abonnement Unibet Coolblue
pi_174122355
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef Felixa het volgende:

[..]

Nee en het is ook echt een "acquired taste" band. Voor geoefende oren. :D
Ik ga zaterdag nog een keer, in Kopenhagen, daar is het ook nog niet uitverkocht.
Idd. Veel mensen kunnen niet met de zang en lange nummers omgaan hehe
pi_174122818
Ow er is een aftershow zie ik net. Alcuna Wilds.

pi_174127112
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond naar het concert in Brussel. Ben benieuwd!
En? Hoe was het? *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174127511
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denk dat dat het is ja.

En het is natuurlijk nog steeds geen megagrote band ofzo.
mega groot staat hier volledig los van. Trouwe groep fans, in t verleden moest je er snel bij zijn voor een kaartje.
pi_174127529
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:41 schreef Handleiding het volgende:

[..]

mega groot staat hier volledig los van. Trouwe groep fans, in t verleden moest je er snel bij zijn voor een kaartje.
Dat vond ik tot nu toe wel meevallen anders, en ik ben ook al sinds 2009 naar concerten van hun geweest.
pi_174128353
Vroeger in Paradiso en de Melkweg was het inderdaad wel altijd heel snel uitverkocht. Volgens mij hebben ze ook een keer twee avonden achter elkaar in Paradiso gestaan. Eerste keer HMH was dacht ik ook heel snel uitverkocht.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174128660
Dan zal ik wel geluk hebben gehad. Paradiso was 2 achter elkaar ja. 2013 ofzo?...
pi_174128854
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef Faxie het volgende:
Dan zal ik wel geluk hebben gehad. Paradiso was 2 achter elkaar ja. 2013 ofzo?...
Ik heb het even opgezocht; augustus 2012 was dat.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174128871
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:39 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht; augustus 2012 was dat.
Ah :P
pi_174128880
Was Paradiso 2 keer achter elkaar niet de solo show van Jonsi?
Daar heb ik toen op het allerlaatste moment nog een kaartje voor gekocht. O+

Baal wel een beetje dat ik deze tour net mis. Kom dinsdag terug uit Senegal en denk dat ik dan ook wel weer gewoon een avondje met m'n vriend wil bijkletsen ofzo. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_174128929
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was Paradiso 2 keer achter elkaar niet de solo show van Jonsi?
Daar heb ik toen op het allerlaatste moment nog een kaartje voor gekocht. O+

Baal wel een beetje dat ik deze tour net mis. Kom dinsdag terug uit Senegal en denk dat ik dan ook wel weer gewoon een avondje met m'n vriend wil bijkletsen ofzo. :o
Ook even opgezocht; was inderdaad ook twee avonden, juni 2010. Wij zagen hem en zijn vriend toen nog op het Leidseplein lopen voor het concert.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174129067
Paradiso was wel het beste concert ooit.
pi_174129170
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:52 schreef Handleiding het volgende:
Paradiso was wel het beste concert ooit.
Van Jonsi?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174130906
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 00:00 schreef Felixa het volgende:

[..]

Van Jonsi?
sigur
  maandag 2 oktober 2017 @ 07:26:03 #115
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_174130928
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:29 schreef Felixa het volgende:

[..]

En? Hoe was het? *O*
Het was fan-tas-tisch! Zowel muzikaal als visueel.
Uiteindelijk hebben ze van 20:15 tot ongeveer 21:20 uur gespeeld. Toen kwartiertje pauze. Concert was even na 22:30 uur afgelopen. Wederom erg genoten!
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:03:20 #116
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_174134806
Die recensie van Humo _O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174135335
En dan toch maar 4 sterren :')

Maar de bekende leuke nummers komen weer langs :9
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:11:06 #119
10710 gday
propria cures
pi_174137870
Is er iemand die zich aanbevolen houdt voor een VIP Besta ticket voor morgen in Groningen? Mijn vriendin is ziek en weet niet zeker of ze mee kan gaan ... :{
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
pi_174142169
Ik kom net uit mijn werk bij de Arena-boulevard aan en er staan 6(!) mensen voor de deur!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174144705
Ik ben er bijna :P
Vaka komt ook *kippenvel*
pi_174153119
Prachtig weer! En mag degene die het lichtontwerp heeft gedaan, voorgedragen worden voor de Nobelprijs van het Lichtontwerp? Buitenaards mooi...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174153707
Ongelofelijk inderdaad. Fantastische lichten. Tranen bij Vaka en wat een slot weer.
pi_174154182
Zwaar kut, vooral met dank aan afas :r En Sigur is ook niet meer wat het geweest is :{

Ben chagrijnig en ga naar bed.
pi_174154216
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef Faxie het volgende:
Zwaar kut, vooral met dank aan afas :r En Sigur is ook niet meer wat het geweest is :{

Ben chagrijnig en ga naar bed.
wat is deze?
pi_174154381
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef Faxie het volgende:
Zwaar kut, vooral met dank aan afas :r En Sigur is ook niet meer wat het geweest is :{

Ben chagrijnig en ga naar bed.
Wut? Ben je na het eerste deel weggegaan ofzo? :P
pi_174154385
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef Faxie het volgende:
Zwaar kut, vooral met dank aan afas :r En Sigur is ook niet meer wat het geweest is :{

Ben chagrijnig en ga naar bed.
Watskeburt?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:17:14 #128
10710 gday
propria cures
pi_174154857
Ik vond het klote dat je geen tas naar binnen mocht nemen. M’n metgezel kwam uit het werk dus hij had z’n tas bij. Daar sta je dan, om 19.45 terwijl je de toegang geweigerd wordt. Uiteindelijk ergens bij een kroeg de tas in bewaring kunnen geven.

Een medewerker zei dat het op de tickets stond maar op mijn hardcopy tickets stond het echt niet.

Verder prima concert, exact dezelfde playlist als de andere concerten uit de tour. Morgen in Groningen zal het niet anders zijn dus, maar dan zal ik vooraan staan.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:19:24 #129
10710 gday
propria cures
pi_174154890
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:48 schreef Felixa het volgende:
Prachtig weer! En mag degene die het lichtontwerp heeft gedaan, voorgedragen worden voor de Nobelprijs van het Lichtontwerp? Buitenaards mooi...
Die prijs is wat mij betreft ook al eens gewonnen door degene die de visuals heeft gedaan van de solotour van J髇si in 2010. Die waren magisch en wekten allerlei verschillende emoties op. :)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:19:54 #130
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_174154894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:17 schreef gday het volgende:
Ik vond het klote dat je geen tas naar binnen mocht nemen. M’n metgezel kwam uit het werk dus hij had z’n tas bij. Daar sta je dan, om 19.45 terwijl je de toegang geweigerd wordt. Uiteindelijk ergens bij een kroeg de tas in bewaring kunnen geven.

Een medewerker zei dat het op de tickets stond maar op mijn hardcopy tickets stond het echt niet.
Da's heel anders dan gisteren in Brussel. Daar verbaasde me het enorm dat er amper controle was. Veel mensen met rugzakken binnen. Brussel is nou niet echt een plaats met een veilig recent verleden....

Verder prima concert, exact dezelfde playlist als de andere concerten uit de tour. Morgen in Groningen zal het niet anders zijn dus, maar dan zal ik vooraan staan.[/quote]
Zal vooral met de lichtshow te maken hebben. Die verander je niet zo maar even van dag tot dag :P.
pi_174156972
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef Faxie het volgende:
Zwaar kut, vooral met dank aan afas :r En Sigur is ook niet meer wat het geweest is :{

Ben chagrijnig en ga naar bed.
Ik vond het niet zwaar kut maar heb me toch zeker wel gestoord aan enkele zaken.

De geluidskwaliteit was vooral op de hardere stukken niet okay meer, ik denk ook deels omdat de harde stukken wel h殚l erg hard stonden. Een klein beetje normalisatie had wel gemogen, want ik zat me gewoon schrap te zetten voor als er een hard stuk aan zat te komen.

Daarbuiten zat Sigur Ros er zelf instrumentaal qua noten ook regelmatig behoorlijk naast (ik heb het niet over 2 of 3 keer maar 10+). En, maar van dit laatste punt weet ik niet of het gebruikelijk is voor hun, maar voor een event dat "An evening with Sigur Ros" heet was er wel erg weinig contact, namelijk niks. Geen hallo, geen nice to be here, geen bedankt, geen doei.

Na een kleine 15-20 minuutjes te laat begonnen te zijn, vond ik het toch een klein beetje jammer dat ze praktisch op de originele eindtijd stopten.

Wat was er wel positief: de set visuals waren fenomenaal. Prachtig gezongen. Goede selectie songs. Top publiek.
pi_174157204
Het klopt inderdaad dat er geen contact met het publiek is. Dat Jonsi heeeeeel soms van achter zijn microfoon vandaan komt en een stapje naar voren doet, is al heel wat.
Ik heb 'm ooit 殚n keer "thank you" horen zeggen volgens mij.
Ze bedanken het publiek met die "Takk" op het podium aan het eind.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174157531
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:55 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik vond het niet zwaar kut maar heb me toch zeker wel gestoord aan enkele zaken.

De geluidskwaliteit was vooral op de hardere stukken niet okay meer, ik denk ook deels omdat de harde stukken wel h殚l erg hard stonden. Een klein beetje normalisatie had wel gemogen, want ik zat me gewoon schrap te zetten voor als er een hard stuk aan zat te komen.

Dit hadden wij ook, vond er qua muziek echter (zeker in het eerste gedeelte) weinig afwisseling in zitten. Ken niet veel van ze (ging vooral mee voor een vriendin van me) maar had het idee dat ik 4x hetzelfde nummer voorbij hoorde komen, na 5x een 'big rock ending' gehad te hebben had ik het redelijk gehad met ze (missschien dat het volume ook meespeelde daar). Lichtshow e.d. was top maar meer dan een 7-tje gaat het niet zijn voor me.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174157703
Verbaast me dat ze echt met zijn 3-en op het podium staan.
pi_174158287
Vond het nieuwe werk ook prima te doen trouwens.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:04:16 #137
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_174160195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:16 schreef Felixa het volgende:
Het klopt inderdaad dat er geen contact met het publiek is. Dat Jonsi heeeeeel soms van achter zijn microfoon vandaan komt en een stapje naar voren doet, is al heel wat.
Ik heb 'm ooit 殚n keer "thank you" horen zeggen volgens mij.
Ze bedanken het publiek met die "Takk" op het podium aan het eind.
In Brussel "sprak" ie twee keer. Onverstaanbaar uiteraard...
pi_174161001
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In Brussel "sprak" ie twee keer. Onverstaanbaar uiteraard...
Toch wel leuk, helemaal uit z'n comfort zone. O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174165538
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:55 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik vond het niet zwaar kut maar heb me toch zeker wel gestoord aan enkele zaken.

De geluidskwaliteit was vooral op de hardere stukken niet okay meer, ik denk ook deels omdat de harde stukken wel h殚l erg hard stonden. Een klein beetje normalisatie had wel gemogen, want ik zat me gewoon schrap te zetten voor als er een hard stuk aan zat te komen.

Daarbuiten zat Sigur Ros er zelf instrumentaal qua noten ook regelmatig behoorlijk naast (ik heb het niet over 2 of 3 keer maar 10+). En, maar van dit laatste punt weet ik niet of het gebruikelijk is voor hun, maar voor een event dat "An evening with Sigur Ros" heet was er wel erg weinig contact, namelijk niks. Geen hallo, geen nice to be here, geen bedankt, geen doei.

Na een kleine 15-20 minuutjes te laat begonnen te zijn, vond ik het toch een klein beetje jammer dat ze praktisch op de originele eindtijd stopten.

Wat was er wel positief: de set visuals waren fenomenaal. Prachtig gezongen. Goede selectie songs. Top publiek.
Geluidskwaliteit was niet zo heel best nee. Nul dynamiek... 't was zacht of gelijk enorm hard, wat bij Glosoli pijnlijk duidelijk werd.

En ze zaten er inderdaad behoorlijk vaak naast... leken ook heel erg te leunen op de backingtrack. Wellicht toch het gemist van een extra speler.... vorige keer hadden ze nog die gozer van FAMR erbij.

Verder ook geen enkel woord... nu waren ze al nooit echt van het praten, maar Jonsi deed altijd wel een poging.

Verder vind ik hun nieuwe werk echt zwaar kut. Heeft niks meer te maken met waar ze bekend van zijn. Valtari ging nog wel, maar verder...

Publiek dat bij elk beetje stilte in een nummer gelijk begon te klappen vond ik ook behoorlijk irritant.

Eigenljik vond ik alleen Ekki Mukk, Vaka en Ny Batteri goed uitgevoerd. De rest verdronk in de slechte mix en de missers...

Maar het ergste was wel dat de beveiliging behoorlijk agressief was. Bij de deur met hun waardeloze tassenbeleid al (lees de FB recencies er maar op na) waar ze continu zaten te schreeuwen en mensen met grote tassen sommeerden om weg te gaan. Dat zette de toon toch al wel een beetje...

Tijdens Festival, nota bene bijna aan het eind van het optreden, vonden ze het opeens nodig om het balkon leeg te gaan vegen (overigens nergens aangegeven dat je niet op de trap mag zitten) Komen ze daar luidkeels sommeren dat we weg moeten daar... stelletje idioten, echt. Zorg dan dat je mensen bij de deuren wegzet voor het concert begint zeg. Ik vind Festival toch al een kutnummer, dus ben ook maar gelijk weggegaan.

Nee bah, dit was de laatste keer Afas voor mij, en wellicht ook de laatste keer Sigur want het is niet meer wat het geweest is. En op mij maak je geen indruk met een mooie lichtshow als de rest niet in orde is.

Toch wel bijzonder dat 1 band tegelijk een van je beste en je slechtse concertervaring kan zijn...
pi_174166109
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:38 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tijdens Festival, nota bene bijna aan het eind van het optreden, vonden ze het opeens nodig om het balkon leeg te gaan vegen (overigens nergens aangegeven dat je niet op de trap mag zitten) Komen ze daar luidkeels sommeren dat we weg moeten daar... stelletje idioten, echt. Zorg dan dat je mensen bij de deuren wegzet voor het concert begint zeg. Ik vind Festival toch al een kutnummer, dus ben ook maar gelijk weggegaan.
Vond ik ook apart ja dat ze daar zo lang mee gewacht hadden.
Daarvoor zat ik me weer te verbazen over een vent die een paar keer heel agressief een paar gozers bij de railing sommeerde te gaan zitten omdat hij zittend op de trap niets kon zien :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174166277
Op de tribune beneden kwamen ze wel 3-4x langs om mensen van de trappen weg te sturen. En dat ging inderdaad gepaard met een nogal luid verzoek. Niet erg netjes nee.

Het was van tevoren bekend dat je geen tassen mee mocht, dat is inmiddels bij alle concerten zo.
En het zijn niet de meest tactvolle mensen die daarop moeten controleren, maar zij doen ook alleen maar wat ze wordt opgedragen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174166315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 15:16 schreef Felixa het volgende:
Op de tribune beneden kwamen ze wel 3-4x langs om mensen van de trappen weg te sturen. En dat ging inderdaad gepaard met een nogal luid verzoek. Niet erg netjes nee.

Het was van tevoren bekend dat je geen tassen mee mocht, dat is inmiddels bij alle concerten zo.
En het zijn niet de meest tactvolle mensen die daarop moeten controleren, maar zij doen ook alleen maar wat ze wordt opgedragen.
Nou nee, dat is dus niet altijd bekend. Ik kreeg een mail bv, maar ik begreep dat via andere ticketservices je gewoon niet op de hoogte gesteld wordt...

Maar 'niet echt netjes' .... zoiets verpest gewoon je hele concertervaring...

Je bent een gast, geen last... maar daar leken ze daar anders over te denken.
pi_174166355
Ik heb ook geen mail gehad maar er stond een link op de e-tickets waar stond uitgelegd wat je allemaal wel en niet mee mag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174166750
Misschien ligt het aan mij, maar ik laat mijn humeur er niet door verpesten. :P
pi_174167770
Tip: check altijd voor vertrek nog even de website van de zaal voor laatste info (wijzigingen in aanvangstijd etc.). Op de HMH Afas Live website stond het tassenbeleid iig wel uitgelegd. De pagina van Sigur R髎 is er al af, maar zie bijv. die van aankomende vrijdag: https://www.afaslive.nl/agenda/gavin-james

quote:
LET OP:
Het is niet toegestaan om grote tassen mee te nemen naar de show. Handtassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. We raden dan ook aan om tassen thuis te laten. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.

NOTE:
It's not allowed to take large bags to the show. Handbags that fit within A4 size and are less than 10 cm thick are an exception to this rule. Please note, There is no cloakroom and there are no lockers available for big bags. There is a small amount of lockers available at Amsterdam Central Station. We do recommend leaving your bags at home and be sure to be on time.


pi_174168304
Stond gistermiddag ook op de Facebook-pagina van Afas Live, zie ik net.

Sinds de aanslagen in Parijs zijn de regels omtrent tassen/rugzakken al gewijzigd en nog verder aangescherpt sinds de aanslag in Manchester.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174170944
Tozzo mensen :W
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:20:59 #148
10710 gday
propria cures
pi_174171928
Vooraan in Groningen. En gesigneerd Besta-boekje opgehaald.




[ Bericht 53% gewijzigd door gday op 04-10-2017 02:06:18 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:22:33 #149
10710 gday
propria cures
pi_174171983
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef Felixa het volgende:
Ik heb ook geen mail gehad maar er stond een link op de e-tickets waar stond uitgelegd wat je allemaal wel en niet mee mag.
Ik had geen eTicket want ik heb de kaartjes voor Amsterdam en Groningen direct op de site van Sigur R髎 gekocht. Wij hebben alleen hard copy tickets.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 01:46:05 #150
10710 gday
propria cures
pi_174181058
J髇si was weer een beetje boos :P





Dat hadden we gemist in Amsterdam, omdat we tijdens Popplagi weg moesten om ergens een achtergelaten tas op te halen voordat ie in verkeerde handen zou vallen. (Wel handig dat je in ieder geval weet dat je altijd tijdens Popplagi weg moet om de meute voor te zijn. :P)

Ik vond het concert in Groningen beter dan het concert in Amsterdam. De band leek er ook meer plezier in te hebben. Publiek reageerde leuker op de band, en zelfs andersom. J髇si heeft zelfs na Kveikur nog met een paar zinnetjes in het IJslands gezegd dat ze het publiek wilden bedanken voor de komst en dat ze het laatste nummer gaan spelen.
Tja, in Amsterdam heb je toch altijd een bioscooppubliek. Blijft jammer.

[ Bericht 28% gewijzigd door gday op 04-10-2017 10:25:03 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
pi_174194079
Ik moest erg lachen, volgens mij bij Kveikur, dat de band een onderonsje had toen ze op een andere manier het liedje eindigden. Ze hadden er plezier in volgens mij :Y

Mooie visuals ook, volume was wel achterlijk hard :X
pi_174194787
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 01:46 schreef gday het volgende:

Tja, in Amsterdam heb je toch altijd een bioscooppubliek. Blijft jammer.
Bedankt :{ -O-
  woensdag 4 oktober 2017 @ 20:38:57 #153
317370 Spies
They're gonna find us
pi_174196611
Mooi concert gezien in Groningen! Heel erg blij dat ze zo dichtbij en in een relatief kleine zaal hebben gespeeld. Popplagi was weergaloos goed.
pi_174198533
Ben naar beide concerten geweest en wat een verschil in ervaring. Ben zo blij dat ik ook naar Groningen ben geweest, intieme sfeer en veel beter geluid (hoewel geluid in de HMH een paar jaar geleden gewoon goed was, nu in Afas was het veel te schel bij de hoge tonen). En Jonsi "Groningen" horen zeggen O+ Wayy outside his comfort zone :D

Die vent die in Amsterdam de tribune trap leegveegde genoot er zichtbaar van, blegh. In de Oosterpoort kwam er een man met een net zwart hesje vriendelijk vragen of iedereen aan een kant kon zitten zodat er nog mensen langskonden.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 22:34:20 #155
10710 gday
propria cures
pi_174200509
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moest erg lachen, volgens mij bij Kveikur, dat de band een onderonsje had toen ze op een andere manier het liedje eindigden. Ze hadden er plezier in volgens mij :Y

Mooie visuals ook, volume was wel achterlijk hard :X
Ik moest lachen toen Orri tijdens de eerste set per ongeluk missloeg toen ie een van bekkens wilde raken. Hij keek even naar J髇si en Georg of ze het hoorde, en ik moest daardoor lachen. Dat zag hij, en toen lachte hij terug. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben naar beide concerten geweest en wat een verschil in ervaring. Ben zo blij dat ik ook naar Groningen ben geweest, intieme sfeer en veel beter geluid (hoewel geluid in de HMH een paar jaar geleden gewoon goed was, nu in Afas was het veel te schel bij de hoge tonen). En Jonsi "Groningen" horen zeggen O+ Wayy outside his comfort zone :D
Helemaal mee eens! Ik ben zo blij dat ik voor Amsterdam gewone kaarten had en voor Groningen VIP-kaarten. Groningen was echt een veel leukere ervaring dan de AFAS Live. Deels door het publiek in de AFAS, en deels door de AFAS zelf.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Bedankt :{ -O-
Ja ach, je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen natuurlijk. ;) Maar ik vind het publiek in de HMH/AFAS Live zelden leuk. Ze praten te veel tijdens het concert, er wordt vaak gerookt midden in het publiek, zijn soms agressief, en er wordt vaak lauw gereageerd op de artiest.

[ Bericht 19% gewijzigd door gday op 04-10-2017 22:43:57 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfr閐 R閚yi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - P醠 Tur醤 (1910-1976)
pi_174200656
Ik was al geen fan van de HMH maar dat ging nog wel...
pi_174269004
Vanavond bij het concert in Kopenhagen geweest. Wat een verschil met maandag! Ze waren veel geconcentreerder leek het wel, J髇si hield sommige tonen net wat langer aan en hij gaf ook nog een speech van bijna een minuut. Wat hij zei weet ik niet, misschien was het wel in het Deens want iedereen begon te juichen toen ie klaar was. Ik verstond wel iets van “bedankt voor het komen” en “speciaal”. En ze kwamen maar liefst drie keer op om het applaus in ontvangst te nemen. Topavond!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174269179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:58 schreef Felixa het volgende:
Vanavond bij het concert in Kopenhagen geweest. Wat een verschil met maandag! Ze waren veel geconcentreerder leek het wel, J髇si hield sommige tonen net wat langer aan en hij gaf ook nog een speech van bijna een minuut. Wat hij zei weet ik niet, misschien was het wel in het Deens want iedereen begon te juichen toen ie klaar was. Ik verstond wel iets van “bedankt voor het komen” en “speciaal”. En ze kwamen maar liefst drie keer op om het applaus in ontvangst te nemen. Topavond!
lachen ga je dan even heen en weer?
pi_174269684
Ja, vanmiddag geshopt, vanavond concert, morgenochtend nog even een rondvaart of museum en dan weer naar huis. 🙂
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_182253312
Orri stapt uit Sigur Ros want #MeToo
pi_182253821
Ammehoela... -O-
Het lijkt me zo'n doetje dat ik dacht dat hij het slachtoffer was maar hij schijnt dus als dader aangewezen te worden. :{

https://www.instagram.com/p/BoJEKxCDLuc/?utm_source=ig_embed
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_182257454
Ik moet dit even verwerken -O-
pi_182257623
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik moet dit even verwerken -O-
ja me too ;(
pi_182257693
Zijn reactie:

quote:
I begin with thanking my friends and relatives for the support you have shown. It is good for me feel for your trust, despite the serious public allegations against me.

This matter has undeniably taken its toll on me for the past few days. Justifiably, some will say, and I do not intend to argue with those people. However, I sincerely ask the same people to steer their anger into the right path and abstain from dragging my family, and especially my wife, into this matter.

At the same time, I ask people to stay calm and not to be divided into two battling armies, these are not court proceedings, just Meagan’s words against mine, on the internet. Loud and provocative words are in nobody's favour – neither to me or her.

In light of the scale of this matter, I have decided to leave Sigur R髎. That is a difficult decision for me, but I cannot have these serious allegations influence the band and the important and beautiful work that has been done there for the last years. A job that is so dear to me.

I will do anything in my power to get myself out of this nightmare, but out of respect for those actually suffering from sexual violence, I will not take that fight public.

Love
Orri
https://www.facebook.com/(...)ufpv3SeuSw&__tn__=-R
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_183274516
Ik keek Black Mirror S04E04 en werd in de finale verrast met deze track...


Ik kende het nog niet :@
De titel een goodbye to Orri ;(
pi_183947825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:30 schreef Handleiding het volgende:
Ik keek Black Mirror S04E04 en werd in de finale verrast met deze track...


Ik kende het nog niet :@
De titel een goodbye to Orri ;(
Die drums zijn zo vet. Hele soundtrack van die episode is samen met Sigur Ros gemaakt :)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_189097151
Oh, huh? van amper interviews geven (of heel ongemakkelijk) naar vertellen dat het uit is/gaat met je vriend in een interview nog voordat je familie het weet :o
nee, jij dan!
pi_189102667
Ja echt he.. ben trouwens wel heel benieuwd naar dat nummer met Robyn O+
pi_194767262
Vind het erg ongemakkelijk om naar dat interview te kijken
pi_194769186
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
Vind het erg ongemakkelijk om naar dat interview te kijken
being a loner :@ ik herken het wel.
pi_195813619
twitter


^O^
pi_195813682
Zonder Jonsi?
pi_195815182
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:23 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Zonder Jonsi?
Gewoon met lijkt me?
pi_195815397
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:21 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gewoon met lijkt me?
Oud werk uit 2002 wat op de plank lag, van een bandlid. Weinig zang iig.
pi_203662598
Hee, kijk 's wie er weer terug is! :D

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_204024026
Concert! *O* 1 november in de AFAS live in Amsterdam.
Kaartverkoop vanaf 18 maart.

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208370551
Sigur R髎 in het concertgebouw klinkt interessant. Ik ben benieuwd :)
pi_208412925
Interessant inderdaad! En in juni het nieuwe album.
pi_209524949
Kickerdekick!

Nieuwe album Atta komt uit op 1 september.
Het eerste nummer is al vrijgegeven:


Edit: de vinyl en cd releases komen uit op 1 september, de digitale versie morgen al

[ Bericht 6% gewijzigd door TommyL0204 op 15-06-2023 23:10:01 ]
pi_209553488
Waren er nog meer mensen bij Sigur R髎 in het Concertgebouw in Amsterdam? Het was een prachtig concert met een verrassende setlist. Enorm mooi om ze eens in zo'n venue te zien.
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2023 @ 13:59:12 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_209554122
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
Waren er nog meer mensen bij Sigur R髎 in het Concertgebouw in Amsterdam? Het was een prachtig concert met een verrassende setlist. Enorm mooi om ze eens in zo'n venue te zien.
Vriend van me is geweest en was onder de indruk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')