abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:26:34 #251
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_136411437
Je hebt mij in ieder geval niet mee :D Ik zie de andere vier wel als slachtoffer van dat collectief, maar Alison... neuh, die heeft het toch aardig op zich afgeroepen. De ellende ontlopen door je eigen dood maar in scene te zetten (nou ja, in stand te houden) maakt het er allemaal ook niet sympathieker op.
pi_136411628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef babette21 het volgende:
Ik kom dat soort berichten ("hij kan het niet zijn want het is te snel, de serie loopt nog te lang door") overal tegen, maar ik kan me daar niet in vinden. De wetenschap dat hij het is maakt het verhaal toch niet minder boeiend? Werd juist tijd voor een beetje helderheid, en nu kunnen we tenminste nog een stuk van zijn perspectief meepakken. Plus: hij is overduidelijk niet alleen, dus wie hoort erbij? (Jason, obviously) Nee hoor, van mij mag hij het zijn, kom maar door met die antwoorden!

(oh en Wren is onschuldig, díe wordt juist teveel in de verdachtenhoek gezet!)
Nee dat zeg ik ook, maar de manier waarop het gebracht is was een totale anticlimax. Ja we zagen Ezra in een hoodie in Ravenswood maar de feiten werden daarna heel rustig gebracht. Als we hem bijvoorbeeld destijds zagen in zijn lair actief de Liars volgen was het veel krachtiger.
Trouwens wel een interessant idee, eerst was er de MonA cycle, nu de EzrA cycle, volgende keer AriA? Zou wel tof zijn als AriA voor A moet gaan werken zodat ze EzrA bijvoorbeeld kwijt kan schulden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136411666
Nuja ik neem aan dat zij vreesde voor haar leven.. Wie weet hoelang A- haar al terroriseerde..
En nu zo bang en constant op de vlucht..

Toch gek dat de almachtige A- haar nog altijd niet heeft gevonden :P

Ravenswood volg ik niet meer dus wellicht mis ik wel belangrijke stukjes informatie..
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:41:37 #254
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_136412161
Alison was 15 toen ze ervoor koos om te verdwijnen, beetje onrealistisch om het dan op eigen houtje te willen gaan uitzoeken ipv gewoon naar je ouders en/of school en/of politie en/of vriendinnen te gaan. Ze heeft de problemen eerst op zichzelf afgeroepen en daarna alleen maar groter gemaakt. Dat ze maar heel ver weg mag vluchten en haar problemen lekker met zich mee mag nemen. (Ik ben geen fan, valt het op? :') Het is ook zo'n vreselijk ongeloofwaardig personage!)

Ik snap niet waarom zoveel mensen Aria als verdachte blijven zien, ik zie echt alleen maar een enorm naief grietje die non-stop in de praatjes van die kwijlebal trapt - en ja dat vond ik ook al voor de Ezra-is-niet-pluis onthulling.

Aan Ravenswood mis je niets, staat sinds de pilot los van PLL. Alleen Hanna kwam in de laatste aflevering weer eens langs, die weet nu dat Miranda dood is en Caleb dus niet vreemd gaat, en is weer soort van vriendjes met Caleb.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 19:43:34 #255
382129 crew  Donna
pi_136412230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef babette21 het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen Aria als verdachte blijven zien, ik zie echt alleen maar een enorm naief grietje die non-stop in de praatjes van die kwijlebal trapt - en ja dat vond ik ook al voor de Ezra-is-niet-pluis onthulling.
Same here. Ik ben niet echt Aria fan..
pi_136413212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef babette21 het volgende:
Alison was 15 toen ze ervoor koos om te verdwijnen, beetje onrealistisch om het dan op eigen houtje te willen gaan uitzoeken ipv gewoon naar je ouders en/of school en/of politie en/of vriendinnen te gaan. Ze heeft de problemen eerst op zichzelf afgeroepen en daarna alleen maar groter gemaakt. Dat ze maar heel ver weg mag vluchten en haar problemen lekker met zich mee mag nemen. (Ik ben geen fan, valt het op? :') Het is ook zo'n vreselijk ongeloofwaardig personage!)

Ik snap niet waarom zoveel mensen Aria als verdachte blijven zien, ik zie echt alleen maar een enorm naief grietje die non-stop in de praatjes van die kwijlebal trapt - en ja dat vond ik ook al voor de Ezra-is-niet-pluis onthulling.

Aan Ravenswood mis je niets, staat sinds de pilot los van PLL. Alleen Hanna kwam in de laatste aflevering weer eens langs, die weet nu dat Miranda dood is en Caleb dus niet vreemd gaat, en is weer soort van vriendjes met Caleb.
Niet zoveel nadenken erover. Dat verpest het plezier :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:29:53 #257
403520 Sway-
La vie est belle
pi_136421387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:35 schreef babette21 het volgende:
And we're back on track! Toffe aflevering wel, leuk om nu ook steeds meer het perspectief vanuit Alison en Fitz te zien. Lijkt me nu toch wel duidelijk dat Fitz echt niet pluis is. En hij heeft een handlanger, ik denk zelf aan Jason (hij was toch de fotograaf in het verhaal, met die eigen doka waar toen al die freaky foto's hingen?). Wren wordt naar mijn idee alleen opnieuw als pion ingezet.

Spencer op het goede spoor en tegelijk helemaal wacko van de pillen is tof (behalve dat het nergens op slaat dat zij ADHD zou hebben), zie nu al voor me dat ze gelijk heeft maar niet geloofd wordt doordat ze aan die troep zit. Hanna als detective is ook vermakelijk, beduidend minder irritant als een paar afleveringen terug.
Ze heeft ook geen ADHD, daarom is t effect averechts en dus een drug. :P
pi_136423070
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ze heeft ook geen ADHD, daarom is t effect averechts en dus een drug. :P
Nee zo werkt dat niet. De drug werkt voor iedereen hetzelfde, het zorgt ervoor dat je beter kan focussen en concentreren en wakker blijft. Dat eerste kunnen 'normale' mensen sowieso al, voor ADHD'ers is dat waarvoor het gebruikt wordt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:08:38 #259
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_136423439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Sway- het volgende:
Ze heeft ook geen ADHD, daarom is t effect averechts en dus een drug. :P
Snap ik, maar volgens haar papieren heeft ze het wel. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Markeerstift het volgende:
Nee zo werkt dat niet. De drug werkt voor iedereen hetzelfde, het zorgt ervoor dat je beter kan focussen en concentreren en wakker blijft. Dat eerste kunnen 'normale' mensen sowieso al, voor ADHD'ers is dat waarvoor het gebruikt wordt.
Ritalin heeft het effect van Speed als het geslikt wordt door iemand die geen ADHD heeft. Daarom doet het 't ook zo goed op de zwarte markt. :)

(edit: kon er overigens niet uit opmaken dat ze specifiek aan de ritalin zat, mijn ADHD-opmerking sloeg op wat er in dat dossier stond)
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:17:30 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_136423822
Aflevering was wel goed. Wel super voorspelbaar..helemaal met Spencer. Nogal voorspelbaar dat ze straks niet geloofd word door haar verslaving.

Ezra is duidelijk een bad Guy maar hij is zo duidelijk A dat hij het niet is. Het is te duidelijk. Weet niet precies wat hij dan wel is maar een ding is voor mij zeker niet..en dat is A.

Als hij A is dan zou het ook niet mogelijk hoeven te zijn om die gast aan het eind van de aflevering nog steeds met handschoenen en muts te tonen...

Verder probeer ik niet teveel na te denken over deze serie want dat heeft toch geen zin. Iedereen is wel verdacht en er zijn hints te vinden voor alle theorieën. Ezra kan ook een twin hebben. Of een persoonlijkheidsstoornis. De serie is gewoon niet altijd logisch en ondertussen zijn er veel te veel karakters in de serie die verdacht zijn of achter de meiden aanzit.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_136423890
Zij zal wel adderall slikken..


Die poster met twins was wellicht wel een clue :P
pi_136424553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef babette21 het volgende:

[..]

Snap ik, maar volgens haar papieren heeft ze het wel. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

[..]

Ritalin heeft het effect van Speed als het geslikt wordt door iemand die geen ADHD heeft. Daarom doet het 't ook zo goed op de zwarte markt. :)

(edit: kon er overigens niet uit opmaken dat ze specifiek aan de ritalin zat, mijn ADHD-opmerking sloeg op wat er in dat dossier stond)
Dat weet ik dat het bij dezelfde groep als Speed hoort, maar voor een ADHDer is dat niet anders ;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:48:25 #263
403520 Sway-
La vie est belle
pi_136425060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat niet. De drug werkt voor iedereen hetzelfde, het zorgt ervoor dat je beter kan focussen en concentreren en wakker blijft. Dat eerste kunnen 'normale' mensen sowieso al, voor ADHD'ers is dat waarvoor het gebruikt wordt.
Ja, klopt wat je zegt maar zoals babette21 al zei, wordt het ook echt als drug gebruikt. Wist alleen niet meer welke, maar dat heeft mijn huisarts ooit verteld.
pi_136426538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij zal wel adderall slikken..

Die poster met twins was wellicht wel een clue :P
Les Petites Jeunes bedoel je? Zo had ik er eigenlijk nog niet overig gehad. Vond het wel een grappige verwijzing naar de knappe kleine leugenaars.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136427387
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Les Petites Jeunes bedoel je? Zo had ik er eigenlijk nog niet overig gehad. Vond het wel een grappige verwijzing naar de knappe kleine leugenaars.
Ja en twins... dat sloeg weer op de verhaallijn uit de boeken wbt Ally en haar twin. :s)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:02:20 #267
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_136474958
OMG you guys.... Ik zat net na te denken over wie die gene kan zijn die de foto's maakt voor Ezra.
En toen dacht ik ineens aan:


Hij is immers fotograaf !!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Don't call me Shirley
pi_136478034
Of Aria want die werkt als bijbaan voor die fotografe.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:22:50 #269
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_136479393
Of Jason, want die heeft z'n eigen doka en maakte eerder freaky foto's van Aria :7
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:16:47 #270
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_136486080
Oh ja.... ik dacht ik heb iets fantastisch ontdekt! Jason zou natuurlijk ook kunnen, Aria wil ik gewoon niet geloven :$...
Don't call me Shirley
pi_136623773
Deze aflevering :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:19:51 #272
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_136624967
Ik vond 'm eigenlijk best vermakelijk :@ Ik wist dat het grotendeels film noir zou zijn dus mijn verwachtingen lagen laag, maar vond 'm toch wel geinig (en goed gemaakt). Beetje jammer alleen dat er zo een half uur verloren is gegaan aan "gedachtenspinsel", weinig concrete plotontwikkeling.
pi_136625673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef RenRen- het volgende:
Deze aflevering :')
Ja doei.
pi_136625886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:19 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 'm eigenlijk best vermakelijk :@ Ik wist dat het grotendeels film noir zou zijn dus mijn verwachtingen lagen laag, maar vond 'm toch wel geinig (en goed gemaakt). Beetje jammer alleen dat er zo een half uur verloren is gegaan aan "gedachtenspinsel", weinig concrete plotontwikkeling.
Ik niet, ik wacht altijd tot het dinsdag is en dan download ik de nieuwe aflevering :') Ik vond het vermoeiend, want ik wist toch wel dat het niet echt was omdat Spencer waarschijnlijk high was van die pillen, dus. Ja. Nee.

Ik vind de kostuums gaaf, maar daarom kijk ik de serie niet. Ik weet nu wel dat Aria volgende week een ugly cry gaat doen. Ben benieuwd.
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:28:56 #275
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136637296
Bah, ik vind die zwart wit scenes gewoon zo nutteloos en niets extra's s toevoegen aan PLL.....Doe maar gewoon normaal! Lijkt op een serie opvulling.

Ga ik nu de rest kijken (ben op 10 minuten)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')