abonnement Unibet Coolblue
pi_130980417
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef Bolters het volgende:
Zijn er heel toevallig ook nog stopcontacten in zo'n vliegtuig, zodat je je eigen apparaten kunt opladen? Of draaf ik nu een beetje door? :D
Moet je even op seatguru kijken.
pi_130980604
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Moet je even op seatguru kijken.
Darn, alleen in Business Class. Niet in Economy. Thnx anyway!
pi_130981301
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 11:05 schreef Bolters het volgende:
Zijn er heel toevallig ook nog stopcontacten in zo'n vliegtuig, zodat je je eigen apparaten kunt opladen? Of draaf ik nu een beetje door? :D
Verschilt per toestel en klasse. Check seatguru.com voor meer info, maar die is (met name voor economy klasse) niet altijd enorm betrouwbaar.

Edit: Ik was wat laat met de comment, zie ik nu pas
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130981356
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef Bolters het volgende:

[..]

Vind je? :D
Ja, maar dat verschilt misschien per persoon. Maar je hebt al een uur aan taxien, opstijgen, dalen, etc. Dan erg een half uurtje iets eten en nog 6.5 uur "verveling". Nu slaap ik erg makkelijk, dus blijft vaak maar een paar uurtje van over en dat is met 1 film wel gevuld.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130982074
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ja, maar dat verschilt misschien per persoon. Maar je hebt al een uur aan taxien, opstijgen, dalen, etc. Dan erg een half uurtje iets eten en nog 6.5 uur "verveling". Nu slaap ik erg makkelijk, dus blijft vaak maar een paar uurtje van over en dat is met 1 film wel gevuld.
Dat is inderdaad wel waar. Het opstijgen en landen gaat altijd snel en is gaaf, dus daar kan je heel wat tijd voor 'wegstrepen'. Maar daar blijft het bij mij dan wel bij, want slapen lukt mij echt niet. Eten is dan wel weer top en ik ga zeker 2 filmpjes kijken. Verder nog beetje gamen, dus moet dan wel goed gaan komen!
  maandag 9 september 2013 @ 19:48:41 #31
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_130996901
Je moet ook maar hopen dat het werkt, vloog laatst van minneapolis naar nederland en het werkte totaal niet. Ik had er op gerekend dus al mijn boeken zaten in mijn ruimbagage. Ik kan je vertellen dat het een hele lange vlucht is geworden :N
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  maandag 9 september 2013 @ 20:47:46 #32
22565 asco
Los in deze tent
pi_131000018
Ja klopt. Je kunt ook spelletjes spelen tegen andere passagiers. Ik vlieg met United volgende maand die kant op en dan heb ik zelfs wifi in het vliegtuig. Relaxxx. *O*
pi_131000513
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef asco het volgende:
Ja klopt. Je kunt ook spelletjes spelen tegen andere passagiers. Ik vlieg met United volgende maand die kant op en dan heb ik zelfs wifi in het vliegtuig. Relaxxx. *O*
Mwah, dat is voor zakenreizigers echt het begin van het einde. Ik hou van lange vluchten om ik dan 12-16 uur geen email of telefoon heb. Vaak wel 10 uur slaap, dus bijkomen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131009217
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Essiejj het volgende:
Je moet ook maar hopen dat het werkt, vloog laatst van minneapolis naar nederland en het werkte totaal niet. Ik had er op gerekend dus al mijn boeken zaten in mijn ruimbagage. Ik kan je vertellen dat het een hele lange vlucht is geworden :N
Dat is wel heel erg klote man! Kan me voorstellen dat dit lang duurde, haha.

Ik vlieg trouwens terug met Delta, en dus niet met KLM. Heb ik dan ook gewoon films met NL ondertiteling? Nee zeker? :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:11:55 #35
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_131010771
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg klote man! Kan me voorstellen dat dit lang duurde, haha.

Ik vlieg trouwens terug met Delta, en dus niet met KLM. Heb ik dan ook gewoon films met NL ondertiteling? Nee zeker? :P
Ja ik vloog dus ook met delta, ofwel KLM uitgevoerd door delta. En nee meeste films hebben geen NL ondertiteling, wel chinese :P
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_131012159
TS, KLM heeft nu zelfs een app met actuele info over de inflight entertainment van deze maand :P

iPhone: https://itunes.apple.com/ee/app/klm-movies-more/id497351117?mt=8

Android: https://play.google.com/s(...)bWlmZS5hbmRyb2lkIl0.
pi_131013602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef Essiejj het volgende:

[..]

Ja ik vloog dus ook met delta, ofwel KLM uitgevoerd door delta. En nee meeste films hebben geen NL ondertiteling, wel chinese :P
Nou, dan ga ik op de heenweg met KLM maar wat films kijken met NL ondertiteling, en hou ik voor de terugweg mijn Vita gereed ;)
pi_131013605
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TS, KLM heeft nu zelfs een app met actuele info over de inflight entertainment van deze maand :P

iPhone: https://itunes.apple.com/ee/app/klm-movies-more/id497351117?mt=8

Android: https://play.google.com/s(...)bWlmZS5hbmRyb2lkIl0.
Yes, weet ik inmiddels, thnx!
pi_131021017
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:56 schreef rikkerdeflikker het volgende:
klopt je kunt ook series kijken, het is alleen wel op zo'n enorm klein schermpje. beter neem je je laptop mee.
Als je economy vliegt kun je dat beter niet doen en gewoon je iPad o.i.d. meenemen i.v.m. ruimte gebrek.
pi_131021059
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als je economy vliegt kun je dat beter niet doen en gewoon je iPad o.i.d. meenemen i.v.m. ruimte gebrek.
mja met zo'n tablet zit je nog te hannessen met een klein schermpje.
rikker de flikker
pi_131022025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:38 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

mja met zo'n tablet zit je nog te hannessen met een klein schermpje.
Mwah, zeker 2 keer zo groot en met enigzins acceptabel beeld.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131039910
Wat krijg je eigenlijk te eten tijdens zo'n vlucht? Of beter gezegd; hoe vaak? :P En dan heb ik het over eten waar je niet extra voor hoeft te betalen.
pi_131046448
Waarschijnlijk een maaltijd en dan een snack later op de vlucht, of ontbijtje ofzo. En je kunt nergens voor bijbetalen, gewoon lief vragen als je echt meer trek hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 11 september 2013 @ 03:39:36 #44
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_131049433
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 10:16 schreef Bolters het volgende:

[..]

Echt perfect! Staan superleuke films tussen in september, dus die vlucht is dan zo voorbij :P
Beeldkwaliteit is doorgaans niet best hoor. En de films zijn 'modified to fit your screen'.
  woensdag 11 september 2013 @ 03:59:47 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131049449
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef Bolters het volgende:

[..]

Vind je? :D
ja, tegen de tijd dat ze 2 keer met het maaltijdkarretje tegen je benen hebben lopen raggen staat je al in New York
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 11 september 2013 @ 04:01:23 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131049452
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 03:39 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Beeldkwaliteit is doorgaans niet best hoor. En de films zijn 'modified to fit your screen'.
ach, als ik TS zijn opgewonde reacties zo lees ga ik uit van "een kinderhand is gauw gevuld"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_131050163
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 03:39 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Beeldkwaliteit is doorgaans niet best hoor. En de films zijn 'modified to fit your screen'.
Ik heb me vorig jaar toch goed vermaakt hoor :P

Ik heb trouwens twee systemen meegemaakt: drie jaar geleden zowel heen en terug een systeem waarbij je meerdere kanalen had waarop de beschikbare films achter elkaar werden afgespeeld, dus dat sloot niet echt lekker op elkaar aan. Vorig jaar had ik dat op de heenweg ook, gruwelijk irritant want je weet niet wanneer welke film begint.
Op de terugweg hadden we echter een bibliotheek aan films en series die je zelf kon kiezen O+ Modern Family, Big Bang Theory, tof O+
Tap tap tap
pi_131056478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 04:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ach, als ik TS zijn opgewonde reacties zo lees ga ik uit van "een kinderhand is gauw gevuld"
Ben dit soort vluchten gewoon niet gewend. Dus zin om het te beleven :P
  woensdag 11 september 2013 @ 15:09:20 #49
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_131059839
Laatste keer dat ik intercontinentaal vloog was met Delta, die had wel interessante inflight entertainment. Helaas wel via ouwe CRT-schermen in het gangpad, maargoed.

Er was één of andere film over een passagiersvliegtuig die vanaf een vliegveld vanaf de Amerikaanse oostkust naar vliegveld Zaventem bij Brussel vloog. Het gekke in die film was dat er geen sprake was van conventioneel camerawerk, maar het vliegtuig was afgebeeld als een icoon dat over een landkaart vloog. Het was een vrij langdurige film (uur of 7) en gespannen een plotwending afgewacht (koerswijziging, crash) maar het vliegtuig landde uiteindelijk veilig in Brussel. Geen idee hoe die film heet, overigens.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:02:28 #50
62913 Blik
The one and Only!
pi_131061856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Laatste keer dat ik intercontinentaal vloog was met Delta, die had wel interessante inflight entertainment. Helaas wel via ouwe CRT-schermen in het gangpad, maargoed.

Er was één of andere film over een passagiersvliegtuig die vanaf een vliegveld vanaf de Amerikaanse oostkust naar vliegveld Zaventem bij Brussel vloog. Het gekke in die film was dat er geen sprake was van conventioneel camerawerk, maar het vliegtuig was afgebeeld als een icoon dat over een landkaart vloog. Het was een vrij langdurige film (uur of 7) en gespannen een plotwending afgewacht (koerswijziging, crash) maar het vliegtuig landde uiteindelijk veilig in Brussel. Geen idee hoe die film heet, overigens.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')