abonnement Unibet Coolblue
pi_5835517
En hier weer verder

Hoe ik me voel?
Lekker

  Official ESF Kreviewer maandag 16 september 2002 @ 22:45:02 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5835533
Ik voel me moe. Ik gan dan ook maar slapen.
pi_5835536
Goed! Heb me net helemaal in het zweet gewerkt en ben nu aan het genieten van mijn colaatje (light natuurlijk )
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5835550
Heerlijk, vriendin is net langsgeweest en even lekker knus tegen elkaar aan een filmpje gekeken

Jammer dat er weer iemand aan het zieken is

maar goed er zijn ergere dingen.

score: 80%

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 16 september 2002 @ 22:46:41 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5835576
Ik voel me prima.
Niet ziek,
Vandaag te horen gekregen dat er ook niets aan de hand is met m'n darmen, scheelt weer poli-bezoeken en onderzoeken.. Ik heb werk gevonden en ik ga binnenkrt maar eens beginnen met sporten.. kortom.. het gaat goed!
pi_5835665
Goed.. lekker getraind, beetje loom gevoel, lekker. Net roseetje ingeschonken, sigaretje er bij en beetje suf achter mijn PC hangen. Lang weekend gehad, lekker bijgeslapen. Voel me oke.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_5835750
Nou Brad ik voel mij geweldig fantastisch en buiten zinnen.
  maandag 16 september 2002 @ 23:03:24 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5835913
[lange post]

Zwaar gefrustereed tot aan bijn agressief

Bezig een simpel NT4 Internetshare servertje te installeren

1. installeerde niet. HD bleek kaduk
2. Netwerkaarten werken niet (2 v/d totaal 4 geprobeert waren stuk)
3. de 2 werkende deden het om de beurt. Dan deed NIC A het wel en B niet, dan weer anders om. Waarom? geen flauw idee. OP andere pc's gestest en zijn perfect in orde.
4. NIC A was verdwenen. Waarheen? weenie. Maar na 3 keer booten stond ie weer in het lijstje. Hoe? Al sla je me dood.
5. Protocollen aangepast. Reboot: registry naar de kloten
6. NT install reparatie: Reboot: DMI Pooldata (bij opstarten) blijft hangen.

7. compleet nieuwe install: nu maar NTFS genomen. Is stabieler (dacht ik)
8. Memory dumb. Reboot
9. Weer schone install:
10: C is niet leesbaar?? (kan wel met bootdisks lezen, directories aanmaken e.d.) maar na 3 keer op nieuw fat16 geformateerd nog steeds niet leesbaar voor NT4.

11. Hoop opgegeven. Huisgenoten kunnen de t*ring krijgen. Ik ben de enige die kan internetten.

Kosten: 3 dagen, 2 netwerkkaarten, 2 HD's en 1 toetsenbord (uit frustratie kapot geslagen op de grond )

Dus ja, ik voel me frust. Maar een biertje helpt altijd

P.S. 't was een zeer goedkoop toetsenbord

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_5835940
Koppijn, Depwessed ,Vermoeit ,stijve nek

hmm Cemeteryslut

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5835963
Ik ben weer eens vreselijk moe, heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan vanwege de zorgen die ik me maak.

Tevens ben ik erg blij met Juup© omdat hij me enorm steunt en zoveel van mij houdt.

#geen
pi_5835990
Lichtelijk wanhopig ivm onmogelijke liefde
For great justice!
pi_5835997
hoe ik me voel? zat ik mezelf net ook af te vragen... voel ik me verward en depresief genoeg om hulp te gaan zoeken?

hm

pi_5836084
Als een eeuwige puber.
Morgen hoor ik waarschijnlijk de waarheid over de liefde.
Mocht die onaangenaam zijn, dan heb ik nog zo'n vijf winteroffensieven in gedachten .
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5836107
ik zit momenteel in een 2 weekse periode van alles-gaat-goed. Dus nu voel ik me lekker.. Gaat wel over.. Ik ken mezelf.
Haai!
  dinsdag 17 september 2002 @ 00:46:32 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5837765
Leeggeschreven. Het heeft me 4 kantjes gekost, maar dan heb je ook wat. En lekker niet versturen, da's het mooiste van het hele verhaal. Mwuhahah .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 17 september 2002 @ 00:49:19 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5837797
Weet je wat mij nou het meest dwarszit? Het feit dat andere mensen de plannen maken,
en dat ik daar maar in mee heb te gaan. Wat als ik nou zelf plannen heb? Waarom moet ik mij aan de plannen van anderen conformeren? Ooit wel eens geinformeerd of ik het plan wel net zo denderend vind? Misschien vind ik er wel geen reet aan. Misschien word ik er wel witheet van. Misschien vind ik het ook wel leuk, maar dat zou je dan net zo goed toch even kunnen vragen, ofzo. Toch? Of is dat heel raar?

Oh, dat is raar. Nouja, dat geeft niet hoor. Vraag het de volgende keer dan ook maar niet, maar kijk niet raar op als ik een keer raar doe ofzo. Als ik me niet aan de plannen conformeer. Ik ben geen schaap ofzo. Blijf maar lekker herder in je eigen kudde, terwijl ik mezelf zwart verf. Komnoutoch. Maar laat die zwarte verf dan wel een waarschuwing zijn. Met grote letters op mijn voorhoofd. Kom niet bij mij, met je plannen.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5837904
koud?
moe?
bed

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5838489
pi_5838498
ik voel niks.. ben verbitterd, emotieloos en niets kan me wat schelen..
  dinsdag 17 september 2002 @ 01:51:40 #20
22259 Fogerty
slapende account
pi_5838518
Nu ik in de dienstverlenende sector werk vind ik mensen NOG triester dan ik altijd al vond. Ik krijg mensen aan de balie die de meest achterlijke fouten maken en dan pissig worden als wij ze niet kunnen herstellen. Heb me vandaag drie keer moeten laten afbekken, want je moet natuurlijk je 'dienstverlenende instelling' enigszins behouden, en je kunt dus niet in passende bewoordingen zeggen wat je denkt.

Ik hou me op de been door te denken: ach ja, hij bekt me nu wel af, maar hij weegt 150 kilo, heeft geen leven en krijgt hem waarschijnlijk niet omhoog.

Dat helpt wel

Hieperdepiep hoera!
pi_5838957
, en een piepklein beetje
En nu ga ik !!
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5839004
Genaaid door de National Geographic Channel met die zwaar teleurstellende vertoning in Egypte...
The prettiest people do the ugliest things
pi_5839239
Ehm... vooral moe en ziek. Maar geestelijk wel oke... ik denk maar niet te veel na, op dit moment zou dat toch nergens toe leiden.
En ik ben heel erg blij met m'n vriend
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 17 september 2002 @ 08:15:44 #25
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_5839271
Een beetje
Voor de rest wel aardig met een vleugje
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 17 september 2002 @ 09:15:43 #26
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5839578
Ik voel me ontzettend kut!!
Zo dat moest er ff uit...
Stomme kloteschool!!!!!!!


I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5840688
ik voel me knap beroerd.

ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een ruggenmerg punctie, maar na 4 mislukte pogingen heeft de arts het opgegeven. Hij wil het over 2 weken weer proberen.

Nu heb ik verschrikkelijk veel pijn in mijn rug. Ik kan bijna niet zitten, liggen of staan. Alles wat ik doe veroorzaakt meer pijn in mijn rug.

Ik hoop dat de punctie over 2 weken beter gaat en minder napijn geeft.

pi_5840700
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 10:57 schreef DT het volgende:
ik voel me knap beroerd.

ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een ruggenmerg punctie, maar na 4 mislukte pogingen heeft de arts het opgegeven. Hij wil het over 2 weken weer proberen.

Nu heb ik verschrikkelijk veel pijn in mijn rug. Ik kan bijna niet zitten, liggen of staan. Alles wat ik doe veroorzaakt meer pijn in mijn rug.

Ik hoop dat de punctie over 2 weken beter gaat en minder napijn geeft.


*geeft dikke knuf en dikke zoen *

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5840710
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 10:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*geeft dikke knuf en dikke zoen *


Thnx
  dinsdag 17 september 2002 @ 11:03:02 #30
11102 knep
Mountainfreak
pi_5840756
Onzeker & niet daadkrachtig .
  dinsdag 17 september 2002 @ 11:52:18 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5841622
Ik voel me ADHD / Druk
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5841733
Vertwijfeld en down. Ik krijg net te horen dat een goede huisvriendin van mijn ouders terminaal ziek is. Ik zat net gisteren te denken dat het zo goed ging de laatste tijd met mij en de mensen in mijn omgeving. Dat blijkt dus helaas tegen te vallen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_5841764
Koop ik een vodafone sim kaartje, kan ik die tering pincode nergens vinden! Jezus stelletje oetlullen schrijf dat ding ergens duidelijk op ofzo!
Nou kan ik Racoon niet bellen!
pi_5843069
Na een werkelijk FASCINEREND verhaal over de kookkunsten van haar vriend en diens voorliefde voor de koekjes van de Mac, voel ik me alweer een heel stuk beter .
Dat is alweer de zoveelste misser van het jaar.

Maar er loopt nog altijd een andere vrijgezel rond, en MAN...dat is me wat

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5843101
misselijk... ik heb net een poging gedaan om steriogrammen (die ergens op fok staan) te zien maar dat lukt niet.

-Q-

pi_5844131
Net sollicitatie gesprek gehad, nou moet ik een week wachten op bericht.Dat wordt dus wachten op een of een
doe waar je angst voor hebt en de angst sterft een zekere dood
  dinsdag 17 september 2002 @ 14:40:24 #37
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_5844141
Druk, druk druk druk
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  dinsdag 17 september 2002 @ 14:42:07 #38
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5844165
Griepperug
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  dinsdag 17 september 2002 @ 14:43:44 #39
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5844185
quote:
Op maandag 16 september 2002 23:06 schreef QyRoZ het volgende:
Lichtelijk wanhopig ivm onmogelijke liefde
word homo adviseer ik je
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5844919
Verliefd en ook hoopvol want het lijkt erop dat het weer goed komt tussen mij en nieuw liefje , na bizarre week en wat stookacties .
Gisteren aan telefoon gesproken en laten weten dat ik hem weer wilde zien en hij wilde me ook zien .
Heel erg opgelucht want vorige week had ik bijna het idee dat er geen toekomst inzat en nu na veel praten blijkt van wel .
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:30:48 #41
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5844930
Geestelijk wel redelijk vandaag, maar lichaamelijk ziek. verkouden en een zere keel
Asumption is the mother of all fuck-ups
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:16:00 #42
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5845648
hoewel ik me een stuk beter voel nu ik gekapt ben met school, geeft het me toch niet het gevoel wat ik dacht dat het me zou geven...
En ik weet nog hoe het komt ook nog....
Damn.... soms....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5845726
Voel me alweer beter.
Was eigenlijk niet echt depressief net, maar boos omdat van alles mis ging.
Telefoon wilde niet werken enzo...

Zit alleen nog steeds te twijfelen over een eventuele relatie. Zij lijkt op sommige punten totaal anders dan mij.
Natuurlijk moet je ook niet exact hetzelfde zijn, dan is er geen uitdaging meer. Maar hier heb ik toch zo m'n twijfels over.
En ook de afstand(140km). Tuurlijk het kan altijd erger, maar je kunt niet ff spontaan bij elkaar langs. Of als er iets is kun je niet even een helpende hand bieden.
En er zijn nog wel een aantal dingen die me dwarszitten maar die ga ik hier niet vertellen.
Dat roken ben ik overigens wel overheen dus dat heeft er weinig mee te maken.

pi_5846427
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:16 schreef racoon2002 het volgende:
hoewel ik me een stuk beter voel nu ik gekapt ben met school, geeft het me toch niet het gevoel wat ik dacht dat het me zou geven...
En ik weet nog hoe het komt ook nog....
Damn.... soms....
Oh dat komt wel... Ik ben er ook mee gakapt zoals je weet, en na verloop van tijd ging ik het echt merken. En wil je even na Zondag doen?
pi_5846494
Na een halve dag in bed te hebben doorgebracht voel ik me nu weer redelijk
  dinsdag 17 september 2002 @ 17:07:03 #46
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5846559
*kuch*
*au*

Keelpijn

Maar ik voel me verder wel heeeel erg goed!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5846991
Ik moet nog een cadeautje kopen voor iemand en de winkels zijn een beetje dicht aan het gaan... ik heb ook geen flauw idee wat ik wil kopen... *zonzonzon voelt zich lichtelijk wanhopig*
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_5847034
Hoofdpijn, moe. Zware dag gehad op therapie en ontslagproblematiek waardoor ik me kut voel
#geen
pi_5848995
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:44 schreef DuchessX het volgende:
Hoofdpijn, moe. Zware dag gehad op therapie en ontslagproblematiek waardoor ik me kut voel
Ik denk aan je, lieverd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5849666
Misselijk.. net een meeltje gelezen van m'n ex waar ik letterlijk niet goed van wordt

Toch maar ff haar inbox blokkeren hoor

Het leven is veel te kort
pi_5849707
Eigenlijk wel goed. M'n topic is dan wel dichtgetimmerd maar ik ben m'n verhaal weer even kwijt.
pi_5849982
Wel goed, aleen beetje verkouden.
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:20:47 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5850126
Koud, moe, hoofdpijn.
Maar nog steeds
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5850144
Hyperactief en ik heb vrijwel overal spierpijn. Vooral mijn buikspieren zijn er erg aan toe, laat mijn allergie nou als-je-blieft niet optreden.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5850265
Moe, erg moe
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5850276
Moe maar voldaan. Lekker getraind vanavond
pi_5850515
Ik zit te shaken in m'n stoel... Zit met trillende handen te typen en ben doodsbang voor wat ik zo ga lezen...
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:41:58 #58
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5850542
Emotioneel. Heb een zwaar serieus gesprek met mijn zus via msn over wat het voor haar betekent dat ik donderdag eindelijk mijn hbodiploma ontvang.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:50:56 #59
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5850725
damn... wat ben ik toch een ontzettend kutwijf!!
Lieve schat..... alsjeblieft?
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:53:22 #60
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5850783
Ik voel me kut, want ik heb een te strakke broek aangetrokken vanochtend.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_5850905
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:50 schreef racoon2002 het volgende:
damn... wat ben ik toch een ontzettend kutwijf!!
Lieve schat..... alsjeblieft?
Ik schrok me de tering, malloot! Had ff gebeld ofzo, ik dacht meteen aan het ergste...

-edit- Opgelucht dus.
En Racoon2002 is idd wel een beetje een kutwijf... Ipv van dat ze mij gewoon belt om te praten loopt ze zichzelf de hele dag op te vreten.
En ze jaagt mij ook nog eens de stuipen op het lijf! Wil je dat nooit meer doen lieverd?

[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 17-09-2002 22:14]

  dinsdag 17 september 2002 @ 22:01:33 #62
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5850946
Moe maar .
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  dinsdag 17 september 2002 @ 22:32:46 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5851626
Eureka!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 17 september 2002 @ 23:09:03 #64
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5852412
voel me duidelijk iets beter
Nu de zaken in mn hoofd nog op een rijdje.
Zou ook wel prettig zijn,
Maja.. kan natuurlijk niet allemaal in 1 x..
Ik ga slapen..
Welterusten..
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5852854
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 23:09 schreef racoon2002 het volgende:
voel me duidelijk iets beter
Nu de zaken in mn hoofd nog op een rijdje.
Zou ook wel prettig zijn,
Maja.. kan natuurlijk niet allemaal in 1 x..
Ik ga slapen..
Welterusten..
Tja, leuk is anders maar zo doorgaan is idd ook geen optie.

Voel me zelf wel lekker eigenlijk.
Klein beetje pissig omdat ik eindelijk een uitdaging dacht te hebben, maar het niet helemaal werkt. Kijk ik morgen wel naar...

  dinsdag 17 september 2002 @ 23:36:33 #66
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5852971
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 23:30 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Tja, leuk is anders maar zo doorgaan is idd ook geen optie.

Voel me zelf wel lekker eigenlijk.
Klein beetje pissig omdat ik eindelijk een uitdaging dacht te hebben, maar het niet helemaal werkt. Kijk ik morgen wel naar...


offtopic:Mmm snap ik niet helemaal, ben wel benieuwd, maar ach ik ging slapen toch? spreek je snel!!

Ontopic: Ben idd te moe om nog maar iets te ondernemen!

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 17 september 2002 @ 23:42:21 #67
36390 Spanksa
All things considered...
pi_5853054
Nou, lig lekker op bed met me nieuwe laptop...

HEERLIJK FOK!KEN ZO

Vision without action is a daydream.....Action without vision is a nightmare.....
pi_5854315
Linux...
Ik ben moe en ik heb net weer twee uur lang voor jan lul Linux proberen te installeren, er zit één corrupte file in de setup en heel de installatie kan niet doorgaan.
Ja jongens en meisjes, dat Linux is het helemaal...
pi_5854509
Ik voel me leeg... maar ook lekker... maar ook verveeld... ik ga maar eens een vak leren ofzo... mmmmmm beetje tureluurs... maar voor de rest wel goed hoor...
Ik kan het uitleggen...
pi_5854653
Stoer man, dat blauw

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5854936
Lichamelijk totaal brak, maar geestelijk wel goed
Ik zie niet meer zo tegen school op, en ik heb zin om thuis alles anders (beter dus ) te gaan doen
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5854944
Blugh.. doe mij nog maar een dubbele espresso.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  woensdag 18 september 2002 @ 07:37:23 #73
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5854965
ben errug moe, heb pijn in mijn rug en nek, heb liggen woelen als een gek vannacht, heb buikpijn (yep, de maandelijkse periode is weer aangebroken )

maar ben nog wel verliefd en dat maakt alles dan weer goed

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 18 september 2002 @ 08:26:31 #74
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5855089
Ik wou vanochtend sportief gaan doen, maar ik barst van de spierpijn, dus toch maar niet.

Maar voorderest gaat het wel.

pi_5855100
Wel lekker, heb ontzettend goed geslapen voor de verandering

Nog wel duf. Zal maar eens koffie gaan halen

pi_5855362
Tja, kreeg gister iets te horen wat ik nogal jammer vind.
Ben het er absoluut mee eens, maar ik had me er toch op verheugd.
Zometeen weer lekker(not!) naar m'n werk.
pi_5855816
hongerrrrrrrrrrr!!!
pi_5855932
Klote.
pi_5855949
Ik voel me goed, ik mis mijn vriendin alleen ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 18 september 2002 @ 09:59:08 #80
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5855951
We maken er nu even zenuwachtig van. .want ik heb zodalijk een presentatie op school (die ik wrs niet zelf hoef te geven, maar dan evengoed nog...)
pi_5856064
Ik voel me wel beter dan gisteren. Er is nog een kleine hoop dat de kanker die een kennis van ons heeft niet terminaal is. Naast levensverlengende bestralingen, krijgt ze ook bestralingen om de tumoren te verkleinen. Probleem is echter dat de kankercellen ook al in haar lymfeklieren zijn gevonden.

Verder heb ik zo een intake gesprek voor mijn afstuderen, en aangezien ik het studeren nu wel een keer zat ben, kijk ik daar nu wel naar uit. Nu nog hopen dat ze mee willen in mijn ideeen.

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_5856085
Moe, soms verdrietig om wat dingen, veel last van stress hoofdpijn door die klote situatie op mijn werk, gelukkig met mijn man .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 september 2002 @ 10:09:49 #83
1687 poep
praat geen poep
pi_5856097
kut
houdt van spannend...
pi_5861472
*grinnik* zo ff naar het kleine huisje...

-edit-
* hoofd krabt... beetje dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 18-09-2002 16:04]

pi_5863097
Klote... m'n vriend is ziek, en ik kan niet naar hem toe...
Ik heb rust nodig, daarom heb ik ook net met m'n moeder afgesproken dat ik pas na het eten naar hem toe zou gaan, maar nu ik dit hoor zou ik toch wel bij hem willen zijn
Kheb zelf ook een shitdag gehad, en het liefst zou ik nu huilend in bed kruipen met zijn armen om me heen om me te troosten en er de eerste paar uur niet uit komen... Maar dat kan ik nu niet van hem verwachten.
Waarom komen zijn problemen nou altijd boven als ik hem het hardst nodig heb?
Ik zal er natuurlijk voor hem zijn, ik hou veel te veel van hem, en ik wil ook niet zielig doen, maar eigenlijk wordt het te veel...

-edit- Hmm zou ik hier niet beter in m'n eigen topic over kunnen posten eigenlijk Naja, nu ga ik het daar niet nog es zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 18-09-2002 16:58]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5863152
Goed
  woensdag 18 september 2002 @ 16:52:19 #87
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5863225
Nog steeds ziek.... en beetje hongerig
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  woensdag 18 september 2002 @ 17:20:40 #88
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5863637
Damn... waarom is alles soms zo moeilijk??
(dat zijn me gedachtes op dit moment en zo voel ik me nu ook)
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  woensdag 18 september 2002 @ 17:30:38 #89
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5863820
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Klote... m'n vriend is ziek, en ik kan niet naar hem toe...
Ik heb rust nodig, daarom heb ik ook net met m'n moeder afgesproken dat ik pas na het eten naar hem toe zou gaan, maar nu ik dit hoor zou ik toch wel bij hem willen zijn
Kheb zelf ook een shitdag gehad, en het liefst zou ik nu huilend in bed kruipen met zijn armen om me heen om me te troosten en er de eerste paar uur niet uit komen... Maar dat kan ik nu niet van hem verwachten.
Waarom komen zijn problemen nou altijd boven als ik hem het hardst nodig heb?
Ik zal er natuurlijk voor hem zijn, ik hou veel te veel van hem, en ik wil ook niet zielig doen, maar eigenlijk wordt het te veel...

-edit- Hmm zou ik hier niet beter in m'n eigen topic over kunnen posten eigenlijk Naja, nu ga ik het daar niet nog es zetten.


Ik heb al minder keelpijn en ik voel me helemaal
En! Ik zie dat de nieuwe smileys bij de oude lay out zijn toegevoegd

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5863963
quote:
Op woensdag 18 september 2002 17:20 schreef racoon2002 het volgende:
Damn... waarom is alles soms zo moeilijk??
(dat zijn me gedachtes op dit moment en zo voel ik me nu ook)
Dat vraag ik me ook wel eens af.

*zucht* Ik ga zometeen naar bed en zet wat ontspannen muziek op. En ik kom er niet voor morgen ochtend uit!

pi_5864632
Moe. Moe. Heel moe. En ik moet zometeen nog twee uur gaan trainen.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  woensdag 18 september 2002 @ 18:46:17 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5864735
Fijn! Kga pannenkoeken bakken en heb er zin in!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5865082
Moe, heeeeeel moe en een klein beetje beroerd Ik ga na GTST naar bed vanavond.
Verder ben ik nog steeds gecharmeerd van een leuk iemand met wie ik
morgenavond weer op stap ga. Er hangt echt een spanning tussen ons. Vind het allemaal erg spannend.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  woensdag 18 september 2002 @ 19:12:01 #94
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5865163
Wel goed op zich, afgezien van de enorme pijn in m'n rug/schouders/nek. Maar ach, straks ff warm douchen en lekker slapen.
pi_5865254
Voel me nu wel weer goed. Heb weer iets leuks te doen.
Zodra ik niets te doen heb sla ik weer aan het piekeren, maarja ik heb niet 24/7 iets te doen.
pi_5865567
Moe, verward, eenzaam, boos, twijfel aan mezelf en aan anderen. Zit in een kutsituatie. Moet een beslissing nemen, maar das niet makkelijk. Ga zo maar even een vriend bellen om uit te huilen. Daarna kan ik weer helder denken.
[i]- Johan Cruijf -[/i] "Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen."
pi_5867015
Hoofdpijn & geirriteerd..
pi_5867922
Hoofdpijn, al drie dagen weer.
pi_5868126
Ik voel me genaaid, en het was niet lekker...
Ik kan het uitleggen...
pi_5869289
Erg moe, verdrietig en verward. Maak me erg veel zorgen terwijl ik die er nu helemaal niet bij hebben kan.
#geen
pi_5870522
WHOOHOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_5870645
Heppie!
Kheb weer een schoon huis, ik heb het naar mn zin, lekker muziekje op...

Joepie

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5871605
Alsof ik aan het doordraaien ben... ik ga maar naar bed toe...
Ik kan het uitleggen...
  donderdag 19 september 2002 @ 07:04:37 #104
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5872010
Eventjes wat minder vanwegen een overlijdensbericht dat mij isterenavond nog even tegemoet kwam, maar verder wel ok. Het is vroeg en ik ga zo sportief doen
pi_5872024
KUT
ivm ruzie vriendin en een nog groter probleem:
Jaloezie maakt mijn leven/relatie stuk
DELETED
  donderdag 19 september 2002 @ 10:42:53 #106
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5873461
Ben net maar naar huis gegaan. Wat voel ik me ellendig zeg!
Die paar dagen hoofdpijn was denk ik een soort van voorbode voor vandaag.
Ik ben duizelig, en ik dreig om te vallen als ik sta. En ik word ook misselijk nu.
Tijd om mijn bed in te gaan, maar eerst die fuckin' oordopjes vinden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 19 september 2002 @ 10:49:04 #107
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5873549
nog steeds aan de griep. Maar het gaat langszaam stukjes beter.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5873582
Ik voel me al een tijdje.. erm.. onwerkelijk..
Sinds vorige week is het uit met mijn dus nu mijn ex.. en dat voelt op zich heel goed.. maar het is toch wel weer een grote verandering om na 5 jaar (niet met een meisje, maar wel ononderbroken) relaties ineens echt in me uppie te zijn..

En da's wel effe wennen.

  donderdag 19 september 2002 @ 10:56:45 #109
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_5873638
moe
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_5876718

En ik verbaas me nog steeds over het feit dat een meisje mij leuk(en blijkbaar meer dan dat alleen) vindt, zonder me ooit gezien te hebben.
Dat mij dat gebeurd, ok...

Ik weet nog precies hoe het ging. Hopeloos als ik was opende ik weer een topic om m'n verhaal kwijt te kunnen. Hier reageerde zij ook in.
Ze had naar eigen zeggen al m'n R&P topic's gelezen en herkende zichzelf in veel verhalen. Ze maakte voor de grap(of toch niet?) de opmerking 'vriendjes worden? '
Ik zocht er nog niets achter, sterker nog, ik wist niet eens dat het een meisje/vrouw was! Laat staan van mijn leeftijd!
Volgende dag vroeg ze in datzelfde topic om m'n email adres, die gaf ik.
En toen pas kwam ik er achter dat het een meid van 18 was!

Op MSN begon het met wat praten over niets en ik had niet het minste gevoel dat er iets als dit zou gebeuren!
Maar al snel bleken deze nergens-over-gaande discussies best wel heel erg leuk te zijn en had ik moeite om 's avonds naar bed te gaan...
De volgende stap was telefoonnummers uitwisselen, daar onze gesprekken zo leuk waren had ik hier natuurlijk niets op tegen!
Na wat gesmsed te hebben besloot ik m'n stoute schoenen aan te trekken en gewoon eens te bellen. Hey, wat kan er gebeuren? In het ergste geval neemt ze niet op!
Maar ze nam wel op!
Ik weet bij God niet meer waar we het over hadden, maar ik weet wel dat ik sinds die avond verslaafd ben geraaakt aan bellen met haar!
Enkele avonden achter elkaar belden we rustig uren lang achter elkaar, en wederom praatten we over niets!
Vraag me niet hoe we het deden, het gebeurde gewoon.
Natuurlijk was ik Marcus niet als ik niet gelijk vlinders in m'n buik kreeg...
Door m'n verliefdheid ben ik totaal vergeten wat er verder gebeurde, hoe ik haar duidelijk maakte wat ik voelde, en hoe zij dat deed.
Maar één ding is zeker! Het is vaag!

Ik verbaas me ook enigzins over mijn eigen verliefdheid.
Natuurlijk ben ik wel vaker verliefd geweest, maar dit is totaal anders!
It's magic!
Nee ff zonder gekheid, het is echt ZO vreemd!
Haar stem horen is zo heerlijk! Gewoon niet gezond meer!

We hebben elkaar nog nooit gezien(en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren) maar ik ben zo vreselijk !

Good Lord wat een verhaal! Ik zou eigenlijk een apart topic moeten openen!

  donderdag 19 september 2002 @ 14:38:51 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5877449
Ik word moe van 'n zinloze ruzie tussen mij en mn vriendje, heb zin om mn bed in te duiken en te janken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 19 september 2002 @ 15:42:23 #112
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5878763
quote:
Op donderdag 19 september 2002 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word moe van 'n zinloze ruzie tussen mij en mn vriendje, heb zin om mn bed in te duiken en te janken.

En voor mij

<--- check icoon

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 19 september 2002 @ 15:44:43 #113
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5878817
quote:
Op donderdag 19 september 2002 14:01 schreef Roefoes het volgende:

We hebben elkaar nog nooit gezien(en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren) maar ik ben zo vreselijk !


Waarom niet als ik vragen mag?? (topics niet allemaal gevolgd heeft)
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5879464
quote:
Op donderdag 19 september 2002 15:44 schreef portier het volgende:

[..]

Waarom niet als ik vragen mag?? (topics niet allemaal gevolgd heeft)


Weet niet of ze dat wil zeggen, zo ja dan reageert ze zelf wel.
Kan alleen zeggen dat het zo beter is, voorlopig. Heeft niet(of nauwelijks) met 'ons' te maken maar met haar persoonlijk.
  donderdag 19 september 2002 @ 17:24:31 #115
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5880743
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:13 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Weet niet of ze dat wil zeggen, zo ja dan reageert ze zelf wel.
Kan alleen zeggen dat het zo beter is, voorlopig. Heeft niet(of nauwelijks) met 'ons' te maken maar met haar persoonlijk.


oki, just asking

Ik ga mijn girl dus wel zien as zondag. Althans, dat was de bedoeling, maar haar ouders liggen dwars *zucht* ouders...
Anders moet ik weer een week wachten ofzow. Best irri en deprimerend.
Ik voel me heel erg maar nu dus ook een beetje

Duzzz
<----

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 19 september 2002 @ 17:53:49 #116
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5881117
quote:
Op donderdag 19 september 2002 15:44 schreef portier het volgende:

[..]

Waarom niet als ik vragen mag?? (topics niet allemaal gevolgd heeft)


Nou kijk, (dacht ik reageer zelf maar ff )
Op dit moment zijn er een beetje veel veranderingen in mijn leventje..dus lijkt het mij beter om ff te w8ten tot ik hier alles op een rijtje heb, beter voor hem en beter voor mij...zodat ik me er volledig op kan richten en niet een beetje zeg maar
Maar dat heeft dus idd niks met hem te maken maar met mij
Hoop dat het een beetje duidelijk is...

Ontopic:
Ik voel me zeer goed!! heel erg vrolijk ook

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5881151
Beetje verkouden nog, moe en ik weet niet of ik die date nog wel wil vanavond. Ik heb hem al 3 keer gezien maar ik ben zo nerveus dat ik niet eens weet wat ik moet zeggen tegen hem als ik hem zie. Misschien heb ik hem wel geidealiseerd en is ie niet zo leuk als in mijn gedachten. Hmmm.
Ik ga nu mijn haar rood verven, is een keer wat anders dan dat eeuwige lichtblond.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  donderdag 19 september 2002 @ 18:01:24 #118
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5881229
sorry verkeerde topic
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5882782
pi_5882949
Slecht, enorm boos en verdrietig, voel me stom en ben enorm moe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 september 2002 @ 20:32:41 #121
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_5883192
Zwaar klote

Min vriendin heeft het afgelopen maandag na bij na vier jaar uit gemaakt. Ze hield niet meer genoeg van me

Nu vraag ik mij af bestaat houden van wel uit veel en weinig. Ik dacht altijd dat het wel of niet was en niks er tussen in. Maar ja....;(

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_5884040
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:32 schreef Normannetje het volgende:
Zwaar klote

Min vriendin heeft het afgelopen maandag na bij na vier jaar uit gemaakt. Ze hield niet meer genoeg van me

Nu vraag ik mij af bestaat houden van wel uit veel en weinig. Ik dacht altijd dat het wel of niet was en niks er tussen in. Maar ja....;(


Klote voor je man. Hang in there.

[ontopic]
Ik voel me moe, gaar, eenzaam en boos (vanwege deze steeds verder wegrottende kutsamenleving waar met z'n allen in zitten ). [/ontopic]

Verder gaat ie wel goed hoor; ken nog lachen

pi_5884399
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:20 schreef DarkElf het volgende:
Slecht, enorm boos en verdrietig, voel me stom en ben enorm moe

Je bent juist zo lief meis! Je bent zo bijzonder, zo'n speciaal mens! En ik ben ontzettend blij met je!!!!

Dankzij jou voel ik me nu weer wat beter (lekker samen op icq ).

Ik ben er voor je, dat weet je!

#geen
pi_5884427
quote:
Op donderdag 19 september 2002 21:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Je bent juist zo lief meis! Je bent zo bijzonder, zo'n speciaal mens! En ik ben ontzettend blij met je!!!!

Dankzij jou voel ik me nu weer wat beter (lekker samen op icq ).

Ik ben er voor je, dat weet je!


Helemaal insgelijks, zeker na vanavond

Ik ben er ook voor jou, al is het maar om te luisteren

Dag lief meiske

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5884594
quote:
Op donderdag 19 september 2002 21:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Helemaal insgelijks, zeker na vanavond

Ik ben er ook voor jou, al is het maar om te luisteren

Dag lief meiske


#geen
pi_5885197
Ik heb 20 euro aan beltegoed misbruikt maar ik voel me weer prima!
Bedankt Racoon!
pi_5885262
Passen de dames en de heren nog even een klein btje op voor slowchat? Doorvragen mag best, maar hou het wel beperkt en netjes enzo Zenks

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5885291
Alleenig
  donderdag 19 september 2002 @ 22:04:54 #129
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5885404
quote:
Op donderdag 19 september 2002 21:56 schreef Roefoes het volgende:
Ik heb 20 euro aan beltegoed misbruikt maar ik voel me weer prima!
Bedankt Racoon!
Geen dank, je weet dat je altijd bij mij terecht kan, als je maar wel belt morgen!!!!!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5885728
ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR KUT

Het is uit met me vriendin waar ik zo onmeunig van hield.
Ik mis der.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 19 september 2002 @ 22:48:41 #131
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5886543
Prima
Net lekker gedouched, lekker muziekje op, beetje fok!ken, Morgen lekker feesten.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_5886573
Heel goed, ga vriendje weer snel zien dus
pi_5887313
Geweldig om eerlijk te zijn... Na jaren fysieke probleempjes, ben ik vanavond weer eens aan het sporten geweest en het is allemaal prima bevallen
Uiteraard kan ik nog lang niet zoveel als voorheen, maar het begin is er... Lang leve endorfines
The prettiest people do the ugliest things
pi_5887316
Alweer verliefd geworden op m'n vriend, houdt dat dan nooit op?

Hij is ook zo lief... Ik dacht toevallig gisteren nog es aan wat ik een tijdje geleden als de ideale vriend zou omschrijven... Was best wel een waslijst Maar al die dingen is hij gewoon
En al die tijd was hij zo dichtbij (m'n beste vriend nog wel), en ik had het niet door

Cliché hè?

Maar het voelt raar... Ik ken hem al jaren, maar ik had nooit gedacht dat het ooit zo tussen ons zou kunnen worden, dat ik zoveel van hem kon houden, en hij van mij... Maar nu zou ik niets anders meer willen

Sorry als mensen het vervelend vinden, ik kan me voorstellen dat dit niet leuk is om te lezen als je eigen relatie net stuk gelopen is ofzo...
Maar ik moet het gewoon ff kwijt, kheb het gevoel dat het anders dadelijk uit m'n lichaam barst

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5887408
Mini, ik hou ook zoveel van jou
Et houdt wat mij betreft nooit op!
Ik heb je maar zelden zoooooooo liev naar me zien kijken!

Khou gewoon enorm veel van je en zou alles voor je doen!

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 19 september 2002 @ 23:31:39 #136
36390 Spanksa
All things considered...
pi_5887415
Heel chill.......TE chill.....

Moet echt zo gaan slapen, want ik ben moe! En lui

Haha...

( Mis me vriendinnetje, heb haar vandaag nog gezien... )

-edit- Tiepvautje!

Vision without action is a daydream.....Action without vision is a nightmare.....
pi_5888473
...
pi_5888492
Zelfvoldaan... dingen die mijn gevoelens niet verwachten verwacht met me verstand...
pi_5892394

en moe
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:22:27 #140
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_5892422
Blij, want ik heb 2! jonge poesjes

en niet zo blij want ik ben op school en dus niet bij ze EN me internet doet het thuis niet meer

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_5892442
Ik vind het nog steeds vreemd, maar het dringt langzaam tot m'n botte kop door dat het toch mogelijk is.

Jaren lang kijkt er niemand naar me om, en dan ineens komt er een meisje naar me toe, naar aanleiding van een topic dat ik opende hier op Fok. Ze herkende zich in mijn verhalen... Kan gebeuren. Maar dat DIT zou gebeuren had ik NOOIT gedacht!
Daarom vind ik het ook nog steeds vreemd en ga ik aan mezelf twijfelen.
Maar daar kijkt ze doorheen, al zegt ze zelf.

  vrijdag 20 september 2002 @ 13:01:47 #142
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_5893019
Dat omschrijft het nu wel even...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  vrijdag 20 september 2002 @ 13:21:25 #143
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5893345
Ben een weekje weg geweest; M. heeft op de katten gepast en z'n spullen weggehaald die hier nog steeds stonden.

Kom dus net thuis in een beduidend leger huis en barstte in tranen uit zodra ik de drempel over was.

Ik stop al maanden m'n gevoelens weg maar dat lukt nu even niet.

Lieve, lieve M. ik hou nog steeds zo veel van je

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5895581
Ik wil helemaal niks meer, alleen nog veilig in bed liggen met de dekens tot aan m'n kin opgetrokken, en de armen van m'n vriend om me heen om me te beschermen tegen alles...

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 20-09-2002 15:35]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5896306
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil helemaal niks meer, alleen nog veilig in bed liggen met de dekens tot aan m'n kin opgetrokken, en de armen van m'n vriend om me heen om me te beschermen tegen alles...
Dan moet je maar es snel hierheen komen
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_5896368
maar toch een beetje
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_5896392
Ik verveel me doood op deze klote stage er is hier echt geen hol te doen
pi_5897395
Wat een manier om te vieren dat we 2 maanden bij elkaar zijn
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5897586
Ik voel me.. euhm, mezelf? Voel me weer "de oude ik" voor hoe lang het zal duren...

En Racoon2002, ik heb net even m'n psycholoog gebeld en een afspraak gemaakt!

pi_5897644
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:25 schreef Khalein het volgende:
Geweldig om eerlijk te zijn... Na jaren fysieke probleempjes, ben ik vanavond weer eens aan het sporten geweest en het is allemaal prima bevallen
Uiteraard kan ik nog lang niet zoveel als voorheen, maar het begin is er... Lang leve endorfines
Bovenstaand was gisteravond... Op dit moment doet alles me pijn en kan ik mijn linkerarm niet geheel uitstrekken... ZALIG!! Erg happy
echt het gevoel actief te zijn geweest...
The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 20 september 2002 @ 17:45:13 #151
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5897701
Kut

Ik zou haar zondag gaan zien maar het mag niet van dr ouders

*zucht*
Ik wil haar echt zo graag zien!! Kwil haar zo graag knuffelen en nooit meer loslaten.

*down voelt*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5897853
Happpppppy!!!!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_5898014
Geweldig, fantastisch, verliefd... en helemaal happy omdat mijn vriendje me vannacht komt ophalen na mijn werk
pi_5900959
Helemaal geradbraakt. Vannacht maar 1 uur geslapen.
Ik ga nu naar bed en ben van plan om er pas weer over 24 uur uit te komen... Maar buiten dat gaat het nog steeds lekker met mij.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:18:24 #155
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5901061
Beetje klote...
Mannen...heb al 4 smsjes gestuurd maar hoor nix terug, en weet niet waar ie uithangt of nix...en als ik iets haat, als ik ergens onzeker van wordt...dan is het dat wel

En twijfels...de hele dag door. Aan mezelf, aan m'n vriend...vind ie me wel echt leuk, wat wil ie precies, passen we wel bij elkaar...steeds weer twijfels. Waarom moet juist ik zo onzeker zijn...waarom kan ik niet gewoon aannemen dat als ie zegt dat ie me echt leuk vind, dat dat dan ook gewoon zo is!! Waarom moet ik hem nou juist opschepen met de problemen die ik in het leven heb. Waarom moet ik hem juist die pijn mee geven die ik heb...hij verdient beter. Ik wil em die pijn niet geven....hij is te lief om met mij opgescheept te zitten. Ik wil dat ie gelukkig wordt, en ben bang dat ie dat niet kan zijn met mij...met een meisje dat met zichzelf in de knoop zit. Alleen...ik durf hem nu nog niet om hulp te vragen. Bang dat ik hem met me mee trek, het allemaal verpest als ie weet hoe alles zit...als ie weet hoe ik verder ben, weet hoe mijn leven in elkaar zit...bang dat ik hem afschrik...zo bang dat ik hem verlies, want dat wil ik niet...echt niet
Maar ik denk dat het voor hem beter is als ie niet bij me is...als ie een vriendin heeft die goed voor hem is, die hem verdient...

* ivetje voelt zich klote...

To infinity…and beyond!
pi_5901116
Ik goed, namelijk leuk jobbie, en duaal studie en geen relatie (pas na de studie lijkt me handig..).
Alles lekker, komt wel goed...
pi_5901157
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:18 schreef ivetje het volgende:
aan m'n vriend...
Je vriend? .

.

  vrijdag 20 september 2002 @ 22:27:54 #158
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5901182
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:26 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Je vriend? .

.


Tha_Duck...
To infinity…and beyond!
pi_5901223
Moe, verdrietig,bezorgd om mijn vriendinnetje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:34:10 #160
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_5901256
redelijk
nog steeds heel erg
met kleine buitjes
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_5902160
mwa, niet super, beetje eenzaam en weet niet wat ik moet verwachten van mijn leven
For great justice!
pi_5902189
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:18 schreef ivetje het volgende:
hoor nix terug, en weet niet waar ie uithangt of nix...* ivetje voelt zich klote...
Goed in dat opzicht weet ik hoe je je voelt nu,
beetje als mij nu
MAar dan hoor ik uit gewoonte al 4 dagen nix
kan dr nix aan doen
  vrijdag 20 september 2002 @ 23:42:56 #163
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5902224
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:40 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Goed in dat opzicht weet ik hoe je je voelt nu,
beetje als mij nu
MAar dan hoor ik uit gewoonte al 4 dagen nix
kan dr nix aan doen


Ik heb afgelopen nacht maar 4 uurtjes geslapen, al 2 dagen niet gegeten...en kan nu niet gaan slapen. Want weet niet waar m'n vriend is...ik kan dan gewoon niet in slaap komen, weet niet waarom. Moet me eerst gesproken hebben voor ik ga slapen dan. Maar weet dus ook niet of ie nog gaat bellen ofzo...hop het wel. Ik blijf nu iig gewoon op tot ik wat van hem hoor...
To infinity…and beyond!
pi_5902261
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:42 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen nacht maar 4 uurtjes geslapen, al 2 dagen niet gegeten...en kan nu niet gaan slapen. Want weet niet waar m'n vriend is...ik kan dan gewoon niet in slaap komen, weet niet waarom. Moet me eerst gesproken hebben voor ik ga slapen dan. Maar weet dus ook niet of ie nog gaat bellen ofzo...hop het wel. Ik blijf nu iig gewoon op tot ik wat van hem hoor...


Hm slapen doe ik ondertussen wel. Word toch nooit gebeld ofzo.
  vrijdag 20 september 2002 @ 23:47:12 #165
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5902286
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:45 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hm slapen doe ik ondertussen wel. Word toch nooit gebeld ofzo.


ik kan gewoon niet slapen, blijf dan wakker liggen en piekeren ofzo...hoe moe ik ook ben. Zelf bellen...tja, ben bang dat ie het dan als controleren gaat zien...
To infinity…and beyond!
pi_5902302
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:47 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik kan gewoon niet slapen, blijf dan wakker liggen en piekeren ofzo...hoe moe ik ook ben. Zelf bellen...tja, ben bang dat ie het dan als controleren gaat zien...


Ja vooral het denken is erg. Je kan het dan niet stoppen en wil wel gaan slapen maar daardoor kan je niet slapen en ga je je juist nog rottiger voelen.
Bah.
  vrijdag 20 september 2002 @ 23:51:57 #167
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5902352
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja vooral het denken is erg. Je kan het dan niet stoppen en wil wel gaan slapen maar daardoor kan je niet slapen en ga je je juist nog rottiger voelen.
Bah.


Idd, hoe graag je ook gewoon lekker rustig wil gaan slapen...ik kan het niet. Val zowat om van de slaap, heb er al koppijn van gekregen. Maar ik kan het gewoon niet...pas als ik wat gehoord heb kan ik slapen
To infinity…and beyond!
pi_5902720
Voel me goed!
Tja, niets bijzonders voor de verandering. Gewoon goed.
pi_5902781
Goed, ondanks dat we net met zaalvoetbal hebben verloren smaakte het bier er niet minder om. En morgen lekker naar Qlimax, ik heb er zin an. Nu lekker mijn nest in om morgen flink te kunnen stampen. trustuh allemaal !! en voor de mensen die nog gaat stappen, veel plezier !!!!
我要飞得更高 !
pi_5905054
Maar ook een beetje

* Roefoes en rekt zich uit
Ik wil weekend.

[edit 2]

Argh!! * Roefoes slaat z'n mobiel Beltegoed = op = geen SMS
Sorry Racoon... Kan niks terug sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 21-09-2002 13:44]

pi_5907968
Sombertjes. . .
pi_5907974
now i think of it...
eigenlijk wel o.k.!

  zaterdag 21 september 2002 @ 15:55:30 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5908141
MOE. Wakker gemaakt door ADHD-achtige kindjes 6 uur vanochtend..toen weer om 7 uur..8 uur... 11 uur
Ben nu brak..
we hadden gisteren n receptie en daar was niet zoveel aan, maar ik heb wel misbruik gemaakt van de drankvoorraad, alhoewel: 1 whiskey en een passoa met ijs

Ms zo ff bijtukken, na het eten. verder voel ik me

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5908717
Hoofdpijn... moe... maar enthousiast
ik voel me
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_5908737

Al 5 dagen geen reactie nu
pi_5908782
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:49 schreef ParanoidEv het volgende:

Al 5 dagen geen reactie nu
Sterkte
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_5908947
ik voel me nogal kut, ik weet niet waarom
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_5908956
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:53 schreef zonzonzon het volgende:

[..]

Sterkte


Zozo, sinds een half uurtje een reactie
pi_5909213
Uitgerust, lui en kep honger (maar eten komt er al aan) Vanavond nog effe lekker werken, maw het gaat allemaal zijn gangetje....
  zaterdag 21 september 2002 @ 18:29:04 #180
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_5909762
Nog steeds klote

Hoop nog steeds dat ze terug komt, maar dat zal wel niet meer gebeuren..

En dan zijn al mijn vrienden vanavond ook nog eens weg, kan ik alleen thuis gaan zitten

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
  zaterdag 21 september 2002 @ 19:13:21 #182
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5910357
Nogal verdrietig..om wat is geweest en om wat ik kwijt ben.

Ik heb alleen m'n herinneringen nog en die doen nu juist zo ontzettend veel pijn...

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5910377
Kvoel me troostend.
Iedereen die het nodig heeft: dikke knuf

mjah noem me maar een slijmerd

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 21 september 2002 @ 19:21:45 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5910457
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:18 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote...
Mannen...heb al 4 smsjes gestuurd maar hoor nix terug, en weet niet waar ie uithangt of nix...en als ik iets haat, als ik ergens onzeker van wordt...dan is het dat wel

En twijfels...de hele dag door. Aan mezelf, aan m'n vriend...vind ie me wel echt leuk, wat wil ie precies, passen we wel bij elkaar...steeds weer twijfels. Waarom moet juist ik zo onzeker zijn...waarom kan ik niet gewoon aannemen dat als ie zegt dat ie me echt leuk vind, dat dat dan ook gewoon zo is!! Waarom moet ik hem nou juist opschepen met de problemen die ik in het leven heb. Waarom moet ik hem juist die pijn mee geven die ik heb...hij verdient beter. Ik wil em die pijn niet geven....hij is te lief om met mij opgescheept te zitten. Ik wil dat ie gelukkig wordt, en ben bang dat ie dat niet kan zijn met mij...met een meisje dat met zichzelf in de knoop zit. Alleen...ik durf hem nu nog niet om hulp te vragen. Bang dat ik hem met me mee trek, het allemaal verpest als ie weet hoe alles zit...als ie weet hoe ik verder ben, weet hoe mijn leven in elkaar zit...bang dat ik hem afschrik...zo bang dat ik hem verlies, want dat wil ik niet...echt niet
Maar ik denk dat het voor hem beter is als ie niet bij me is...als ie een vriendin heeft die goed voor hem is, die hem verdient...

* ivetje voelt zich klote...


Er is 1 oplossing voor dit probleem: ga 's praten met een therapeut
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5911160
Ik voel me beetje kut... slecht super down.
ennuh MOE.

*zucht*

pi_5911219
pi_5912104
kkkkkkkkkkkkkkkut
how will you know i'm hurting, if you can't see my pain...to wear it on my body tells what words can not explain
pi_5912480
Ik voel me alleen.
pi_5912501
Down en zin om het op een zuipen te zetten in een huis zonder alcohol en mensen om het mee te delen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_5912605
beetje kut
after turn the volume up, it's my beat !
pi_5912813
Ik heb net effe de slappe lach gehad @ GOT forums HK, dit topic. Verder zit ik het jammer te vinden dat er zo weinig nieuws is...
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_5912875
Grieperig en moe. Volgende week pas weer feest.
pi_5912882
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:51 schreef RAiDEN het volgende:
Grieperig en moe. Volgende week pas weer feest.
Idem. Ik leef met je mee. .
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5913674
megakut... ben teveel in gedachten bij m'n ex... mis haar
pi_5913863
Erge buikpijn, voelt alsof m'n buik zichzelf van binnenuit verteert
Eigenlijk kan ik nie goed rechtop zitten, maja liggen is bijna net zo erg, en hier kan ik tenminste nog wat internetten
Vaag, dit heb ik tegenwoordig zo vaak, zou er iets mis zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5913913
Mistig..........
pi_5914420
Waarom doe ik altijd zo gemeen tegen mensen van wie ik zoveel hou?
Het lijkt wel alsof er dan iemand anders in mijn lichaam zit die al die dingen zegt, die ik helemaal niet wil zeggen
Ik heb zoveel spijt van de dingen die ik heb gezegd... Tegen m'n ouders, die me alleen maar willen helpen, en tegen m'n vriend
Dit verdient hij niet... Hij verdient zoveel beter dan mij...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5914491
Ik ben niet helemaal compleet...ik zou haar graag terug willen...maar het is al 3 jaar geleden...beetje problematisch.
  zondag 22 september 2002 @ 03:15:13 #199
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_5914590
aangeschoten
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_5914640
Erg moe en nog steeds spierpijn. Lichtelijk geïrriteerd door een goede vriend van me die denkt mij een groot project op te kunnen dringen... Verder alles best
The prettiest people do the ugliest things
pi_5914963
Ik voel me wel lekker, zit goed in mijn vel, maar ben ook boos.
Degene die ik eerst nog erg leuk vond, is mij als een soort obsessie gaan zien en bedelft mij onder de mailtjes, smsjes en telefoontjes. In het begin is dat wel vleiend, maar ik word er onderhand gek van. Zelfs op mijn antwoord dat ik hem van de week wel weer een keer zie en niet persé vanavond, reageerde hij niet. Hij blijft sms'en, ik wil je zien, ik wil een kus, ik wil weer met je zoenen, waarom antwoord je niet, waar ben je, kan ik langskomen, snif snif, blablabla. Kijk, en dáár knap ik nou frontaal op af Ik ben helemaal omgeturnd en vind hem niet meer leuk. Ik probeer altijd aardig te blijven, maar als hij doorgaat dan ga ik het echt bot afkappen. Hoewel ik dat ook weer moeilijk vind, ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Pfft heb ik weer...
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5915877
wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah helemaal doorgedraait
  zondag 22 september 2002 @ 12:12:51 #204
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_5916303
verliefd & verward

die twee gaan goed samen de laatste tijd

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 22 september 2002 @ 12:39:30 #205
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_5916486
quote:
Op zondag 22 september 2002 12:12 schreef MrTorture het volgende:
verliefd & verward

die twee gaan goed samen de laatste tijd


niet veel later, maar ineens verliefd en zwaar klote
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 22 september 2002 @ 13:26:17 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5916947
Ik voel me in ruste. Ik verblijf in 'n huisje met m'n lieve vriendje waar ik me constant veilig, geliefd en gelukkig voel. Dat geeft me zoveel rust, dat ik het gevoel heb dat ik alles aankan
Als ik nu nog 'n baantje zou vinden zou ik, denk ik, volmaakt gelukkig zijn. Al ben ik dat al zo ongeveer
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 22 september 2002 @ 13:29:35 #207
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5916981
Happy!! Zometeen komt vriend weer langs, en kan echt niet meer w8en om hem te zien. Verder staan er nog een aantal leuke dingen op de planning voor komende week dus...
Donderdag : Concert van vanKatoen samen met Duck
Vrijdag : Duck is vrij dus...dagje samen, 's avonds nieuw begin van ijshockey-seizoen dus met duck naar de wedstrijdt van de Tilburg Trappers.

Heb er al helemaal zin in!!! Leuk weekje wordt het...joepie!!!

To infinity…and beyond!
  zondag 22 september 2002 @ 13:33:40 #208
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5917015
Weemoedig, huilerig en geen energie om mezelf hieruit te trekken.

Ga 'ns iets doen om je gedachten te verzetten trut!!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 22 september 2002 @ 13:48:58 #209
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_5917195
quote:
Op zondag 22 september 2002 02:23 schreef Mini_rulez het volgende:

Dit verdient hij niet... Hij verdient zoveel beter dan mij...


Haal jezelf niet zo naar beneden meisje. Ik heb het ook gedaan, maar je schiet er zo weinig mee op.

Probeer aan de leuke dingen te denken die met hem hebt en probeer de slechte dingen een beetje te vergeten. Het is niet makelijk, maar je voelt je wel beter als het lukt.

Succes

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
  zondag 22 september 2002 @ 14:09:20 #210
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5917465
Verward, verdrietig, zenuwachtig...
Zie: Opeens zo anders..
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 22 september 2002 @ 14:44:57 #211
22259 Fogerty
slapende account
pi_5917918
Er lag een uitnodiging in de bus voor de eerste vergadering over de organisatie van ons Groot Oud en Nieuw Feest. Belachelijk vroeg natuurlijk, maar voor mij precies op tijd, want als er IETS is wat ik nodig had, is het wel iets leuks om naar uit te kijken
Hieperdepiep hoera!
pi_5919156
Beetje rustiger dan een paar dagen terug.
Ik kan het uitleggen...
pi_5919312
Voel me veel beter sinds ik eindelijk mijn hart gelucht heb tegen familie en nieuwe lieffie over mijn verleden .
Gelukkig krijg ik veel steun en kan ik tegen mijn nieuwe lieffie over van alles praten en hij ook met mij .
Hij had geloof ik eerst door de schok zoiets van bekijk het maar , maar dat is ook weer omgeslagen en heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik hem wel wil blijven zien en gelukkig had hij dat ook met mij .
Hij is wel erg bezorgd om mij maar ik heb al gezegd tegen hem dat het niet nodig is .
Hij is sowieso erg lief en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik hem weer zie .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_5919325
ik voel me bout!!
ik ben lam : half 6 in bed
ik ben alleen: tis al 1 maand uit met mn vriendin
ik ben saai: zit al de hele dag achter de pc!

en LOL dat we hadden!

geef mij maar weer school morgen

  zondag 22 september 2002 @ 16:47:13 #215
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5919381
Mmm, ik voel me erg goed(lees ontzettend brak) , ben tot 5 uur in de kroeg geweest vanochtend..,
Maar ik vraag me af waar roefoes is???
Waar zit je?????
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5919752
Lekker uitgeslapen en vol goede moed aan het leren.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_5920023
Veilig en heerlijk bij mijn mannetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5920268
ik voel me goed
  zondag 22 september 2002 @ 17:46:00 #219
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5920282
Ik voel me gewoon.
  zondag 22 september 2002 @ 17:56:00 #220
22259 Fogerty
slapende account
pi_5920472
Ik heb even over de juiste formulering moeten denken, maar nu heb ik hem te pakken: "ik en deze wereld gaan niet zo goed samen"

Zo voel ik me. Ik voel me niet op mijn plaats.

Hieperdepiep hoera!
pi_5920519
Lekker, tutdagje gehad, haarmaskertje, teennagels lakken, lekkere bodycreme opgesmeerd. Net een tequila voor mezelf ingeschonken, sigaretje erbij, muziekje..

En vanavond misschien nog naar de Rocky Horror Picture Show, hier op het Neude. Hoewel ik daar waarschijnlijk tegen die tijd wel te lui voor ben

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 22 september 2002 @ 18:11:26 #222
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5920727
Kheb haar gebeld, voel me een stuk beter. Kga nu ff lekker douchen en dan kijk ik verder wat ik ga doen
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5920819
Beter
pi_5920904
Ik heb wel eens betere dagen gehad. . . .
pi_5921238
Mwa het kan ermee door, vannacht pas om 5 uur slapen... wel lekker wezen zuipen
Maar met het idee dat ik straks dingen voor school moet doen en morgen weer naar college moet heb ik meer moeite
Maja.. dat heb ik ieder jaar wel, motivatie problemen de eerste maand(en) na de vakantie!
Ockeloen.
pi_5921379
quote:
Op zondag 22 september 2002 18:26 schreef matthijn99 het volgende:
Ik heb wel eens betere dagen gehad. . . .
ik ook, maar mijn klachten zijn puur fysiek.

en daar is dus niets aan te doen

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5921454
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ook, maar mijn klachten zijn puur fysiek.

en daar is dus niets aan te doen


  zondag 22 september 2002 @ 21:30:59 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5923866
Raar, opgefokt. Er gaat weer "iets" gebeuren.
Jammer dat ik nooit precies weet wat .
Ik hoop dat het dit keer iets leuks is.

Ben net klaar met werken, en ik ga zo nog maar een biertje drinken, om mezelf moed in te drinken voor mijn nieuwe werk morgen. Wat een feest weer .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5923931
24 hours (Joy Division)
  zondag 22 september 2002 @ 21:37:44 #230
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5924020
quote:
Op zondag 22 september 2002 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
24 hours (Joy Division)
Afslag naar het juiste topic gemist
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5924113
IK VOEL ME FUCKING KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_5924571
Goed, moe..
Ga zo al slapen.

Wolkje

pi_5924839
Ik voel me rot. Heb het hele weekend al ruzie thuis en zie ook niet in dat het snel overgaat.... Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen, morgen is er weer een dag! Weltrusten!
pi_5925514
Gaat godverdomme weer lekker met roefoes! Niet dus!
Racoon... Ik weet niet waar je nu zit maar sinds je je tel. niet opneemt of dat ding gewoon uitstaat, zo maar ff. Ik ben dus niet voor een trein gesprongen ofzo. Heb gewoon de hele dag in m'n nest gelegen en wilde even niemand zien of horen.
pi_5925557
Ondanks dat ik erg veel geslapen heb gister en vandaag (overdag) alweer erg moe. Maar ook opgelucht want ik ga niet meer werken.
#geen
  zondag 22 september 2002 @ 22:53:49 #236
22259 Fogerty
slapende account
pi_5925607
Beter, ik wil momenteel niet meer dood
Hieperdepiep hoera!
pi_5925637
quote:
Op zondag 22 september 2002 22:53 schreef Fogerty het volgende:
Beter, ik wil momenteel niet meer dood

Dan neem ik jouw plekje in het hiernamaals wel, ok?
  zondag 22 september 2002 @ 23:01:48 #238
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5925773
Weer rustig en voldaan
Ik houd van m'n vriendje en dat gevoel wordt steeds sterker en tegelijkertijd daalt de rust in mij neer
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 22 september 2002 @ 23:32:52 #239
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5926405
Het is die maan! .

Damn you!

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5926794
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Het is die maan! .
Ja, dat zal het zijn! Nu snap ik het...
  maandag 23 september 2002 @ 02:00:26 #241
22259 Fogerty
slapende account
pi_5927872
Het is ZO genoeg geweest! Godver zeg, ik hoef niet voortdurend stralend gelukkig te zijn maar dit is ook weer het andere uiterste
En ik weet verdomme totaal niet wat ik ertegen moet doen, ik doe alle standaard dingen: sporten (nouja, Afrikaans dansen), eet-dates met mensen, leuk naar toneel, ga zo maar door. Maar het voelt allemaal zo leeg en zinloos, alsof ik mezelf maar een beetje bezighou

Als ik nou gewoon een klein beetje een idee had van hoe ik er weer wat lol in kan krijgen...maar ik weet het gewoon echt niet. Misschien is teruggaan naar de standaard dosis medicijnen de enige oplossing

Hieperdepiep hoera!
  maandag 23 september 2002 @ 02:11:42 #242
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5927938
quote:
Op maandag 23 september 2002 02:00 schreef Fogerty het volgende:
Het is ZO genoeg geweest! Godver zeg, ik hoef niet voortdurend stralend gelukkig te zijn maar dit is ook weer het andere uiterste
En ik weet verdomme totaal niet wat ik ertegen moet doen, ik doe alle standaard dingen: sporten (nouja, Afrikaans dansen), eet-dates met mensen, leuk naar toneel, ga zo maar door. Maar het voelt allemaal zo leeg en zinloos, alsof ik mezelf maar een beetje bezighou

Als ik nou gewoon een klein beetje een idee had van hoe ik er weer wat lol in kan krijgen...maar ik weet het gewoon echt niet. Misschien is teruggaan naar de standaard dosis medicijnen de enige oplossing


mja, veel mensen kampen met die vragen des leven.
misschien tijd voor R&P topicje...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 23 september 2002 @ 02:14:39 #243
22259 Fogerty
slapende account
pi_5927957
quote:
Op maandag 23 september 2002 02:11 schreef twiFight het volgende:
misschien tijd voor R&P topicje...
He ja, laat ik dat eens doen!
Daar word ik altijd erg vrolijk van!
Hieperdepiep hoera!
pi_5930548
Voel me weer
Racoon2002
pi_5930566
Ik voel me maar toch ook nog een beetje

Toch meer moeten slapen afgelopen weekend

pi_5930580
quote:
Op maandag 23 september 2002 11:40 schreef Roefoes het volgende:
Voel me weer
Racoon2002
dus dat was weer eens een loos alarm vannacht

nu ja blij dat je je alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer binnen no time over je dip heen bent zullen we maar zeggen....

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5930673
Wel blij. Ben weer helemaal mezelf!
Come closer!
pi_5931079
quote:
Op maandag 23 september 2002 11:41 schreef milagro het volgende:

[..]

dus dat was weer eens een loos alarm vannacht

nu ja blij dat je je alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer binnen no time over je dip heen bent zullen we maar zeggen....


Ja, dat was min of meer loos alarm.
Dus als ik weer eens iets in die trant post weet je bij voorbaat al dat ik het niet meen.
Op zulke momenten wil ik m'n verhaal gewoon even kwijt, en op dat moment was Fok de enige oplossing want er was niemand op MSN of ICQ en Racoon2002 lag te pitten dus die kon ik ook niet bellen.
Maar gelukkig werd ze later die nacht wakker.
Was binnen 30 min weer helemaal vrolijk!

pi_5931162
quote:
Op maandag 23 september 2002 12:10 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ja, dat was min of meer loos alarm.
Dus als ik weer eens iets in die trant post weet je bij voorbaat al dat ik het niet meen.
Op zulke momenten wil ik m'n verhaal gewoon even kwijt, en op dat moment was Fok de enige oplossing want er was niemand op MSN of ICQ en Racoon2002 lag te pitten dus die kon ik ook niet bellen.
Maar gelukkig werd ze later die nacht wakker.
Was binnen 30 min weer helemaal vrolijk!


Weet je Roefoes, zak lekker in de Str*nt, met je gepaniek midden in de nacht

Dit was echt de laatste keer dat ik op jouw verwende aandachttrekkerij reageer... weer lopen schrijven dat je een eind wilt maken, dat je zo over die streep te trekken bent een keer, dat je al die goede raad niet meer wilt, dat niemand je begrijpt...en een HALF UUR later zit je alweer vrolijk te zijn, terwijl een ander zich ondertussen afvraagt hoe het nu met je gaat!!!!

Lul!

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5932462
quote:
Op maandag 23 september 2002 12:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Weet je Roefoes, zak lekker in de Str*nt, met je gepaniek midden in de nacht

Dit was echt de laatste keer dat ik op jouw verwende aandachttrekkerij reageer... weer lopen schrijven dat je een eind wilt maken, dat je zo over die streep te trekken bent een keer, dat je al die goede raad niet meer wilt, dat niemand je begrijpt...en een HALF UUR later zit je alweer vrolijk te zijn, terwijl een ander zich ondertussen afvraagt hoe het nu met je gaat!!!!

Lul!


Dat ik een lul ben kan ik nog inkomen, maar in de stront zakken doe ik liever niet.
Ik doe het ook niet expres hoor. En soms weet ik ook echt niet waarom ik me ineens zo voel. Het enige waar ik op zo'n moment aan kan denken is dood willen. Maar zoals ik al meerdere malen zei, achteraf weet ik zelf ook wel dat het allemaal onzin is en dat ik me aanstel.
En ik ga ook nog gewoon naar m'n psycholoog dus ik probeer er wel degelijk iets aan te doen.
Op de momenten dat ik het weer eens niet zie zitten wil ik dingen gewoon ff van me afschrijven. Ik verplicht niemand het te lezen of er zelfs op te reageren.
En dat ik een half uur later weer vrolijk was had ik aan Racoon2002 te danken. Ik vraag me ook wel eens af waarom ze het blijft doen...
Nouja ik mag al lang blij zijn dat zij er is!
pi_5932651
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Roefoes

dat lulpraatje kennen we nou wel.... misschien moet je voortaan eerst es tot 10 tellen voor dat je je zelfmoordneigingen op een forum neerplempt.

Als het totale depri gevoel na een halfuurtje al weer kan zakken, stelde je je dus duidelijk weer eens vreselijk aan.

En vergeef mij voor het reageren op een na wat leek een roep om hulp.

Ik zal er echt NOOOOOOOIT meer instinken als het jou betreft.

en zak erin nogmaals

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 23 september 2002 @ 15:05:22 #252
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_5933654

Pff, morgen maar weer naar school..
En zometeen maar fftjes slapen, m'n hoofd weer even leegmaken....

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_5933844
Goed. Ben er eindelijk achter dat ze volkomen gestoord is, en geen druppeltje zweet waard is.
Dit scheelt weer een hoop gezeur.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5934113
quote:
Op zondag 22 september 2002 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Ondanks dat ik erg veel geslapen heb gister en vandaag (overdag) alweer erg moe. Maar ook opgelucht want ik ga niet meer werken.
Goed zo, Duch!
Aan jezelf denken.

Wolkje

  maandag 23 september 2002 @ 15:39:38 #255
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5934148
Stukje beter dan afgelopen weekend!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5934655
quote:
Op maandag 23 september 2002 13:48 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Dat ik een lul ben kan ik nog inkomen, maar in de stront zakken doe ik liever niet.
Ik doe het ook niet expres hoor. En soms weet ik ook echt niet waarom ik me ineens zo voel. Het enige waar ik op zo'n moment aan kan denken is dood willen. Maar zoals ik al meerdere malen zei, achteraf weet ik zelf ook wel dat het allemaal onzin is en dat ik me aanstel.
En ik ga ook nog gewoon naar m'n psycholoog dus ik probeer er wel degelijk iets aan te doen.
Op de momenten dat ik het weer eens niet zie zitten wil ik dingen gewoon ff van me afschrijven. Ik verplicht niemand het te lezen of er zelfs op te reageren.
En dat ik een half uur later weer vrolijk was had ik aan Racoon2002 te danken. Ik vraag me ook wel eens af waarom ze het blijft doen...
Nouja ik mag al lang blij zijn dat zij er is!


Je kunt niet te zwaar op haar leunen, niemand heeft er iets aan als je afhankelijk van haar wordt, en het kan ook voor haar wel eens te veel worden. Kijk uit, want op die manier kun je mensen, ondanks dat ze veel om je geven, wel es afstoten, simpelweg omdat ze het zelf ook niet aankunnen
Niet om je geluk te verpesten ofzo, maar dit klinkt niet gezond.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5934769
Oja ontopic: moe, lichamelijk en geestelijk, moet uitkijken dat ik me niet weer slecht ga voelen...
Naja dadelijk maar ff in bed gaan liggen dan, en een beetje muziek luisteren. Misschien dat m'n vriend al wil komen...
Alles beter dan verveling, als ik me verveel ga ik nadenken en dan ga ik me steeds meer down voelen, en dan helpt niets meer Alleen na lang slapen voel ik me dan wel weer een beetje normaal.
Maar ja, in een half uurtje zoals bij Roefoes, zo snel gaat het bij mij helaas niet
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')