abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 oktober 2002 @ 01:03:49 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_6498300
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 01:01 schreef Fratz het volgende:

[..]

oeps, tiepvauwtje, ik bedoelde dat zij daar stage heeft gelopen als leerkracht...hehehe, snorry..!


ah *snapt*
grappig
vorig jaar toevallig? want toen liep ik daar ook rond
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2002 @ 01:04:42 #152
34726 Fratz
Max
pi_6498309
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 01:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:

ah *snapt*
grappig
vorig jaar toevallig? want toen liep ik daar ook rond


nee het is al langer geleden, ze is namelijk alweer twee jaar aan het werk! wel geinig!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 14 november 2002 @ 00:26:38 #153
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6791755
hehe het was weer fietslicht controle vanavond

ik reed richting de Aweg, langs avond winkel "Casper", roept een mij onbekend (mobiel ingesprek) meisje tegen mij "daar staat politie verderop". Het drong niet meteen door, maar toen idd afgestapt en verder gelopen, en yep.. ik zag ze staan bij de Aweg

Daar dus voorbij en niet meteen weer op de fiets dacht ik, dus verder lopen en inderdaad.. om de hoek bij de Eendrachtskade stond een groepje van 5(!) agenten, zag ze net iemand aanhouden. Rustig voorbij lopen met fiets aan de hand en een paar meter verder kon ik nog 2 keer een tegemoetkomende fietser waarschuwen overduidelijk in het zicht van politie trouwens, kan je daar ook een boete voor krijgen?

dus aan onbekende meisje dank voor de waarschuwing! heeft weer 3 mensen een boete gescheeld

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2002 @ 22:04:35 #154
34726 Fratz
Max
pi_6808592
quote:
Op donderdag 14 november 2002 00:26 schreef BdR het volgende:
hehe het was weer fietslicht controle vanavond

ik reed richting de Aweg, langs avond winkel "Casper", roept een mij onbekend (mobiel ingesprek) meisje tegen mij "daar staat politie verderop". Het drong niet meteen door, maar toen idd afgestapt en verder gelopen, en yep.. ik zag ze staan bij de Aweg

Daar dus voorbij en niet meteen weer op de fiets dacht ik, dus verder lopen en inderdaad.. om de hoek bij de Eendrachtskade stond een groepje van 5(!) agenten, zag ze net iemand aanhouden. Rustig voorbij lopen met fiets aan de hand en een paar meter verder kon ik nog 2 keer een tegemoetkomende fietser waarschuwen overduidelijk in het zicht van politie trouwens, kan je daar ook een boete voor krijgen?

dus aan onbekende meisje dank voor de waarschuwing! heeft weer 3 mensen een boete gescheeld


ze zijn echt de hele week al aan het controleren, ik was woensdag vrij en ik ging de stad in, nou in de oosterstraat stonden twee moteragenten mooi fietsers te bekeuren die vanaf de verkeerde kant de straat inreden. ik was blij dat ik die dag met de auto was, ik rij daar meestal ook verkeerd met de fiets!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6878292
* Xebrozius wil graag toegevoegd worden op de kaart van groningen....

Peizerweg - Zeeheldenbuurt

muchas bedankjes

pi_6878309
No probs... Kom je dan ook wat vaker hier spemmen posten?
The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 19 november 2002 @ 00:46:42 #157
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_6878341
Hoornsemeer
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2002 @ 12:58:23 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6903633
Red de Hommels!!

Stadse hommels sterven de hongerdood

Giftige nectar is niet de oorzaak dat soms grote hoeveelheden hommels dood neervallen onder lindebomen. Bestrijdingsmiddelen spelen daarbij ook geen rol. De rondlijvige insecten sterven door energiegebrek omdat ze te weinig voedsel krijgen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Wetenschapswinkel biologie van de Rijksuniversiteit Groningen.

Vroeg in het najaar liggen soms wel honderden dode hommels onder zilverlindes of klimlindes. Ongeruste natuurliefhebbers vroegen zich af hoe dat komt. Biologiestudente Willemien Kleefsman ontdekte dat een te grote concurrentie van de honingbij een belangrijke rol speelt bij de massale sterfte.

Hommels hebben door hun vorm en het gebruik van hun vliegspieren meer energie nodig om nectar te vergaren dan bijen. Op plekken met weinig bloesem leggen de hommels het daarom af tegen hun concurrenten. Dat is met name zo op plaatsen met weinig lindebomen, zoals stadspleinen en -parken. Door het tekort aan nectar hebben de hommels geen kracht meer om verder te vliegen. Ze kruipen met hun laatste restje energie van bloem tot bloem, tot ze uiteindelijk dood neervallen.

Honingbijen, die in groten getale worden gehouden door imkers, hebben minder energie nodig en kunnen ook altijd terugvallen op de voedselvoorraad in de 'kast'.

Volgens Manja Kwak, hommeldeskundige bij de afdeling plantecologie van de RUG, zijn er twee manieren om de hommels te helpen. "We kunnen voor voldoende bloeiende gewassen zorgen of minder honingbijen houden. Die komen hier van nature eigenlijk niet eens voor. Maar dat punt ligt heel gevoelig bij de imkers."

  † In Memoriam † woensdag 20 november 2002 @ 22:50:02 #159
34726 Fratz
Max
pi_6915112
quote:
Op woensdag 20 november 2002 12:58 schreef Loedertje het volgende:
Red de Hommels!!
-knip-
dat zegt me nou helemaal nix he, die hommels!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6915594
quote:
Op woensdag 20 november 2002 12:58 schreef Loedertje het volgende:
Red de Hommels!!

-knipje-


Mijn God... Je verwacht een boel dingen, maar dit? Arme hommeltjes...
The prettiest people do the ugliest things
pi_6917849
Ff een vraagje... Wie gaat wat doen met oud en nieuw? Is er bij jou in de wijk/straat/portiek een leuk feest/vuur/bijeenkomen? Blijf je thuis bij friends/familie/liefde/huisdieren? Zit je in het buitenland/gevang/café? Of kan het hele gegeven je geen hol schelen?

Zelf heb ik de uitnodiging staan om bij vrienden in Assen naar een 'sprookjesfeest' te gaan. Lijkt me leuk, hoewel men wel verwacht dat ik verkleed kom... Bij mij achter de flat (vlakbij Station Noord) verwacht ik weer meerdere 'open' haarden. Nou heb ik nog aardig wat stuff in mijn berghok staan dat weg moet...

The prettiest people do the ugliest things
  † In Memoriam † donderdag 21 november 2002 @ 01:47:58 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6918108
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:50 schreef Fratz het volgende:

[..]

dat zegt me nou helemaal nix he, die hommels!


Heb vandaag eens goed gekeken maar ik xie nergens bergjes dooie hommels...


vinnut wel zielig..

  † In Memoriam † donderdag 21 november 2002 @ 21:49:17 #163
34726 Fratz
Max
pi_6932728
quote:
Op donderdag 21 november 2002 01:26 schreef Khalein het volgende:
Ff een vraagje... Wie gaat wat doen met oud en nieuw? Is er bij jou in de wijk/straat/portiek een leuk feest/vuur/bijeenkomen? Blijf je thuis bij friends/familie/liefde/huisdieren? Zit je in het buitenland/gevang/café? Of kan het hele gegeven je geen hol schelen?

Zelf heb ik de uitnodiging staan om bij vrienden in Assen naar een 'sprookjesfeest' te gaan. Lijkt me leuk, hoewel men wel verwacht dat ik verkleed kom... Bij mij achter de flat (vlakbij Station Noord) verwacht ik weer meerdere 'open' haarden. Nou heb ik nog aardig wat stuff in mijn berghok staan dat weg moet...


goeie vraag zeg, ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht...
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6932992
In de stad is toch nooit wat te doen met oud en nieuw, ja in de martinihal/plaza of palace, maar daar vind ik weer niets aan.. meestal is het bij vrienden in de stad.. vorig jaar in een oude school oud en nieuw gevierd, erg leuk.. maar we zien het wel.. ik kreeg net een aanbieding om naar Utrecht te komen maar we zien wel.
Ik ben trouwens op zoek naar een kamer in Groningen, ik moet uit mijn huisje.. ik sta wel ingeschreven bij de woningcorporatie, maar dat kan nog wel even duren.. (nu een dik jaar ingeschreven). Vriendin van me heeft afgelopen maandag gekraakt.. misschien nog gezien op tv-noord.. Warmhousestraat ofzo.. misschien moet ik dat ook maar doen uit pure noodzaak
pi_6933152
Shit ik woon te ver van groningen af om hier te mogen posten
pi_6933206
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:07 schreef -Mk- het volgende:
Shit ik woon te ver van groningen af om hier te mogen posten
Zuidhorn moet ook kunnen toch..alleen pas je niet op de kaart.. Zuidhorn is het daar leuk oud en nieuw vieren.. ?
pi_6933268
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:09 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Zuidhorn moet ook kunnen toch..alleen pas je niet op de kaart.. Zuidhorn is het daar leuk oud en nieuw vieren.. ?


Weet ik niet, ik woon er nog maar 4 maanden.. Maar ik denk dat het niet leuk is, het dorp is ook niet dat je zegt van Wauw, wat leuk hier

Nee dan was buitenpost leuker...

  donderdag 21 november 2002 @ 22:11:08 #168
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_6933272
Alles goed verder met de stad?

Met oud en nieuw is er idd niet veel bijzonders geloof ik

Je zou natuurlijk met alle FokGroningers het gezellig kunnen maken

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_6933450
ik geloof dat er weinig fanatieke groningse slowchatters hier komen.. maar je kunt t proberen..
pi_6933457
Vorig jaar zijn we met een heel stel naar de Troubadour geweest; daar was beneden een 80's Disco Danceparty.

Vreselijk gelachen, gezopen en gedanst; echt een supersfeertje....
Dus ik hoop dat ze dit dit jaar weer doen!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 21 november 2002 @ 22:27:40 #171
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_6933760
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:17 schreef Mereltje het volgende:
ik geloof dat er weinig fanatieke groningse slowchatters hier komen.. maar je kunt t proberen..
Sorry, ik kan er helaas niet bij zijn Beetje te ver hoor
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_6934066
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:07 schreef -Mk- het volgende:
Shit ik woon te ver van groningen af om hier te mogen posten
Zo... Heb je hier nou ook eens een keer gepost?
The prettiest people do the ugliest things
pi_6934093
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:17 schreef Mereltje het volgende:
ik geloof dat er weinig fanatieke groningse slowchatters hier komen.. maar je kunt t proberen..
Klopt... Men wel graag op de kaart, maar met elkaar chatten?

The prettiest people do the ugliest things
pi_6934745
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:39 schreef Khalein het volgende:

[..]

Klopt... Men wel graag op de kaart, maar met elkaar chatten?


Gelukkig ben jij er nog he maar af en toe een nieuwtje van de stad kan geen kwaad.. Oja die tuttebel van de SP in Groningen komt hoogstwaarschijnlijk in de 2e kamer.. Rosita van Gijlswijk.. als we de peilingen mogen geloven.. niets tegen de SP maar ik heb een keertje een verhaal van haar gehoord, wat ik toch wel zo slecht vond
pi_6935923
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:57 schreef Mereltje het volgende:
Gelukkig ben jij er nog he maar af en toe een nieuwtje van de stad kan geen kwaad.. Oja die tuttebel van de SP in Groningen komt hoogstwaarschijnlijk in de 2e kamer.. Rosita van Gijlswijk.. als we de peilingen mogen geloven.. niets tegen de SP maar ik heb een keertje een verhaal van haar gehoord, wat ik toch wel zo slecht vond
Alsof ik hier zoveel kom...

Ik heb nog niet echt veel vernomen van mevrouw Gijlswijk. De SP dumpt bij mij wel voor elke verkiezing iets in de bus, maar daar haal ik niet genoeg uit. Op hun site staat meer, maar weer niet genoeg over Gijlswijk. Wat was er slecht aan haar verhaal? Of leent deze vraag zich niet voor een kort antwoord?

The prettiest people do the ugliest things
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')