abonnement Unibet Coolblue
pi_376677
quote:
Op 03 oktober 2000 16:06 schreef Zanderrr het volgende:
Hoor je dat, Djeez?
LOL
Saving the world in style...at least they say....
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2000 @ 12:18:00 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_377760
En omhoog met die roelende klootzak
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2000 @ 20:01:39 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_378540
In het BB huis of erbuiten:

Star Leo! To boldly roel as noone has roelt before!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 oktober 2000 @ 22:02:32 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_380617
hier kan ook wel een slotje op!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_381041
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:10:37 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381296
Wat deed Leo vervelend zeg!
Ik moet zeggen dat ik vind dat Darius tot nu toe het meest leuk reageert nadat hij eruit is gezet.
Leo ging meteen weer de arrogante intelligente man uithangen.
Nergens direct antwoord op geven. Zogenaamd een spelletje spelen met Beau.

Wat is dat nou voor Bullshit. Je hebt er toch ingezeten, je hebt toch bepaalde dingen gedaan en gezegd?
Darius schaamt zich tenminste voor niets wat hij heeft gedaan en geeft gewoon normaal antwoord.
(Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Ali, maar zoals ze gisteren op de bank zaten, vond ik hem toch de betere)

***
pi_381306
Tuurlijk is Darius beter, Darius was alleen niet 1 van de beste in het tactisch brengen van dingen. Was daarom soms boten raar, maar niet achterbaks zoals Leo. Dus Darius Roelt nog immer meer als Leo, hoewel die als etter ook een beetje roeleert.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:23:14 #33
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_382384
quote:
Op 06 oktober 2000 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wat deed Leo vervelend zeg!
Ik moet zeggen dat ik vind dat Darius tot nu toe het meest leuk reageert nadat hij eruit is gezet.
Leo ging meteen weer de arrogante intelligente man uithangen.
Nergens direct antwoord op geven. Zogenaamd een spelletje spelen met Beau.

Wat is dat nou voor Bullshit. Je hebt er toch ingezeten, je hebt toch bepaalde dingen gedaan en gezegd?
Darius schaamt zich tenminste voor niets wat hij heeft gedaan en geeft gewoon normaal antwoord.
(Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Ali, maar zoals ze gisteren op de bank zaten, vond ik hem toch de betere)


En wat te denken van de vraag van Leo aan het eind van het "gesprek" met Beau (die het perfect deed) "Is dit alles?" Ja wat dacht je dan arrogante nietsnut die zegt zakenman te zijn en dit niet is..Dacht je dan dat je een eigen show zou krijgen ofzo?? Zak in elkaar hufter.

En daarna een beetje bezitterig z´n arm om Jolanda heen slaan....ow, zou hij het huis uit gegaan zijn om zsm weer in kontakt te kunnen komen met Jolanda?? OPSOUTUHHH met die Leo

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')