abonnement Unibet Coolblue
pi_132423842
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef casper019 het volgende:
Gave laatste episode!!
maar begrijp ik het nu goed,

silas wil de cure, om zo sterfelijk te worden en dan waarschijnlijk na 2000 jaren eindelijk de dood te vinden?
Ja dan kan hij alsnog naar zijn geliefde. Het bloed van Katherine wil hij daarvoor gebruiken.

Maar die Qetsiyah kan toch gewoon voor iedereen zo'n cure maken of niet??
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:47:02 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132425521
Gisteren seizoen 4 afgekeken, waarvan een stuk van het einde lichtelijk gespoilerd was door de TT (maar da's gewoon m'n eigen schuld, want ik lag achter :D ). Deze week nog ff de eerste paar van 5 en dan ben ik na jaren weer bij! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132431183
1 probleempje: de cure bestaat niet meer. :9

maar die zal Quetsiyah wel opnieuw maken ofzo?!
Gewoon normaal doen ja.
pi_132434904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
1 probleempje: de cure bestaat niet meer. :9

maar die zal Quetsiyah wel opnieuw maken ofzo?!
De cure bestaat nog steeds... Kathrine is de cure.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132435250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De cure bestaat nog steeds... Kathrine is de cure.
Ja oké, maar daar zullen ze vast wel een stokje voor steken. Ik weet dat Kath haar bloed de cure is. Maar ik weet ook zeker dat Silas die cure niet gaat krijgen :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_132435283
Misschien maken ze haar weer vampier als dat uberhaupt mogelijk is.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 06:19:47 #157
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_132463560
Als ze haar bloed drinken zijn ze waarschijnlijk vampier af.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 23 oktober 2013 @ 08:09:19 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132463908
Zeg, heel even een refresh cursus voor mij he. Stefan werd gemaakt als doppelganger voor het natuurlijke evenwicht voor silas. Zoiets? Een "Stefan" die wel dood kon. Tenminste, zoiets zei silas. Maar....... Silas gaf ook aan al zou pokkejonges oud te zijn dat ie er voor de vampieren al was (dus voor de originals?). Dat klopt dan toch niet?

Plus, ik ben even vergeten hoe de Elena doppelganger in t leven is gekomen dan.. Dat is vast in seizoen twee ergens verteld maar weet t niet meer.......
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132464211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, heel even een refresh cursus voor mij he. Stefan werd gemaakt als doppelganger voor het natuurlijke evenwicht voor silas. Zoiets? Een "Stefan" die wel dood kon. Tenminste, zoiets zei silas. Maar....... Silas gaf ook aan al zou pokkejonges oud te zijn dat ie er voor de vampieren al was (dus voor de originals?). Dat klopt dan toch niet?

Plus, ik ben even vergeten hoe de Elena doppelganger in t leven is gekomen dan.. Dat is vast in seizoen twee ergens verteld maar weet t niet meer.......
Silas is de eerste die een immortal drankje heeft gedronken, samen met zijn geliefde. Hij maakte deel uit van een groep, de travelers, dat een soort stroming was van witches. Quetsya maakte de spell, maar maakte ook de cure. De cure heeft ze toegepast op zijn geliefde, en ze heeft hem samen met de cure in een tombe gestopt, hopend dat hij de cure zou nemen zodat hij zou sterven en voor altijd met haar zou zitten opgescheept in the other side. Silas is geen vampier maar hij drinkt wel bloed om te kunnen functioneren.
Doordat de 2 onsterfelijk werden, heeft de natuur een tegenhanger gemaakt die wel sterfelijk zijn. Dat hoeft dus geen bloedband te zijn, maar gewoon lukraak moet er altijd een doppelganger zijn. De 2 doppelgangers vinden elkaar wel steeds weer, als een soort lot. Edit -> Volgens de wiki is er wel een bloedband tussen de doppelgangers en is Silas dus een voorvader van de salvators.

De originals hebben allen en drank gedronken gemaakt door Esther. Die maakte de spell jaren later, maar baseerde de spell wel op die van quetysa. De vampieren die ze daarmee maakten konden wel dood, door de white oak tree en kunnen niet in het daglicht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ticootje op 23-10-2013 08:55:54 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:18:19 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132464667
Ja, alleen zit ik dan een beetje met de tijdspanne. Want de tijd van Damon & Stefan Salvatore is wel ver na de tijd van Silas en ook nog na Esther lijkt me. :{ Dus toen Silas onsterfelijk werd door de spell, wat echt joekeloekes lang geleden is ..... duure dat wel erg lang voordat die doppelganger kwam. Of zijn er voor "onze" Stefan nog een berg andere doppeltjes geweest en werd ons doppeltje gewoon toevallig vampier waardoor ie heul lang het doppeltje bleef?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132465025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja, alleen zit ik dan een beetje met de tijdspanne. Want de tijd van Damon & Stefan Salvatore is wel ver na de tijd van Silas en ook nog na Esther lijkt me. :{ Dus toen Silas onsterfelijk werd door de spell, wat echt joekeloekes lang geleden is ..... duure dat wel erg lang voordat die doppelganger kwam. Of zijn er voor "onze" Stefan nog een berg andere doppeltjes geweest en werd ons doppeltje gewoon toevallig vampier waardoor ie heul lang het doppeltje bleef?
Ja, er zijn door de tijd heen meerdere doppelgangers geweest. "Tessa" ;) zei zelfs tegen Damon, oh, dacht je dat je broer de eerste doppelganger was? Ik heb steeds weer gezien hoe de 2 doppelgangers elkaar vonden. Elena hoort bij Stefan, neem dat van iemand aan die op de eerste rij heeft gezeten voor 2000 jaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132465748
Qetsiyah is a distant ancestor of the Bennett Family.

Uit de vampire diaries wiki...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132466267

That's what you call a second chance?

I'm a complicated person.

:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132543874
Stefan O+
Kan Bonnie trouwens niet even aan de andere kant een van haar heksen vragen hoe het allemaal in elkaar zit met Stefan of Matt. Kan ze dat weer doorgeven aan Jeremy...

Tyler |:(
pi_132544513
Jaaaa Stefan *O* Ik vind 'm steeds leuker worden! En arme Jessie ;( Weer dat verhaal van een professor die van vampieren weet :')
En hoezo deed Damon opeens zo emotioneel. Ik dacht dat hij niks gaf om Bonnie 8)7
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:40:22 #167
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_132548674
Ach Jessie komt er wel weer bovenop.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_132568010
Slechtste aflevering van the Vampire Diaries die ik me kan herinneren.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:47:17 #169
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132581912
Beetje jammer dat ze inderdaad wéér met een professor komen die van vampieren af weet. Beetje been there, done that gevoel krijg ik daarbij.

En Tyler komt aanwandelen en Caroline vergeeft hem meteen? Dat vond ik een beetje apart! :D

Hopelijk is het Bonnie gedoe nu een beetje voorbij.
pi_132583810
En laten we vooral Elena niet vergeten die na amper 3 afleveringen met Damon (écht samen met Damon) alweer aan het terugkrabbelen is naar Stefan :r :r :r
pi_132649729
Ik vond Matt zielig op de herdenking...



Wat een drama trouwens... :N
pi_132654757
Wat een saaie aflevering zeg. Ik ben trouwens echt zo klaar met Bonnie. Knap dat ze 'on the other side' ook een hele garderobe hebben. Ze draagt elke keer wat anders.

Stefan en Elena :r
Gewoon normaal doen ja.
pi_132684363
Ben nu 2 afleveringen ver in seizoen 2 van TVD en het is echt sneu dat Caroline door die stomme Katherine geturned is :(

:r Katherine :r

:9~ Nina Dobrev :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132684381
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben nu 2 afleveringen ver in seizoen 2 van TVD en het is echt sneu dat Caroline door die stomme Katherine geturned is :(
Ach, ze is een leuke vampier hoor. Veel leuker dan de menselijke variant.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132689664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, ze is een leuke vampier hoor. Veel leuker dan de menselijke variant.
idd, ik ergerde me eerst dood aan Caroline en nu vind ik haar geweldig :D
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')