sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:34 |
Onderdeel van het FIA World Endurace Championship Circuit de la Sarthe • Liggend in Le Mans, Frankrijk. Deels bestaand uit openbare wegen. • Sinds 1923 • 13.629km • 38 bochten • Ronderecord (race): 3:19.074 (Oreca Matmut Peugeot 908, 2010) • Afstandsrecord: 5,410.71km, 397 ronden (Audi R15, 2010) • Geschiedenis lay-outs Afbeelding circruit: Circruit inclusief marshall posts Onboard: Deelnemers en categorieën Entry list • Minimaal 900 kilo • 58 liter brandstof voor diesel, 76 liter voor benzine. 5 extra liters voor non-hybride • Fabriekteams hebben een 15 kilo extra ballast + kleinere air restrictor • Witte koplampen • Rondetijd in kwalificatie: ~3:20 • Minimaal 900 kilo • 75 liter brandstof • Maximale kosten voor chassis: ¤362,100. Voor motorblok: ¤78,750 • Minimaal 1 coureur zonder platinum licentie • Witte koplampen • Rondetijd in kwalificatie: ~3:37 • Minimaal 1245 kilo • 90 liter brandstof • Gele koplampen • Rondetijd in kwalificatie: ~3:55 • Minimaal 1245 kilo • 90 liter brandstof • Minimaal 1 jaar oude auto • Minimaal 1 coureur zonder platinum licentie • Beperkt aantal beschikbare banden • Gele koplampen • Rondetijd in kwalificatie: ~3:57 Schema Woensdag 19 juni 16:00-20:00 Free practise session 22:00-0:00 Qualifying session 1 Donderdag 20 juni 19:00-21:00 Qualifying session 2 22:00-0:00 Qualifying session 3 Zaterdag 22 juni 9:00-9:45 Warm-up 10:05-10:50 Le Mans Legends Race 15:00 Start 24 uren van Le Mans TV, streams, live-timing en andere resources TV • Eurosport zendt de 24 uur volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies en Le Mans Legends race • RTL7 zendt de 24 uur volledig uit (alleen race) Streams Officiële streams (inclusief o.a. onboard Audi, Corvette) Radio Le Mans (Engels commentaar bij de race, erg veel inside information, previews en laatste nieuws - tip) Tijdens de sessies & race zullen er meer streams te vinden zijn Live Timing Officiële live timing (inclusief stream) Live timing incl. Twitter Resultaten Andere resources Spotter Guide, grafische weergave van deelnemersveld Overige informatie Laatste informatie, verslagen en analyses Weer | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 09:35 |
Ook niet ff titel aanpassen.... | |
Breaker.Faker | zondag 23 juni 2013 @ 09:36 |
Jan Lammers komt in de studio | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 09:36 |
Ik moet zeggen nog geen één keer de neiging gehad om te kijken of Eurosport beter is dan RTL. | |
Van_Poppel | zondag 23 juni 2013 @ 09:37 |
Volgens mij hebben we al 75% achter de rug. | |
Ermanon | zondag 23 juni 2013 @ 09:37 |
Gaat die het ook zelf opruimen of mag Allard slikken Sorry, kon het niet laten | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 09:37 |
Zijn beide prima. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:39 |
Allard is snel weg | |
DaMook | zondag 23 juni 2013 @ 09:39 |
RTL is prima, ook het commentaar vind ik, soms moeten ze een vooraf opgenomen dingen of reclame onderbreken wat ze niet doen, maar ach . | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:41 |
Ik zie druppels | |
DaMook | zondag 23 juni 2013 @ 09:41 |
Ik moet gaan slapen, maar ik wil niet . | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:41 |
Er komt nog wel meer regen aan http://www.accuweather.co(...)weather-radar/135975 | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:42 |
Sorry, niet gezien. Net wakker. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:42 |
Nog maar 5u17 min | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 09:43 |
Wat zijn de topsnelheden per klasse? | |
DaMook | zondag 23 juni 2013 @ 09:43 |
Tegen de tijd dat de race af is moet ik alweer opstaan . | |
PierreTT | zondag 23 juni 2013 @ 09:47 |
GTE Pro wordt nog spannend! Nu Aston Martin vooraan, 16,3 seconde achterstand voor de Porsche, en de volgende Aston rijdt daar weer 4,5 seconde achter | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 09:47 |
Mooie jump | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 09:48 |
Toch nog maar even niet instappen. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:48 |
| |
DaMook | zondag 23 juni 2013 @ 09:50 |
Verder kijken zonder fok . En wrs in slaap vallen voor het einde . | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
Maar weer eens een SC doen? | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
Ja dus. | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
Jup, gaat ie al. | |
chufi | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
Ja doe maar | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 09:51 |
lekker neergezet | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 09:52 |
Kan nou de nummer twee die twee ronden achterstand inhalen? | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:52 |
Ermanon | zondag 23 juni 2013 @ 09:52 |
Hehehe, de Audi is slim, ziet de SC aankomen en vliegt er nog even snel langs | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 09:53 |
Was de leider van de klasse. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:54 |
Beter kijken | |
PierreTT | zondag 23 juni 2013 @ 09:54 |
En Porsche op 1! | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 09:54 |
tijd om te douchen en (weer) koffie | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:55 |
[ Bericht 100% gewijzigd door sasquatsch op 23-06-2013 09:56:35 ] | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:56 |
ff muziekje maar.... | |
DeeBee | zondag 23 juni 2013 @ 09:57 |
Pff, die Aston ook nog eens eruit, wat een slecht weekend voor hen... | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 09:58 |
Guudmurning 2 uur later dan gepland opgestaan, omdat ik terug in slaap was gekukeld Krijg net nog het ongeluk van de #98 mee Dat zal schrikken geweest zijn bij AMR Even een pot koffie aanzwieren [ Bericht 12% gewijzigd door Sinister-D- op 23-06-2013 10:12:24 ] | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 09:58 |
Gelukkig is de vangrail nog heel of niet? | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 09:59 |
Vangrailbrigade is iig weer present. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 09:59 |
Is de #99, de leider in de klasse. Porsche nu op 1, met de andere AM er vlak achter in de GTE-Pro klasse | |
DaMook | zondag 23 juni 2013 @ 10:00 |
. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:02 |
Nog 5 uur | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:03 |
How, das Senna z'n wagen Spijtig, want die ging zo lekker | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:04 |
Die Toyota heeft nu met de SC zjn achterstand dus verkleind van 2 naar 1 ronde. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:05 |
Dat is inderdaad spijtig. In de herhaling zag ik dat die wagen ook de controle verloor op de natte curb en haaks de muur in ging. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 10:06 |
Eh... Nee... | |
Ermanon | zondag 23 juni 2013 @ 10:07 |
Reparatie duurt 30~40 mins dachten ze | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:08 |
veel later dan gepland Raar ongeluk wel weer | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:08 |
Niet? Stond toch twee rondes, en nu 1. Dan is die toch dichtgereden? Of zie ik iets over het hoofd. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 10:09 |
Er rijden drie safety cars. Een ronde inhalen kan dus niet. | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:10 |
Ach soooooo. Dat wist ik niet. Neemt niet weg dat de achterstand 1 ronde is, maar dat is dan waarschijnlijk vlak daarvoor al dichtgereden. | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:11 |
SC gaat 40 minuten duren? Ik even boodschappen halen. | |
Breaker.Faker | zondag 23 juni 2013 @ 10:11 |
gelukkig is Jan Lammers om nu tussen ons goed op de hoogte te houden. | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:12 |
Lammers wil net wat vragen beantwoorden, maar 'gelukkig' komt er eerst een filmpje.. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:14 |
Dr: Ulrich begint 'n te voelen na 19 uur | |
Tarado | zondag 23 juni 2013 @ 10:16 |
Hand voor je mond tijdens het gapen heeft Herr Uberdoctor niet geleerd blijkbaar | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 10:18 |
Het schijnt bijvoorbeeld dat als je harder gaat, je je sneller verplaatst | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:19 |
Ho-Pin Tung is helaas ook al uit de race, zie ik. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:20 |
Deze gast gaat ook hard, maar verplaatst zich niet hoor | |
kol.pluskat | zondag 23 juni 2013 @ 10:20 |
goedemorgen allemaal,hebben jullie nog goeie onboard streams online gevonden. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:22 |
hier staan er 5 http://www.dailymotion.co(...)2013/1#video=x10uqc6 | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:22 |
Hier (andere onboards eronder) http://www.dailymotion.co(...)2013/1#video=x10uqru Hier http://www.audi-motorspor(...)4-hours-le-mans.html Hier http://stream.speedtv.com/corvette | |
Schunckelstar | zondag 23 juni 2013 @ 10:24 |
jan is best wel een koning de enige van alle commentatoren die echt goed is | |
kol.pluskat | zondag 23 juni 2013 @ 10:25 |
bedankt | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:27 |
Zijn we nou al klaar met die vangrail????? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:27 |
SC in this lap | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 10:28 |
En op naar de volgende reparatie. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:29 |
SC weg | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:30 |
waar ligt het parcours? | |
kol.pluskat | zondag 23 juni 2013 @ 10:31 |
jammer dat je geen geluid heb in de toyota op dailymotion | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:32 |
geen idee...ergens in het midden | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:32 |
Onder Le Mans (rechts van Arnage) | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:34 |
A | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:35 |
Kut adaar staat een toyota! | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 10:35 |
Nakajima verkloot het een beetje. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:35 |
Wow Nakajima | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:35 |
Dat had ook anders af kunnen lopen zeg. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:35 |
Het regent weer. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:36 |
Haal die kerel toch uit de wagen man | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:36 |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:36 |
Dat heeft ie gemerkt ja | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:41 |
Breaker.Faker | zondag 23 juni 2013 @ 10:45 |
jan lammers met zijn top uitleg op de vraag via twitter | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 10:47 |
Morgen Nog wat gemist tussen 1:30 en nu? | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:48 |
Veel safety cars | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 10:48 |
Uur geleden ongeveer is de nummer 99 Ashton Martin gecrashed, die leider was van de LM GTE Pro klasse. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:50 |
En een Rebellion die de muur in ging en nog steeds in de pit staat. De andere Rebellion rijdt op grote achterstand. Ho-Pin Tung is er uit met waarschijnlijk een lek in de fuelcell. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:50 |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:51 |
record staat op 9, ben benieuwd of dat gebroken gaat worden | |
Bluurgh | zondag 23 juni 2013 @ 10:52 |
Er zijn er 10 geweest tot nu toe, dus ja | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:52 |
Di Grassi loopt ook redelijk hard in op Nakajima | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 10:54 |
Heb d'r een aantal gemist vannacht, dus wist de stand niet | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 10:54 |
Tijd zat inmiddels op ongeveer 4,5u dus dat record wordt misschien ook verbroken. (record is 4u54 in 2011) En record was 7 sc's in 2011, dus daar zijn ze al tijdje overheen. | |
RAVW | zondag 23 juni 2013 @ 10:54 |
zo weer even koffie aan het zetten maar heb een paar uurtjes gemist van de race maar er is niet super veel gebeurd op een paar glij partijen na en wat vangrail werk | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 10:54 |
Zitten ze al in dezelfde ronde? | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 10:55 |
Jep scheelt nu 35.4s | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:55 |
36 seconden verschil | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 10:58 |
| |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 10:59 |
28 seconde verschil nu tussen #7 en #3 | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 11:00 |
Duval loopt een seconde of 4-5 per rondje uit op de #8. Laatste lap 3:23.7 | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:00 |
Lichte regen | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:01 |
Die komt idd met grote passen korterbij, vorige ronde was het nog 36s verschil | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 11:02 |
22.9 seconde nogmaar | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:03 |
de #13 Rebellion komt weer buiten, monteurs = helden | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:05 |
8 seconden verschil tussen de #92 en #97 in de GTE-Pro klasse | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:08 |
Dat gaat nog een ronde of 3 5/6 worden, mits er niet gepitst wordt, en dan gaan die de #7 tegenkomen
| |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:10 |
Of niog 3 rondjes meer. Verschil is nu 16 seconden | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 11:11 |
die derde positie gaat nog wel naar Audi | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:11 |
Verschil was eerst ~6 sec sneller voor de #3, das ondertussen ''maar'' ~3s geworden. En Di Grassi is binnen Die wagen staat wel begaaid schuin geparkeerd | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:13 |
Het scheelt nogal. Dan weer 6 a 7 seconden, dan weer 1, dan weer 6 en dan weer 3. Nu is het verschil weer 22 seconde en staat de Audi in de pit. | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 11:13 |
Had trouwens niet vanochtend verwacht dat Audi #1 alweer op de 5e plek zou rijden, heeft ie goed gedaan in die paar uurtjes. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:14 |
Slang hangt nog in de AF corse | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:14 |
Knal met de Artcar | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
Paar mannetjes boos op elkaar | |
chufi | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
Wat een mongolen | |
Fiorano | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
Whaha chaos. | |
GizartFRL | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
Dat was niet de beste pitstop van die Ferrari | |
Breaker.Faker | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
een albers momentje | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:15 |
Het blijven prutsende Italianen hè | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:16 |
Ligt dat lelijke ding er nog niet uit? | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:16 |
Itialiaanse pitstop, zoals ze op Eurosport zeiden. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:16 |
Zie die kerel met de slang vliegen | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 11:16 |
gaat een stevige straf voor het Ferrari-team opleveren | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:17 |
Ze zeiden het idd ook op het moment dat ik aan 't typen was | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 11:17 |
Audi alweer 1-2-3? | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:18 |
1-4-5 | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:18 |
| |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 11:18 |
Kijk je wel? | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 11:19 |
het blijven Italianen he | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 11:19 |
Valt me nog mee. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:20 |
Ginger-racer gaat de Toyota in | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:21 |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:21 |
More rain on the way | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:24 |
#7 Toyota in de pit. Kijken wat het verschil met de #3 Audi is als ze er weer uit komen. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:27 |
Veel wolken te zien | |
Fiorano | zondag 23 juni 2013 @ 11:29 |
Lammers volgend jaar dus in een GT | |
Breaker.Faker | zondag 23 juni 2013 @ 11:29 |
regen | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 11:29 |
Na een kwartier lullen. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 11:29 |
Werd wel weer eens tijd. | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 11:29 |
rain reported around the track | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 11:30 |
36 seconden nu tussen de #7 Toyota en de #3 Audi | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:30 |
idd....moeten ze weer even hun aandacht erbij hebben | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:30 |
Vind ik persoonlijk jammer, had hem graag weer in een LMP gezien, 1 of 2 maakt dan niets uit, maar dan zit ie wel mooi voor in het veld. En Lammers schuift weer een plaatsje op in de records, naar een 6de plaats voor meeste starts van coureurs | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:31 |
"Ik draai er niet omheen, ik ben gewoon langdradig" Aldus Jan. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:32 |
Daarvoor is hij niet snel genoeg meer, zegt hij zelf. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:33 |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:34 |
Waaat? Hebben ze al 5 uur achter de SC gereden Das verdomme een kwart van de race | |
PierreTT | zondag 23 juni 2013 @ 11:35 |
Lotterer pakt meteen de grindbak mee | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:35 |
4. uur 53 minuten?. Gelijk aan het record. Een volgende SC zorgt ervoor dat ook dat record gebroken gaat worden. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:38 |
2011, door die enorme crash met Rockenfeller 's nachts op Mulsane straight. Duurde toen iets van 'n 2.5 uur zeker voor de vangrail gerepareerd was? | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:38 |
Mooie beelden | |
chufi | zondag 23 juni 2013 @ 11:39 |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 11:40 |
over Rocky gesproken, waarom is hij er niet bij dit jaar? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:40 |
Verschil is ondertussen 31,6 seconden. | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 11:41 |
die staat nu in de grindbak | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:42 |
floris_b | zondag 23 juni 2013 @ 11:43 |
Kan je de 24 uur van Le Mans later op rtlxl terug kijken? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:43 |
Dat vroeg je ook al op twitter | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:43 |
Samenvatting denk ik | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 11:44 |
24.5 seconden nu tussen #7 en #3, 7 seconden tussen porsche en aston in gte pro | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 11:45 |
Ik meen omdat hij zich vol op DTM wilde richten dit jaar | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:45 |
Wordt nog spannend. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:46 |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 11:48 |
Jammer, was een mooie auto Aangereden in de pitstraat | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 11:49 |
Uh, ja? | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:49 |
Eindelijk dat lelijke ding eruit | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:51 |
Godver stomme Fransen, gaan de jeu du boules spelen terwijl de race gaande is. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:52 |
lult ie nu al 30 minuten over een dichte helm of niet?? | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:52 |
NL's teammember van Toyota in de ES1 booth | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
Jaap van Lagen klinkt niet heel intelligent. | |
Beach | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
Frank Weeink is ook alles behalve m'n favo commentator. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
En waarom zegt hij 'Austin Martin'? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
#3 audi kan zo de #7 Toyota voorbij die bijna een rijderswissel gaat doen. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
Gordels. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 11:53 |
Ik heb een TV te weinig WSR begint ook over 5 minuten op ES2 | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:54 |
ja nu 30 min over gordels | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:54 |
Alleen stond die zelf ook al in de pits. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 11:55 |
Er valt mij nu iets op, wat is er gebeurd met beide rebellions? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:55 |
Ja maar heel kort. Rijdt alweer, en op 27 seconden. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 11:55 |
Laten we het nog even over het vastmaken van gordels hebben. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 11:55 |
Vertraging van de live timing | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 11:56 |
Die gingen stuk. | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 11:56 |
Verschil is nu 1:16 | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:57 |
Het gaat nog wel regenen | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 11:57 |
Ik zie het nu ook. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 11:58 |
1:15, die gaan de Toyota straks pakken bij de rijderswissel | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 11:58 |
Een van de twee vrij hard gecrasht, leverde ook lange SC op, andere weet ik niet | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 11:59 |
Ok
| |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 11:59 |
Iemand idee wat verschil is tussen de 911 rsr (gte pro) en de 911 gt3 rsr (gte am) ? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:00 |
Hij staat gewoon in de garage, daar kom je niet na een harde crash denk ik. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:00 |
dus wel, coureur ging daarna naar dokter | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:01 |
#38 heeft een straf omdat de maximum rijtijd in een stint voor een van de coureurs overschreden is | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 12:01 |
Kwaliteit van de coureurs. Pro zijn alleen maar professionals. AM is een Pro met Amateurs. | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:01 |
hij kon toch nog terug hobbelen naar de pits met de halve voorkant eraf | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 12:01 |
Ik ga even de WSR kijken. Tot straks. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:02 |
Snap verschil tussen Pro en Am, maar bedoel zijn het zelfde 911's of niet ? (aangezien ze 2 verschillende types geven) | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:02 |
2de scherm hier dienst om daar mee te kijken | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 12:03 |
Hier ook, maar wordt dus moelijker om forum te blijven volgen (als ik full screen kijk) | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:03 |
Houden de remblokken het 24 uur vol? Wordt best flink geremd einde rechte stukken. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:04 |
Nee die worden gewoon verwisseld (inclusief schijven) | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 12:04 |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:04 |
Zitten we een update te kijken terwijl de Toyota de pit in gaat. | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:04 |
dacht dat Am auto's ook een jaar oud moeten zijn ofzo | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:05 |
Los van het technische aspect (Am moet minimaal een jaar ouder zijn) is de Am gebaseerd op de 911 997 GT3 RSR en de Pro op 911 991 RSR. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:05 |
Volgens Lammers houden ze het tegenwoordig een hele race uit. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:06 |
Ah ok dus 991 rsr vs 997 rsr | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:06 |
De #3 ligt nu voor de #7 | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:06 |
Heeft RTL even gemist. Prutsers. | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:06 |
Tja toch regelmatig beelden gezien dat ze verwisseld werden. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:07 |
Audi er voorbij. | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:07 |
Vraag me af hoe snel, en dan met die dikke handschoenen aan. | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:07 |
Jup. Komt door een stop met rijderswissel bij Toyota. Verschil is 16 seconden | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:07 |
Dit jaar? | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:08 |
Volgens mij seconde of 30 (schijven+blokken) ja | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:08 |
Duval "Lot of pickup, lot of vibration" | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 12:08 |
"Welk lichaamsdeel heeft het het zwaarst tijdens zo'n 24-uursrace?" "Ja dat zijn toch vooral de G-krachten." | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:08 |
Dan liegt Jan Lammers. Wat een lul. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 12:09 |
je spieren dus | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:09 |
Audi #1 heef zojuist de #2 ingehaald, nog 10 ronden achterstand | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:09 |
Ik denk dat je je vergist. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:10 |
En toen dook hij de pit in | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 12:10 |
Van 11 naar 10 ronden achterstand dan he | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:11 |
Dat waren #3 en #1 | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:11 |
Ah, de heren van RTL hebben de switch van de audi en toyota ook door maar vonden het verder toch niet noemenswaardig... | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:11 |
Inderdaad. Wat een faal. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:11 |
#1 had #2 ingehaald op de baan, waarna hij nog maar 10 rondjes achter lag. Nu niet meer omdat #1 de pit inging. | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:12 |
Toch knap van Toyota dat die #8 gewoon nog geen enkel probleem heeft gehad. Ok ze komen gewoon flink wat snelheid tekort maar ik vind het een knappe prestatie . | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:12 |
Nee, waren echt #3 en #1 heb de #2 hier op onboard + GPS van alle drie audi's | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:13 |
absoluut. Nu nog enkele seconden per rondje winnen en je zit erbij, al heb ik wel het idee dat de Audi met #2 niet helemaal voluit gaat. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 12:15 |
Ze gebruiken 2000 banden zegt de banden man En ze nemen er 6000 mee | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:16 |
Live timing liegt nooit | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:16 |
De nummers 2, 3 en 4 strijden om de plaatsen 2, 3 en 4, zegt Jaap van Lagen. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:16 |
Per wiel? | |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:16 |
hoezo cliché | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:18 |
De wedstrijd is pas over als die voorbij is. | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:18 |
Live timing geeft vertekend beeld na een stop hé. Lijkt met sterk dat TV+GPS+RLM fout zitten. Je kan het ook makkelijk narekenen trouwens. Een stop kost 1 minuut. Dit was net het beeld. Tel die 1 minuut bij de #1 op en hij rijdt bij de #3. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:18 |
Een stop en go penalty kost wel tijd natuurlijk. | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:19 |
Je ziet dat dit jongens zijn die van racen houden. | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:19 |
"heavy rain" | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 12:21 |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:24 |
welke kant gaan de buien op? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:24 |
En nog een Ferrari naast de baan | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:24 |
Jaap van Lagen ziet het verschil tussen een Ferrari en een Porsche niet. | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:24 |
'Oeh, daar staat een Porsche" | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:25 |
Is ook lastig | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:25 |
Oost. | |
HiDiHo | zondag 23 juni 2013 @ 12:25 |
oost-zuid http://www.accuweather.co(...)weather-radar/135975 | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:25 |
Regen bij Mulsanne iig dus. Net niet in de banden | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:25 |
En dat terwijl die toch genoeg kilometers gemaakt heeft in een Porsche | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:26 |
Misschien denkt hij dat Porsche 'auto' betekent. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:26 |
Er komt een gigantische bui aan, nog een uurtje gok ik | |
Bluurgh | zondag 23 juni 2013 @ 12:30 |
Aston Martin weer 1 zo te zien | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:32 |
Mooi! komt door de full service pit stop van de porsche | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:32 |
Zouden de Audi's in het voordeel zijn in de regen, door hun 4wd? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:32 |
Toyota komt ervoor? | |
exile79 | zondag 23 juni 2013 @ 12:32 |
Jep, Porsche op 17 seconden. | |
vosss | zondag 23 juni 2013 @ 12:32 |
Heb ik iets gemist sinds afgelopen nacht een uur of 4? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:33 |
Twee Rebellions verdwenen uit de top8, crashes en nog maar één Aston Martin over. | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:33 |
Toyota weer terug naar 3? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:33 |
Yep, kleine marge. | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:34 |
Wat jammer zeg, die gingen juist zo goed. | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:35 |
De 3 Audi's in 1 beeld | |
Bluurgh | zondag 23 juni 2013 @ 12:35 |
Twee AM's, de #96 rijdt ook nog | |
Fiorano | zondag 23 juni 2013 @ 12:36 |
Schijnt tegen te vallen omdat de 4wd past werkt boven de 100(?)km/h | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:36 |
120. En de Toyota heeft duidelijk het voordeel in het nat. Veel te weinig om die enorme achterstand nog goed te maken natuurlijk . | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:38 |
maar kan wel belangrijk worden voor de laatste podiumplaats | |
Ermanon | zondag 23 juni 2013 @ 12:40 |
Vette er weer eens af, jammer dat die het zo slecht doen. | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:42 |
#7 met een probleempje. kapotte ruitenwisser | |
LWD-Godius | zondag 23 juni 2013 @ 12:42 |
Hoe is die #2 audi eigenlijk aan een ronde voorsprong geraakt? Door rondetijden, SC-situaties of beide? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:43 |
Bron? | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:43 |
Hey, waarom die penalty voor Audi? | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:43 |
Radio Le Mans, hun pit reporter stond ernaast bij de stop. Maar zou fout kunnen zijn | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:43 |
Ik zie nergens iets over een penalty. | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:44 |
Gewoon geen problemen en goede rondetijden. | |
Fer | zondag 23 juni 2013 @ 12:45 |
Ja onzin, ik was in de war. | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 12:46 |
Die Toyota | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 12:46 |
Spannend tussen de Audi en Toyota voor P3 | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:46 |
mooi gevecht nu! | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:46 |
On track battle | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:46 |
Wat krijgen we nou weer, ik dacht dat er tussen #7 en #3 een flink gat zat? In ieder geval spannend | |
M90 | zondag 23 juni 2013 @ 12:47 |
Pitstop van de #7 daardoor weer dicht bij elkaar | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:47 |
de Toyota #7 komt net uit de pits | |
#ANONIEM | zondag 23 juni 2013 @ 12:48 |
Jaap van Lagen zegt 'Posje'. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:48 |
Groot genoeg voor een pitstop. Blijkbaar was het gat niet groot genoeg. | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:49 |
Zo zie je toch dat minieme verschil in snelheid. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:51 |
Er komt straks ook een Audi binnen zo te zien. | |
FlorentijnH | zondag 23 juni 2013 @ 12:52 |
Peterselieman | zondag 23 juni 2013 @ 12:52 |
leuk gevecht | |
Fir3fly | zondag 23 juni 2013 @ 12:52 |
Als Toyota volgend jaar nog wat meer snelheid kan vinden, en dan ook nog Porsche erbij... Dat wordt smullen . | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:54 |
Verschrikkelijk donkere wolken daar... | |
ddx | zondag 23 juni 2013 @ 12:54 |
Lekkere wolkjes | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 12:54 |
Zo, daar komt regen aan | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:55 |
Zo, en terug van de WSR | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:55 |
Ow en pas de TT dalijk aan | |
sasquatsch | zondag 23 juni 2013 @ 12:55 |
Same here. | |
RAVW | zondag 23 juni 2013 @ 12:56 |
nog maar 2 uurtjes en dan is het al weer afgelopen wat gaat de tijd hard | |
Sinister-D- | zondag 23 juni 2013 @ 12:57 |
Jup die 22 uur tot nu zijn behoorlijk rap omgegaan | |
heywoodu | zondag 23 juni 2013 @ 12:57 |
Hoezo? Klopt toch? | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:57 |
Kan niet missen. | |
Nattekat | zondag 23 juni 2013 @ 12:58 |
vol |