abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:18:05 #1
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130883976


quote:
Holland’s Next Topmodel komt terug

Holland’s Next Topmodel komt terug als nooit tevoren. Het RTL5-programma ondergaat dit seizoen ook een metamorfose, maar blijft natuurlijk wel een zoektocht naar een nieuw model dat internationaal succesvol kan zijn.

Eigenlijk zoeken we dus nu alvast een opvolger voor de vorige winnares Tamara. Zij staat inmiddels op de internationale hotlist van models.com, loopt grote shows op de fashionweeks in New York en Parijs, siert de internationale edities van de Elle, Harpers Bazar en Vogue en zit samen met onder andere Doutzen Kroes en Adriana Lima in een internationale campagne voor Miu Miu.
De modellen:

Milou


Nikki


Rosalie


Sharon


Soraya


Kelsey


Lotte


Demy


Cheyenne


Bo


Anke


Baldijntje


Daelorian


Fotoshoot 1
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_130884007
Zie nu de foto van Daelorian. Op beeld is ze echt heel mooi én modelwaardig. Maar als ik haar ''zo'' zie vind ik haar drie keer niks.
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:27:11 #3
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130884248
Ik zie alleen maar die gigantische kaak van Baldijntje.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_130884617
Daelorian is tot nu toe de beste van allemaal en lijkt ook een lief karakter te hebben
pi_130884865
Milou moet er echt uit, stomme foto's, niet al te snugger mens :')
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:49:57 #6
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130884934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef _Lily_ het volgende:
Daelorian is tot nu toe de beste van allemaal en lijkt ook een lief karakter te hebben
Eens. Gewoon een schatje met het beste modellenkoppie.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_130886716
Is er een manier naast RTL XL om de aflevering terug te kijken? Bij RTL XL begint de aflevering tijdens de eliminatie opnieuw.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:50:25 #8
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130887286
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
Is er een manier naast RTL XL om de aflevering terug te kijken? Bij RTL XL begint de aflevering tijdens de eliminatie opnieuw.
Ik ken alleen deze
http://www.hebikietsgemis(...)-next-top-model.html
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_130887427
quote:
_O_ Die ga ik proberen. Na Robinson.
pi_130891154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
Is er een manier naast RTL XL om de aflevering terug te kijken? Bij RTL XL begint de aflevering tijdens de eliminatie opnieuw.
Anders zondag om 18.00 op RTL5 :)
pi_130892310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Anders zondag om 18.00 op RTL5 :)
Zucht. Ik vrees dat dat het wordt...
pi_130892643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Zucht. Ik vrees dat dat het wordt...
Sterkte :'(
pi_130892730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sterkte :'(
Het leven is zwaar weet je.
pi_130944887

Waarom zag heel Nederland laatst ( 2 dagen geleden) die Anouk Smulders zo hysterisch doen toen een man dit hele gebeuren met een meewarrige blik aankeek en zei schreeuwde: Mijnheer..dit is leeeeeeeuk. " :')
pi_130944925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Lyssa het volgende:
Milou moet er echt uit, stomme foto's, niet al te snugger mens :')
Hee, jij hier :D :W
I had a signature once. It was awful.
pi_130945777
Vind dit soort programma's altijd grappig entertainment maar begrijp echt nooit dat meisjes zo dom zijn om zich hiervoor te lenen. Als je het echt in je hebt om model te worden stap je toch direct zelf naar een gerenommeerd bureau en bespaar je je al die poespas? Daar maak ik meteen uit op dat het merendeel van de deelneemsters heus wel weet dat ze in principe geen kans maken. Als je namelijk serieus bezig zou willen gaan met het vak had je het eerstgenoemde natuurlijk al lang gedaan. Zeker dat "meisje" van 23 die eigenlijk al veel te oud is voor een startend model. Net als met die maten van de modellen. Waarom uberhaupt meedoen als je ook al lang weet dat je niet de juiste maten hebt voor de samples? Als laatste begrijp ik echt niet wat de aantrekkingskracht van dit vak nu is. Beetje veelal door mannen rondgecommandeerd worden, lange dagen met veel wachten en je volgens mij steeds meer bewust worden dat je enkel als een lege huls wordt gezien die na zoveel jaar weer inwisselbaar is.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_130948011
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef Samson het volgende:
Vind dit soort programma's altijd grappig entertainment maar begrijp echt nooit dat meisjes zo dom zijn om zich hiervoor te lenen. Als je het echt in je hebt om model te worden stap je toch direct zelf naar een gerenommeerd bureau en bespaar je je al die poespas? Daar maak ik meteen uit op dat het merendeel van de deelneemsters heus wel weet dat ze in principe geen kans maken. Als je namelijk serieus bezig zou willen gaan met het vak had je het eerstgenoemde natuurlijk al lang gedaan. Zeker dat "meisje" van 23 die eigenlijk al veel te oud is voor een startend model. Net als met die maten van de modellen. Waarom uberhaupt meedoen als je ook al lang weet dat je niet de juiste maten hebt voor de samples? Als laatste begrijp ik echt niet wat de aantrekkingskracht van dit vak nu is. Beetje veelal door mannen rondgecommandeerd worden, lange dagen met veel wachten en je volgens mij steeds meer bewust worden dat je enkel als een lege huls wordt gezien die na zoveel jaar weer inwisselbaar is.
Tjaaaaa, dat heb ik dus met programmas als ''the Voice'' en ''X-factor''. Precies hetzelfde principe.

Ik denk dat ze gewoon écht denken dat HNTM een springplank naar succes is. Dat ze zich hiermee in the picture spelen.
Geen idee welke HNTM-ers nou écht goed betaald model zijn geworden. En dan heb ik het niet over Kim Feenstra, veredelde C-BNer...
pi_130951542
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tjaaaaa, dat heb ik dus met programmas als ''the Voice'' en ''X-factor''. Precies hetzelfde principe.

Ik denk dat ze gewoon écht denken dat HNTM een springplank naar succes is. Dat ze zich hiermee in the picture spelen.
Geen idee welke HNTM-ers nou écht goed betaald model zijn geworden. En dan heb ik het niet over Kim Feenstra, veredelde C-BNer...
Dr zijn zeker modellen uit voorgaande edities die nu echt wel goed aan het presteren zijn, maar ik denk dat die dat uiteindelijk ook wel hadden bereikt zonder dit programma. Als ik zo'n programma zou produceren zou ik gewoon een paar modellen zoeken die toch al op het punt van doorbreken staan en daarom heen een afwisselend gezelschap verzamelen voor leuke tv. Uiteindelijk wint dan toch het model die op doorbreken stond en kan ik als producent ook nog leuk stunten met het feit dat juist mijn programma haar springplank is geweest.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_130952032
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hee, jij hier :D :W
Tuurlijk! :7

:W
pi_130952122
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Dr zijn zeker modellen uit voorgaande edities die nu echt wel goed aan het presteren zijn, maar ik denk dat die dat uiteindelijk ook wel hadden bereikt zonder dit programma. Als ik zo'n programma zou produceren zou ik gewoon een paar modellen zoeken die toch al op het punt van doorbreken staan en daarom heen een afwisselend gezelschap verzamelen voor leuke tv. Uiteindelijk wint dan toch het model die op doorbreken stond en kan ik als producent ook nog leuk stunten met het feit dat juist mijn programma haar springplank is geweest.....
+ de sms opbrengst van de finale ;-)
En de gigantisch veel reclame-opbrengsten..
  zondag 8 september 2013 @ 19:15:26 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130957183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Klopt. Zij had overduidelijk het beste gezicht en lichaam. Teleurstellend dat ze verloor.
Tijdens de serie niet. Toen had ze een buikje, maar dat bleek later door Crohn te komen.

Anke ziet er met dat kapsel echt uit als een veertiger. En ze is saai. Ik hoop dat ze de finale niet haalt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130957538
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Tijdens de serie niet. Toen had ze een buikje, maar dat bleek later door Crohn te komen.

Anke ziet er met dat kapsel echt uit als een veertiger. En ze is saai. Ik hoop dat ze de finale niet haalt.
Ik vind Anke juist het mooist :@ Vooral als ze haar haar strak achterover heeft.
  zondag 8 september 2013 @ 19:31:33 #23
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130957706
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind Anke juist het mooist :@ Vooral als ze haar haar strak achterover heeft.
Ik vind er ook niks aan die Anke. Beetje generisch gezicht.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  FOK!fossiel zondag 8 september 2013 @ 19:43:53 #24
1455 Keroppi
kool kikker
pi_130958158
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik vind er ook niks aan die Anke. Beetje generisch gezicht.
Generiek? ;)
Chick on a mission
  zondag 8 september 2013 @ 20:12:38 #25
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_130959331
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 19:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Generiek? ;)
ja datte
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')