abonnement Unibet Coolblue
pi_375468
Opmerking: De kijkcijfers zijn veel lager dan big-brother1?!
Ik snap dit niet. Als je verslaafd was aan big-brother1 ga je toch automatisch ook big-brother2 kijken (tenminste ik).
Het meerendeel denkt hier anders over. Waarom?
Dit snap ik niet ofterwijl ik raag uitleg an jullie!!!
  maandag 2 oktober 2000 @ 21:15:00 #2
5970 arjengre
PRoud member of ZGkK dpc
pi_375476
kijkcijfers gaan alleen omhoog als er wat gebeurt. tot nu toe gebeurt ern iets in het huis. als iemend gaat vrijen ofzo dan schiet het omhoof. dus veronica moet wat provoceren.

Zeeuwe Graaskracht Koeien, de bikkels uit Zeeland roeleren de DPC-clan
pi_375484
Daar ben ik het niet mee eens want de ruzies worden ook altijd erg leuk gevonden. En er zijn al heel wat ruzies geweest!!!!
  Admin maandag 2 oktober 2000 @ 21:26:07 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_375505
Geweest ja.. Die ruzies zijn er niet meer. Verder kan ik me voorstellen dat er minder mensen 'verslaafd' zijn aan BB2 dan aan BB1.
Het nieuwe is eraf. De bewoners zijn anders en komen, zeker in het begin, vreemd over. Ze zitten daar toch maar een beetje in het huis van Ruud, Willem, Bart, Sabine etc.
Veel mensen zien de nieuwe bewoners nog een beetje als indringers.

Hetzelfde gebeurt met de Bus 2. De Bus 1 was nieuw en nieuw is leuk en spannend. Deel 2 is gewoontjes. Zo ook met BB. We hebben het allemaal al een keer eerder gezien.
Zo vond ik "The Real World" ook ontzettend gaaf destijds op MTV. Maar toen kwam The Real World 2 en dat vond ik al een stuk minder. De andere delen heb ik niet eens gezien. Eerlijk gezegd valt het me nog mee dat BB2 me nog steeds redelijk boeit.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_375567
Er is nu toch ruzie tussen Koos en Leo+Desiree???
Dus........
  maandag 2 oktober 2000 @ 21:49:31 #6
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_375601
Da's toch nauwelijks een ruzie te noemen. Ik denk dat Danny gelijk heeft. Het is nu nog een beetje het idee van wat doen ze daar in dat huis. En volgens mij was het vorig jaar na 2 weken ook nog wennen. Ikzelf ben toen ook pas echt gaan kijken toen ik FOK ontdekte, en dat was zo'n maand na het begin van BB1.

En een sequal is bijna altijd minder. Komt bij dat er vorig jaar meer te zien viel via internet, 4 streams tegen nu 2.

BB1 won de meeste kijkers met de B+S romance en daarna de nominatieronde. Zoiets heftigs is er in BB2 nog niet geweest.

pi_375603
ik had meer verwacht van het 'back to basic'.
dit is veel te tam.. een antieke klok bouwen.

ik denk niet dat er veel hoeft te worden ingebroken wegens een live -event vanuit het huis.
(VANAVOND SPECIALE UITZENDING BB: Bianca heeft weer een tandwieltje geplaatst)

enne ..

pi_375708
Nu Kim heeft gezegd dat er niet gewipt word zal het wel helemaal inzakken

Ik kijk meer naar de Duitse BB, veel gaver, daar is elke dag wel ruzie. Vandaag viel bijna de eerste klap.

[Dit bericht is gewijzigd door hessels1 op 02-10-2000 22:16]

  maandag 2 oktober 2000 @ 22:21:54 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_375733
Het is dit jaar zelfs nog minder back to basic dan vorig jaar. Dat vind ik zelf weer minder.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_375979
De kijkcijfers (en volgens mij) ook de activiteiten op dit forum beginnen aardig in te zakken. En dat is terecht want DE BUS is momenteel ECHT veel spannender. Hopelijk wordt dat forum weer wat drukker.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 02:48:23 #11
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_375988
Vrijdag 700.000 kijkers, zaterdag 600.000, zondag 500.000. Valt mee.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 08:26:11 #12
862 Arcee
Look closer
pi_376018
quote:
Op 02 oktober 2000 21:26 schreef Danny het volgende:
Geweest ja.. Die ruzies zijn er niet meer.
Nederland moest zo nodig Ali er uit stemmen inderdaad
quote:
Hetzelfde gebeurt met de Bus 2. De Bus 1 was nieuw en nieuw is leuk en spannend. Deel 2 is gewoontjes.
Onzin. De Bus 1 was in het begin helemaal niet leuk, het was zelfs ronduit irritant. Na-aperij van BB1 dus. Later werd het wel leuk. De Bus 2 is echt LEUKER dan DB1. De late avond uitzending van gister was echt geweldig. Helaas is ook daar (na Ali in BB) 1 v/d smaakmakers (Ruth) weggestemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-10-2000 08:26]

  Moderator dinsdag 3 oktober 2000 @ 08:37:08 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_376023
De kijkcijfers zijn toch heel aardig? Een vaste club kijkers van 720.000 man..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 12:29:11 #14
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_376233
quote:
Op 02 oktober 2000 22:14 schreef hessels1 het volgende:
Nu Kim heeft gezegd dat er niet gewipt word zal het wel helemaal inzakken
Dat denk ik ook. We hadden toch allemaal gehoopt op een soort BB-Italie. Wippen achter de bank. Maar als Kimmie niet wil, moet een van de andere dames maar. Misschien een leuk trio-tje met Dee, Bi-anca en Robin?
quote:
Ik kijk meer naar de Duitse BB, veel gaver, daar is elke dag wel ruzie. Vandaag viel bijna de eerste klap.
Dem, kijk ik een keertje niet naar BB-dld, is het bijna raak. Vanavond maar weer kijken
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 oktober 2000 @ 12:33:03 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_376241
Waarom Big Brother minder succesvol is?

Het boek was gewoon beter!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')