abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:43:57 #26
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127110424
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geeft maar gelijk aan wat voor kuddedieren de meeste mensen zijn. Als je een merk maar vaak genoeg hoort dan koop je het, zonder verder te kijken wat er is.
Wat ik me wel afvraag is hoe het komt dat HTC zo'n slechte cijfers heeft, terwijl Sony Xperia en LG misschien nog wel minder telefoons verkopen en daar hoor je niets over qua cijfers.
HTC doet al jaren niets nieuws. Ze bieden niets dat mensen trekt en kwa design is het feitelijk ook altijd hetzelfde. De support is daarnaast vrij slecht.

Kwa design komt het voor velen gewoon lomp over en doen ze feitelijk ook steeds hetzelfde. De One feitelijk ook. Het heeft hetzelfde idee als de HD2. Mensen die wat meer naar telefoons kijken en zich erover inlezen waarderen iets als de bouwkwaliteit. Maar andere mensen zien alleen een toestel dat dikker is dan zijn concurrenten, minder een wow-factor heeft en minder interessante features die op andere toestellen er niet zijn en dikkere randen.

HTC is dus te saai en doet niets om zich te onderscheiden. In plaats daarvan vallen ze al jaren terug op hetzelfde truukje, al is het duidelijk dat dit allang niet werkt. Met de One wisten ze even een mooi effect te creëren. Maar de positieve reviews heeft het gros van de afzetmarkt totaal geen boodschap aan. Die zien gewoon een toestel dat er wat anders uit lijkt te zien, maar in the end gewoon hetzelfde is. Een flipboard-homescreen doet daar weinig aan af. Verder helpt het niet wanneer je je toestel meermaals uitstelt, en het 1 op 1 moet opnemen tegen de S4. Daarmee kun je stellen dat de keus voor die body en die camera (die ook nog eens niet presteert wat hij zou moeten presteren) gewoon een foute was, aangezien dat de redenen zijn dat het toestel prijziger is om te produceren, en in het productieproces een zwakte punt is wegens de beperkte leverbaarheid van onderdelen.

Wanneer deze zwakke punten juist je sterke punten hadden moeten zijn, ben je dus gewoon verkeerd bezig. En met het weghalen van die zwakke punten, was het gewoon een 13 in een dozijn toestel geweest, nog meer dan het nu volgens veel mensen al het geval is.

Op het gebied van Android-toepassing, hebben ze niet alleen een waardeloze blinkfeed die niet mooi genoeg is dat het mensen trekt, en niet functioneel genoeg is dat het mensen die wel voor de One openstaan, daar iets anders hebben dan 'dat is waarschijnlijk het eerste dat ik uitzet'. Ook de keus om voor twee knoppen te gaan en die Android-liefhebbers dus te beperken, is een idiote. Òf doe alles via touch, òf geef de gebruikers gewoon de drie knoppen die ze gewend zijn....

Kortom, de strategie van HTC was gewoon fout. Dan heeft Sony het gewoon veel beter gedaan. Die heeft 2 maanden lang zonder werkelijke concurrentie hun toestel verkocht. En ook nu hebben ze bepaalde USP's tegenover de S4. De One heeft voor het gros alleen iets met de body, maar dan alleen voor mensen die dat specifieke mooi vinden en waarde hechten aan ultieme stevigheid. Ik denk niet dat daar er veel van zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kenju op 28-05-2013 15:49:20 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127111668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef Kenju het volgende:

[..]

HTC doet al jaren niets nieuws. Ze bieden niets dat mensen trekt en kwa design is het feitelijk ook altijd hetzelfde. De support is daarnaast vrij slecht.

Kwa design komt het voor velen gewoon lomp over en doen ze feitelijk ook steeds hetzelfde. De One feitelijk ook. Het heeft hetzelfde idee als de HD2. Mensen die wat meer naar telefoons kijken en zich erover inlezen waarderen iets als de bouwkwaliteit. Maar andere mensen zien alleen een toestel dat dikker is dan zijn concurrenten, minder een wow-factor heeft en minder interessante features die op andere toestellen er niet zijn en dikkere randen.

HTC is dus te saai en doet niets om zich te onderscheiden. In plaats daarvan vallen ze al jaren terug op hetzelfde truukje, al is het duidelijk dat dit allang niet werkt. Met de One wisten ze even een mooi effect te creëren. Maar de positieve reviews heeft het gros van de afzetmarkt totaal geen boodschap aan. Die zien gewoon een toestel dat er wat anders uit lijkt te zien, maar in the end gewoon hetzelfde is. Een flipboard-homescreen doet daar weinig aan af. Verder helpt het niet wanneer je je toestel meermaals uitstelt, en het 1 op 1 moet opnemen tegen de S4. Daarmee kun je stellen dat de keus voor die body en die camera (die ook nog eens niet presteert wat hij zou moeten presteren) gewoon een foute was, aangezien dat de redenen zijn dat het toestel prijziger is om te produceren, en in het productieproces een zwakte punt is wegens de beperkte leverbaarheid van onderdelen.

Wanneer deze zwakke punten juist je sterke punten hadden moeten zijn, ben je dus gewoon verkeerd bezig. En met het weghalen van die zwakke punten, was het gewoon een 13 in een dozijn toestel geweest, nog meer dan het nu volgens veel mensen al het geval is.

Op het gebied van Android-toepassing, hebben ze niet alleen een waardeloze blinkfeed die niet mooi genoeg is dat het mensen trekt, en niet functioneel genoeg is dat het mensen die wel voor de One openstaan, daar iets anders hebben dan 'dat is waarschijnlijk het eerste dat ik uitzet'. Ook de keus om voor twee knoppen te gaan en die Android-liefhebbers dus te beperken, is een idiote. Òf doe alles via touch, òf geef de gebruikers gewoon de drie knoppen die ze gewend zijn....

Kortom, de strategie van HTC was gewoon fout. Dan heeft Sony het gewoon veel beter gedaan. Die heeft 2 maanden lang zonder werkelijke concurrentie hun toestel verkocht. En ook nu hebben ze bepaalde USP's tegenover de S4. De One heeft voor het gros alleen iets met de body, maar dan alleen voor mensen die dat specifieke mooi vinden en waarde hechten aan ultieme stevigheid. Ik denk niet dat daar er veel van zijn.
Mwah, design van HTC vind ik echt wel meevallen. De One X was al erg mooi en niet-standaard, de One (hoewel lichtelijk geïnspireerd door de iPhone 5 en Xperia-lijn misschien) is ook ontiegelijk mooi.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:36:43 #28
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127112457
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Mwah, design van HTC vind ik echt wel meevallen. De One X was al erg mooi en niet-standaard, de One (hoewel lichtelijk geïnspireerd door de iPhone 5 en Xperia-lijn misschien) is ook ontiegelijk mooi.
Dit vind jij. Maar ik richtte me in mijn post op de generale consument. Bij het gros van de mensen telt dat niet zo. Verder moet je kijken naar de eerste indruk. Dan is de S4 of Xperia Z gewoon een stuk mooier met dunne randen, egaal zwart glas, etc. Het Sony-logo doet ook meer dan het HTC-logo. En voor veel mensen geldt dat ook voor het Samsung-logo (op telefoons en televisies tenminste).

Je moet niet naar het toestel door het ogen van de enthusiasts kijken. De tijd dat alleen die voor high-end telefoons gingen is voorbij. Dat is niet de groep waar je geld aan verdient en een commercieel succes mee behaalt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127113367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit vind jij. Dan is de S4 of Xperia Z gewoon een stuk mooier met dunne randen, egaal zwart glas, etc. Het Sony-logo doet ook meer dan het HTC-logo. En voor veel mensen geldt dat ook voor het Samsung-logo (op telefoons en televisies tenminste).

En dit vindt jij. Mensen gaan voor het toestel dat het fijnste in de handen ligt en weten niet eens dat de S4 een mm dikker is. Ik werk in een telefoonwinkel en heb nog nooit gehoord dat klanten de S4 kiezen omdat die een mm dunner is dan de One. (wel om andere redenen uiteraard)

En beetje belachelijk om te stellen dat de HTC's kwa design altijd hetzelfde zijn en de Samsungs niet. Beetje de wereld op zijn kop. _O- _O- _O-

Ik denk dat de gemiddelde consument juist simpel denkt en in de winkel niet wilt worden doodgegooid met informatie als dat de S4 Smart Stay, Air view, Smart Scroll, Smart Pause, group play heeft en weet ik veel wat er nog meer in zit. Tuurlijk de echte diehard Samsung fans (en daar zijn er gewoon een stuk meer van dan de HTC fans) zullen altijd de Samsung kiezen, maar de gemiddelde consument zal echt niet de Samsung kiezen omdat de Samsung al die functies heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zinedinho op 28-05-2013 17:05:01 ]
pi_127113410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit vind jij. Maar ik richtte me in mijn post op de generale consument. Bij het gros van de mensen telt dat niet zo. Verder moet je kijken naar de eerste indruk. Dan is de S4 of Xperia Z gewoon een stuk mooier met dunne randen, egaal zwart glas, etc. Het Sony-logo doet ook meer dan het HTC-logo. En voor veel mensen geldt dat ook voor het Samsung-logo (op telefoons en televisies tenminste).

Je moet niet naar het toestel door het ogen van de enthusiasts kijken. De tijd dat alleen die voor high-end telefoons gingen is voorbij. Dat is niet de groep waar je geld aan verdient en een commercieel succes mee behaalt.
Neem jij jezelf eigenlijk wel serieus? Eerst zeg je dat ze niets innovatiefs doen en vervolgens benoem je de camera, metal unibody, blinkfeed enz. Je lult behoorlijk uit je nek iig :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127114024
Achja wat ik al zei de gemiddelde consument koopt de Samsung echt niet omdat die zo innoverend is, maar omdat Samsung gewoon bekender is. Kenju denkt natuurlijk ook dat al die miljoen mensen hun Iphone 4(S) hebben geupgrade naar de 5 omdat die zoveel innoverender is. _O-

Daarnaast zegt die dat Sony het zoveel beter heeft gedaan dan HTC. Sony heeft in de eerste 40 dagen 4,6 miljoen telefoons verkocht (zonder concurrentie) en de One heeft er 5 miljoen verkocht in een maand terwijl die concurrentie heeft van de S4 en de Z. Wie heeft het dan beter gedaan?

Samsung buiten beschouwing gelaten, die zijn kwa verkoopaantallen natuurlijk ongeevenaard.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:57:30 #32
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127117054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

En dit vindt jij. Mensen gaan voor het toestel dat het fijnste in de handen ligt en weten niet eens dat de S4 een mm dikker is. Ik werk in een telefoonwinkel en heb nog nooit gehoord dat klanten de S4 kiezen omdat die een mm dunner is dan de One. (wel om andere redenen uiteraard)
Dat zeg ik ook niet. Je moet het in zijn totaliteit zien. De Samsung is ook groter, en doet daarmee dus sowieso dunner aan.
quote:
En beetje belachelijk om te stellen dat de HTC's kwa design altijd hetzelfde zijn en de Samsungs niet. Beetje de wereld op zijn kop.
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, het gaat erom dat het aanspreekt. HTC's design lopen gewoon niet zoveel mensen meer warm voor. De S3 is misschien wel het best verkochte toestel ooit. Dat is na een jaar ook nog wel actueel. HTC heeft ook één concept lang aangehouden. Maar het is niet alleen het uiterlijk, het is het totale plaatje dat scheef ligt.
quote:
Ik denk dat de gemiddelde consument juist simpel denkt en in de winkel niet wilt worden doodgegooid met informatie als dat de S4 Smart Stay, Air view, Smart Scroll, Smart Pause, group play heeft en weet ik veel wat er nog meer in zit.
Het zijn zaken die je kan verkopen als USP's. Wanneer je tegen een klant zegt dat de een dat allemaal wel heeft, en de ander niet, en je kan het zelfs in demonstraties laten zien, of ze kunnen het zien op reclames, Youtube, etc. brengt het gewoon iets dat een ander (in dit geval HTC) niet heeft. Of het werkt, nuttig is of zelfs of de klant het gaat gebruiken of niet, is niet relevant.

quote:
Tuurlijk de echte diehard Samsung fans (en daar zijn er gewoon een stuk meer van dan de HTC fans) zullen altijd de Samsung kiezen, maar de gemiddelde consument zal echt niet de Samsung kiezen omdat de Samsung al die functies heeft.
De cijfers wijzen anders uit. En er zijn mensen die touch wiz ook daadwerkelijk fijn vinden. Mijn schoonzusje bijv. Die had een Nexus van haar vriend gekregen nadat haar SII kapot was gevallen en ze gaf aan dat ze de schil van Samsung gewoon fijner vond. HTC verandert niet echt iets aan de werking van Android of de feel iig. Ik zeg niet dat dat slecht is, sterker nog ik prefereer het. Maar het is gewoon een punt dat Samsung kan gebruiken om te verkopen, of beter gezegd, HTC niet kan gebruiken om te verkopen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Neem jij jezelf eigenlijk wel serieus? Eerst zeg je dat ze niets innovatiefs doen en vervolgens benoem je de camera, metal unibody, blinkfeed enz. Je lult behoorlijk uit je nek iig :')
Domme rukker, je moet natuurlijk wel snappen waar het over gaat. Wat moeten klanten met een innovatieve camera die minder is dan die van anderen? De ultrapixelcamera heeft alleen zijn effect in het donker (veel mensen gebruiken hun telefooncamera dan niet eens), en dan nog is het verschil niet groot. Kut vs iets minder kut. In gewone lichte omstandigheden, is de camera van de S4 gewoon beter. Helemaal als je ook nog eens verder wil gaan dan het bekijken op je telefoonscherm. Uit de vergelijkingen van SamJPullen op Youtube zie je ook dat hij erg gevoelig is voor licht-overgangen. Heb je voordeel van in het donker, maar in het licht kun je vaak de wolken niet van derest van de lucht onderscheiden. Tsja, als je daarmee de camera als positieve USP wil verkopen..... Die aluminium 'unibody' (feitelijk alleen de achterkant. Ik zou het daarmee amper die noemer willen geven), is het maar de vraag van of mensen dat zo voelen als een enorm voordeel. Ik denk dat het voor de meesten amper uitmaakt. Zat plastic toestellen die door de jaren heen prima verkocht hebben. Ook van HTC. in de praktijk blijkt dat dus niet het verschil te zijn tussen succes of niet. Het is gewoon een groep die het kan waarderen, maar voor de massa maakt het geen verschil. Afijn, ik val in herhaling. Daarbij kan je opmerken dat HTC het niet eens goed doet. Het is in veel gevallen niet bepaald 'gap less' en de zijkant en bovenkant van de body is gewoon van plastic. Voor de kleine groep mensen die dus wel erg nauw kijken op de body, doet HTC het dus ook niet goed. Dan blijven dus alleen de enthousiastelingen over die gewoon de sturdy feel kunnen waarderen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef Zinedinho het volgende:
Achja wat ik al zei de gemiddelde consument koopt de Samsung echt niet omdat die zo innoverend is, maar omdat Samsung gewoon bekender is. Kenju denkt natuurlijk ook dat al die miljoen mensen hun Iphone 4(S) hebben geupgrade naar de 5 omdat die zoveel innoverender is.
Apple is een heel ander verhaal, al begint de groep Samsung-fans wel een Applefan-esk gedrag te vertonen. Echter is het niet helemaal op dat niveau en toch van een andere aard.
Ik heb het ook totaal niet over upgrades, maar over waarom HTC het minder goed doet met de One dan velen verwachtten.

quote:
Daarnaast zegt die dat Sony het zoveel beter heeft gedaan dan HTC. Sony heeft in de eerste 40 dagen 4,6 miljoen telefoons verkocht (zonder concurrentie) en de One heeft er 5 miljoen verkocht in een maand terwijl die concurrentie heeft van de S4 en de Z. Wie heeft het dan beter gedaan?
Ok, dit wist ik niet. Wanneer dit klopt, is het gewoon een gegeven. Neemt niet weg dat HTC het veel beter had gedaan wanneer ze eerder waren geweest. Verder had Sony een hoop in te halen. Hun voorgaande high-end toestellen liepen altijd veel meer achter en deden het nooit zo goed in de verkoopcijfers. Ik had het dan ook niet over de één op één resultaten, maar puur de marktstrategie.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:33:30 #33
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_127118762
8-)

pi_127120224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:33 schreef Joran-Joran het volgende:
8-)

[ afbeelding ]
HTC one is op station Breda aan het knokken met de S4 in de bushokjes 8-)
pi_127120449
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef andreas612 het volgende:

[..]

HTC one is op station Breda aan het knokken met de S4 in de bushokjes 8-)
:D

Overigens zag ik op Utrecht centraal ook veel reclame voor de HTC One. Ben erg benieuwd of HTC zich vroeg of laat toch bij 'de 3 grote' kan gaan mengen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Neo-Mullen op 28-05-2013 21:01:24 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127138724
Hmm, ik vraag me af of ik gewoon zal sparen voor een losse One? Kan ik het ding pas kopen na 2 maanden maar dan heb ik er geen vervelend abonnement bij.
  PR/Manusje van alles woensdag 29 mei 2013 @ 07:51:15 #37
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127139105
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 06:28 schreef Skillstorm het volgende:
Hmm, ik vraag me af of ik gewoon zal sparen voor een losse One? Kan ik het ding pas kopen na 2 maanden maar dan heb ik er geen vervelend abonnement bij.
Heb ik ook gedaan. Gewoon simonly bij Hi. 2 gb spotify, hotspots, aids. Voor 21 eu. Uitsmeren over 2 jaar en je bent goedkoper uit. Zeker als je het toestel zou willen houden. Lease :r
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127139251
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Gewoon simonly bij Hi. 2 gb spotify, hotspots, aids. Voor 21 eu. Uitsmeren over 2 jaar en je bent goedkoper uit. Zeker als je het toestel zou willen houden. Lease :r
Moet ik even sparen maar dan heb ik het wel eindelijk. Zonder dat T-mobile er aan kan zitten met hun gore handen.
pi_127140051
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Gewoon simonly bij Hi. 2 gb spotify, hotspots, aids. Voor 21 eu. Uitsmeren over 2 jaar en je bent goedkoper uit. Zeker als je het toestel zou willen houden. Lease :r
Troll :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127141653
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Troll :')
?
  PR/Manusje van alles woensdag 29 mei 2013 @ 10:36:07 #41
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127142543
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Troll :')
:')
:')
note van 1 jaar oud. Nieuwprijs 450 euro. Overnamekosten bij Hi: 236 euro. :D :'( :D mooi werk dat leasen!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127142595
Abonnement verlengd, met het toestel.
Ik heb zwart gekozen (heb nu de zwarte Sensation), ik begin te twijfelen over de kleur :') Heb het toestel nog niet in het echt in handen gehad, vandaar.

Ik denk nog even na over een eventuele verzekering. Ik ben altijd vrij zuinig op mijn toestel, heb nu een leren hoesje. Ik ga eens uitpluizen of ik een zelfde hoesje koop of er een case omheen ga zetten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pisces29 op 29-05-2013 10:45:07 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127143001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Abonnement verlengd, met het toestel.
Ik heb zwart gekozen (heb nu de zwarte Sensation), ik begin te twijfelen over de kleur :') Heb het toestel nog niet in het echt in handen gehad, vandaar.

Ik denk nog even na over een eventuele verzekering. Ik ben altijd vrij zuinig op mijn toestel, heb nu een leren hoesje. Ik ga eens uitpluizen of ik een zelfde hoesje koop of er een case omheen ga zetten.
Geen hoesje misschien? Je koopt het juist voor de build quality.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:50:12 #44
131603 Afwazig
Serious business
pi_127143016
Die prijzen zijn wel debiel ja icm de abo kosten en soms moet je zelfs nog bijbetalen of heb je lease. Over een paar weken mag ik mijn abo verlengen maar ik denk dat ik gewoon een One koop en dan Sim only neem als mijn abo afloopt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2013 @ 10:50:34 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127143031
TV App _O_.
Afstandsbediening werkt perfect.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127143146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Afwazig het volgende:
Die prijzen zijn wel debiel ja icm de abo kosten en soms moet je zelfs nog bijbetalen of heb je lease. Over een paar weken mag ik mijn abo verlengen maar ik denk dat ik gewoon een One koop en dan Sim only neem als mijn abo afloopt.
Ik bel zoveel en heb hoge rekeningen, nu onbeperkt bellen, voor mij dus een voordeel. Voor iemand die weinig belt uiteraard niet.
En flinke korting gekregen bij Vodafone.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:56:52 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_127143277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik bel zoveel en heb hoge rekeningen, nu onbeperkt bellen, voor mij dus een voordeel. Voor iemand die weinig belt uiteraard niet.
En flinke korting gekregen bij Vodafone.
Ik bel praktisch niet. Gebruik heel veel internet. Kom ook nooit boven mijn bundel uit.
pi_127143282
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geen hoesje misschien? Je koopt het juist voor de build quality.
Het hoesje is voor als de telefoon in mijn tas gaat/moet. :) Ik ben wel huiverig dat dat ding valt en ik hem niet verzekerd heb. Anderzijds zijn mijn toestellen nooit kapot en ben ik een voorzichtige harry.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127143297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik bel praktisch niet. Gebruik heel veel internet. Kom ook nooit boven mijn bundel uit.
Oh ja, dan is een abo enkel een strop om je nek en weggegooid geld :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127143529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

:')
:')
note van 1 jaar oud. Nieuwprijs 450 euro. Overnamekosten bij Hi: 236 euro. :D :'( :D mooi werk dat leasen!
Je zou ook kunnen afvragen hoeveel je dat jaar hebt afbetaald, maaf dat doe je dan weer niet.. jammer hoor
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')