abonnement Unibet Coolblue
pi_130339055
De 18:00 show wordt steeds minder. :)

http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-537-0-p
pi_130345590
Jongens...het heeft gewoon tijd nodig dus ziet niet zo te hakketakken... :{
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:15:07 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130410276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Sterker nog, in Engeland zijn de wedstrijden van 16.00 uur op zaterdag (daar dus om 15.00 uur) NOOIT live te zien. De Premier League verbiedt dat. Daarom zien we ook steeds vaker dat de topwedstrijden op andere tijdstippen gespeeld worden.

http://en.wikipedia.org/w(...)n#3pm_.22Blackout.22
http://www.premierleague.(...)s-not-televised.html
Dat is niet waar ook in Engeland zenden ze vaak een wedstrijd rond die tijdstip uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_130414068
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat is niet waar ook in Engeland zenden ze vaak een wedstrijd rond die tijdstip uit.
Dit is wat de Premier League er zelf over zegt: http://www.premierleague.(...)s-not-televised.html . Denk je dat de Premier League dit op hun officiële website zet, als het niet klopt? De wedstrijden die in Engeland op zaterdag om 15.00 uur gespeeld worden, zijn in Engeland NIET live te zien. Dan heb ik het natuurlijk over Engelse zenders. Je bent vrij om een schotel op te hangen en bij een buitenlandse provider een abonnement af te sluiten. Dan kun je het alsnog zien. Maar slechts een enkeling zal het op die manier doen.

Kijk ook eens hier: http://liveonsat.com/los__FT_br_premier_ONLY.php . En kijk dan bij de wedstrijden die om 15.00 uur Engelse tijd gespeeld worden. De rechten van de Premier League in Engeland liggen bij Sky Sports UK en BT Sport. Zie jij die er ergens tussen staan? Nope! Je bewering klopt dus niet...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:48:49 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130418656
Nee, gedeeltelijk klopt het niet wat je zegt. Tenzij je alleen naar de abonnementen zoals BT Sport kijkt. Maar ook abonnementen uit de UK zijn daar te verkrijgen.

[ Bericht 27% gewijzigd door MisterJ.Lo op 24-08-2013 22:29:10 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:20:11 #156
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_130419299
Ze hebben volgens Oldenburger de rechten voor American Football. Zal Gamepass zeker niet meer gratis zijn :r.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_130420795
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:24 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Dit is wat de Premier League er zelf over zegt: http://www.premierleague.(...)s-not-televised.html . Denk je dat de Premier League dit op hun officiële website zet, als het niet klopt? De wedstrijden die in Engeland op zaterdag om 15.00 uur gespeeld worden, zijn in Engeland NIET live te zien. Dan heb ik het natuurlijk over Engelse zenders. Je bent vrij om een schotel op te hangen en bij een buitenlandse provider een abonnement af te sluiten. Dan kun je het alsnog zien. Maar slechts een enkeling zal het op die manier doen.

Kijk ook eens hier: http://liveonsat.com/los__FT_br_premier_ONLY.php . En kijk dan bij de wedstrijden die om 15.00 uur Engelse tijd gespeeld worden. De rechten van de Premier League in Engeland liggen bij Sky Sports UK en BT Sport. Zie jij die er ergens tussen staan? Nope! Je bewering klopt dus niet...
Ik heb toch wel in Engelse pubs live Premier League gekeken? Of wordt daar een uitzondering voor gemaakt dmv aparte abonnementen?
pi_130421259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:20 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Ik heb toch wel in Engelse pubs live Premier League gekeken? Of wordt daar een uitzondering voor gemaakt dmv aparte abonnementen?
Buitenlands abonnement.

Totaal TV - Minder buitenlands voetbal op Nederlandse buis door Europese uitspraak

Samengevat;

quote:
Nu het Europees Gerechtshof heeft besloten dat een inwoner van het Verenigd Koninkrijk ook legaal via een abonnement een buitenlandse televisieaanbieder naar live Premier League wedstrijden kan kijken wordt verwacht dat de FAPL het aantal live wedstrijden die aan het buitenland verkocht worden ook drastisch gaat terugbrengen.
pi_130431056
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee, gedeeltelijk klopt het niet wat je zegt. Tenzij je alleen naar de abonnementen zoals BT Sport kijkt. Maar ook abonnementen uit de UK zijn daar te verkrijgen.
:')

Kijk nou eens wat de Premier League zelf zegt: http://www.premierleague.(...)s-not-televised.html .

In Engeland zijn op zaterdag om 15.00 uur geen Premier League wedstrijden live te zien op Engelse zenders.
Heel simpel. Wedstrijden op andere tijdstippen kun je wel gewoon live zien. Deze regeling bestaat al tientallen jaren en is in Engeland alom bekend.

http://www.pubfootballuk.co.uk/10.html

Uiteraard kun je de 15.00 uur wedstrijden in Engeland wel live zien via de schotel met een abonnement bij een buitenlandse zender.

Dit onderwerp lijkt me nu wel voldoende uitgekauwd...

[ Bericht 4% gewijzigd door NY_Giant op 25-08-2013 00:42:09 ]
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:39:11 #160
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130435589
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

:')

Kijk nou eens wat de Premier League zelf zegt: http://www.premierleague.(...)s-not-televised.html .

In Engeland zijn op zaterdag om 15.00 uur geen Premier League wedstrijden live te zien op Engelse zenders.
Heel simpel. Wedstrijden op andere tijdstippen kun je wel gewoon live zien. Deze regeling bestaat al tientallen jaren en is in Engeland alom bekend.

http://www.pubfootballuk.co.uk/10.html

Uiteraard kun je de 15.00 uur wedstrijden in Engeland wel live zien via de schotel met een abonnement bij een buitenlandse zender.

Dit onderwerp lijkt me nu wel voldoende uitgekauwd...
Wat begrijp je nu niet? Leer lezen ik ontken ook niet dat de organisatie achter de epl ervoor gezorgd heeft dat Engelse zenders het niet kunnen tonen echter geef ik aan dat ook binnen Engeland je dus gewoon dergelijke wedstrijden kunt zien aangezien je gewoon een abonnement op een zender kunt nemen die binnen de UK gevestigd is. Of te wel het kan beide. Maar het onderwerp is inderdaad nu besproken. Dus laten we het weer over FOX Sports hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_130437680
j0rdiiii en ik hebben bij elkaar nu toch ook drie keer gezegd dat je de 15.00u wedstrijden wel kunt zien als je een schotel ophangt en een abonnement neemt bij een buitenlandse zender? Dat was dus allang duidelijk.

Misschien is het makkelijker als jij even een zender opnoemt die "binnen de UK gevestigd is" en die op zaterdag om 15.00u UK time live Premier League uitzendt. Dan zijn we eruit...

Doorgaans halen alleen bepaalde pubs trucs uit met het ontvangen van buitenlandse zenders via de schotel. Voor de gewone burger is dit een stuk moeilijker. Om een abonnement op zo'n buitenlandse zender te nemen, heb je namelijk vaak een rekeningnummer nodig in het betreffende land. Pubs kunnen dit vaak via via met een tussenpersoon nog wel regelen; voor burgers is het lastig. Kijk bijvoorbeeld naar CanalDigitaal. Zonder Nederlands rekeningnummer kun je dit niet in het buitenland afsluiten. Voor vrijwel alle buitenlandse providers geldt hetzelfde.

Wat voorheen een oplossing was, was via een tussenpersoon een abonnement afsluiten op Al Jazeera Sports. Dit kon je dan gewoon in de UK regelen. Al Jazeera Sports zendt namelijk vrijwel alle Premier League wedstrijden uit. Sinds dit seizoen zijn hun Premier League kanalen echter niet meer via de Hotbird te ontvangen, maar alleen nog via de Badr en Nilesat. Deze satellieten zijn in de UK niet te ontvangen met een schotel van normaal formaat. Ook dit is te danken aan de Premier League, die gewoon niet wil dat 15.00u wedstrijden in Engeland te zien zijn.

Het volgende geintje van de Premier League in de strijd tegen de pubs is simpelweg om nog maar één live 15.00u wedstrijd per weekend aan Europese zenders te verkopen: http://www.itv.com/sport/(...)ropean-broadcasters/ . Daar heeft onze FOX Sports dus ook last van, die kunnen op zaterdag niet meer dan één wedstrijd live tegelijkertijd uitzenden. Sport1 had vorig jaar nog niet met dit probleem te maken.
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:30:43 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_130484605
Ze moeten Helene wat heter aankleden, vandaag was het niet wat. :(
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_130528119
Kom er net achter dat UPC-klanten sinds afgelopen weekend Fox Sports kunnen kijken via horizon.tv, mits ze geabonneerd zijn natuurlijk. Heb je geen Fox Sports Go account voor nodig, in ieder geval.
pi_130584912
Dit is toch godverdomme niet normaal:

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_130589942
quote:
13s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dit is toch godverdomme niet normaal:

[ afbeelding ]
Duur grapje.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:54:00 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_130591497
Het is wat apart maar men heeft met deze prijs duidelijk gemaakt dat men helemaal geen behoefte heeft aan enkele wedstrijden te verkopen. Abonnees wil men hebben, elke idioot die dit betaald is niet goed wijs maar er zullen er vast nog wel een aantal zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_130592123
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:30 schreef Dos37 het volgende:
Ze moeten Helene wat heter aankleden, vandaag was het niet wat. :(
Het enige fraaie aan Helene waren ooit haar benen. Voor de rest doodgewoon meisje dat ik al hier de nodige aandacht gaf.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:31:11 #168
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_130592788
quote:
Carlington Cup??? Wat is dat?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:13:05 #169
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130632593
Handig dat ze de AZ-stream gratis gemaakt hebben.

Nu gewoon gratis FOX kijken _O_
pi_130633483
Waarom niet gewoon eredivisie opvolgend maken (ziggo) zodat je zender 421, 422 423 krijgt voor eredivisie en 424 en 425 voor international... DIt is zo irritant bij zappen tussen wedstrijden als ik eredivisie kijk. Telkens een kanaal ertussen.

En wat nog veel vervelender is is dat Ziggo niet alle kanalen in HD uitzend. Dat SD van hun ziet er gewoon niet uit... Spelers zijn bijna niet te onderscheiden op de SD kanalen van ziggo... Blijkbaar kunnen ze het bij andere aanbieders wel. Zeker een reden om over te stappen naar iets anders dan ziggo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:49:21 #171
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130634144
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef zolderraam het volgende:
Waarom niet gewoon eredivisie opvolgend maken (ziggo) zodat je zender 421, 422 423 krijgt voor eredivisie en 424 en 425 voor international... DIt is zo irritant bij zappen tussen wedstrijden als ik eredivisie kijk. Telkens een kanaal ertussen.

En wat nog veel vervelender is is dat Ziggo niet alle kanalen in HD uitzend. Dat SD van hun ziet er gewoon niet uit... Spelers zijn bijna niet te onderscheiden op de SD kanalen van ziggo... Blijkbaar kunnen ze het bij andere aanbieders wel. Zeker een reden om over te stappen naar iets anders dan ziggo
Dan raad ik je aan een betere TV te kopen want dit is gewoon onzin
pi_130637187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan een betere TV te kopen want dit is gewoon onzin
niet te onderscheiden is misschien iets te overdreven maar ik weet niet of jij wel eens de hd kanalen en sd kanalen naast elkaar heb gezien. Bij series en programma's maakt het niet zo veel uit maar bij voetbal wedstrijden is het toch echt wel een erg groot verschil. ik heb trouwens een samsung 55d7000 televisie. Lijkt mij toch wel goed genoeg.
pi_130644212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:15 schreef zolderraam het volgende:

[..]

niet te onderscheiden is misschien iets te overdreven maar ik weet niet of jij wel eens de hd kanalen en sd kanalen naast elkaar heb gezien. Bij series en programma's maakt het niet zo veel uit maar bij voetbal wedstrijden is het toch echt wel een erg groot verschil. ik heb trouwens een samsung 55d7000 televisie. Lijkt mij toch wel goed genoeg.
Met je TV is niets aan de hand. Er zijn heel veel Ziggo abonnees die hier over klagen. Alles wat oorspronkelijk HD is, spuugt Ziggo er in SD weer vies uit.
pi_130738133
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Bij FOX Sports moet ik altijd denken aan de bombastische intro die men sinds een aantal jaren gebruikt voor alle grote sporten (NFL/MLB/NASCAR) die FOX in de VS uitzendt.
Studio Sport op steroïden met een vleugje Rocky Balboa zeg maar, maar wanneer het samengaat met die eerste wide-angle shots van een volledig gevuld NFL-Stadion voor de Superbowl komt het wel de huiskamer binnen.

Ben benieuwd hoe ze het kanaal in Nederland vorm gaan geven en hoeveel ze zullen lenen uit de VS (de FOX Sports huisstijl, idents, bumpers etc liggen er immers al klaar).

Heerlijk toch. Zo moet sport worden verkocht aan ons de abonneehouder.

Geen gedoe met dat amateuristische "spuitjes" lucht en kneuterige RTL/NOS huistafeltje met het buurmeisje (Dione de Graaf) als presentator en velletjes papier op tafel maar gewoon strak uitziende presentatie en bijbehorend taalgebruik.
pi_130842093
iemand enig idee wie en of er uberhaubt Nederland O21 - Schotland O21 wordt uitgezonden vanavond?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')