Rechtsonder in je taakbalk zit meestal wel zo'n touch device icoontje. Even rechter muisklik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef friekin_ het volgende:
Oke, weet iemand hier hoe ik de touchpad van mijn laptop uit kan schakelen? Nieuwe laptop functioneert overgevoelig
Helaas. Blijkt met asus vaker een probleem te zijn lees ik nu. hotkeys werken ook al niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rechtsonder in je taakbalk zit meestal wel zo'n touch device icoontje. Even rechter muisklik.
Even bij je configuratiescherm opzoeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas. Blijkt met asus vaker een probleem te zijn lees ik nu. hotkeys werken ook al niet.
Tuurlijk die man staat altijd wel ergens, hij zal ook zomaar op kunnen duiken in de Titty Twister ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef WeezerButler het volgende:
Kees van Hondt(John van Luyn in z'n paspoort) draait met een collega programmeur de 90s Alternative. Heeft ie zich weer lekker tussengewurmt....
Zelfs dat hoeft niet eens, Kees is nou ook niet echt bepaald een top DJ met geweldige overgangen. Als de plaatjes maar leuk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:11 schreef AMDB het volgende:
Alsof het iemand ook maar iets kan schelen welke DJ's er in die tenten staan, zolang ze maar een beetje fatsoenlijk draaien
De plaatjes zijn het belangrijkste, maar ik kan wel echt geïrriteerd raken door slechte overgangen en muziekstijlen die niet op elkaar aansluiten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zelfs dat hoeft niet eens, Kees is nou ook niet echt bepaald een top DJ met geweldige overgangen. Als de plaatjes maar leuk zijn.
Laten we het zo zeggen: Bij de act Kees van Hondt maakt het geen reet uit wat voor plaatjes en gedraaid worden en hoe de overgangen zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De plaatjes zijn het belangrijkste, maar ik kan wel echt geïrriteerd raken door slechte overgangen en muziekstijlen die niet op elkaar aansluiten.
Idd ik ook, maar in sommige gevallen kan ik er wel meel even. In de 24-uurs verwacht ik nou echt geen Eddie Haliwell overgangen. Beetje de klassiekertje er door pompen en dan is het al snel een feest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De plaatjes zijn het belangrijkste, maar ik kan wel echt geïrriteerd raken door slechte overgangen en muziekstijlen die niet op elkaar aansluiten.
Daarom heb ik het nooit langer dan een aangesloten half uur uitgehouden bij Kees van Hondtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef SvenM het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: Bij de act Kees van Hondt maakt het geen reet uit wat voor plaatjes en gedraaid worden en hoe de overgangen zijn.
Die gare Facebook ook.quote:
Vraagteken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die gare Facebook ook.
Met mijn foto's
Ik ook niet hoor. Mij veel te drukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daarom heb ik het nooit langer dan een aangesloten half uur uitgehouden bij Kees van Hondt
Waar is dat feestje, hier is dat feestje !quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Mij veel te druk. En ik vond het sowieso al minder tof omdat er op vrijdag 14:00 al josti's lopen met van die bambistokken. Verschrikkelijk!
Dat 90s alternative is een Utrechtse avond in Tivoli. De vaste DJ mag'm niet draaien, Kees doet dat graag zelf. Maar je hebt gelijk, qua muziek maakt dat weinig verschil. En John heeft best smaak, op Into the great wide open draaide hij een Post Punk avond en die was echt brilliant.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk die man staat altijd wel ergens, hij zal ook zomaar op kunnen duiken in de Titty Twister ofzo.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar is dat feestje, hier is dat feestje !![]()
Wat een animo zeg (not)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/KeesvanHondtMOETopLowlands2013?fref=ts
Ik weet niets van facebook maar kunnen jullie er niets aanmaken dat kees van hont (op zijn fok's) gewoon nooit meer op lowlands hoeft terug te komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/KeesvanHondtMOETopLowlands2013?fref=ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |