abonnement Unibet Coolblue
pi_129872782
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_129873159
Haai. Ik had een bijzondere L vandaag. Ik liep door de stad en had een bijzondere craving naar.... vanille vla :') mijn L: vanille vla met hagelslag ( die intens pure) en blauwe bessen.

Nu heb ik gevuldw paprika in de oven staan en een zalmpje erbij.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129873558
Bijlezen. Yay! Girlfight! Popcorn halen. Verder lezen, popcorn maar weer opruimen.
Verder: chili con carne met rijst? :(
Goed gedaan, Kwak. Gezond slank blijven is belangrijk, maar lekker genieten van je vakantie ook!
Hormonen zijn nasty... ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:11:19 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129873652
@co: Wat je zei over aankomen bij wat ik eet: thuis zou ik er ook een paar kilo bijhebben. Gelukkig stonden we op de camping (veel lopen) en was het een zeer actieve vakantie. Ik denk dat we in drie weken tijd 100 km met de auto hebben gereden, buiten de heen- en terugreis. Voor de rest iedere dag met de kano het meer op, zwemmen, dagelijks met de fiets de bergen in, veel lopen, de kinderen surfen en vissen, mijn man motorrijden en alles lopend of op de fiets, ook bij 40 graden.

Op die manier kun je veel eten.

Lijstje vandaag
T. Handjes chips vannacht in de auto
O. Ei met snee brood
L. Lasagne, salade met olie en azijn, slagroomvla
D. Sla, munt, koriander, avocado, mango, olie, limoen, feta met 2 sneden brood met boter

Wat trouwens echt te erg was: gisteravond nog uit eten geweest bij ons favoriete restaurant. Omdat we zulke goede klanten zijn geweest kregen we ter afscheid een fles mooie regionale olijfolie en een fles limoncello mee. Volgend jaar maar wat meer zelf koken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129873714
Fijne manier van goede klanten zijn Tink! Kan me met jouw bezigheden en reistijden ed best voorstellen dat je soms geen zin hebt om te koken :)

Lief is laat thuis :( Hoop dat ik de honger kan bedwingen.
pi_129873737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:08 schreef miekie72 het volgende:
Bijlezen. Yay! Girlfight! Popcorn halen. Verder lezen, popcorn maar weer opruimen.
Verder: chili con carne met rijst? :(
Goed gedaan, Kwak. Gezond slank blijven is belangrijk, maar lekker genieten van je vakantie ook!
Hormonen zijn nasty... ;)
moest even weer teruglezen. Lekker lijstjes Uniek. En Kwak, gefeliciteerd met je vriend's baan, super. En friet op broodje hamburger is raar! Ik heb gewerkt met Schotten en moest chips halen, want dat aten ze tijdens de lunch op brood. Bovenop hun broodje ham of kaas. :D
pi_129873816
Argh! Even edit, ik quote de verkeerde post. Wilde die van Loveli quoten: bah, wat een pech zeg!!! :(
pi_129874786
Hiephoi ik ben al dagen grieperig. Hoe kan dat nu weer..
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:45:16 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129874803
Miekie.. toe aan weekend? :D

Tink, heel herkenbaar... ik vreet ALLES op vakantie maar beweeg dan ook minimaal 4 uren (wandelen, zwemmen) Dan kan je echt ongelooflijk veel eten en drinken.
En als vaste klant?? Wij krijgen bijna altijd de laatste avond bij een kroeg 2 halve liters bier :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129874857
Ik ga met m'n reisgezelschap hardlopen op vakantie, ben benieuwd :s)
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:32:14 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129876420
Oh ik vind eten dat is opgewarmd uit de vriezer echt meestal zo vies he... Net ook weer, opgewarmde risotto. Niet te kanen. Duvel vond het nog wel ok. Ik kan echt niks met opgewarmd voer geloof ik... :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:34:35 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129876513
Hey XM moest vandaag aan je denken, gewoon omdat het kan O+
Hoe is het met je moeder?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129876788
Risotto is volgens mij nog extra slecht bij opwarmen. Pastasaus uit de vriezer met 'verse' pasta erbij heb ik minder problemen mee.

De sushi was erg geslaagd! :9 De volgende keer weer wat nieuws bedenken, al zijn dit erg goede combi's (al zal de haring vast als zonde beschouwd worden).
pi_129876926
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef miekie72 het volgende:
Argh! Even edit, ik quote de verkeerde post. Wilde die van Loveli quoten: bah, wat een pech zeg!!! :(
Tot nu toe ging het allemaal prima en we snappen het nog allemaal ;)
pi_129876965
Heeft iemand nog boekentips voor op vakantie :)?
Worry is a misuse of imagination
pi_129877184
Heb ik ook vaak hoor XM. Risotto zou ik nooit invriezen, dan is de structuur weg en ook de subtiele smaak :X

Hoe is het met jou Uniek? Tis weer koud he? ;(

Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, ananas, blauwe bessen en kokosmelk. En een rijstwafel boter en kaas.
B: huishouden 2 uurtjes
L: omelet 2 eieren met tomaat, ui en kaas, beetje ketschup.
S: uur en kwartier yoga
D: zalm met venkelzaad en rode peper, wortel-korriander-parmezaankoekjes en boontjes
T: nibbits en cola light

Jumdag :9
pi_129877211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog boekentips voor op vakantie :)?
Sorry, ik lees momenteel alleen maar studieboeken en yogaboeken :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:51:21 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129877316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey XM moest vandaag aan je denken, gewoon omdat het kan O+
Hoe is het met je moeder?
Die weet het nog altijd beter uiteraard!


[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129877603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog boekentips voor op vakantie :)?
Ik ben nu bezig in The glass castle van Jeannette Walls, dat is wel een fijn boek. Verder A spot of bother van Mark Haddon en One Day van David Nicholls. Die heb ik ook met veel plezier gelezen lately.
pi_129877673
Ik vind risotto wel lekker, maar meer als voorgerecht, een klein beetje. Anders zijn het zoveel happen van hetzelfde.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:59:54 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129877691
ik ben eindelijk the kite runner aan het lezen, af en toe behoorlijk waterige oogjes in de trein gehad :')

the ocean at the end of the lane van neil gaiman is ook een aanrader O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129878006
Laatst south of the border, west of the sun van murakami gelezen, die was mooi. De laatkomer van dimitri verhulst was leuk en bittere bloemen van jeroen brouwers ook. the marriage plot vond ik ook een heel tof boek.
Nu train dreams, maar dat vlot nog niet echt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:17:02 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129878491
Ik lees nooit boeken meer, dus ik heb geen tips. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boek heb uitgelezen.. Zeker meer dan een jaar geleden denk ik...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:42:37 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129879480
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:48 schreef An24 het volgende:
Heb ik ook vaak hoor XM. Risotto zou ik nooit invriezen, dan is de structuur weg en ook de subtiele smaak :X

Hoe is het met jou Uniek? Tis weer koud he? ;(

Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, ananas, blauwe bessen en kokosmelk. En een rijstwafel boter en kaas.
B: huishouden 2 uurtjes
L: omelet 2 eieren met tomaat, ui en kaas, beetje ketschup.
S: uur en kwartier yoga
D: zalm met venkelzaad en rode peper, wortel-korriander-parmezaankoekjes en boontjes
T: nibbits en cola light

Jumdag :9
Heerlijke D heb jij, zag ik.. beetje weinig boontjes of schep je 6 x op? :D

Het is inderdaad koud, we hadden terrasje gepakt maar ik zat te rillen, heb het nu pas weer een beetje lekker na warm douchen en een dik trainingspak aan :')

Jij ook koud?

Ben Happy Hardcore mixen aan het luisteren , daar word je inderdaad vrolijk van en teruggesmeten in de tijd ..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129879650
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik ben eindelijk the kite runner aan het lezen, af en toe behoorlijk waterige oogjes in de trein gehad :')

the ocean at the end of the lane van neil gaiman is ook een aanrader O+
Ocean O+

Ik moest huilen aan het begin :')

Ik lees veel young adult fiction:
Divergent en insurgent van veronica roth, de percy jackson serie, beautiful creatures en de vervolgdelen

Daarnaast de game of thrones boeken

American gods van Gaiman vind ik ook heel goed.

Nl literair: alles van arthur japin, tommy Wieringa vind ik ook leuk om te lezen, tonio van a.f.th...
Kwak
pi_129879771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heerlijke D heb jij, zag ik.. beetje weinig boontjes of schep je 6 x op? :D

Het is inderdaad koud, we hadden terrasje gepakt maar ik zat te rillen, heb het nu pas weer een beetje lekker na warm douchen en een dik trainingspak aan :')

Jij ook koud?

Ben Happy Hardcore mixen aan het luisteren , daar word je inderdaad vrolijk van en teruggesmeten in de tijd ..
Het was in totaal 400 gram aan groenten incl wat in de wortelkoekes zat. Zalm was 150 gram. Vond het wel voldoende. En ik ga zo nog nibbits eten :9

Ik had het vanmorgen wel koud, maar dat kwam door de vermoeidheid van het vele werken. Na de yoga was het over :Y

Haha, naar die muziek kan ik echt niet luisteren :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:51:26 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129879832
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Het was in totaal 400 gram aan groenten incl wat in de wortelkoekes zat. Zalm was 150 gram. Vond het wel voldoende. En ik ga zo nog nibbits eten :9

Ik had het vanmorgen wel koud, maar dat kwam door de vermoeidheid van het vele werken. Na de yoga was het over :Y

Haha, naar die muziek kan ik echt niet luisteren :D
Nibbits O+
Ga zo aan de zoute stokjes en cola-berenburg.
\
En die muziek?
Jij bent er ook te jong voor }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129879961
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nibbits O+
Ga zo aan de zoute stokjes en cola-berenburg.
\
En die muziek?
Jij bent er ook te jong voor }:|
Happy hardcore? Ik word woensdag 33 hoor :6 ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:00:03 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129880187
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Happy hardcore? Ik word woensdag 33 hoor :6 ;)
Jonge Godin O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129880366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jonge Godin O+
:+
pi_129881113
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Tot nu toe ging het allemaal prima en we snappen het nog allemaal ;)
;p
pi_129881627
Ik had kipsate, met wat frietjes, zoetzure groentemeuk en kroepoek op t terras :9
En toe een glaasje amaretto en 2 stukjes nougat!

Was leuk O+
Be someone that makes you happy
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:04:45 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129882326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Nallie het volgende:
Ik had kipsate, met wat frietjes, zoetzure groentemeuk en kroepoek op t terras :9
En toe een glaasje amaretto en 2 stukjes nougat!

Was leuk O+
Lekker...
Mijn lief zijn lievelingshap, totdat hij mijn eigen gemaakte satesaus had geproeft.
Elke keer zegt ie: dat van jou is toch wel veel lekkerder hoor

Planning morgen:
O: uitslapen
T: minneola, kwart meloen, appel
L: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit boter/suiker, cappuccino, beker melk
T: Kippensoep met 3 kippenpoten, salade met tonijn en ei
T: kwark en vla
D: chinees lopend buffet O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129882700
Ola! :W

O: kwark/yoghurt met muesli
T: boterham gelderse worst, appel
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: banaan, stroopwafel
D: pastasalade met o.a. gerookte zalm
T: wijntjes met lief vriendinnetje op het terras O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129882711
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker...
Mijn lief zijn lievelingshap, totdat hij mijn eigen gemaakte satesaus had geproeft.
Elke keer zegt ie: dat van jou is toch wel veel lekkerder hoor

Planning morgen:
O: uitslapen
T: minneola, kwart meloen, appel
L: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit boter/suiker, cappuccino, beker melk
T: Kippensoep met 3 kippenpoten, salade met tonijn en ei
T: kwark en vla
D: chinees lopend buffet O+
Kippensoep O+
Ik ga zo vast mn overnight oats maken voor morgen!
Be someone that makes you happy
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:19:07 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129882765
Ff denken...

O: 250 Gr. Kwark met wat muesli en vlaaivulling
L: 3 bth, 1x grillworst en 2x chocopasta
D: paar happen vieze risotto
T: klein bakje kwark nog

Hmja :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129882854
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ff denken...

O: 250 Gr. Kwark met wat muesli en vlaaivulling
L: 3 bth, 1x grillworst en 2x chocopasta
D: paar happen vieze risotto
T: klein bakje kwark nog

Hmja :')
Je hebt nog 40 minuten om dit goed te maken!! w/
Be someone that makes you happy
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:50:34 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129883958
XM, doe even een 'moedertje'
Perzikken, nectarines, appels, druiven, bramen, meloenen, appels, minneola's, kiwi's
Zoveel lekkere vruchten O+

En dan:
Gewoon koud om alleen al te snoepen
Verse bospeentjes, cherrytomaatjes, komkommer, paprika... om mijn part met een dipje van kwark/geraspte komkommer/ wat kruiden/zout/peper en vers geraspte knoflook

En een paar gekookte eieren maken (die blijven wel een week goed in de koelkast) wat je kan gebruken voor alles of gewoon koud met zout
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:54:21 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129884100
Och, je tapt 199 gram zuivel af en je eet er zo'n 300 (of 299 wie zou het zeggen >:) )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:01:25 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129884377
Altijd als er iemand langs komt kan ik ineens WEL opruimen :+ :')

De score van gisteren + vandaag:

SPOILER: schoonmaakspoiler :+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu uitrusten met een cola, zo naar bed >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:12:36 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129884756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Och, je tapt 199 gram zuivel af en je eet er zo'n 300 (of 299 wie zou het zeggen >:) )
Das een kolfbeurt! Over de dag tap ik rond een liter af.

):O
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:14:24 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129884827
Trusten Maria..
Lekker bezig geweest *O*

Heb vanmiddag, tijdens het wandelen, al een rijpe braam gegeten en overal al eikels aan de bomen.. de herfst begint al :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:16:22 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129884909
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Das een kolfbeurt! Over de dag tap ik rond een liter af.

):O
Ja??
Wow ):O
Kan je iig opscheppen tegen Duvel dat jij meer levert dan hij :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129889042
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig in The glass castle van Jeannette Walls, dat is wel een fijn boek. Verder A spot of bother van Mark Haddon en One Day van David Nicholls. Die heb ik ook met veel plezier gelezen lately.
Die ga ik even Googlen!
Worry is a misuse of imagination
pi_129889129
De rest ga ik ook even opzoeken :)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 10 augustus 2013 @ 08:44:41 #46
70532 loveli
N
pi_129891902
Mogge...
crap in = crap out
pi_129891945
Mogge!
Rustig nog op het werk.
pi_129892312
Mogguh!

Lekker geslapen en straks nog een uurtje beulen in de sportschool *O*

Mijn salade gister was zo lekker en zo simpel. Daar kan ik echt blij van worden w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129892753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Lekker geslapen en straks nog een uurtje beulen in de sportschool *O*

Mijn salade gister was zo lekker en zo simpel. Daar kan ik echt blij van worden w/
Ik ging terugzoeken naar je lijstje, maar daar stond 'salade' :')
Do tell :P
Be someone that makes you happy
pi_129892922
En afgeblaft worden aan de telefoon omdat ik het waag te bellen naar iemand die blijkbaar lag te slapen. Daarom werd ik dus gewaarschuwd door de telefoniste :')
Gelukkig kon ik vertellen dat het nergens op sloeg dat ie zo deed voor ie ophing.
pi_129892952
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
En afgeblaft worden aan de telefoon omdat ik het waag te bellen naar iemand die blijkbaar lag te slapen. Daarom werd ik dus gewaarschuwd door de telefoniste :')
Gelukkig kon ik vertellen dat het nergens op sloeg dat ie zo deed voor ie ophing.
Ik ken artsen die 's morgens om 8 uur als ze beginnen met werken al mensen opbellen om dingen door te geven of te vragen :') Vaak wil dat bij hoogbejaarde mensen of mensen met kleine kinderen wel, maar ik probeer toch altijd mensen pas na 10 uur te bellen. Maar dit was dus na 10 uur :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129893059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken artsen die 's morgens om 8 uur als ze beginnen met werken al mensen opbellen om dingen door te geven of te vragen :') Vaak wil dat bij hoogbejaarde mensen of imensen met kleine kinderen wel, maar ik probeer toch altijd mensen pas na 10 uur te bellen. Maar dit was dus na 10 uur :D
Ik belde de anesthesist die dienst had...
Patienten aan de telefoon zijn niet echt.onbeleefd bij mij.
pi_129893079
Morgen!

Ja, nu best benieuwd naar die salade Aurum!

Ik heb net een half uur yoga gedaan en eet nu Griekse yoghurt met een nectarine, blauwe bessen en pindakaas.

Vanavond gegrilde plakjes aubergine, courgette, tomaat en haloumi met een munt/peterseliedressing en knapperig witbrood van de markt :9~

Rest van de dag weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen, in ieder geval geen brood ivm brood bij mijn D.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129893139
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik belde de anesthesist die dienst had...
Patienten aan de telefoon zijn niet echt.onbeleefd bij mij.
Dienst is dienst hoor :D Wat een zak hooi. (tenzij hij de hele nacht op de OK stond en net om 9 uur in bed lag :@ dan snap ik het wel als je niets dringends had)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129893209
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dienst is dienst hoor :D Wat een zak hooi. (tenzij hij de hele nacht op de OK stond en net om 9 uur in bed lag :@ dan snap ik het wel als je niets dringends had)
En dan nog, ik weet toch niet of ze om 9 of 8 uur de dienst overdoen. De boel doorgeven kost minder energie dan boos worden.
pi_129893404
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ging terugzoeken naar je lijstje, maar daar stond 'salade' :')
Do tell :P
1/2 zakje veldsla, stuk of 3 tasty toms in blokjes, 1/2 komkommer zaadlijst eruit en in blokjes snijden, 1/2 rode ui in blokjes en een bekertje huttenkase. Beetje zout,peper en husselen. En aanvalluh :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129893445
Ik ga vanmiddag kippenbouten op de bbq grillen. Daar heb ik heel de week al trek in :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129893945
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129894274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem al op FB voorbij komen :D

Lekkere salade Aurum. :9

Mijn voorlopig lijstje:

O: twee rijstwafels met eiersalade met komkommer, basilicum, mayo en een beetje honing
L: broccoli, boontjes, garnalen
S: uur en kwartier yoga
D: kip marsala met salie en rauwe ham, pappardelle en salade met gemengde sla, komkommer, parmezaan en pijnboompitjes
T: nibbits en cola light
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:48:54 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129894700
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

1/2 zakje veldsla, stuk of 3 tasty toms in blokjes, 1/2 komkommer zaadlijst eruit en in blokjes snijden, 1/2 rode ui in blokjes en een bekertje huttenkase. Beetje zout,peper en husselen. En aanvalluh :Y)
Heb ik nert op als ontbijt, dan met een halve krop ijsbergsla, damen met 2 boterhammen en 2 beschuit D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:57:22 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129894867
Hoera voor eclectisch huisje! Moeten volgens makelaar flink wat gaan veranderen om te optimaliseren voor verkoop, ikea-saus erover en flink wat dingen wegruimen / opslaan :') :+ Boh.

*haat klussen* :')

Wel weer lollig, vriendje en ik raasden afgelopen tijd door het huis om alles op te ruimen, makelaar: "Ja, je moet nog wel flink opruimen". _O- Al doelde hij wel vooral op de overdaad aan knuffeltjes en frutsels :@ :D oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:59:03 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129894898
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129895869
Maria goed man! Spannend hoor je casa verkopen.

Hier ook de keuken opgeruimd + de vriezer/koelkast gede-iced. Arm ding kon de warmte van afgelopen tijd niet zo goed aan, zat een dikke ijslaag aan de achterkant :D ook allemaal lekkere groenten, fruit zuivel, vlees gekocht op de markt net. Nu nog even naar de ekoplaza voor de laatste zut en ready. Al de was gedaan, alles opgeruimd, pfff... Straks lekker sporten en ik wil vanavond eigenlijk wel naar de film :9
pi_129897663
Maar toch wen je aan je eigen huis. Ik zag de foto's van het huis van mn pa, en de slechte vloer viel me vooral op, terwijl ik daar niets van zie als ik er ben.
De rommel in ons appartement zie ik ook minder goed :@
pi_129897963
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar toch wen je aan je eigen huis. Ik zag de foto's van het huis van mn pa, en de slechte vloer viel me vooral op, terwijl ik daar niets van zie als ik er ben.
De rommel in ons appartement zie ik ook minder goed :@
:Y zo waar! Pas als er iemand op visite gaat komen waar je indruk op wilt maken (geen vrienden die bij de inboedel horen) zie je alle schoonheidsfoutjes 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:13:27 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129898216
Mijn huis ziet er juist beter uit op foto's. Gek eigenlijk.

Zit nu in mijn eentje bij de all you can beat sushi. Gewoon omdat het kan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129899016
:D leuke typo tink!
pi_129899091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn huis ziet er juist beter uit op foto's. Gek eigenlijk.
Dat vind ik van mijn huis ook! Dan ziet alles er veel 'echter' en volwassener uit. En beter, dat ook :+

Maria!! :o Huis verkopen :o Wat spannend :D *O*
pi_129899201
^ dit!

En minder troep in huis betekent minder dat je hoeft schoon te houden :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:40 schreef Perruche het volgende:
:D leuke typo tink!
Blijft altijd een uitdaging, he!? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:15:58 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129899959
Spannend Maria!

twee uurtjes gewandeld en nu een bord met Hhalve Granny Smith, halve galia meloen, halve mineola, halve banaan en halve kiwi .
De andere helften zijn voor lief
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:57:21 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129901078
Wodka, cassis en limoen.... NOM

Zo nu eerst kapster spelen
* uniekhoorn pakt de tondeuze
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:43:00 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129902378
Jamaar ik hou van troep ;( Nouja niet echt natuurlijk, maar wel van VEEL boeken en knuffelbeestjes :9 Al heb ik daar al merendeel van weggemikt :')

Willen jullie een kleine tuintransformatie zien? :D Even uplooieh </collegataal>

Speed of implementation for the win :+ Meteen e.e.a. opgekalefaterd en geinformeerd bij tegelzaken enzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:50:55 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129902618
Jij bent vrolijk :D
O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129902822
ben wel benieuwd hoe jouw huisje eruit ziet maria!

wij hebben ook veel frutsels enzo, maar ik probeer het echt te beperken, want ik word er onrustig van. Sowieso grote kasten vol boeken, maar die O+ ik en die mogen nooit weg (en dit is toch een huurhuis).

in mn k&w topic staan foto's van hoe wij de laatste kasten en kamer geherorganiseerd hebben en opgeruimd hebben. K&W / Kwakz0r en BF's nieuwe huisje

incl. kast met knuffels erop (want ik wil ze niet weggooien). eerder in t topic staat de rest van t huis in opgeruimde staat...
Kwak
pi_129903190
Leuk Maria, ik hou van verhuizen :D

Vandaag toerist rondgeleid in Amsterdam, zo zie je weer eens hoe leuk/fijn de stad is O+

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, stukje chocola
B: 3 uur wandelen door de stad
L: multigrain bagel met avocado, tomaat en hummus + wortel/appelsap
T: wat gedroogd zeewier en een klein handje nootjes
S: half uurtje hometrainen
D: zelfgemaakte speltpizza met gegrilde aubergine/courgette, tomaat, pecorino en pijnboompitjes
T: kwark
Be someone that makes you happy
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:15:04 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129903299
Mooi huis Kwak! O+ Glas in lood :9 awesome!

Ik weet niet of ik mn interieur op fok wil :@ :') Weet ook niet waarom maar voelt gek :D Maar plaats later wel een fundalinkje op Facebook (na de Grote Opruimrondes :') :D)

Tuin in 3 stappen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 10-08-2013 17:20:09 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:15:42 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129903319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent vrolijk :D
O+
Haha ja ik zit eindelijk op mn gat, daar hou ik van! :+ :D

Jij ook vrolijk? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129903433
leuk Maria! En lekker opgeknapt!
Kwak
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:26:25 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129903671
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
leuk Maria! En lekker opgeknapt!
Dank u! Nog e.e.a. aan te doen natuurlijk, maar stukken verbeterd denk ik zo :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129904440
Goed werk Maria!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:53:24 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129904480
Nog geen reacties in de trant van "OMG foto 1!!" ? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129904618
OMG foto 1!!!
Ja doei.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:02:39 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129904722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
OMG foto 1!!!
Dank u O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129904952
neuh, mijn tuin in mn vorige huis was wel wat erger :P
Kwak
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:30:01 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129905511
Hard gewerkt Maria!

Heb me ingehouden bij de all you can (b)eat sushi, slechts 2 ronden (10 gerechtjes). Wel vol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129905638
Hai!
Net bloemkoolcurry met garnaaltjes op, die had lief goed voor ons gemaakt.

Jurkje dat ik bij steps besteld heb is binnen.
Pro: mooie kleur, staat leuk met mn schoenen
Con: aan de voorkant zitten plooien in de bovenstof, mn boezem is te groot en zorgt ervoor dat de plooien plat vallen, er is een klein horizontaal stukje stof over. Lief zag dat wel meteen.

http://www.stepswebshop.nl/product/2049/kasandra_dress.aspx
Dit is 'm, hij is wel bedoeld om vrij los te zitten boven.

Gelukkig kan ik nog even denken.

[ Bericht 20% gewijzigd door MevrouwPuff op 10-08-2013 18:52:20 ]
pi_129906718
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank u O+
Geen probleem!
Ja doei.
pi_129906819
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik zag hem al op FB voorbij komen :D

Lekkere salade Aurum. :9

Mijn voorlopig lijstje:

O: twee rijstwafels met eiersalade met komkommer, basilicum, mayo en een beetje honing
L: broccoli, boontjes, garnalen
S: uur en kwartier yoga
D: kip marsala met salie en rauwe ham, pappardelle en salade met gemengde sla, komkommer, parmezaan en pijnboompitjes
T: nibbits en cola light
Waar koop jij Marsala?
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:42:07 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129907750
Nooit gehoord van kip met marsala (dacht dat het een foutje was en het masala moest zijn, maar Google wees me terecht :+).

Da's inderdaad ingehouden Tink! Ik kan toch wel 3 rondes op veelal en dan bij 4e fruitjes enzo :@ :9 *vreetzakje* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129907814
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waar koop jij Marsala?
Gall&gall :+
pi_129907849
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nooit gehoord van kip met marsala (dacht dat het een foutje was en het masala moest zijn, maar Google wees me terecht :+).

Da's inderdaad ingehouden Tink! Ik kan toch wel 3 rondes op veelal en dan bij 4e fruitjes enzo :@ :9 *vreetzakje* :+
Is gebaseerd op een italiaans gerecht. Echt super lekker. Kijk uit met de salie, anders proef je zeep :+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:46:21 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129907907
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

Da's inderdaad ingehouden Tink! Ik kan toch wel 3 rondes op veelal en dan bij 4e fruitjes enzo :@ :9 *vreetzakje* :+
Ik normaal ook, maar ik was nu alleen en ze hadden geen fruitjes op de lunchkaart. Nu 2 keer sesambollen met vanillesaus als dessert genomen (en 2x zeewierwrap, 2 x zalm/mango, 1x knuspervega, 1x spicytuna, 1x garnaal en thee).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129907934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Gall&gall :+
Ah, ja, ik was bij de Mitra de vorige keer. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129907976
Vorig jaar had ik marsala bij mitra :P

Lekkere lunch tink! :9
pi_129908973
Damn Maria! Iets zegt me dat je niet vaak in de tuin zit :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129909041
Ben wel benieuwd naar de rest van je huis O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129909140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van je huis O+
Wat zij zegt!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:16:14 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129909167
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef _aurum_ het volgende:
Damn Maria! Iets zegt me dat je niet vaak in de tuin zit :')
Juist wel! Maria als stoere Jane jungelend door het oerwoud!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:35:45 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129910098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van je huis O+
om te zien of dat net zo'n chaos is? :+

en nee ik zit er zelden (geen pc he :+), nou groeit het onkruid ook wel absurd snel moet ik zeggen :o volgende tuin mag volledig bestraat wezen :+

falafelburgers gegeten :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:37:55 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129910182
foto 1 was trouwens op ergste momemt genomen, zo was het al een tijd niet meer :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129910349
Grote tegels nemen Maria ;)

En dat onkruid groeit heel snel en zaait vrolijk uit ja, wel super bezig geweest zeg!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_129910543
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

om te zien of dat net zo'n chaos is? :+

en nee ik zit er zelden (geen pc he :+), nou groeit het onkruid ook wel absurd snel moet ik zeggen :o volgende tuin mag volledig bestraat wezen :+

falafelburgers gegeten :9
Nee, maar ik verwacht knuffeltjes van draken en egeltjes enzo. En je tekeningen en anime meuk...ofzo :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129910831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vorig jaar had ik marsala bij mitra :P

Lekkere lunch tink! :9
Nu voel ik me een domme os. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129911570
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nu voel ik me een domme os. ;(
Nee joh. Maar er zijn mitra's die meer en minder zelfstandig werken (en ook inkopen).

Zal van de week eens zien om het jurkje te uploaden. Ik twijfel enorm...
pi_129911601
Maria, ziet er goehoed uit die tuin!! *O*
pi_129911618
Ik ben eind deze maand jarig en heb gisteren vernomen dat ik van vrienden een onesie ga krijgen :D O+ :@
pi_129911716
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben eind deze maand jarig en heb gisteren vernomen dat ik van vrienden een onesie ga krijgen :D O+ :@
pi_129911772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet niet welke/hoe die er uitziet. Dus wie weet krijg ik er wel een met oortjes ja :D Maar ze lijken me echt superchill. Dat roep ik al een hele tijd (Saar ziet er zo comfortabel in uit namelijk). En dat hadden zij onthouden :+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:22:31 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129912118
6 van dit soort bordjes :')
Dit was voorgerecht daarna te druk om te eten w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129912143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
6 van dit soort bordjes :')
Dit was voorgerecht daarna te druk om te eten w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zes?? :D :D

Respect _O_
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:23:33 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129912175
Tuin van Maria, foto #1
Ja, dat kan nog als je nog zo jong bent, later niet meer hoor Maria :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129912357
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik weet niet welke/hoe die er uitziet. Dus wie weet krijg ik er wel een met oortjes ja :D Maar ze lijken me echt superchill. Dat roep ik al een hele tijd (Saar ziet er zo comfortabel in uit namelijk). En dat hadden zij onthouden :+
Haha, wat lief :D
pi_129912430
Mijn tuin zag er uit als foto 1 toen ik terug kwam van vakantie! :D _O- En daarvoor was hij gewoon echt netjes achtergelaten!

Ik dacht trouwens dat alles wel dood zou zijn door de hitte, maar er zijn gewoon allemaal planten uitgekomen zelfs! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129912689
Wij zijn ook niet van die tuinierders. Soms, dan is ineens ons voortuintje onkruidvrij. Vanzelf.

En met vanzelf, bedoel ik dat een van onze buren het dan weer eens niet langer kon aanzien :@
pi_129912690
Lijstje

O: klein bakje yoghurt met muesli, volkoren beschuitje jam
L: speltboterham gelderse worst, stuk watermeloen
T: paar stukje stokbrood met tomatentapenade, banaan
D: 1 hamburger (met broodje en ui), champignons, paprika, 1 kipkluifje
T: 2 rosé
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129912702
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij zijn ook niet van die tuinierders. Soms, dan is ineens ons voortuintje onkruidvrij. Vanzelf.

En met vanzelf, bedoel ik dat een van onze buren het dan weer eens niet langer kon aanzien :@
:D :'( :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129912772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D O+
We hebben wel een goede band met allebei onze buren trouwens. En dan nemen we ze maar weer eens een extra bloemetje mee of halen we iets lekkers voor ze bij de bakker.

M. helpt ze regelmatig met de computer/internet en dat soort dingen. Gelukkig. Anders zou ik ze niet meer onder ogen durven komen :+
pi_129912805
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

We hebben wel een goede band met allebei onze buren trouwens. En dan nemen we ze maar weer eens een extra bloemetje mee of halen we iets lekkers voor ze bij de bakker.
Kunst is dan wel om er achter te komen wélke buren dit keer je tuintje onkruidvrij hebben gemaakt! :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129913125
Uniek, holy hell. Hoe krijg je het weg :X en hoeveel tijd breng je door op de wc :') weet je zeker dat je lintworm hebt trouwens :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:46:52 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129913284
Nou wat aurum zegt dus. Is toch niet helemaal normaal heur! :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:54:16 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129913674
i know, de andere bordjes waren iets kleiner okee :D
Eet pas ook weer morgenmiddag

Maria is growing grasssssss :o

Seven komt erop en lief heeft hem nog nooit gezien 8)7 Dus voor de honderste keer ga ik hem kijken *bier*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:57:20 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129913837
Ik denk dat ik tot 4 van dit soort borden kom. Wel zonder bami ed. En verder vooral groente. Daarna nog een toetjesbord.
*alweer trek heeft
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:01:07 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129914036
Hooguit 1 bord. Zeker met toetje.. Zonder misschien anderhalf. Maar dat is het dan ook wel..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:03:05 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129914133
Dat is denk ik ook direct de reden dat zowel uniek als ik graag wokken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129914264
3 of 4 'red' ik ook wel, maar dan is het eigenlijk vooral groenten met vlees, en dan met hoogstens een lepeltje witte rijst erbij. Toetje dan ook niet, op misschien wat fruit na. Groenten en vis/vlees kan ik aardig wat van op, zodra er op elk bord ook een lading carbs zou liggen dan zou ik na één bord wel vol zitten.

Wij hadden daarnet iig lekker hutspot met worstjes, lekker simpel in elk geval, maar wel lekker. :9
Ja doei.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:09:04 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129914431
Ja dat hele wok-concept doet het niet voor mij nee. Ben sowieso geen groot liefhebber van de Aziatische keuken geloof ik en dat "massa eten" spreekt me ook niet zo aan :@. Ik ben meer van de dineetjes bij kaarslicht in een goed restaurant met een kleine, edoch gevarieerde kaart.

/snob

:@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129914468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
i know, de andere bordjes waren iets kleiner okee :D
Eet pas ook weer morgenmiddag

Maria is growing grasssssss :o

Seven komt erop en lief heeft hem nog nooit gezien 8)7 Dus voor de honderste keer ga ik hem kijken *bier*
Seven! O+ Mijn vriend en ik hebben hem allebei al vaker gezien, dus slaan hem deze keer even over. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129914512
Ach, ik ga liever ook bij de Librije eten, en wokrestaurants hebben ze hier niet, maar eet liever bij een wokrestaurant dan bij een snackbar of fastfoodketen; daar krijg je tenminste nog wat gezonds binnen.
Ja doei.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:15:13 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129914717
Het eensluit het ander niet uit. Dat ik van wokken hou wil niet zeggen dat we niet ook bij sterrenrestaurants eten. Kaarslicht hoeft van mij dan weerniet zo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:18:43 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129914909
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is denk ik ook direct de reden dat zowel uniek als ik graag wokken.
Denk het ook
En zonder koolhydraten en zonder toetje dit keer.
Met all in kan je iig alles proberen, je kan sowieso je salades zelf bij elkaar kiezen en je toetjes als je wilt.
Dat hele toetje gedoe in een restaurant vind ik dat weer helemaal niks. Wil gewoon simpel.
En ik hoef geen kom vol met soep maar een kwart schep maar dan 3x van alle smaakjes.

Zit graag een paar uur te eten met wat ik zelf samenstel :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129915312
Toetjesgedoe in een restaurant! :9~ :9~ :9~

Wokken vind ik best leuk, maar het toetje daar laat ik daar bijna altijd staan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129915598
Ik ben geen fan, maar als ik wok eet een heel bord, maar niet zo vol gestapeld. En naast groenten en vlees ook miniloempiaatjes en gebakken banaan :9
pi_129915992
Bakabana :9 Mijn indische buren vroegen maakten dat nog wel eens, Zo lekker!

Eindstand vandaag:
O: 2 plakjes suikerbrood
T: dubbele kamutwafel tahin
B: huishouden en boodschappen (2 uur ofzo) :')
L: 250 ml halfvolle yoghurt met 1 appel, handje bosbessen en hazelnoten
S: bodypump
D: groene curry met courgette, champignons, rode paprika en "kip" van de vegetarische slager, met witte rijst
T: halve muffin (een "gezonde"; beslag van havermout/speltmeel, 4 bananen, yoghurt en 2 el honing, bakpoeder en wat gemengde noten).
pi_129916175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Perruche het volgende:
Bakabana :9 Mijn indische buren vroegen maakten dat nog wel eens, Zo lekker!

Eindstand vandaag:
O: 2 plakjes suikerbrood
T: dubbele kamutwafel tahin
B: huishouden en boodschappen (2 uur ofzo) :')
L: 250 ml halfvolle yoghurt met 1 appel, handje bosbessen en hazelnoten
S: bodypump
D: groene curry met courgette, champignons, rode paprika en "kip" van de vegetarische slager, met witte rijst
T: halve muffin (een "gezonde"; beslag van havermout/speltmeel, 4 bananen, yoghurt en 2 el honing, bakpoeder en wat gemengde noten).
Had ik al niet eens gezegd dat een HELE gezonde muffin HEEL vullend is? :6 ;)
pi_129916202
Gebakken banaan :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129916262
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Had ik al niet eens gezegd dat een HELE gezonde muffin HEEL vullend is? :6 ;)
Oh, ik had er nog makkelijk 1 opgekund :@ maar ik wilde niet te gulzig zijn :') en de andere helft met vriendje gedeeld!

Ik ben een soort bodemloze put qua eten :D

Overigens waren ze wel lekker, maar volgende keer wil ik er nog een soort "swirl" van pindakaas in maken :9 ipv de nootjes ofzo.
pi_129916401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, ik had er nog makkelijk 1 opgekund :@ maar ik wilde niet te gulzig zijn :') en de andere helft met vriendje gedeeld!

Ik ben een soort bodemloze put qua eten :D

Overigens waren ze wel lekker, maar volgende keer wil ik er nog een soort "swirl" van pindakaas in maken :9 ipv de nootjes ofzo.
Banaan-pindakaas muffins :9 liggen hier nog in de vriezer. Ook erg lekker inderdaad.
pi_129916472
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Banaan-pindakaas muffins :9 liggen hier nog in de vriezer. Ook erg lekker inderdaad.
En pindakaas is toch ook gezond? :D

En ik heb vandaag de vriezer ontdooit & schoongemaakt, en er liggen garnalen, pompoen, kersen, 2 muffins, varkensworstjes en courgettesoep in. En zo schoon O+
pi_129917118
Recept voor de gezonde muffin? Klinkt goed :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:06:15 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129917149
Bodemlozeputboks!
Fijn he zo'n schone opgeruimde vriezer.

Heb erin:
Zo;n 2 kg kipfilet in zakjes van ong. 250 gram
8 tartaar , 2 per zakje
2 x 250 gram kippenlever
4 x 250 gram varkenshaas
4 varkensfiletlapjes
4 x 100 gram biefstuk
4 x 100 gram koolvisfilet
4 x 100 gram tonijnsteak
paar speklapjes
kwarten rookworst

En in "chinese bakjes*:
rabarbermoes
appelmoes
nasi
bruine bonensoep
macaroni
pannenkoeken

Daarnaast nog een zak ovenfriet, aadappelkroketten, picanto's, loempias, hamburgers,kaassoufle's
En natuurlijk is de rest voor brood maar vooal voo alle groente die je maar kan bedenken wat in de vriezer kan :')

*cola berenburg*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129917331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Recept voor de gezonde muffin? Klinkt goed :)
Ik zoek de mijne morgen even voor je op :Y
pi_129917396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Recept voor de gezonde muffin? Klinkt goed :)
Nou ja gezond is relatief he :P ik heb ze in grote muffinbakjes gemaakt (blik van 6 stuks) en ze zijn 250 kcal per stuk. Een normale maat zal rond de 180 zitten maar er zit weinig ongezonde zut in.

Ik heb gedaan:
In 1 kom mixen - alles gezeefd
1 cup speltbloem
1 cup havermout
1 tsp bakpoeder en 1 tsp baksoda
snuf zout

In een andere kom - alles goed mixen
4 kleine mashed bananen (heel bruin)
beetje vanille aroma
1 cup halfvolle yoghurt
2 el honing

Nat bij droog doen en nog 1 cup gemengde nootjes erdoor (ik had walnoten, hazelnoten). In ingevet bakblik doen en dan in de over 30 minuutjes op 180 graden. Ik had er nog pompoenpitjes overheen gedaan, lekker!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 10-08-2013 23:22:28 ]
pi_129917479
Ik kijk "kijken in de ziel" topondernemers. Wat een kwal is die Groenink zeg... maar volgens mij denkt hij echt dat hij echt niet inziet wat er mis is met zijn gedrag..
pi_129917690
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik zoek de mijne morgen even voor je op :Y
Dank! Ben benieuwd :)

Perr, klinkt nog best gezond! Niet alle zes op één dag eten natuurlijk, maar beter dan mijn chocoladecupcakes die ik normaal maak als ik ga bakken haha! Thanks voor het recept, ga hem snel eens uitproberen!
pi_129918171
Uniek! Is restaurant Vandaag niks voor jou? Zit in Amsterdam en Utrecht, zogenaamd culinair all you can eat, ze hebben ALLES, aziatisch buffet, italiaans buffet, toetjes, salades, sea food,vlees, kazen etc etc etc, schijnt nog best goed te zijn ook! Misschien een beetje uit de buurt, maar als je toch eens in die regionen bent, waarom niet? :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:45:50 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129918847
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef Novem het volgende:
Uniek! Is restaurant Vandaag niks voor jou? Zit in Amsterdam en Utrecht, zogenaamd culinair all you can eat, ze hebben ALLES, aziatisch buffet, italiaans buffet, toetjes, salades, sea food,vlees, kazen etc etc etc, schijnt nog best goed te zijn ook! Misschien een beetje uit de buurt, maar als je toch eens in die regionen bent, waarom niet? :P
Ojahaaaaaaaaaaaah :Y) Ga even zoeken en dan een hotel erbij boeken... Heerlijk lekker uitzoekwerk, thanks! }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:01:58 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129919687
En ik wil nog naar Berlijn, Londen, Dbublin, Wenen, Tenerife, La Palma, New York...
Jammer dat het leven te kort is of het geld te weinig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129923255
Vrouw met eethoek meldt zich! :7
  Vis een optie? zondag 11 augustus 2013 @ 02:40:06 #149
70532 loveli
N
pi_129925399
*iets met muggen*
crap in = crap out
pi_129926847
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef loveli het volgende:
*iets met muggen*
Die hebben ze hier ook ja. En die trekken zich niets aan van mijn 40% deet spray of geimpregneerde muggennet. Mijn benen zien er echt weer dramatisch uit :'). Verder is het hier echt superlekker weer, heerlijk eten (2x op een dag noodles/rijst met groente uit de wok, of een lekkere curry) en maffe 'vader' van het weeshuis.

Nog iets gemist? Viz update lijstje? (oh het is hier trouwens 10:50, ben nog steeds alles behalve een vroege vogel)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_129927426
Waar zit je?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_129929911
Vandaag:

O - pannenkoekjes van 1 banaan, 2 el Griekse yoghurt, 2 el boekweitmeel, kaneel en 1 eiwit met pistachenootjes en honing
L - salade van aubergine, courgette, tomaat, haloumi met munt/peterseliedressing
T - Griekse yoghurt met lijnzaad, rozijnen en pindakaas
T - paprika en radijsjes
D - kip in spek met zoete aardappel, rode uien en tomaat uit de oven, salade met nectarine en pecannoten
T - koffie verkeerd en een koekje
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129929987
Lekker lijstje Novem!

Als ik voorlopig geen lijstjes meer post komt dat door de yoga challenge van vandaag:



_O-
pi_129929994
Novem! Lekker! :9
Be someone that makes you happy
pi_129930525
Novem ga je me adopteren :9

Mijn planning:
O: enorme nectarine en 2 rijstwafels kaas
S: RPM + buikspieren
L: restje fritatta (ongeveer 1 ei met groenten), een halve avocado, volkoren boterham
T: "gezonde" muffin :9
T: koffie verkeerd met sojamelk
D: lamsvlees in wijn gestoofd met aardappeltjes en salade (romaine, wortel, komkommer)

[ Bericht 13% gewijzigd door Perruche op 11-08-2013 13:08:04 ]
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:50:37 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129931847
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nee, maar ik verwacht knuffeltjes van draken en egeltjes enzo. En je tekeningen en anime meuk...ofzo :+
nu nog wel idd, moeten opruimen :+

wel knuffeltjes idd (gehaakte beestjes, schaap, aap, Wall-E, Takkie, vogelbekdier, Yoshi en monty python bunny in woonkamer! Meer dan ik dacht :@ :D) Geen drakenknuffels, wel een pluchen draakjessleutelhanger en diverse miniaturen van de mister :P

tekeningen eigenlijk vrijwel niet openlijk op display, ben geen heel grote fan van de Japanserige anime maar heb wel een paar plastic Avatar figuurtjes :+

/zelfanalyse :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129931885
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:34 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje Novem!

Als ik voorlopig geen lijstjes meer post komt dat door de yoga challenge van vandaag:

[ afbeelding ]

_O-
Ik moest even kijken, maar er staat ook nog een been haaks op het andere :D
Suc-ces!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:52:13 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129931900
An :o waarom daarom geen lijstjes dan? :D

Novem en Parkietje :9 lekkah!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129932473
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
An :o waarom daarom geen lijstjes dan? :D

Novem en Parkietje :9 lekkah!
Omdat ik dan met heel veel spierpijn zielig op de bank lig uit te puffen :+
  Vis een optie? zondag 11 augustus 2013 @ 13:20:01 #160
70532 loveli
N
pi_129932936
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest even kijken, maar er staat ook nog een been haaks op het andere :D
Suc-ces!
Ik gok dat als je lichaam geen rechte lijn is maar een driehoek, je zwaartepunt handiger komt te liggen.
crap in = crap out
pi_129933270
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik gok dat als je lichaam geen rechte lijn is maar een driehoek, je zwaartepunt handiger komt te liggen.
Moet je wel lenig genoeg zijn om zo je been te strekken en sterk genoeg om dat gewicht op je polsen te dragen :+
pi_129933489
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dank! Ben benieuwd :)

Perr, klinkt nog best gezond! Niet alle zes op één dag eten natuurlijk, maar beter dan mijn chocoladecupcakes die ik normaal maak als ik ga bakken haha! Thanks voor het recept, ga hem snel eens uitproberen!
http://greensageblog.com/(...)colate-chip-muffins/

Verder wat Per zei: nog steeds calorierijk, maar de ingrediënten zijn zorgvuldiger gekozen.
  Vis een optie? zondag 11 augustus 2013 @ 13:38:58 #163
70532 loveli
N
pi_129933627
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Moet je wel lenig genoeg zijn om zo je been te strekken en sterk genoeg om dat gewicht op je polsen te dragen :+
Jij wilt yoga doen :P
crap in = crap out
pi_129934602
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij wilt yoga doen :P
Ik heb al een manier gevonden. Je mocht voor het achterste been hulpmiddelen, zoals een stoel of blok gebruiken. Als ik het achterste been op de bank leg, krijg ik de rest wel naar voren gedrukt :+
pi_129939168


Dit, maar dan met rechtere horizon en meestal blauwere lucht was de afgelopen week m'n uitzicht. Heb nog niet zoveel gezwommen in een week! Nu weer thuis, schoonfamilie blijft nog een paar dagen. Gelukkig heb ik nu het huis een voor mezelf!
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:45:27 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129939259
Liep het water niet weg?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129939334
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Liep het water niet weg?
:D :'( :D
Ja doei.
pi_129939527
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Liep het water niet weg?
Ja, allemaal m'n oor in!
pi_129944656
Muffins in de oven :9 met banaan, dadels, hazelnootjes en beetje chocola!

Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: 20 minuten squats/push ups en sit ups + 45 min hometrainer
O: kwark/yoghurt met appel, nectarine, chiazaad en pompoenpitten
T: koffie verkeerd
L: kleine speltbh geitenkaas, kleine met gerookte kip en een beetje mayo + salade van tomaat en komkommer met wat yoghurtdressing
D: omelet met champignons/courgette/pecorino en wat tempeh
T: een muffin!
Be someone that makes you happy
pi_129944980
Hmpf. Wasa crackers goudbruin, verbeterd recept, volgens de verpakking.

Oud: 51% volkorenmeel, 8% vezels
Nieuw: 25% volkorenmeel, 7,5% vezels

Verbeterd my ass :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129946014
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef Phaidra het volgende:
Hmpf. Wasa crackers goudbruin, verbeterd recept, volgens de verpakking.

Oud: 51% volkorenmeel, 8% vezels
Nieuw: 25% volkorenmeel, 7,5% vezels

Verbeterd my ass :')
Wat hebben ze met die resterende 26% volkorenmeel gedaan dan?
pi_129946826
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat hebben ze met die resterende 26% volkorenmeel gedaan dan?
Vervangen door bloem, ben ik bang. Witmeel verkoopt makkelijker -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:48:33 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129947113
Verbeterd recept is ALTIJD: goedkopere ingredienten, altijd!

Lijstje:
O/L: Voor met zijn tweeen een salade van: 1 dikke zware krop ijsbergsla, halve komkommer, 2 tomaten, blik tonijn op olie, 2 gekookte eieren, stukjes ananas en meloen, verse kruiden, suiker, azijn, 2 rode uien, kappertjes, koude gestoofde broccoli. Cappuccino en een boterham met kaas.
T's; pezik, bastognekoek, beker melk, paa dropjes, blokje kaas, augurk met ham
D bloemkool, roergebakken spinazie met champignons/courgette/ui/paprika, dikke ribkarbonade met roomboterjus :9 en een gekookt nieuwe aardappel.
T: kwark, vla, blauwe bessen

Ben de hele dag al zo vreselijk chagrijnig en weet niet waarom...
:r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129947330
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: broccolisoep, dubbele boterham kaas, boterham pate
T: appel, halve koek
D: salade van tomaat en sla, aardappeltjes uit de oven, 2 chipolataworstjes
T: optimelyoghurt appelkaneel
pi_129947346
1 bastognekoek uniek? Knap! :')
  Vis een optie? zondag 11 augustus 2013 @ 19:04:27 #176
70532 loveli
N
pi_129947675
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef An24 het volgende:
1 bastognekoek uniek? Knap! :')
D'r vent heeft de rest op en daarom is ze chaggo :')
crap in = crap out
pi_129948134
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef loveli het volgende:

[..]

D'r vent heeft de rest op en daarom is ze chaggo :')
:+
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:29:59 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129948632
Was niet alleen dus dan kan ik het wel.

En echt ..... kweet niet... Het is zondag, dat verklaard veel, kutdag.

Ow heb ook rabarber op, vandaag vers gekregen.

Morgen krijg ik 1 kg verse sperziebonen, 1 kg wortels met zand, 1 kg rode bieten met zand, 2 kroppen botersla met zand en slakjes, bossen bieslook, knoflookstengels en beterselie, 1 kg vers geplukte bosbessen (of blauwe bessen whatever).
Dus morgen eten we sperziebonen met boterslasalade en kruiden, gegrilde tonijnsteak, gebakken aardappelen en rabarber :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:37:01 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129948887
Heb eigenlijk morgen een zeefje nodig, ongeveer dit
Maar dat heb ik niet en kan het ook niet halen, iemand een idee wat ik voor de rest kan gebruiken?
Kan niet al te groot
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:39:27 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129949001
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129949184
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb eigenlijk morgen een zeefje nodig, ongeveer dit [ afbeelding ]
Maar dat heb ik niet en kan het ook niet halen, iemand een idee wat ik voor de rest kan gebruiken?
Kan niet al te groot
Ik weet niet waar je het voor nodig hebt, maar een koffiefilter?
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:47:46 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129949348
Hmmm... ik fabriceer wel wat :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129952911
Zelfgemaakte chai :9

Eindstand:
O: enorme nectarine, 2 rijstwafels kaas
T: kleine nakd-bar
S: RPM + buikspieren
L: omelet 1 ei groente, 1 meergranenbth, halve avocado
T: zelfgebakken muffin
D: lamsvlees in rodewijnsaus met champignon en wortel, 2 gekookte aardappelen, salade met romaine, wortel, komkommer, rode paprika en yoghurtdressing
T: chai van amandelmelk en een macaron
pi_129954618
Aantal dagen thuis nu, mij ondergedompeld in zowel de gezonde als ongezonde geneugten van de Nederlandse keuken en dan morgen maar in het gareel om normaal te leven.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? zondag 11 augustus 2013 @ 22:10:24 #185
70532 loveli
N
pi_129956154
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb eigenlijk morgen een zeefje nodig, ongeveer dit [ afbeelding ]
Maar dat heb ik niet en kan het ook niet halen, iemand een idee wat ik voor de rest kan gebruiken?
Kan niet al te groot
Gewoon theezeefje te grof? Anders iets met een panty als filter gebruiken.
crap in = crap out
pi_129958216
quote:
:')
Ja doei.
pi_129958555
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon theezeefje te grof? Anders iets met een panty als filter gebruiken.
Oeh, goeie!

Wij zijn net naar Pacific Rim geweest. Toffe film! :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:53:09 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129958763
Panty it is thanks.
Morgen vroeg. . Moet slapen.
Uit onvrede een te dure vakantie veiling 'winnen' helpt ook niet .
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 12 augustus 2013 @ 05:06:37 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129966774
Dat was een geheel slapeloze nacht..

Kwark, vla en bessen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129966850
Morning uniekje! Sterkte vandaag :D

Ontbijt met nectarine en croissant :9

Planning wordt:
O: zie boven
T: 250 ml yoghurt met appel en lijnzaad
L: salade met ei oid
T: muffin
B: 12 km wandelen
D: viscurry met rijst en broccoli
T: chai thee met amandelmelk
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:29:17 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129967101
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was een geheel slapeloze nacht..

Kwark, vla en bessen
Was ist los uniek? Frustratie, frustratieaankoop, slapeloze nacht....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129967654
O: koffie, 2 bekers melk, 2 boterhammen, gekookt ei
S: of rondje lopen of rondje fietsen
T: 250g kwark, banaan
L: ?
T: koffie
D: rijst, sambal goreng boontjes, iets met kip
T: koffie

Nog ergens een appel erbij, zoiets om de week mee af te trappen

[ Bericht 0% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 12-08-2013 09:00:40 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_129967834
Mogguh!

Gister voor het eerst in maanden gesquat en dat voel ik aan mijn onderstel. Zhe pain :')

lijstje voor vandaag:

O: stuk kip en guacamole
T: kwark, pindakaas en lijnzaad
L: gemengde salade, eitjes en dressing
T: havermoutshake
S: 5 km lopen
D: pasta
S: lesje yoga
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129967842
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: koffie, beker melk, 2 boterhammen, gekookt ei
S: of rondje lopen of rondje fietsen
T: 250g kwark, banaan
L: ?
T: koffie
D: rijst, sambal goreng boontjes, iets met kip
T: koffie

Nog ergens een appel erbij, zoiets om de week mee af te trappen
hoeveel kcals zit je? Het lijkt zo weinig...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129967967
O: kwark met ananas
T: boterham geitenkaas, appel
L: 2 boterhammen pindakaas
T: boterham geitenkaas, mineola
S: hardlopen + KT
D: curry met kikkererwten, beetje rijst
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129968056
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoeveel kcals zit je? Het lijkt zo weinig...
Als ik er maar vanuit ga dat ik boterhammen met pindakaas ga eten en me er verder aan houd zal ik op ca. 2400 uitkomen gok ik.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_129969240
lijstje gister:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
L: 1 boterham nagelkaas, 1 boterham ei
T: stukje brownie
T: 2 toastjes met brie, 2 tucjes
D: linzen/tomaten/groenten-soep met 3 stokbroodjes roomboter

Gewicht vanochtend: 67.3, no kidding -O-
pi_129969392
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb eigenlijk morgen een zeefje nodig, ongeveer dit [ afbeelding ]
Maar dat heb ik niet en kan het ook niet halen, iemand een idee wat ik voor de rest kan gebruiken?
Kan niet al te groot
Waar moet je het voor gebruiken? Ik heb er zo een voor melkschuim laatst bij een winkeltje op de Albert Cuyp gehaald
Worry is a misuse of imagination
pi_129969480
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:00 schreef anna82 het volgende:
lijstje gister:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
L: 1 boterham nagelkaas, 1 boterham ei
T: stukje brownie
T: 2 toastjes met brie, 2 tucjes
D: linzen/tomaten/groenten-soep met 3 stokbroodjes roomboter

Gewicht vanochtend: 67.3, no kidding -O-
Dat is weinig denk ik? Of vind je dat veel?
Kan me voorstellen dat je afgevallen bent met de lijstjes die voorbij kwamen...
Be someone that makes you happy
pi_129969519
:W raar weekend en raar ontbijt :') Ik heb echt al sinds vrijdag zin in rare snaaidingen zoals vla, slagroom en augurken.... ik gok iets met hormonen :')

O vandaag dus: Kwark met cranberry notenmix ( totdusver redelijk normaal ) met een scheut dubbel vla en een toef slagroom.

En het is heerlijk :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129969566
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat is weinig denk ik? Of vind je dat veel?
Kan me voorstellen dat je afgevallen bent met de lijstjes die voorbij kwamen...
volgens mij is ze niet afgevallen, maar eerder bijgekomen?

En ik weet hoe je je voelt anna, ik blijf ook maar uit de buurt van de weegschaal O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129969734
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

volgens mij is ze niet afgevallen, maar eerder bijgekomen?

En ik weet hoe je je voelt anna, ik blijf ook maar uit de buurt van de weegschaal O-)
Ah oke... ik heb al weken geen weegschaal gezien. Kijk wel in de spiegel :P
Be someone that makes you happy
pi_129969821
Mijn weegschaal doet het niet meer en ik ga morgen eens kijken of ik nog korte broeken kan vinden waar ik mn kont in kan wurmen voor Lowlands.
Dat zegt wel genoeg denk ik?

Wel lekker sporten straks. En misschien nog een tukkie doen. Slecht geslapen, raar gedroomd en heel vroeg wakker.
Uitdaging voor vandaag is om niet te snaaien.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129969920
ik heb afgelopen week elke dag minstens 40 minuten gezwommen. En ook veel troep gegeten, zal elkaar opheffen.

Nog 3 dagen, dan gaat de schoonfamilie weer weg. Mag ook wel. Ik zit nu op kantoor, terwijl de duutser zich vermaakt. Ook prima. Mezelf wel maar eens aan het werk schoppen!
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 10:32:08 #205
70532 loveli
N
pi_129969931
Jurkje in de sale van 100 voor 12.50 :') Heb ik het nodig?
crap in = crap out
pi_129970019
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:32 schreef loveli het volgende:
Jurkje in de sale van 100 voor 12.50 :') Heb ik het nodig?
Linkje?
En het antwoord is nee natuurlijk, maar dat wist je al . :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129970033
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Linkje?
En het antwoord is nee natuurlijk, maar dat wist je al . :P
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 10:46:21 #208
70532 loveli
N
pi_129970314
crap in = crap out
pi_129970490
Li, voor dat geld heb je hem wel nodig denk ik :D
Bah, had chocopasta op brood, maar teveel opgesmeerd. Niet lekker.
pi_129970698
Ik vind 'm een beetje saai.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129970704
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
als het stofje daar al zo kreukt, hoe denk je dan dat het er IRL uitziet? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 11:04:33 #212
70532 loveli
N
pi_129970880
Is volgens mij een stugger stofje met glanscoating, denk dat ik het wel kan hebben :')
Venster stond nog open van laatste keer dat ik m'n laptop zag, alleen hij is nu 40 euro goedkoper dan toen ik 'em te duur vond.
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Li, voor dat geld heb je hem wel nodig denk ik :D
Bah, had chocopasta op brood, maar teveel opgesmeerd. Niet lekker.
Met Nutella heb je dat probleem niet.
crap in = crap out
pi_129970970
4 weken bezig en 3,4 kilo afgevallen. Ik had gehoopt op 1 kilo per week, maar this will do too.

Gisteren:
O: opgebakken stukjes karbo
L: roerei van 2 eieren
T: plakjes ham
T: wodka
D: bloemkoolbodempizza. (recept via Jagar, thanks, was prima te kanen)

Het lijkt weinig groenten, maar in de tomatensaus van de pizza zat ook een zakje italiaanse wokgroenten geblend en op de pizza ook nog paprika, champignon en ui, dus ik haal de 200 gr. wel.

Vandaag:
O: gekookt eitje, ham
S: yoga
L: de tomatensaus van gisteren aangelengd met water, dus tomaten/groentensoep met een beetje creme fraiche
T: wodka
D: gegrilde courgette, gestoofde prei, bloemkoolpuree en een vleesje wat ik nog moet kopen.
pi_129971112
Wat weinig! Hoeveel kcals zijn dat totaal?
Worry is a misuse of imagination
pi_129971131
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]

Met Nutella heb je dat probleem niet.
Klopt, deze is van lidl.
Nu een grapefruit :9
pi_129971321
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:10 schreef Probability het volgende:
Wat weinig! Hoeveel kcals zijn dat totaal?
Weet niet precies, maar de afgelopen weken eet ik meestal tussen de 1600 en 2100 kcals.
pi_129971326
Chocopasta met brood ipv andersom :9
pi_129971699
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:17 schreef Perruche het volgende:
Chocopasta met brood ipv andersom :9
O+ :9

Geldt ook voor pindakaas :P
Be someone that makes you happy
pi_129972206
Jullie zitten me een beetje lekker te maken hier. Ik zou bijna naar de buurtsuper lopen voor een pot nutella :')

/braaf verder schrijft aan paper :6
pi_129972720
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+ :9

Geldt ook voor pindakaas :P
Ja!

En een rijstwafel met appelstroop :~ ook zooo lekker!
pi_129972994
Lijstje:
O- dubbele boterham met een plakje ham, zonder boter getostied.
L- 250 gram rauwkost, 8 mini gehaktballetjes (mager rund, zelfgemaakt restje van picknick met familie gisteren)
T- appol
D- 200 gr rauwe andijvie, 200 gr gekookte aardappelen, klontje boter, tartaartje, gebakken uien (faux-stamppot)
T-?

Het is wat karig maar ik moet echt even balansen van een copieuze picknick en niet bijster gezonde maaltijd gisteren. Heb ook weinig honger. "Tosti" zonder kaas en boter was uit nood geboren omdat de crackers op zijn. Morgen weer mijn vaste ontbijt.
Kwak
pi_129973417
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:32 schreef loveli het volgende:
Jurkje in de sale van 100 voor 12.50 :') Heb ik het nodig?
Heb je al een jurkje om in te sleutelen?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_129973436
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+ :9

Geldt ook voor pindakaas :P
Met pindakaas van lidl heb ik dan weer niet dat er teveel op zit om lekker te zijn :9
pi_129973989
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat is weinig denk ik? Of vind je dat veel?
Kan me voorstellen dat je afgevallen bent met de lijstjes die voorbij kwamen...
Ja 1,5 kilo in 1 week en zonder te sporten. Niet echt the way to go!

Oh afgevallen dus :D ik wil strakker worden en niet uitgemergeld fat ;)
pi_129974033
Hier voor de geïnteresseerden, het jurkje met de strakgetrokken plooi. Graag meningen! Storend of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door MevrouwPuff op 12-08-2013 13:58:51 ]
pi_129974108
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een overall voor vrouwen?
pi_129974295
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier voor de geïnteresseerden, het jurkje met de strakgetrokken plooi. Graag meningen! Storend of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind m niet zoveel doen voor je eigenlijk. Als ie nou een tientje was ofzo, dan was het een ander verhaal, maar ik zou 'n terug sturen.

En Anna, je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen!
Die anderhalve kilo is geen vet natuurlijk, maar zeker als het zo druk is met werk, dan heeft je lichaam voldoende voedingsmiddelen nodig.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129974348
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+ :9

Geldt ook voor pindakaas :P
quote:
Arachibutyrofobie
Fobie of angst om/voor: Pindakaas die aan het verhemelte blijft plakken
:o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129974563
:W
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129975767
:W

Net een grote uitsmijter met spek en kaas op maar nog trek }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129975867
Ik heb een potje caramelpasta gevonden.
En nu ben ik een beetje misselijk. :@
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129975970
Bebogeen? Daar was ik vroeger verslaafd aan, gewoon met de vinger zo'n pot leeg schrapen...
Paar jaar geleden weer keer gehad maar vond het niet zo lekker meer.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129976058
Bebogeen kregen wij voor straf op brood :@
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:45:00 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129976195
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Uitdaging voor vandaag is om niet te snaaien.
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een potje caramelpasta gevonden.
En nu ben ik een beetje misselijk. :@
Sorry, maar :D :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129976388
Nee, dit heb ik een keer bij de Lidl gescoord, met kerst ofzo. Het is Zoete weipasta met karamelsmaak. Ingredienten: suiker, plantaardige olie, lactose (bevat melk), zoete weipoeder (7%), karamelsuikerstroop (1,5%)(karamelsuiker, maltodextrine), emulgator, zonnebloemlecithine, natuurlijk aroma, plantenextract (paprika extract, plantaardige olie).

Ik geloof dat ik het potje straks wel mee geef aan mn moeder. :D
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Sorry, maar :D :')
Goed punt. :D
Maar nog geen zakken drop in zicht ofzo.:P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129976569
Henk wanneer houd je je nou eens aan je no-crap idee :P

Overigens klinkt de inhoud van dat potje behoorlijk vies!
pi_129976777
Weipasta klinkt niet heel uitnodigend inderdaad :P

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd
B: uurtje wandelen
L: omelet van twee eieren en een beetje geitenkaas, berg champignons en klein stukje vers speltbrood
T: denk kwark met een appel
D: linzensalade, beetje couscous en wat brood met hummus
T: ? ga naar openlucht film dinges dus denk drankje daar
Be someone that makes you happy
pi_129976910
Goeoeoeoedemiddag!
Vind het jurkje niet zo geweldig staan puff. Iets wat je meer taille geeft staat denk ik leuker.

Was een weekje bij mijn ouders, echt carbs to the max. Maar toch ben ik wel iets lichter geworden. Ben wel hele dagen buiten geweest ipv achter een bureau zitten. Vanochtend woog ik 85,nogwat na ontbijt en koffie. Dus zal wel weer ergens rond de 84-84,5 zijn. Korte broeken maat 32 kan ik niet meer aam omdat die teveel afzakken.
Was dit weekend ook nog 'even' naar surpriseparty gegaan. Die was alleen aan de andere kant van t land. 400 km op 1 avond rijden met feestje is toch wel vermoeiend..Maar was wel gezellig :)
pi_129977198
Volgende keer ga ik eerst de ingredientenlijst eten voordat ik toe ga geven aan mn zoet behoefte. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:12:54 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129977223
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende keer ga ik eerst de ingredientenlijst eten voordat ik toe ga geven aan mn zoet behoefte. :D
Eten? :D Emulgator :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129977242
HPKW blijft maar snaaien! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129977362
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende keer ga ik eerst de ingredientenlijst eten voordat ik toe ga geven aan mn zoet behoefte. :D
Ja als je hem opeet wordt je niet meer met de crap die erin zit geconfronteerd, best een slimme oplossing!
pi_129977492
Update:
O: croissant, grote nectarine
B: 5,5 km wandelen
T: 250 ml yoghurt met kleine appel en lijnzaad
B: 2 km wandelen :')
L: pistolet kerriekip, 250 gr rucolasalade (met zongedroogde tomaat en olijven)
T: muffin :~ (zo'n gezonde he!)
B: 5,5 km wandelen
D: viscurry (met tomaat enzo) met broccoli (rijst voor vriendje erbij)
T: chai met amandelmelk :9

Volgens MFP zit dit rond de 1850 kcals.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 12-08-2013 14:29:23 ]
pi_129977828
Waarom zo'n weipasta in huis, vraag ik me dan af. Die ingredientenlijst lees je dan voor het gemak al in de supermarkt? Dan weet je zeker dat je het niet in huis wilt halen. Klinkt idd niet echt lekker :+

Voorlopig lijstje:

O: spelt zuurdesembrood met olijfolie
L: witlof-twee stuks ei- komkommer-paprika-bielslook-lenteui- mayo salade
T: twee rijstwafels jam
T: twee pruimen
D: spinazie, aardappels, kaas, appelmoes
T: thee, pure chocolade
pi_129977841
Het potje is geruild voor een zak spinazie!
Nu tijd voor kwark met aardbeien wegens honger. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129977868
En de pasta was echt lekker, anders had ik me er ook niet misselijk aan gegeten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:38:42 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129978125
Hoe maak jij je chai, Parkietje? :9

Ik kreeg altijd van die sterke zoete van mn Indiase flatgenootjes in Engeland :D Met kardemom enzo :9

Mr Bean op de Ceintuurbaan heeft ook geniale chai latte :9~ O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129978350
Ach ik had gister trek in pindakaas en nutella :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129978520
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe maak jij je chai, Parkietje? :9

Ik kreeg altijd van die sterke zoete van mn Indiase flatgenootjes in Engeland :D Met kardemom enzo :9

Mr Bean op de Ceintuurbaan heeft ook geniale chai latte :9~ O+
Ik heb het gebaseerd op een recept van mynewroots. Eerst een "concentrate" maken; ik had 1,5 liter water met daarin:
2 pijpjes kaneel (de laatste - had er liever 4 gedaan!)
8 kardemom (groene, geen zwarte)
eetlepel venkelzaad
2 steranijs
lepel cloves (hoe noem je dat ook weer?)
vrij groot stuk gerapste gember
zwarte peper (hele bolletjes)
beetje sinaasappelschil
Er zou nog een zoethout in moeten maar dat had ik niet.

Dat laten borrelen tot flink gereduceerd en dan zeven (door een panty als je geen stukjes wilt - bij mij zaten er nog kleine stukjes kaneel enzo in) en in schoon potje schenken.

Wanneer je wil gebruiken, je melk opwarmen, evt met zwarte thee erin, scheut mengsel erbij + eetlepel agave of honing. Ik vind het echt lekker! Volgende keer meer kaneel, meer venkel, en zoethout erin. En uberhaupt meer maken :9
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:54:05 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129978585
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb het gebaseerd op een recept van mynewroots. Eerst een "concentrate" maken; ik had 1,5 liter water met daarin:
2 pijpjes kaneel (de laatste - had er liever 4 gedaan!)
8 kardemom (groene, geen zwarte)
eetlepel venkelzaad
2 steranijs
lepel cloves (hoe noem je dat ook weer?)
vrij groot stuk gerapste gember
zwarte peper (hele bolletjes)
beetje sinaasappelschil
Er zou nog een zoethout in moeten maar dat had ik niet.

Dat laten borrelen tot flink gereduceerd en dan zeven (door een panty als je geen stukjes wilt - bij mij zaten er nog kleine stukjes kaneel enzo in) en in schoon potje schenken.

Wanneer je wil gebruiken, je melk opwarmen, evt met zwarte thee erin, scheut mengsel erbij + eetlepel agave of honing. Ik vind het echt lekker! Volgende keer meer kaneel, meer venkel, en zoethout erin. En uberhaupt meer maken :9
Oehoeee! :9 Klinkt zeker goed! Leuk idee ook, dan concentraat :Y Dank u!

Cloves = kruidnagel geloof ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 14:56:10 #251
70532 loveli
N
pi_129978681
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Heb je al een jurkje om in te sleutelen?
Goed argument!
crap in = crap out
pi_129978836
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oehoeee! :9 Klinkt zeker goed! Leuk idee ook, dan concentraat :Y Dank u!

Cloves = kruidnagel geloof ik!
Ohja! Duh :'). Thanks!

Volgende keer doe ik wel meer van alles want ik houd van die sterke smaak. Honing of agave is wel nodig als je het drinkt om de smaak "uit te laten komen". Met zwarte thee erbij extra lekker vind ik!

Concentraat is handig zodat je niet iedere keer nieuw hoeft te maken, plus de smaken worden intenser als je het langer laat koken...
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 15:02:13 #253
70532 loveli
N
pi_129978906
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende keer ga ik eerst de ingredientenlijst eten voordat ik toe ga geven aan mn zoet behoefte. :D
Afkicken van zoet iets voor jou? Ga ik ook weer doen :')
crap in = crap out
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:02:45 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129978917
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ohja! Duh :'). Thanks!

Volgende keer doe ik wel meer van alles want ik houd van die sterke smaak. Honing of agave is wel nodig als je het drinkt om de smaak "uit te laten komen". Met zwarte thee erbij extra lekker vind ik!

Concentraat is handig zodat je niet iedere keer nieuw hoeft te maken, plus de smaken worden intenser als je het langer laat koken...
Zwarte thee heb ik! Vond ik zo lollig, moest ik van die Indiase vrienden mee naar de Pakistani winkel in Leeds om de juiste zwarte thee te kopen voor de chai, komen ze aan met een pakje losse Lipton :') Ja die kende ik wel :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129980095
Afkicken van zoet doen we zodra mijn lichaam ophoudt met irritant doen. Eind van deze week ofzo. * nog hap stracciatella neemt *.

Dadelijk maar groente en visje ofzo halen . voor vanavond.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129980177
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Californium het volgende:
Afkicken van zoet doen we zodra mijn lichaam ophoudt met irritant doen. Eind van deze week ofzo. * nog hap stracciatella neemt *.

Dadelijk maar groente en visje ofzo halen . voor vanavond.
Wat doet je lichaam dan? :D
pi_129980306
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef the85mc het volgende:
Goeoeoeoedemiddag!
Vind het jurkje niet zo geweldig staan puff. Iets wat je meer taille geeft staat denk ik leuker.

Was een weekje bij mijn ouders, echt carbs to the max. Maar toch ben ik wel iets lichter geworden.
Jij bent een man toch? Goede opmerking over het jurkje O+

Ik heb vorig jaar drie maanden bij mijn vader gewoond (even een relatie time-out) en ben in die tijd 6 kilo aangekomen. Niets bizars gesnoept. Maar opeens twee keer per dag brood, elke avond aardappels of pasta. Sausjes over groenten, veel gepaneerd vlees. Bizar.
  Vis een optie? maandag 12 augustus 2013 @ 15:34:21 #258
70532 loveli
N
pi_129980541
quote:
Ach jee, toch verdrietig. Wel beter voor de familie (niet cru bedoeld)
pi_129980548
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat doet je lichaam dan? :D
Geen idee. Iets met hormonen. Ik ben labiel ( al 3 keer lopen janken voor niets), ik heb een opgeblazen gevoel, buikpijn, tieten doen pijn :'), puistjes, alles wat chocolade / vet is willen eten.

Nog NOOIT gehad zoiets.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129980597
:o arme bea! Lijkt me echt verschrikkelijk als je eigen zoon overlijdt. Maar denk dat het wel prettiger is voor de achterblijvers :@

quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Californium het volgende:

[..]

Geen idee. Iets met hormonen. Ik ben labiel ( al 3 keer lopen janken voor niets), ik heb een opgeblazen gevoel, buikpijn, tieten doen pijn :'), puistjes, alles wat chocolade / vet is willen eten.

Nog NOOIT gehad zoiets.
Uh.... baby op komst?
pi_129980696
Geen baby das wel zeker :+

Nu naar de appie. Met de bus want mijn fiets sleutel bestaat uit 2 delen dus ook even naar de action of fietswinkel

[ Bericht 34% gewijzigd door Californium op 12-08-2013 15:55:18 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129982109
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef Perruche het volgende:
:o arme bea! Lijkt me echt verschrikkelijk als je eigen zoon overlijdt. Maar denk dat het wel prettiger is voor de achterblijvers :@

Dat! Blijft verschrikkelijk, ook al was er weinig hoop meer.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:30:18 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129982926
Boh arme familie, met zn kleine kindjes nog :{
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:53:15 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129983804
Jullie zijn lief O+

Lijst;
O: kwark,vla bosbessen
T's: cup a soup tomaat, halve komkommer, halve paprika, 250 gr wortelen
L; 3 boterhammen met zelfgegrilde kipfilet en gegrilde groente, kom gebonden kippensoep met kip, beker melk, tomaat
T's: paar dropjes, perzik, appel, minneola, paar druiven
D: Veul sperziebonen, gebakken lever met champignons, ui en knoflook met wat spekjes erdoor, salade van kropsla, rijst met zelfgemaakte satesaus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129983826
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef miekie72 het volgende:

[..]

Jij bent een man toch? Goede opmerking over het jurkje O+

Ik heb vorig jaar drie maanden bij mijn vader gewoond (even een relatie time-out) en ben in die tijd 6 kilo aangekomen. Niets bizars gesnoept. Maar opeens twee keer per dag brood, elke avond aardappels of pasta. Sausjes over groenten, veel gepaneerd vlees. Bizar.
Ja, klopt. Maar ook mannen kunnen zien wat ze wel of niet mooi vinden ;)
Hier idem dito, veel brood, en vooral bij avondeten meer aardappelen/pasta en wat minder groenten/vlees. En vaak iets zoetigs na.
Maar goed, kennelijk eet ik thuis meer of ben ik lichamelijk iets minder actief. Vooral s avonds ben ik hier veel actiever, merk dat ik dan toch wel een tuin mis.

En friso, tsja.. Het is treurig maar misschien ook maar beter zo. Dat werd niet meer wat. Klinkt hard maar van die onzekerheid wordt t ook niet beter.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:55:10 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129983884
Ze worden nu bedolven onder een lawine van condoleances
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129984352
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze worden nu bedolven onder een lawine van condoleances
I see what you did there... (8>
pi_129984434
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze worden nu bedolven onder een lawine van condoleances
:+

/ongeduldig wacht tot de amandel/chocoladekoeken zijn afgekoeld :9
pi_129985012
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze worden nu bedolven onder een lawine van condoleances
Haha, door Puffs opmerking las ik em pas anders..
pi_129985585
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef An24 het volgende:

[..]

:+

/ongeduldig wacht tot de amandel/chocoladekoeken zijn afgekoeld :9
:9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129985645
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:9~
Ze zijn lekker :9
pi_129985675
Ik ben jaloers! Nu maar gauw broccolisoep en een salade gaan maken, want ik heb trek! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129986032
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben jaloers! Nu maar gauw broccolisoep en een salade gaan maken, want ik heb trek! :9
Ook lekker O+
pi_129986786
Couscoussalade met feta en courgette :9
pi_129988123
Damn, net penne arabbiata gemaakt. Om to the nom nom nomz :Y)

Nu lekker kopje koffie c_/

Ik hou zo van lekker eten....en tukkies doen...en bolle billen :+ :D

*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:06:46 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129988299
bollebillenboogie maar weer es dan! *O*

ik heb groene korianderhummus ontdekt, boh wat lekker :9 *stink*

drukke maar fijne dag gehad op werk verders! :Y nu boekie lezen in de trein.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129991401
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, heb al sinds voor het weekend last van mijn darmen met steken in mijn onderbuik. -O- Vandaag was ik het zat en ben maar weer gaan sporten, nu lijkt het wel weer te gaan. :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:00:06 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129993284
Aaaahw wat leuk een vervolg op plaatje 1! :D Die blije snuit op 2 O+

En oeioei, anders gegeten dan normaal? Fijn dat sporten hielp! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129994097
Vorige week woensdag sushi gehad... en sesamijs en pistache ijs, daarna begon de het gedonder. :X

Mijn eetlust was zelfs weg. -O-

Voor het sporten moest er wel een knop om, ik ging van *sad* naar Fuck it, ik ben het zat en ga gewoon mijn normale dingen doen. :P
pi_129994286
Bah, beterschap Mufasa, klinkt niet prettig.

Voor de mensen die het leuk vinden: horizon docu:

Over mensen die experimenteren op zichzelf om bevindingen over dieet en ziekte wetenschappelijk onderbouwd te krijgen:

pi_129995849
Dankewel. O+
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:51:57 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129998800
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Mufasa208 het volgende:
Vorige week woensdag sushi gehad... en sesamijs en pistache ijs, daarna begon de het gedonder. :X

Mijn eetlust was zelfs weg. -O-

Voor het sporten moest er wel een knop om, ik ging van *sad* naar Fuck it, ik ben het zat en ga gewoon mijn normale dingen doen. :P
BAM :D It's all in the miiiind :7 *sticker*

Misschien was er een sushidinges niet goed :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130007201
Morning!
Wat is het rustig hier de laatate tijd. Een topic blijft gerust een paar dagen open! Dat heb ik nog niet meegemaakt in mijn Fok"carriere" :o

En vik en sarabi en nog een aantal posten ineens in dieet? Hmm.

Anyhow; planning:
O. 250 ml yoghurt met blauwe bessen, limoen, havermout, kokos en lijnzaad
T. Sinaasappel en rijstwafel pindakaas
L. Salade met rauwkost en kip, yoghurtdressing, atukje stokbrood
T. Appel
D. Uit :9 weet niet wat. Vast lekker!
pi_130007303
goeiemorgen!

Vandaag en morgen nog, en dan gaat de schoonfamilie weg. Ze zijn heel lief, en ze doen zo hard hun best om het leuk te maken dat het vreselijk irritant is. Ik kan niets doen en dan vragen ze of ze moeten helpen, en ze bedanken overal voor. En overal vragen ze of het wel goed is..ze slapen in de camper, en vanmorgen kwamen ze binnen: "kunnen we al wel binnen komen, is het wel goed dat we er nu zijn"? Als ze zichzelf thuis zouden voelen zou het zo veel makkelijker zijn!

[/klaagpost]..
pi_130007497
En wat zei je: Nee terug in je hok! ;)
Kan me wel voorstellen dat t na een tijdje irritant wordt dat ze alkes vragen.
Is hier idd rustiger, maar kan ook met vakantie te maken hebben. Is wel makkelijker bij te lezen :P
pi_130007517
Is dat niet gewoon Duitse beleefdheid? :@ kan me voorstellen dat je het lastig vindt.

(Vik en sarabi postten al heel lang in dieet volgens mij. Ik ook, en ben daar idd wat vaker te vinden nu, niet ten nadele van jullie maar omdat dieet best veel veranderd is sinds ik een paar jaar geleden naar slank vluchtte...)
Kwak
pi_130007592
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Is dat niet gewoon Duitse beleefdheid? :@ kan me voorstellen dat je het lastig vindt.

(Vik en sarabi postten al heel lang in dieet volgens mij. Ik ook, en ben daar idd wat vaker te vinden nu, niet ten nadele van jullie maar omdat dieet best veel veranderd is sinds ik een paar jaar geleden naar slank vluchtte...)
gedeeltelijk. gedeeltelijk komt het ook uit een hele sterke drang dat alles precies goed moet zijn, en dat is natuurlijk lastig als je met 6 mensen, varierend van 14 tot 88 bent...
pi_130007773
Wat was het nu ook alweer, verse vis en gasten blijven 3 dagen goed? :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130007846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat was het nu ook alweer, verse vis en gasten blijven 3 dagen goed? :?
ja, zoiets. Daar zit ook echt een kern van waarheid in, afhankelijk van de gasten. Mijn ouders kunnen rustig een week blijven, maar die vermaken zichzelf, zorgen zelf voor wat te drinken en roepen als ze wat willen doen of het niet naar hun zin hebben, en nemen initiatief. De duutsers ouders wachten af, en als ik ergens mee begin willen ze het me uit handen nemen. Gister droeg ik een stoel van de ene kant van de kamer naar de andere kant, en halverwege nam duutsermoeder de stoel me uit de handen... 8)7 Tis zo lief bedoelt, maar werkt niet echt goed...
pi_130007999
Dat zou bij mij ook volledig op mn zenuwen werken idd,
En ze erop aanspreken en zeggen dat ze zich vooral moeten gedragen alsof ze thuis zijn? Helpt dat?

Anders gewoon lekker naar je werk vluchten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130008018
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat zou bij mij ook volledig op mn zenuwen werken idd,
En ze erop aanspreken en zeggen dat ze zich vooral moeten gedragen alsof ze thuis zijn? Helpt dat?

Anders gewoon lekker naar je werk vluchten. :P
dat heb ik al 4x gedaan, helpt niet.

Ik ben idd op m'n werk, de duutser is met ze naar stockholm. Nog 2 dagen.

We hebben nu ook al heel lang bijna elk weekend bezoek gehad, dus ik kijk ook uit naar een tijdje geen bezoek. heerlijk!
pi_130008055
Ja!!! Gewoon niet sociaal hoeven doen. Naast elkaar op de bank zitten, een boek lezen en niets zeggen behalve "wil jij ook wat te drinken" en wilde vrijpartijen midden op de dag, gewoon omdat je daar zin in hebt. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130008303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Wat is het rustig hier de laatate tijd. Een topic blijft gerust een paar dagen open! Dat heb ik nog niet meegemaakt in mijn Fok"carriere" :o

En vik en sarabi en nog een aantal posten ineens in dieet? Hmm.

Anyhow; planning:
O. 250 ml yoghurt met blauwe bessen, limoen, havermout, kokos en lijnzaad
T. Sinaasappel en rijstwafel pindakaas
L. Salade met rauwkost en kip, yoghurtdressing, atukje stokbrood
T. Appel
D. Uit :9 weet niet wat. Vast lekker!
Ik lurk ook nog hier hoor :) maar met mijn gewicht hoor ik niet hier en aangezien het de laatste tijd best druk is in dieet, post ik daar.
pi_130008527
Laatste loodjes zijn het zwaarst Jagar :P

Mijn lijstjesplanning voor vandaag:

O: 2 gebakken eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met lijnzaad en pindakaas
L: gevulde tomatensoep
T: havermoutshake
S: fitness
D: sesame seed soba noodles, gewokte groenten, stukje kabeljauw
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130008692
Ok, doe ik ook een lijstje. Lekker bijgeslapen vannacht, dus ik verwacht dat ik de suiker redelijk kan weerstaan vandaag.

O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met spek, koffie verkeerd
T: boterham met brandnetelkaas
S: krachttraining
L: kwark met aardbeien en havermout
T: rijstwafel met pindakaas
D: ik heb een zak spinazie en een stronk broccoli liggen. Even verzinnen wat ik daarmee ga doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:57:41 #297
70532 loveli
N
pi_130008749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja!!! Gewoon niet sociaal hoeven doen. Naast elkaar op de bank zitten, een boek lezen en niets zeggen behalve "wil jij ook wat te drinken" en wilde vrijpartijen midden op de dag, gewoon omdat je daar zin in hebt. :P
Dus dat die je tussen het bakken door!
crap in = crap out
pi_130009722
Lijstje van gister:
O: dubbele boterham met teveel pasta
T: plakje cake, grapefruit
L: dubbele boterham pindakaas
T: optimel groot glas
T: 3 handjes tumtum (heb de rest verstopt)
D: couscoussalade met feta en courgette, champignons etc
T: mininepsolero

Plan vandaag:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham, haring
T: grapefruit, bakje yoghurt
D: pasta met tomatensaus, kip en groentes
T: biertje
pi_130009738
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus dat die je tussen het bakken door!
bakken, daar heb ik ook zin in!
pi_130009748
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bakken, daar heb ik ook zin in!
GBBO begint weeer volgende week! O+
Ja doei.
pi_130009765
Great British Bake-off dus :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')