abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129930055
quote:
Russia has invited the U.S. to participate a tank biathlon so that both nations may learn to play nice — with heavy artillery.

The invitation was apparently extended while Secretary of State John Kerry and Defense Secretary Chuck Hagel met with their Russian counterparts Sergei Lavrov and Sergei Shoigu in Washington on Friday. The "two-on-two" talks were intended to relieve some of the tension between the two countries, so the suggestion of a little friendly competition — under fire — wasn't out of place.

Defense Minister Shoigu repeated the invitation during a Friday press conference, and according to Russia's RIA Novosti news service, Shoigu says the U.S. agreed.

"'We've invited our American colleagues to participate ... and our invitation was accepted by US Secretary of Defense [Chuck] Hagel,' Russian Defense Minister Sergei Shoigu said Saturday."
NPR can't confirm this — calls to the Department of Defense went unanswered Saturday — but if such an event does take place, Shoigu says it'll be sometime next year.

Russia might have the advantage, however; ITAR-TASS reports Russia has already hosted at least two tank biathlons. Another, the championship, is planned next week.

As to what exactly happens in a tank biathlon, think of a regular biathlon — then forget about it:

"In the tank biathlon, every tank runs almost 20 kilometres at a maximum possible speed, while firing from all weapons the targets, which are rising in different directions and distances. On the course, a tank has to pass repeatedly a ford, fences, a rut bridge, high-speed sections and overtaking passages. At all the times, the crew remains constantly in the firing position."
Zo lossen echte vrienden hun problemen op. Laat de rest maar zeveren over snowden en homo's, wij gaan racen met tanks.

via: http://www.npr.org/blogs/(...)s-to-a-tank-biathlon
pi_129930146
Waar kan ik kaartjes kopen?

De Russen zijn echte toffe lui.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_129930429
Kijk, zo lossen echte mannen een geschil op. Een tankrace! Niks we gaan elkaar afmaken, gewoon een tankbattle bro-down!

Vet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:04:06 #4
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129930653
_O_
pi_129930831
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_129931006
quote:
As to what exactly happens in a tank biathlon, think of a regular biathlon — then forget about it:
Die illusie had ik al niet echt. Dat er word geschoten geloof ik wel, maar langlaufen met een tank... :N

De beschrijving die er van de werkelijkheid bij wordt gegeven klinkt overigens best stoer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:22:30 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129931062
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_129931071
Jammer dat hun 2 het willen doen. Anders zouden de Duitser winnen...
pi_129931087
Een atoombom biathlon lijkt me leuker.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_129931097
Die Russen worden steeds toffer, hoe lang nog voordat mensen daar en masse naar emigreren?
pi_129931206
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Russen worden steeds toffer, hoe lang nog voordat mensen daar en masse naar emigreren?
Ja leuk man, heel land naar de tering door corruptie maar ze hebben een stoere führer. :')
pi_129931735
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:12 schreef Hathor het volgende:
Klim zelf ook eens in een tank

https://worldoftanks.eu/p(...)dw-wm5aPh0orRjZzrw11
Shiiit, ik ga maar weer eens downloaden.
Kijken of ik nog die skills heb in mijn klote Hetzer.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_129931806
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef waht het volgende:

[..]

Ja leuk man, heel land naar de tering door corruptie maar ze hebben een stoere führer. :')
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_129931845
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef IPA35 het volgende:

[..]

:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi plaatje hoor! Zegt tevens geen tyfus over corruptie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:53:15 #15
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129931941
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef waht het volgende:

[..]

22 jaar geleden, toen de sovjet unie uit elkaar was geflikkerd, stelde Rusland niks voor. Toen was het land naar de tering. In de jaren 90 kon je niet veilig over straat en waren er hele "veldslagen" in steden tussen criminele groeperingen waarbij dagelijks tientallen doden vielen.
Het hele rechtsysteem was extreem verouderd en de corruptie was immens.
Geloof me, als iemand die een verleden heeft in Rusland, Russisch spreekt en schrijft, en nu ook in Rusland verblijft, kan ik je vertellen dat het in de afgelopen 20 jaar nooit zo goed ging als onder de leiding van Poetin.
En natuurlijk zijn er altijd jongeren die de regering kut vinden en maar al te graag roepen dat Poetin een mensenrechten-schender is, maar als je met serieuze mensen en zakenlui gaat praten zal je van iedereen horen dat alles enorm vooruit is gegaan in de afgelopen 10 jaar.
Natuurlijk is er nog steeds corruptie, maar niet zo erg dat je een veroordeling voor moord van je af kon kopen wat in de jaren 90 geen enkel probleem was.

Edit: en waarom maak je zulke statements als je zelf geen flikker van Rusland af weet en waarschijnlijk nooit in Rusland bent geweest?
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:09:13 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129932486
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef waht het volgende:

[..]

Mooi plaatje hoor! Zegt tevens geen tyfus over corruptie.
Het zegt ook niets over de startpositie. Van 1000 naar 1500 of van 10 naar 25. Dat laatste is de grootste stijging maar dan zit je nog steeds in een enorme gribusbende
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_129936771
poetin _O_
pi_129937807
Poetin heeft Obama uitgedaagd voor potje Judo trouwens :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:13:17 #19
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_129937952
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef vigen98 het volgende:
poetin _O_
Dit
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_129938649
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef H4ppy het volgende:

[..]

22 jaar geleden, toen de sovjet unie uit elkaar was geflikkerd, stelde Rusland niks voor. Toen was het land naar de tering. In de jaren 90 kon je niet veilig over straat en waren er hele "veldslagen" in steden tussen criminele groeperingen waarbij dagelijks tientallen doden vielen.
Geloof me, als iemand die een verleden heeft in Rusland, Russisch spreekt en schrijft, en nu ook in Rusland verblijft, kan ik je vertellen dat het in de afgelopen 20 jaar nooit zo goed ging als onder de leiding van Poetin.
En natuurlijk zijn er altijd jongeren die de regering kut vinden en maar al te graag roepen dat Poetin een mensenrechten-schender is, maar als je met serieuze mensen en zakenlui gaat praten zal je van iedereen horen dat alles enorm vooruit is gegaan in de afgelopen 10 jaar.
Natuurlijk is er nog steeds corruptie, maar niet zo erg dat je een veroordeling voor moord van je af kon kopen wat in de jaren 90 geen enkel probleem was.

Edit: en waarom maak je zulke statements als je zelf geen flikker van Rusland af weet en waarschijnlijk nooit in Rusland bent geweest?
Dit is zeker waar. Poetin heeft Rusland echt de ontwikkeling in geholpen.

Alleen het is nog steeds een land met veel corruptie en geweld (en dan vooral homofoob geweld).
pi_129946801
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Behalve dan als je een beetje een donker en dus geen Russisch uiterlijk hebt en je s' avonds laat het lef hebt om de straat op te gaan, dan loop je toch echt serieuze kans om het loodje te leggen in steden als Moskou en St Petersburg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:32:09 #22
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129948707
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Behalve dan als je een beetje een donker en dus geen Russisch uiterlijk hebt en je s' avonds laat het lef hebt om de straat op te gaan, dan loop je toch echt serieuze kans om het loodje te leggen in steden als Moskou en St Petersburg.
En als Rus zijnde loop je de kans om door een getinte gastarbeider met 16 messteken om het leven te worden gebracht als je over straat loopt zoals dat laatst nog was gebeurd. Of dat een Uzbek jou als 8 jaar oud meisje probeert te verkrachten wat ook een aantal dagen geleden op de radio voorbij kwam.

Dat hele stadje waar die jongen van 18 neer was gestoken stond een dag later bij het gemeentehuis te eisen dat alle immigranten eruit zouden worden gezet.

Dat soort volk is hier echt een plaag, Marokkaans scootertuig in NL zijn goed opgevoede en goed gemanierde jongeheren vergeleken met wat er in Rusland allemaal rondloopt aan immigranten.
Vandaar dat ze nu met honderden tegelijkertijd uit het land worden gezet.
pi_129949296
De Amerikanen zullen niet durven.
Ура для россии
pi_129949703
En wij kunnen niet eens meedoen vanwege kut bezuinigingen.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_129954112
quote:
18s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef Kirov het volgende:
En wij kunnen niet eens meedoen vanwege kut bezuinigingen.
Bouwen wij zelf tanks dan? Of gaan we daar andermans werk promoten?

Hoop dat Zuid-Korea mee doet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')