Maja morgen horen jullie wel wat het is geworden!succes allemaal!
quote:Wat noem je rotzooi?
Op zaterdag 27 september 2003 11:11 schreef Casah het volgende:
Wel kut spelers vandaag, 2 met rotzooi. 1 met virus!(bahhh kutrubbers)
quote:Dat jammer zeg, en dat is zacht uitgedrukt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:43 schreef Casah het volgende:
Kut ons seizoen is voorbij. kampioenaspiraties weg. Mn broer is zwaar geblesseerd geraakt en van hem moeten we het hebben. Hij verliest maybe 1 wedstrijd op een seizoen. Kunnen we volgend seizoen weer in die kutklasse waar we niet thuishoren spelen!:-(
ik heb gister met 7-3 verloren. Dit is nu al de 4de verliespartij.
Er zit iig een stijgende lijn in (1-9,1-9,2-8,3-7)
quote:een stijgende lijn als jullie dat volhouden dan komt het vast wel goed
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:20 schreef richsli het volgende:
ik heb gister met 7-3 verloren. Dit is nu al de 4de verliespartij.
Er zit iig een stijgende lijn in (1-9,1-9,2-8,3-7)
had best een aardige tafeltennisser kunnen worden als ik er vanaf mijn jeugd serieus mee bezig was geweest
tafeltennis is lief
het zit trouwens in het bloed...mijn vader is ooit 3e van waalwijk geworden
quote:Lijkt me leuk. Heb je adresgegevens voor me, dan kom ik over 2 weken dinsdag ff langs.
Op donderdag 9 oktober 2003 03:49 schreef mental_remmy het volgende:
ik speel zelf ook in leeuwarden en er zijn daar meerdere verenigingen. Zelf ben ik lid van schieringen. Deze vereniging speelt in een zaaltje naast het politiebureau van heechterp. Ze spelen altijd op dinsdagavond van rond 19.00 tot een uurtje of 22.30 . Kom maar eens een keertje langs.Nieuwe mensen zijn altijd welkom. Al ben ik zelf ook niet zo 'n sterspeler misschien kan ik je wel wat tips gevenSchieringen is trouwens ook niet zo 'n dure vereniging als je besluit om eventueel lid te worden. Ik betaal omdat ik competitie speel 6,50 euro per maand en als je recreatie lid bent minder. Ik speel er met veel plezier . Misschien zie je wel een keer verschijnen. Dat zou wel leuk zijn.
Moet nog naar het ziekenhuis voor foto's te laten maken want afgelopen week was zn knie nog te dik.
Inderdaad zijn we niet alleen afhankelijk van hem maar het is wel erg als je de sterkste man van heel de competitie moet verliezen waar je altijd van vanuit kan gaan dat het 3 winstpartijen zijn en we wonnen altijd samen de dubbel.Dus zijn 4 punten!:-(
quote:Ik zal even het adres opzoeken. Ik kan je wel alvast vertellen dat het cambuurstadion er vlakbij zit, tenminste als je achter het stadion staat ( de trainingsvelden, ook zit het cbr, voor examens rijbewijs zit ook vlakbij. Ik zal je zo spoedig mogelijk het adres geven.)
Op donderdag 9 oktober 2003 09:50 schreef Santagossie het volgende:[..]
Lijkt me leuk. Heb je adresgegevens voor me, dan kom ik over 2 weken dinsdag ff langs.
quote:De knie ojee dat is een zeer zware blessure ik hoop dat ie snel weer op de been is!
Op donderdag 9 oktober 2003 15:08 schreef Casah het volgende:
Mn broer is een paar jaar geleden geopereerd aan zn knie. We speelden in een zaal met een stroeve vloer (natte doek helpt dus niet). Hij moest naar links draaien voor de bal te kunnen raken maar zijn voet bleef staan en zn knie draaide mee.Moet nog naar het ziekenhuis voor foto's te laten maken want afgelopen week was zn knie nog te dik.
Inderdaad zijn we niet alleen afhankelijk van hem maar het is wel erg als je de sterkste man van heel de competitie moet verliezen waar je altijd van vanuit kan gaan dat het 3 winstpartijen zijn en we wonnen altijd samen de dubbel.Dus zijn 4 punten!:-(
Maja ik heb een nieuwe rubber getest en daar moet alles weer goed mee komen!
quote:allemaal verschijnselen van iemand die wel een extra uurtje training kan gebruiken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:42 schreef Casah het volgende:
ja je hebt wel gelijk kerel, trainen heb ik niet meer nodig. Heb vroeger 4/5 keer in de week getraind. Ik ben gewoon een wisselvallige speler en dat is k*t. De ene week win ik met 2 vingers in de neus van de sterkste spelers en de andere week is het huilen met de pet op. Dat is zeer frustrerend, je weet gewoon dat je veel beter kunt en dan vind ik het zo zonde om wedstrijden die ik gewoon moet winnen toch te verliezen.
Moer info: www.taveri.nl (SPAM)
quote:Duidelijk iemand die er geen ruk van afweet.......
allemaal verschijnselen van iemand die wel een extra uurtje training kan gebruiken.
quote:Hehe, gevoelige plek geraakt?
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:44 schreef Casah het volgende:[..]
Duidelijk iemand die er geen ruk van afweet.......
Weet niet wat voor niveau je speelt maar "trainen heb ik niet nodig" is voor elke sport op elk niveau natuurlijk onzin...of je moet vrede met je nederlagen hebben.
Zou ik als teamgenoot van je niet hebben.
Met trainen heeft het niks te maken want er zijn spelers die na een half jaar niet trainen nog even goed zijn, en zo een speler ben ik dus......dat heet balgevoel!
En wij als team spelen voor de lol en niet voor prestaties!We trainen een keer in de week......potje nagelen erbij.....en erna lekker tot in de nacht aan de bar hangen!
quote:de zaal is in de egelantier straat. Groot oranje gebouw. Er zit onder andere ook een politiebureau in.
Op donderdag 9 oktober 2003 19:05 schreef mental_remmy het volgende:[..]
Ik zal even het adres opzoeken. Ik kan je wel alvast vertellen dat het cambuurstadion er vlakbij zit, tenminste als je achter het stadion staat ( de trainingsvelden, ook zit het cbr, voor examens rijbewijs zit ook vlakbij. Ik zal je zo spoedig mogelijk het adres geven.)
quote:omg, dat grote lelijke oranje gebouw?
Op maandag 13 oktober 2003 22:25 schreef mental_remmy het volgende:[..]
de zaal is in de egelantier straat. Groot oranje gebouw. Er zit onder andere ook een politiebureau in.
quote:Het is dat rare oranje gebouw
Op maandag 13 oktober 2003 22:50 schreef Santagossie het volgende:[..]
omg, dat grote lelijke oranje gebouw?
Jah, dat ken ik wel, dat ding kleurt gewoon de hele wijk
quote:Helemaal prima. Doe je ding, maak jezelf alleen niet teveel wijs
Op maandag 13 oktober 2003 21:08 schreef Casah het volgende:
Nee hoor want mijn teamgenoten zijn dolgelukkig met mij, ik ben de jongste van de competitie met een van de beste technieken. Ik kan van iedereen winnen als ik in vorm ben maar dat ben ik helaas nu ff niet.Met trainen heeft het niks te maken want er zijn spelers die na een half jaar niet trainen nog even goed zijn, en zo een speler ben ik dus......dat heet balgevoel!
En wij als team spelen voor de lol en niet voor prestaties!We trainen een keer in de week......potje nagelen erbij.....en erna lekker tot in de nacht aan de bar hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |