abonnement Unibet Coolblue
pi_128367374
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Het is ook echt wel een groot nest O+ Pol heeft zojuist met mij de filmpjes gekeken O+
En, vond ze het wat of heeft ze het scherm doodgemept? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128367454
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En, vond ze het wat of heeft ze het scherm doodgemept? _O-
Vooral de piepgeluiden waren erg interessant :+ Het meppen komt over 8 weken wel :')
pi_128367491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:35 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Vooral de piepgeluiden waren erg interessant :+ Het meppen komt over 8 weken wel :')
Ware woorden. _O- :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128367582
Met hoeveel weken mogen ze bij Moeders weg?
pi_128367732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef Laysa het volgende:
Met hoeveel weken mogen ze bij Moeders weg?
Zie OP: als ze minimaal acht weken, goed op gewicht en gezond zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128367767
Had ik niet meer doorgelezen :@
Thanx ^O^
pi_128367793
Ow ja, de kittens zijn dit jaar een tientje duurder geworden :@
140 euro dus voor een huisvriendje of vriendinnetje voor jaaaren en jaaaaren. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128367906
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, de kittens zijn dit jaar een tientje duurder geworden :@
140 euro dus voor een huisvriendje of vriendinnetje voor jaaaren en jaaaaren. O+
:o

Ik ga nog even denken hoor! :{w
pi_128367957
Gaan er ook al oogjes open, of bedriegt het filmpje met zijn kwaliteit mij?
pi_128369095
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef Hitomi het volgende:
Gaan er ook al oogjes open, of bedriegt het filmpje met zijn kwaliteit mij?
Dat zal bedrog zijn. Al worden er wel voorhoofdjes gefronst.
Maar dat kan zo veranderen, normaliter gaan oogjes open met een dag of tien, maar ik heb er vaker vluggertjes bijgehad. En dan gaan ze rondscharrelen en worden ze écht leuk. O+

Nu is er nog weinig aan, alleen maar piepen en slapen en eten, logisch dat PB er nog even over nadenkt. :Y :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:19:27 #136
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_128371134
Wat een heerlijk spul en wat een relaxte mama O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:28:34 #137
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_128371442
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, de kittens zijn dit jaar een tientje duurder geworden :@
140 euro dus voor een huisvriendje of vriendinnetje voor jaaaren en jaaaaren. O+
Dat is inclusief sterillisatie toch? En moet je dan naar een bepaalde dierenarts gaan of kan dat ook in de eigen regio?
pi_128371569
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat is inclusief sterillisatie toch? En moet je dan naar een bepaalde dierenarts gaan of kan dat ook in de eigen regio?
Inclusief sterilisatie, maar dat moet dan wel via het asiel. Ga je naar een eigen DA dan krijg je een tientje terug als je een kopie van de rekening opstuurt. Is helaas verder geen korting in te geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:41:38 #139
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_128371974
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Inclusief sterilisatie, maar dat moet dan wel via het asiel. Ga je naar een eigen DA dan krijg je een tientje terug als je een kopie van de rekening opstuurt. Is helaas verder geen korting in te geven.
Hmm.. dan wordt het denk ik toch wat lastiger aangezien ik in Zeist woon.
En even 200KM rijden voor een castratie is ook niet makkelijk aangezien ikzelf geen auto heb.
De dierenarts hier is makkelijk met de bus te bereiken maar dan kost een sterrilisatie ¤90,-
dan ben ik dus voor een kitten al ¤220,- kwijt.

Ik denk dan toch dat het voor mij makkelijker is om gewoon lokaal verder te kijken en hier een leuke kitten/kater uit het asiel te halen.
Dan ben ik voor ¤82,50 klaar..

Al blijft die licht-grijze wel heel erg lief :)
pi_128372228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hmm.. dan wordt het denk ik toch wat lastiger aangezien ik in Zeist woon.
En even 200KM rijden voor een castratie is ook niet makkelijk aangezien ikzelf geen auto heb.
De dierenarts hier is makkelijk met de bus te bereiken maar dan kost een sterrilisatie ¤90,-
dan ben ik dus voor een kitten al ¤220,- kwijt.

Ik denk dan toch dat het voor mij makkelijker is om gewoon lokaal verder te kijken en hier een leuke kitten/kater uit het asiel te halen.
Dan ben ik voor ¤82,50 klaar..

Al blijft die licht-grijze wel heel erg lief :)
Logische overweging, je bent niet de eerste. :Y Voor nu dus van het lijstje af?
Ze komen met vijf weken pas op de site dus mocht je van gedachten veranderen kunnen we het altijd nog over een eventuele adoptie hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128372278

Je zou er toch spontaan dorst van krijgen? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128372302
Binnenkort maar eens verhuizen naar de grotere mand, het wordt krapjes! Maar deze is voor nu wel fijn, kan lekker de kap op zodat ze zeker tochtvrij en veilig liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128372543
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er toch spontaan dorst van krijgen? O+
O+

Wie ligt er nou vooraan? Is dat de lichtgrijze of de cyper?

En ik ben al aan het brainstormen over kattennamen met een P! Input welkom! Pepper en Piggel(mee) staan momenteel vooraan.
pi_128372714
Vooraan is lichtgrijs. Volgens mij ligt cyper onder de voorpoot van mamma _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128372768

En toen moest er gekroeld worden en dan hebben de kinderen echt dikke pech. :{w :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128372850
Volgens mij is Twiggy nog meer op mensen gericht dan de Puma.
pi_128372981
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

O+

Wie ligt er nou vooraan? Is dat de lichtgrijze of de cyper?

En ik ben al aan het brainstormen over kattennamen met een P! Input welkom! Pepper en Piggel(mee) staan momenteel vooraan.
Piewie
pi_128373029
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij is Twiggy nog meer op mensen gericht dan de Puma.
Dan ben ik niet de enige die dat denkt! :D De Puma vond kroelen ook heerlijk maar die liet haar kinderen er echt niet voor in de steek. Als ik nu de kamerdeur zou openzetten dan zou ik Twiggy waarschijnlijk van tijd tot tijd naar boven moeten sturen voor voeding, warmte en luiers.
Maar ze is ook lief moedertje, als ze bij mij op schoot ligt wordt de mand in de gaten gehouden, en als er een harde piep klinkt is ze er zo bij. Zodra ze erbij ligt dan kan ALLES, drinken, wassen en ze zoeken het maar uit als ik mams ga kroelen. _O-

En kittens wegen vinden we ook niet echt tof, zeker niet de gillers. Dan gaat er een semi-kwade poot omhoog naar mij om haar kind te redden. Maar geen brommetje of blaasje erbij, alleen veel moederliefde als ze na het weegavontuur weer veilig terugkeren. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:11:25 #149
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_128373177
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Logische overweging, je bent niet de eerste. :Y Voor nu dus van het lijstje af?
Ze komen met vijf weken pas op de site dus mocht je van gedachten veranderen kunnen we het altijd nog over een eventuele adoptie hebben.
Nee, schrap me maar.. het is niet handig, financieel lastiger en ook met een kitten even naar Eindhoven komen en dan half verdoofd weer terug moeten brengen met openbaar vervoer vind ik zielig voor het beestje.
Plus jij had ook liever een baasje met een tuin dus dat is dan van alle kanten beter..

Maar die kleine heeft m'n zoektocht naar een nieuwe werkgever (een kat is immers de baas) wel aangewakkerd ^O^
pi_128373188
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

Piewie
Ik heb net zitten oefenen (m'n vriend zat al :? ) maar dat bekt niet lekker _O-
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan ben ik niet de enige die dat denkt! :D De Puma vond kroelen ook heerlijk maar die liet haar kinderen er echt niet voor in de steek. Als ik nu de kamerdeur zou openzetten dan zou ik Twiggy waarschijnlijk van tijd tot tijd naar boven moeten sturen voor voeding, warmte en luiers.
Maar ze is ook lief moedertje, als ze bij mij op schoot ligt wordt de mand in de gaten gehouden, en als er een harde piep klinkt is ze er zo bij. Zodra ze erbij ligt dan kan ALLES, drinken, wassen en ze zoeken het maar uit als ik mams ga kroelen. _O-

En kittens wegen vinden we ook niet echt tof, zeker niet de gillers. Dan gaat er een semi-kwade poot omhoog naar mij om haar kind te redden. Maar geen brommetje of blaasje erbij, alleen veel moederliefde als ze na het weegavontuur weer veilig terugkeren. O+
Nee, ik had het al een beetje vanaf het begin. Als ik de Puma niet had gehad, dan had ik Twiggy zo opgehaald, zelfde type volgens mij O+ Ze doet me echt zo aan die bolle denken qua gedrag, maar dan nog een graadje erger O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')