abonnement Unibet Coolblue
pi_129289547
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_129289590
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:53:14 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129289634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Voor Maria [ afbeelding ]
:D O+ Stitch O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129292585
Bah, mn eten kwam eruit vanochtend en daarna toch weer geslapen. Zo kom ik natuurlijk niet in mn goede ritme.
pi_129293266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, mn eten kwam eruit vanochtend en daarna toch weer geslapen. Zo kom ik natuurlijk niet in mn goede ritme.
he bah, wat vervelend. Komt de misselijkheid dan door de ontregeling van de nachtdiensten?

Hier ook weer slecht geslapen. Beetje jammer, maar gelukkig niet al te veel gevolgen.

Lijstje:

O: speltbrood met boter, gekookt ei
L: nasi goreng (kip en satesaus, groenten en wat rijst), cola light
T: stukje pure chocolade en thee
D: Erwten-kokossoep, misschien er wat bij.
S: yogales
T: nog geen idee
pi_129293990
Sorry! Niet gezien dat ik hem dicht gooide. Zit ook nog mobiel...
Kwak
pi_129294057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:52 schreef kwakz0r het volgende:
Sorry! Niet gezien dat ik hem dicht gooide. Zit ook nog mobiel...
Zo'n vermoeden had ik al :P
Ja doei.
pi_129294407
Ik had ook slecht geslapen, maar 3,5 uur in totaal. Lag maar te woelen en draaien en de slaapkamer was ook nog eens veel heter dan de rest van het huis. Zat echtvte twijfelen om op t balkon te gaan liggen ;) Gelukkig nu wel beetje normale temperatuur. Beetje bijslapen vanavond.
pi_129298678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef An24 het volgende:

[..]

he bah, wat vervelend. Komt de misselijkheid dan door de ontregeling van de nachtdiensten?

Hier ook weer slecht geslapen. Beetje jammer, maar gelukkig niet al te veel gevolgen.
Meestal is er niet zoveel aan de hand, de warmte zal ook wel meespelen.

Ondertussen naar de kapper geweest voor haar knippen en wimper verven, boodschappen gedaan, dus gaat alweer wat beter. De courgettes waren goedkoop bij lidl dus ik ga van de week nog lasagna maken met courgette ipv aubergine als bladeren en soep :9
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:24:23 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129298917
Hoe voel je nu Puff?

Fijn Kwak *O*

Mo, heel herkenbaar mijn moeder heeft ook een vriend, mijn zus en broer vonden het vreselijk, vond het fijn voor haar.
Nu 3 jaar zijn ze nog steeds "samen"
Kunnen ze fijn samen dingen ondernemen, uitjes, vakantie, gezelschap.. Wat is er fijner dan een metgezel?
Hij weet gelukkig heel goed wat haar man voor haar heeft betekent en dat wij onze "heit" nog steeds heel erg missen.

Fijn dat jij en Mr. Mo er zo mee omgaan :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:28:09 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129299069
Lijst:
O: kwark, vla, kersen.
T's: nectarine, gekookt ei, 250 gr wortelen, 2 tomaten, halve komkommer, appel, peer, 4 wasa crackers met smeerkaas
B: 30 km wandelen waarvan 1 uur in de regen (dat viel mee dus) 5.30 uur incl. pauze erover gedaan
L: 2 kommen Aspergeroomsoep met ham, 3 boterhammen pate, 3 bekers melk
T's: bak salade, paar dropjes, blokje choco
D: Heeeeeeeeeeeeeeel veeel roergebakken groente met oosterse zelfgemaakte saus, komkommersalade, halve kip, doperwten, satesaus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129299116
Ik heb net zeebanket op zitten vreten....misselijk nu :') Gelukkig zo de boel er af trainen bij bootcamp :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129299438
En Mo, eens met uniek: leuk voor schoonpa!

Ben ook heel blij voor mn pa dat ie een leuke vriendin heeft gevonden. Al is het bij scheiding toch anders.
pi_129300271
Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes, 1 tl pindakaas
T: havermoutshake
T: 2 rijstewafels
S: fitness
L: zoete aardappel en kabeljauw
T: bietensap
D: tl cashewnotenpasta, stuk kip met mayo
T: bak kwark

'T is een zooitje, morgen beter :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:33:29 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129303457
allemachtig wat een vitamientjes Aurum :D

Ah, de combi-magnetron begeeft het ook bijna... Jammer, de ovenfunctie deed het zo vreselijk goed, voor maar 79 euro bij de Aldi.
Heeft het toch maar 5 jaar goed gedaan O+

Waarom vertel ik dit?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129303458
Zitten we allemaal klaar voor de finale van Heel Holland Bakt? *O*

Lijstje
O kwark, havermout, halve banaan, handje bosbessen, chiazaad
L dikke boterham met kaas en ei, tomaat, komkommer en een pesto-salade
T nectarine
S rondje hardlopen --> ging ruk. Eerst werd ik bijna van m'n sokken gereden door een politiewagen en daarna crashte voor m'n neus een meisje met haar fiets.
D een soort tagliatelle carbonara, maar dan zonder spek, maar met citroen. Daarbij een rucola-salade
pi_129303482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
allemachtig wat een vitamientjes Aurum :D

Ah, de combi-magnetron begeeft het ook bijna... Jammer, de ovenfunctie deed het zo vreselijk goed, voor maar 79 euro bij de Aldi.
Heeft het toch maar 5 jaar goed gedaan O+

Waarom vertel ik dit?
Sharing is caring Uniek!
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:34:44 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129303520
Ik vind dat de achternaam van Martine op haar toegepast moet worden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:36:13 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129303588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef anna82 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor de finale van Heel Holland Bakt? *O*

Lijstje
O kwark, havermout, halve banaan, handje bosbessen, chiazaad
L dikke boterham met kaas en ei, tomaat, komkommer en een pesto-salade
T nectarine
S rondje hardlopen --> ging ruk. Eerst werd ik bijna van m'n sokken gereden door een politiewagen en daarna crashte voor m'n neus een meisje met haar fiets.
D een soort tagliatelle carbonara, maar dan zonder spek, maar met citroen. Daarbij een rucola-salade
Als jullie ALLES van heel holland bakt in een SPOILER zetten dan vind ik het prima.

Wat een mooi lijstje! O+
Het oogt weinig maar kan eigenlijk weinig ontdekken wat niet goed is. Nog wat groene groente, augurkje ofzo.

En soms gaat hardlopen nou eenmaal helemaal niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:38:15 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129303691
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat de achternaam van Martine op haar toegepast moet worden.
Echt? Vind haar zo vreselijk lief en leuk, altijd al. :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129303696
Slecht lijstje hier, hij bevat iets te veel vetjes, maar gelukkig ook behoorlijk wat groentes. Morgen maar eens beginnen met mijn 'verhuis-to-do-list' die bestaat uit adreswijzigingen doorgeven, betalingen doen, papieren uitzoeken, misschien al kleding uitzoeken dus een thuisblijf-lijstje die er altijd prachtig uitzien :+. Vanavond nog wel even uurtje wandelen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:41:11 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129303814
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Echt? Vind haar zo vreselijk lief en leuk, altijd al. :@
Ik vind 'r echt rete irritant :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 24 juli 2013 @ 20:42:33 #23
70532 loveli
N
pi_129303885
Brak bosinternet, goed excuus om geen lijstje te posten. Moe, maar gelukkig.
/friet&kroket
crap in = crap out
pi_129305102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef loveli het volgende:
Brak bosinternet, goed excuus om geen lijstje te posten. Moe, maar gelukkig.
/friet&kroket
Do you ever?

Ik stel me een scoutingkamp voor bij bosinternet w/
pi_129305228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef loveli het volgende:
Moe, maar gelukkig.
O+ O+
pi_129305737
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja! Mijn O+ is jarig! Dus ik verwacht taart vanavond :9 :+

Of bedoel je dat niet? :+
:Y Dat bedoelde ik inderdaad!

Taart *O*
Jarige O+ *O*
pi_129306513
Feli voor de O+ van Maria. :D

Ben hobby Bob aan het spelen, voor lief een kastje gemaakt van ikea restmateriaal. Morgen verder aankloten met resthout. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129306825
Tof Mufasa! Mijn vader heeft aan een kant van mijn balkon een enorme stellage gemaakt zodat ik al mijn bakken met kruiden, aardbeienplantjes en tomatenplanten kwijt kan. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129307053
Cewl! Dat is handig! Vooral met zo'n vader. :D Ik zit nog een keer aan een klein kasje te denken.
pi_129307342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef anna82 het volgende:

D een soort tagliatelle carbonara, maar dan zonder spek, maar met citroen. Daarbij een rucola-salade
Heb je daar een recept van? Klinkt lekker!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129308166
Het is niet de mooiste stellage, maar wel effectief. B-)
Mijn vader is niet zo van de nette afwerking. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 24 juli 2013 @ 22:14:18 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129308181
Lijstje
S. Kwartier joggen
O. Ciabatta geitenkaas en honing
S. Uur fietsen
T. Bolletje ijs
L. Salade met brood en olie + 1,5 moot tonijn en sperziebonen + half glas alcoholvrij bier
T. Dropje
D. Nudeln met gemengde groente in ricotta-citroensaus + uitgebakken ham
B. Veel wandelen
T. Aperol met water
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129310735
Dat was een grote strijk, maar heb het wel afgemaakt.'n de boel opruimen komt dan nog. :@
pi_129311097
Hoi :W
Worry is a misuse of imagination
pi_129311370
Morgen zie ik m'n ex-scharrel weer, hij is terug van vakantie :D
Worry is a misuse of imagination
pi_129311379
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je daar een recept van? Klinkt lekker!
Dat moet ik even aan m'n vriendje vragen, maar omdat hij - na een aantal jammerlijk mislukte kook-experimenten - van mij het advies kreeg eens een recept te proberen, denk ik het wel!
pi_129312105
Ik heb een deadline en daarom ben ik nu reisblogjes aan het lezen. Kwestie van de juiste prioriteiten stellen noem ik dat ^O^

T: rijstwafel pindakaas :9
  donderdag 25 juli 2013 @ 05:07:19 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129319081
Bijna weekend :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129319505
Goedemorgen!

Op deze vroege ochtend vraag ik me af wat ik de wereld heb misdaan om een coupe vol Brabanders die terugkomen uit Spanje te hebben verdiend. Al scheelt het dat ik ze niet kan verstaan... Oh wacht: "ik zou ook wel een keer door een vrouw gefouilleerd wille worre, mhahahahahahahaha" ^O^

Werk ze Uniek!
pi_129319589
Mogge!
Redelijk goed geslapen vannacht... Op de bank.
Het balkonplan van 85 heb ik ook eens gedaan, maar toch niet zo'n succes.
pi_129319672
Goedemorgen zonder zorgen O+

Lekker geslapen! Alleen weer te kort :P Van het weekend slaap ik uit w/ w/

Wat ging er mis met het balkonplan Puff?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129319684
Ik lig in bed en heb het koud ;(
Eerst maar rondje hardlopen!
Worry is a misuse of imagination
pi_129319711
Sterkte Anna! :D

Ik ga weer verder verven waar ik gister ben gebleven. Dank je wel voor de inspiratie Coco. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129319782
:W Geen Brabanders in mijn coupé, hoewel de trein wel richting Nijmegen gaat (nou ja, ze zullen er vast inzitten, maar ze houden braaf hun mond). En weer eens 6,5 uur achter elkaar kunnen slapen O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129319789
Brabanders zijn best leuk!
Worry is a misuse of imagination
pi_129319830
Met Brabanders op zich is vadt niks mis. Maar mijn tolerantiegrens is wat laag in de ochtend :'). Vorige week 4-daagse-gangers die me iets te (vr)olijk waren (man die de conducteur ging helpen bijv)...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129319883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen O+

Lekker geslapen! Alleen weer te kort :P Van het weekend slaap ik uit w/ w/

Wat ging er mis met het balkonplan Puff?
Dat was nog aan de noorderhavenkade -> teveel muggen.
Hier woon ik ook bij water maar minder muggen. Of het komt gewoon door de goede winters laatste jaren.
pi_129319924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:30 schreef Phaidra het volgende:
Met Brabanders op zich is vadt niks mis. Maar mijn tolerantiegrens is wat laag in de ochtend :'). Vorige week 4-daagse-gangers die me iets te (vr)olijk waren (man die de conducteur ging helpen bijv)...
Oh, god, wat erg! -O-
Ik trek dat ook bijzonder slecht, vooral 's ochtends idd.
Waren er dan ook nog dames bij met zo'n gierende kijk-mij-eens-lol-hebben lach? -O-
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129319977
Mogguh! Diep geslapen vannacht, lag echt in coma zo ongeveer :)
Haha phaidra, bij jou 's ochtends geen polonaise :P
Heb ik ook trouwens, heb geen ochtendhumeur maar duurt half uurtje voor ik écht wakker ben. Gelukkig moet ik ook ongeveer zo lang fietsen.
pi_129320083
Morgen!

Weer een crap nacht gehad :') nog even vandaag doorbijten en dan weekend *O*

Lijstje:

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, blauwe bessen, pindakaas, ahornsiroop
L - 3 speltbth. 1 tonijn, 1 kaas, 1 hummus. Tomaat en komkommer.
T - 25 gram amandelen, crackertje jam (geen banaan in huis voor mn S)
S - uur boksen
D - 2 stukken kip, aubergine en paprika
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129320789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Anna! :D

Ik ga weer verder verven waar ik gister ben gebleven. Dank je wel voor de inspiratie Coco. :P
:D Succes!

Ik ga zo richting bouwmarkt/tuincentrum. Wil vandaag in ieder geval 1 muur in mijn huis verven, en verder mijn tuin gaan opknappen. Voortuintje eigenlijk ook.
pi_129320825
Als dit klaar is, dan hoef ik alleen nog maar mn slaapkamer te doen (muren, plafon, bed en kast), dus daar wacht ik denk nog even mee. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129320985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als dit klaar is, dan hoef ik alleen nog maar mn slaapkamer te doen (muren, plafon, bed en kast), dus daar wacht ik denk nog even mee. :P
Oh, ik moet de keuken nog afverven, de huiskamer (3 van de 4 muren), en eigenlijk wil ik buiten ook nog een muurtje verven.

Dan wil ik de kelder opruimen (ik denk echt dat dat een project wordt van een dag of 2), idem voor de zolder.

Maar vandaag dus 1 muur beneden verven, en de tuin.

Dit ben ik met de tuin (het tuintje, eigenlijk) van plan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, hoop werk allemaal. Gelukkig heb ik in totaal 6 weken zomervakantie :P
pi_129321043
Paintskills! _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 25 juli 2013 @ 09:46:59 #55
70532 loveli
N
pi_129321115
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Do you ever?

Ik stel me een scoutingkamp voor bij bosinternet w/
Vooral als ik slecht eet en een stok achter de deur nodig heb. Stok is nu niet nodig.
crap in = crap out
pi_129321135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:26 schreef Probability het volgende:
Brabanders zijn best leuk!
iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo is :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129321187
Zeeland kwam 'ie weg toch?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129321190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo is :P
Wederhelft mocht je niet zeggen he!
Die van mij vindt brabo's stom. Heel mn familie komt er vandaan :{
pi_129321208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Zeeland kwam 'ie weg toch?
En jij uit Twente?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129321223
Nope :+ Is het omdat ik weg in plaats van vandaan gebruik?! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129321247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Nope :+ Is het omdat ik weg in plaats van vandaan gebruik?! :D
:Y

Vind dat altijd zo typisch. :')

Ik ben trouwens maar importtukker, ik zeg dat soort dingen niet. :{w
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129321258
Morgen!

Hier ook nog een crap nacht *O* :')

Gelukkig morgen thuis werken als vandaag een beetje mee zit.

:O
pi_129321573
ha, zo'n opluchting. We gaan begin augustus nog een week weg, en normaliter gezien komt dan de jongen van wiens moeder de kat is om op de kat te passen. Nu had hij ineens dan ook een vakantie geboekt, en konden we niemand vinden die op de kat kon passen, en we kunnen haar ook niet in een pension doen, want ze is niet ingeent. Nu komt mijn geweldige zusje uit Nederland om een week op de kat en het huis te passen. Zo fijn!
pi_129321590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo is :P
Haha hoezo
Worry is a misuse of imagination
pi_129321696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, zo'n opluchting. We gaan begin augustus nog een week weg, en normaliter gezien komt dan de jongen van wiens moeder de kat is om op de kat te passen. Nu had hij ineens dan ook een vakantie geboekt, en konden we niemand vinden die op de kat kon passen, en we kunnen haar ook niet in een pension doen, want ze is niet ingeent. Nu komt mijn geweldige zusje uit Nederland om een week op de kat en het huis te passen. Zo fijn!
En zij heeft lekker een weekje weg ^O^ Goede deal!
Hier is het nu wel fijn in huis met alle deuren tegenover elkaar opengezet.
pi_129323025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ik moet de keuken nog afverven, de huiskamer (3 van de 4 muren), en eigenlijk wil ik buiten ook nog een muurtje verven.

Dan wil ik de kelder opruimen (ik denk echt dat dat een project wordt van een dag of 2), idem voor de zolder.

Maar vandaag dus 1 muur beneden verven, en de tuin.

Dit ben ik met de tuin (het tuintje, eigenlijk) van plan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, hoop werk allemaal. Gelukkig heb ik in totaal 6 weken zomervakantie :P
Wij hebben sinds kort gras... wel kunstgras omdat een gedeelte waar het ligt vaak in de schaduw ligt en dan krijg je toch alleen maar mos. Moet trouwens zeggen dat het net echt lijkt.
Maar Luc vindt het heerlijk! Hij speelt er graag en kan lekker kruipen en rollen enzo.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129324622
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y

Vind dat altijd zo typisch. :')

Ik ben trouwens maar importtukker, ik zeg dat soort dingen niet. :{w
Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terug :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129324742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terug :+
Joh, dat ben jij toch helemaal niet nodig.

En ergens weg komen is geen tuks maar noordnederlands. Ik weet niet of het ook in het Fries zo gezegd wordt, maar in elk geval in Drents en Gronings.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129324773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terug :+
Ik kom uit de Achterhoek, dus die heb ik ook af moeten leren. Ik vind "waar kom ie weg" heel twents. Net als jouwN *ril*

Ik moet mijn half Amsterdamse accent nog afleren. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:04:18 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129324951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terug :+
Gewoon blijven zeggen zo, is leuk! *O*

Ik spreek saai Poldernederlands ;( Al ga ik wel veel om met mijn oer-Amsterdamse collega, dus gebruik ik ook het woord 'uplooie' :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129324989
ik zei net tegen m'n zusje aan de telefoon: "soms weet ik niet welke spraak ik moet kiezen", nadat ik in het engels tegen haar aan het praten was. språk is in het zweeds taal. 8)7
pi_129325073
Ik zeg ook deuren en ramen los in plaats van open *O*
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129325546
mijn lief vroeg me nog weleens of de winkel al los was :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129325904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zei net tegen m'n zusje aan de telefoon: "soms weet ik niet welke spraak ik moet kiezen", nadat ik in het engels tegen haar aan het praten was. språk is in het zweeds taal. 8)7
Bij jou is het sowieso ingewikkeld :+

Mijn enige probleem is dat ik soms niet op een Nederlands woord kan komen en dan maar het Engelse woord gebruik. Slaat ook nergens op :')
pi_129326632
De regen komt met bakken uit de lucht ineens. Dan maar eerst even lunchen, opruimen en daarna hopelijk aan de tuin beginnen.
pi_129326840
Ik praat en schrijf de hele dag Engels voor mijn werk. En ik heb geregeld dat ik Nederlands en Engels door elkaar heen gebruik in 1 zin. (Ik heb nog 3 Nederlandse collega's de rest (Een stuk of 15) spreken alleen Engels.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129327271
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh, god, wat erg! -O-
Ik trek dat ook bijzonder slecht, vooral 's ochtends idd.
Waren er dan ook nog dames bij met zo'n gierende kijk-mij-eens-lol-hebben lach? -O-
Ja!! ;( Laat ons forenzen aub met rust... Nog 1,5 week dan gaat mijn 1e-klasabonnement in O+. Zal vast een hoop schelen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129327353
Ik spreek heel veel Engels de afgelopen maanden. Van de week kwamen we in gesprek met een Engels stel tijdens uit eten en die man vroeg waarom ik in Amsterdam woonde, dus ik: "Uhm, nou, ben hier ooit heen verhuisd om naar de academie te gaan, ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land" Hij: "Oh! Kom je niet uit de VS dan?"
Ik vond dat wel een compliment!
pi_129327369
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja!! ;( Laat ons forenzen aub met rust... Nog 1,5 week dan gaat mijn 1e-klasabonnement in O+. Zal vast een hoop schelen!
Luxe!!
pi_129327635
Gisteren:
O: gekookt eitje, biefstukworst
L: groentenomelet met gesmolten kaas
T: wodka en wat biefstukworst met mosterd
D: ??? Broccolisoep met creme fraiche en spekjes en een karbonade
T: décafé met slagroom

Kcals. 1424 afgevallen 200 gr., totaal afgevallen 1700 gr.

Vandaag:
O: gekookt eitje, koffie met slagroom
L: koude karbonade (geen succes, een van de weinige dingen die koud dus niet zo lekker is)
T: biefstukworst met plakjes komkommer en mosterd
T: wodka
D: ???
pi_129328515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef conleche het volgende:
Ik spreek heel veel Engels de afgelopen maanden. Van de week kwamen we in gesprek met een Engels stel tijdens uit eten en die man vroeg waarom ik in Amsterdam woonde, dus ik: "Uhm, nou, ben hier ooit heen verhuisd om naar de academie te gaan, ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land" Hij: "Oh! Kom je niet uit de VS dan?"
Ik vond dat wel een compliment!
Zeker een compliment! Mijn van oorsprong Amerikaanse oud-collega vond mijn Engels ook zo goed. Terwijl ik toch altijd wat onzeker was. Maar telefonisch blijf ik het lastig vinden. E-mails kan je 30x nalezen en zinnen veranderen en aanpassen tot je tevreden bent, dat scheelt.

En idd luxe mijn abonnement! Ik zou nu ook al eerste klas mogen reizen, maar ik moet het voorschieten en dat is me echt te gortig.
/gierig :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129329932
Haha dat van 'is de winkel nog los' zeggen ze ook waar ik weg ;) kom.

Maar ook: als je het kunt wachten, wil je dan.... Dat vind ik zo'n rare uitdrukking.

Nu mn aknowledgement schrijven :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:29:44 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129332285
Op bed of in bed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129332541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Op bed of in bed
.
Dat ligt eraan of je op of onder het dekbed ligt. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:55:09 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129333339
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

.
Dat ligt eraan of je op of onder het dekbed ligt. :Y
Dat is ook weer zo :D

Tuin, bier, zon... yes!
Het is warm zonnig. Heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129334974
Bijna drie uur in de tuin staan scheppen, hakken, wieden, planten en zwoegen :+ Bizar genoeg ziet het eruit alsof ik niks gedaan heb :') Maar goed, het begin is er! En ik heb mijn beweging ook gehad :)

Nu fris douchen en dadelijk eten bij mijn ouders :s)
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:01:50 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129336031
Boh afgestraft voor suiker, ontbeten met twee kampioentjes met kaas (prima), daarna handje M&Ms en BAM *bloatfish* :+ Dan maar late lunch met sojamelksmoothie met havermout, hennepzaad, chiazaad en frambozen, had verder de hele tijd geen trek oO<

Goed bezig Cocoface *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129336163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh afgestraft voor suiker, ontbeten met twee kampioentjes met kaas (prima), daarna handje M&Ms en BAM *bloatfish* :+ Dan maar late lunch met sojamelksmoothie met havermout, hennepzaad, chiazaad en frambozen, had verder de hele tijd geen trek oO<

Goed bezig Cocoface *O*
Was het verjaardag vieren leuk gisteren? O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:11:26 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129336347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Was het verjaardag vieren leuk gisteren? O+
Jaaa O+ Gewoon relaxed, hij wou eten halen bij de snackbar (daar kan de bloat ook nog van komen! :+) en daarna heb ik hem kadootjes gegeven (The Last of Us en een uitgave van Dune) en hebben we de rest van de avond Pokemon gespeeld :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129336811
Volgens mij zijn jullie echt zo'n leuk en ietwat nerdy stel! O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:28:57 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129336886
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef conleche het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt zo'n leuk en ietwat nerdy stel! O+
Ietwat nerdy kan wel kloppen idd :+ En we vinden elkaar iig heel leuk ja :D O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129337275
Dune O+ O+

Co: ze zijn ook echt allebei tof en een heel leuk stel :Y O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:34:02 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129338761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dune O+ O+


^^

Of ze ook een leuk stel zijn weet ik niet. :P

Verder hakt een glaasje prosecco bij +35○C er nogal in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129339017
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^^

Of ze ook een leuk stel zijn weet ik niet. :P

Verder hakt een glaasje prosecco bij +35○C er nogal in.
Prosecco :9

Moet nog even geduld hebben. Heb zo nog een afspraak die anderhalf uur duurt }:|
pi_129339352
Lijstje :)
O: kwark met zonnebloempitten, blauwe bessen beetje hagelslag
L: grote salade met geitenkaas
T: babybel
D: kikkererwtensalade met tonijn, tomaat, komkommer, augurk ( 2 volle borden)
T: kwark met aardbeien

Gewinkeld vandaag! Was thuis te warm om na te denken. Score: jurkje, tas, colbertje, blouse, 2 rokjes, 3 shirtjes en een boek.
Nu maar eens ophouden met shoppen tot we verhuisd zijn. :+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129339363
Prosecco *opstaat doet*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:43:43 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129340848
Stortregen, warmte, buiten onder de onderkapping, weekend, borreltje en ik ga zo bijna 1000 euro uitgeven aan leuke dingen *O* Gewoon omdat het kan *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:46:48 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129340958
Ik wil ook een stortbui! Ik zweet me de tandjes hier, zo benauwd :r.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:14:34 #99
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129341949
• O Ontbijt
Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Bakje Koffie of beker met melk

• T Tussendoortje
Niets

• L Lunch
4 Boterhammen, divers beleg

• D Diner
Wat de pot schaft, hier heb ik verder ook geen invloed op.

• S Sport
2/3 maal in de week 8 km hardlopen. ( Met dit warme weer doe ik het niet want het lijkt mij niet gezond)

Ik weeg nu 72kg, en heb een BMI van 23,2. Op zich ben ik wel tevreden met mijn figuur, maar het kan wat strakker. Ik zou graag naar de 68kg willen, iemand tips?
Kapitein Høken was een monster kearl
  Vis een optie? donderdag 25 juli 2013 @ 20:15:12 #100
70532 loveli
N
pi_129341979
IJsklontjes bij de supermarkt O+

*zwaai* vakantie enzo
crap in = crap out
pi_129344216
Heb vanavond even rondje op de Mtb gedaan, was mooi! Nog konijnen, hert en een boom van dichtbij bekeken ;)
Een wheelie trekken heuvelaf was niet het beste idee :D
pi_129344380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
• O Ontbijt
Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Bakje Koffie of beker met melk

• T Tussendoortje
Niets

• L Lunch
4 Boterhammen, divers beleg

• D Diner
Wat de pot schaft, hier heb ik verder ook geen invloed op.

• S Sport
2/3 maal in de week 8 km hardlopen. ( Met dit warme weer doe ik het niet want het lijkt mij niet gezond)

Ik weeg nu 72kg, en heb een BMI van 23,2. Op zich ben ik wel tevreden met mijn figuur, maar het kan wat strakker. Ik zou graag naar de 68kg willen, iemand tips?
Hoi! Je bent man neem ik aan? Dan eet je nu wat weinig. Zet het eens in een caloriechecker. Ligt echt aan je avondeten trouwens of je genoeg eet. Kan er nu weinig zinnigs over zeggen.

Voor een man ben je niet overdreven zwaar (al ligt t ook aan je bouw). Je zou ook kunnen overwegen krachttrainig te gaan doen. Dan word je niet lichter, maar wel afgetrainder.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:13:05 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129344514
Wraaaah. Combat sans airconditioning :') *puddle*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129344723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaa O+ Gewoon relaxed, hij wou eten halen bij de snackbar (daar kan de bloat ook nog van komen! :+) en daarna heb ik hem kadootjes gegeven (The Last of Us en een uitgave van Dune) en hebben we de rest van de avond Pokemon gespeeld :D
Welke Dune?

Ik vond het eerste geweldig, tweede minder en de derde was een veldslag om doorheen te komen :X

Het computerspelletje is ook tof :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129344812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dune O+ O+

Co: ze zijn ook echt allebei tof en een heel leuk stel :Y O+
^

En Maria d'r dude lust speklappen dus da's pluspunten bij mij :+

Maarten van Rossum noemde zonet in 'de slimste mens' trouwens nog Dune als een van de beste sci-fi werken ooit. :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:20:05 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129344865
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Welke Dune?

Ik vond het eerste geweldig, tweede minder en de derde was een veldslag om doorheen te komen :X

Het computerspelletje is ook tof :+
Het boek waar het mee begon zeg maar!

Welk computerspelletje? :+ De mister heeft er 4 of 5 gespeeld :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:21:16 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129344923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^

En Maria d'r dude lust speklappen dus da's pluspunten bij mij :+

Maarten van Rossum noemde zonet in 'de slimste mens' trouwens nog Dune als een van de beste sci-fi werken ooit. :D
Mijn dude: "Wehehe :D" (over de speklappen :+ en: "En dat is het ook!"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129345027
Dune 2000 zelf nooit gespeeld, wel eens gezien bij m'n neefje. Herinner me een soort Red Alert maar dan in space setting en je moest tegeltjes plaatsen. :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129345322
Thuis! :O

Morgen lekker thuis werken op mijn tempo, vind het wel weer best geweest na een dag van 12 uur :')

hoe is het met de verhitte slankies?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
• O Ontbijt
Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Bakje Koffie of beker met melk

• T Tussendoortje
Niets

• L Lunch
4 Boterhammen, divers beleg

• D Diner
Wat de pot schaft, hier heb ik verder ook geen invloed op.

• S Sport
2/3 maal in de week 8 km hardlopen. ( Met dit warme weer doe ik het niet want het lijkt mij niet gezond)

Ik weeg nu 72kg, en heb een BMI van 23,2. Op zich ben ik wel tevreden met mijn figuur, maar het kan wat strakker. Ik zou graag naar de 68kg willen, iemand tips?
Naar mijn mening wordt je strak in de keuken. Misschien kun je een update van je D plaatsen? Nu heb je over de hele dag nog geen groenten en fruit op en vind ik het lastig om tips te geven.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:28:37 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129345324
Dune was er toch al in 1994 ofzo??
Kan mij herinneren dat mijn toenmalige exman het speelde?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129345423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Dune was er toch al in 1994 ofzo??
Kan mij herinneren dat mijn toenmalige exman het speelde?
Nog eerder zelfs, 1992, maar toen speelde ik vooral wolfenstein 3D :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:39:14 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129345792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog eerder zelfs, 1992, maar toen speelde ik vooral wolfenstein 3D :P
Spear of destany... enzovoorts... Memories, laat maar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:41:21 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129345875
Lijst:
Veel

Nu wokkels, chipito's en cola-berenburg..

XM, hoe voel jij je nu, ben je lichaamlijk al weer behoorlijk de "oude" ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:47:13 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129346088
Lekker Uniekje! Wat is 'veel' verder, nog inspirerend? :+

Ik heb eindelijk honger, dus hoppa, broodje. Geen geniale eetdag, maar gezien ik met bloaty pensch toch gesport heb zie ik het toch als een win :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:53:21 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129346366
Maria, dappere sportdame
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129346746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het boek waar het mee begon zeg maar!

Welk computerspelletje? :+ De mister heeft er 4 of 5 gespeeld :D
Ah, die's tof idd!

Ik heb er ook een paar gespeeld. Die Dune 2000, maar ook Emperor, die had dezelfde engine als C&C. Volgens mij heb ik ze zelfs nog in de kast staan :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129346749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Uniekje! Wat is 'veel' verder, nog inspirerend? :+

Ik heb eindelijk honger, dus hoppa, broodje. Geen geniale eetdag, maar gezien ik met bloaty pensch toch gesport heb zie ik het toch als een win :+
Woei! *O*

Ik ga zo nog wat yogapushups doen en een schouderoefening ter voorbereiding op mijn armbalans. ga toch nog niet naar bed :+

Ik heb ook een raar lijstje. Te warm en te lekker aan het werk geweest. Wel voldoende op, maar mijn D had iets anders mogen zijn.

O: Speltbrood met boter en een gekookt ei
L: salade van een gegrild kipfiletje, een halve advocado, cherry tomaatjes, komkommer, ontbijtspek, ui, sla en olijfolie
T: pure chocolade
D: twee sneetjes bruin brood met twee van dobben kroketten, mosterd en salade.
T: ranja....geen trek meer.
B: wat pushups en zulks

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 25-07-2013 22:14:51 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:02:27 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129346757
Lijstje
O. Ciabatta kaas en honing
S. Half uurtje roeien
T. Nrctarine
L. Omelet van 2 eieren, courgette, melk en bosui met kummelbrood
S. Uur doir de bergen fietsen
T. Bol ijs
D. Spaghetti met gehakt, tomatensaus, wortel rn ui
T. Aperol spritz, Hugo, chips

Het is hier overigens idioot heet. Blij dat ik in een tent slaap.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:04:14 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129346820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Veel

Nu wokkels, chipito's en cola-berenburg..

XM, hoe voel jij je nu, ben je lichaamlijk al weer behoorlijk de "oude" ?
Daar gaat bij normale vrouwen wel een jasr of meer overheen uniek. Helemaal als je borstvoeding geeft, dan hou je nog heel lang hormonen in je lijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:06:32 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129346900
Mijn kinderen blijken trouwens talent voor klimmen te hebben. Wel tof, jammer dat we niet in de bergen wonen. Als ze in hier of in zuid duisland nl zouden spreken was ik direct verhuisd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:36:40 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129348310
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daar gaat bij normale vrouwen wel een jasr of meer overheen uniek. Helemaal als je borstvoeding geeft, dan hou je nog heel lang hormonen in je lijf.
Nouja, dat dus!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:44:50 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129348743
Yogapushups? Hoe zijn die anders? *aagje*

ik wil zondag een combat clinic doen voor techniek *O*

aperol blijft een mooi woord :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129348892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yogapushups? Hoe zijn die anders? *aagje*

ik wil zondag een combat clinic doen voor techniek *O*

aperol blijft een mooi woord :D
Ellenbogen naast je ribben laten zakken, in plaats van armen breed. Ik zoek ff wat op. Monumentje.

-edit- filmpjes lijn lastig via iphone, dit werkt ook:

http://m.prevention.com/f(...)s-you-happier?page=3

[ Bericht 6% gewijzigd door An24 op 25-07-2013 22:57:06 ]
pi_129349203
Lijstje
O halfvolle yoghurt met muesli, appel
T dubbele boterham kipfilet
l broodje brie, salade
T rose, ijsje, 2 biertjes
D gele curry met vis, mosselen en garnalen en rijst
T sesamijs

Ja, dat was een lekker dagje in de stad :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:55:17 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129349209
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Ellenbogen naast je ribben laten zakken, in plaats van armen breed. Ik zoek ff wat op. Monumentje.
oh zoiets moesten we toevallig bij combat doen vandaag! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129349333
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

oh zoiets moesten we toevallig bij combat doen vandaag! :D
Ah! Zie je...niets nieuws :+
pi_129350356
Omg, omg *O*

De armbalans lukte net op deze manier:



*Stuiter
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:26:47 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129350542
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef An24 het volgende:
Omg, omg *O*

De armbalans lukte net op deze manier:

[ afbeelding ]

*Stuiter
Ja hoor, en DAT doen en daarna STUITEREN

Baas!!

Het programma: Heel holland bak... t kijken valt vast niet onder 'sport'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129350766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoor, en DAT doen en daarna STUITEREN

Baas!!

Het programma: Heel holland bak... t kijken valt vast niet onder 'sport'
Dat is ontspanning Uniek! ;)

En de oefening was best eng. Ik train mijn schouders daar nu twee weken voor, maar om dan je benen omhoog te schoppen.... Je denkt echt dat je door je schouders zakt :o Maar ik heb al mijn tanden nog :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:19:52 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129352485
Ik kan niet helemaal zien wat nou de voor- en achterkant is van die mevrouw :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129353302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn kinderen blijken trouwens talent voor klimmen te hebben. Wel tof, jammer dat we niet in de bergen wonen. Als ze in hier of in zuid duisland nl zouden spreken was ik direct verhuisd.
Maar je woont nu toch ook in D?

Fijne vakantie!
pi_129356873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^

En Maria d'r dude lust speklappen dus da's pluspunten bij mij :+

Maarten van Rossum noemde zonet in 'de slimste mens' trouwens nog Dune als een van de beste sci-fi werken ooit. :D
Heeft Maarten van Rossum wel Sobrietas van Ad Visser gelezen? Met bijbehorende muziek? }:|

Goedemorgen overigens. Ik was gister wielrennen aan het kijken, rondjes om de kerk enzo. Maar die gasten fietsen best hard. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 26 juli 2013 @ 07:58:32 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129357251
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan niet helemaal zien wat nou de voor- en achterkant is van die mevrouw :').
Sportbh, strak broekje en plankhouding denk ik! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129357860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 06:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heeft Maarten van Rossum wel Sobrietas van Ad Visser gelezen? Met bijbehorende muziek? }:|

Goedemorgen overigens. Ik was gister wielrennen aan het kijken, rondjes om de kerk enzo. Maar die gasten fietsen best hard. :D
Ik denk dat je dat aan Maarten van Rossum moet vragen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129358449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat aan Maarten van Rossum moet vragen :+
Goed punt. :P

Ik ben bizar duf vandaag. Hopelijk komt het ooit nog goed. :P
Nu eerst meer koffie. c_/
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129358595
Mogguh!

O: 3 gekookte eitjes
T: kwark en hazelnotenpasta
L: gemengde salade
T: ?
D: ?
T: kwark

Ben nog een beetje inspiratieloos, straks maar de vriezer induiken en kijken wat er is :)

@Henk: boks voor dufheid. 0500 wakker omdat ik het koud had onder het laken...en 0515 weer wakker omdat ik het te warm had met 't dekbed over me heen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129359187
Shiiiit An, dat ziet er heftig uit!!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:20:45 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129359723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 09:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shiiiit An, dat ziet er heftig uit!!
En dat idd :D Ik moest even 3x kijken hoe die armen zaten XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129359903
Als ik hem los van de muur kan, zal ik van mezelf een foto maken :Y Over een maand of drie of zo :')
pi_129360205
Nooooooo! Begeleider kwam binnenstormen dat er nog een fout in de methode zat... We hadden al eens flinke discussies gehad en volgens mij waren we toen langs elkaar aan t praten. Uiteindelijk toch aangepast zoals zij zei, moet ik nu toch mijn eerste methode gebruiken. :( :(
Nu ben ik best wel eigenwijs maar had ik nu maar mn poot stijf gehouden verdomme..
pi_129360959
Heel stuk overnieuw doen dan nu? Of kun je gewoon kopiepasta uit oude versie?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129361761
Ik moet dingen in excel aanpassen. Resultaten veranderen een beetje, gevoeligheids analyses opnieuw doen.. Uiteindelijke conclusie zal niet veranderen, resultaten waren duidelijk genoeg.
Maar irritant is het wel. Motivatie is echt even op een dieptepunt. Planning was om vanmiddag alles naar de drukker te brengen. Dat kan ik dus wel vergeten..
pi_129361950
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ik moet dingen in excel aanpassen. Resultaten veranderen een beetje, gevoeligheids analyses opnieuw doen.. Uiteindelijke conclusie zal niet veranderen, resultaten waren duidelijk genoeg.
Maar irritant is het wel. Motivatie is echt even op een dieptepunt. Planning was om vanmiddag alles naar de drukker te brengen. Dat kan ik dus wel vergeten..
Gadver MC, dat is echt vervelend. Hopelijk kan je het vandaag nog opbrengen. Sterkte!
pi_129362012
Ja wordt nog minimaal een week erbij.. Nou ja het is even niet anders.
pi_129362091
Zuur mc! Moet je dan zeker ook je resultaten opnieuw gaan verwerken? ik zou op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je het zelf zo had gedaan, maar door haar een andere weg hebt gekozen, en dat er nu geen weg terug is!

Mij wordt hier eens weer eens duidelijk hoe graag regenbuien blijven hangen voor rivieren. Thuis(net voor brug): droog. Zodra ik de brug over was kwam het er met bakken tegelijk uit :'). Blij dat mijn gevoel mij vertelde dat ik de bus moest nemen :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129363571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:38 schreef Californium het volgende:
Zuur mc! Moet je dan zeker ook je resultaten opnieuw gaan verwerken? ik zou op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je het zelf zo had gedaan, maar door haar een andere weg hebt gekozen, en dat er nu geen weg terug is!

Mij wordt hier eens weer eens duidelijk hoe graag regenbuien blijven hangen voor rivieren. Thuis(net voor brug): droog. Zodra ik de brug over was kwam het er met bakken tegelijk uit :'). Blij dat mijn gevoel mij vertelde dat ik de bus moest nemen :P
Niet veranderen is geen optie. Het is het vakgebied van 2e lezer, die gaat het zo niet goedkeuren.
Het vlot wel aardig nu. Word gewoon langere eindsprint :)
pi_129363806
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:29 schreef An24 het volgende:
Als ik hem los van de muur kan, zal ik van mezelf een foto maken :Y Over een maand of drie of zo :')
Je kan hem toch al op je hoofd? Dit is makkelijker! En minder pijnlijk!
pi_129363908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan hem toch al op je hoofd? Dit is makkelijker! En minder pijnlijk!
Niet voor iemand met EDS. Op mijn hoofd is voor mij makkelijker. Mijn schouders hebben op alleen de armen meer mogelijkheden om uit de kom te vallen. Op mijn hoofd heb ik drie stabiele gewichtsfactoren, nu nog maar twee :Y

Overigens hoort de hoofdstand geen pijn te doen. De meeste kracht komt alsnog uit je armen. Het is eigenlijk ook een armstand, maar anders verdeeld.
pi_129363934
Daar zou ik ook sacherijnig van worden, MC!
pi_129364039
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet voor iemand met EDS. Op mijn hoofd is voor mij makkelijker. Mijn schouders hebben op alleen de armen meer mogelijkheden om uit de kom te vallen. Op mijn hoofd heb ik drie stabiele gewichtsfactoren, nu nog maar twee :Y

Overigens hoort de hoofdstand geen pijn te doen. De meeste kracht komt alsnog uit je armen. Het is eigenlijk ook een armstand, maar anders verdeeld.
Ik had even niet aan je EDS gedacht! Die op mijn armen is voor mij een stuk beter te doen, omdat ik dan meer stabiel ben, maar voor jou is het dus andersom.
pi_129364101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had even niet aan je EDS gedacht! Die op mijn armen is voor mij een stuk beter te doen, omdat ik dan meer stabiel ben, maar voor jou is het dus andersom.
Ja, grappig. Bij mij komt er inderdaad ook een stukje angst bij kijken. Stel je voor dat ik geblesseerd raak, dan moet ik eventjes stoppen. Dus ik deed heel lang eerst kracht opbouwen voordat ik mijn benen omhoog durfde te schoppen. Zonder muur durf ik dat dus ook nog niet, omdat ik nog niet weet hoe ik er uit moet vallen.
pi_129364292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, grappig. Bij mij komt er inderdaad ook een stukje angst bij kijken. Stel je voor dat ik geblesseerd raak, dan moet ik eventjes stoppen. Dus ik deed heel lang eerst kracht opbouwen voordat ik mijn benen omhoog durfde te schoppen. Zonder muur durf ik dat dus ook nog niet, omdat ik nog niet weet hoe ik er uit moet vallen.
Als ik mijn benen te ver omhoog schop dan 'koprol' ik gewoon verder. Maar ik weet niet of dat voor jou schadelijk kan zijn? Lastig wel! Dus respect dat je al zo ver bent!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:34:42 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129364387
An je bent gek *O*

Kut zeg Mc :r

Mijn nieuwe combi-magnetron en espressomachine zijn onderweg en zijn er voor 15.00 uur *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129364421
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik mijn benen te ver omhoog schop dan 'koprol' ik gewoon verder. Maar ik weet niet of dat voor jou schadelijk kan zijn? Lastig wel! Dus respect dat je al zo ver bent!
Koprol is inderdaad niet handig met mijn nek. In mijn hoofdstand heb ik geleerd om achterover in de brug te vallen, maar daarvoor moest eerst weer mijn brug sterk genoeg zijn. Dus dat ga ik met deze ook aanleren denk ik.

En dank je O+
pi_129364453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
An je bent gek *O*

Kut zeg Mc :r

Mijn nieuwe combi-magnetron en espressomachine zijn onderweg en zijn er voor 15.00 uur *O*
En goed gek is lekkah! *O*
pi_129364519
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Niet veranderen is geen optie. Het is het vakgebied van 2e lezer, die gaat het zo niet goedkeuren.
Het vlot wel aardig nu. Word gewoon langere eindsprint :)
Balen! Succes er nog even mee dan!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:46:33 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129364860
I O+ gek

Nou kom op met de pakketjes, dan kan ik naar de winkel....

Welkom in de wondere wereld van................... koffiebonen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129364932
Koffie O+

Ik zit aan mijn kruidenthee en probeer mezelf aan het rapporteren te krijgen. Maar gezien de lange werkdag van gister en het uitslapen wil dat nog niet echt lukken :')
pi_129365262
Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad
L: salade met tomaat, komkommer, spinazie, feta, ei, ui, komkommer, paprika, dikke snee brood met een eitje
T: nectarine
T: rijstwafel pindakaas
S: indien tijd - rondje hardlopen
D: uit eten - vis van de dag!

Vrijdag weegdag: 68.8

Ik wilde in excel een grafiekje gaan bijhouden, maar 1 entry is geen grafiek en toen was ik gedemotiveerd :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:58:59 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129365299
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad
L: salade met tomaat, komkommer, spinazie, feta, ei, ui, komkommer, paprika, dikke snee brood met een eitje
T: nectarine
S: indien tijd - rondje hardlopen
D: uit eten - vis van de dag!

Vrijdag weegdag: 68.8

Ik wilde in excel een grafiekje gaan bijhouden, maar 1 entry is geen grafiek en toen was ik gedemotiveerd :D
Net gewicht!
En lekkere doorzetter ben jij :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129365304
Succes dan maar Mc! ^O^

Meh, geen zin meer :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129365610
Het lijkt me waarschijnlijk dat de kant waar de tenen naar voren steken de voorkant is. ^O^

Vet balen MC! Zou het ook niet kunnen laten om even te melden dat het niet jouw keus was, denk ik :') nog even een weekje doorbijten!

Heb net een SUPER lekkere sandwich met makreelsalade op OMG
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129365780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Novem het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijk dat de kant waar de tenen naar voren steken de voorkant is. ^O^

Vet balen MC! Zou het ook niet kunnen laten om even te melden dat het niet jouw keus was, denk ik :') nog even een weekje doorbijten!

Heb net een SUPER lekkere sandwich met makreelsalade op OMG
Lekker. Salde zelf gemaakt?

Ik ga mezelf ook verwennen. Ik heb net een portie speltwraps gemaakt en daar ga ik zo een turkse pizza van bouwen :9
pi_129365965
Vanavond wel weer lekker pannetje bruinebonensoep koken voor 't weekend :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129366017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Vanavond wel weer lekker pannetje diarree koken voor 't weekend :9~
Fixed.

Brrrrr.
pi_129366135
Lijkt eerder op kots :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129366312
Hmmm jammie mijn eetlust wordt hier wel opgewekt zeg :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:29:32 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129366360
Lijstje voor vandaag (met o,o beweging)
O/L: 2 boterhammen gebakken ei/tomaat/ham/atjar/curry, beschuit kaas, Granny Smith, beker melk
T's: paar dropjes, liter zelfgemaakte kippensoep met 1 kippendij erin en veel groente (champ/ui/maggiplan/prei/wortel/courgette/tauge/bosui), 2 perzikken, paar kersten, plakje cake met slagroom, cappuccino (hopelijk :D) met slagroom
L: aardappelkroketten, salade, gegrilde tonijn, broccoli
T's: kwark en vla, ben alleen dus hopelijk blijft het hierbij :')
Als lief weer thuis is een kom wokkels/chipito's en een cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129366755
Gisteren
O: gekookt eitje, koffie met slagroom
L: koude karbonade (geen succes, een van de weinige dingen die koud dus niet zo lekker is)
T: biefstukworst met plakjes komkommer en mosterd
T: wodka met 5 olijven en 25 gram gemengde noten
D: ??? kippenvleugeltjes en kropsla met tomaat, ui en dressing
T: décafé met slagroom


Kcals: 1442, afgevallen 500 gr. totaal afgevallen 2200 gr.

Vandaag:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker
L: kropsla met ui, geitenkaas en dressing
T: koud kippenvleugeltje
T: biefstukworst met komkommer en mosterd
D: ???
pi_129366874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef Novem het volgende:
Hmmm jammie mijn eetlust wordt hier wel opgewekt zeg :9
Je mag wel bakje komen halen :P Zal zo'n 2,5L zijn dus best veel voor mij alleen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:50:45 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129367097
Je hebt de cm's ook gemeten toch Co?
Je eet wel heel lekker, zo low-carb...

BTW, hebben jullie allemaal spaargeld ofzo? En dan met een doel of als echte buffer?

Heb zelf wel aardig wat (ben door ex uitgekocht en heb nu geen eigen woning)
Daar red ik het wel mee eerst, al mijn ander loon gaat op aan vakanties, espresso-apparaten :') , nee gewoon leuke dingen.
Maar vakantie vind ik qua levensgeluk zo vreselijk belangrijk, daar kan niks materieels tegenop.

Dus............
* uniekhoorn wacht met smart op de bezorgturk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129367110
Volle turkse pizza buik :9

Heb het werken maar opgegeven. Ik draai het maar even om, vandaag huishouden, in het weekend wat werken. Lang leve flexibiliteit *O*
pi_129367210
Overigens zou ik erg ongelukkig worden van Co's lijstje. Ik mis groenten en ik zou niet meer kunnen poepen van al die vlezige proteinen ;(
pi_129367279
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Novem het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijk dat de kant waar de tenen naar voren steken de voorkant is. ^O^

Vet balen MC! Zou het ook niet kunnen laten om even te melden dat het niet jouw keus was, denk ik :') nog even een weekje doorbijten!

Heb net een SUPER lekkere sandwich met makreelsalade op OMG
receptje please.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:56:41 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129367283
Ja, groente en fruit dat mis ik ook maar kipkluifjes O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129367436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, groente en fruit dat mis ik ook maar kipkluifjes O+
Ja, dat is wel lekker :9
pi_129367789
Maar Co heeft elke dag er gewoon groente bij, en als dat een hele L is lijkt me dat wel voldoende :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:13:07 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_129367864
Poeh, even een tijdje weggeweest uit slank, maar moet toch weer aan de bak. :X Vanmorgen de zware mentale stap gemaakt om weer op de weegschaal te staan en moet zeggen: het viel me eigenlijk reuze mee. Dacht inmiddels wel de 70 gepasseerd te hebben, maar ben eigenlijk redelijk stabiel gebleven. *O* Maar stabiel is niet het doel: dat is afvallen. w/

Maar weer eens een boodschappenlijstje maken :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_129367913
Wij hebben nu wel wat spaargeld, maar dat gaan we er straks allemaal doorheen jassen op het Zuidelijk halfrond. *O* we moeten wel in een tentje en uit een backpack leven, maar soit *O*

Ik denk dat Co in haar leven genoeg lekkers heeft gegeten om deze periode te overleven ohne depressies!
Waarmee ik niet bedoel dat Co. Een smulpaap is en dat het haar eigen schuld is dat ze naar haar eigen maatstaven niet perfect is du moment.

Waarom mijn ouders mij niet 'Zwitserland' hebben genoemd is beyond me.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:16:41 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129367960
Je hebt wel Neutral wasmiddel anna? :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129367963
3 talen in een post en dan heb ik zojuist ook nog de uitdrukking 'ijs en weder dienende' kunnen gebruiken, wat een top dag!
pi_129368005
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt wel Neutral wasmiddel anna? :7
Nu moet ik bekennen dat ik nooit de was doe...
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:19:14 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129368036
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nu moet ik bekennen dat ik nooit de was doe...
Je riekt naar Zwitserse kaas? :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129368063
Ze heeft joods goud op de bank staan?! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129368128
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je riekt naar Zwitserse kaas? :D
Als ik naar het toilet ga ruikt het wel naar edelweiss.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:24:01 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129368201
Anna en ik hebben dezelfde naam O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:24:47 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129368224
Durf niet naar de wc want binnen nu en 25 minuten komt mijn pakketje... toch??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129368379
oh maar ze blijven wel even wachten toch? Plassen red je wel, maar ik zou even wachten als je moet edelscheissen.
pi_129368390
*grinnik*
pi_129368466
:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129368523
@Aurum, geen recept was op een terrasje :9 Maar toen ik eens makreelsalade/mousse had gemaakt was dat met gestoomde makreel met een fijngesnipperd uitje, mayo/yoghurt en zout en veel zwarte peper, heel simpel. Vast ook lekker met lenteui of bieslook. Zat hier op getoast brood met een gekookt eitje, veldsla en komkommer :9

Toast is ook lekker met sardientjes trouwens, mengen met een gesnipperd uitje en piccalilly en zwarte peper. :9

@v1z, mwah zoveel heb ik nou ook weer niet over voor eten :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129369314
Gut. Ik zit niet helemaal lekker in m'n eet-vel. Ik moet mezelf echt dwingen om te eten.
Eet niet weinig 'omdat ik af wil vallen' (daar sport ik wel voor), eet ook niet weinig omdat ik geen trek heb (want dat heb ik wel), maar ik heb gewoon de fantasie niet om wat te maken en heb dan ook weer geen zin in de doodsaaie dingen die ik altijd eet. Enige wat nog wel even te kanen is zijn de smoothies met bosvruchten, banaan en pindakaas die ik de laatste tijd wat vaker maak.

En ik MOET goed eten, want moet genoeg brandstof hebben voor 't rennen én ik heb geen zin om in een soort van crash-patroon (zonder de hele crash-afval-filosofie) te belanden tegen m'n zin in.

Bah! Alsof ik m'n hele kook-en-eet vibe een beetje kwijt ben op het moment. En m'n doorzettingsvermogen qua dat ook. :|W o|O
Ja doei.
pi_129369317
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt de cm's ook gemeten toch Co?
Je eet wel heel lekker, zo low-carb...

BTW, hebben jullie allemaal spaargeld ofzo? En dan met een doel of als echte buffer?

Heb zelf wel aardig wat (ben door ex uitgekocht en heb nu geen eigen woning)
Daar red ik het wel mee eerst, al mijn ander loon gaat op aan vakanties, espresso-apparaten :') , nee gewoon leuke dingen.
Maar vakantie vind ik qua levensgeluk zo vreselijk belangrijk, daar kan niks materieels tegenop.

Dus............
* uniekhoorn wacht met smart op de bezorgturk
Yup, heb ik ook gemeten, maar dat doe ik maar 1 x in de week. Na de eerste week waren er overal 1 tot 2 cm. af.
pi_129369470
Net wakker, vannacht ook redelijk geslapen :')
Uniek, wij (mn ik) hebben wel spaargeld, voor een huisje met tuin, verre vakantie volgend jaar, autoonderhoud /nieuwe mocht de oude het begeven en ook omdat ik het niet opkrijg zonder met schaamte naar mn uitgaven te kijken :+
pi_129369474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef An24 het volgende:
Overigens zou ik erg ongelukkig worden van Co's lijstje. Ik mis groenten en ik zou niet meer kunnen poepen van al die vlezige proteinen ;(
Ik eet best veel groenten hoor! Gisteren toevallig alleen rauwkost, maar van de week was het: broccoli, wokgroenten, Chinese kool etc. Geen probleem in het ontlastingsdepartment. :P
pi_129369489
Mn piercing is flink ontstoken, boo!
pi_129369522
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:14 schreef anna82 het volgende:
Wij hebben nu wel wat spaargeld, maar dat gaan we er straks allemaal doorheen jassen op het Zuidelijk halfrond. *O* we moeten wel in een tentje en uit een backpack leven, maar soit *O*

Ik denk dat Co in haar leven genoeg lekkers heeft gegeten om deze periode te overleven ohne depressies!
Waarmee ik niet bedoel dat Co. Een smulpaap is en dat het haar eigen schuld is dat ze naar haar eigen maatstaven niet perfect is du moment.

Waarom mijn ouders mij niet 'Zwitserland' hebben genoemd is beyond me.
Dat zou je heel goed wel mogen bedoelen, omdat dat precies is wat er aan de hand is. :+
pi_129369567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:32 schreef Novem het volgende:
@Aurum, geen recept was op een terrasje :9 Maar toen ik eens makreelsalade/mousse had gemaakt was dat met gestoomde makreel met een fijngesnipperd uitje, mayo/yoghurt en zout en veel zwarte peper, heel simpel. Vast ook lekker met lenteui of bieslook. Zat hier op getoast brood met een gekookt eitje, veldsla en komkommer :9

Toast is ook lekker met sardientjes trouwens, mengen met een gesnipperd uitje en piccalilly en zwarte peper. :9

@v1z, mwah zoveel heb ik nou ook weer niet over voor eten :D
Als ik had gedacht dat je langs zou komen had ik het ook niet aangeboden natuurlijk :D :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129369887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik zit niet helemaal lekker in m'n eet-vel. Ik moet mezelf echt dwingen om te eten.
Eet niet weinig 'omdat ik af wil vallen' (daar sport ik wel voor), eet ook niet weinig omdat ik geen trek heb (want dat heb ik wel), maar ik heb gewoon de fantasie niet om wat te maken en heb dan ook weer geen zin in de doodsaaie dingen die ik altijd eet. Enige wat nog wel even te kanen is zijn de smoothies met bosvruchten, banaan en pindakaas die ik de laatste tijd wat vaker maak.

En ik MOET goed eten, want moet genoeg brandstof hebben voor 't rennen én ik heb geen zin om in een soort van crash-patroon (zonder de hele crash-afval-filosofie) te belanden tegen m'n zin in.

Bah! Alsof ik m'n hele kook-en-eet vibe een beetje kwijt ben op het moment. En m'n doorzettingsvermogen qua dat ook. :|W o|O
Ik kan het best verkeerd hebben, maar je post komt bij mij over alsof er wel iets mis is met je eetpatroon, dat niet helemaal aan jezelf toe wil geven en dat je daarom deze post plaatst, als een soort van cry for help? Je weet vantevoren al dat wij gaan refereren aan eerder, toen je bewust te weinig at en dat je zo vaak benadrukt dat je het eeecchhtt niet expres doet vind ik wel opvallend.

En je belandt echt niet in een crash tegen je zin in, daar kies je voor, dus gewoon meer eten, hoppa!

Edit: voor kookinspiratie: www.gourmet.com, www.bonappetit.com, www.foodgawker.com, etc
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129370117
Ik snap wel dat je dat schrijft novem.
Mo, waar is je liefde voor eten dan?? Je lekkere recepten, je website vol. Je eet helegaar niet alleen voor de brandstof voor het rennen, ook voor je hoofd en voor het lekker.
pi_129370144
Je hebt het verkeerd, want het is echt gewoon een vervelend gebrek aan zin om wat te eten/te koken en niets lijkt me lekker of wat me lekker lijkt kost nu teveel tijd of ik besteed meer tijd aan het staren naar foodgawker of het foodgawkertopic hier op FOK! dan dat ik het echt klaarmaak als een soort SOG.
Geen idee wat het is. Lijkt wel of ik al mijn kook- en lekker-eet-mojo uitgeleend heb ofzo. Ik verhonger mezelf ook niet, want ik eet wel, maar ik moet mezelf er écht toe dwingen, net nog een banaan naar binnen gekaand (zorg altijd wel dat ik die heb liggen) en heb mezelf net een pint smoothie gemaakt met daarin 400ml yogurt, hele banaan, 2el pindakaas en een lading bevroren bosvruchten. En dan gaat 't ook wel, maar heb geen zin in omeletten, in toast, in tosti's, in salades, gewoon nérgens zin in, zeker als ik het dan 'ook nog klaar moet maken' :')

Bah. Maargoed, er staat wat te eten/drinken voor m'n neus. Straks nog maar een toast maken. Dat is makkelijk genoeg.
Ja doei.
pi_129370260
En Mr Mo?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129370364
Avondeten is de laatste tijd ook wat veel van 't zelfde, maar zijn nog wel fatsoenlijke maaltijden, gewoon met veel groenten, vlees, volkoren producten, eigenlijk wat ik altijd doe, op de automatische piloot. Het is voor 's ochtends en overdag dat 't probleem 'm zit. Hij neemt verder ook gewoon brood mee naar z'n werk en doet 't daar mee (hij eet sowieso structureel te weinig, vind ik, voor een man, 6 niet al te grote bth op een dag met beleg, that's it, niets geen tussendoor en dan avondeten, maar dat krijg ik niet veranderd :') en ik ga ook écht geen bento-boxen meegeven _O- ). Waar ik eerst, ook in m'n echte ontzettende afvalgefocuste periodes kon genieten van het maken van een lekkere gezonde salade ofzo is dat er op 't moment niet. En daar baal ik wel van.

Ik wijt het maar aan scriptiestress ofzo... denk ik.
Ja doei.
pi_129370550
Stress om andere dingen kan het ook wel zijn (deels) inderdaad. Tegenwoordig ga ik echt niet meer uitgebreid koken doordeweeks, pasta hier, curry met patak's daar en het is wel mooi geweest.

Misschien verandert dat wel als ik straks weer op fietsafstand werk. :)
pi_129370569
Ik ervaar geen 'ik ga niet eten door scriptie stress' eerder het ongekeerde :') 6 bth is idd best weinig. Laatste tijd eet ik 8bth, 2 eitjes en fruit overdag. En dan nog rammel ik van de honger als ik rond etenstijd thuis kom. En ik fiets dus zo'n 11 km als ik niet sport.
pi_129370623
Mr.Mo propt z'n boterhammen in z'n motorjaszakken. Zijn topkofferplaat is doorgescheurd dus die kan niet mee, en die 6bth is het enige wat hij mee kan nemen omdat hij niet met een rugtas wil rijden :')_!
Ja doei.
pi_129370718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo propt z'n boterhammen in z'n motorjaszakken. Zijn topkofferplaat is doorgescheurd dus die kan niet mee, en die 6bth is het enige wat hij mee kan nemen omdat hij niet met een rugtas wil rijden :')_!
Hij zal het wel jammer vinden als je niet zoveel plezier meer hebt in het maken van avondeten :P
pi_129370761
Nou ja, de standaardrecepten zijn best smakelijk hoor, dat scheelt!
Ja doei.
pi_129370800
Hoeveel kcals eet je op een dag? Is dat voldoende? Zo ja, dan zou ik me niet zo druk maken dat de zin om te koken weg is voor even, dat komt vanzelf wel weer. Zo nee, dan zal je zin moeten maken.
pi_129370915
Over trek gesproken, ik zit nu net een stuk choco weg te kanen met stukjes daim. Teringhenkie wat zoet, de tanden fluiten je door de mond. Maar wel lekker :9~ en ben er (nog) niet eens misselijk door!
pi_129371089
Lijstje :)
O: kwark met zonnebloempitten en wat hagelslag (geen fruit meer ;()
T: babybel
L1: 1.5 haring met uitjes
Z: kleding uitgezocht, alle twijfelgevallen aangetrokken incl. Truien :') wat een warmte
L2: 2 gekookte eitjes, kwart komkommer, halve paprika
T: babybel
T: pruim
D: tomaten, aubergine, knoflook, rozemarijn uit de oven
T: kwark met blauwe bessen
T: 1 of 2 wijntjes
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129371313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik eet best veel groenten hoor! Gisteren toevallig alleen rauwkost, maar van de week was het: broccoli, wokgroenten, Chinese kool etc. Geen probleem in het ontlastingsdepartment. :P
Ah, dan kijk ik er overheen excuus! Is ook mijn referentiekader. Ik eet eigenlijk bij elke maaltijd wel een flinke portie groenten. Jij verdeelt het anders.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:06:46 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129371459
Mo, als je maar wel goed blijft eten.
Je weet heus wel wat je binnen moet krijgen, ook doen he?
Je kookinspiratie komt binnenkort echt wel weer terug :Y

Heb kippensoep op (nou ja meer groentesoep met kipboillonblokjes en kippendij), helemaal op :o Met 1/3 courgette, 1/4 aubergine, 1 ui, 100 gr tauge1/3 paprika, 200 gr champignons, halve prei, halve tomaat, 100 gr wortel...
Dussssssssse, was lekker *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129371861
Mo, inderdaad maar gewoon door blijven eten, stress en het warme weer zijn ook niet bepaald bevorderlijk.

Ik heb ook wel eens een paar weken geen zin om te koken, dan gooi ik er maar voer in dat alles bevat wat ik nodig heb, maar creatief is het niet.

Lijstje:

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, rozijnen, pindakaas. 1 spelttoast met roomboter
L - sandwich van 3 bth met makreel, veldsla, komkommer
T - wat sojazoutjes
D - courgette, edamame, erwten, lenteui met geroosterde pijnboom- en pompoenpitten en amandelschaafsel
T - koffie verkeerd

Beetje random lijstje, niks meer in huis.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129372493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, als je maar wel goed blijft eten.
Je weet heus wel wat je binnen moet krijgen, ook doen he?
Je kookinspiratie komt binnenkort echt wel weer terug :Y

Heb kippensoep op (nou ja meer groentesoep met kipboillonblokjes en kippendij), helemaal op :o Met 1/3 courgette, 1/4 aubergine, 1 ui, 100 gr tauge1/3 paprika, 200 gr champignons, halve prei, halve tomaat, 100 gr wortel...
Dussssssssse, was lekker *O*
Ik heb een kippensoep opstaan :D Denk je dat broccoli ook lekker is in de kippensoep? Die moet eigenlijk vandaag op :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:41:45 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129372632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een kippensoep opstaan :D Denk je dat broccoli ook lekker is in de kippensoep? Die moet eigenlijk vandaag op :+
Ja, broccoli is ook erg lekker in soep.
Broccolisoep is ook lekker :D

Soep is eigenlijk sowieso geniaal als je groente op moet maken, alleen sperziebonen vind ik niet echt lekker erin. Spruitjes bv wel :D

Heb mijn pakketjes binnen en nu heb ik geen zin om uit te pakken :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:44:09 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129372717
Mo, je volkorenwraps he? Die kan ik toch ook koud gebruiken?
Gewoon als hapjes met roomkaas, zalm, sla e.d.?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129372791
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja, broccoli is ook erg lekker in soep.
Broccolisoep is ook lekker :D

Soep is eigenlijk sowieso geniaal als je groente op moet maken, alleen sperziebonen vind ik niet echt lekker erin. Spruitjes bv wel :D

Heb mijn pakketjes binnen en nu heb ik geen zin om uit te pakken :')
Soep vind ik ook altijd heerlijk :Y

Ik doe de struik broccoli gewoon bij de kippensoep in!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129372890
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, je volkorenwraps he? Die kan ik toch ook koud gebruiken?
Gewoon als hapjes met roomkaas, zalm, sla e.d.?
Yup! :Y
Ja doei.
pi_129372892
Broccoli is altijd goed toch :)

Lijstje:
O (om 15:45) bakje yoghurt met muesli
T: komkommersalade (zelfgemaakt met mn komkommer), 2 plakjes kipfilet met ketchup
T: restje yoghurt uit het pak
D: (bij vriendin) tagliatelle carbonara. Heb een fles martini mee :9
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:52:20 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129372991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Broccoli is altijd goed toch :)

Lijstje:
O (om 15:45) bakje yoghurt met muesli
T: komkommersalade (zelfgemaakt met mn komkommer), 2 plakjes kipfilet met ketchup
T: restje yoghurt uit het pak
D: (bij vriendin) tagliatelle carbonara. Heb een fles martini mee :9
Joh
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129373020
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Joh
Ik bedoel niet zo'n bakje met 60% mayo :P
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:56:08 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129373121
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik bedoel niet zo'n bakje met 60% mayo :P
Oja, dat bestaat ook nog, bleeeh.

Maak de komkommersalade vaak als fris bij de warme maal:
komkommer met kaasschaaf schillen, dan met kaasscaaf in plakjes in een kom met dressing van: beetje fijngesnipperd ui, zout, peper, citroensap, azijn, suiker en dille.
In laten trekken zodat de komkommer door de zout uitlekt.
Rijstazijn schijnt ook lekker te zijn maar dat heb ik niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:02:58 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129373329
Van te weinig trek heb ik helaas geen last

Lijst
O. Ciabatta kaas en honing
S. Uur fietsen
L. Kwart gegrilde kip + halve liter volle melk
T. Halve bak druiven
S. Half uur roeien
T. Lambrusco, verschillende soorten brood, verschillende soorten kaasjes, rauwe ham, tomaat, ansjovis
D. Straks nog uit eten.......
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:08:13 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129373469
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
Van te weinig trek heb ik helaas geen last

Lijst
O. Ciabatta kaas en honing
S. Uur fietsen
L. Kwart gegrilde kip + halve liter volle melk
T. Halve bak druiven
S. Half uur roeien
T. Lambrusco, verschillende soorten brood, verschillende soorten kaasjes, rauwe ham, tomaat, ansjovis
D. Straks nog uit eten.......
Allemachtig wat lekker :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129374213
Soep ziet er geweldig uit _O_ Alleen vergat ik bijna de broccoli toe te voegen :')

Lambrusco, echt zo'n warme zomeravond drankje :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129374242
Lambrusco... dat dronken we vroeger met vrienden op strand omdat dat goedkoop was. Van die 2-liter flessen :')
Ja doei.
pi_129374376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lambrusco... dat dronken we vroeger met vrienden op strand omdat dat goedkoop was. Van die 2-liter flessen :')
:Y :Y de eerste 'wijn' die ik kocht en dan idd de allergoedkoopste :D
Volgens mij minstens 10 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad, maar de herinneringen zijn goed 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129374423
Goedemorgen, ik heb net hardgelopen in Seattle :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:42:53 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129374509
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen, ik heb net hardgelopen in Seattle :7
Dat is gewoonweg 2 x opscheppen in 1 klein zinnetje :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129374545
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is gewoonweg 2 x opscheppen in 1 klein zinnetje :{w
Knap hè? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129374578
Hey GB, hoe heb je het daar?
pi_129375203
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:44 schreef conleche het volgende:
Hey GB, hoe heb je het daar?
Heel goed! Prachtig weer, dus zo eerst even aan het water hangen en daarna de stad in. Morgen met de ferry naar Vancouver Island voor een paar dagen O+.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129375287
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heel goed! Prachtig weer, dus zo eerst even aan het water hangen en daarna de stad in. Morgen met de ferry naar Vancouver Island voor een paar dagen O+.
^O^
Klinkt goed! Ga je whalewatchen?
pi_129375324
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

^O^
Klinkt goed! Ga je whalewatchen?
Jaaaa O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129375503
Klinkt goed GB!
pi_129375751
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaa O+
Top! Heel veel plezier! Ga je ook nog naar vancouver? Is echt een leuke stad!
pi_129376059
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Top! Heel veel plezier! Ga je ook nog naar vancouver? Is echt een leuke stad!
Uhuh, daar eindig ik met vier dagen :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:40:52 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129376355
Gaaf GB..

Ik heb mijn eerste cappuccino gemaakt en hij is echt serieus vreselijk lekker *O*

Nu nog uitvogelen hoe je normale koffie kan maken :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129376407
Voor de Paleo-mensen:

Ja doei.
pi_129376591
Veel plezier GB!

Mijn goed eten mojo is alvast met vakantie :') nu ik nog.

O: 3 gekookte eitjes
T: 1/2 bak kwark met hazelnotenpasta
L: gemengde salade met olijven, geitenkaas, prosciut en dressing.Geroosterd brood met boter. Stukje spekkoek
T: stukjes pure chocola. 1/2 snee brood met bote
D: gehakt met pastasaus
T: wijntje
T: 1/2 bak kwark

Ik eet ook regelmatig hetzelfde want de inspiratie is 0 op dit moment.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129376605
En tof GB O+ Veel plezier nog!
Ja doei.
pi_129377221
lijst
• bak yoghurt met banaan enzo
• varkens voeren, grasmaaien voor varkens
• met kruiwagen water, bak biks en honden naar koeien
• koeievlaai vinden op de openbare weg
• honden snel weer terugbrengen
• koeien zoeken in de mist
(koe 1 bleek buiten de wei te staan, koe 2 erin)
• heen en weer rennen om wei open te zetten en aan de juiste kant van koe 1 te komen
• koe 1 lokken
• om koe heenrennen
• koe 1 zachtjes opjagen
• nee! koe 2 terugmanouvreren de wei in
• om koe 1 heenrennen
• aaaaaaaaaah koe 2 staat op de weg!
• koe 1 flink ver de wei inlokken met wat biks
• koe 2 overreden weer in de buurt te komen
• om koe 2 heensluipen
• koe 2 zachtjes opjagen
• hehe. snel de draad weer dicht
• nou, en toen nog een half uur heen en weer lopen om de draad een eindje te verzetten zodat ze wat vers gras hadden
• slechts een half uur te laat op kantoor - om kwart over vier opstaan heeft voordelen
• bakje 1: 2 ei, komkommer
• bakje 2: 1 haringkoning, wat gehakt, tomaatjes
• bakje 3: kwark met banaan
• kantoorfruit: 1 peer, 2 appels
• thuis: uur heen en weer lopen om het verzette draadje netjes te zetten
• wat komkommer met plakjes vleeswaar
• andere beesten voeren
avondeten: 4 ons gekookte sperziebonen met gehalt en tomatensaus
toe: met rum gemixte banaan met een kwak creme fraiche

Jammer genoeg schoot het sporten erbij in, deze ochtend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129377507
Haha die lijstjes van jou. Koeien O+

De mijne:

O: rijstwafel met kaas, kleine smoothie banaan, aardbeien en soyamelk
T: pure chocolade
L: speltwrap turkse pizza, daarop tomaat, sla, ui, knoflooksaus en sambalsaus
B: twee uur huishouden
S: uur en kwartier yoga incl armbalans *O*
D: kabeljauw, broccoli, tomaat, parmezaanse kaas, olijfolie
T: nibbits en cola light
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:12:53 #245
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129379329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef An24 het volgende:
Thuis! :O

Morgen lekker thuis werken op mijn tempo, vind het wel weer best geweest na een dag van 12 uur :')

hoe is het met de verhitte slankies?

[..]

Naar mijn mening wordt je strak in de keuken. Misschien kun je een update van je D plaatsen? Nu heb je over de hele dag nog geen groenten en fruit op en vind ik het lastig om tips te geven.
D

- Worst, Aardappelen en Boontjes

Vanochtend nog een appel gehad.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129379487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

D

- Worst, Aardappelen en Boontjes

Vanochtend nog een appel gehad.
Voor de overzichtelijkheid zou het een goed idee zijn je originele lijst bij te werken tot een complete lijst :). Dan hoeven wij niet allemaal terug te lezen.

Je hebt geen invloed op wat de pot schaft, maar misschien wel op wat je opgeschept krijgt?
Heb je een idee hoeveel worst, hoeveel aardappels en hoeveel boontjes je hebt gegeten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:24:39 #247
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129379785
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor de overzichtelijkheid zou het een goed idee zijn je originele lijst bij te werken tot een complete lijst :). Dan hoeven wij niet allemaal terug te lezen.

Je hebt geen invloed op wat de pot schaft, maar misschien wel op wat je opgeschept krijgt?
Heb je een idee hoeveel worst, hoeveel aardappels en hoeveel boontjes je hebt gegeten?
• O Ontbijt: Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Glas Melk

• T Tussendoortje: Koffie met een koekje (zo'n pindakoek)

• L Lunch: Broodje met gebakken ei, broodje met honing, mok rundersoep (cup a soup)

• D Diner: 5 halve aardappelen, 2,5 schep bonen en een hele (braad)worst

;)
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129380330
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

• O Ontbijt: Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Glas Melk

• T Tussendoortje: Koffie met een koekje (zo'n pindakoek)

• L Lunch: Broodje met gebakken ei, broodje met honing, mok rundersoep (cup a soup)

• D Diner: 5 halve aardappelen, 2,5 schep bonen en een hele (braad)worst

;)
Als ik het me goed herinner wou je niet afvallen maar wel strakker worden.
Je eet niet veel, niet heel slecht maar ook zeker niet heel goed, en wat veel suiker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129380395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner wou je niet afvallen maar wel strakker worden.
Je eet niet veel, niet heel slecht maar ook zeker niet heel goed, en wat veel suiker.
Dat :Y
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:42:13 #250
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129380571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner wou je niet afvallen maar wel strakker worden.
Je eet niet veel, niet heel slecht maar ook zeker niet heel goed, en wat veel suiker.
Ik wil van 72kg naar 68kg. ;) Als ik merk dat ik er dan mager begin uit te zien ga ik eventueel nog wat krachttraining doen, maar dat is voor later.

Is dit echt al te veel suiker? Ik kan het me bijna niet indenken, een gemiddeld persoon eet al veel meer suiker.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129380808
Moet ik delen met jullie:


Ben zelf redelijk actief, maar dit heeft me gepakt joh. Goede oefening. Ga ik zeker doen als ik geen zin heb om te joggen.
pi_129380958
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Ik wil van 72kg naar 68kg. ;) Als ik merk dat ik er dan mager begin uit te zien ga ik eventueel nog wat krachttraining doen, maar dat is voor later.

Is dit echt al te veel suiker? Ik kan het me bijna niet indenken, een gemiddeld persoon eet al veel meer suiker.
Dat komt doordat een gemiddeld persoon ook veeeeel te veel suiker eet. Als je echt strak wilt worden is het gewoon beter om helemaal te laten staan. Maar het blijft jouw keuze natuurlijk.
pi_129381212
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Ik wil van 72kg naar 68kg. ;) Als ik merk dat ik er dan mager begin uit te zien ga ik eventueel nog wat krachttraining doen, maar dat is voor later.

Is dit echt al te veel suiker? Ik kan het me bijna niet indenken, een gemiddeld persoon eet al veel meer suiker.
Gemiddeld.

quote:
Qua verbruik (d.w.z. suiker beschikbaar per hoofd van de bevolking per jaar) zien we een stijging van 12 kg in de periode 1900-1939 tot ca. 37 kg in 1990.
http://www.suikerinfo.nl/(...)rtjan-Schaafsma.html
De gemiddelde Nederlander eet veeeel te veel suiker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129381258
Oh, volgende keer eerst op Invoeren klikken en dan pas m'n toetje opeten :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:55:02 #255
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129381264
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Gemiddeld.

[..]

De gemiddelde Nederlander eet veeeel te veel suiker.
Ok, zal er op gaan letten, wordt wel even wennen koffie zonder suiker. :')
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129381412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

• O Ontbijt: Bakje Yoghurt met 1,5 schep suiker, Glas Melk

• T Tussendoortje: Koffie met een koekje (zo'n pindakoek)

• L Lunch: Broodje met gebakken ei, broodje met honing, mok rundersoep (cup a soup)

• D Diner: 5 halve aardappelen, 2,5 schep bonen en een hele (braad)worst

;)
Dat schepje suiker in je koffie is nou niet het eerste wat ik zou veranderen als ik jou was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:59:41 #257
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129381487
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat schepje suiker in je koffie is nou niet het eerste wat ik zou veranderen als ik jou was.
Dat valt ook wel mee, en ik heb het over theelepels suiker hé. Dat koekje had nou ook niet de meeste energie, slechts 25kcal per portie (koekje dus). Dan is het enige wat overblijft de honing.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129381860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, en ik heb het over theelepels suiker hé. Dat koekje had nou ook niet de meeste energie, slechts 25kcal per portie (koekje dus). Dan is het enige wat overblijft de honing.
Nee het gaat om combinaties. Suiker smorgens, een koekje en honing.

Voorbeeldje:

Ik eet op een dag maximaal 1 x (spelt) brood, pasta, rijst, of een koekje. Voor de rest groenten, fruit en proteinen. Zo voorkom ik dat de suikers uit die producten gaan stapelen en ik aan kom. En ik heb meer energie, omdat mijn lijf minder hard hoeft te werken om de suikers te verwerken. Het is dus of het 1 of het ander op een dag.

Maar goed, sommige slankies vinden mij hierin te extreem in, dus probeer gewoon eens wat uit en kijk wat het met je lijf doet.
pi_129381866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, en ik heb het over theelepels suiker hé. Dat koekje had nou ook niet de meeste energie, slechts 25kcal per portie (koekje dus). Dan is het enige wat overblijft de honing.
Oh, je kan best gelijk hebben in jouw situatie hoor :). Ik kan natuurlijk niet echt op jouw bord kijken op basis van je lijstje. Suiker uit de koffie halen is sowieso een goed plan, het is alleen meestal niet de makkelijkste aanpassing. Net als die suiker uit je yoghurt - zou ook een goed plan zijn, maar is voor velen niet zo makkelijk. In plaats van honing iets zonder suiker op je brood smeren is meestal een gemakkelijkere aanpassing. Geen koekje in plaats van een inimini koekje misschien ook.

Hoe dan ook, je zou wel wat suiker kunnen schrappen en dan eventueel daarvoor in de plaats wat eten wat echt voedingswaarde (dus niet alleen calorieen) bevat. Maar als je totaal in de put raakt omdat je je levensvreugd verliest door de smerige koffie, kan je beter een schepje suiker in je koffie houden. Jij maakt jouw afweging.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:09:27 #260
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129381983
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee het gaat om combinaties. Suiker smorgens, een koekje en honing.

Voorbeeldje:

Ik eet op een dag maximaal 1 x (spelt) brood, pasta, rijst, of een koekje. Voor de rest groenten, fruit en proteinen. Zo voorkom ik dat de suikers uit die producten gaan stapelen en ik aan kom. En ik heb meer energie, omdat mijn lijf minder hard hieft te werken om de suikers te verwerken. Het is dus of het 1 of het ander op een dag.

Maar goed, sommige slankies vinden mij hierin de extreem in, dus probeer gewoon eens wat uit en kijk wat het met je lijf doet.
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, je kan best gelijk hebben in jouw situatie hoor :). Ik kan natuurlijk niet echt op jouw bord kijken op basis van je lijstje. Suiker uit de koffie halen is sowieso een goed plan, het is alleen meestal niet de makkelijkste aanpassing. Net als die suiker uit je yoghurt - zou ook een goed plan zijn, maar is voor velen niet zo makkelijk. In plaats van honing iets zonder suiker op je brood smeren is meestal een gemakkelijkere aanpassing. Geen koekje in plaats van een inimini koekje misschien ook.

Hoe dan ook, je zou wel wat suiker kunnen schrappen en dan eventueel daarvoor in de plaats wat eten wat echt voedingswaarde (dus niet alleen calorieen) bevat. Maar als je totaal in de put raakt omdat je je levensvreugd verliest door de smerige koffie, kan je beter een schepje suiker in je koffie houden. Jij maakt jouw afweging.
Bedankt voor de tips, zal er eens op letten en proberen te korten op suikerhoudende producten. En inderdaad die balans wat beter proberen op te stellen.
Kapitein Høken was een monster kearl
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:11:56 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129382073
Ik eet behoorlijk veel fruit, dat bevat ook veel suikers. Denk dat ik per saldo meer suiker binnen krijg dan goed voor je is.
100% goed doen kan je toch niet en het moet wel haalbaar bljven.

Kijken wat voor jou goed werkt, dat is het belangrijkste
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129382220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de tips, zal er eens op letten en proberen te korten op suikerhoudende producten. En inderdaad die balans wat beter proberen op te stellen.
Aangezien je een man bent (toch?), zou je vermoedelijk heel snel al je gewenste resultaten kunnen bereiken met wat krachtsport. Waarom doe je dat niet gewoon?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:17:39 #263
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129382314
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Aangezien je een man bent (toch?), zou je vermoedelijk heel snel al je gewenste resultaten kunnen bereiken met wat krachtsport. Waarom doe je dat niet gewoon?
Het valt niet te zien maar als ik in m'n buik knijp voel je toch nog een klein laagje vet. Als ik op m'n buik druk voel je wel al direct mijn buikspieren, dat dan wel. Maar ik wil dat laagje toch net even iets dunner hebben. Maar krachtsport kan ik altijd nog doen natuurlijk.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129382361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Het valt niet te zien maar als ik in m'n buik knijp voel je toch nog een klein laagje vet. Als ik op m'n buik druk voel je wel al direct mijn buikspieren, dat dan wel. Maar ik wil dat laagje toch net even iets dunner hebben. Maar krachtsport kan ik altijd nog doen natuurlijk.
Sterker nog, daar kan je vandaag mee beginnen. Hoeveel push-up kan je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:21:19 #265
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_129382453
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Sterker nog, daar kan je vandaag mee beginnen. Hoeveel push-up kan je?
10 in een matig tempo en 25/30 in een langzaam tempo.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_129382522
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Het valt niet te zien maar als ik in m'n buik knijp voel je toch nog een klein laagje vet. Als ik op m'n buik druk voel je wel al direct mijn buikspieren, dat dan wel. Maar ik wil dat laagje toch net even iets dunner hebben. Maar krachtsport kan ik altijd nog doen natuurlijk.
Als beginner kun je schijnbaar vet verliezen en spiermassa kweken.

Als je al een tijdje traint, dan val je of af, of je komt aan.

Als je met kt (kracht training) wilt droogtrainen, dat kan, maar dan moet je onder je onderhoud gaan eten. Als je ook nog eens cardio doet, dan kun je meer eten.

Simpel gezegd: ik zou nu geen spiermassa kunnen winnen door minder te eten dan ik nodig heb (onderhoud), en ik zou niet kunnen afvallen door meer te eten dan mijn onderhoud.
pi_129386915
Zo, weer helemaal terug. laatste twee topics bijgelezen :).
Mijn lijstjes sinds kamp zijn kut omdat ik daar vrij veel troep gegeten heb, moet nog beetje suiker afkicken dus.
Planning voor morgen:

O: halve bak magere kwark met een appel
L: 2 spelt bth filet americain
T: bakje diepvries aardbeien
B: heen en weer lopen naar de stad (6.2km) of een rondje duinen fietsen (17.6km, streeftijd 50-55 min, op mn normale fiets, heb helaas geen racefiets)
D: spareribs met veel groente

Moet t geheel nog even door de teller gooien, als het wat hoog uitkomt ga ik voor het rondje fietsen, verbrand ik zo'n 700kcal mee. Zit ik daar niet hoog genoeg voor dan wordt het heen en weer naar de stad lopen (of meer eten als ik zin heb om te fietsen, haha).

5 juli en 25 juli op de fancy weegschaal in de fitness gestaan. In de tussentijd twee keer week hockeykamp geleid (in eerste week 3 dagen buikgriep) en een keer een dagje geleid. Eerste getal is 5 juli, tweede 25 juli.
Vet: 9.3kg / 9.3kg
Spier: 41.5kg / 38.9kg
Totaal gewicht: 53.0kg / 50.3kg
BMR: 1326 / 1258

Dus wel alleen maar spier weg, maar vind ik opzich niet zo erg. Bovenbenen zijn iets dunner nu en dat vind ik heeel fijn! Nu weer terug naar normale eet en sport regime en kijken of het zo blijft :)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:08:43 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129387388
Hoe lang ben je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129387580
1.58, mini dus ;)
pi_129388994
Groot aandeel mini's hier :+

GuhBuh geniet van de vakantie zie ik!? ^O^

En uniek blij met d'r koffiezetapparaat *O* Er al uit hoe je een normaal koppie zet?

Morgen m'n pa maar eens blij maken met een bakje bruinebonensoep... :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129389045
Heb je echt bruinebonensoep gemaakt? :D :D Geweldig!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:44:31 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129389112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Groot aandeel mini's hier :+

GuhBuh geniet van de vakantie zie ik!? ^O^

En uniek blij met d'r koffiezetapparaat *O* Er al uit hoe je een normaal koppie zet?

Morgen m'n pa maar eens blij maken met een bakje bruinebonensoep... :7
Moet echt eens bonensoep bij je eten... Lekker :9

En normale koffie ga ik niet met gemalen koffie doen maar ook met de bonen.
Wat een fantastische uitvinding zo'n volautomatische espressomachine. Love it *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129389224
Haha! Mini's rule ;)

An, zoo knap dat je die pose kan! Ik val al om als ik er alleen al aan denk om dat te proberen haha!

Mo, voel je je verder wel goed? Kan je nog van andere dingen (je hardlopen bv) genieten? Mss heb je gewoon even een dipje en is daardoor je kook-zin een beetje weg? En fijn nog voor de vader van mr.mo! En tof dat jullie hem daar zo in steunen!

GB, klinkt goed joh die vakantie van jou!

Mc, wat ongelooflijk kut van je scriptie (toch?). Zeker als je het juist door haar veranderd had en t nu dan toch moet zoals je sowieso al had willen doen..

Zo, verder herinner ik me even niet meer wat ik ook alweer had bijgelezen haha!

Ohja, en welkom nieuwen!
pi_129390161
Als je in de buurt bent uniek, geef maar gil en ik zorg dat er pannetje klaar staat. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Heb je echt bruinebonensoep gemaakt? :D :D Geweldig!
Yup :D

Is nog vrij simpel eigenlijk :@

Anderhalf liter water
Verse worst en metworstje erin koken
Zodra het kookt de bruine bonen, uitje(zelf rode ui gebruikt, oma zei normale ui of sjalot maar dit smaakt ook) en rest van de groenten (flinterdunne prei, wortels, bosui, had ook wat bieslook over) en vermicelli erbij in
Op laag vuur een anderhalf uur lopen roeren
Wat zout en wat peper erbij
Roeren
Als dan de bonen goed gaar zijn van het vuur
Scheutje maggi
Nog wat meer roeren

Et voila :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129390309
Vermicelli in bonensoep? Interessant. Misschien moet ik ook een keer komen proeven 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129390320
Voor Mo:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 27 juli 2013 @ 01:09:24 #277
70532 loveli
N
pi_129392372
Niet 100% bijgelezen, _O_ voor de koeien van sigme.

Enkel gesloopt tijdens toffe dingen, morgen verder slopen.
/foon weer uit.
crap in = crap out
pi_129392388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef V1z0R het volgende:
Voor Mo:
[ afbeelding ]
The blerch! O+
Ja doei.
pi_129396006
Mogge
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 01:09 schreef loveli het volgende:
Niet 100% bijgelezen, _O_ voor de koeien van sigme.

Enkel gesloopt tijdens toffe dingen, morgen verder slopen.
/foon weer uit.
Klinkt alsof jij het naar 't zin hebt ^O^.

Ik zal maar eens vertrekken voor een rondje hardlopen. Mits alle koeien gewoon in hun wei blijken te staan, natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129396028
Goedemorgen :W Lekker mistig in Drenthe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129396273
Tamelijk mistig ja!

M'n GPS-horloge had wat weinig stroom dus die viel na 1 km uit. Toch een rondje gelopen van zo'n 17,5km. Op blote voeten. Met redelijke snelheid denk ik, maar ja, zonder meting heb ik toch gewoon weinig houvast.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129396403
Goedemorgen!
Sigme geen last van de warmte met rennen? Of juist lekker gezien je spanje avontuur!
pi_129396780
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Sigme geen last van de warmte met rennen? Of juist lekker gezien je spanje avontuur!
Zo 's ochtends vroeg is het nog niet heel warm. Maar ik kan best hardlopen in de warmte :Y.
Nog 1 week werken en dan gaan we een week naar Spanje. Ik denk niet dat ik daar ga hardlopen, het is er 380. Ik betwijfel zelfs of ik ga wandelen :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129397090
Mogguh! Even een huishoudelijke vraag. Ik heb licht gekleurde was in de machine gedaan en per ongeluk een scheut wasmiddel voor witte was erin gegooid. Kan dat? Of zit er bleek/witmakers in en vernaggel ik dan mn overhemden?
pi_129398178
Een beetje bleekmiddel zou er in kunnen zitten, maar je moet het resultaat maar afwachten he.
pi_129398774
Heb mn overhemden eruit gehaald en witte was erin gedaan. Leek me beter idee :)
pi_129399344
Mooi als dat kan inderdaad :)
Wilde vandaag naar de parade, maar het weer lijkt wat minder te worden (nu is het nog droog)
pi_129399472
Het gaat al een tijdje niet goed met Koekie. De dierenarts heeft er een hard hoofd in. Hij moet woensdag voor een echo en dan kunnen ze misschien nog 1 medicijn geven als het is wat de dierenarts denkt dat het is. Maar zijn hartje is op zogezegd, dus het zou sws alleen wat ondersteuning zijn. Ik kan het nog niet helemaal geloven en het is ook heel naar om te zien, hij moet telkens hoesten en daarna heeft hij het benauwd. Op sommige dagen gaat het wel aardig, maar het gaat al met al toch rap achteruit. Dus ik moet er ernstig rekening mee houden dat hij er binnenkort niet meer is. Hij is al wel 9, maar ik dacht dat hij op zijn minst 15 zou worden. Of dat hoopte ik. Pffff.

Gisteren:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker
L: kropsla met ui, geitenkaas en dressing ik had geen enkele zin erin
T: koud kippenvleugeltje
T: biefstukworst met komkommer en mosterd
T: wodka, 33 gram gemengde noten
D: ??? 3 knakworstjes met mosterdmayo, wat kropsla en een grote kom broccolisoep

Kcals 1264 afgevallen 100 gr. Totaal afgevallen 2300 gram

Vandaag:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, koffie met slagroom
L: kropsla met tonijnsalade en tomaat
T: knabbelbacon met brie
T: wodka, gemengde noten
D: uit eten, Koreaans
pi_129399475
Hier komt het er met bakken uit incl. Onweer :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129399511
Niet leuk Co ;(. Sterkte
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129399651
He wat naar. Je hebt zo'n leuk hondje! Sommige dieren kunnen nog lang doorgaan met pillen, maar als het nu al lijerij is, is het maar de vraag of je dat moet willen.

Veel regen en wind (huiskamer vol blaadjes) nu.
pi_129399743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
He wat naar. Je hebt zo'n leuk hondje! Sommige dieren kunnen nog lang doorgaan met pillen, maar als het nu al lijerij is, is het maar de vraag of je dat moet willen.

Veel regen en wind (huiskamer vol blaadjes) nu.
Ik ga het wel proberen hoor, die medicijnen, maar als ze niet aanslaan, dan is het zo geen doen. Hij slaapt of hij hoest. Dat is het zo'n beetje. Hij eet nog wel goed en is wel nog alert, dus dat maakt het één en ander niet makkelijker om te beslissen. En ik hoorde van een vriendin dat haar hond het nog een jaar heel goed had gedaan op prednison shots, dat hij daar enorm van opknapte. Hier in NL doen ze daar niet aan, dus ik zou ervoor naar Belgie moeten. Maar goed, eerst die echo maar afwachten. Stom dat ik pas woensdag terecht kan.
pi_129399836
Arme Koekie! Hoop dat ze nog wat voor 'm kunnen doen Co!

Puff, als je naar de parade gaat, ga dan ook zeker naar de Jaren 90 voorstelling. Echt te grappig. *O*

Verder had ik gister burgers van het Livar varken en die waren me toch een partij lekker! :D O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:57:45 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129399925
Och arme Koekie en arme jij Co.
Het grootste nadeel van huisdieren, je overleeft ze eigenlijk altijd maar je gaat er gewoon verrekte veel van houden.
Kus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129399976
Ahw, jeetje, arme koekie. Sterkte Co :*

Start van mijn lijstje:

O: uitslapen :+
S: uur en kwartier yoga. Ik word er zo happy van hoe goed het gaat *O*
brunch: een halve galiameloen, aardbeien en een gekookt ei
Late L: ik denk een salade met speltbrood, ff wat kcals naar binnen krijgen
D: misschien gaan we uit eten, dus er kom nog een update

/zinloos lijstje oO<
pi_129400036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Och arme Koekie en arme jij Co.
Het grootste nadeel van huisdieren, je overleeft ze eigenlijk altijd maar je gaat er gewoon verrekte veel van houden.
Kus
Dat ja! Ik krijg de kriebels door mijn hele lijf als ik op die manier aan mijn drie kanjers denk ;(
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:03:33 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129400095
Gets co, wat stom :(. Sterkte :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129400133
Sterkte Co!! Vervelend :(
Be someone that makes you happy
pi_129400250
Dank lieffies. Oeh, het onweer is arrivé. Ik ben dol op onweer.
pi_129400311
Als het beestje een infectie heeft kan prednison goed helpen, maar bij hartfalen doet t niet zoveel helaas.
Bij lief op het lab een paar jaar terug was er een vrouw die haar kat eenmaal per week dialyseerde, maar dat zou ik een beestje niet aandoen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:13:32 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129400399
Nee, dat zou mij ook te ver gaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')