abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:07:55 #1
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131293253
SBS start in januari met een nieuwe RLS in de geest van Big Brother





Een nieuwe samenleving
Een groep van vijftien zeer diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel… Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap, op een plek waar geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen zijn… en ze beginnen met bijna niets! Alles wat ze hebben, is een kale loods op een onbewerkt stuk land, een bescheiden veestapel, een aansluiting voor water en elektriciteit, één telefoon en een geldbedrag in cash om hun leefomgeving op te bouwen en de eerste maanden te overleven.

Bron: http://utopiatv.nl/

Promo:



[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 24-09-2013 18:05:13 ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:13:05 #2
137949 Disana
pi_131293598
Aponi, wat jammer. Viel het programmaconcept je tegen en paste je er niet in? Of mag je dat niet zeggen.
pi_131296178
Jammer, Aponi. Nou ja, een ervaring rijker dus?
pi_131296486
De reden geven ze niet. Het is meer dat ik het niet jammer vind dat ik niet door ben, nu ik snap hoe er gecast wordt. En verder mag ik er inderdaad niets over zeggen.
pi_131296957
Je kreeg een kopstoot?
pi_131297365
Ach... Dit format is in de VS al aan bod geweest alleen dan met kinderen in een wild west stadje.
pi_131297381
Haha nee hoor. Ik ben kennelijk wat naïef in sommige dingen. Voor mij ging het echt om het project. Voor tv makers, gaat het echt om tv maken (en daar heb ik niet zo bij stil gestaan)

Eerlijk gezegd kijk ik niet tot nauwelijks tv. Ja, Expeditie Robinson, op de laptop. Ik had sinds maanden weer eens de tv aanstaan, toen die oproep voor Utopia voorbij kwam.

En een RLS is natuurlijk helemaal speciaal soort tv

Ik vond echt het idee van het oprichten van een nieuwe samenleving heel erg leuk. Had voor mij ook zonder TV gemogen.
pi_131297404
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kreeg een kopstoot?
Ik had nog gezegd zelf het initiatief te nemen :{
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_131298012
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Aponi het volgende:
Ik heb het gevraagd of je mag zeggen of je wel of niet door bent! En dat mag... dat gezegd hebbende: ik ben niet door! En gezien de 'setting' vind ik het ook niet erg. Veel geleerd over tv land vandaag
Gelukkig dan maar dat je niet door bent, maar je bent wel een ervaring rijker!
In tv land is niets wat het lijkt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_131298549
Jammer Aponi, als je maar leuke dag hebt gehad.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:32:10 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131298905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:09 schreef Aponi het volgende:
Haha nee hoor. Ik ben kennelijk wat naïef in sommige dingen. Voor mij ging het echt om het project. Voor tv makers, gaat het echt om tv maken (en daar heb ik niet zo bij stil gestaan)

[...]

Ik vond echt het idee van het oprichten van een nieuwe samenleving heel erg leuk. Had voor mij ook zonder TV gemogen.
Maar.. naïef? Had je dan behalve commerciële scoringsdrift toch ook nog wat idealisme verwacht? En toen viel het tegen dat je mensen ontmoette die bevlogen zijn over het concept, maar om hele andere redenen dan jij?

Zoeken ze volgens jou kandidaten die goed beseffen dat het programma meer moet opleveren dan het kost?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131299831
Ja Gert, zoiets. Maar goed, ik 'durf' er ook niet uitgebreid over te praten, gezien de zwijgplicht die ik heb.

Ik ben een ervaring rijker. En ik snap meer nu hoe dingen in elkaar steken. Daarmee (ver)oordeel ik niets of niemand, hooguit mezelf een beetje dat ik er niet wat dieper over nagedacht heb.
pi_131299999
Ach Aponi, het draait bij J de Mol niet om idialisme etc. gewoon om de harde euro en kijkcijfers, SBS wil hij ook weer op de kaart zetten, alles draait om geld, reklameblokken=inkomsten, en hoe beter Utopia scoort hoe meer reklamegeld er verkocht wordt. ( en dan verkoopt hij het aan het buitenland) en wordt Utopia niks, dan haalt hij het net zo makelijk weer van de buis..........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131306637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef Aponi het volgende:
De reden geven ze niet. Het is meer dat ik het niet jammer vind dat ik niet door ben, nu ik snap hoe er gecast wordt. En verder mag ik er inderdaad niets over zeggen.
Als jij er een goed gevoel bij heb dat je niet door bent is het toch goed ? en jammer dat je niets zeggen mag ;)
Honesty is the best policy.
  woensdag 18 september 2013 @ 10:44:23 #16
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131307628
Jammer om te horen Aponi, dat het niet zo is als je verwacht had. Ik had ongeveer hetzelfde beeld als jij had, dus waarschijnlijk valt de realiteit voor mij ook tegen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_131307901
John de Mol wil als het kan SBS helemaal overnemen. Hij bezit het nu maar voor een derde en Sanoma de rest.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:05:48 #18
241662 Jian
Well, well, well
pi_131308060
Jessus, het is dus eigenlijk gewoon zo commercieel als de neten, wat een tegenvaller........
pi_131308136
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef Jian het volgende:
Jessus, het is dus eigenlijk gewoon zo commercieel als de neten, wat een tegenvaller........
Wat een desillussie.
I quit!
Go hard or go home
pi_131308383
Iemand van de zoveel uitgenodigden zal heus wel een keer wat loslaten en hoe moeten ze er achter komen wie het was :?

Doe maar een pm Aponi c_/
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131309179
Die zwijgplicht hè. Hoe hard is zoiets nu? Je ontvangt geen hol, het kost je alleen maar tijd en energie en dan mag je nog niks zeggen ook. Dat zullen we nog wel eens zien, zou ik dan denken.
Go hard or go home
pi_131309257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:47 schreef Noek het volgende:
Die zwijgplicht hè. Hoe hard is zoiets nu? Je ontvangt geen hol, het kost je alleen maar tijd en energie en dan mag je nog niks zeggen ook. Dat zullen we nog wel eens zien, zou ik dan denken.
Meld je aan en probeer het uit.
pi_131309410
Je kan natuurlijk ook gewoon alles wat je weet en niet tot jou herleidbaar is anoniem via een proxy op een vage site plempen. Niemand die dat ooit tot jou kan herleiden.
pi_131309498
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:

Meld je aan en probeer het uit.
Om nu alles te gaan proberen wat ik me afvraag, lijkt me nogal een hele toestand.
De vraag blijft dus staan. :+
Go hard or go home
pi_131309648
Ik herinner me dat er op FOK! wel eens iemand flink uit de school geklapt heeft over een screening voor BB. Ik neem aan dat als dat tot een boete geleid had, we dat ook wel vernomen hadden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')