abonnement Unibet Coolblue
pi_131535834



• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

RIP

• FOK!: Baajguardian
• IGN: ihaveapotion

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door kensei op 26-09-2013 01:09:52 ]
pi_131536086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:11 schreef kensei het volgende:

[..]

Hele jonge kinderen zullen ook wel snel in bronze terecht komen wss ja
IP ban alle bronze spelers? :9
pi_131536547
Ik ga alle FOK!ers in de OP in een tier lijst zetten, als je eruit wil laat het maar weten :P
pi_131536795
Sommige mensen zijn gewoon echt verschrikkelijk. Zelfs met aanwijzingen weten ze het nog finaal te verkloten. Bah. Voel mij in deze leagues af en toe echt niet thuis, maar zal er toch wel horen ofzo.
pi_131536997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon echt verschrikkelijk. Zelfs met aanwijzingen weten ze het nog finaal te verkloten. Bah. Voel mij in deze leagues af en toe echt niet thuis, maar zal er toch wel horen ofzo.
Wil je ook in de op? :P
pi_131537276
Zet mij er ook maar bij.
IGN: Eames
Silver I

Goede motivatie om nog naar Gold te gaan dit seizoen
pi_131537392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef BobW het volgende:
Zet mij er ook maar bij.
IGN: Eames
Silver I

Goede motivatie om nog naar Gold te gaan dit seizoen
Jep niks mis met een beetje competitiviteit in het topic :P
pi_131537530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef BobW het volgende:
Zet mij er ook maar bij.
IGN: Eames
Silver I

Goede motivatie om nog naar Gold te gaan dit seizoen
Kom eens duoQ. O~)
Silver 1 - 83 LP hier. Ben nu wel banned voor een kut reden.
Namelijk, teveel praten, ouwehoeren enzzzoo, en grapjes maken. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131537718
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef EpicKnife het volgende:
En omdat ik zei dat ik naar dota zou overstappen.
_O-
pi_131538033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef kensei het volgende:

[..]

_O-
Zo slecht is dota niet.. toch? :')
pi_131538317
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Zo slecht is dota niet.. toch? :')
Dat je om die reden gereport wordt, is best grappig
pi_131538427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Dat je om die reden gereport wordt, is best grappig
Klopt wel. Had ook nog een graves die zei: " Report Jayce for too much talking. " :') :').

Waarom spannen teammates en enemies altijd samen om een teamgenoot te reporten uberhaupt? :') :')

Of mensen die zeggen: "9x zed" bijvoorbeeld. Verwachten ze nou echt dat ik iemand ga reporten omdat hij zich gedraagt, maar even niet goed speelt? _O-
pi_131538540
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Klopt wel. Had ook nog een graves die zei: " Report Jayce for too much talking. " :') :').

Waarom spannen teammates en enemies altijd samen om een teamgenoot te reporten uberhaupt? :') :')
Tribunal veroorzaak een snitch cultuur, als iedereen altijd maar huilt om reports en elkaar report ga je uiteindelijk zelf ook mensen reporten.

Niks mis met het tribunal om afk-ers en extreem toxic mensen eruit te filteren, maar er zouden consequenties moeten zitten aan ongegronde reports.
pi_131538652
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:15 schreef kensei het volgende:

[..]

Tribunal veroorzaak een snitch cultuur, als iedereen altijd maar huilt om reports en elkaar report ga je uiteindelijk zelf ook mensen reporten.

Niks mis met het tribunal om afk-ers en extreem toxic mensen eruit te filteren, maar er zouden consequenties moeten zitten aan ongegronde reports.
Hier ben ik het mee eens.

Ik doe zelf prima dingen fout, en scheld ook wel eens, of noem ook wel eens dingen als "we throwed". en het moraal lichtelijk verkloten, maar ik ben bij lange na niet "toxic" |:(
pi_131539651
Laat mij maar lekker in die lijst staan, kom ik iedere avond ook aan mijn trekken _O_
pi_131540147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:27 schreef kensei het volgende:
Ik ga alle FOK!ers in de OP in een tier lijst zetten, als je eruit wil laat het maar weten :P
iets geven om je ranking in een of ander kutspelletje :')
iets geven om het feit dat betreffende rating op een of ander kutforum staat :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131540152
Het probleem van community is ook vaak dat wanneer je aanwijzingen geeft wanneer iemand dood gaat, dit ook meteen als "flamen" gezien wordt. Leg je dit vervolgens uit aan die persoon, heeft die natuurlijk een gigantisch ego en veranderd de game in één groot flamefest. Niemand in deze game ziet zijn eigen fouten in en gooien het vaak op de rest van het team.
pi_131540192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

iets geven om je ranking in een of ander kutspelletje :')
iets geven om het feit dat betreffende rating op een of ander kutforum staat :')
Ik wou gewoon een mooie OP maken, laat me :'(
pi_131540448
Eindelijk wat potjes achter elkaar dat ik mijn beste rol mag spelen en dan gaat het stuk beter. Eerst was ik steeds 4e pick en ging ik maar supporten, maar dat ging niet echt lekker.

Singed O+
pi_131541310
Dus omdat je te lui bent om een challenger tier te plaatsen zet je mij maar random in platinum?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131541358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef kensei het volgende:

[..]

Halve bronze is ook zo toxic als de tyfus, iedereen raged en flamed, over dingen die ze meestal nog fout hebben ook _O-
Daar word ik soms gewoon misselijk van. ;(

Ben je vayne en schiet je op de ammumu die helemaal in je gezicht komt om je te ulten.

"OMG NOOB VAYNE FOCUS TANK MORE"

/ALL "THIS NOOB VAYNE FOCUS TANK"

Dat engels er ook bij, godver de godver de godver de tering.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef Kriebelhoest het volgende:
Het probleem van community is ook vaak dat wanneer je aanwijzingen geeft wanneer iemand dood gaat, dit ook meteen als "flamen" gezien wordt. Leg je dit vervolgens uit aan die persoon, heeft die natuurlijk een gigantisch ego en veranderd de game in één groot flamefest. Niemand in deze game ziet zijn eigen fouten in en gooien het vaak op de rest van het team.
Je moet mensen in bronze, silver, gold en platinum ook niet verbeteren. Alleen in diamond kun je mensen 'flamen' als ze iets helemaal fout doen, want daar vatten ze het niet serieus op.

Altijd als ik een rager zie vertel ik hem dat ie moet chillen, en dat we dit kunnen carrien. De persoon die geflamed wordt vertel ik om te chillen, als het een adc laat ik hem zijn lane freezen en schijt ik een ward bij river en in de jungle zodat ik iedereen tering hard kan pingen als botlane gaat roamen.

Dit laatste is trouwens een goede strategie. Als hun botlane geen kills krijgt en jouw adc freezed haalt hij de achterstand zo in, vooral als het een vayne, kogmaw, tristana of twitch is.

[ Bericht 7% gewijzigd door dustbrain op 25-09-2013 08:03:09 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131541424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef BobW het volgende:
Eindelijk wat potjes achter elkaar dat ik mijn beste rol mag spelen en dan gaat het stuk beter. Eerst was ik steeds 4e pick en ging ik maar supporten, maar dat ging niet echt lekker.

Singed O+
Je beste role spelen is sowieso handig, maar eigenlijk probeer ik het toch iedereen aan te raden ook de basics van support te kennen. In ieder geval een defensieve en aggressieve support, en de basics van een 'vision war'. Het komt vaker voor dat je tegen een support komt te staan die eigenlijk ook niet wilde supporten, en dan heb je wel een edge.

Gisteren een game die ik moest supporten omdat first pick ADC was en 2de of 3de was jungle. Gewoon even met de ADC overlegd wat hij het liefst wilde, kwamen tegenover een Blitzcrank. Leona gepikt, constant bij mijn ADC gelopen om een potentiële grab te bodyblocken. En als hij me dan greep, dan meteen van hun initiate onze initiate maken. Lane hard gewonnen, midgame gaan roamen met een Oracles + Mobility boots en hun jungle warden, en ook al waren we onnodig veel aan het diven, we hadden met redelijk gemak gewonnen.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:44:14 #23
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131544659
IGN:Djurres
Silver V - 40 punten oid\

gooi maar in de OP
Tadumtiedum.
pi_131545472
Bronze II
60 punten
skilllevel >9000
teamsskilllevel 2
pi_131545981
IGN: pl4kkie

Bronze 1
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')