abonnement Unibet Coolblue
pi_146302461
Huh wat heeft Berlin nou met Tom te maken? :S

-edit-
Ze liggen in een ziekenhuis zonder dat de FBI er iets van weet, de arts weet echter wel dat ze een agent is.
Vraagt het hoofd aan de telefoon hoe het gaat, zegt ze dat het goed gaat maar niet goed met die andere kerel.
Even later zegt het hoofd dat ze goede neurologen hebben daar. Hoe weet ie dat het om een hoofdtrauma gaat?
|:(

[ Bericht 42% gewijzigd door t4rt4rus op 04-11-2014 19:35:15 ]
pi_146555264
Ik snap er helemaal niks meer van...
pi_146561861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:24 schreef t4rt4rus het volgende:
Huh wat heeft Berlin nou met Tom te maken? :S

-edit-
Ze liggen in een ziekenhuis zonder dat de FBI er iets van weet, de arts weet echter wel dat ze een agent is.
Vraagt het hoofd aan de telefoon hoe het gaat, zegt ze dat het goed gaat maar niet goed met die andere kerel.
Even later zegt het hoofd dat ze goede neurologen hebben daar. Hoe weet ie dat het om een hoofdtrauma gaat?
|:(
Wow.. kijk jij het wel helemaal?

Trouwens niet verwacht dat die gast echt dood zou gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hermanna op 12-11-2014 03:54:02 ]
  woensdag 12 november 2014 @ 08:02:01 #204
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_146562951
Het is wel slecht gescript dat die Berlin eerst een spook is, altijd one-step-ahead en dan ineens, met 2 man beveiliging die "even buiten gaan staan", in een koffietentje ontvoerd wordt. :D
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_146563209
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 02:27 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Wow.. kijk jij het wel helemaal?

Trouwens niet verwacht dat die gast echt dood zou gaan.
Ja dat stukje in het ziekenhuis klopt niet, hoewel de zaak wel een beetje veranderd een paar minuten erna.
pi_146569398
quote:
3s.gif Op woensdag 12 november 2014 08:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het is wel slecht gescript dat die Berlin eerst een spook is, altijd one-step-ahead en dan ineens, met 2 man beveiliging die "even buiten gaan staan", in een koffietentje ontvoerd wordt. :D
Ja maar het was wel Red he? :P _O-

Er zitten nogal wat 'vreemde scenes' in de serie als je het mij vraagt..
Wat heeft Tom nou met Red te maken? 'I never told Lizzie about us'.. Hoe kennen die elkaar dan? Ik geloof niet dat Tom voor Red werkte? Waarom deden ze bij het ziekenhuis bij Sam dan buiten, alsof ze elkaar helemaal niet kenden zogenaamd? In elk geval, we weten allemaal dat hij op den duur wel weer kan terugkeren, zo gaat dat nou eenmaal in series :P
En het is duidelijk, de volgende seizoenen waar het over gaat.. nieuwe vijanden van Fitch zijn cluppie, the Fulcrum, etc.
Maar ondertussen wordt het mysterie tussen Liz en Red nog steeds niet opgelost :') Het zal toch niet gewoon zijn dochter zijn he? Zo simpel toch niet? 8)7
pi_146610760
Slechts 8 afleveringen tot aan de break? Ik las dat de volgende episode pas weer in februari is :(
pi_148670649
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloaden :? er staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
pi_148671570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloaden :? er staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
Hangt ervanaf waar je zoekt denk ik, oldpiratebay heeft er nog wel een hoop.
pi_148673195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloaden :? er staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
Gebruik Popcorn time.
(she/her)
pi_148682454
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloaden :? er staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
Je hebt DM
pi_148682941
Bedankt
pi_148705602
Gisteren tot aan aflevering acht gekeken, nu wachten tot Februari dus? Ondanks de simpelheid toch wel een erg fijne serie.
pi_148731058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Shefkee het volgende:
Gisteren tot aan aflevering acht gekeken, nu wachten tot Februari dus? Ondanks de simpelheid toch wel een erg fijne serie.
Ok. ik zie nu dat de serie niet verder is dan aflevering acht. Maar vertel eens, om de tijd te doden tot februari te doden, wat bedoel je met simpelheid?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_148732575
Het begon heel sterk, maar ik vind de kwaliteit toch wel afnemen.
pi_148746557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ok. ik zie nu dat de serie niet verder is dan aflevering acht. Maar vertel eens, om de tijd te doden tot februari te doden, wat bedoel je met simpelheid?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148758514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Shefkee het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is best formulair nu je het zegt. Maar goed je kijkt natuurlijk geen James Spader-serie om hem te zien verliezen. Daar is de acteur te charmant voor. Ik kan het niet goed plaatsen wat ik niet leuk vind aan deze serie. Het houdt mijn aandacht gewoon niet vast om de een of andere reden behalve als de FBI dingen doet die waarvan de serie verwacht dat de kijker ze zal goedkeuren terwijl de gemiddelde Nederlander, wonend in een beschaafd land, zich daarvan in de lip gaat bijten.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:52:49 #218
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_149133903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Shefkee het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_149143888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?
Is er al letterlijk uitgesproken dat hij de vader is dan?
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:27:36 #220
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_149170461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Droathoah het volgende:

[..]


[..]

Is er al letterlijk uitgesproken dat hij de vader is dan?
ja in het ziekenhuis toch dacht ik? Toen haar vader op sterven lag wilde hij het haar vertellen maar reddington wilde dat niet en heeft hem toen vermoord.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_149317797
Hij is terug. Sterke aflevering :9
pi_149397532
Hele sterke aflevering. Lekker mooi einde ook.
Forumfreak
pi_149410118
quote:
Dan gaan ze de connectie tussen Red en Lizzie nog langer obscuur houden. Ik denk dat ze nu nog het idee hebben dat Lizzie Red's dochter moet zijn, maar als de serie nog een paar seizoenen door blijft lopen dan komen ze daar wel op terug en komen ze met iets meer geïnspireerd.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149410170
Is seizoen II van serie 2 al begonnen? (dus vanaf deel 8) want dan moet ik m'n Usenet abonnement even verlengen, anders wacht ik nog even.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')