Ik heb al een afspraak gemaakt, maar ik dacht, misschien weten jullie wel wat het kan zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En misschien kun je beter even bij de garage langs gaan, die hebben er (meer) verstand van.
We kunnen wel gaan gokken/suggereren, maar dan weet je altijd nog niet zeker of het daar aan ligt. En je zult altijd bij de garage langs moeten voor de reparatie lijkt mij. Maar misschien even in het PTA proberen, wellicht zijn er mensen bekend met het probleem. Ook even het merk en type auto vermelden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak gemaakt, maar ik dacht, misschien weten jullie wel wat het kan zijn
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:57 schreef Mike4Ever het volgende:
Ik zou er voorlopig enkel mee achteruit blijven rijden tot hij gerepareerd is.
Zal ik doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
We kunnen wel gaan gokken/suggereren, maar dan weet je altijd nog niet zeker of het daar aan ligt. En je zult altijd bij de garage langs moeten voor de reparatie lijkt mij. Maar misschien even in het PTA proberen, wellicht zijn er mensen bekend met het probleem. Ook even het merk en type auto vermelden.
Hmmm ok...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:09 schreef Buikboor het volgende:
gokje...wisselbak of remmen of wiellagers.
En dat moeten wij aan de hand van welke gegevens bepalenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmmm ok...
Heb al verschillende antwoorden gehoord... Hoopte dat iedereen misschien met hetzelfde kwam aanzetten0% verstand van auto's dus dan hoop je dat
![]()
Maar nu komt het volgende: welk bedrag is voor mij de max. Auto is oud (1995) en lek aan alle kanten. Aan de andere kant is mijn APK goed tot volgend jaar april en met de APK van dit jaar geen extra kosten gehad eraan....
Lastig :/
Wat het bedrag ook is: ik ga het waarschijnlijk toch laten maken. Onder het mom van: voor dat bedrag heb ik toch geen anderquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat moeten wij aan de hand van welke gegevens bepalen? Alleen het bouwjaar?
Kan je moeder je niet brengen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naja, gelukkig redelijk snel een afspraak bij garage... We zullen zien...
Dat wordt fietsen naar het werk30 hele minuten
En al heb je er wel weer een ander voor;quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat het bedrag ook is: ik ga het waarschijnlijk toch laten maken. Onder het mom van: voor dat bedrag heb ik toch geen ander
Dat is waarquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
En al heb je er wel weer een ander voor;
Wie weet wat daar weer voor een onderhoud aan zit (te komen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |