abonnement Unibet Coolblue
pi_132185690
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:31 schreef planethugo het volgende:
aparte maar prima aflevering. Brody is ook lekker terecht gekomen, in welk land zit ie eigenlijk precies? Geluid was niet zo geweldig en engelse subs had ik er een keer niet bij...
Caracas, Venezuela
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:32:27 #252
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132185692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:31 schreef planethugo het volgende:
aparte maar prima aflevering. Brody is ook lekker terecht gekomen, in welk land zit ie eigenlijk precies? Geluid was niet zo geweldig en engelse subs had ik er een keer niet bij...
Venezuela, wat eigenlijk best groot in beeld was aan het begin ;)
Ok stelletje hokboeren
pi_132185717
Er is deze week ook een kort audioboek (30 minuten, en gratis) verschenen op Audible. Gister geluisterd.

Het is een brief van Brody aan Carrie, voorgelezen door Damien Lewis zelf. Niet essentieel, maar het verteld een beetje het verhaal wat er in de tussentijd met met Brody gebeurd is.

http://www.audible.com/pd(...)301&pf_rd_i=homeland
pi_132185778
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:32 schreef padlarf het volgende:

[..]

Venezuela, wat eigenlijk best groot in beeld was aan het begin ;)
voordat die half dode brody aankwam van die landweg zeker? Volgens mij was ik toen ff drinken het pakken :P
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:41:25 #255
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132185968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

voordat die half dode brody aankwam van die landweg zeker? Volgens mij was ik toen ff drinken het pakken :P
Ja ok, het was 2 seconden in beeld, direct na de recap. :)
Ok stelletje hokboeren
pi_132186754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef padlarf het volgende:

[..]

Twee seizoenen lang zitten slapen? Saul is Joods. Hij citeerde de Kaddish.
Ik moest heel hard lachen net in de trein toen ik dit las. _O-
pi_132211939
Ik vond het een top aflevering

En Brody, in tegenstelling tot Jack Bauer, zet die naald (in beeld) tenminste WEL in zijn arm :P

I love this show.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 oktober 2013 @ 01:48:34 #258
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_132215654
Ik zit er ook weer helemaal in.
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_132225687
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_132244766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Ik heb precies hetzelfde. Tijdens het kijken heb ik zeker 5x gekeken hoelang het nog duurde :P Vond de aflevering enorm langdradig en oninteressant.
pi_132244881
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Deze beschrijving is onbetaalbaar _O- haha
pi_132245275
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Niet mee eens.

Prison Break was na seizoen 2 echt lichtjaren slechter.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 oktober 2013 @ 23:04:15 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132245280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
dit stukje snap ik nog wel, hij zit in een uitzicht loze situatie en door de heroïne kan hij niet meer helder denken. Dus de perfecte uitweg voor hem. Maar waar het verhaal heen gaat...... ik weet het niet en begint me elke keer minder en minder te interesseren. Er moet nu wel wat gaan gebeuren. Voor m'n gevoel heb ik nu 3 afleveringen gezien en is er niks belangrijks gebeurd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 16 oktober 2013 @ 23:33:43 #264
218416 vruchtensapje
you say it, i make it
pi_132246450
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Helemaal mee eens. Na 50 minuten dacht ik echt wat is er nu eigenlijk gebeurd, alle situaties waren hetzelfde gebleven. Carrie zit nog steeds in het ziekenhuis. Van Saul hebben we niks gezien. Brody is nog geen stap dichter bij iets dat op de VS lijkt. Etc.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 23:36:13 #265
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132246541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dit stukje snap ik nog wel, hij zit in een uitzicht loze situatie en door de heroïne kan hij niet meer helder denken. Dus de perfecte uitweg voor hem.
En hij had al een paar keer heroïne gekregen bij die 'operatie'.

Verder inderdaad niet de sterkste aflevering. Volgende week ebter.
Ok stelletje hokboeren
pi_132246811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijke aflevering :{ Helemaal afgeknapt op Homeland, het ging van top naar Prison Break seizoen 3/4. Vreselijke stereotype karakters; de psycho schreeuwende Latino, de sexy dochter die zwoel Brody's hoofd scheert ( :') ) en met hem mee wil, die rare gay/voodoo/heroine gast die telkens net iets te lang met de vingers van dat kind speelt.

En Brody die al na 2 dagen dat hij weer op de been is na zijn schotwonden vrijwillig naar de heroine grijpt?

Echt jammer.
Inderdaad, ik had voor het eerst twijfels over homeland. Het lijkt stil te vallen als in Lost S3/4. Te stereotype karakters, geen uitbouw rode draad en bovenal geen voortgang. Het was allemaal te opzichtig en doelloos.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 23:46:34 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_132246901
Whehehe, mijn bek valt echt open als ik hier al die negatieve commentaren lees :D

Binnenkort schijnt er nog een serie afleveringen van 24 te komen voor de liefhebbers van actie en telefoons die nooit opgeladen moeten worden :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_132247338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had voor het eerst twijfels over homeland. Het lijkt stil te vallen als in Lost S3/4. Te stereotype karakters, geen uitbouw rode draad en bovenal geen voortgang. Het was allemaal te opzichtig en doelloos.
Ik heb dus vooral het gevoel dat het hetzelfde probleem heeft als Prison Break.

- 1e seizoen zit geweldig in elkaar, waarschijnlijk het langst aan gewerkt en over nagedacht.
- Serie is populair, volk vraagt om meer.
- Snel dingen bijschrijven/verzinnen die lang niet zo interessant zijn als het originele concept.

Maargoed, eventjes kijken hoe ze dat gaan doen met seizoen 3. De eerste afleveringen zijn iig weinig belovend maar wellicht moet het gewoon nog even op gang komen allemaal.
Conscience do cost.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:04:32 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132247458
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen deze aflevering.
Die heroïne-pedo met dat jongetje was ook weer een leuke plottwist.

Ben benieuwd wie of welke organisatie die advocaat vertegenwoordigt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132250250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef APK het volgende:
Whehehe, mijn bek valt echt open als ik hier al die negatieve commentaren lees :D

Binnenkort schijnt er nog een serie afleveringen van 24 te komen voor de liefhebbers van actie en telefoons die nooit opgeladen moeten worden :+
Ik kijk homeland niet voor de actie, het is een drama serie ;)
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:17:49 #271
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_132364164
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:31 schreef planethugo het volgende:
aparte maar prima aflevering. Brody is ook lekker terecht gekomen, in welk land zit ie eigenlijk precies? Geluid was niet zo geweldig en engelse subs had ik er een keer niet bij...
Zo ongeveer het eerste frame :D

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_132364426
Hoeft op zich niet zoveel te zeggen, want daar vind de ontmoeting plaats waar een groepje hem aflevert. Daarna is Brody nog verplaatst. Maar die leider zegt wel duidelijk dat ze in Caracas zijn. Plus dat alle Venezolaanse vlaggen op de achtergrond ook helpen ;)
pi_132389833
Goede aflevering. :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:57:49 #274
37295 Luigi
mario pls
pi_132390000
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef FastFox91 het volgende:
Goede aflevering. :D
Ja wow. Ik zag hem echt niet aankomen dus.
pi_132390317
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja wow. Ik zag hem echt niet aankomen dus.
Niet alleen het einde, maar al daarvoor was ik ook al blij met de ontwikkelingen vergeleken met de vorige afleveringen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')