abonnement Unibet Coolblue
pi_129438657
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Jup, tenzij er flamewars ontstaan, elk topic over apple zowat :Y
Nee, dat is ook gewoon zielig. Mensen toch, geen enkele keuze is de beste voor iedereen.

Ik zou niet aan iedereen een Android telefoon, Apple tablet of Apple computer aanbevelen puur omdat ik dat het fijnste/beste vind werken. Omdat ik dat vind wil dat nog niet zeggen dat dat voor een ander ook geldt.

En een ander uitschelden/belachelijk maken omdat hij een ander toestel heeft gekocht of een voorkeur heeft voor een ander toestel dan jijzelf (ergo: flamewar)? Alsjeblieft zeg.
Alsof jij last hebt van het feit dat persoon X toestel Y gebruikt :') Live and let live.
pi_129438766
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:18 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, dat is ook gewoon zielig. Mensen toch, geen enkele keuze is de beste voor iedereen.

Ik zou niet aan iedereen een Android telefoon, Apple tablet of Apple computer aanbevelen puur omdat ik dat het fijnste/beste vind werken. Omdat ik dat vind wil dat nog niet zeggen dat dat voor een ander ook geldt.
Nee maar dat maakt het gewoon grappig om te lezen. Ik herinner me nog onze goede vriend hierboven die een topic maakte over dat z'n S Advance stukken beter zou zijn dan een iPhone 5, dat maakt het gewoon even leuk. :Y
Wij hebben hier thuis nu een iPad 4, ding is wel lekker snel enzo maar veel apps die op android gratis zijn kosten daar geld? En de interface vind ik eerlijk gezegd niks, enkel maar icoontjes. Maar ja dat is weer persoonlijke smaak. Als je een app gebruikt dan gaat alles wel goed natuurlijk, maar de homescreens :X

En nee zelf heb ik niks tegen Apple ofzo, vind de manier op hoe sommigen ermee omgaan gewoon grappig. Ze verdedigen een merk alsof het hun leven bepaalt oid...
pi_129438892
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:21 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Nee maar dat maakt het gewoon grappig om te lezen. Ik herinner me nog onze goede vriend hierboven die een topic maakte over dat z'n S Advance stukken beter zou zijn dan een iPhone 5, dat maakt het gewoon even leuk. :Y
Wij hebben hier thuis nu een iPad 4, ding is wel lekker snel enzo maar veel apps die op android gratis zijn kosten daar geld? En de interface vind ik eerlijk gezegd niks, enkel maar icoontjes. Maar ja dat is weer persoonlijke smaak. Als je een app gebruikt dan gaat alles wel goed natuurlijk, maar de homescreens :X
Ja, dat valse gevoel van superioriteit van sommige mensen is altijd hilarisch om te zien/horen. Ook weer zo ergerlijk, want je wil die mensen zo graag laten weten dat er op talloze manieren een vergelijking gemaakt kan worden, waaruit dan telkens een ander toestel het 'beste' lijkt.

En tja, ik vind zowel iOS als Android wel fijne besturingssystemen. Voor mij zijn launchers gewoon een hulpmiddel om een app te openen en te gebruiken, hoe die eruitzien of werken maakt vaak niet zoveel uit zolang het me maar snel bij mijn app brengt :P

quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:21 schreef stoereboii het volgende:

[..]

En nee zelf heb ik niks tegen Apple ofzo, vind de manier op hoe sommigen ermee omgaan gewoon grappig. Ze verdedigen een merk alsof het hun leven bepaalt oid...
God, ja, fanboys... altijd irritant, of ze nu voor Apple, Microsoft, Google of Linux* preken :r je hebt ze namelijk overal, van alle producten, van subtiel en (enigszins) realistisch tot extremistisch.

* ik weet dat Linux geen bedrijf is, maar voor de gemakkelijkheid schaar ik daar in deze opsomming even alle Linux-besturingssystemen onder, zijnde Ubuntu of Kubuntu of Xubuntu of Mint of ... je weet wel wat ik bedoel.
pi_129439010
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:26 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, dat valse gevoel van superioriteit van sommige mensen is altijd hilarisch om te zien/horen. Ook weer zo ergerlijk, want je wil die mensen zo graag laten weten dat er op talloze manieren een vergelijking gemaakt kan worden, waaruit dan telkens een ander toestel het 'beste' lijkt.

En tja, ik vind zowel iOS als Android wel fijne besturingssystemen. Voor mij zijn launchers gewoon een hulpmiddel om een app te openen en te gebruiken, hoe die eruitzien of werken maakt vaak niet zoveel uit zolang het me maar snel bij mijn app brengt :P

[..]

God, ja, fanboys... altijd irritant, of ze nu voor Apple, Microsoft, Google of Linux* preken :r

* ik weet dat Linux geen bedrijf is, maar voor de gemakkelijkheid schaar ik daar in deze opsomming even alle Linux-besturingssystemen onder, zijnde Ubuntu of Kubuntu of Xubuntu of Mint of ... je weet wel wat ik bedoel.
Ik vind de android fanboys het beste hun werk doen, die van apple zuigen

:@
pi_129439063
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:30 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik vind de android fanboys het beste hun werk doen, die van apple zuigen

:@
^O^

Ik vind ze allemaal vervelend.
Ik respecteer zowat elke mening zolang je maar duidelijk maakt dat het jouw mening is, en niet "product X is kut want Y"

Inderdaad, dat deed ik niet in mijn fanboy-rant. Excuus :@
pi_129439134
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

^O^

Ik vind ze allemaal vervelend.
Ik respecteer zowat elke mening zolang je maar duidelijk maakt dat het jouw mening is, en niet "product X is kut want Y"

Inderdaad, dat deed ik niet in mijn fanboy-rant. Excuus :@
Godver ik dacht dat ik een dt fout gemaakt had :')
Dacht er zelfs niet over na, ik plaats altijd ''ik vind'', stel nooit iets als een feit tot het een feit is. jwz je hoogeleide boii

maar genoeg gekletst nu ;(
pi_129439245
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:34 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Godver ik dacht dat ik een dt fout gemaakt had :')
Dacht er zelfs niet over na, ik plaats altijd ''ik vind'', stel nooit iets als een feit tot het een feit is. jwz je hoogeleide boii

maar genoeg gekletst nu ;(
Goet van jou :D

En ja, back to Android stuff:
Ik ben een tijdje terug gevraagd voor dat Facebook bèta-programma en een paar dagen geleden kreeg ik ineens dit in mijn notificatiecentrum.

Andere mensen dit ook? Heb het nu uitgezet maar vraag me af of je, wanneer je notifcaties krijgt, ook zo'n "count badge" ziet dan. Dat lijkt me namelijk wel handig.

pi_129439284
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Goet van jou :D

En ja, back to Android stuff:
Ik ben een tijdje terug gevraagd voor dat Facebook bèta-programma en een paar dagen geleden kreeg ik ineens dit in mijn notificatiecentrum.

Andere mensen dit ook? Heb het nu uitgezet maar vraag me af of je, wanneer je notifcaties krijgt, ook zo'n "count badge" ziet dan. Dat lijkt me namelijk wel handig.

[ afbeelding ]
Ik zit ook in die facebook bèta maar heb niet zoiets in mn notificatiebalk, zou het ook niet willen eigenlijk. Hoe kan je het uitzetten dan?
pi_129439332
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik zit ook in die facebook bèta maar heb niet zoiets in mn notificatiebalk, zou het ook niet willen eigenlijk. Hoe kan je het uitzetten dan?
pi_129439587
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ik ben eens in de play store gaan kijken en daar ben ik lid van de bèta, maar ik zie daar nog een link naar een groep op facebook met een andere bètaversie. Heb een verzoek gestuurd om lid te worden. :)
Edit: het kan nog steeds niet?
pi_129439892
Jij hebt de note he? Die was compatibel met fb home zeker? Denk dat daar de reden ligt waarom het bij mij niet kan.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:01:52 #137
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129439948
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:54 schreef stoereboii het volgende:

[..]

:') sukkel
een van de slechtste 4.0+ toestellen
De beam niet dan :')
Gvd _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129440062
quote:
11s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

De beam niet dan :')
Gvd _O-
Jongen snap je niet wat ik bedoelde man, echt een van de kutste users op FOK! jij.
De beam heeft volgens mij niet eens ICS.
pi_129442125
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Jongen snap je niet wat ik bedoelde man, echt een van de kutste users op FOK! jij.
De beam heeft volgens mij niet eens ICS.
Volgens de 'OP' (die met de Beam dus) had 'ie er de JB leak op gezet dus lijkt mij van wel :P
pi_129442147
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef stoereboii het volgende:
Jij hebt de note he? Die was compatibel met fb home zeker? Denk dat daar de reden ligt waarom het bij mij niet kan.
Ik heb de Note, ja, maar ik weet niet of die compatibel is met FB home? De Note II wel, dat weet ik zeker.

Welke heb jij dan?
pi_129442570
Oh ok vreemd dan... Ik heb de Nexus 4 en die heeft geen ondersteuning voor Home, ook niet dat ik het zou willen maar vind het toch belachelijk... Je kan hem er wel opzetten maar officieel wordt het niet ondersteund door facebook, maar iemand op XDA heeft hem geport naar alle toestellen.
pi_129442663
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef stoereboii het volgende:
Oh ok vreemd dan... Ik heb de Nexus 4 en die heeft geen ondersteuning voor Home, ook niet dat ik het zou willen maar vind het toch belachelijk... Je kan hem er wel opzetten maar officieel wordt het niet ondersteund door facebook, maar iemand op XDA heeft hem geport naar alle toestellen.
Damn, 'hèt' Android-toestel en Facebook ondersteunt 'm niet. Way to go, Facebook :')
  zondag 28 juli 2013 @ 22:04:46 #143
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129448124
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Jongen snap je niet wat ik bedoelde man, echt een van de kutste users op FOK! jij.
De beam heeft volgens mij niet eens ICS.
Mij gelijk een van de kutste users van FOK noemen :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129459574
On a sidenote, aangezien ik aanstaande zondag naar een festival ga heb ik er toch maar voor gekozen een degelijke screenprotector te bestellen voor mijn Galaxy Note. Het scherm is na bijna een jaar screenprotector-loos gebruik en een aantal valpartijen nog steeds krasloos (enkel de homebutton heeft twee krasjes door de S Pen :') ) en dat wil ik graag zo houden :P

Ze zijn niet meer zo gemakkelijk te krijgen maar het is de Spigen Glas.t Premium Tempered Glass - van echt glas en met een hardheid van 8-9H (normaal glas is 6, diamant is 10 om het even te relativeren :) ) geworden. Ben benieuwd! ^O^

  maandag 29 juli 2013 @ 11:26:41 #145
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_129463470
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Jongen snap je niet wat ik bedoelde man, echt een van de kutste users op FOK! jij.
De beam heeft volgens mij niet eens ICS.
http://www.gsminfo.nl/blo(...)-1-jelly-bean-update

Ik heb de leaked versie draaien. Geen root nodig, daar het een build van Samsung zelf is.

De gast met de Advance: Dit is een Advance met Pico projector. Dus eigenlijk meer dan jouw "superieure" toestel.

Als je goed had gelezen, in plaats van jezelf profileren als de eigenaar van de heilige graal, had je gezien WAAROM ik niet voor de S Advance heb gekozen, maar voor deze.

Maargoed, gezien de reacties jegens jou, zal ik je posts wel met een korrel zout nemen ok?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:28:49 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129463541
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

http://www.gsminfo.nl/blo(...)-1-jelly-bean-update

Ik heb de leaked versie draaien. Geen root nodig, daar het een build van Samsung zelf is.

De gast met de Advance: Dit is een Advance met Pico projector. Dus eigenlijk meer dan jouw "superieure" toestel.

Als je goed had gelezen, in plaats van jezelf profileren als de eigenaar van de heilige graal, had je gezien WAAROM ik niet voor de S Advance heb gekozen, maar voor deze.

Maargoed, gezien de reacties jegens jou, zal ik je posts wel met een korrel zout nemen ok?
Let niet op SGYENZO, dat is een falende kutpuber.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juli 2013 @ 11:36:22 #147
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129463755
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

http://www.gsminfo.nl/blo(...)-1-jelly-bean-update

Ik heb de leaked versie draaien. Geen root nodig, daar het een build van Samsung zelf is.

De gast met de Advance: Dit is een Advance met Pico projector. Dus eigenlijk meer dan jouw "superieure" toestel.

Als je goed had gelezen, in plaats van jezelf profileren als de eigenaar van de heilige graal, had je gezien WAAROM ik niet voor de S Advance heb gekozen, maar voor deze.

Maargoed, gezien de reacties jegens jou, zal ik je posts wel met een korrel zout nemen ok?
Wow, just, wow.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129463795
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:36 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Wow, just, wow.
P'sies. Heel mooie, nette, onderbouwde reactie op jouw comment. Had ik niet verwacht of nodig geacht, maar heel netjes van 'm! :)
  maandag 29 juli 2013 @ 11:37:51 #149
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129463806
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Let niet op SGYENZO, dat is een falende kutpuber.
Catch, ik hou van je :*.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 29 juli 2013 @ 13:00:19 #150
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_129466477


Ter bevestiging. Ik had dit toestel ook niet genomen als er geen combi pico projector en ICS zou zijn. :)

De projector heb ik nu al 3x gebruikt voor de kids en zelfs op een meter of 6 van de muur nog prima beeld.

Ok, het is geen 7000+ ansi lumen, maar de kids hebben een thuisbioscoop voor in de vakantie avonden.

:D

Build JZ054K.I8530XXAMf1

Officieel van Samsung voor de Beam dus. :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')