abonnement Unibet Coolblue
pi_132066451
Nieuwe series in 2013-2014

ABC

The Goldbergs
Bekijk deze YouTube-video

The Trophy Wife
Bekijk deze YouTube-video

Super Fun Night
Bekijk deze YouTube-video

Back in the Game
Bekijk deze YouTube-video

Lucky 7
Bekijk deze YouTube-video

Betrayal
Bekijk deze YouTube-video

Once Upon a Time in Wonderland
Bekijk deze YouTube-video

S.H.I.E.L.D.
Bekijk deze YouTube-video

Mixology
Bekijk deze YouTube-video

Resurrection
Bekijk deze YouTube-video

Mind Games
Bekijk deze YouTube-video

Killer Women
Bekijk deze YouTube-video

NBC

Ironside
Bekijk deze YouTube-video

The Blacklist

Dracula

Welcome To The Family
Bekijk deze YouTube-video

Sean Saves The World
Bekijk deze YouTube-video

The Michael J. Fox Show

FOX
Dads
Bekijk deze YouTube-video

Us & them
Bekijk deze YouTube-video

Sleepy hollow
Bekijk deze YouTube-video

Rake
Bekijk deze YouTube-video

Almost human
Bekijk deze YouTube-video

Enlisted

Brooklyn nine-nine

Gang Related
Bekijk deze YouTube-video

Surviving Jack
Bekijk deze YouTube-video

FX

The Bridge

USA

Graceland

Showtime

Ray Donovan
Bekijk deze YouTube-video

TNT

The last ship

Legends

CBS

Under the dome
Bekijk deze YouTube-video

Mom

We are men
Bekijk deze YouTube-video

The Millers

Hostages

Intelligence

The crazy ones

The CW

Reign
Bekijk deze YouTube-video

The tomorrow people

The originals
Bekijk deze YouTube-video

The 100

Star-Crossed
pi_132066476
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:59 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Ik vond the walking dead echt bagger, maar ga het denk ik maar een tweede kans geven.
Ik heb ooit seizoen 1 helemaal gekeken, best mee vermaakt, maar seizoen 2 begon zo bagger, na S02E03 ofzo mee gekapt, ging nergens naartoe en was alleen maar hetzelfde irritante gedoe... waarom ga je die kamer in, waarom onderling ruzie maken, maak die irritante bitch zelf maar dood, ergernissen volop :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben gestopt met Blacklist

Die vent vind ik bloedirritant
En je weet ook dat het gewoon elke week hetzelfde is, maar dan met een ander waar ze achteraan zitten. Na 1 ep mee gekapt.

quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef Sautor het volgende:

[..]

Nu is het volgens mij zo, dat beginnende / lopende tv-series altijd een hoog cijfer scoren op imdb, omdat (net zoals met films die net uit zijn) de fans eerst alles omhoog stemmen. Dus een hoog cijfer op imdb voor een lopende serie, hoeft m.i. niet zoveel te betekenen
Hier zit wel degelijk een kern van waarheid in. Bijvoorbeeld Entourage bijvoorbeeld stond op een 9,1 na seizoen 5 of 6, staat nu op 8,5.
pi_132066687
Trouwens snap ik Blacklist sowieso niet echt, waarom zijn er zooooveel series over de politie, maar elke keer net iets anders.

FBI forensische shit (CSI)
FBI met een psychopaat (Hannibal)
FBI met een psychisch gestoorde (Perception)
FBI met een zware crimineel (Blacklist)
FBI met een overloper (Homeland)
FBI met zogenaamd grappig/kinderachtig persoon (Brooklyn Nine Nine)
FBI in een achterbuurt (The Wire, dit moet wel goed zijn trouwens)
FBI met toekomstmensjes (Continuum)

De enige series die wat luchtiger waren en ik wel kon waarderen zijn bijvoorbeeld:

FBI met een kluns als spy (Chuck)
FBI met een smalltime crook (White Collar)
FBI met een burned spy (Burn Notice)
FBI met rookies in een beachhouse (Graceland)

Zo kan je wel een tijdje doorgaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door JDx op 11-10-2013 13:43:43 ]
pi_132066695
Voorlopig nog geen enkele fatsoenlijke drama in deze fall season.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132066774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:38 schreef JDx het volgende:
Trouwens snap ik Blacklist sowieso niet echt, waarom zijn er zooooveel series over de politie, maar elke keer net iets anders.

FBI forensische shit (CSI)
FBI met een psychopaat (Hannibal)
FBI met een psychisch gestoorde (Perception)
FBI met een zware crimineel (Blacklist)
FBI met een overloper (Homeland)
FBI met zogenaamd grappig/kinderachtig persoon (Brooklyn Nine Nine)

De enige series die wat luchtiger waren en ik wel kon waarderen zijn bijvoorbeeld:

FBI met een kluns als spy (Chuck)
FBI met een smalltime crook (White Collar)
FBI met een burned spy (Burn Notice)
FBI met rookies in een beachhouse (Graceland)

Zo kan je wel een tijdje doorgaan.
Haha als je The Wire niet eens gezien hebt mag je niet eens oordelen over kwaliteit van series _O-

Grapje ik heb de beste serie ooit (naar het schijnt) ook nooit gezien :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132066807
Ik wil het zo graag kijken, maar ik kan me er niet toe zetten om een 4:3 serie te kijken die al zo oud is, ik weet dat het heel goed moet zijn en bewust niet in 16:9 en HD is uitgebracht, maar bleh.

Breaking Bad was een goede serie van dit moment, Game of Thrones weet ik nog steeds niet of het nou echt goed is of een hype ik kwam er niet doorheen.

Walking Dead is ook niet mijn ding. Gestopt dus halvewege seizoen 2.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Haha als je The Wire niet eens gezien hebt mag je niet eens oordelen over kwaliteit van series _O-

Grapje ik heb de beste serie ooit (naar het schijnt) ook nooit gezien :P
Kwaliteit is het misschien niet altijd, maar ik kan me principieel ook gewoon ergeren aan het makkelijk scoren van netwerken met scorende formules en dat mensen het ook allemaal maar pikken en kijken :P
pi_132066981
The crazy ones is best goed en the Blacklist.
Ура для россии
pi_132067155
Qua comedies geef ik The Crazy Ones en Hello Ladies een kans, omdat ik toch iets wil zien doordeweeks/vrijdagavond, van beide nu ep 1 en 2 gezien.

Mom, Dads en We are men zijn te slecht :')
pi_132067379
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef JDx het volgende:
Hier zit wel degelijk een kern van waarheid in. Bijvoorbeeld Entourage bijvoorbeeld stond op een 9,1 na seizoen 5 of 6, staat nu op 8,5.
Ik heb eventjes snel gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Het zou wel interessant zijn om een grafiek te zien, waar het cijfer per dag geplot wordt. Waarschijnlijk zul je dan bij aanvang van een seizoen en seizoensfinales wat pieken zien, waarna, na het einde van een serie het serie gestaag afloopt.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:01:41 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132067511
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef JDx het volgende:
Ik wil het zo graag kijken, maar ik kan me er niet toe zetten om een 4:3 serie te kijken die al zo oud is, ik weet dat het heel goed moet zijn en bewust niet in 16:9 en HD is uitgebracht, maar bleh.

Breaking Bad was een goede serie van dit moment, Game of Thrones weet ik nog steeds niet of het nou echt goed is of een hype ik kwam er niet doorheen.

Walking Dead is ook niet mijn ding. Gestopt dus halvewege seizoen 2.

[..]

Kwaliteit is het misschien niet altijd, maar ik kan me principieel ook gewoon ergeren aan het makkelijk scoren van netwerken met scorende formules en dat mensen het ook allemaal maar pikken en kijken :P
Tja als jij al niet weet of Game of Thrones een kwaliteitsserie is dan kan ik jou moeilijk serieus nemen in je beoordeling van series...... :P
Feyenoord!
pi_132067556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja als jij al niet weet of Game of Thrones een kwaliteitsserie is dan kan ik jou moeilijk serieus nemen in je beoordeling van series...... :P
Niet iedereen houdt van die stijl.

Ik kwam niet verder dan 3 afleveringen, allemaal bedachte bullshit, pure fictie, dus ik weet niet of de kwaliteit nou echt goed is of dat het gewoon een grote fanbase heeft die van dat genre houden.

De kwaliteit kan ik niet beoordelen na 3 afleveringen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:03:34 #12
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132067580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ik heb eventjes snel gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Het zou wel interessant zijn om een grafiek te zien, waar het cijfer per dag geplot wordt. Waarschijnlijk zul je dan bij aanvang van een seizoen en seizoensfinales wat pieken zien, waarna, na het einde van een serie het serie gestaag afloopt.
Maakt niet uit aangezien dat voor alle series geld. Het is dus zeker wel een goeie graadmeter. Alleen is het cijfer de eerste weken/maanden dat een serie loopt nog niet helemaal te vertrouwen misschien. Maar dan nog zal het niet een heel punt omhoog of omlaag gaan.
Feyenoord!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:05:56 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132067658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef JDx het volgende:

[..]

Niet iedereen houdt van die stijl.

Ik kwam niet verder dan 3 afleveringen, allemaal bedachte bullshit, pure fictie, dus ik weet niet of de kwaliteit nou echt goed is of dat het gewoon een grote fanbase heeft die van dat genre houden.

De kwaliteit kan ik niet beoordelen na 3 afleveringen.
Tuurlijk voorkeuren voor stijl kunnen verschillen. Zo hou ik zelf niet van Dexter omdat het me te veel procedural is en ook niet zo van Oz bv. Vond ik irritant met die gast die de hele tijd erdoorheen zat te lullen.

Maar dat series zoals Game of Thrones en ook The Walking Dead tot de beste series behoren (wat kwaliteit betreft) is een feit.
Feyenoord!
pi_132067700
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maakt niet uit aangezien dat voor alle series geld. Het is dus zeker wel een goeie graadmeter. Alleen is het cijfer de eerste weken/maanden dat een serie loopt nog niet helemaal te vertrouwen misschien. Maar dan nog zal het niet een heel punt omhoog of omlaag gaan.
Het probleem bij ratings van series is wel degelijk dat alleen fans kijken en raten. Daarom zijn cijfers van series ook veel hoger dan die van films.

Maar voor series onderling kan je het wel meten na 4 seizoenen, het probleem is alleen dat veel mensen echt fan zijn van een serie en het dus een 10 geven, want leuk. Het blijft een fan cijfer, deels gebaseerd op populariteit, die weer veroorzaakt kan worden door grote promotie of mensen die elkaar aansteken.

Maar goed, misschien is het wel weer beter geworden na seizoen 2, ik vond seizoen 1 wel leuk omdat ze toen nog echt op zoek waren naar een veilig onderkomen, daarna modderde het maar wat verder.
pi_132067722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk voorkeuren voor stijl kunnen verschillen. Zo hou ik zelf niet van Dexter omdat het me te veel procedural is en ook niet zo van Oz bv. Vond ik irritant met die gast die de hele tijd erdoorheen zat te lullen.

Maar dat series zoals Game of Thrones en ook The Walking Dead tot de beste series behoren (wat kwaliteit betreft) is een feit.
Dexter vond ik ook niks, wat vond je van Breaking Bad dan?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:10:53 #16
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_132067818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]
Zo hou ik zelf niet van Dexter omdat het me te veel procedural is
Huh?? 8)7 Nou dan snap je niets van die serie :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_132067930
Zo blijkt maar weer, iedereen heeft zijn eigen smaak, dat je iets leuk vindt, hoeft niet te zeggen dat het ook echt een goede serie is.

Maar goed, ik hou gewoon niet zo van sci-fi/fantasy, ik heb liever series die ook echt zouden kunnen. Vandaar dat the Walking Dead en Game of Thrones snel afvielen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:15:03 #18
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132067973
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Dexter vond ik ook niks, wat vond je van Breaking Bad dan?
Beste wat ik ooit heb gezien op TV. In ieder geval de laatste seizoenen.
Feyenoord!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:15:52 #19
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132067991
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:10 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Huh?? 8)7 Nou dan snap je niets van die serie :P
Er is toch elke aflevering weer een moordzaak waar hij mee bezig is? Ik heb tot en met afl 4 of 5 ofzo gekeken. Vond zijn zus trouwens ook bloedirritant.
Feyenoord!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:18:14 #20
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132068077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef JDx het volgende:
Zo blijkt maar weer, iedereen heeft zijn eigen smaak, dat je iets leuk vindt, hoeft niet te zeggen dat het ook echt een goede serie is.

Maar goed, ik hou gewoon niet zo van sci-fi/fantasy, ik heb liever series die ook echt zouden kunnen. Vandaar dat the Walking Dead en Game of Thrones snel afvielen.
Dan zou ik The Wire toch echt maar eens een kans geven. Superrealistisch in ieder geval. The Shield al gezien? 24? Sopranos? Allemaal toppers. Al vond ik The Shield wat minder, vooral op de manier hoe het gefilmd werd. Snel en schokkerig, daar hou ik niet zo van.
Feyenoord!
pi_132068186
Een police procedural is een ideaal middel om op zichzelf staande afleveringen te kunnen maken in het drama/thriller genre. Met comedy kan dat ook prima, maar daarbuiten kom je al snel terecht op langlopende verhaallijnen, is het missen van wat afleveringen funest en kan je niet zomaar zappen en denken ´he ik hoorde dat deze serie goed was´ en zomaar midden in een seizoen beginnen. En de zappersmarkt is cruciaal voor adverteerders en dus de levensvatbaarheid van series, je kan het tegenwoordig niet alleen maar hebben van fans die elke aflevering bekijken. Dan moet het meteen al vanaf het begin een hit zijn.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, de star trek series, buffy the vampire slayer en dergelijke (zoals supernatural) zijn prima los te kijken, maar de beste series hebben toch een verhaal. Je kijkt niet zomaar 1 losse aflevering van Lost bijvoorbeeld, dat wordt pas interessant als je een tijdje kijkt.

Overigens is je lijstje niet helemaal correct, CSI gaat over de lokale politie en in Homeland gaat het over Homeland Security (dat kon je al raden gezien de naam)
pi_132068791
En Burn Notice gaat over de CIA ;)

Ben blij dat dat ook afgelopen is trouwens, dat werd er ook niet beter op. Het heeft een seizoen of 4 te lang geduurd eigenlijk.
Spoilers!
pi_132068851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Burn Notice gaat over de CIA ;)

Ben blij dat dat ook afgelopen is trouwens, dat werd er ook niet beter op. Het heeft een seizoen of 4 te lang geduurd eigenlijk.
Zoals veel series, daarom vond ik het knap van Breaking Bad om ermee te stoppen terwijl het nog rete populair was.

Ik had idd beter politie instelling ofzo kunnen zeggen dan FBI ;)
pi_132068901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef pikinhand het volgende:
Een police procedural is een ideaal middel om op zichzelf staande afleveringen te kunnen maken in het drama/thriller genre. Met comedy kan dat ook prima, maar daarbuiten kom je al snel terecht op langlopende verhaallijnen, is het missen van wat afleveringen funest en kan je niet zomaar zappen en denken ´he ik hoorde dat deze serie goed was´ en zomaar midden in een seizoen beginnen. En de zappersmarkt is cruciaal voor adverteerders en dus de levensvatbaarheid van series, je kan het tegenwoordig niet alleen maar hebben van fans die elke aflevering bekijken. Dan moet het meteen al vanaf het begin een hit zijn.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, de star trek series, buffy the vampire slayer en dergelijke (zoals supernatural) zijn prima los te kijken, maar de beste series hebben toch een verhaal. Je kijkt niet zomaar 1 losse aflevering van Lost bijvoorbeeld, dat wordt pas interessant als je een tijdje kijkt.

Overigens is je lijstje niet helemaal correct, CSI gaat over de lokale politie en in Homeland gaat het over Homeland Security (dat kon je al raden gezien de naam)
Dat zal het inderdaad zijn ja, series als Community en Entourage zijn nooit aangeslagen op bijvoorbeeld Comedy Central, omdat niemand het volgt vanaf aflevering 1.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:30:08 #25
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_132070292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is toch elke aflevering weer een moordzaak waar hij mee bezig is? Ik heb tot en met afl 4 of 5 ofzo gekeken.
Dat verklaart alles. Maar heb er dan ook geen oordeel over :P
!!! Go 49-ers !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')