abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:55:20 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128884254
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:56:33 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128884292
Far Cry! O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128884314
Brood :9 O+

Ik mis het nog niet. Maar denk dat het nog wel gaat komen! Ben ook pas 1 dag onderweg :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128884577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef _Dido_ het volgende:
Far Cry! O+
Ik ben er nog niet uit wat ik eerst ga doen :')

Oblivion bewaar ik wel voor zondag, dat is geen game die je een avondje doet. Maar nu, Mass Effect 3 of Borderlands.... /gamer problems

Hepies ze maar voorhouden en kijken welke ze als eerste aantikken :+

:W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128884713
Far cry O+

Vandaag was mn laatste werkdag. Voor de vakantie althans. Dus yay, vakantie! *O*

Betekent ook: vanaf morgen gaan we t roer weer omgooien. Ga ik mezelf ook fatsoenlijk meten en wegen, alles bijhouden in een boekje. Ben benieuwd :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:23:46 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128885090
Ni No Kuni al gedaan V1z? :+ Als Ghibli fan... Die staat op mijn lijstje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128885383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ni No Kuni al gedaan V1z? :+ Als Ghibli fan... Die staat op mijn lijstje!
Is PS3 only toch?
Die heb ik niet en geen emulators voor...

Mass Effect 3 is geïnstalleerd :W
Hepie stemming was unaniem.

Tijdens installeren al even slaappatroon voor de midnight launch bedacht. :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128886150
Varkansie O+
Volgend jaar een eigen lokaal O+
Kwak
pi_128886253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Far cry O+

Vandaag was mn laatste werkdag. Voor de vakantie althans. Dus yay, vakantie! *O*

Betekent ook: vanaf morgen gaan we t roer weer omgooien. Ga ik mezelf ook fatsoenlijk meten en wegen, alles bijhouden in een boekje. Ben benieuwd :)
vakantie *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128886602
Jeej voor vakantie peeps *O*

Ik ga zo lekker nibbits eten :9

Outfit ligt klaar, nu de nagels nog. Jaaaaaa ik eet pas nibbits als de nagels droog zijn :+

Even zin in morgen maken...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:05:19 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128886628
Mijn d was apart maar heerlijk: een pakje gemengd rood diepvriesfruit, een zakje wortels met humus, 5 theelepels speculoos. Mijn t. Een klein zakje bugles met grappa.
Blij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128887235
Hoi :W

Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf :)
Worry is a misuse of imagination
pi_128887497
Iemand een recept met kikkererwten? Vandaag in de natuurwinkel gelijk maar wat meegenomen, staan nu lekker te wellen voor morgen :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128887708
Falafel :9

Of curry?
Ja doei.
pi_128887751
curry :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128887761
Kikkererwten in een salade met tonijn en rode ui (en verder wat je lekker vindt) vind ik altijd erg lekker.

En: http://foodgawker.com/?s=Chickpeas
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128887826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
Hoi :W

Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf :)
M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!" _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:38:25 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128887911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!" _O-
Lol :P Benieuwd naar jouw Co dan! :o
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128887974
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Skoap het volgende:
Kikkererwten in een salade met tonijn en rode ui (en verder wat je lekker vindt) vind ik altijd erg lekker.

En: http://foodgawker.com/?s=Chickpeas
Omnomnom :9

Nu krijg ik honger van foodgawker ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Californium op 12-07-2013 21:46:24 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128888930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lol :P Benieuwd naar jouw Co dan! :o
Staat wel foto op m'n FB.

En met 3 clowns dus echt nachtmerrie voor haar :') wat ik er dus tof aan vond is alles wat zij vreselijk vind. Want de middelste kijkt je ook echt aan onafhankelijk van welke hoek je kijkt. _O_
Bij de Co-'sale' toen het bekend werd was die het waar ik echt over bleef denken en ik heb hem *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128889339
Pizza is op :9 ik zou zelf eten koken maar na gameshop maar besloten dat pizza bestellen 'logischer' was :+
Stiekem met L al rekening gehouden, Brood kun je skippen en dan eet je gewoon kipfilet met paprika en half zeebanketje... Was nog erg lekker ook.

@ uniek: niet omdat brood slecht is maar omdat ik zonder beweging KH's maar moeilijk kan lijden, en pizza heeft er een boel van.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128889427
Oja, Mass Effect 3 :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128889440
Zeebanket :9

Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128889520
In mijn geval is dat gedeelte hollandse garnalen, gedeelte roze garnalen, klein restje gerookte Schotse zalm en een gerookt forel filetje :P

Ben niet zo van de zoetigheid (meer)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:35:25 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128890100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Falafel :9

Of curry?
Ik las over V1z' schilderij (clowns!) en las dit van onder naar boven als "Tim Curry" (want It!) --> "Falafel :9" En snapte er geen zak van :')

Gaar. Maar week vrij! O+ *O* :D
En net gestofzuigd en boekenkast ingeruimd :9 Nu meer ruimte in woonkamer, nieuwe boekenkast weer nagenoeg vol :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')