abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:06:54 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128628938
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128629225
Ff rondje gewandeld met O+ ,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128629956
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Californium het volgende:
Ff rondje gewandeld met O+ ,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
bij ons was het ook veel zonniger dan in Ehv, maar daar begon het nu ook echt open te trekken.

Nu weer terug. Via Breda en schiphol. Hoef ik iig niet met de bus.
compact en kleverig.
pi_128630028
Waar moet je heen JB?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128630105
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef Californium het volgende:
Waar moet je heen JB?
Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
compact en kleverig.
pi_128630148
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
Pff.... wat een end!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128630263
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef Californium het volgende:

[..]

Pff.... wat een end!
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.

En ik ga dus altijd eten in de trein :') sta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier. :')
compact en kleverig.
pi_128630383
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.

En ik ga dus altijd eten in de trein :') sta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier. :')
:D ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn :9. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128631426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Californium het volgende:

[..]

:D ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn :9. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond :P
ik heb een salade als avondeten gekocht, maar nu heb ik maltezers ;(

Ik moet die stomme gewoonte aan de kant zetten, dit slaat nergens op :')
compact en kleverig.
pi_128631559
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!

Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ) :o , twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale *O*
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juli 2013 @ 19:37:45 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_128631619
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!

Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ) :o , twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale *O*
Lang leve sale EN een personal shopper... *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_128631738
Ik vind m wél leuk, jurkje :Y

Denk ook dat ie mij wel leuk zou staan, maar ik heb inmiddels iets van 20 jurkes ofzo :')
compact en kleverig.
pi_128631779
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef freud het volgende:

[..]

Lang leve sale EN een personal shopper... *)
Waar zou ik zijn zonder :+
pi_128631836
Maat 28 btw! *O*
compact en kleverig.
pi_128631942
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maat 28 btw! *O*
:o hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128632132
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
:')
pi_128632156
Wij zitten hier om en om allerlei lekkere koekjes / ijsjes / snoepjes te roepen want we hebben snaaizin, maar ik wil niet naar de winkel en O+ kan nog niet zover fietsen / lopen. Misschien maar goed ook! :')

En een *O* voor de maat 28 *O*.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:57:27 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128632214
Gympies zien An? Adidasjes O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Mooi voor in de gang :+
[ afbeelding ]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!" :D

Vissticks (Kanyeee) met salade vandaag *O* Zon *O* Luie dag genomen @ work :@ *O* :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128632671
Hele dag op de boot gezeten, vit D overdosis :P
Nu helemaal rozig en moe O+

Ik vind het wel een leuk jurkje Perr!
Be someone that makes you happy
pi_128632722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes O+

[..]

Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!" :D

Vissticks (Kanyeee) met salade vandaag *O* Zon *O* Luie dag genomen @ work :@ *O* :D
Ik zal ze later posten. Even kijken wanneer. We zitten nu lekker in een cafetje en morgen gaan we twee dagen naar het huisje van schoonouders O+
pi_128633558
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef An24 het volgende:

[..]

:')
Vaiz: voor al je ondermaatse grollen die je liever niet hoorde/gelezen had :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes O+

[..]

Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!" :D

Vissticks (Kanyeee) met salade vandaag *O* Zon *O* Luie dag genomen @ work :@ *O* :D
:D en ^O^ voor je luie dag!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:39:36 #22
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128634036
Hallo! Alles goed hier?

Rome O+ ik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen :') nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf :P

Tis hier wel briljant weer O+ Dadelijk nog even lekker borrelen O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:13:30 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128635749
Klinkt heerlijk Dido *O*

Leven op kleine voet V1 :Y

Trusten :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:15:06 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128635837
Geniet ervan Didldido! *O*

An, huisje O+ ^O^ Leuk!

Taminabun is maf :') *CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128636074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniet ervan Didldido! *O*

An, huisje O+ ^O^ Leuk!

Taminabun is maf :') *CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
Zoals beloofd, toch vrij snel: schoenen en broek :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit of zwart dragen volgende week :? Vind ze allebei leuk :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')