ene reet van snapte is dat Wormgoor naast Beugelsdijk centraal stond en Zuiverloon naar het middenveld doorschoof???? En dan een Malone wat al 10x niks is in het veld staat. Irriteerde me kapot!

En die Cabral kwal moet ook snel optieven met ze springplank verhaal. Want normaal voetballen en voorzetten geven kan ie niet. Voorlopig springplank in het diepe!!
Er zit enorm veel potentieel in het elftal. Op papier staat er een elftal dat makkelijk middenmoot moet kunnen draaien.

De club is ook op de goede weg. Doorgeselecteerd op het veld, schuld wordt langzaam weggewerkt, betere bestuurders bij de club, enz. Nu nog doorselecteren binnen het technisch management. Liefst vandaag nog.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 1 december 2013 @ 21:04:28 #61
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133819958
Spelers zijn gewoon, in tegenstelling tot wat je mag verwachten, totaal NIET gretig en niet bezig met dit seizoen. Dat merk je bijvoorbeeld duidelijk aan Cabral.

Geen fout van Maurice, geen fout van het bestuur. Het ligt 100% bij die spelers...
pi_133820198
En daar ben ik het niet met je eens. De belangrijkste taak van de trainer is om zijn team te motiveren. Als dat niet lukt, dan zal het best kunnen dat de oorzaak niet volledig bij de trainer ligt. Misschien lopen er een paar ongeinspireerde rukkers in het veld. En die flikker je dan eruit, als trainer zijnde. Nee, inderdaad, dat kan je niet doen als niemand gretig is op het veld. Maar daar heb je een selectie voor. Om te zorgen dat er competitiedrang is. Als iemand niet presteert, is er iemand anders die maar al te graag je plekkie overneemt. Maar blijkbaar is die chemie niet aanwezig bij Den Haag. En dat ligt toch echt aan de trainer.

Maar goed, dit roep ik al een tijdje... geen idee wanneer het bestuur wakker wordt...
Het meervoud van lef is leven
  zondag 1 december 2013 @ 21:10:35 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133820241
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef troje het volgende:

[..]

Er zit enorm veel potentieel in het elftal. Op papier staat er een elftal dat makkelijk middenmoot moet kunnen draaien.
Als de spelers dat ook denken dan zit degradatie er wel in dit jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 december 2013 @ 21:20:54 #64
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133820787
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Als de spelers dat ook denken dan zit degradatie er wel in dit jaar.
En daar zit inderdaad het probleem!
  zondag 1 december 2013 @ 21:23:51 #65
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133820992
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef troje het volgende:
En daar ben ik het niet met je eens. De belangrijkste taak van de trainer is om zijn team te motiveren. Als dat niet lukt, dan zal het best kunnen dat de oorzaak niet volledig bij de trainer ligt. Misschien lopen er een paar ongeinspireerde rukkers in het veld. En die flikker je dan eruit, als trainer zijnde. Nee, inderdaad, dat kan je niet doen als niemand gretig is op het veld. Maar daar heb je een selectie voor. Om te zorgen dat er competitiedrang is. Als iemand niet presteert, is er iemand anders die maar al te graag je plekkie overneemt. Maar blijkbaar is die chemie niet aanwezig bij Den Haag. En dat ligt toch echt aan de trainer.

Maar goed, dit roep ik al een tijdje... geen idee wanneer het bestuur wakker wordt...
Ik vraag het wel vaker (ik weet niet of ik dat aan jou heb gedaan), maar hoe verwacht je van Steijn dat hij dat doet?
  zondag 1 december 2013 @ 21:24:58 #66
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133821065
En verder:
quote:
zo 01 dec 2013, 17:28
MARTIN JOL ONTSLAGEN

Martin Jol is niet langer de manager van Fulham. De club uit de Premier League heeft de Scheveninger zondag ontslagen. Het ontslag volgde op de vijfde nederlaag op rij in de Engelse competitie.

De taken van Jol worden voorlopig overgenomen door een andere Nederlander. René Meulensteen werd onlangs aangesteld als assistent-trainer en zit de komende tijd op de stoel van Jol.
De 57-jarige manager was naast trainer van Fulham en Tottenham eerder ook de eindverantwoordelijke bij Roda JC, RKC Waalwijk, Hamburger SV en Ajax. Met de ploeg uit Kerkrade en de Amsterdammers won hij in respectievelijk 1997 en 2010 de KNVB-beker.
Voor Jol moet het ontslag niet heel erg onverwacht komen. Direct na afloop van het belangrijke duel met West Ham in de strijd tegen degradatie, liet hij in de Engelse media al optekenen dat deze nederlaag hem wel eens fataal zou kunnen worden
Martin, kom naar huis!
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 21:26:15 #67
186611 Haags
pi_133821155
Nee AUB geen Martin Jol, zakkevuller!!

Die zie ik ons echt niet redden!!
Zonder wrijving geen glans
pi_133821284
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik vraag het wel vaker (ik weet niet of ik dat aan jou heb gedaan), maar hoe verwacht je van Steijn dat hij dat doet?
Ik verwacht niet dat Steijn dit zal gaan doen. Op dit moment heeft hij dat niet in zich, wellicht dat dat ooit nog wel veranderd, maar je ziet aan een hoop zaken dat hij niet in staat is om dit team als een team te laten werken.

Een goede trainer is iemand die van individuele spelers een team kan maken dat zichzelf ontstijgt. Door potentiele kwaliteit te herkennen en op de juiste manier te gebruiken, door negatieve stress om te zetten in positieve stress, door vertrouwen en vooral ruimte te geven aan spelers die zich daardoor ontwikkelen en een prestatiesfeer te laten ontstaan waarin iedereen beter wil worden zonder gedoe om de randzaken. Dat deed vd Brom. En volgens mij denkt Steijn dat ie daar mee bezig is maar lukt dat niet echt. Een goeie trainer kan echt het verschil maken.
Het meervoud van lef is leven
  zondag 1 december 2013 @ 21:30:04 #69
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133821357
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee AUB geen Martin Jol, zakkevuller!!

Die zie ik ons echt niet redden!!
Ik ben bijna zover om te zeggen dat het niet slechter kan.
We gaan natuurlijk geen geld toeleggen bij Martin: Hij zal een deel van de club moeten kopen.
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 21:50:36 #70
186611 Haags
pi_133822583
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef troje het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Steijn dit zal gaan doen. Op dit moment heeft hij dat niet in zich, wellicht dat dat ooit nog wel veranderd, maar je ziet aan een hoop zaken dat hij niet in staat is om dit team als een team te laten werken.

Een goede trainer is iemand die van individuele spelers een team kan maken dat zichzelf ontstijgt. Door potentiele kwaliteit te herkennen en op de juiste manier te gebruiken, door negatieve stress om te zetten in positieve stress, door vertrouwen en vooral ruimte te geven aan spelers die zich daardoor ontwikkelen en een prestatiesfeer te laten ontstaan waarin iedereen beter wil worden zonder gedoe om de randzaken. Dat deed vd Brom. En volgens mij denkt Steijn dat ie daar mee bezig is maar lukt dat niet echt. Een goeie trainer kan echt het verschil maken.
Ik vond het ook behoorlijk frappant vandaag dat Steijn geen moment uit zijn dug out is gekomen.... Niks aan de zijlijn staan coachen, helemaal niets! Dan denk ik, Steijntje waar ben je nou? Je moet sturen.....!!
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 21:50:56 #71
186611 Haags
pi_133822603
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik ben bijna zover om te zeggen dat het niet slechter kan.
We gaan natuurlijk geen geld toeleggen bij Martin: Hij zal een deel van de club moeten kopen.
Haha, dat gaat echt niet gebeuren :P
Dromen mag....
Zonder wrijving geen glans
  zondag 1 december 2013 @ 21:54:15 #72
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133822799
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haha, dat gaat echt niet gebeuren :P
Dromen mag....
Waarom niet?
Sinds Martin begon met trainen wil hij al naar ADO. Waarom nu, aan het eind van zijn carrière niet eindelijk die droom werkelijkheid maken?
  User die overal opduikt 2022 zondag 1 december 2013 @ 21:55:58 #73
186611 Haags
pi_133822897
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Sinds Martin begon met trainen wil hij al naar ADO. Waarom nu, aan het eind van zijn carrière niet eindelijk die droom werkelijkheid maken?
Omdat ik denk dat Ado zijn salariseis niet kan betalen....
Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet..

Aan de andere kant; het wordt wel eens tijd dat die Hagenezen die al jaren roepen ado te willen redden (advocaat, jol etc) nu eens hun poten uitsteken als ze dat echt echt echt willen :P
Zonder wrijving geen glans
  zondag 1 december 2013 @ 22:05:06 #74
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133823515
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat Ado zijn salariseis niet kan betalen....
Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet..

Aan de andere kant; het wordt wel eens tijd dat die Hagenezen die al jaren roepen ado te willen redden (advocaat, jol etc) nu eens hun poten uitsteken als ze dat echt echt echt willen :P
Dat bedoel ik.
Van mij mag Maurice trainer blijven, maar er moet een technisch hart komen van succesvolle hagenezen. Zo kunnen we ook goeien sponsors aantrekken.

Als die gasten niet komen moeten we als supporters misschien maar eens in actie komen en de club crowdfunden.
pi_133824286
Gaat niet werken denk ik. Je hebt een trainer nodig met overwicht, waar die jonge ploeg tegenop kijkt. Jol zou kunnen werken, maar een nieuwe trainer is altijd een kleine gok. Steijn als veldtrainer instand houden lijkt me geen grote verandering. Het probleem bij ADO is juist de direkte veldtrainer. Met Jol achter Steijn blijft dat probleem. Steijn eruit en Jol erin. Moet lukken. Degraderen is een heel stuk duurder dat Jol betalen en Steijn afkopen.
Het meervoud van lef is leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')