abonnement Unibet Coolblue
pi_378930
Ik hoop dat dit goed gaat... Het is errug lang. Hoedanook, hier is de bewerkte versie van de chat met Darius. Enjoy.


[20:06] *** Topic is 'Darius in de live chat! http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm'
[20:06] *** Set by WebSpider on Wed Oct 04 20:09:13
[20:06] #BB_Algemeen_1 url is http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:06] <Darius> silvia ik miste het meest mijn familie en vrienden enursula en mijn kleine prinsje darius parsia

[20:06] <peggy3> Darius ben je verrast dat Leo vertrekt

[20:07] <Darius> petor18 diegene die ik het meest niet mocht zit in ieder geval nog in het huis dus dream on

[20:08] <Darius> peggy3 ik hou van leo hij geeft mij rust

[20:08] <WitteHeks> Darius, wat heb je gedaan toen je thuis kwam?

[20:09] <yvon16> Darius, Als je nu nog in het huis zat, wie stem je er dan uit?

[20:09] <bas22> wat ben jij nep zeg, getver

[20:09] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:09] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:10] <gandalf2000> zijn je wenkbrauwen echt?

[20:10] <feelfree> z

[20:10] <michel1010> wie hoop je dat er wint, darius?

[20:10] <effie> hoe vond je jezelf in bb

[20:10] <Lidy> Ben je blij dat je er weer uit bent of niet?

[20:10] <Vernx> Darius zou je het anders doen als je het over mocht doen in het BB huis?

[20:10] <_tessa> Darius, vind je het niet erg dat je zo negatief word afgeschilderd (zoals maandag op de radio), ik snap het niet hoor, jij zorgde tenminste ervoor dat er iets gebeurde in het huis en je zingt ook nog een goed

[20:10] <fantast> wie denk je dat de meeste stemmen krijgt van de bewoners en waarom???

[20:10] <gerda> Hallo Darius kun je nu weer zingen is je stem weer ok?

[20:11] <vogelpoep> hey mohammed ali, potje sparruh?

[20:11] <J-One> heb je in het gewone leven ook zo snel aanvaringen met mensen?

[20:11] <fiskidieboe> denk je dat je de 100 dagen vol had gehouden als je niet eruit gestemd was????

[20:11] <flipje99> Is Darius al in the house?

[20:11] <Juffie> wat is er gebeurd tussen jou en Bianca wat niet uitgezonden is?

[20:12] <Beaufan> Hoi Darius onwijs jammer dat je eruit ging jongen! je bent een lieverd! xxx Sandra

[20:12] <monkey> wat heeft de meeste indruk op je gemaakt daar??

[20:12] <Darius> witteheks toen ik thuis kwam ben ik heerlijk warm wezen douchen met

[20:12] <concordias> darius: waar kunnen we je cd kopen???

[20:12] <Opa_Koos> Darius hoe gaat het nu,nu je uit het huis bent??

[20:12] <elizabethR> darius, heb je ooit van narcissus gehoord??

[20:12] <elvera> wie mis je nou het meest?-xxxxxxxx-jes ik vind het jammer dat je eruit bent

[20:13] <Darius> concordias binnenkort is hij bij elke platenzaak te verkrijgen let op de telev isie

[20:13] <desiQ> wat zei je redactie ik miste het!!!

[20:13] <pattor> he darius was je zoontje blij om je weer te zien wat je bent een eght kinder lief hebber of niet

[20:14] <Darius> vernx ik zou precies het zelfde doen alleen nagemaakte mensen zouden hun optreden herzien

[20:14] <Emily22> Waarom ga je niet iets oprichten voor zwerfkinderen? Echt iets voor jou om dat te doen!

[20:14] <aylatara> DARIUS STEL DAT JE MET ZINGEN MULTIMILJONAIR WORDT,GA JE DAN WAT VOOR DE ARME MENSEN DOEN?

[20:14] <BigBr0ther> aylatara: Turn Caps-lock off...

[20:14] <saskia_krijt> WELKE BAND HAD JIJ MET BIANCA

[20:14] <Darius> elvirea het meest mis ik mijn lieve kleine broertje uit houten je raad het al koos

[20:14] <JoLaNdE> DARIUS, ben je t huis ingegaan om beroemd te worden?

[20:15] <Beaufan> Hoi Darius onwijs jammer dat je eruit ging jongen! je bent een lieverd! xxx Sandra

[20:15] <KleineK> Darius, hoe vond je de reactie van de andere bewoners toen je wegging uit het huis?

[20:15] <Darius> ik ben voor 10% het huis ingegaan om op te vallen en het is me nog gelukt ook denk want ik leef nog

[20:16] <ritje> vind je het nu leuk om met je fans te chatten of moet dit

[20:16] <Emily22> Darius, jij was absoluut de leukste van BB2!! Echt jammer dat je er uit bent!

[20:16] <Darius> de band met bianca was zeer goed en oprecht

[20:17] <noully> heb je al contact gehad met Ernst Daniel Smit??

[20:17] <Darius> ritje ik vind dit zeer leuk omdat ik zeer blij ben dat jullie er ook voor mij zijn

[20:17] <Jaszewski> Met jou was er tenminste nog iets te beleven, maar waarom kon je het niet met iedereen opschieten

[20:17] <Kiki> Mohammed Ali

[20:17] <Darius> ik vond de reacties zeer oprecht en ik voelde me opgelucht

[20:17] <ingetje> WAAROM WAS JE ZO OPSTANDIG BIJ BB?

[20:17] <BigBr0ther> ingetje: Turn Caps-lock off...

[20:18] <wizard> je vond het niet vreemd dat je 8 punten kreeg en 53% van het plubliek moet dan toch aan je zelf liggen dat je er uit bent

[20:18] <hotmetal16> He, waarom moest je nou echt overal tegenin

[20:18] <Danlow> heb je geen spijt als je terug kijkt naar jezelf?

[20:18] <cinimod> hallo drius.was je stiekum verliefd op bianca?

[20:18] <Bunneke> Hoe vond je de ervaring?

[20:19] <angide> heb je wat met gordon gehad???

[20:19] <dono> Krijg je al aanbiedingen voor optredens vooral voor tv en raio bedeol ik

[20:19] <Darius> in dfe normale samenleving ben ik ook geen allenee zeer zeker niet ik ben al bezet dus die gevoelens zijn al gereserveerd

[20:20] <aylatara> darius tot hoe laat blijf je?

[20:20] <Darius> zeer speciaal

[20:20] <Lizzzette> Darius, heb je veel reacties gekregen van de zwervers en andere mensen van de straat?

[20:20] <ria> ging je voor het geld?

[20:20] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:20] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:20] <Darius> ik blijf totdat jullie mij in slaap chatten en dat lukt jullie lekker toch niet try me

[20:21] <MrMarky> DARIUS JE VAL TZO IN SLAAP van dit tempo

[20:21] <BigBr0ther> MrMarky: Turn Caps-lock off...

[20:21] <MARLUSHI> **************************************************************************************** MOGAMMED HOE KOM JE AAN EJ ARTIESTENNAAM

[20:22] <monkey> wat heeft het allermeeste indruk op je gemaakt daar?????????????

[20:22] <nurlaila> wie mis je het meest ?

[20:22] <joy_en> WIJ WONEN OOK IN HOUTEN,DARIUS!!!!ZIEN WE JE DAAR NOG EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[20:22] <anna_de> hallo, darius mag ik een adres waar ik een leuke kaart heen kan sturen

[20:22] <ronja> heeft het je zangcarriere al goed gedaan

[20:22] <sjaakster> hey darius wat vond je nou van dat interview bij veronica op de radio? en eef, ik hou van jou

[20:23] <ruudvanm> niet doen darius

[20:23] <ahum> Hoe zat het nou met die Nassi van Jolanda....echt!

[20:23] <Koosfan> nnnnnnhey ga je een keer mee uit eten?

[20:23] <mEssEd-uP> ali,ga alsjeblieft weg

[20:24] <Dariusfan> HAllo darius waarom liet je je nou dollen op de radio?

[20:24] <Darius> ronja mijn zangcarriere loopt al 8 jaar goed als studio muzikant ik had niet te klagen maar dit overtreft mijn stoutste dromen vraag maar aan bianca

[20:24] <Patricia_T> hoi darius hoe gaat het nu verder met je zangcarriere?

[20:25] <Emily22> Kijk je ook op internet naar de BB sites en Forums? Is Beau ook bij je nu?? Beau, je ziet er veel leuker uit zonder make-up en gel in je haar en een normale trui aan (heb ik gezien bij het vertrek van Jolanda)

[20:25] <Beaufan> ik heb 24 uur camera en je kwam tof over, we hebben genoten van je! Wat een onwijs leuk jochie heb je zeg!

[20:25] <klassiebas> ook oke!

[20:25] <BB_QUIZ-CHAT> ZOU JE EVEN WILLEN ZWAAIEN?

[20:25] <BigBr0ther> BB_QUIZ-CHAT: Turn Caps-lock off...

[20:25] <LaRuelle> wie mocht je nou echt niet in het bb huis

[20:25] <klassiebas> ff denkuh

[20:25] <natasja> san

[20:25] <Darius> ik heb me laten dollen om daarna zelf 10 keer zo hard terugte slaan rob jensen heeft nu diep respect voor me

[20:25] <BB_QUIZ-CHAT> sorry

[20:25] <petor18> Darius, wie gun je het om te winnen??

[20:25] <LaRuelle> wat zei je nou darius

[20:26] <Darius> doe ik als ik maar niet hoef af te wassen of te drogen

[20:26] <romilde> hoi

[20:26] <hotmetal16> He, hoe gaat ie, Waarom deed je zo tegendraads tegen iedereen

[20:26] <frickee> darius hoe bevalt het nu je buiten het huis bent ???

[20:26] <Darius> heman robin of lovely annette of bianca

[20:26] <marlboro> waneer komt jou eerste plaatje uit

[20:26] <nick> darius wat is je email adres

[20:26] <romilde> hou do you do

[20:27] <peggy3> Je was toch vooral in het huis om beroemd te worden en daarom had je ook zo vaak ruzie kwam je lekker vaak in beeld

[20:27] <mmrump> mis je de bewoners?

[20:27] <Radje> Goedenavond Darius, hoe vind je het om jezelf terug te zien op tv? Hoe vond je zelf dat je over kwam ?

[20:27] <Fuzzy> Haai Darius, ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar hoe is het nou nadat je het huis bent uitgestapt, heb je aanbiedingen gekregen ??

[20:27] <Darius> mijn adres is dariniet afwas.nl

[20:27] <blabbywolkje> DARIUS??????????????????????????????????????????????????????????????????????/

[20:27] <rolandkregel> die van mij rakregel@hetnet.nl

[20:27] <Darius> ik wil terug naar almereoh ik zit al in almere stelletje chatters

[20:27] <Radje> Goedenavond Darius, hoe vind je het om jezelf terug te zien op tv? Hoe vond je zelf dat je over kwam ?

[20:27] <sander_d> gaat Leo het huis uit denk je ?

[20:28] <rolandkregel> ja

[20:28] <Danu> Darius, Ga je een duetje opnemen met willeke alberti?

[20:28] <Darius> wat een opgeblazaen hoofd heb ik op tv ik denk dat ik maar net zoals jensen voor de radio ga werken

[20:29] <Beau_fanclub> Jij bent een goeie zanger, waneer zien we je weer op TV

[20:29] <mathijs> DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS-IS-HOMO-DARIUS

[20:29] <BigBr0ther> mathijs: Turn Caps-lock off...

[20:29] <Breuls> Darius, wat zou je willen doen als je nog een keer terug mocht?

[20:29] <Tulpje> Darius: vind je het vervelend dat mensen zo onaardig zijn over je? Bijvoorbeeld op het Forum van Veronica.nl

[20:29] <Darius> omdat ik altijd mijn eigen mening klaar heb en datis het

[20:29] <ruudvanm> hoe was het in het huis, heb je vrienden voor het leven gemaakt ?

[20:30] <cybermol> Waarom huilde je zoveel , huil je altijd veel in de echte wereld

[20:30] <francy> dat is geen mening dat is een dwangmatig trekje

[20:30] <Darius> ik ben een homovriend en ik hou ook van deze homo die alles 100 keer herhaalt

[20:30] <Beau_fanclub> Waneer zien we je weer op TV??

[20:30] <biggiebrother> waarom denk je dat je zoveel mensenkennis hebt....je hebt je een aantal keer vergist in mensen omdat je je oordeel zo snel klaar had

[20:30] <Annamarie> wat vind jij nou van Desiree? Je mag best zeggen dat je haar stom vind hoor, ik vertel het niet door

[20:30] <francy> heeej darius spuit je ook deo op je ballen?????

[20:30] <tommie> waarom geef je mij geen antwoord Darius?

[20:30] <ruudvanm> wil iedereen even ophouden met darius af te kraken

[20:31] <franssie> DARIUS =HOMO DArIUS= HOMO DARIUS=HOMO!!!!!!!

[20:31] <BigBr0ther> franssie: Turn Caps-lock off...

[20:31] <desiQ> darius hoe kom je aan de naam van je zoontje???

[20:31] <Darius> a.s. maandag bij koffiuetijd

[20:31] <big-patricia> hoe vond je zoontje het om je op tv te zien????

[20:31] <FrEdPeRrY> heej darius waarom ben je zo';n ontiegelijke zeikerd

[20:31] <FrEdPeRrY> blwwwwk

[20:31] <marylove> hoi darius als je het over mocht doen zou je je dan anders opgesteld hebben in het huis?

[20:31] <Darius> hij hield bvan mij

[20:31] <lindsaydhont> hé wie het tegen darius heeft heeft het ook tegen mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[20:31] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:31] <Confusi0n> Darius te zien op http://www.big-brother.nl/wm/streams/livechat.htm

[20:31] <Darius> ik zeik wanneer ik wil en dat ga ik over 5 minuten doen zonder bb camera

[20:31] <djalpha> Darius denkt dat ie de MaN is, dat denkt djalpha

[20:31] <PiwiKiwi> kunnen jullie die vervelende mensen er niet even uit "kicken"??

[20:31] <Knorretje> 5Darius5: wat vond je van je eigen functioneren/optreden binnen het huis ? Wat voor gevoel heb je er over en heb je er wat van geleerd ?

[20:32] <PiwiKiwi> Hai Darius wie was jouw beste maatje in het huis?

[20:32] <Darius> ik heb geleerd dat je een leeuw met strijdkracht niet tussen lieve poesjes in moet zetten

[20:32] <froukje1> Hoe kunnen jullie serieuze vragen stellen aan zo'n duidelijk gestoorde man?

[20:33] <monkey> hoeveel uren heb je s-ochtends wel niet nodig???????

[20:33] <ronja> laat maar

[20:33] <Darius> dat kun je aan deze gestoorde man overlaten omdat ik hts heb getuuuudddeeerrrt

[20:33] <Crazy_> Zeg Darius ben je nu een man of een vrouw ?

[20:34] <Fuzzy> Klote dat Leo weggaat Dariuss.... leef je nog??

[20:34] <Darius> mijn beste maatje was robin the hemaan

[20:34] <Fuzzy> Let maar niet op al die gasten joh

[20:34] <Fuzzy> ha je leeft nog

[20:34] <Darius> ik ben wat jij wil

[20:34] <yahoo> 4 Darius jij bent gewoon super zielig met je stakker antwoorden!! en was je ook ens smeerlap, ik ruik je hier en wat is je email adres? geef het me maar aap

[20:34] <klassiebas> OOh oke, aan wie had je eerlijk echt een heke ik vertel het niet door hoor

[20:35] <Tjarda> DARIUS ??? Hoe ga je Leo begroeten vanavond ? Ga je hem in de armen vallen of zeg je hem gewoon gedag ?

[20:35] <Casimir> hehe......jij wilt zijn wie ik wil dat jij bent?

[20:35] <Emily22> Heb je net nog achter het glas gekeken naar de bb bewoners? En wat voor gevoel gaf dat? Je stond er toch maar een paar meter vandaan. Jammer trouwens dat je geen antwoord geeft op serieuze vragen

[20:35] <Darius> het is niet in uren uit te drukken ik werk 4 dagen per week aan mijn uiterlijk en nog is het niets

[20:35] <trevanian> darius wie gaat er winnen denk je???

[20:35] <robinnetje_BB> Darius, ik had een fanclub van jou op het net gezet maar ik was gestopt omdat je uit het huis ging of begin je populair te worden?

[20:36] <Gucci> Waarom geef je geen antwoord meer op serieuze vragen?

[20:36] <Darius> ik kan niet denken want ik zit te typen

[20:36] <Juffie> ==============================================================> Heb je sex gehad met Bianca?

[20:36] <Tommy1> Darius, hoe vond je zelf je optreden bij Jensen? Waarom word je toch zo snel boos? Be relaxed

[20:36] <AL_Bundy> Bud, wat doe jij hier?

[20:36] <Darius> ze zag mijn perzische obergine en zij werd stil

[20:36] <Bud> Al, ik verkoop schoenen

[20:37] <twannes> Darius, coole gast, kun je 13 oktober bij ons huisfeest komen optreden??

[20:37] <WitteHeks> Heb je nog gekeken naar het programma? En wat voor een gevoel kreeg je daarbij?

[20:37] <Darius> ook ik hou van jullie maar niet van de nagemaakte want die moeten opzouten

[20:38] <Breuls> Darius: kijk je wel eens op internet? bijvoorbeeld bij www.fokforum.nl of bb watchers?

[20:38] <Danu> wat is err nou allemaal aan de hand tussen jou en jolanda, hebben jullie de ruzie nou bijgelegd of niet?

[20:38] <jan_paparazi> Ja, daar ben ik weer. Vriend van de stereen en dames op leeftijd.

[20:38] <^Beth^> hoe vind je het dat iedereen ineens een mening over je hebt?

[20:38] <Darius> als je er 8950 per half uur voor over heb dan zie je mij niet want geld interreseert me geen ene fuck

[20:38] <thomas18> Hou je bek als je DARIUS alleen maar hier komt afkraken wat nergens op slaat

[20:38] <BeestKookt> he Darius waarom ben je zo als je bent zo fucked up bedoel ik

[20:39] <jbxs> Ik wil weten via welke route hij te boeken is.

[20:39] <Osiris> Heb je nog spannende roddels jan paperazzi?

[20:39] <lindsaydhont> Darius is bianca echt zo actief ??? en ja je zoontje is echt een schatje

[20:39] <CrazyFace> Darius, ik vind het toppie dat je erin zit, maar ik zou graag met je ruilen willen .... whehe ... just kiddin bro .. de hele dag al die camera's .... no tnx .. als je niet oppast filmen ze zelfs je lulletje .. een dood vogeltje is de mijne, staat zo stom, hahahaa. maar verder veel succes, zal me voice wel direct weer kwijt zijn, gaat zo snel....

[20:39] <Komodo> Darius: Wat vind je ervan dat Leo op het punt staat te vertrekken?

[20:40] <Darius> mijn gevoel over bb is zeer fijn ik durf niets anders te zeggen want de programmadirecteur staat achter mij met een steekwapen een pen

[20:40] <boen> hoe is het leven buiten bb

[20:40] <Jeszsica>

[20:40] <Shaggie> Darius je had nog meer moeten overdrijven over zielige mensen waar je zogenaamd zo betrokken bij bent joh

[20:41] <jason> mohammed?

[20:41] <Darius> dit had ik zien aankomen ook denk ikdat koos binnenkort eruit gaat of hij wordt weggestemt helaas

[20:41] <eskimoo> Ga je Leo nou opzoeken of niet?

[20:41] <Darius> ik ga hem zeker zien als hij dit ook wil

[20:41] <lurky> Hee Darius, vind je het erg dat ze je zoveel plagen?

[20:41] <chabba44> hee darius

[20:42] <wendy79> darius wat vind je nou van al die aandacht

[20:42] <Darius> ikhou van plagen vraag maar aan mijn zoontje chocoladenoeeess

[red: Zijn zoontje heet chocolademouse? Gripping...]

[20:42] <lurky> Ja maar als ze je neerhalen, deert dat je niet?

[20:43] <Crazy_> Hej Darius ga je nu nog zingen of niet? Heb je al aanbiedingen gehad?

[20:43] <frickee> darius ga je als bb is afgelopen de andere bewoners nog opzoeken ???

[20:43] <bas_24> ok

[20:43] <Hotmetal16> Darius vind je zo`n chat leuk??

[20:43] <toekie> de mensen die het als een spelletje zien blijven het langst zitten

[20:43] <jacque> DARIUS, ROBIN IS DE WINNAAR ?!! ...........................?!

[20:43] <Darius> ze is zich zelf en ook een stier dus zeer oprecht en actief

[20:44] <Starlight1981> hoeveel aandacht heb je al gehad??

[20:44] <FrEdPeRrY> heej darius je zegt dat je warm mot douchen omdat je stembanden op te peppen maar dat maakt nie uit want zingen kan je toch niet

[20:44] <Darius> zeer zekerhij zegt tenminste waarom hij er zit direct

[20:44] <albert1> darius: heb je nu echt iets geleerd in het huis

[20:44] <fermony> momad met ali

[20:44] <Darius> ik ga met ze partyen

[20:45] <Gucci> Met wie in het huis zou je warm willen douchen??

[20:45] <aanjaa> darius waarom zitten jullie over die kleine dingen zo stom te discuseren

[20:45] <mevrouw_k> waaom niet

[20:45] <spirit_9> Waarom wilde je eerst Mohamed Ali genoemd worden en nu Darius?

[20:46] <Darius> bedankt voor het compliment waarom kom je morgen niet naast mij zitten in mijn privelimo want ik heb maar 6 optredens staan met slecht zingen

[20:46] <Toussy> Halo Darius, waarom heette je eerst Mohammed Ali?

[20:46] <WitteHeks> Was je verbaasd dat je door de BB selectieronde doorkwam?

[20:46] <nicolette3> 1-0

[20:46] <Darius> ik zou met bianca warm willen douchen met badjas aan anders schrikt ze weer

[20:46] <Dariusfan> he he Darius ik heb dezelfde humor als jij..maaruh waarom liet je je tokus nou aan Bianca zien? Bianca is bisex wist je dat?

[20:47] <jacque> zonder jou is de lol eraf?!...................

[20:47] <pietjepuck> kun jij ook boksen

[20:47] <Darius> tuurlik vanaf dag 1 ik doorzie alles

[20:47] <Chiffon> zwaarom wou je zelfmoord plegen ?

[20:47] <lurky> Darius, heb je je verdwenen broek, sweater, schaar etc al terug en waar waren ze. Of zo nee wie denk je dat ze heeft zoekgemaakt?

[20:47] <Darius> ik ben een vechter maar met woorden

[20:48] <Darius> ik denk dat koos souveniers aan het verzamelen is voor zijn uitzet

[20:48] <gerda> Hoe vind je de "bus"

[20:49] <Tjarda> Ik vind koos wel tof !!!! heeft OOOOOK een eigen mening !!

[20:49] <Darius> ik haat de bus

[20:49] <Sanne> Mohammed Ali, wanneer komt je single uit?

[20:49] <Darius> ja en nee ik dacht wat moeten ze nou met een gekke pers

[20:50] <CyCL0Ne> darius : ok dan !! kewl gezwaaid

[20:50] <WitteHeks> Kijk je weleens op fokforum of BB watchers?

[20:50] * puc leo gaat nu het huis verlaten!!!

[20:50] <FrEdPeRrY> mag ik weer

[20:50] <resa> hallo

[20:51] <Darius> ik ben al bezig met opnames van mijn cd binnenkort komt er een verrassingsoptreden met een live orkesst bij bigbrother b innen 3weken tijdens de nominatierondes

[20:51] <nick> 4,8at ie een kankermongool is en dat ie moet opkankeren naar marroko daar hoort ie dus .. en dat ie gvd niemand meer moet kwetsen anders gaan wij hem ff kwetsen met ze kankerkop

[20:51] <Darius> nee

[20:52] <Marwin> Zou je terug willen in het huis nu er weer een plaats is vrijgekomen ???

[20:52] <HugoV> dARIUS LIET JE NU JE GESLACHTSDEEL ZIEN AAN BIANCA ONDER DE DOUCHE OF NIE??>

[20:52] <BigBr0ther> HugoV: Turn Caps-lock off...

[20:52] <Darius> ik ga binnenkort naar merokko om men kameel op te halen met mijn 60 portiers vriende en daar ben ik de kleinsta bij

[20:52] <td204> He darius... ik heb niks te vragen

[20:52] <QL> maar ik wil helemaal geen vraag stellen

[20:52] <QL> maar ik wil helemaal geen vraag stellen

[20:52] <yesss> darius, je bent een trendsetter, meer mannen zouden zoveel aan hun uiterlijk moeten doen. Geweldig

[20:52] <Darius> dan heb ik niks te antwoorden

[20:53] <Ferdi-fan> hoi

[20:53] <Fenja> DARIUS JE BENT TOPPIE, GA ZO DOOR!!!!

[20:53] <BigBr0ther> Fenja: Turn Caps-lock off...

[20:53] <Darius> ik hou van mensen die hun neusharen weg knippen

[20:53] * Bud *** We gaan nog zo'n 5 minuten door! ***

[20:53] <darrius> darius is homo

[20:54] <twannes> mag ik dan ook weer

[20:54] <rikkert> hey darius ik kom ook uit vlaardingen

[20:54] <Sharky> <Darius> tuurlik vanaf dag 1 ik doorzie alles, wat een onzin!! LMAO!!

[20:54] <resa> darius hoe bevalt het buiten het huis

[20:54] <Dariusfan> hey Darius ik kom je opzoeken..zeker weten, u rock big time man!!!!Ik hoorde op de radio dat je goed Craig David na kon zingen...hou je ook van R&B?

[20:54] <resa> manon

[20:54] <Sharky> je doorzag helemaal niks man!

[20:54] <Angela_D> Wat vind je ervan dat ze er twee nieuwe in het huis hebben gezet? En wie zou jij eruit gestemd hebben?

[20:54] * puc Leo heeft het huis verlaten!!!

[20:55] <resa> jaja leo ook weg

[20:55] <Sharky> leo is een sukkel.., en robin ook

[20:55] * Bud *** We gaan nog zo'n 2 minuten door! ***

[20:55] <twannes> He, Darius man, kunnen we 13 oktober op je rekenen??,

[20:56] <rikkert> hey darius je woont toch op de schiedamse weg in vlaardingen ????

[20:56] * Bud *** We gaan Mohammed Ali bedanken voor de komst naar de chat! We hopen iedereen terug te zien morgen om 20:00 voor de livechat met EX-BEWONER REX!! ***

[20:56] <lurky> Nogmaals laatste vraag: Waarom zou Koos ongevraagd jouw spullen als souvenir nemen. En waarom zoveel spullen?

[20:56] <vaes> leo miste jou las ik op internet

[20:57] <Dariusfan> tot ziens darius..was cool!!!!

[20:57] * Bud *** We gaan Mohammed Ali bedanken voor de komst naar de chat! We hopen iedereen terug te zien morgen om 20:00 voor de livechat met EX-BEWONER REX!! ***

[20:57] *** WebSpider changes topic to 'Live chat met Darius is over ! Morgen REX! Hier, #BB_Algemeen_1'

[20:57] <Darius> beste chatters helaas het zit er al weer op ik wil jullie een ding meegeven blijf altijd oprecht en eerlijk ook tegen jezelf en zo niet dan zal ik ooit ook jou de andere kant van jezelf voorhouden en dat doet pijn of je moet ervoor leven om mensen te bedriegen maar dan wil ik zo en zo niets met je te maken hebben get out of my face en verder wil ik iedereen bedanken voor het chatten en wie weet tot gauw ik hou van jullie ook van die nep chat

[20:58] <Street> Jouw hart is te groot..

[20:58] <nelly10> pff wat een kapsoones

[20:58] <cvt> thanks Darius

[20:58] <PiwiKiwi> jammer Darius

[20:58] <francy> stop met preken eikellll

[20:58] <twocare> Ik had je aangeklaagd wegens sexueel intimiderend gedrag, waarom liet je je pik zien aan Bianca? Wat had dat voor waarde? Hoeveel geef je om de mens in zo'n geval? Respectloos hoor!!

[20:58] * Bud *** We gaan Mohammed Ali bedanken voor de komst naar de chat! We hopen iedereen terug te zien morgen om 20:00 voor de livechat met EX-BEWONER REX!! ***

[20:58] * Bud *** We gaan Mohammed Ali bedanken voor de komst naar de chat! We hopen iedereen terug te zien morgen om 20:00 voor de livechat met EX-BEWONER REX!! ***

[20:58] <SjanDark> wat ging dit oneerlijk zeg, de Ops en sommige vaste chatters kwamen soms 2x aan het woord

[20:58] <elien16> hou je taai, dariusssssssssss

[20:58] <PiwiKiwi> Veel te kort

[20:58] <twocare> Ik had je aangeklaagd wegens sexueel intimiderend gedrag, waarom liet je je pik zien aan Bianca? Wat had dat voor waarde? Hoeveel geef je om de mens in zo'n geval? Respectloos hoor!!

[20:58] <jen18> was het leuk met darius chatten?????

[20:58] <Martel> zeg darius wordt jij niet gek van al die mensen die hier voorbij vliegen..... Tis toch wat wat zouden die hier allemaal toch zoeken?..... GEEn ideeeeeee maar hoe is het nu met de keel? En verder veel succes met dit zooitje ongeregelt.... En de groeten thuis van mij. Ze kennen me nie maar dat maakt niet uit. CU laterssssssss En BUD doe je best je ken ut... KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS nou is het scherm helemaal vol... errugggg.

[20:58] <gabber> ik kan niuks lezuh man

[20:58] <stuff> hoe kan je nou van ons houden terwijl je ons niet kent

[20:58] <cvt> nu kan ik er wel doorheen

[20:58] <spurgeon> xall?

[20:58] <FrEdPeRrY> opzoutuhhhhhhhhhhh

[20:58] <Fenja> We houden ook van jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[20:58] <scotch> helemaal kut

[20:58] <SjanDark> oneerlijk ging dit!

[20:58] <twocare> Ik had je aangeklaagd wegens sexueel intimiderend gedrag, waarom liet je je pik zien aan Bianca? Wat had dat voor waarde? Hoeveel geef je om de mens in zo'n geval? Respectloos hoor!!

[20:58] <BB_QUIZ-CHAT> Pretensieuse Jerry

[20:58] <solange> td?

[20:58] <barry1969> pp

[20:58] <twocare> Ik had je aangeklaagd wegens sexueel intimiderend gedrag, waarom liet je je pik zien aan Bianca? Wat had dat voor waarde? Hoeveel geef je om de mens in zo'n geval? Respectloos hoor!!

[20:58] <twocare> Ik had je aangeklaagd wegens sexueel intimiderend gedrag, waarom liet je je pik zien aan Bianca? Wat had dat voor waarde? Hoeveel geef je om de mens in zo'n geval? Respectloos hoor!!

[20:58] <freeze> twocare rules!

[20:58] <anniejamie> ben blij dat leo er uit gaat

[red: Knip van een hoop oninteresante dingen.]

[21:00] <Darius> opa koops mag ik je kijkdoos even zien hij zit er toch van onderen tot aan boven opa koos mag ik je kijkdoos even zien hij is zo groot het is niet te geloven

[red: Weer knip. Niets spannends.]

[21:04] <Darius> ikzit nog ophet net zo vuur je vragen af

[21:04] <lerrok> macho

[21:04] <zandra> krijgen we het vertrek van Leo nog live vanavond?

[21:04] <joriene> Darius reageerde helemaal niet op negatieve kritiek...ei!

[21:04] <TimberWol> Darius: Ben je bekend met de diverse internet=sites over BB2?

[21:04] <marjanka> mohammed-ali hoe zijn de reacties op straat

[21:05] <rattaplan> hee Darius doe je in het dagelijks leven ook zoveel ruzie maken

[21:05] <lerrok> bluffer

[21:05] <Darius> darius is een goeie gek met manieren

[21:06] <Darius> als ik met sekkie in het huis had gezeten dan hadden wij de schutting als haardvuur gebruikt

[21:07] <Darius> ik ga even leo begroeten en ik ben er over 40 minuten weer bij

[21:07] <SjanDark> dag Darius

[21:08] <jipbob> darius is gek

[21:10] *** Parts: Darius


En dat was het. Mocht hij nog terug komen volgt de rest...

  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:14:47 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_378939
Hé hé hé, is dit geen eigendom van The Young One?????
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_378942
quote:
Op 04 oktober 2000 22:14 schreef Jane het volgende:
Hé hé hé, is dit geen eigendom van The Young One?????
Vast wel. Fuck em
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:15:52 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378945
Tof werk meneer! Als ik tijd heb ga ik het allemaal lezen.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:26:50 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_378961
Zo gelezen! Hoeveel heb je eruitgehaald als censuur? Vond hem nu erg meevallen en zelfs wel grappig
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_378982
quote:
Op 04 oktober 2000 22:26 schreef Machiel het volgende:
Zo gelezen! Hoeveel heb je eruitgehaald als censuur? Vond hem nu erg meevallen en zelfs wel grappig
Behalve de joins en parts is ie vrijwel helemaal 'verbatim', oftewel ongecensureerd. Na de melding dat het afgelopen was heb ik wel het een en ander lopen knippen, omdat het verder niet relevant was. De volledige log is overigens gewoon te vinden op http://www.xs4all.nl/~bitwise/darius.html
pi_379022
Heb ook de chatlog uitgeplozen en de vragen met de antwoorden bij elkaar gezocht.
Sommige vragen heb ik er tussenuit gehaald omdat ik niet zeker wist of hij daarop doelde.

Vraag:Darius wat vind je er van dat Leo vanavond vertrekt???
Antwoord:ik vind het zeer verassend
Vraag:Wanneer ga je een plaatje maken...ik vindt je mooi zingen
Antwoord:binnen no time ga ik de studio in
Vraag:Darius, wat zijn de reacties van de mensen op straat?
Antwoord:de reacties op straat zijn zeer positief ze houden van mijn oprechtheid
Vraag:vond je het een leuke periode
Antwoord:ik heb heimwee naar de bewoners ieder van hen is mij lief
Vraag:Mohammed, hoe vind je de nieuwe bewoonster, Miranda? Ik geloof trouwens echt dat je mensenkennis hebt, dat zag ik toen je in dat huis ging
Antwoord:ik vind dat miranda mag blijven want ze lijkt op natascha froger
Vraag:wat miste je het meest
Antwoord:ik miste het meest mijn familie en vrienden enursula en mijn kleine prinsje darius parsia
Vraag:wie mocht je totaal niet in het huis?
Antwoord:diegene die ik het meest niet mocht zit in ieder geval nog in het huis dus dream on
Vraag:Darius, wat heb je gedaan toen je thuis kwam?
Antwoord:toen ik thuis kwam ben ik heerlijk warm wezen douchen
Vraag:waar kunnen we je cd kopen???
Antwoord:binnenkort is hij bij elke platenzaak te verkrijgen let op de televisie
Vraag:zou je het anders doen als je het over mocht doen in het BB huis?
Antwoord:ik zou precies het zelfde doen alleen nagemaakte mensen zouden hun optreden herzien
Vraag:wie mis je nou het meest?
Antwoord:het meest mis ik mijn lieve kleine broertje uit houten je raad het al koos
Vraag:DARIUS, ben je t huis ingegaan om beroemd te worden?
Antwoord:ik ben voor 10% het huis ingegaan om op te vallen en het is me nog gelukt ook denk want ik leef nog
Vraag:WELKE BAND HAD JIJ MET BIANCA
Antwoord:de band met bianca was zeer goed en oprecht
Vraag:vind je het nu leuk om met je fans te chatten of moet dit
Antwoord:ik vind dit zeer leuk omdat ik zeer blij ben dat jullie er ook voor mij zijn
Vraag:Darius, hoe vond je de reactie van de andere bewoners toen je wegging uit het huis?
Antwoord:ik vond de reacties zeer oprecht en ik voelde me opgelucht
Vraag:hallo darius.was je stiekum verliefd op bianca?
Antwoord:in de normale samenleving ben ik ook geen allenee zeer zeker niet ik ben al bezet dus die gevoelens zijn al gereserveerd
Vraag:darius tot hoe laat blijf je?
Antwoord:ik blijf totdat jullie mij in slaap chatten en dat lukt jullie lekker toch niet try me
Vraag:heeft het je zangcarriere al goed gedaan
Antwoord:mijn zangcarriere loopt al 8 jaar goed als studio muzikant ik had niet te klagen maar dit overtreft mijn stoutste dromen vraag maar aan bianca
Vraag:HAllo darius waarom liet je je nou dollen op de radio?
Antwoord:ik heb me laten dollen om daarna zelf 10 keer zo hard terugte slaan rob jensen heeft nu diep respect voor me
Vraag:hey ga je een keer mee uit eten?
Antwoord:doe ik als ik maar niet hoef af te wassen of te drogen
Vraag:Hoe vond je de ervaring?
Antwoord:zeer speciaal
Vraag:darius wat is je email adres
Antwoord:mijn adres is dariniet afwas.nl
Vraag:Darius: wat vond je van je eigen functioneren/optreden binnen het huis ? Wat voor gevoel heb je er over en heb je er wat van geleerd ?
Antwoord:ik heb geleerd dat je een leeuw met strijdkracht niet tussen lieve poesjes in moet zetten
Vraag:Hai Darius wie was jouw beste maatje in het huis?
Antwoord:mijn beste maatje was robin the heman
Vraag:Waneer zien we je weer op TV??
Antwoord:a.s. maandag bij koffietijd
Vraag:Zeg Darius ben je nu een man of een vrouw ?
Antwoord:ik ben wat jij wil
Vraag:hoeveel uren heb je s-ochtends wel niet nodig???????
Antwoord:het is niet in uren uit te drukken ik werk 4 dagen per week aan mijn uiterlijk en nog is het niets
Vraag:Heb je nog gekeken naar het programma? En wat voor een gevoel kreeg je daarbij?
Antwoord:mijn gevoel over bb is zeer fijn ik durf niets anders te zeggen want de programmadirecteur staat achter mij met een steekwapen een pen
Vraag:Darius: Wat vind je ervan dat Leo op het punt staat te vertrekken?
Antwoord:dit had ik zien aankomen ook denk ikdat koos binnenkort eruit gaat of hij wordt weggestemt helaas
Vraag:Ga je Leo nou opzoeken of niet?
Antwoord:ik ga hem zeker zien als hij dit ook wil
Vraag:Hee Darius, vind je het erg dat ze je zoveel plagen?
Antwoord:ik hou van plagen vraag maar aan mijn zoontje chocoladenoeeess
Vraag:Met wie in het huis zou je warm willen douchen??
Antwoord:ik zou met bianca warm willen douchen met badjas aan anders schrikt ze weer
Vraag:he he Darius ik heb dezelfde humor als jij..maaruh waarom liet je je tokus nou aan Bianca zien? Bianca is bisex wist je dat?
Antwoord:tuurlijk vanaf dag 1 ik doorzie alles
Vraag:Darius, wie gun je het om te winnen??
Antwoord:heman robin of lovely annette of bianca
Vraag:darius wie gaat er winnen denk je???
Antwoord:ik kan niet denken want ik zit te typen
Vraag:Goedenavond Darius, hoe vind je het om jezelf terug te zien op tv? Hoe vond je zelf dat je over kwam ?
Antwoord:wat een opgeblazaen hoofd heb ik op tv ik denk dat ik maar net zoals jensen voor de radio ga werken
Vraag:Darius is bianca echt zo actief ???
Antwoord:ze is zich zelf en ook een stier dus zeer oprecht en actief
Vraag:darius ga je als bb is afgelopen de andere bewoners nog opzoeken ???
Antwoord:ik ga met ze partyen
Vraag:heej darius je zegt dat je warm mot douchen omdat je stembanden op te peppen maar dat maakt nie uit want zingen kan je toch niet
Antwoord:bedankt voor het compliment waarom kom je morgen niet naast mij zitten in mijn privelimo want ik heb maar 6 optredens staan met slecht zingen
Vraag:kun jij ook boksen
Antwoord:ik ben een vechter maar met woorden
Vraag:Darius, heb je je verdwenen broek, sweater, schaar etc al terug en waar waren ze. Of zo nee wie denk je dat ze heeft zoekgemaakt?
Antwoord:ik denk dat koos souveniers aan het verzamelen is voor zijn uitzet
Vraag:Hoe vind je de "bus"
Antwoord:ik haat de bus
Vraag:Kijk je weleens op fokforum of BB watchers?
Antwoord:nee
Vraag:He darius... ik heb niks te vragen
Antwoord:dan heb ik niks te antwoorden
Vraag:Mohammed Ali, wanneer komt je single uit?
Antwoord:ik ben al bezig met opnames van mijn cd binnenkort komt er een verrassingsoptreden met een live orkest bij bigbrother binnen 3weken tijdens de live uitzending


Morgen komt rex chatten!

  Admin woensdag 4 oktober 2000 @ 23:07:02 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_379027
mooie verslagen!
* Breuls zat ook al z'n log uit te pluizen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_379111
Bedankt Knorretje en TimberWolf!!!
Mooi souvernir! En deze is prachtig:
quote:
--------------------------
antwoord:mijn gevoel over bb is zeer fijn ik durf niets anders te zeggen want de programmadirecteur staat achter mij met een steekwapen een pen
--------------------------
pi_379239
Jammer dat je die joins en parts er niet op had staan, want wat waren er veel fokkers aanwezig zeg! dolle boel!
Kreeg zelf wel een local kill en later een ban omdat ik vroeg of ie wel eens gekeken had op fokzine.net op het forum naar de grapjes over zijn naam Was wel grappig.

Morgen chatten met Rex vanaf 20 uur, IRC server: irc.big-brother.net

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_379335
quote:
Op 05 oktober 2000 02:14 schreef DIGGER het volgende:
Jammer dat je die joins en parts er niet op had staan, want wat waren er veel fokkers aanwezig zeg! dolle boel!
Kreeg zelf wel een local kill en later een ban omdat ik vroeg of ie wel eens gekeken had op fokzine.net op het forum naar de grapjes over zijn naam Was wel grappig.
Die heb ik (natuurlijk) wel Zie http://www.xs4all.nl/~bitwise en daar de link. We werden op een gegeven moment ook uit #vuurwerk geschopt geloof ik...
quote:
Morgen chatten met Rex vanaf 20 uur, IRC server: irc.big-brother.net
Daar kan ik waarschijnlijk niet bij zijn... Dus, voor de andere liefhebbers: De IRC server van de BB boys heet irc.big-brother.nl, Het kanaal is #bb_algemeen_1.
pi_379508
Knorretje rules
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')