abonnement Unibet Coolblue
pi_130442781
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef Wolken het volgende:

[..]

Potje bowlen?!? Pure ernst was het. Huilende mannen, geknakte ego's, en kilo's testosteron hebben we het over.
Maar hebben de anderen dit ook zo ervaren, of alleen jij?
pi_130444758
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:28 schreef undeclinable het volgende:

[..]

Maar hebben de anderen dit ook zo ervaren, of alleen jij?
:Y Maar die beschrijving gaat eigenlijk voor elke Fok!-meet op.

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in Noordwijk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in Groningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Schaatsen Deventer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 Amsterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 9 November 2013 - Thé drink meet bij Splash
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter Efteling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:43:20 #228
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130445816
Mijn foto's staan in ieder geval op FB!
Nu nog even kijken hoe ik ze hier ga krijgen ;)
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
pi_130446078
Zet iig hier geen foto's neer waar anderen opstaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130446207
Er gaan echt veel mensen hun gewisse dood tegemoet volgende week.
Valt mij tegen, had toch wel een grootschalige sekte verwacht...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_130446706
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef freshy98 het volgende:
Er gaan echt veel mensen hun gewisse dood tegemoet volgende week.
Valt mij tegen, had toch wel een grootschalige sekte verwacht...
sorry ik moet de winter efteling nog halen :D
pi_130448190
Hi... die pubquiz... wat zijn de tijden daarvan?
pi_130449538
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

sorry ik moet de winter efteling nog halen :D
Ik ook. En met reïncarnatie moet dat lukken ;)

Hmm, volgens mij heb ik dit niet helemaal goed doorgedacht.
Ik geloof niet in sprookjes...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_130450469
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Thijs, wanneer verschijnt je verslag? :P
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

jah ik wil lezen wat ik heb gemist :'(
Ik ben net terug van een motorritje. Verslag volgt vanavond in alle waarschijnlijkheid :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130450887
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Ik ben net terug van een motorritje. Verslag volgt vanavond in alle waarschijnlijkheid :)
prioriteiten stellen he

dat zijn minpunten 8-)

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Ik ook. En met reïncarnatie moet dat lukken ;)

Hmm, volgens mij heb ik dit niet helemaal goed doorgedacht.
Ik geloof niet in sprookjes...
wacht maar tot we met z'n alle het sprookjesbos ingaan :+
pi_130451050
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef mutsieflutsie het volgende:wacht maar tot we met z'n alle het sprookjesbos ingaan :+
Ik doe gewoon mijn ogen dicht. Dan bestaat het ook niet :)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_130454019
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

prioriteiten stellen he

dat zijn minpunten 8-)

Krijg ik nou straf? :+

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Ik ook. En met reïncarnatie moet dat lukken ;)

Hmm, volgens mij heb ik dit niet helemaal goed doorgedacht.
Ik geloof niet in sprookjes...
Het kabinet wel, daarom gelooft niemand meer in het kabinet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130454506
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Krijg ik nou straf? :+

mocht je willen :+
pi_130454758
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:11 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

mocht je willen :+
Eigenlijk niet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130455738
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :P
nee ik geef niet alleen lijfstraffen :@
pi_130455912
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

nee ik geef niet alleen lijfstraffen :@
Wat voor straf dan nog meer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130456069
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

nee ik geef niet alleen lijfstraffen :@
Dan wil ik er nog wel even over nadenken.
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat voor straf dan nog meer?
Daar ben je veel te jong voor tijnbrein.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130456153
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan wil ik er nog wel even over nadenken.

[..]

Daar ben je veel te jong voor tijnbrein.
In dat geval, vertel op
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130458287
Verslag van de bowlingmeet in Nijmegen.
Datum: 24 augustus 2013.
Plaats: Bij Olround Bowling in Nijmegen.

Onder een deken van wat lichte regen begaf ik mij in mijn auto richting Nijmegen waar een grote groep eindelijk eens met een stel zware ballen mocht spelen. Aangekomen binnen de stadsgrenzen van Nijmegen werd me weer eens duidelijk dat ik de stad niet echt gemist had. Men neme een tweetal verkeerspleinen zonder duidelijke tekens en een situatie waarin bijna een ongeluk werd veroorzaakt omdat er voor 3 partijen ineens groen licht was. Gelukkig kwam ik zonder kleerscheuren aan bij het bowlingcentrum (ja natuurlijk, anders zat je dit nu niet te lezen).

Ik parkeerde mijn stalen ros en ik zag onmiddellijk het lachende gezicht van Stranger1234 die nog in zijn auto wat aan het spelen was. Veel tijd om hem goed te begroeten had ik niet voordat een of ander iemand zijn auto tussen ons in manoeuvreerde. Toen de persoon uitstapte bleek dit niemand minder te zijn dan Archie, en het eerste nieuwe gezicht voor de meet was een feit. En niet veel later kwam sylvesterrr ook aanlopen, en zo groeide de groep gestaag. Het duurde dan ook niet lang voordat ronaldve aankwam rijden, gevolgd door RedFever007 en Comp_Lex. Het regende een klein beetje en we besloten binnen op de rest te wachten.

Terwijl sylvesterrr wat probeerde te regelen met een der werknemers, kwamen Filatelistfetisjist en GM86 binnenlopen om zich bij ons te voegen. We besloten alvast teams te maken (omdat we anders te lang moesten wachten op Wolken en de_nachtwacht) en aldus geschiedde. Ik vond mij in het team met RedFever007, Comp_Lex en Filatelistfetisjist. Nu mochten we nog van die leuke bowlingschoenen aantrekken en kon de pret beginnen. Nouja, bijna dan omdat we, sociaal als we waren, nog wachtten op de overgebleven twee deelnemers.

Gelukkig duurde het niet lang voordat ze zich bij ons voegden en kon er gebowld worden. Vele keren wisten de ballen de kegels (of pins) te raken en aan elke kant vielen er strikes, spares en andere termen. Speciaal voor Wolken werden er op de baan hekjes voor de goten geplaatst zodat ze zich niet hoefde te schamen als er eens bal in de goot belandde. Veel haalde het niet uit want de scores logen er niet om. Ik vond mijzelf steevast op de derde plaats, en ik verdenk er nog steeds een paar van professionals te zijn.

Tegen het einde van het spel werden de teams nog even gehusseld en was er een degelijk verschil in kunde te bespeuren. Dit mocht de gezelligheid echter niet drukken en er werden nog veel ballen geworpen. Klein nadeel was dat zowel de ballen als de baan op een moment erg glibberig werden van de olie, waardoor sommige worpen niet geheel volgens de planning de baan op gingen. Mensen die eerst niets gooiden wierpen ineens strikes en omgekeerd. Helaas was de tijd om en zouden we pas veel later de scores te horen krijgen.

We verwisselden onze bowlingschoenen weer met ons eigen schoeisel, en we werden naar de tafels begeleid waar we ons tegoed mochten doen aan een buffet wat we zelf mochten bakken. Vlees, vis, groenten en wat niet al, het lag er allemaal en we mochten er onbeperkt misbruik van maken. Het smaakte allemaal erg goed en de sfeer zat er goed in. Er werd veel gepraat en zo mogelijk nog nader kennis gemaakt met elkaar.

Op een moment werden we verrast door een medewerker die ons kwam vertellen wie er bij de beste drie hoorden, en wie de poedelprijs had gewonnen. Comp_Lex mocht de poedelprijs in ontvangst nemen, wat een sleutelhanger bleek te zijn. RedFever007 eindigde op de derde plaats en mocht een spatel als prijs mee naar huis nemen (die later tijdens het afruimen weer gewoon werd meegenomen, maar gelukkig kon de prijs nog worden gered!). Archie eindigde op de tweede plaats en mocht een ballon of iets dergelijks in ontvangst nemen wat kon worden opgeblazen tot een knuppel of iets in die geest. Maar de onbetwiste winnaar was niemand minder dan GM86 die een heuse bokaal van 5 cm in ontvangst mocht nemen.

Hierna besloten we om af te rekenen en werd er door sommige mensen geopperd om nog even het centrum in te gaan. De groep viel uiteen en er werd van iedereen afscheid genomen. Ik stapte in mijn auto en onderweg naar huis werd ik nog even gepasseerd door Archie. En zonder al te veel noemenswaardigheden kwam ik thuis aan met een voldaan gevoel (met de nadruk op vol).

Het verslag is voor mijn doen wat aan de korte kant maar de meet was weer een daverend succes. Ik heb weer nieuwe mensen mogen ontmoeten en oude bekenden weer de hand mogen schudden. Ik kan dan ook niet wachten tot de volgende keer dat ik jullie weer een keer zal zien.

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:58:26 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130462608
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Kekaa het volgende:
Hi... die pubquiz... wat zijn de tijden daarvan?
Als ik het goed onthouden heb begint de quiz om half negen. De vorige keer hebben we om half zeven, zeven uur vooraf wat gegeten en de rest is later aangeschoven om te quizzen. Zal het meetschema van de week even updaten daarover.
pi_130465011
Hey Thijs, vriendelijke vriend, je doet nu net alsof wij een uur te laat kwamen aankakken terwijl wij er gewoon om kwart voor 5, zoals afgesproken, waren.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130465848
^O^
pi_130465851
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:02 schreef Wolken het volgende:
Hey Thijs, vriendelijke vriend, je doet nu net alsof wij een uur te laat kwamen aankakken terwijl wij er gewoon om kwart voor 5, zoals afgesproken, waren.
:o relluh :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_130467590
quote:
12s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

:o relluh :P
Ah daar hebben we onze relnicht
pi_130468835
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als ik het goed onthouden heb begint de quiz om half negen. De vorige keer hebben we om half zeven, zeven uur vooraf wat gegeten en de rest is later aangeschoven om te quizzen. Zal het meetschema van de week even updaten daarover.
Thank you!

Lijkt me wel leuk, met een groepje quizzen. Hier wil bijna nooit iemand met me mee.. :'(
Laatste trein terug gaat alleen wel al om iets voor half 12, dat kan lastig worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')