Met doosje en boekje zijn ze al zeldzamer dan zonder. Daarom zeg ik zoek er maar eentje op internet voor 5 euro ik denk niet dat dat je gaat lukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doosje en boekje ja want Mario is helemaal niet zeldzaam dus hoezo zou ik er 20 voor betalen? Final Fantasy etc verdienen dat meer, fucking Mario toch niet zekerSuper Mario All Stars (Waarde 50) heb ik voor 2 euro CIB
CIB 50 euro waard hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Met doosje en boekje zijn ze al zeldzamer dan zonder. Daarom zeg ik zoek er maar eentje op internet voor 5 euro ik denk niet dat dat je gaat lukken.
Losse cartridge is vijf euro meer dan voldoende.
En All Stars heb ik NMIB als set gekocht met de SNES erbij in doos voor 40 euro dus die is never nooit als los spel 50 euro waard.
Zeker niet, die game is zeer gewildquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mario Kart max 5 euro op de markt hoor, geen stuiver meer
Gewild maar niet zeldzaam dus ik betaal er echt geen 20 voor mn reetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker niet, die game is zeer gewild
Mario all stars daarentegen is niet veel waard
Op marktplaats vind je hem vanaf 20 ....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewild maar niet zeldzaam dus ik betaal er echt geen 20 voor mn reet
Inderdaad..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewild maar niet zeldzaam dus ik betaal er echt geen 20 voor mn reet
Marktplaats zijn allemaal opkopersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op marktplaats vind je hem vanaf 20 ....
Jezus hahaha geen ideequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand deze nog? Ik wil het platform + de naam van de game!
Jazz jackrabbit ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op marktplaats vind je hem vanaf 20 ....
Op de rommelmarkten verkopen mensen nauwlijks games. En in gamewinkels vragen ze 40
Die bepalen dus de prijs. Als de waarde eenmaal 20 euro is dan gaan mensen niet minder vragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Marktplaats zijn allemaal opkopersKeek vanochtend in categorie Playstation 2, de eerste 10 pagina's! alleen maar de verkoper; Dave, ja dan weet je genoeg he
Hier ZuidWest Brabant wel 100 games gezien met koningsdag MAAR wel rond 8 uur in de ochtend er al zijn want er zijn meer kapers op de kust natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die bepalen dus de prijs. Als de waarde eenmaal 20 euro is dan gaan mensen niet minder vragen.
Dus je kan niet beweren dat hij 5 euro waard is, tenzij je hem toevallig op de rommelmarkt tegenkomt, maar dan wil ik graag weten waar jouw rommelmarkt is. Op koninginnedag in amsterdam en bij mijn eigen rommelmarkten 0 retro games gezien.
Wat een rare kleuren, is dat van een scherm? lijkt wel of het scherm gefotografeerd isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je je games dan? Tenzij jij heel toevallig een labiele mongool kent die zijn hele collectie voor een fooi aan jou van de hand doet zijn dat wel de marktconforme prijzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Marktplaats zijn allemaal opkopersKeek vanochtend in categorie Playstation 2, de eerste 10 pagina's! alleen maar de verkoper; Dave, ja dan weet je genoeg he
Atari Lynx is het platformquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een rare kleuren, is dat van een scherm? lijkt wel of het scherm gefotografeerd is
Dus dat zal je alleen lukken als je tijdens het opbouwen al gaat azen?quote:
Markten, braderieeen en ruilen dat is alles en Ebay altijd kijken! Soms zieke games voor weinigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar haal je je games dan? Tenzij jij heel toevallig een labiele mongool kent die zijn hele collectie voor een fooi aan jou van de hand doet zijn dat wel de marktconforme prijzen.
Tijdens opbouwen inderdaad al graaien want er zijn anderen (opkopers, verzamelaars) die je voor kunnen zijn. Op zich logisch er zijn best veel verzamelaars namelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus dat zal je alleen lukken als je tijdens het opbouwen al gaat azen?
Ik denk dat je dan voornamelijk tussen de (serieuse) handelaren zit die willen profiteren van onwetenden
Achja, ik zit liever voor m'n lol op de markt in plaats van te aasgierenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tijdens opbouwen inderdaad al graaien want er zijn anderen (opkopers, verzamelaars) die je voor kunnen zijn. Op zich logisch er zijn best veel verzamelaars namelijk.
Tja wel slim inderdaad. Zo volg ik ThriftQuest ofzoiets op YouTube, die gast pakt 5-10.000 elke maand met shit opkopen en verkopen via Ebay en Amazon. Het is gewoon werk in principe natuurlijk, want je moet elke dag gaan zoeken, producten plaatsen etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Achja, ik zit liever voor m'n lol op de markt in plaats van te aasgieren
Een collega van me doet dat met merkkleding, die weet van kleding zo wat het waard is en graait zo tijdens de opbouwfase al alle waardevolle spullen wegEn dan verkopen op mp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |