abonnement Unibet Coolblue
pi_130676343
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:46:52 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130676456
Wat denken jullie, waterpokken?
pi_130676629
Coco tisser?
pi_130676662
Oei hiflyer, dat zijn flinke vlekken :{ geen idee of het pokken zijn alleen, iemand anders misschien wel.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:58:25 #5
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130676753
Gisteren dachten we aan een tekenbeet, vanwege de rode kring met witte kern. Naar huisarts geweest, die had een paar opties, maar vond dat we het maar even aan moesten zien. Nu heeft ze vijf van die grote rode schijven. Verder heeft ze er niet erg veel last van. Eet/drinkt/poept normaal.
pi_130676797
Maar je zou toch denken dat de huisarts waterpokken wel herkent :?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:00:41 #7
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130676816
Ik vind het geen waterpokken. Eerder muggenbeten...
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130676895
Ohja, over muggen gesproken. Is het nou onveilig om een klamboe om een spijlenledikant te doen? En zo ja, wat doe je dan tegen de muggen?
pi_130677159
Ik denk ook muggen flyer, bij mij zien ze er ook zo uit.

Nu eten en straks verder lezen ;)
E.
pi_130677195
Coco? :{

LB ze kunnen de klamboe pakken en naar beneden trekken in hun bedje. Ik heb ook de oplossing nog niet. Je hebt zo'n muggenstekker maar daar heb ik geen ervaring mee. Dik insmeren met Zwitsal werkt hier wel heel goed! Maar is ook niet echt handig.
Muggenbulten worden hier juist felrode, redelijk kleine stippen, niet met zo'n dikke kring eromheen.

Hi flyer, apart! Zeker dat de ha er niks over kon zeggen
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:20:05 #11
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130677347
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef laziness het volgende:
Ik vind het geen waterpokken. Eerder muggenbeten...
We wonen alleen in een gebied waar serieus geen muggen zijn :P
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:28:14 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130677532
De klamboe hangt hier hoog en we hebben wat geMcGuyverd zodat madam er niet bij kan. En ze rolt / beweegt ook nog niet in bed en ik verwacht dat tegen de tijd dat ze dat wel gaat doen, het muggenseizoen voorbij is :+.

Oja, zal zo nog ff updaten over alles enzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130678099
Ik heb Coco gesproken.. Jullie hoeven je geen zorgen te maken :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:48:57 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130678166
Wat was er dan? :@

Het Aagje in mij en zulks :') :@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130678442
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat denken jullie, waterpokken?
*foto
Ik zou het niet weten, hier nog geen waterpokken gehad. Maar wat een knappe meid zeg!!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:00:02 #16
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130678476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:58 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, hier nog geen waterpokken gehad. Maar wat een knappe meid zeg!!
Dankjewel, al zeg ik het zelf, het is een fantastische baby. :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:04:13 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130678613
Nouja. Dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom dat laatste onder de spoiler staat, maar ach :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130679476
Het XM, goed joh, dat die realisatie er is. Wij kunnen wel roepen dat alles goed is, maar het belangrijkste is dat jij het voelt en ziet en vertrouwen in jullie krijgt. Heb je al een idee hoe je dat aan wilt pakken?

En terecht dat je man dit met de fysio bespreekt volgende keer. Dit kun je echt niet zomaar even zeggen als gezondheidsdeskundige |:(
Sarcasme. Herken het.
pi_130679806
XM wat een fijn bericht! Je klinkt alsof je weer in deze wereld, als je begrijpt wat ik bedoel :*
pi_130679819
En sinds wanneer zijn fysiotherapeuten opeens experts op gebied van gedragstoornissen bij baby's??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130679942
XM, goed dat je het je realiseert en er aan gaat werken. En hopelijk hoef je niet heel lang te wachten op hulp :*
pi_130680438
Xm, goedom van je te horen.
Fijn dat je een lieve wvpk hebt die wat van je zorgen weg kon nemen. Wat kun je het jezelf soms toch lastig maken he. Onzekerheid is ook zoiets, kon je het maar uitzetten. Dikke knuffel voor jou!


Ok ik ben écht gek, maar ik heb een taart gekocht voor F.leurs 1e verjaardag van ¤82,-.
pi_130680472
Je bent gek!

Mag ze er wel op aanvallen dan? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_130680655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Kwisted het volgende:
Ok ik ben écht gek, maar ik heb een taart gekocht voor F.leurs 1e verjaardag van ¤82,-.
:X

Blame it on the hormones!
pi_130680687
Wow! Ach je kan het altijd op de hormonen gooien :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:07:53 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130680808
XM wat heb je dat helder uiteengezet _O_ en heel groot gelijk dat je bij die fysio aangeeft dat iets meer tact wel handig zou zijn.

En nu ben ik nog steeds benieuwd naar Coco.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:08:23 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130680828
Kwisted! :D

Wel een foto he, als het zover is!!
pi_130680966
XM :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130680996
Whaha jaaaa mijn hormonen!

Nou t is een 2laags taart met persoonlijke elementen, zoals haar knuffeltje en het thema van haar slaapkamer (vogeltjes/hertjes) voor 30pers. En een meptaartje erbij in dezelfde stijl.

En ja dan nog is t fucking duur en belachelijk haha, maarikmoestem! :')
pi_130681002
XM, wat helder. Het klinkt alsof je op de goede weg bent, sterkte! En wat goed dat je man de fysio erop aan gaat spreken, wat een mens :X

Kwisted!! :o wat is dat voor bijzondere taart joh?

[ Bericht 1% gewijzigd door .Sparkling. op 31-08-2013 21:09:33 ]
E.
pi_130681020
Oh zo, wauw! Foto tegen die tijd graag :D
E.
pi_130681036
Ik heb trouwens mijn medisch dossier ook binnen. Toch wel een flink pak papier. Interessant om verslagen van de ks te lezen maar ook van de manuele placentaverwijdering. Ook het verslag van de patholoog die de placenta heeft bekeken zat er bij (ding woog 1,5 kg :X )

Vandaag ook de medische dossiers van de meisjes binnen gekregen en dat vond ik wel even heftig. Lezen dat mijn arme meisje 2 inflatiebeademingen heeft gehad en helemaal blauw zag en ze een slechte start had :'( Wat hebben ze toch veel mee moeten maken in die eerste weken :'(

(en dan realiseer ik me ook nog dat ze het zo ontzettend goed hebben gedaan en juist heel weinig zorg nodig hebben gehad)
pi_130681163
Interessant Kyara! 1,5 kilo placenta :o wordt een placenta altijd nagekeken? Nee toch?

En je arme meisjes.. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ze zo klein geweest zijn toen ik ze op de meet zag. Zulke schatjes vond ik het!
E.
pi_130681282
2 placenta's aan elkaar gegroeid tot 1 grote. Is opgestuurd omdat daar misschien een reden voor de vroeggeboorte in zat (was niet het geval overigens). Ze proberen bij vroeggeboorte toch een oorzaak te achterhalen (kweekjes en bloed bekijken, placenta checken etc).
pi_130681382
Ah zo, helder. Bedankt! Wel interessant om te lezen lijkt mij.

Toen jullie er laatst over begonnen heb ik ook een formulier ingestuurd om mijn dossier op te vragen. Er stond bij dat het enkele weken kon duren.

Vanmiddag even de kinderarts gebeld die zei dat ik de huisarts maar moest bellen, tenzij ze koorts had. Ze had 37 dus nou, huisarts dan maar.. Ik vind het geen spoed voor de HAP, ga liever maandag naar onze eigen huisarts dan.
E.
pi_130681410
XM, ik vind je enorm dapper, dat je zo naar jezelf kunt kijken hoor. Props! :*

Kwisted, nu maar hopen dat die taart een beetje te eten is he :D

Kyara, heftig (en herkenbaar) ja :*
pi_130682400
Flyer, ik zou ook zeggen muggenbulten.

Kwisted, wauw een taart van 82 euro. Hopelijk smaakt hij heel lekker.

XM wat fijn dat je het herkent bij jezelf. Dat is stap 1. En je hebt al goed nagedacht bij stap 2. Dat is het grootste en vaak het moeilijkste deel van het traject. Hopelijk vind je een hulpverlener bij wie je, je prettig voelt en je goed kan begeleiden.
En wat fijn dat Noor het zo goed doet.

Kyara kan me voorstellen dat het wel even heftig was om te lezen. Maar wat een super meiden zijn het dan he, dat ze het zo goed doen!

Hier was ik vanavond erg verbaasd. We waren uit eten. En Kyan heeft eerst aan tafel meegegeten (potje, stukje liga). Op een gegeven moment was het tijd voor zijn flesje. Dus ik dacht als hij maar geen half uur zo gaat huilen. Drinkt hij zijn fles zonder enige kick :?
Wel in 2x, want te veel afgeleid. Maar gewoon heerlijk in alle rust. Ik hoop dat dit de omschakeling was en hij vanaf nu weer normaal gaat drinken.
pi_130682519
XM, wat goed dat je die stap(pen) hebt genomen :Y :*

Jongens, met mij is alles ok! Moest even iets kwijt daarstraks, maar hurray voor whatsapp en dm :P :+
pi_130682553
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Kwisted het volgende:
Ok ik ben écht gek, maar ik heb een taart gekocht voor F.leurs 1e verjaardag van ¤82,-.
Ah joh, voor een eerste verjaardag mag dat best O+ O+

Heb je een afbeelding? Of krijgen we dat wel te zien (hier of op facebook)?
pi_130682778
Geen afbeelding! Komt wel op fb :)
pi_130682858
Ik zou eerst naar een verjaardag gaan, maar uiteindelijk niet. Nu zit ik alleen thuis. Dus jongens, kom op! Posten! Coco wil feesten!

Of in ieder geval iets te doen hebben :') :+
pi_130682917
Olf moet n vraag stellen!!
pi_130682985
Ik ben heel benieuwd Kwisted! Maar het klinkt in ieder geval al supertof O+

Wow As, wat goed dat het zo ging opeens! Hopelijk zet deze trend zich voort! En wat leuk dat hij zo mee kon uiteten O+

XM, wat goed dat je hulp zoekt!

Kyara, lijkt me ook echt heel heftig om zulke dingen terug te lezen over je eigen kindje(s). En dan besef je weer extra hoe goed het nu met ze gaat :* En wat bijzonder ook dat de placenta's aan elkaar zijn gegroeid! (Of komt dat vaak voor?)

LB, wat lekker dat je lief weer terug is! Had E. hem gemist?
pi_130683013
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:01 schreef Kwisted het volgende:
Olf moet n vraag stellen!!
Dat ja!

Olf!
OLF!
OLF!!
pi_130683098
:W
pi_130683150
Kwisted heb ik jou op fb, ik wil natuurlijk wel die taart zien.

Belle het is echt leuk nu uit eten. Nu zijn wij daar heel makkelijk in hoor. De eerste keer was hij 6 weken toen we uit eten gingen. Toen sliep hij. Ging ook prima. In de vakantie merkte we dat hij eigenlijk net wat te jong was. Eten was dan vaak te laat en hij kon toen nog niets.
Nu kan hij inderdaad gezellig mee eten. En itt zijn grote broer vind hij eten ook echt leuk en gezellig.
Mijn kind is eigenlijk heel erg leuk O+

Spees :W
pi_130683325
As *; wat schrijf je dat lief!
pi_130683607
quote:
Jij bent Olf niet!
pi_130683694
Fijn As! En XM, ik hoop dat je met hulp snel alle zorgen achter je kunt laten. Belle wat leuk dat je bij suiker bent geweest!! Zit mobiel dus heb nog niet alles bijgelezen, schiet niet zo op!
pi_130683712
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jij bent Olf niet!
Ik zei gewoon hoi, jonguh!
pi_130683739
Hoi Spees!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:21:45 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130683796
Thx ladies O+

M'n kind ligt in een romper met olifantjes op me te slapen O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:22:39 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130683838
Maar de pasvorm van de zeeman is niet echt optimaal voor haar.

Oh well :z
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130683847
O+

Geniet er nog maar even van, voor je het weet willen ze niet meer op je slapen }:|
pi_130683914
Ik wilde het kleertjestopic hebben maar mn trackpad werkte niet mee :') mn oog viel hier op :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Interessant Kyara! 1,5 kilo placenta :o wordt een placenta altijd nagekeken? Nee toch?
Ja een placenta wordt altijd nagekeken direct na de geboorte. Je checkt op compleetheid van de placenta, de vliezen, je bekijkt bijzonderheden, het aantal navelstrengvaten en je kijkt of er bijvoorbeeld infarcten of verkalkingen in de placenta te zien zijn. In het ziekenhuis wordt ie meestal gewogen, thuis weeg ik hem ook als er tijd voor is maar ik zie ook vaak dat ie thuis niet gewogen wordt. Een gemiddelde placenta weegt zo'n 600 gram.

Als er iets bijzonders gebeurd tijdens de zwangerschap of tijdens de bevalling dan wordt een placenta nog wel eens opgestuurd naar het lab waar een placenta-lover zit die het ding helemaal uitpluist en er van alles over kan zeggen. Bij tweelingplacenta's spuiten ze nog wel eens kleurstof via de navelstreng vaten in de placenta. Dan kun je precies zien welke vaten er met elkaar verbonden zijn.

placentafoto, klikken op eigen risico :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Kyara, wat heftig voor je om te lezen zeg!! Pfoe.
Longen van een pasgeboren zitten nog dicht, als een soort vacuum gezogen boterhamzakje. Door te huilen of een ademteug te nemen klappen de longetjes als het ware open en zijn ze klaar voor gebruik. Soms gebeurt dat niet, met name bij te vroeg geboren kindjes, en dan geef je inderdaad inflatie-teugen. Het enige wat je eigenlijk doet is dat je daarmee die longen opent, alsof je zeg maar lucht in dat boterhamzakje blaast. Je geeft dan nog geen extra zuurstof bij, het is alleen dat opstapje geven naar zelfstandig ademhalen. Vaak zie je dat een max van 5 van die teugen voldoende is om een kindje goed op gang te krijgen. Het blijft erg heftig en volgens mij vooral ook een soort machteloos om zulke dingen terug te lezen, je arme poppekes.
:)
pi_130684232
Even minder fijn nieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130684243
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens mijn medisch dossier ook binnen. Toch wel een flink pak papier. Interessant om verslagen van de ks te lezen maar ook van de manuele placentaverwijdering. Ook het verslag van de patholoog die de placenta heeft bekeken zat er bij (ding woog 1,5 kg :X )

Vandaag ook de medische dossiers van de meisjes binnen gekregen en dat vond ik wel even heftig. Lezen dat mijn arme meisje 2 inflatiebeademingen heeft gehad en helemaal blauw zag en ze een slechte start had :'( Wat hebben ze toch veel mee moeten maken in die eerste weken :'(

(en dan realiseer ik me ook nog dat ze het zo ontzettend goed hebben gedaan en juist heel weinig zorg nodig hebben gehad)
Wat lijkt me dat ontzettend heftig om te lezen inderdaad! :*
pi_130684294
Kwisted :* komt goed schatje, echt.
:)
pi_130684322
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef mignonne het volgende:
En Kyara, wat heftig voor je om te lezen zeg!! Pfoe.
Longen van een pasgeboren zitten nog dicht, als een soort vacuum gezogen boterhamzakje. Door te huilen of een ademteug te nemen klappen de longetjes als het ware open en zijn ze klaar voor gebruik. Soms gebeurt dat niet, met name bij te vroeg geboren kindjes, en dan geef je inderdaad inflatie-teugen. Het enige wat je eigenlijk doet is dat je daarmee die longen opent, alsof je zeg maar lucht in dat boterhamzakje blaast. Je geeft dan nog geen extra zuurstof bij, het is alleen dat opstapje geven naar zelfstandig ademhalen. Vaak zie je dat een max van 5 van die teugen voldoende is om een kindje goed op gang te krijgen. Het blijft erg heftig en volgens mij vooral ook een soort machteloos om zulke dingen terug te lezen, je arme poppekes.
Mignonne, dank je wel voor je reactie. Het stond er zo klinisch dat ik er een beetje van schrok (en ook een beetje van moest huilen :@ ) maar zoals jij het beschrijft klinkt het toch wat beter. Durfde niet te gaan googlen :@ Het is inderdaad een gevoel van machteloosheid, een wat verlate "verdorie, jullie hadden nog gewoon in mijn buiken horen te zitten". Ook met de bijna even lang uit als in de buik mijlpaal dicht bij.....
pi_130684324
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef Kwisted het volgende:
Even minder fijn nieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaaat !? Maar weet je het zeker ? Heb je getest ?
Verdamme :(
Tsja, eerst even zeker weten hoor, dan kan ik wel wat opbeurende woorden schrijven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_130684380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef Kwisted het volgende:
Even minder fijn nieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach nee Kwisted :(

:*

Jouw tijd komt nog wel :*
pi_130684385
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef Kwisted het volgende:
Even minder fijn nieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je gevoel helemaal hoor! Tis even kut natuurlijk, maar volgens mij kijk je er fijn nuchter tegenaan.

En voor nu jezelf toch even extra laten verwennen! Daar heb je wel een goede reden voor :Y

En een dikke smakkerd nog :*
pi_130684465
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Whaaat !? Maar weet je het zeker ? Heb je getest ?
Verdamme :(
Tsja, eerst even zeker weten hoor, dan kan ik wel wat opbeurende woorden schrijven.
Ja heel zeker.
Maar niet verdrietig doen hoor! :*
pi_130684595
Kwisted :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130684611
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
O+

Geniet er nog maar even van, voor je het weet willen ze niet meer op je slapen }:|
Ik las: Wiillen ze geen Zeeman meer _O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:43:52 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130684652
*insert hier een opbeurende spreuk*

Kwisted :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130684653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ja heel zeker.
Maar niet verdrietig doen hoor! :*
Uit ervaring kan ik zeggen ( = dooddoener) Dan was het vruchtje niet goed dus beter. Klinkt zoooo koud ! Maar moeder natuur is hard :(
En ik gunde je het van harte en ik zou nu 2 taarten van 82 euro bestellen :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_130684665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik las: Wiillen ze geen Zeeman meer _O-
dat duurt nog wat langer denk ik :D
pi_130684679
Ah, informatieve Mignonne-posts! Zo fijn, zo'n expert hier :) Fijn dat je af en toe misklikt ;)

XM, welkom terug! Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vond hier, en vind het knap dat je dat gewoon toe durft te geven :*
Fijn dat het zo goed gaat met je meisje!

Coco, je snapt toch wel dat we nu allemaal retenieuwsgierig zijn wat er nu was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Kwisted... ik wist niet eens dat er zulke dure taarten bestónden! Maar goed, voor 30 man, ~2,70 per persoon, dat betaal je natuurlijk in een restaurant ook zo ongeveer. Alleen in 1 keer klinkt het zo gigantisch veel...

Ow nee... lees nu net je spoiler... :*

Kyara, heftig inderdaad zeg, lezen over de moeilijke start van je meisjes. Maar wat super dat ze het nu zo geweldig goed doen!

Hi_flyer, volgens mij hebben waterpokken niet van die grote rode vlekken eromheen... ik zou ook gokken op muggenbeten, of misschien andere insecten/beestjes. Wel een prachtig meiske zeg, zelfs mét vlekken!

Mijn meisje is een beetje uit haar hum. Beetje snotterig, en vanmiddag ook wat verhoging. Ik hoop maar dat het daar bij blijft en dat een goede nachtrust wonderen gaat doen.
Ik was dus vanmiddag bij de Ikea, in m'n eentje (mama had even vrij, en ik heb trouwens niet meer gevonden waar we het hier toen over hadden.) Meestal gaat dat helemaal prima, papa is wel vaker met 2 kindjes alleen. Maar toen ik vanmiddag thuis kwam, was het dus niet zo fijn... Femke had al een tijdje liggen huilen en hij kreeg haar niet getroost, en Lars wordt daar dan ook weer niet vrolijker/makkelijker van. Gelukkig hielp de borst O+
pi_130684712
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

dat duurt nog wat langer denk ik :D
Moet je na gaan ! Zo sterk zijn ze er uit gekomen *O* :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_130684774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:44 schreef Shandaly het volgende:
Coco, je snapt toch wel dat we nu allemaal retenieuwsgierig zijn wat er nu was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, er hoefde niks beoordeeld te worden.

He, wat vervelend dat je meisje niet zo lekker is. Misschien gewoon een off-day, gaat het morgen vast weer een stuk beter :)
pi_130684820
Beterschap voor je meisje Shandaly! Hopelijk is ze snel weer in haar hum :*
pi_130684824
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mignonne, dank je wel voor je reactie. Het stond er zo klinisch dat ik er een beetje van schrok (en ook een beetje van moest huilen :@ ) maar zoals jij het beschrijft klinkt het toch wat beter. Durfde niet te gaan googlen :@ Het is inderdaad een gevoel van machteloosheid, een wat verlate "verdorie, jullie hadden nog gewoon in mijn buiken horen te zitten". Ook met de bijna even lang uit als in de buik mijlpaal dicht bij.....
Post was een beetje een gokje, ik wilde niet dat je t als bagatelliserend zou lezen want zo bedoel ik het niet, ik begrijp dat het enorm heftig moet zijn om zoiets te lezen of mee te maken van je eigen kwetsbare kleintjes. Ik weet alleen wel idd dat er soms heel droog over gedaan wordt in zo'n verslag en dan staat het wel heel hard zwart-op-wit zo. :*

K heb laatst nog aan je gedacht op stage haha, er was een tweeling geboren met krap 35 weken en de halve afdeling was in rep en roer over die mooie oogjes en enorme wimpers van de kindjes :D zo lief hoe er over ze gesproken werd O+ zo hebben ze vast ook over jouw prachtige dames gesproken!
Ik ben maar niet gaan kijken bij ze, dan klepper ik helemaal de tent uit :')
:)
pi_130684933
Nee, vond het juist heel fijn om te lezen hoor! Viel me trouwens ook op in de verpleegverslagen, zo weinig tekst als dat er staat, er blijkt wel heel erg uit dat ze begaan zijn met de baby's. Lief van je o te zeggen :*
pi_130685997
Het Kwis, wat jammer :* Hopelijk is het snel weer raak!
pi_130686212
Ik vind de posts van mignonne op de een of andere manier ook altijd wel geruststellend. Het klinkt dan wat minder eng ofzo. Je legt het iig goed uit allemaal!

Kwisted balen! Laat je lekker in de watten leggen jij! En misschien zijn we binnenkort dan wel weer samen zwanger ... over een week is mijn laatste pilstrip op en ik mag geen nieuwe halen van mijn man :+

Kyara heftig hoor :*

Vandaag een dag alleen samen met manlief gehad. Even geen papa en mama. Hadden we even nodig. Ons meisje heeft zich voorbeeldig gedragen.. altijd fijn om te horen :)

Shandaly beterschsp!!
pi_130686279
'Navond meisjes :W

Kwisted :*
Hopelijk heb je niet teveel last. Tijd voor een borrel?
En lekker doorneuken nou! (maar ik weet niet zeker of dat laatste opbeurend is :@ )
pi_130686646
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Vandaag een dag alleen samen met manlief gehad. Even geen papa en mama. Hadden we even nodig. Ons meisje heeft zich voorbeeldig gedragen.. altijd fijn om te horen :)
Fijn!

Twink, jullie gaan dus ook al heel snel voor een nummer twee? :o
pi_130686904
Het kriebelt zo! Alleen ben ik net drie maanden aan het werk, op uitzendbasis wel te verstaan. Ben zo bang dat ze me eruit knikkeren.. juist nu ik weer lekker op mijn plekje.

Tricky dingetje.
pi_130687052
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Het kriebelt zo! Alleen ben ik net drie maanden aan het werk, op uitzendbasis wel te verstaan. Ben zo bang dat ze me eruit knikkeren.. juist nu ik weer lekker op mijn plekje.

Tricky dingetje.
Ah ja, dat is lastig inderdaad.
pi_130687071
Ja dat is het onzekere hè Twink. Denk ik ook. Als ik nu een andere baan vind, wil ik pas na een jaar weer zwanger raken. Maar als ik werkloos word, komt het eigenlijk best gelegen. Maar wat is de kans dat je snel zwanger raakt... En WW is ook eindig.
Argh, keuzes en risico's, gotta love 'em.
pi_130687084
Wanneer is die van jou nou ook alweer geboren?
pi_130687181
van wie?
Mijnes is van 22 september.
Die is over 3 weken alweer 1.
pi_130687347
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Mangostine het volgende:
van wie?
Mijnes is van 22 september.
Die is over 3 weken alweer 1.
Die van jou weet ik wel :Y Je berichtje kwam er toevallig tussendoor :+

Bedoelde die van Twinkle. Weet het niet meer precies.
pi_130687357
He shit Kwisted! Opbeurend: ik was direct de ronde na de miskraam opnieuw zwanger van E! :*

Zo gek dat jullie al zover zijn voor een tweede terwijl jullie amper een jaar geleden nog niet eens een baby hadden. Misschien zit ik ook wel zo over een klein jaar :o

Mijningenieur, bedankt voor je uitleg! Helder!
E.
pi_130687394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Mangostine het volgende:
van wie?
Mijnes is van 22 september.
Die is over 3 weken alweer 1.
Gaat echt hard he?? Nichtje wordt op 21 september 1. Die tijd is echt voorbij gevlogen! Lijkt nog gisteren dat ze zwanger was! Maar goed, dat heb ik ook met mezelf en met jullie (met wie ik ongeveer gelijk liep vooral, bedoel ik).
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:44:04 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130687413
Mijningenieur :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130687455
waarom zit mijningenieur ook in je autocorrect :P
pi_130687470
Ik zit al aan n glas rose en ga morgen sushi eten :')

Ik heb wel sterk de neiging om F uit bed te halen en plat te knuffelen. Maar dat zal ik maar niet doen.

Bedankt voor de lieve en komische reactie. Doet me goed!
pi_130687483
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijningenieur :D
_O-
pi_130687508
Ik vind het soms lastig om in te schatten hoe oud jullie kindjes zijn omdat ik dan niet meer weet tijdens welke zwangerschap ik met jullie in z&g heb gepost...

Alweer bijen een dreumes mango! Gaat zooooooooo hard hè!
pi_130687530
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Kwisted het volgende:
Ik zit al aan n glas rose en ga morgen sushi eten :')

Ik heb wel sterk de neiging om F uit bed te halen en plat te knuffelen. Maar dat zal ik maar niet doen.

Bedankt voor de lieve en komische reactie. Doet me goed!
Waarom niet? Of gewoon lekker met haar in bed gaan liggen. Doe ik regelmatig met Saartje. Til ik haar uit haar eigen bedje en dan leg ik haar naast mij neer. Als M. dan naar bed komt, legt hij haar weer terug. Doe ik meestal minimaal 1x/weekend. Heerlijk! Dat slapende lijfje naast je O+
pi_130687542
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gaat echt hard he?? Nichtje wordt op 21 september 1. Die tijd is echt voorbij gevlogen! Lijkt nog gisteren dat ze zwanger was! Maar goed, dat heb ik ook met mezelf en met jullie (met wie ik ongeveer gelijk liep vooral, bedoel ik).
Het tempo op zich beviel me wel, tot ongeveer een dikke maand geleden. Ineens staan, stapjes zetten, uit een rietjesbeker drinken etc. Nu gaat het rap en is ie ineens groot. :o
En als ik nu terugdenk aan een jaar geleden dan zit ik er meteen weer in. Alsof het vorige week was.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:46:56 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130687545
Ik zit hier echt te gniffelen om die autocorrect :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130687551
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het soms lastig om in te schatten hoe oud jullie kindjes zijn omdat ik dan niet meer weet tijdens welke zwangerschap ik met jullie in z&g heb gepost...
:D !

Hahaha, ik kan het me goed voorstellen :D Jij was echt een snelle :+
pi_130687552
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijningenieur :D
_O-
E.
pi_130687572
En Mango, man en ik moesten lachen om je opmerking hierboven! Thanks
pi_130687598
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Het tempo op zich beviel me wel, tot ongeveer een dikke maand geleden. Ineens staan, stapjes zetten, uit een rietjesbeker drinken etc. Nu gaat het rap en is ie ineens groot. :o
En als ik nu terugdenk aan een jaar geleden dan zit ik er meteen weer in. Alsof het vorige week was.
Ja man! Dat dus precies zo! Ze worden zoooo groot ineens. Poef! Weg is je baby. Tadaaa! Daar is je dreumes :D

Wel ook heel erg O+ hoor, maar soms wat onwerkelijk bijna :D
pi_130687633
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef Kwisted het volgende:
En Mango, man en ik moesten lachen om je opmerking hierboven! Thanks
Graag gedaan! En nog een kusje d'r op. :*
pi_130687715
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja man! Dat dus precies zo! Ze worden zoooo groot ineens. Poef! Weg is je baby. Tadaaa! Daar is je dreumes :D

Wel ook heel erg O+ hoor, maar soms wat onwerkelijk bijna :D
Ik was toevallig foto's van het afgelopen jaar aan het doorscrollen. Hallo weemoed! Hij was eerst zó klein en marmotterig. En nu is het een sloopkogel. :')
pi_130687718
Suiker wat leuk dat ie zo vrolijk wakker is. Riley is dat ook meestal. Echt zo genieten dan O+

Belle :*

Nog meer slaaptijden. Echt leuk. O+

Haha LB. De bedoeling was goed inderdaad. :*

Coco ik was 17.34 niet online

Kyara. Fruit gaat er bij Riley ook wel in. Groente een stuk minder :D

Ik vind het ook muggenbeten lijken Hi-flyer

XM ik heb de post over die fysio die over contactstoornissen begon helemaal gemist. Maar bij een baby van zo oud als Noor kan je dat toch nooit zeggen? Lief dat de wvp langskwam
En ik vind het knap dat je je onzekerheid realiseert en daarmee aan de slag gaat. :*

Kwisted jouw taart is duurder dan her cadeau dat ik voor Riley in gedachten heb. Maar ik ben heel benieuwd naar de taart nu. :) (heb ik jou op Facebook?)
Kwisted :*. En het komt goed

Kyara. Heftig om te lezen :*

As. Dat is de tip. Voortaan vier keer per dag uit eten :D
Maar voor het echie. Wat fijn dat het goed ging. :*

Coco. Waarom ben je niet naar de verjaardag gegaan?

Hoi Spees

Mignonne. Heldere uitleg

Shandaly lekker dat je een me dagje had. Minder dat je meisje ziek was. En weer gelukkig dat de borst hielp O+

Twinkle klinkt als een fijne dag

Twinkle en Mango :* (voor de onzekere dingen en twijfels)

Ik heb ook een onzekerheid. Gaat alleen niet over baby's, maar over mij. En het is ook een vraag aan degene op de babymeet.
Ik heb altijd al last gehad van mondtics. Bij stress (nu over mijn werk, maar ook bij spannende dingen zoals die meet) verergeren ze. Mijn vraag is vooral in hoeverre vielen ze op bij de meet? Op dit moment heb ik het zo erg (stress door werkveranderingen die niet interessant zijn om te noemen) dat ik wel van kan huilen

En ook even leuke dingen. Vandaag naar een vriendin geweest die twee meisjes heeft van 2 en 5. Was hele gezellige middag en we zijn ook naar de kinderboerderij geweest.



En nog iets leuk. Ze is keihard bezig met oefenen van kruipen :D
pi_130687754
Lijkt mij ook zo gek ge, als je kleine baby ineens kan zitten. En dan kan kruipen. En dan lopen :o

Sinds deze week hebben we een ritueeltje als E. naar bed gaat na de late fles. Mijn man en ik brengen haar samen naar bed en dan bakert hij haar in terwijl ik het konijnenlampje neerzet en een stoel en dan ga ik een verhaaltje voorlezen. Ze ligt met haar ogen wijd naar me te kijken O+ en als het verhaaltje voorbij is zeg ik tegen iedereen welterusten, kus op d'r hoofdje en doe ik de mobiel aan. Ze valt dan in slaap zonder te huilen en het is zo gezellig! Ik kijk er iedere dag naar uit O+
E.
pi_130687775
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik was toevallig foto's van het afgelopen jaar aan het doorscrollen. Hallo weemoed! Hij was eerst zó klein en marmotterig. En nu is het een sloopkogel. :')
Sloopkogel! O+

Ik vond Saar een bulldogje in het begin. Zei ik toen al ( "maar wel een heel mooi en lief bulldogje!" ) en daar waren o.a. de oma's altijd een beetje beledigd over.

Maar het was echt zo! Zal eens een fotootje zoeken.
pi_130687793
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Coco ik was 17.34 niet online
:D :D :D _O- O+
pi_130687828
Hoe uiten zich die mondtics Omen? Ik heb je kort gesproken maar mij is niks opgevallen!
En wat gezellig, zo met je baby schooien tussen de varkens en kippen O+
pi_130687832
Omen, ik kan me echt niet herinneren dat ik iets opvallends heb gezien. Echt niet! Rot dat je er zo onzeker over bent :*
Mooie foto's! En wat gaat Riley snel!

En wat een post _O_
E.
pi_130687905
Omen, ik heb best wel een tijdje een kleedje met je gedeeld maar ik eb echt niks gemerkt. :*

En hulde voor je megapost. En je foto's O+
pi_130687914
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sloopkogel! O+

Ik vond Saar een bulldogje in het begin. Zei ik toen al ( "maar wel een heel mooi en lief bulldogje!" ) en daar waren o.a. de oma's altijd een beetje beledigd over.

Maar het was echt zo! Zal eens een fotootje zoeken.
Ik noemde M altijd "Onslow". Hij lag er altijd zo gezapig bij met die enorme wangen, lodderig kijkend.
Nu is hij wat smaller geworden, en de upright position doet ook wel wat. :)
pi_130687925
Mja Djen is naar ons idee een ontzettend makkelijk kindje. Daarom zou ik zwanger zijn nu ook wel trekken. Maar als je nog steeds met gebroken nachten zit wordt dat ineens een heel ander verhaal.

Ze wordt op 27 oktober alweer een jaar. En soms vind ik het heul geen baby meer als ik idd zie wat ze allemaal kan.

Mja zekerheid heb je nooit. Als ik op tijdelijk contract daar zat konden ze me er ook uit gooien. Met een vast contract ook weet ik nu uit eigen ervaring. Moet je je kinderwens daarvoor laten/uitstellen?

Zover ik weet zijm ze dik tevreden over me. Maar mocht het toch zo zijn dat ik eruit geknikkerd word... tja waar 1 deur sluit gaan er ergens anders wel weer 10 open :)

En Kwis wat kz zei .. :*
pi_130687927
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Coco. Waarom ben je niet naar de verjaardag gegaan?

Ik heb ook een onzekerheid. Gaat alleen niet over baby's, maar over mij. En het is ook een vraag aan degene op de babymeet.
Ik heb altijd al last gehad van mondtics. Bij stress (nu over mijn werk, maar ook bij spannende dingen zoals die meet) verergeren ze. Mijn vraag is vooral in hoeverre vielen ze op bij de meet? Op dit moment heb ik het zo erg (stress door werkveranderingen die niet interessant zijn om te noemen) dat ik wel van kan huilen

En ook even leuke dingen. Vandaag naar een vriendin geweest die twee meisjes heeft van 2 en 5. Was hele gezellige middag en we zijn ook naar de kinderboerderij geweest.

[ afbeelding ]

En nog iets leuk. Ze is keihard bezig met oefenen van kruipen :D
Niet naar de verjaardag omdat we dachten dat die vroeger zou beginnen (rond 19u). En toen bleek het 20u te zijn. Het plan was om Saartje mee te nemen en haar daar in het campingbedje te leggen óf naar huis te gaan als ze moe werd (ervan uitgaande dat ze tot een uur of negen, half tien wakker zou zijn, soms is dat als ze het leuk genoeg heeft).

Uiteindelijk kwam het zo uit dat Saar echt naar bed moest toen het tijd was om naar die verjaardag te gaan. Dus ben ik thuis gebleven :) M. is wel naar de verjaardag, ik ga gewoon op tijd naar bed, ben toch best moe.

Mij zijn overigens geen tics bij jou opgevallen. Ik vond je eigenlijk vooral heel erg lief overkomen O+ Misschien wat verlegen, maar daar is absoluut niks mis mee of iets raars aan.

Wat een geweldig leuke foto's!! *;
pi_130687950
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik noemde M altijd "Onslow". Hij lag er altijd zo gezapig bij met die enorme wangen, lodderig kijkend.
Nu is hij wat smaller geworden, en de upright position doet ook wel wat. :)
:D :D !
pi_130687991
O ja en Coco blijft Saar liggen en valt ze bij jou in slaap ja?? Jaloers! Djen gaat de hele tijd rechtop zitten... aan je neus en oren trekken.. tetteren. No way dat die gaat slapen hoor. Was vroeger wel anders.. dan deed ik dat ook altijd. Inderdaad heerlijk zon klein wurmpje naast je.. helemaal in dromeland :)
pi_130688003
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja Djen is naar ons idee een ontzettend makkelijk kindje. Daarom zou ik zwanger zijn nu ook wel trekken. Maar als je nog steeds met gebroken nachten zit wordt dat ineens een heel ander verhaal.

Ze wordt op 27 oktober alweer een jaar. En soms vind ik het heul geen baby meer als ik idd zie wat ze allemaal kan.

Mja zekerheid heb je nooit. Als ik op tijdelijk contract daar zat konden ze me er ook uit gooien. Met een vast contract ook weet ik nu uit eigen ervaring. Moet je je kinderwens daarvoor laten/uitstellen?

Zover ik weet zijm ze dik tevreden over me. Maar mocht het toch zo zijn dat ik eruit geknikkerd word... tja waar 1 deur sluit gaan er ergens anders wel weer 10 open :)
Joh! In mijn hoofd was D. ineens een stukje jonger dan S. Hoe kom ik daar nou weer bij! Dan valt het wel mee qua snelheid. Nog steeds snel, maar niet mega ofzo.

Ja, Saar is ook zo'n makkelijke. Denk dat de keuze voor een tweede dan ook wat sneller gemaakt is idd. Als wij van begin af aan heel zware nachten hadden gehad, dan was ik nu vast nog niet zo overtuigd van het feit dat wij snel een nummer twee willen!
pi_130688065
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja en Coco blijft Saar liggen en valt ze bij jou in slaap ja?? Jaloers! Djen gaat de hele tijd rechtop zitten... aan je neus en oren trekken.. tetteren. No way dat die gaat slapen hoor. Was vroeger wel anders.. dan deed ik dat ook altijd. Inderdaad heerlijk zon klein wurmpje naast je.. helemaal in dromeland :)
Ligt eraan. Ik laat het licht op mijn kamer dan ook uit enzo. Als ik het goed doe, dan wordt ze niet echt wakker en zakt ze meteen weer weg in een diepe slaap.

Soms backfiret het inderdaad. Dan lig ik in bed met een ketende baby :D O+
Maar dan leg ik haar gewoon terug en dan gaat ze zonder problemen weer in haar eigen bedje slapen.
pi_130688082
M heeft gisterochtend nog een uurtje naast mij in bed gelegen O+
pi_130688097
Omen ik heb niks gemerkt!
pi_130688120
Voor wat het waard is: zelfs met een vast contract heb je geen zekerheid. Ik sta nu ook op straat hè.
pi_130688141
Dat is mijn lievelingsmoment. Een slapende baby die half wakker wordt en dan zijn koppie in je nek begraaft en zo in je probeert te kruipen. O+ O+ O+
pi_130688169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
Dat is mijn lievelingsmoment. Een slapende baby die half wakker wordt en dan zijn koppie in je nek begraaft en zo in je probeert te kruipen. O+ O+ O+
Bwoooh! Heerlijk is dat *; O+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:03:18 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Omen ik heb niks gemerkt!
Dat!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130688230
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef Kyara het volgende:
Voor wat het waard is: zelfs met een vast contract heb je geen zekerheid. Ik sta nu ook op straat hè.
Klote is het toch idd. :*
pi_130688242
Ik ga nog even een serie afkijken en dan mijn mini lekker bij me in bed pakken O+
pi_130688259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga nog even een serie afkijken en dan mijn mini lekker bij me in bed pakken O+
Opschepper :6
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:06:49 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688302
Noor heeft overigens sinds een paar dagen haar duim ontdekt :{. Eerst was het knuistje, toen had ik zoiets van, prima! Maar van duimen word ik toch iets minder blij. Maar wat nu, speen geven of niet? Haar hongersignalen zijn echt niet altijd even duidelijk, dus ik ben wat terughoudend, maar een ergonomische speen is mss wel beter dan haar niet-ergonomische duim. Hmz hmz.

Oh en de flesjes zijn hier nu ook dramalama. Had het ook al in het bv-topic gepost. Kauwen, om zich heen kijken, prutsen en meuten. Er is 1 fles schoon op gegaan, de andere allemaal niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:07:27 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130688316
Oh, op het gevaar af dat ik nu de lullige ben; ik heb het wel opgemerkt Omen, maar ik vond het echt niet heel extreem! Ik ken wel meer mensen die van die trekjes hebben, en heb het inderdaad gelinkt aan de meet, die ik zelf ook heel spannend vond :) Oh, en ik merk dit soort dingen snel op, dat moet ik er ook bij zeggen.

Kwisted, ergens wel fijn dat je gevoel het je dus al zei he. Geniet lekker van je roseetje :*

-edit- vergeet ik de leuke fotopost van Omen nog! Ziet er heerlijk gezellig uit allemaal! O+
pi_130688340
En gemist tijdens mijn post

De mooie autocorrect van spark

Kwisted als F. er tegen kan om uit bed gehaald te worden gewoon doen. (Bij Riley durf ik het niet)
Coco die het wel doet. Klinkt echt lief en gezellig O+

Mango die ineens een sloopkogel heeft O+

Spark. Wat een gezellig ritueel. O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef Mangostine het volgende:
Hoe uiten zich die mondtics Omen? Ik heb je kort gesproken maar mij is niks opgevallen!
En wat gezellig, zo met je baby schooien tussen de varkens en kippen O+
Het zijn verschillende en soms wisselen ze (om de variatie erin te houden, anders wordt het zo saai) Nu is het dat ik mijn lippen heel raar beweegt (geen idee hoe eigenlijk) en dat ik klak met tong.
Gelukkig dat ze niet opvallen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef Kyara het volgende:
Voor wat het waard is: zelfs met een vast contract heb je geen zekerheid. Ik sta nu ook op straat hè.
Ja. Echt niet fijn :*
Bij mij is het niet eens de angst om ontslagen te worden. In beide gevallen vind ik het best. Het is meer dat er in korte tijd veel verandert is op mijn werk (andere afdeling, andere werkzaamheden E.d.). Daar moet ik altijd aan wennen.

XM :*

En nu hopen dat er niks meer gepost is :D
pi_130688415
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft overigens sinds een paar dagen haar duim ontdekt :{. Eerst was het knuistje, toen had ik zoiets van, prima! Maar van duimen word ik toch iets minder blij. Maar wat nu, speen geven of niet? Haar hongersignalen zijn echt niet altijd even duidelijk, dus ik ben wat terughoudend, maar een ergonomische speen is mss wel beter dan haar niet-ergonomische duim. Hmz hmz.

Oh en de flesjes zijn hier nu ook dramalama. Had het ook al in het bv-topic gepost. Kauwen, om zich heen kijken, prutsen en meuten. Er is 1 fles schoon op gegaan, de andere allemaal niet.
Ik laat lekker duimen en bij Leyla roep ik overdag "duim uit je mond".
Jen duimt alleen in bed. Leyla zijn we mee bezig. En Bram duimt als hij heeeeeel moe is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130688477
Ik heb verder nog niet bijgelezen maar voordat ik ga slapen ff een :* voor Kwisted..

Morgen lees ik wel bij (positief ingesteld, ik zeg morgen!)
pi_130688483
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft overigens sinds een paar dagen haar duim ontdekt :{. Eerst was het knuistje, toen had ik zoiets van, prima! Maar van duimen word ik toch iets minder blij. Maar wat nu, speen geven of niet? Haar hongersignalen zijn echt niet altijd even duidelijk, dus ik ben wat terughoudend, maar een ergonomische speen is mss wel beter dan haar niet-ergonomische duim. Hmz hmz.

Oh en de flesjes zijn hier nu ook dramalama. Had het ook al in het bv-topic gepost. Kauwen, om zich heen kijken, prutsen en meuten. Er is 1 fles schoon op gegaan, de andere allemaal niet.
Ik ben aan het bijlezen en ik kwam langs je spoiler. Kudo's voor jou :* Fijn dat je weer meeleest en -post.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:12:15 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130688515
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft overigens sinds een paar dagen haar duim ontdekt :{. Eerst was het knuistje, toen had ik zoiets van, prima! Maar van duimen word ik toch iets minder blij. Maar wat nu, speen geven of niet? Haar hongersignalen zijn echt niet altijd even duidelijk, dus ik ben wat terughoudend, maar een ergonomische speen is mss wel beter dan haar niet-ergonomische duim. Hmz hmz.

Oh en de flesjes zijn hier nu ook dramalama. Had het ook al in het bv-topic gepost. Kauwen, om zich heen kijken, prutsen en meuten. Er is 1 fles schoon op gegaan, de andere allemaal niet.
Mja, als ze dr duim heeft gevonden vindt ze die speen misschien niet eens leuk ;)

Hee en weet je, je kunt ook op jouw verzoek voeden op sommige momenten he. Dus haar lekker op dr duimpje (of speen) laten sabbelen als ze daar behoefte aan heeft, en als ze te weinig drinkt daardoor, voed je op jouw verzoek. Moet ze wel wakker zijn natuurlijk, hoe gaat dat nu?

Oh en is ze al bijna 4 maanden? Veel kindjes drinken rond die tijd slecht, daar ging het laatst hier en in het bv-topic ook over. De buitenwereld wordt interessanter, ze worden beweeglijker... moet ff bijtrekken maar dat kan zomaar vanzelf gaan :)
pi_130688540
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft overigens sinds een paar dagen haar duim ontdekt :{. Eerst was het knuistje, toen had ik zoiets van, prima! Maar van duimen word ik toch iets minder blij. Maar wat nu, speen geven of niet? Haar hongersignalen zijn echt niet altijd even duidelijk, dus ik ben wat terughoudend, maar een ergonomische speen is mss wel beter dan haar niet-ergonomische duim. Hmz hmz.

Oh en de flesjes zijn hier nu ook dramalama. Had het ook al in het bv-topic gepost. Kauwen, om zich heen kijken, prutsen en meuten. Er is 1 fles schoon op gegaan, de andere allemaal niet.
Saar duimt ook af en toe. Zeker toen ze kleiner was. Ze is nooit 'echt' gaan duimen zeg maar (dus dat ze regelmatig/veel met de duim in haar mond zit).

Misschien eerst gewoon even afwachten hoe 'erg' het wordt? Misschien krijg je wel zo'n halve duimert als ik heb :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Opschepper :6
:7
pi_130688600
Echt ja, bij 4 maanden? E. is net 3 maanden en echt, ik zou het liefste in een kamer zonder ramen en lampen en mensen en dieren en nou ja.. ;) zitten met haar handen aan haar ruggebonden. Ze slaat steeds de fles uit haar mond en dan huilen he :')
E.
pi_130688629
Ik zou mijn kind niet echt vastbinden hoor, echt niet :+
E.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:18:03 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688718
Noor is ook net 3 maand idd. Ze slaapt overigens veel minder. Vandaag dan weer niet, maar gister hele dag wennen op de crèche, dus veel indrukken te verwerken. Maar eens zien hoe het morgen weer gaat.

Ik kolf echt prut vandaag. Ik vermoed dat dat zomaar kan komen door de wetenschap dat ik maandag weer aan de bak moet :X ;(. Of er begint weer iets van een cyclus. Hmz.

Ik kijk het nog ff aan met het duimen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:18:26 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688729
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou mijn kind niet echt vastbinden hoor, echt niet :+
Ducttape werkt ook puik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130688897
Mijn bulldogje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_130688916
O+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:24:35 #138
381212 Gulara
From the future
pi_130688979
Goeiemorgen! c_/

Pi vindt dat mama maar vroeg op moet staan voor het vaderdagontbijt. :O
pi_130689015
Coco! Wat een baas. O+
Maar ik snap wel wat je bedoelt :D
pi_130689104
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:25 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Wat een baas. O+
Maar ik snap wel wat je bedoelt :D
Echt he?! De oma's zien het tegenwoordig ook (als ik ze foto's van toen laat zien, bedoel ik). .

Ze vonden het altijd een belediging als ik het zei, terwijl ik het juist heel lief bedoelde. Mijn bulldogje O+ O+ Beetje wazig uit te leggen, maar jullie snappen vast wat ik bedoel :D
pi_130689165
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Gulara het volgende:
Goeiemorgen! c_/

Pi vindt dat mama maar vroeg op moet staan voor het vaderdagontbijt. :O
Haha. Ik ga nu welterusten zeggen. Maar voor jou. Fijne dag

En voor de rest. Welterusten :z
pi_130689186
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:30 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Haha. Ik ga nu welterusten zeggen. Maar voor jou. Fijne dag

En voor de rest. Welterusten :z
Slaap lekker! :*
pi_130689239
En nog bedankt voor jullie reactie over het opvallen van mijn tics. Stelt me wel wat gerust. :*
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:33:49 #144
381212 Gulara
From the future
pi_130689267
Slaap lekker! :*

Coco gaat alles weer goed?

Verder summier bijgelezen, maar Kwisted. Blegh! -O-
En lekker smullen van je sushi!
pi_130689301
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:33 schreef Gulara het volgende:
Slaap lekker! :*

Coco gaat alles weer goed?

Verder summier bijgelezen, maar Kwisted. Blegh! -O-
En lekker smullen van je sushi!
Alles ging sowieso goed :D Had een wtf momentje en moest het even kwijt. Dus was op zoek naar iemand die met mij mee kon wtf-en :+ Inmiddels alweer helemaal okido :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:39:33 #146
381212 Gulara
From the future
pi_130689476
Oeh dat bulldogje! O+
Ik was vandaag in de stad en had m'n vriend gesommeerd dat we nog even onesies moesten kieken, maar de winkel was dicht. -O- Veel plezier met je serie en voor daarna welterusten!

Omen wat een leuke foto's! O+
pi_130689628
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef Gulara het volgende:
Oeh dat bulldogje! O+
Ik was vandaag in de stad en had m'n vriend gesommeerd dat we nog even onesies moesten kieken, maar de winkel was dicht. -O- Veel plezier met je serie en voor daarna welterusten!

Omen wat een leuke foto's! O+
Dat is een geheel legitiem excuus voor excessief internetshoppen hè c_/
:)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:48:00 #148
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130689767
:* voor Kwisted. Zo sneu voor je.

Goede uitgelegd van je Mignonne over die placenta.

Heb de mijne na de keizersnede toen ik net op de afdeling lag kunnen zien, die hadden ze bij me gebracht in een soort van koelbox. Apart en leuk om te zien dat je mini daar 9 maanden aan heeft gehangen zeg maar.

Je bent op goede weg XM! En alvast sterkte voor maandag. Heb je er een beetje zin in?

Leuke foto's Coco!

En over die 4 maanden herken ik wel. D was al superleuk bij zijn geboorte en wordt nog steeds leuker en leuker. Die beweeglijkheid, alles willen ontdekken en zien, fles zelf willen vasthouden. Bewust ook al spelen met speelgoed, hoofd optillen in de mc. Zo leuk om te zien.

Sneu voor D was dat vanmiddag op visite hij heel zielig was door doorkomende tandjes en heel veel spugen.
Doel voor morgen: op zoek naar dentinox in huis en voor maandag johannesbroodpitmeel halen tegen het spugen.

Voor diegenen die gaan slapen. Weltrusten!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130689976
Truste mandy!

Voor degenen die wakker blijven. Het ging hier wel eens over babygel. Dus als je je baby een kapsel wil geven, maar zonder dat er dan plakspul met parfum en alcohol in hoeft. Waar vind ik zoiets?
pi_130690141
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef Mangostine het volgende:
Truste mandy!

Voor degenen die wakker blijven. Het ging hier wel eens over babygel. Dus als je je baby een kapsel wil geven, maar zonder dat er dan plakspul met parfum en alcohol in hoeft. Waar vind ik zoiets?
Drogist (Da) heeft t gewoon van zwitsal! Heb ik voor de gein eens gekocht voor saar.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:58:52 #151
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130690153
En toch nog maar even wakker gebleven ...ahum.

Goede vraag Mango, ik zou bij D ook wel eens een beetje gel willen gebruiken voor stekeltjes.

Coco, hoe beviel die van zwitsal?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130690178
Wij hebben deze staan, maar ik gebruik hem eigk voornamelijk om de coupe pluis te temmen. Niet zozeer om echt een kapsel-kapsel mee te maken. Hij geeft wel iets versteviging maar niet heel veel.



voordeel: weinig nodig, plakt niet en ruikt lekker. En ik geloof dat er ook weinig troep in zit maar ik ben te lui om naar de badkamer te lopen nu :')
:)
  zondag 1 september 2013 @ 00:00:34 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130690213
Ik vind de coupe pluis van E nu eigenlijk nog te cute om iets mee te doen :D O+

Soms als ik het toch plat wil doe ik een klein beetje babyolie op mn hand en strijk dan over dr haar.
pi_130690462
Ik ben best bijziend, maar die heb ik daar dus nog nooit gezien. En bij de Etos ook niet, en mijn baby moet een coupe. ;(
Alhoewel hij voorlopig met pluis nog wel wegkomt.
pi_130690500
Oh wacht, er zijn meer reacties! Jamaar ben ik dan echt zo scheel, ik kom het nergens tegen!
  zondag 1 september 2013 @ 00:27:16 #156
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130691074
Ik ga maandag eens bij kruidvat kijken voor baby-haargel.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 1 september 2013 @ 00:34:33 #157
381212 Gulara
From the future
pi_130691250
Zijn jullie nou allemaal nog wakker! :o

Vaderdagontbijtje achter de rug. Alleen nu het cadeautjestijd is besluit kind om te gaan slapen.
Die snapt er niks van! :N

Gel geen verstand van. M'n kind heeft niet van die gelbare lokken.
pi_130691296
Gefeliciteerd met Vaderdag Gulara O+
Wat is het cadeau?
pi_130691573
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 00:34 schreef Gulara het volgende:
Zijn jullie nou allemaal nog wakker! :o

Vaderdagontbijtje achter de rug. Alleen nu het cadeautjestijd is besluit kind om te gaan slapen.
Die snapt er niks van! :N

Gel geen verstand van. M'n kind heeft niet van die gelbare lokken.
Ontbijt geslaagd??

Ik lig in bed met mijn telefoon te internetten en whatsappen! Alhoewel, aan de batterij te zien niet al te meer :+
  zondag 1 september 2013 @ 05:43:48 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130694600
Mornings!

Gulara, dat zie je verkeerd; dat slaapje is Pi's verrassingscadeau!
pi_130694732
Woohh, ik hoor net een klap en ga direct kijken. Heeft mijn man E. laten vallen van zijn schoot :'( hij wou haar anders neerleggen en toen spartelde ze zo dat ze uit zijn handen schoot :'(

Gaan nu naar de HAP om d'r even na te laten kijken..

[ Bericht 4% gewijzigd door .Sparkling. op 01-09-2013 06:39:51 ]
E.
pi_130694761
Sterkte sparkling!
pi_130694780
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 06:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Woohh, ik hoor net een klap en ga direct kijken. Heeft mijn man E. laten vallen van zijn schoot :'( hij wou haar anders neerleggen en toen spartelde ze zo dat ze uit zijn handen schoot :'(

Gaan nu naar de HAP om d'r even na te laten kijken..
Viel ze op d'r hoofdje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130694797
Mijn man wist het niet zeker maar dacht van wel. Arts vond haar alert gelukkig, moeten d'r goed in de gaten houden vandaag
E.
pi_130694799
Gulara fijne vaderdag voor (8>

LB 5.43 is nog geen mornings :o

Spark :*

Vannacht 1 keer wakker gemaakt door Riley, omdat ze op haar buik lag. Dus ik naar haar kamer om haar om te draaien. Had ze het zelf gedaan. :D
Daarna lekker verder geslapen en nu hoor ik haar net
pi_130694958
XM je bent goed bezig meid!
Kwis die taart :o O+ En je spoiler :* 'volgende keer beter'
Kyara heftig om te lezen :* en die placenta :o
Spark oh nee wat een schrik. :* hopelijk is alles in orde.
As wat klinkt dat heerlijk, zo samen uit eten! En gek van de fles zeg
Coco je beeldige buldogje O+
Gulara heeft vaders het brooddeegje nog gehad of is dat gesneuveld?

Eeeeeeen.... L is vandaag 6 maanden *O* *O* *O* hieperdepiep, halfjaar! *O*
zn feestje was trouwens vannacht tussen half 3 en 6 :')
pi_130694963
Fierder *O*
  zondag 1 september 2013 @ 08:18:25 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130694998
Spark, dat is schrikken!

Fijne vaderdag Gulara!

Fieder *O* 6 maanden *O* en :* voor het feestje....

Gel ga ik ook eens naar kijken voor M. Heb wel Zwitsal haarwater (of zoiets) en dat gebruikte ik toen hij een baby was om zijn haar enigszins te temmen. Meisjes hebben nog amper haar....

D lag vanochtend om half 7 op haar buik in bed, flink over de rooie. Gelukkig hielp de borst (ze bleef meteen maar even een half uur doordrinken). J heb ik om half 8 zelf maar uit bed geplukt want toen vond ik het niet leuk meer..... *O*
pi_130695013
Van zwitsal heet goedemorgen gel. Je hebt ook Goedemorgen haarlotion. Die laatste is idd meer voor het temmen en lekker ruiken. Gebruik ik voor Evaxook nog wel eens. De andere is echt gel. Maar er makkelijk uit te kammen.
pi_130695021
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 31 augustus 2013 23:58 schreef -mandy- het volgende:
Coco, hoe beviel die van zwitsal?
ja, wel goed :Y Saar had town helemaal nog niet veel haar, maar we hebben een soort hanenkam kunnen maken van die paar sprieten van haar :+
  zondag 1 september 2013 @ 08:26:07 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130695024
ja, dat haarlotion heb ik hier inderdaad. Ook de gel maar eens proberen.

Leuke foto's van Saar Coco! Ik zie ook wel wat je bedoelt :D
pi_130695033
Spark, schrikken idd! Mijn trackrecord staat momenteel op twee keer. Vreselijk!

Als ze (vrijwel) meteen gaan huilen (krijsen) is dat overigens wel een goed teken. Misschien een 'geruststellend' idee voor een eventueel volgende keer, waarvan we natuurlijk hopen dat die tweede keer niet voorkomt.

:*
pi_130695083
Fiedr gefeliciteerd!

Mijn kung fu panda is ook wakker.. lekker met zijn allen in het grote bed :)
pi_130695088
Goedemorgen allemaal! Nog bedankt voor de lieve reacties gisteren, heeft me goed gedaan!

Spark wat klote zeg. Arm ding. Je man zal ook wel geschrokken zijn. Gelukkig is ze wel alert. Pff blijft rot zoiets :*
Hier is F.leur 1x van ons bed afgekropen. Ohh als ik er aan terugdenk dan krijg ik nog een naar gevoel ervan. Gelukkig was er toen verder ook niets aan de hand. In het begin was ik trouwens altijd heel bang dat ik haar zou laten vallen, op de trap of in de badkamer ofzo :X

Vanmorgen even lekker met F.leur en (8> geknuffeld in bed, was heel fijn. En nu lekker gedanst op K3 (ze kan handjes draaien :D ) en een kijk-voel-boekje gelezen.

Oh en ze krijgt sinds gisteren geen flessen meer. Sochtends pap (nog wel van melk), smiddags boterham en savonds groente +yoghurt. Ze doet het er goed op! En ze eet savonds als een bootwerker :Y) ^O^
pi_130695094
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 08:26 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's van Saar Coco! Ik zie ook wel wat je bedoelt :D
Ja he? Bulldogje O+
  zondag 1 september 2013 @ 08:44:22 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130695114
😘 voor Sparkl

Hoera voor het halfjaardag van L!

Mooi dat het zo goed gaat met eten Kwisted.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130695134
Spark, wat sneu!
M heeft al diverse blauwe plekken in zijn gezicht door vallen van bed en bank en tegen stoelpoten aan. Laatst klauterde ie over de drempel van de schuifpui en knalde zo facedown het terras op. ;(

Fieder *O*
Mijn autocorrect zegt trouwens "goeder" en "Diederik" :D
pi_130695147
Mango doe nog eens een foto van M O-)
pi_130695165
Nee, ff stilte voor de verjaardagsstorm O-)
ik fb je wel ff
  zondag 1 september 2013 @ 09:22:07 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130695457
Mogge!

Spark, wat een schrik! Gelukkig lijkt het mee te vallen.

Fijne vaderdag Gulara!

Pffff, Noor drinkt echt beroerd de laatste 2 dagen en vandaag start ook weer redelijk belabberd. De eerste 100-120 cc gaan prima, maar dan. Kauwen, om zich heen kijken, hoofd heen en weer draaien. En net spuugde ze ook 2x en zat ze te persen en kwam er maar een beetje. Niet helemaal fit denk ik of de naweeën van een sprong. Vorige keer dronk ze de week ná de sprong ook als een natte krant. Naja. Het zal wel een faaaaaaaaaaasssseee zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130695521
Leyla is als baby ook van m'n bed gevallen. En toen ik net in m'n huis woonde van boven naar beneden van de trap gestuiterd.

Mijn ervaring is dat ze wel wat kunnen hebben. Als ze goed alert blijven en niet buiten bewustzijn raken, niet gaan spugen of te veel slapen is er niet echt een reden om ongerust te zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130695533
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Spark, wat een schrik! Gelukkig lijkt het mee te vallen.

Fijne vaderdag Gulara!

Pffff, Noor drinkt echt beroerd de laatste 2 dagen en vandaag start ook weer redelijk belabberd. De eerste 100-120 cc gaan prima, maar dan. Kauwen, om zich heen kijken, hoofd heen en weer draaien. En net spuugde ze ook 2x en zat ze te persen en kwam er maar een beetje. Niet helemaal fit denk ik of de naweeën van een sprong. Vorige keer dronk ze de week ná de sprong ook als een natte krant. Naja. Het zal wel een faaaaaaaaaaasssseee zijn.
Dat kauwen heeft Bram dus ook gedaan. Faaaaaase. Kauwen op alles. Ook mijn tepels dus. :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130695575
Wow!!!! Ow heeft vannacht gewoon vanaf half 1 tot half 8 geslapen!!!!!
Dat is 7 uur!!! Samen met de 2 tot half 8 van gisteren erbij heb ik in de afgelopen twee nachten 13,5 uur geslapen... Dat is meer dan in de vier nachten ervoor samen!!! Ik heb energie!!!

Zo en nu ga ik bij lezen :) ;)
pi_130695611
Luc heeft na dagen achtereen om 5 uur Wakker te worden tot kwart voor 9 geslapen O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130695614
Rub het er maar in Loj :(

Nee hoor, wat tof van Ow! *O*
  zondag 1 september 2013 @ 09:37:19 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130695630
J heeft tot half 8 geslapen O+ Vanaf middernacht ongeveer.
pi_130695685
Uitslaapbabies! O+

L. werd gewoon elke drie uur wakker. Ik hou van voorspelbaarheid!

Oh, en we hebben gisteren een dagje Amsterdam gedaan met onze snel geprikkelde baby :'). Ja, dat is vragen om problemen, maar er was familiebezoek vanuit het buitenland, we besloten om de eventuele gevolgen te accepteren. L. in de draagdoek bij mij heel de dag en het is zoooo goed gegaan! Hij heeft heel goed geslapen in de doek, gezellig rond gekeken, lief gekletst tegen alles en iedereen, spuugbelletjes mijn decollete in geblazen, in een hoekje van de Burger King prima gedronken, en gisteravond en vannacht helemaal geen onrust of veel huilen, wat we normaal wel zien na een drukke dag. Zooo fijn! :)
  zondag 1 september 2013 @ 09:52:36 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130695784
Fijn dat het zo goed is gegaan L-E! Denk dat het bij je houden in de draagdoek daar zeker aan heeft bijgedragen. Minder prikkels en lekker dicht bij mama.

Hier is het ook heel lang om de 3 uur geweest en dat is nu dus ook anders.... Tussen 5 en 6 soms nog een voeding, ideaal is tussen 6 en 7 en daarna nog even verder pitten....

Ik heb vandaag een 3e baby:
pi_130695827
Blijft mooi dat baby speelgoed. Ook als je 5 bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 september 2013 @ 10:04:39 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130695937
Wat fijn LE!!

En yay voor alle goede nachten :)

Ff spammen met mn camouflagebaby heur O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 10:12:04 #191
381212 Gulara
From the future
pi_130696045
Hmmm even kijken wat ik nog weet.

In ieder geval een *O* voor L.'s halfjaardag! Yeah!
Dat betekent dat de mijne ook bijna aan de beurt is. :o

Sparkling. :*

L-E fijn dat het zo goed ging op jullie uitje.

En babyM. :P Hij speelt het goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 september 2013 @ 10:13:06 #192
381212 Gulara
From the future
pi_130696073
Och wat een leukerd XM! O+

Staat d'r goed dat paars! Mooie kleur paars ook.
pi_130696090
Oh wat is Noor al groot!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 september 2013 @ 10:25:51 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130696256
Ah spark :X daar ben ik ook elke keer bang voor! Gelukkig lijkt het mee te vallen :*

Verder moest ik hardop lachen om Fieders nachtfeestje _O- ( :* )

En *O* voor Loj en LE!

Noor ziet er goed uit! Nu komt de periode dat op de helft van alle foto's minstens 1 arm of been onzichtbaar is door beweging :')
(en waar is die romper van? O+ )
  zondag 1 september 2013 @ 10:28:26 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130696286
Ohja, Omen en Kyara ook een goeie nacht gehad! Fijn O+

Wij zijn na de ochtendvoeding ook weer in bed gedoken hoor ;) half 10 opgestaan ongeveer, na een uitgebreide bijkletssessie tussen vader en dochter *;

Het was zooooo schattig gisteren toen ze hem weer zag!! O+ Ik moest de hele tijd moeite doen om een lachje te krijgen, en toen we terugliepen duwde hij de wagen en zat E hardop naar m te lachen O+
  zondag 1 september 2013 @ 10:29:45 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130696310
Ja, ik had er 20 op de filmrol staan idd, dit waren degenen met de minste blurry-ness :').

En de romper heb ik overgenomen van Sonnetje, met nog veeeeeeel meer dingen :Y *O*

Groot wordt ze al he :o. Maat 62, ik gok inmiddels wel op 6kg en een centimeter of 62.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130696389
Zo bijgelezen:

XM, t lijkt me behoorlijk heftig als ik je zo hoor. Goed dat je het jezelf wel realiseert en ik hoop dat je jezelf snel fijner voelt. En hopelijk een geruststelling voor jou: Ow dronk z'n flessen rond drie maanden ook niet echt lekker, maar dat kwam snel weer goed :)

Kwisted, die taart, daar willen we dan wel een foto van zien he ;)

Heftig om te lezen Kyara. En het zijn zulke mooie dames geworden!

Fijn dat hij goed dronk gister As, hoe is t vandaag gedaan?

Beterschap Shandalay, hoe is t vandaag?

Rammelaars hier ;) ik was gisteren op kraamvisite en rammel ook zo hard :) maargoed ik weet de pilstopdatum al ;)

Werk blijft inderdaad altijd onzeker, niemand heeft zekerheid. (Al moet ik wel zeggen dan ML en ik serieus hebben overwogen dat ik fulltime zou blijven werken. Onderwijs is behoorlijk save, maar ik wou niet ;) )

Omen foto's O+
Coco foto's O+
XM foto O+
Kyara foto O+

Mandy, bijzonder dat ze je de placenta hebben laten zien. Ik was er ook nieuwsgierig naar. (Maargoed ik had m'n kind niet eens gezien ;) ) Mijn placenta gingen ze wel onderzoeken ivm de hellp maar heb er nooit meer iets over gehoord.
En Mandy beterschap met D, hopelijk heeft ze er snel minder last van!

Hier de haarlotion van Zwitsal, hij ruilt zo lekker :)

Sterkte Spark, toch eng :(

Fieder, gefeliciteerd met L!! En hij oefent vast alvast voor z'n feestjes als hij straks 16+ is en in de disco staat :D

Fijn dat het zo goed is gegaan LE, klinkt als een leuke dag :)

Zo, ik heb m'n best gedaan :)

Trouwens herkenbaar? Ik mijn bijna perfecte kindvriendelijke woonkamer is er een ding waar Ow niet aan mag komen... Het tv kastje... En raad eens ff wat het interessantste in de hele woonkamer is ;)
pi_130696606
Zo, ich bin dabei! Kraamtijd gisteren afgesloten en morgen begint het echte leven weer :)

Met Luus gaat t goed, ze was eergisteren nog maar 45 gram minder dan r geboortegewicht, dus ik neem aan dat we er nu weer overheen zijn :) (ze was 2705, afgevallen naar 2500)
Tís de pittigste van de 3, als in t sterkst, en als ze heeeel even op een borst moet wachten :') dan balt ze r vuistje en gilt ze als een biggetje O+ Hebben die anderen noooiiiit gedaan. Verder huilt ze niet, spuugt ze niet en heeft ze nog geen krampjes gehad (gelukkig) dus eigenlijk echt een kopietje van broer en zus.

Vandaag de Co-Sleeper op gelijke hoogte met t bed gemaakt en nu eens kijken of ze er ook daadwerkelijk in slaapt of dat t weer een aan de borst slaper wordt :+

En, vandaag voor t eerst in de doek



ieniemineieneiemi
pi_130697126
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 1 september 2013 @ 11:26:53 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130697466
Kwisted, shit. :*. Gelukkig was je heel snel zwanger, dat geeft hoop voor de volgende ronde!
pi_130697768
Noh KD O+ Doe eens niet, makes me rammel ;(

Kwisted :*

Spark :*

:Z
  zondag 1 september 2013 @ 12:03:30 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130698296
Oeh. Bonus. Huilen als je haar duim eruit haalt :').

Ik verheug me op de voedingen de komende tijd ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130698432
Ik vind dat duimen echt te schattig O+ Maar het maakt zo'n ongelofelijke herrie als je snachts wilt slapen en er ligt er eentje SMEKSMEKSLURRRRPSMEK naast je :(

Man is met Isa boodschappen doen, dus ik heb even een uurtje het rijk alleen O+ Het jammere is alleen dat ik moet werken ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 1 september 2013 @ 12:10:05 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130698462
Lucy O+ klein prupke

Noor, kleur paars staat haar inderdaad mooi!

Nog even een fotootje delen:

  zondag 1 september 2013 @ 12:19:15 #205
381212 Gulara
From the future
pi_130698722
Lucy! O+ Rammeldebammel!

Ik zat net foto's van "mini"Pi te kijken. Oeeehhhh... O+

En D. die een hapje uit J. neemt! O+ O+ :Y)
  zondag 1 september 2013 @ 12:25:20 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130698883
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef Gulara het volgende:
En D. die een hapje uit J. neemt!
:N
  zondag 1 september 2013 @ 12:28:22 #207
381212 Gulara
From the future
pi_130698989
Damn! Weer niet! -O- :'( ;( :( -O-
pi_130698990
Hoi KD! Wat klink je gelukkig O+ en dat kleine lijfje zo lekker tegen je aan O+

LE, wat goed! Dat moet vertrouwen geven voor een volgende keer, lijkt mij.

Kyara, je moet alleen foto's plaatsen met het truukje om ze uit elkaar te houden }:|
Hopelijk was de lunch wel lekker voor je dame ;)

Nooo XM, ik herken Noor helemaal niet meer!! 6 kilo? :o
E.
  zondag 1 september 2013 @ 12:28:46 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130699006
Lucy in de doek, man man wat lief zo'n klein prupke O+

E doet net ook weer even of ze een kleine baby is; lachstuipje nadat ze zelf heeft losgelaten na een voeding O+
  zondag 1 september 2013 @ 12:29:45 #210
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130699032
lachstuipjes en tweelinghappen O+

Leeft mineola nog?
  zondag 1 september 2013 @ 12:30:38 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130699051
Ohja en ik zag vanochtend het filmpje van D on a roll; gaat echt beheerst inderdaad! En met een duidelijk doel: ZUS! O+
  zondag 1 september 2013 @ 12:35:12 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130699173
Ja, ze was twee weken geleden 5750, dus denk het wel!

Maar mijn hemel wat drinkt ze slecht vandaag ;(. Echt waardeloos. Geen fles gaat leeg en het is een heel gevecht steeds.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 12:40:19 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130699326
Maar dan zou ik me daar echt geen zorgen over maken XM. Ze groeit zo goed, dus ze heeft echt wel wat ruimte om sommige dagen wat minder te drinken.

Je kunt natuurlijk proberen om in een prikkelarme ruimte te voeden, wie weet scheelt t.
  zondag 1 september 2013 @ 12:41:02 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130699345
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik zag vanochtend het filmpje van D on a roll; gaat echt beheerst inderdaad! En met een duidelijk doel: ZUS! O+
Euhm ja, maar dat was J dus ook....
  zondag 1 september 2013 @ 12:42:00 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130699376
Nja gister en eergister was het ook al minder dan de 150x regel, maar ik mag vandaag blij zijn als ze de 600 haalt geloof ik. Pfff.

Echt, soms he.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 12:43:59 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130699429
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

Euhm ja, maar dat was J dus ook....
Oh haha, ik dacht gelezen te hebben dat D rolde. Had niet gecheckt of ik het ook zag.
pi_130699671
XM, laat het los ;) Isa drinkt ook al een poos als een dweil. Van de vorige voeding staat nog 50ml op tafel. Dat gebeurt nu eenmaal! Ze haalt het vanavond wel weer in :) En anders maar niet, ze is dik zat ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_130699740
Kwisted, het lijkt me inderdaad het beste als je even een foto post (hier of op FB, dan zie ik het vast via iemand) van je sweetfirstbirthdaycake als het zover is O+
En wat betreft je andere bericht, jammer is het wel natuurlijk :* Maar je bent ook wel een snelle jelle, wie weet staat je kind-to-be al te trappelen voor jullie volgende poging! ;)

Kyara was dat verslag van de placentaverwijdering zo uitgebreid? Bij mij staat er wel wat over in, maar het is geen lang verhaal ofzo. Meer info over de hechtingen dan over de mpv. 1,5 kg is wel veel zeg :o Ik had 460 gram! :D
SPOILER: Ik had alleen dit:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig verhaal zeg over je meisjes, zeker als je ziet wat voor sterke meiden het nu al zijn!
En ik herken wel dat in het verslag ook wel hele positieve lieve dingen staan. En ook dingen zoals "Mevrouw is blij dat ze naar huis mag!". Niet echt medisch beschreven, maar gewoon alsof ik daar echt was. O+
Die hapfoto is echo geweldig, of gebruikt ze haar zusje nou als lolly? :o

Mignonne bovenin het topic staat een overzicht van de fotootjes van de pagina en ik was heel benieuwd wat ik zag, dat was dus "jouw" placenta :D

As dat klinkt als een leuk etentje! ^O^

Shandaly hopelijk knapt je meisje gauw op!

Jemig ik moet nog 6 pagina's. Dat ga ik niet doen hoor, ik race er even doorheen.

Omen je hoeft niet onzeker te zijn, ik vond je spontaan en lief overkomen, en ik heb niks gemerkt. En al had ik iets gemerkt, iedereen heeft wel iets, jij hebt dus een tic. :)
Leuke foto's!!

Coco's bulldogje O+ Ik heb wel een hekel aan honden :@ Maar in Saarvorm vind ik het goed te pruimen ;)

Hier ook Zwitsal gel, ik heb niet het idee dat het nog erg goed werkt maar ik zou ook geen terrorplaksel in zijn haar willen doen. :+

Spark hoe is het nu met E en haar bolletje?

Fieder! *O* L 6 maanden! *O*

L-E wat lekker zo'n dag en je krijgt er ook zin van om er nog meer op uit te gaan!

KD gezellig dat je er bent :)

Inderdaad Mineola, ben je er nog? Hoe gaat ie daar?

Zo en dan even een update van hier: gisteren overdag sloeg F een slaapje over en dat ging prima :) Vannacht werd ik om 3:30 wakker van een kletsende vrolijke F, hij was zoals ik al vermoedde op zijn rug gerold O+ Ik heb hem op zijn buik gelegd met zijn speen, maar hij was klaarwakker dus ik ben toch maar een flesje gaan maken, kom ik terug: :z O+ Wat is het toch een baas!

Verder hebben we de speelboog boven de box weggehaald zodat dingen aan de zijkant ook wat interessanter worden en nu rolt hij meteen van zijn rug naar links en naar rechts *O* Wat ziet dat er gezellig uit en ook zo natuurlijk!
Hij kletst nu meer, echt hele verhalen op een rustige toon, lekker brabbelen. En daarna uiteraard nog even eh.. wat was het: enthousiast kraaien? }:|
pi_130699828
Wel heel lastig, XM. Je wordt flink op de proef gesteld zo.
Maar jee, wat een mooi gewicht heeft ze! En dat allemaal op jouw melk!

Hier is drinken zoals bekend ook drama. Gisteren hebben we 530 kunnen halen met 6 flessen :{
Vandaag lijkt het nog slechter te gaan worden maar door de val vanochtend had de dokter ons er al voor gewaarschuwd. Maar bel morgen wel de huisarts, het zit me niet lekker dat het drinken steeds slechter gaat. E. was vorige week 5200 gram, wat een ukkie vergeleken Noor :o
E.
pi_130699874
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Wel heel lastig, XM. Je wordt flink op de proef gesteld zo.
Nouja, eigenlijk gedraagt Noor zich gewoon als een baby toch? :+
Moet je zien wat een knappe mooie spekkige baby! O+
Ik vind het klinken alsof je er goed mee omgaat XM! Je baalt, en dan laat je het los (of beseft in elk geval dat je het los kunt laten ;) )

Bij twijfel ben ik altijd pro huisarts trouwens :Y Hopelijk trekt het snel weer bij Spark!
  zondag 1 september 2013 @ 12:58:37 #221
381212 Gulara
From the future
pi_130699888
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130699911
WOW gulara!!! Wat prachtig! *O* Hoe vond vaders het?
  zondag 1 september 2013 @ 13:00:12 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130699935
Jaaaa die is cute Gulara O+

Is dat je brooddeegje of heb je dit ergens anders mee gedaan?
pi_130699940
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nouja, eigenlijk gedraagt Noor zich gewoon als een baby toch? :+
Moet je zien wat een knappe mooie spekkige baby! O+
Ik vind het klinken alsof je er goed mee omgaat XM! Je baalt, en dan laat je het los (of beseft in elk geval dat je het los kunt laten ;) )
Klopt, maar het is wel precies waar XM steeds tegenaan loopt. Het drinkgedrag moeilijk los kunnen laten.
Ze is er zo hard mee bezig om er mee om te leren gaan en Noor werkt mee ;)
E.
pi_130699965
Mooi Gulara, leuke kleur ook!
E.
  zondag 1 september 2013 @ 13:03:42 #226
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130700038
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef Gulara het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat supertof gemaakt! Sorry had hem helemaal niet gezien, wegens slecht lezen wegens alleen mobiel wegens te lui om laptop te pakken!
Happy father's day :)
pi_130700299
Gulara, tof gemaakt! :Y O+

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:00 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Klopt, maar het is wel precies waar XM steeds tegenaan loopt. Het drinkgedrag moeilijk los kunnen laten.
Ze is er zo hard mee bezig om er mee om te leren gaan en Noor werkt mee ;)
Dat is toch precies was suiker ook zegt? Of snap ik het niet helemaal? :D
  zondag 1 september 2013 @ 13:10:47 #228
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130700300
XM, ik heb het begin van het voedingsverhaal niet meegekregen, maar ik lees er nu telkens over...
Je geeft toch nog steeds bv uit de fles? Waarom maak je je dan uberhaupt druk over hoeveel ze drinkt? Ik weet toch ook niet hoeveel mijn baby binnenkrijgt, dat wist ik wel toen ie de fles kreeg. Ik kijk gewoon naar het feit dat ie groeit, slaapt, een gezonde kleur heeft en veel meer dan dat is het niet, bij bv regelen ze dat nu eenmaal zelf. Periodes dat ze heel veel drinken en periodes dat ze minder drinken, vaak is dat gerelateerd aan groei en ontwikkelingssprongen.

Overigens is het eigenlijk net zo bij kunstvoeding, alleen krijgen die kindjes vaak een vaste hoeveelheid aangeboden en zit er vaak sneller structuur in.
pi_130700437
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze was twee weken geleden 5750, dus denk het wel!

Maar mijn hemel wat drinkt ze slecht vandaag ;(. Echt waardeloos. Geen fles gaat leeg en het is een heel gevecht steeds.
Ik zou gewoon ophouden met vechten. Op zo'n off-day, bedoel ik. Als ze ophoudt met drinken, even iets anders gaan doen en dan gewoon nog eens proberen na een minuut of tien. En als ze dan nog steeds niet wil, gewoon even niks aanbieden. Tot een paar uur later of tot ze zich zelf meldt.

Zo deed ik dat altijd als Saar van die dagen had. Anders is het voor beide partijen gewoon niet leuk.

Meestal compenseerde Saartje het vanzelf wel. De dag erna. Of de dag daarna. Ik bleef in ieder geval in de gaten houden of ze nog goede plasluiers had. Zolang ze dat had, en zolang de weinig-drink-periode niet al te lang aanhield (max 2 dagen ofzo? maar voor die tijd corrigeerde ze zichzelf al), vond ik het prima :Y
  zondag 1 september 2013 @ 13:14:55 #230
381212 Gulara
From the future
pi_130700454
Dankjewel dames. Inderdaad brooddeeg/zoutdeeg met een beetje blauwe kleurstof.
Ik had het nog nooit gemaakt maar het werkte prima. Ik ga dit over een paar jaar ipv klei gebruiken denk ik.
Ik heb nog best een bol over dus even bedenken wat ik daarmee ga doen. :P

Vaderdag was leuk. Maar we hebben hier altijd wel relaxte weekenden.
pi_130700469
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Gulara het volgende:
Dankjewel dames. Inderdaad brooddeeg/zoutdeeg met een beetje blauwe kleurstof.
Ik had het nog nooit gemaakt maar het werkte prima. Ik ga dit over een paar jaar ipv klei gebruiken denk ik.
Ik heb nog best een bol over dus even bedenken wat ik daarmee ga doen. :P

Vaderdag was leuk. Maar we hebben hier altijd wel relaxte weekenden.
Zijn voetje!! :Y

Of zijn billen <3
pi_130700594
Gulara heeft ze nu een blauw handje? O+

Billen!!!! :Y

En ik vecht ook niet meer. Er is sowieso wel iets veranderd hier, want vanmorgen liet hij 4 uur tussen de flessen en toen was mijn vriend erg onder de indruk en ik denk dan "jaja, volgende fles is het toch weer anders". En het kan me geen reet schelen ook, F is blij, vriend is blij, ik ben blij, geen reden om überhaupt na te denken!

Er zijn wel uitzonderingsdagen ;) En ik ben ook vaak nieuwsgierig hoe het bij anderen gaat, bijvoorbeeld het weghalen van die speelboog was ook omdat ik hoorde dat andere baby's al rollen. Hij had er eigenlijk geen reden voor, de luiaard O+
  zondag 1 september 2013 @ 13:19:17 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130700619
Juud, is ook zo, maar ik ben gewoon gewend dat ze makkelijk op een dag 850-950 wegtikt en nu is het gewoon pet. Gister en eergister zat ze op die 850, maar dat wordt vandaag echt lastig.

Nouja, ik hoop dat ze snel weer terug is bij het oude bekende :').

Zal ff wat meer op de luiers letten, dat is wel een goede.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 13:19:24 #234
381212 Gulara
From the future
pi_130700622
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zijn voetje!! :Y

Of zijn billen <3
Ja ik zal meneer er morgen eens even met z'n derrière in zetten. Arm kind. :D

Ik zie het kunstwerk al staan op de kast. :')
  zondag 1 september 2013 @ 13:21:01 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130700681
Gewoon doen Gulara! Babybilletjes O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130700727
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja ik zal meneer er morgen eens even met z'n derrière in zetten. Arm kind. :D

Ik zie het kunstwerk al staan op de kast. :')
Ik zou het serieus doen!

Lijkt me fantastisch :D Hoeveel mensen denken eraan om dáár een afdruk van te maken?
NIEMAND!

Dan is het toch awesome om later een afdruk van zijn kont aan hem te kunnen geven??

Ik vind het zo leuk dat ik het ook moet gaan doen. Binnenkort maar eens regelen O+
  zondag 1 september 2013 @ 13:24:04 #237
381212 Gulara
From the future
pi_130700773
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef Suikertante het volgende:
Gulara heeft ze nu een blauw handje? O+

Billen!!!! :Y

En ik vecht ook niet meer. Er is sowieso wel iets veranderd hier, want vanmorgen liet hij 4 uur tussen de flessen en toen was mijn vriend erg onder de indruk en ik denk dan "jaja, volgende fles is het toch weer anders". En het kan me geen reet schelen ook, F is blij, vriend is blij, ik ben blij, geen reden om überhaupt na te denken!

Er zijn wel uitzonderingsdagen ;) En ik ben ook vaak nieuwsgierig hoe het bij anderen gaat, bijvoorbeeld het weghalen van die speelboog was ook omdat ik hoorde dat andere baby's al rollen. Hij had er eigenlijk geen reden voor, de luiaard O+
Ze?! Mijn ontzettend mannelijke baby! }:|
Nee, ik had wel blauwe handen van het er doorheen kneden, maar Pi niet. Scheelde weer poetsen.

En die van mij ziet ook geen reden om te rollen. Als ie iets ziet wat buiten z'n bereik ligt gaat het als volgt:
*graai graai
*wiebel wiebel
*graai graai
*"Meeeh, zo graag wil ik er nou ook niet mee spelen. }:| "
pi_130700819
Kyara geweldige foto's weer! Haha die hapfoto! M is volgens mij een heel lief jongetje O+
LE wat fijn dat je dagje zo goed beviel! Soms verbazen ze je die kleintjes :Y
Suiker goed zeg van het rollen!
Oeh Tico die kauwfase klinkt :X
XM wat is ze mooi! En verder :*
Gulara wat is het deegje goed gelukt zeg! Ga ik volgend jaar zeker doen!

Och KD smeeeeeelt O+ fijn dat het zo goed gaat.
  zondag 1 september 2013 @ 13:25:30 #239
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130700822
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Juud, is ook zo, maar ik ben gewoon gewend dat ze makkelijk op een dag 850-950 wegtikt en nu is het gewoon pet. Gister en eergister zat ze op die 850, maar dat wordt vandaag echt lastig.

Nouja, ik hoop dat ze snel weer terug is bij het oude bekende :').

Zal ff wat meer op de luiers letten, dat is wel een goede.
Maar ook dat gaat veranderen die hoeveelheid. Straks krijgt ze bijvoeding en gaat ze ook anders drinken, ik begrijp niet zo goed waarom je de focus er zo op legt, groeit ze niet goed, huilt ze veel?
Ik bedoel het is zo zonde om je er zo druk over te maken als het niet nodig is, ipv gewoon te genieten van je kind en er vertrouwen in te hebben dat ze het zelf wel kan. ;)
  zondag 1 september 2013 @ 13:26:59 #240
381212 Gulara
From the future
pi_130700875
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Juud, is ook zo, maar ik ben gewoon gewend dat ze makkelijk op een dag 850-950 wegtikt en nu is het gewoon pet. Gister en eergister zat ze op die 850, maar dat wordt vandaag echt lastig.

Nouja, ik hoop dat ze snel weer terug is bij het oude bekende :').

Zal ff wat meer op de luiers letten, dat is wel een goede.
Die luiers lijkt me een goed plan. Het gaat natuurlijk vooral om de controle willen houden. Op dagen dat ze niet zo goed drinkt en dat jouw stress oplevert zou je kunnen proberen om die controle te verschuiven naar de luiers. Dan heb je toch zicht op haar vochtinname, zonder dat het zoveel stress oplevert.
pi_130701187
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is toch precies was suiker ook zegt? Of snap ik het niet helemaal? :D
Oh, pardon. Dan begreep ik het niet helemaal :D we zijn het in ieder geval eens dan ;)

Een kontafdruk _O- geniaal!
E.
  zondag 1 september 2013 @ 13:37:16 #242
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130701221
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Maar ook dat gaat veranderen die hoeveelheid. Straks krijgt ze bijvoeding en gaat ze ook anders drinken, ik begrijp niet zo goed waarom je de focus er zo op legt, groeit ze niet goed, huilt ze veel?
Ik bedoel het is zo zonde om je er zo druk over te maken als het niet nodig is, ipv gewoon te genieten van je kind en er vertrouwen in te hebben dat ze het zelf wel kan. ;)
+1
En kindjes drinken vaak naar een maximale hoeveelheid toe, die hoeveelheid houden ze even aan en dan neemt het volume weer af. Very normal :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130701559
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ze?! Mijn ontzettend mannelijke baby! }:|
Betrapt, hersenloos reageren. Ik dacht niet aan een baby eigenlijk. Als ik aan Pi denk denk ik natuurlijk aan die mannelijke hangwangetjes op die ene foto O+
pi_130701763
Wat een lief cadeautje Gulara! O+ De rest gebruiken voor een drol van deeg en grappen mee uithalen. ^O^
  zondag 1 september 2013 @ 13:58:13 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130701979
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef Gulara het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+
pi_130703171
Gulara hoe lief!! Daar zal papa pi vast heel blij mee zijn :D

Wij zijn net ff een uurtje wezen zwemmen. Ow begint serieus al te lachen als we er aankomen. Nu net hem slapend uit de mc gehaald en in bed gelegd :) dus tijd voor een middagdutje :D

En dat vergeet ik bijna, welkom kd wat een poppetje O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 01-09-2013 14:27:17 ]
pi_130703429
Rosalie drinkt vandaag ook prut. Maar ik maak me inderdaad niet zoveel zorgen. Precies wat Coco zegt gebeurt hier vandaag. Ze heeft vanmorgen om 07.00 een grote fles (180/6) leeg. Om 12.00 heeft ze maar 100 cc op ofzo (vriend gegeven, ik heb de fles niet van dichtbij gezien). Straks om 15.00 geef ik nog wel een 120/4 flesje en dan om 19.00 en 23.00 weer een 180/6 fles (ipv 4 x 180/6).
Tja.... prima hoor.

Toch heeft ze haar dag niet helemaal, is heel suf vind ik dus ik hou haar wel in de gaten. Kan wel lekker giebelen O+ maar vanmorgen hing Eva boven haar hoofd gek te doen en normaal hebben ze dan de grootste lol, maar er kon net een lachje vanaf en haar oogjes lachten niet mee. Zieltje. Wij zijn allemaal ziek geweest en we hebben haar darmen natuurlijk de afgelopen drie dagen gepest met die klysma's, dus ik hou het even daarop.
Ze spuugt ook veel.

Maar ze groeit als een tiet (kon dat maar :') ) en haar nieuwe rompers maat 68 zitten nog precies pas. Terwijl broekjes maat 62 nog goed zit. Mevrouwtje met de korte pootjes O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 september 2013 @ 14:40:02 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130703866
Mijn kind ligt hardop te schateren om papa die zijn hand als mobile boven de box houdt en af en toe een beetje met zn vingers beweegt _O-
  zondag 1 september 2013 @ 14:41:00 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130703905
Oei danic.... :{ gauw even naar de huisarts dus, heel verstandig.

:*
pi_130704104
XM, bij borstvoeding is het heeeeeeeel normaal dat je baby niet elke dag evenveel drinkt! De ene dag kan het 500cc zijn en de volgende dag is het 800cc. Sterker nog, dat is altijd zo! Het is dus eigenlijk misschien wel onnatuurlijk dat je Noor elke dag evenveel wil laten drinken. Je baby regelt dat altijd gewoon zelf, dat is nu juist ook het relaxte aan borstvoeding, dat je er eigenlijk nooit op hoeft te letten hoeveel je baby binnenkrijgt, want het gaat eigenlijk altijd goed!

Wat anderen ook zeggen, als ze goed plast (en dat hoeft echt niet elke 4 uur een dikke luier te zijn) en daarnaast blij is, dan is dat indicatie genoeg dat het prima gaat met je baby.


Heb je al afspraken om te praten met iemand? Over jezelf?

--

Danic :*

[ Bericht 6% gewijzigd door bellelena op 01-09-2013 15:57:15 ]
pi_130704135
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind ligt hardop te schateren om papa die zijn hand als mobile boven de box houdt en af en toe een beetje met zn vingers beweegt _O-
*;

Nin vindt dat ook gaaf, als ik met m'n hand boven haar hang en m'n vingers beweeg O+ Doe ik in bed vaak!

Gulara, wat tof! Enne, die billen zou ik ook doen! Sterker nog, ik denk dat ik (net als Coco) dat gewoon ook ga doen!
pi_130704884
Danic :* goed van je dat je gaat bellen
  zondag 1 september 2013 @ 15:18:54 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130705341
Danic :*
pi_130705701
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef bellelena het volgende:

Heb je al afspraken om te praten met iemand? Over jezelf?
Dat hoop ik! :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Suikertante op 01-09-2013 15:36:34 ]
  zondag 1 september 2013 @ 15:58:36 #255
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130706834
Danic wat klote dat je je zo naar voelt :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130707237
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 september 2013 @ 16:16:24 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130707578
Kijk en hierom is dit forum fantastisch. Hulde danic :*

Hopelijk kun je hier snel iets mee want het klinkt echt heel naar...

En XM gaf al aan dat ze langer met deze onzekerheden kampt maar het nu op Noor betrekt. Dus ergens weet ze wel dat Noor het eigenlijk heel goed doet, net als veel andere kindjes. En dat er óók genoeg kindjes zijn met flinke (opstart)problemen.
  zondag 1 september 2013 @ 16:17:19 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130707626
Lieve Danic, het is goed dat je aan de bel trekt, zeker in combinatie met het niet ongesteld verhaal. Zo'n checklist vind ik altijd een beetje tricky, er zitten een aantal dingen tussen die zeker om extra aandacht vragen maar ik kan zelf bijvoorbeeld ook al een stuk 8 dingen aanwijzen die ook op mij betrekking hebben en ik heb zeker geen ppd (gelukkig). Maar je geeft ook al aan om niet zelf te willen doktoren dus goed dat je morgen naar de ha gaat/belt.

:*
  zondag 1 september 2013 @ 16:18:57 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130707710
Ik herken ook wel erg veel uit het lijstje... Ook bijna alle die jij hebt danic, + nog enkele andere.

Hoop echt dat je huisarts je verder kan helpen danic. Je zo voelen is zo naar en ik herken het volkomen :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 16:27:00 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130708002
En Belle, ik weet dat het kan variëren, maar Noor drinkt eigenlijk altijd zo rond dezelfde hoeveelheid, dus het is nu ineens echt heel anders. Maar goed, we kijken het wel aan of het beter wordt en anders ff woensdag naar het inloopspreekuur oid.

En nee ik heb nog geen afspraak staan, dus het zal nog niet ineens fantastisch gaan met me helaas.

En morgen weer werken. Ik vind het zo erg -O- :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130708140
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik herken ook wel erg veel uit het lijstje... Ook bijna alle die jij hebt danic, + nog enkele andere.

Hoop echt dat je huisarts je verder kan helpen danic. Je zo voelen is zo naar en ik herken het volkomen :*.
:*

quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Kyara het volgende:
Lieve Danic, het is goed dat je aan de bel trekt, zeker in combinatie met het niet ongesteld verhaal. Zo'n checklist vind ik altijd een beetje tricky, er zitten een aantal dingen tussen die zeker om extra aandacht vragen maar ik kan zelf bijvoorbeeld ook al een stuk 8 dingen aanwijzen die ook op mij betrekking hebben en ik heb zeker geen ppd (gelukkig). Maar je geeft ook al aan om niet zelf te willen doktoren dus goed dat je morgen naar de ha gaat/belt.

:*
Ik ben het volkomen met je eens hoor. Heb het opgezocht omdat ik nogal kan doemdenken en dacht dat ik het misschien zwaarder maakte dan het was. De checklist is voor mij meer een hulpmiddel om bij de ha aan te geven waar ik last van heb.
  zondag 1 september 2013 @ 16:32:57 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130708214
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef danic het volgende:
Ik ben het volkomen met je eens hoor. Heb het opgezocht omdat ik nogal kan doemdenken en dacht dat ik het misschien zwaarder maakte dan het was. De checklist is voor mij meer een hulpmiddel om bij de ha aan te geven waar ik last van heb.
Ik wilde het ook zeker niet bagatelliseren hoor. Goed om mee te nemen als je het gesprek aan gaat :*
pi_130708644
Sterkte danic en XM :*

Deze moeke gaat straks weer een uurtje rennen! En dat is maar goed ook want mijn activiteit van vandaag is echt te bedroevend. :') En nog zou ik zo nog een dutje kunnen doen.
pi_130709552
Danic en XM, het lijkt me sowieso verstandig hulp te zoeken. Ongeacht of het wel of geen PPD is, het gaat gewoon niet lekker en het is fijn daar over te kunnen praten.

Over onzekerheid. Gisteren met de kinderarts gebeld over het slechte drinken van Eva en die zei dat ik de huisarts maar moest bellen. Dat wou ik morgen doen maar het gaat nu zo bedroevend, zo slecht heb ik het nog nooit gezien. Nu zou ze last kunnen hebben van de val misschien maar dat weet ik niet. Ik weet niet wat ik nu moet. Ze heeft net 55 gedronken ongeveer en de keren ervoor niet meer dan 70 :{
E.
pi_130709573
Danic, wat naar dat je je zo voelt. En wat goed dat je het zelf herkent een aan de bel trekt! Hier herkende ik het ook, maar ik deed pas wat toen anderen het ook zagen, zelf vond ik het niet belangrijk genoeg.

XM, ze drinkt toch zoveel omdat jij dat vaak wilt? Want je vertelt vaak dat ze zelf niet komt om drinken, dus dan zou ze uit zichzelf misschien/waarschijnlijk minder drinken, in ieder geval op die dagen. Dus misschien is het beeld daardoor ietsje vertekend nu en weet je niet helemaal zeker of ze altijd zelf ook evenveel drinkt? :)
Ik hoop dat je snel ergens terecht kunt! En denk er ook goed over na of het verstandig is om te gaan werken in deze situatie. Je kunt natuurlijk eerst kijken of het helpt als je wat 'afstand' neemt juist door te gaan werken en de zorg voor Noor iets meer uit handen te geven, maar als je merkt dat het er juist erger van wordt, trek dan ook daarvoor ergens aan de bel! :*
pi_130709935
Belle, wil je vertellen wat er bij jou aan de hand is/was (ik heb dat echt even gemist geloof ik).

Spark, hoeveel heeft ze in totaal vandaag gedronken tot nu toe?
pi_130710082
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door bellelena op 01-09-2013 18:43:55 ]
pi_130710096
Danic, 350 in 5 flessen zie ik. Dus een gemiddelde van 70. Normaal zit ze op 6 flessen per dag.
E.
pi_130710126
Tjee Belle, ik las her en der uit je woorden dat het niet zo oke ging maar een ppd.. Heftig :* goed dat je hulp hebt geaccepteerd!
E.
pi_130710145
Oké, dus ze moet nog minimaal 150cc binnen krijgen om aan het minimum intake te voldoen. Ga je dat redden denk je?
Zo ja, dan zou ik het nog aankijken, en anders zou ik bellen. Als je gevoel zegt dat je moet bellen; ook doen! Je moedergevoel liegt niet! :*
pi_130710198
Nee, ik denk dat ze dat niet gaat redden. Als ze zo wakker is ga ik maar temperaturen en weer de kinderarts bellen. En als die niet willen helpen de huisartsenpost. En als die ook niet willen helpen een ander ziekenhuis ;)

Het loopt per dag gestaag af namelijk. Ze heeft ook nog amper plasluiers :{
E.
  zondag 1 september 2013 @ 17:27:38 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130710223
Belle, we voeden volledig op verzoek nu hoor, met dien verstande dat als ze na vier uur nog slaapt, we haar 'wekken' door hydrofiel weg te halen oid.

Maar ze drinkt nu bij elke voeding minder en minder. Beetje vergelijkbare hoeveelheden als bij Spark.

Ik kan er echt zo moeilijk mee omgaan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130710255
E. heeft eerder een tijdje zo weinig gedronken dat ze zelfs na 6 uur nog een praktisch lege luier had. Dat vond de kinderarts niet erg, ze moest de hele dag geen plasluiers hebben gehad voordat het zorgelijk is. Maar als mijn dochter amper plast maak ik me toch best zorgen..
E.
  zondag 1 september 2013 @ 17:32:22 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130710380
Terecht Spark. Ik zou gewoon de hap bellen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 september 2013 @ 17:40:54 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130710669
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Tjee Belle, ik las her en der uit je woorden dat het niet zo oke ging maar een ppd.. Heftig :* goed dat je hulp hebt geaccepteerd!
Nou dit!
  zondag 1 september 2013 @ 17:44:48 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130710799
Ohh fuuuu.. Helemaal overheen gelezen :o. Belle :*.

Moest nog aan je denken net, kwamen langs je woonplaats. Met je mooie Nin O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130711045
Oei dat zijn heftige dingen Belle en Danic... :*
pi_130711556
Belle :*

En spark als de plasluiers ook uitblijven zou ik ook op mijn strepen gaan staan!
pi_130712942
Het geeft niet :)

XM :* Noor doet het heel goed en jullie zijn ook een hele lieve papa en mama voor haar, ik hoop zo dat je onzekerheid wat minder zal worden!
pi_130713094
En nog *O* voor de halfjaardag van Fieder's mini!
  zondag 1 september 2013 @ 19:07:32 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130713747
Belle, Danic, heftig, als je je zo naar voelt. Hoop dat het geen PPD zal zijn.

Ik heb het lijstje van Danic doorlopen, en herken ook een hoop bij mezelf een paar maanden terug. Heb toen na weken modderen uiteindelijk de huisarts gebeld, en een afspraak geeist (een heks van een assistente hier, je moet zowat doodbloeden wil ze een afspraak voor je maken) voor mij en zoon (waarmee het ook niet lekker liep toen, sliep amper). Ik was al in geen 5 jaar bij de huisarts geweest, en dit was een enorme stap, maar ben achteraf blij het toch gedaan te hebben. Gewoon dat iemand objectief naar je luistert was al fijn.

Gelukkig geen PPD hier, wel gestopt met BV toen, kostte me al mijnenergie (nee, niet op advies HA) en toen zoon langzaamaan het beter ging doen, ging ik me ook weer beter voelen. Hoop op betere tijden voor je! :*
pi_130714926
Rot vind ik het, al die depressieve gevoelens.. Je hoort het echt veel :*

De afdeling zei dat we morgen maar een afspraak op de poli moeten maken -O-
Man en ik hebben net besproken dat we toch eigenlijk nog maar weinig vertrouwen hebben in onze kinderarts, al langere tijd niet meer maar soit, het leek oke te gaan. Maar morgen gaat mijn man de poli bellen om dit te bespreken en we gaan een ander ziekenhuis zoeken. Een tijdje geleden hebben we dit al met onze eigen huisarts besproken en die wil een nieuwe verwijsbrief maken als we er met het ziekenhuis niet uitkomen. En aangezien het ziekenhuis niets heeft veranderd nadat we toen onze onvrede hebben geuit, lijkt dit me een mooi moment.
E.
  zondag 1 september 2013 @ 19:34:27 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130714954
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Kyara was dat verslag van de placentaverwijdering zo uitgebreid? Bij mij staat er wel wat over in, maar het is geen lang verhaal ofzo. Meer info over de hechtingen dan over de mpv. 1,5 kg is wel veel zeg Ik had 460 gram!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn klinisch dossier staat ook zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatieverslag is wat uitgebreider:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas staat nergens hoe zwaar de placenta was.
(die 1,5 kg was bij de tweeling he)
pi_130715091
1600 cc bloedverlies Kyara? Veel last van gehad?
E.
pi_130715163
Grappig, kun je die verslagen zo opvragen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130715187
Bij mijn ziekenhuis wel Tico! Door een formulier in te sturen met kopie van ID.
E.
pi_130715642
Spark, ik heb het geloof ik gemist, maar waarom zijn jullie het vertrouwen in de kinderarts kwijt?
  zondag 1 september 2013 @ 19:51:21 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130715738
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef .Sparkling. het volgende:
De afdeling zei dat we morgen maar een afspraak op de poli moeten maken
Man en ik hebben net besproken dat we toch eigenlijk nog maar weinig vertrouwen hebben in onze kinderarts, al langere tijd niet meer maar soit, het leek oke te gaan. Maar morgen gaat mijn man de poli bellen om dit te bespreken en we gaan een ander ziekenhuis zoeken. Een tijdje geleden hebben we dit al met onze eigen huisarts besproken en die wil een nieuwe verwijsbrief maken als we er met het ziekenhuis niet uitkomen. En aangezien het ziekenhuis niets heeft veranderd nadat we toen onze onvrede hebben geuit, lijkt dit me een mooi moment.
Ik kan me dit zo goed voorstellen. Hopelijk hebben jullie een ander ziekenhuis in de buurt waar je snel terecht kunt. :*

Belle :*
  zondag 1 september 2013 @ 19:54:11 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130715879
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef .Sparkling. het volgende:
1600 cc bloedverlies Kyara? Veel last van gehad?
Ja fluxus (was met bevalling M). In verpleegverslag staat dat ik goed mobiliseerde ondanks hb van 4,8 :')
Viel wel mee, slapjes en snel duizelig. Maar ging ook pas op dag 3 aan de wandel (en toen is die hechting ook open gegaan).

Tico, je kan dat gewoon opvragen inderdaad. Ze hebben een kopie van je id en je patientnummer nodig. Heb ook de verslagen van de kinderen opgevraagd dus.
pi_130716083
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spark, ik heb het geloof ik gemist, maar waarom zijn jullie het vertrouwen in de kinderarts kwijt?
We hebben een beetje het gevoel niet serieus genomen te worden. We vinden haar erg passief en niet meedenkend en hebben al zoiets, als we bv zitten met dat ze zo slecht drinkt, dat we niet eens hoeven bellen want ze doen er toch niets mee.
En in de eerste weken hebben we meerdere keren aangegeven in een gesprek dat er veel allergieën voorkomen in de familie. En toen brachten we een eventuele koemelkeiwitallergie ter sprake en zei ze: minimale kans want in jullie beide families komt geen allergieën voor.
We voelen ons er niet prettig bij zo in ieder geval.
E.
pi_130716205
Ah ja, ik had ook fluxus na de ks maar geloof dat ik maar 1100 cc verloren ben. Ik vond ze nog zo paniekerig in het ziekenhuis over naar de wc willen en douchen omdat ze bang waren dat ik flauw ging vallen. Nou, als ik al flauw zou vallen was het omdat ik dacht dat mijn buik zou openscheuren :')
E.
pi_130716638
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja fluxus (was met bevalling M). In verpleegverslag staat dat ik goed mobiliseerde ondanks hb van 4,8 :')
Viel wel mee, slapjes en snel duizelig. Maar ging ook pas op dag 3 aan de wandel (en toen is die hechting ook open gegaan).

Tico, je kan dat gewoon opvragen inderdaad. Ze hebben een kopie van je id en je patientnummer nodig. Heb ook de verslagen van de kinderen opgevraagd dus.
Sorryyyyy ik loop mateloos achter, hoorde dat er gisteren wel om een Daily Olf gevraagd werd, maar ben het hele weekeinde druk geweest met burgerlijke activiteiten als taarten bakken, strandwandelingen en woonkamerverbouwingen, en bovenal met baby spelen na eerste drukke week!

Maar wilde meteen even aanhaken nav fluxusverhaal. Had het namelijk ook, 1800 cc, hb van 4,3. Heb na bevalling vernomen dat je voor een eventuele volgende bevalling dat een indicatie hebt, maar weet niet of dat een medische indicatie is (dus geen verloskundige) of alleen een plaatsindicatie (dus sowieso in ziekenhuis). Weet een van jullie dat?

Was door fluxus trouwens echt heel slap en zie ook achteraf op foto's ook dat ik heel bleek was. Was wel 12 uur na bevalling thuis, en de taxi wilde niet tot onze deur rijden, dus heb met een katheter, heel veel hechtingen en hb van 4,3 iets van 600 meter door stad moeten lopen. :N Verloskundige was not amused toen ze het hoorde en wilde de taxi-dienst nog bellen.
pi_130716883
Ik had bij de eerste een fluxus van 2500 cc en moest me in het begin van de tweede zwangerschap melden bij de gyn. Daar zou worden besproken wat voor een indicatie het zou worden. Ze zeiden dat het ws begeleiden door de verloskundige zou worden tot aan 36 weken oid.
*poef* nu is het weg
pi_130716943
En HOI allemaal! Vind het soms lastig hier te reageren met alleen maar lyrische verhalen, als ik hoor dat er toch nog een groot aantal is dat het zo zwaar heeft. :@
Hopelijk weet eenieder snel de opwaartse lijn te bereiken, het is zo leuk op de roze wolk!

Miste Mineola ook al bij het bijlezen! Mineola en Mini-ola, waar zijn jullieeeee?

Spees, hoe is het nu in de buurt?

Ik zag de twins van Kyara samen los gaan!

En een flessenstruggle bij...As volgens mij? Heel herkenbaar, mijne heeft dat dus ook als ze overdag de fles krijgt (borst gaat wel beter). Duurt dan ook echt 20 minuten en als ze hem dan heeft gaat het wel okee. Maar zover komt het niet altijd. Daardoor drinkt ze eigenlijk heel weinig als ik er niet ben (anders krijgt ze de borst). Wel lastig, want water/thee enzo gaan er ook niet in. Gelukkig fruit wel prima en benut ze 's nachts alle tijd om bij te drinken ;)

Oh, en Kwisted, pffff, toch wel naar nieuws. Wel opmerkelijk dat je het zelf al leek aan te voelen? Ik duim heel erg dat je snel negen hele maanden mag genieten :)

En nog een halfjaardag! Gefeliciteerd L.!
pi_130717029
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had bij de eerste een fluxus van 2500 cc en moest me in het begin van de tweede zwangerschap melden bij de gyn. Daar zou worden besproken wat voor een indicatie het zou worden. Ze zeiden dat het ws begeleiden door de verloskundige zou worden tot aan 36 weken oid.
En is dat uiteindelijk ook zo gegaan? Of was er nu al eerder reden om naar gynaecoloog te gaan? Ik hoop echt heel erg dat ik nog bij verloskundige mag bevallen oooooit in de niet-nabije toekomst.
pi_130717257
het bleek dat ik een of andere antistof in mijn bloed had waardoor ik onder controle bij de gyn was. Die stof kon een hartritmestoornis bij Luuk veroorzaken. Ik moest wekelijks naar de gyn.
*poef* nu is het weg
  zondag 1 september 2013 @ 20:25:12 #297
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130717494
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef Olf het volgende:
Maar wilde meteen even aanhaken nav fluxusverhaal. Had het namelijk ook, 1800 cc, hb van 4,3. Heb na bevalling vernomen dat je voor een eventuele volgende bevalling dat een indicatie hebt, maar weet niet of dat een medische indicatie is (dus geen verloskundige) of alleen een plaatsindicatie (dus sowieso in ziekenhuis). Weet een van jullie dat?

Ik heb begrepen dat het een plaatsindicatie zou worden.
In mijn geval ook door de pre-eclampsie en mpv. Dus 3x plaatsindicatie. Maar goed, ik werd ook medisch door gemelli zwangerschap.

Ik moest sowieso wat langer in het ziekenhuis blijven dus dat scheelde.

Maar ik moet wel zeggen dat ik me na de ks een stuk beter voelde :@
pi_130717984
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat het een plaatsindicatie zou worden.
In mijn geval ook door de pre-eclampsie en mpv. Dus 3x plaatsindicatie. Maar goed, ik werd ook medisch door gemelli zwangerschap.

Ik moest sowieso wat langer in het ziekenhuis blijven dus dat scheelde.

Maar ik moet wel zeggen dat ik me na de ks een stuk beter voelde :@
mpv is manuele placentaverwijdering? Dat had ik dus ook, maar dat an sich is dus ook al aanleiding voor een plaatsindicatie? Het is me allemaal wel verteld volgens mij maar ik was totaaaal niet bezig met ook maar de gedachte aan een eventuele volgende bevalling. :@
  zondag 1 september 2013 @ 20:42:43 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130718667
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Olf het volgende:
mpv is manuele placentaverwijdering? Dat had ik dus ook, maar dat an sich is dus ook al aanleiding voor een plaatsindicatie? Het is me allemaal wel verteld volgens mij maar ik was totaaaal niet bezig met ook maar de gedachte aan een eventuele volgende bevalling.
:D

Ja, mij is verteld dat dat inderdaad ook reden is voor een plaatsindicatie. Bij beiden geldt dat het nog een keer kan gebeuren en dan wil je dus liever alvast in het ziekenhuis zijn. Maar aangezien het om een plaatsindicatie gaat, kun je wel gewoon met een vk bevallen en ben je dus ook onder controle bij een vk dus dat krijg je dan wel uitgelegd als je je daar weer aanmeld.
pi_130719409
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Kyara het volgende:

[..]

In mijn klinisch dossier staat ook zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatieverslag is wat uitgebreider:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas staat nergens hoe zwaar de placenta was.
(die 1,5 kg was bij de tweeling he)
Ja dat vermoedde ik al, dat dat bij de tweeling was :D
Wat een uitgebreid verslag zeg, ook in hele normale zinnen, dan wordt het wel heel echt ineens. Dat je het je voor kunt stellen.
Hier 1350 cc bloedverlies maar had nog een normaal hB. Van de narcose had ik naar mijn idee meer last. Ik heb eerst Floradix gebruikt maar toen ik na een paar dagen ijzer (of wat is het, van die tabletjes) mocht slikken voelde ik me wel ineens een stuk beter!

Bij een MPV is de kans dat het nog eens gebeurt groter (niet omdat je het al eens hebt gehad dat er iets is veranderd in je lichaam, maar omdat je mensen hebt die minder kans hebben, en mensen die meer kans hebben en blijkbaar behoor jij dan tot die laatste, mijn hemel ik krijg het gewoon niet duidelijker uitgelegd!). Dus wat Kyara zegt eigenlijk :+
pi_130719605
En afknijpen maar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')