Kom je uit een ei?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kan via CreditCard of IDEAL betalen, maar wat houdt IDEAL precies in? En is het gevaarlijk, welke risico's zijn er aan verbonden? Ik doe dit voor het eerst.
Nee, jij wel?quote:
Ja, dat is ingewikkeld uitleggen. Maargoed, dat soort informatie is volgens mij buitengewoon makkelijk te vinden op Google. Zitten nauwelijks risico's aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee, jij wel?Maar ik heb geen ervaring met IDEAL en al die andere dingen buiten acceptgiro's. Of het was bestellen met acceptgiro's of gewoon in de winkel halen.
Wat je met iDeal eigenlijk doet is geld overschrijven via internetbankieren waarbij de webshop de relevante gegevens alvast aan de bank aanlevert. Daarna zet je een veilige verbinding op met je bank en dan handel je het verder af waarna je weer teruggaat naar de webshop.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kan via CreditCard of IDEAL betalen, maar wat houdt IDEAL precies in? En is het gevaarlijk, welke risico's zijn er aan verbonden? Ik doe dit voor het eerst.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Sylvana het volgende:
Ja als de ISBN-nummers overeenkomen is het hetzelfde.
Ja de boeken die direct leverbaar zijn krijg je meteen en de andere later (je betaalt 1 keer verzendkosten).
Ja bol.com is betrouwbaar.
Ik ken iDeal wel, maar ik heb het nooit gebruikt en ik vraag altijd na voor ik iets voor het eerst ga gebruiken, vooral als het om grote bedragen gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef Prion101 het volgende:
iDeal niet kennenWeet je zeker dat je al toe bent aan ut hbo?
Studystore is prima betrouwbaar, naar mijn weten hebben ze iig op veel universiteiten ook een eigen winkel, weet niet of dat bij hbo's ook het geval is...
Welkom in de 21e eeuw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef BroodjeKebab het volgende:
Boeken gekocht en netjes afgeleverd en nog precies op de aangegeven tijd ook nog eens. Hulde aan bol.com.
Je hebt toch niet weer acceptgiro's gebruikt he? Werk je ook nog met cheques?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik gebruikte bol.com vaker... maar ik deed geen grote aankopen.
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer acceptgiro's gebruikt he? Werk je ook nog met cheques?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |