Oude onbekende wereld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
In welke BNW-context moeten we dit lezen?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
In welke BNW-context moeten we dit lezen?
Oud? Net zo oud als de rest van de wereld. We konden er alleen nog niet kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oude onbekende wereld.
In hetzelfde kader als bijv De Holle Aarde en dat soort zaken.
En nu wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oud? Net zo oud als de rest van de wereld. We konden er alleen nog niet kijken.
Ze wisten ook dat het er was zoals er in het artikel staat maar nu weten ze dat het er eentje is en niet 10 bij elkaar. Weinig BNW aan lijkt mij.
De Holle Aarde is bullshit die op geen enkel bewijs gebaseerd is, dit gaat over geologen die metingen verrichten. Lijkt me niet echt vergelijkbaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oude onbekende wereld.
In hetzelfde kader als bijv De Holle Aarde en dat soort zaken.
Thxquote:
Geen dankquote:
Fascinerend he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Grootste van het zonnestelsel zelfs las ik. Bizar.
Betere technologiequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oud? Net zo oud als de rest van de wereld. We konden er alleen nog niet kijken.
Ze wisten ook dat het er was zoals er in het artikel staat maar nu weten ze dat het er eentje is en niet 10 bij elkaar. Weinig BNW aan lijkt mij.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De Holle Aarde is bullshit die op geen enkel bewijs gebaseerd is, dit gaat over geologen die metingen verrichten. Lijkt me niet echt vergelijkbaar
Erosie rondom vulkaan...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen dank
Hoe bepaalt men eigenlijk of een vulkaan nog actief is? Dat gaat toch in intervallen, wat nou als deze zo groot zijn dat ze nog niet gemeten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop