abonnement Unibet Coolblue
pi_150735688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Mijn vrouw is fysiek verre van fit. Ze doet niet aan sport. Ze is huisvrouw. We hebben twee kinderen. Ze blijft lang hangen in boze buien. Ik ben een ruzie na 5 minuten alweer vergeten en kan erom lachen. Mijn vrouw kan het een week vasthouden en ook zich ernaar gedragen. Zelf denk ik namelijk dat haar libido zou stijgen als ze bijvoorbeeld beetje conditietraining zou gaan doen. Maar dan denk ik weer alleen aan mijn eigen belang natuurlijk.
Dat herinneren is meer iets dat in de persoonlijkheid zit, denk ik. Maar kinderen mogen geen excuus zijn jezelf niet gezond te houden, bijvoorbeeld door sporten. Het doet haar stressniveau en zelfbeeld waarschijnlijk geen goed.

Waar the fuck ben jij dat zij door de kinderen niet voor zichzelf kan zorgen?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:55:50 #177
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150735697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:48 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij bent getrained, gespierd en fit. Je bent 38 denk ik dus je kan makkelijk 21 jarige chicks oppikken in de sportschool. Een vrouw die zich zo opstelt als jij beschrijft moet zich realiseren dat jij nog jaren studentes kunt daten die de gekste dingen willen doen. Zij zal hooguit een one-night stand hebben elke 6 maanden met een of andere gare gast als jullie uit elkaar gaan.

Die kinderen redden zich wel, je moet gewoon aan jezelf denken en gewoon wat scharrels zoeken voor goede sex. Een ultimatum stellen is ook prima. Toen je trouwde wist je vrouw wat voor een vlees ze in de kuip heeft en nu is ze uitgeblust.

Dat is natuurlijk hard maar het klinkt dat je gewoon op tenen loopt en hoopt dat je sex krijgt terwijl je op een dating site kunt gaan en na een uurtje chatten ook gewoon sex kunt hebben.

Dagelijks, zonder bullshit en rare buien.
Je doet nu net of ze ook lelijk is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:58:58 #178
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150735766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Serieus, jouw advies is zijn vrouw en kinderen te verlaten omdat ze "maar" 2x in de week seks hebben? :')
Uh,... ja?

Sorry hoor maar een normale man wil elke dag sex zo niet meerdere keren per dag. Natuurlijk zijn vrouwen anders en de meeste mannen passen zich daarop aan.

Maar echt he,... van die vrouwen die 2x per week "genoeg" vinden ja die moet je inderdaad zo snel mogelijk verlaten. De drang van een man heeft een grote invloed op z'n gezondheid en dus is dit een ongezonde situatie die zo snel mogelijk dient te veranderen.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 15:02:18 #179
5428 crew  miss_sly
pi_150735850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Uh,... ja?

Sorry hoor maar een normale man wil elke dag sex zo niet meerdere keren per dag. Natuurlijk zijn vrouwen anders en de meeste mannen passen zich daarop aan.

Maar echt he,... van die vrouwen die 2x per week "genoeg" vinden ja die moet je inderdaad zo snel mogelijk verlaten. De drang van een man heeft een grote invloed op z'n gezondheid en dus is dit een ongezonde situatie die zo snel mogelijk dient te veranderen.
O ja? Heb je daar ook bronnen van die dat uitleggen/bevestigen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_150735865
Mijn vrouw leest dit topic ook mee ondanks dat ze niet lid is dus dat advies van Buschetta zal haar absoluut niet bevallen _O- _O- _O-

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Waar the fuck ben jij dat zij door de kinderen niet voor zichzelf kan zorgen?
Zozo. Waar ben ik? We hebben een dochter van 17 dus die is aardig zelfstandig. Een zoon van 12 ook nog. Ik werk 6 dagen in de week en mijn vrouw is huisvrouw. Dan vraag jij waar ik ben? Tja, aan het werk misschien overdag? 3 keer in de week 2 uur lang krachtsport gelijk na het werk zodat ik in de avond gewoon thuis ben.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:05:15 #181
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_150735929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:48 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij bent getrained, gespierd en fit. Je bent 38 denk ik dus je kan makkelijk 21 jarige chicks oppikken in de sportschool. Een vrouw die zich zo opstelt als jij beschrijft moet zich realiseren dat jij nog jaren studentes kunt daten die de gekste dingen willen doen. Zij zal hooguit een one-night stand hebben elke 6 maanden met een of andere gare gast als jullie uit elkaar gaan.

Die kinderen redden zich wel, je moet gewoon aan jezelf denken en gewoon wat scharrels zoeken voor goede sex. Een ultimatum stellen is ook prima. Toen je trouwde wist je vrouw wat voor een vlees ze in de kuip heeft en nu is ze uitgeblust.

Dat is natuurlijk hard maar het klinkt dat je gewoon op tenen loopt en hoopt dat je sex krijgt terwijl je op een dating site kunt gaan en na een uurtje chatten ook gewoon sex kunt hebben.

Dagelijks, zonder bullshit en rare buien.
deze man WEET, laat haar merken dat je genoeg opties hebt. Kijk maar hoe snel ze verandert.

Lui wijf.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:07:13 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150735965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Uh,... ja?

Sorry hoor maar een normale man wil elke dag sex zo niet meerdere keren per dag. Natuurlijk zijn vrouwen anders en de meeste mannen passen zich daarop aan.

Maar echt he,... van die vrouwen die 2x per week "genoeg" vinden ja die moet je inderdaad zo snel mogelijk verlaten. De drang van een man heeft een grote invloed op z'n gezondheid en dus is dit een ongezonde situatie die zo snel mogelijk dient te veranderen.
Wauw, zelden zoveel bullshit in een post gelezen, ik heb het vermoeden dat je aan het trollen bent maar oke.

Ten eerste, er zijn ook normale mannen die niet iedere dag seks willen of hoeven en ten tweede er zijn ook normale vrouwen die wel iedere dag seks willen.

En wat zijn de grote invloeden op zijn gezondheid bij twee keer in de week seks?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:13:36 #183
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_150736134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:48 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij bent getrained, gespierd en fit. Je bent 38 denk ik dus je kan makkelijk 21 jarige chicks oppikken in de sportschool. Een vrouw die zich zo opstelt als jij beschrijft moet zich realiseren dat jij nog jaren studentes kunt daten die de gekste dingen willen doen. Zij zal hooguit een one-night stand hebben elke 6 maanden met een of andere gare gast als jullie uit elkaar gaan.

Die kinderen redden zich wel, je moet gewoon aan jezelf denken en gewoon wat scharrels zoeken voor goede sex. Een ultimatum stellen is ook prima. Toen je trouwde wist je vrouw wat voor een vlees ze in de kuip heeft en nu is ze uitgeblust.

Dat is natuurlijk hard maar het klinkt dat je gewoon op tenen loopt en hoopt dat je sex krijgt terwijl je op een dating site kunt gaan en na een uurtje chatten ook gewoon sex kunt hebben.

Dagelijks, zonder bullshit en rare buien.
En ondertussen wel een klaagtopic openen over een date die zich wat losbandig gedroeg. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_150736165
Ik merk dat de mannen er heel anders over denken dan de vrouwen. Vrouw verlaten voor een jonge chick heb je ook maar wat aan voor een korte periode. Scharrel nemen kan ik ook niet want dat is bedriegen en dat laat mijn geweten niet toe. Ik ben heel monogaam daarin. Buiten dat. 22 jaar samen ga je niet zomaar weggooien.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:14:31 #185
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_150736169
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:07 schreef snakelady het volgende:

En wat zijn de grote invloeden op zijn gezondheid bij twee keer in de week seks?
Een overbelaste rechterhand. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:17:06 #186
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150736243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:03 schreef Reptillian77 het volgende:
Mijn vrouw leest dit topic ook mee ondanks dat ze niet lid is dus dat advies van Buschetta zal haar absoluut niet bevallen _O- _O- _O-

Laat haar dan maar haar conclusies trekken (zie reactie hierboven).

Ik heb vorig jaar ook gebroken met zo'n soortgelijke situatie. Sex is niet alles en ik mis de warmte ook weleens maar dat was ook al flink uitgeblust. Beetje wat jij beschrijft, mijn ex was model en nog steeds een heel erg mooie vrouw. Maar ja als er geen passie inzit dan is het alsof je een Ferrari rijdt met een fiat panda motor.

Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Op die momenten ben ik blij dat ik nu nog geniet van die situaties die ik anders als ik nog een paar jaar was aangemodderd niet had mogen meemaken.

Dat is niet om op te scheppen maar wel om de dingen in perspectief te zetten. Jij hebt nog jaren van wilde avonturen voor de boeg. Misschien dat je vrouw als ze dit leest haar jeugdigheid herrinert en zich wat meer open kan stellen voor jouw behoeftes. Een man is gewoon meer "houdbaar" en heeft daardoor veel meer kansen om z'n genen te verspreidden. Klinkt heel dierlijk allemaal maar het zijn feiten en dus natuurlijk om zin in sex te hebben en gefrustreerd te raken als dat elke keer wordt afgeslagen.

Natuurlijk is de beslissing moeilijk als je kinderen hebt maar die zullen er wel overheen komen.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 15:18:21 #187
5428 crew  miss_sly
pi_150736284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:14 schreef Reptillian77 het volgende:
Ik merk dat de mannen er heel anders over denken dan de vrouwen. Vrouw verlaten voor een jonge chick heb je ook maar wat aan voor een korte periode. Scharrel nemen kan ik ook niet want dat is bedriegen en dat laat mijn geweten niet toe. Ik ben heel monogaam daarin. Buiten dat. 22 jaar samen ga je niet zomaar weggooien.
Wellicht heb je iets aan de ideeën van de vrouwen om er samen met je vrouw uit te komen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:19:43 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150736325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:14 schreef Reptillian77 het volgende:
Ik merk dat de mannen er heel anders over denken dan de vrouwen. Vrouw verlaten voor een jonge chick heb je ook maar wat aan voor een korte periode. Scharrel nemen kan ik ook niet want dat is bedriegen en dat laat mijn geweten niet toe. Ik ben heel monogaam daarin.
^O^

Seks/intimiteit is belangrijk in een relatie, ik moet zeggen dat ik het van je vrouw niet eerlijk vind dat wanneer jij aangeeft in relatietherapie te willen ze dit afwijst, het is een kleine moeite.

Twee keer in de week is niet echt weinig maar als het zo doorgaat voorzie ik dat het minder gaat worden, zodra jouw vrouw gewoon even lekker wil knuffelen wil jij meteen seks, terwijl gewoon knuffelen ook wel eens fijn is en heel intiem kan zijn.

Jouw vrouw daarentegen kan jou ook tegemoet komen door de oorzaak te zoeken van haar verminderde libido, zit ze in de overgang? Heeft ze veel stress? Vind ze het niet spannend genoeg meer?Vind ze zichzelf niet meer mooi genoeg? Is er iets voorgevallen tussen jullie waar nog nare gevoelens over zijn?

Het is voor jouw vrouw zelf ook fijner als haar libido weer omhoog gaat, nu raakt ze namelijk geiriteerd door jouw aanrakingen en dat is ook niet de bedoeling.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:23 #189
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150736344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En ondertussen wel een klaagtopic openen over een date die zich wat losbandig gedroeg. :')
Dat is een hele andere situatie maar goed als je dit zo aanhaalt zul je dat wel niet begrijpen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:50 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150736356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een overbelaste rechterhand. :')
Hahaha, dan moet hij een keer switchen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150736389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wellicht heb je iets aan de ideeën van de vrouwen om er samen met je vrouw uit te komen?
Ja natuurlijk. 2 keer seks in de week is minimaal en dat heb ik ook gezegd. Moet echt niet minder worden. Maar we moeten wel allebei water bij de wijn doen. Dus zomers en zo moet het ook wel eens vaker kunnen in de week dan alleen 2 vanwege de extra opwinding van halfnaakt lopen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:22:03 #192
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_150736393
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Laat haar dan maar haar conclusies trekken (zie reactie hierboven).

Ik heb vorig jaar ook gebroken met zo'n soortgelijke situatie. Sex is niet alles en ik mis de warmte ook weleens maar dat was ook al flink uitgeblust. Beetje wat jij beschrijft, mijn ex was model en nog steeds een heel erg mooie vrouw. Maar ja als er geen passie inzit dan is het alsof je een Ferrari rijdt met een fiat panda motor.

Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Op die momenten ben ik blij dat ik nu nog geniet van die situaties die ik anders als ik nog een paar jaar was aangemodderd niet had mogen meemaken.

Dat is niet om op te scheppen maar wel om de dingen in perspectief te zetten. Jij hebt nog jaren van wilde avonturen voor de boeg. Misschien dat je vrouw als ze dit leest haar jeugdigheid herrinert en zich wat meer open kan stellen voor jouw behoeftes. Een man is gewoon meer "houdbaar" en heeft daardoor veel meer kansen om z'n genen te verspreidden. Klinkt heel dierlijk allemaal maar het zijn feiten en dus natuurlijk om zin in sex te hebben en gefrustreerd te raken als dat elke keer wordt afgeslagen.

Natuurlijk is de beslissing moeilijk als je kinderen hebt maar die zullen er wel overheen komen.
Een beetje goed uitziende vrouw van 30plus kan dat allemaal ook hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:23:46 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150736440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Laat haar dan maar haar conclusies trekken (zie reactie hierboven).

Ik heb vorig jaar ook gebroken met zo'n soortgelijke situatie. Sex is niet alles en ik mis de warmte ook weleens maar dat was ook al flink uitgeblust. Beetje wat jij beschrijft, mijn ex was model en nog steeds een heel erg mooie vrouw. Maar ja als er geen passie inzit dan is het alsof je een Ferrari rijdt met een fiat panda motor.

Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Op die momenten ben ik blij dat ik nu nog geniet van die situaties die ik anders als ik nog een paar jaar was aangemodderd niet had mogen meemaken.

Dat is niet om op te scheppen maar wel om de dingen in perspectief te zetten. Jij hebt nog jaren van wilde avonturen voor de boeg. Misschien dat je vrouw als ze dit leest haar jeugdigheid herrinert en zich wat meer open kan stellen voor jouw behoeftes. Een man is gewoon meer "houdbaar" en heeft daardoor veel meer kansen om z'n genen te verspreidden. Klinkt heel dierlijk allemaal maar het zijn feiten en dus natuurlijk om zin in sex te hebben en gefrustreerd te raken als dat elke keer wordt afgeslagen.

Natuurlijk is de beslissing moeilijk als je kinderen hebt maar die zullen er wel overheen komen.
Wat jij compleet lijkt te vergeten is dat het niet alleen om hem gaat, ook om zijn twee kinderen waarvan eentje nog redelijk jong is.
Om je gezin te verlaten omdat je 1x minder in de week seks hebt dan voorheen is toch te zot voor woorden?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150736446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Laat haar dan maar haar conclusies trekken (zie reactie hierboven).

Ik heb vorig jaar ook gebroken met zo'n soortgelijke situatie. Sex is niet alles en ik mis de warmte ook weleens maar dat was ook al flink uitgeblust. Beetje wat jij beschrijft, mijn ex was model en nog steeds een heel erg mooie vrouw. Maar ja als er geen passie inzit dan is het alsof je een Ferrari rijdt met een fiat panda motor.

Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Op die momenten ben ik blij dat ik nu nog geniet van die situaties die ik anders als ik nog een paar jaar was aangemodderd niet had mogen meemaken.

Dat is niet om op te scheppen maar wel om de dingen in perspectief te zetten. Jij hebt nog jaren van wilde avonturen voor de boeg. Misschien dat je vrouw als ze dit leest haar jeugdigheid herrinert en zich wat meer open kan stellen voor jouw behoeftes. Een man is gewoon meer "houdbaar" en heeft daardoor veel meer kansen om z'n genen te verspreidden. Klinkt heel dierlijk allemaal maar het zijn feiten en dus natuurlijk om zin in sex te hebben en gefrustreerd te raken als dat elke keer wordt afgeslagen.

Natuurlijk is de beslissing moeilijk als je kinderen hebt maar die zullen er wel overheen komen.
Ik moet toch bekennen dat ik niet op zulke wilde avonturen zit te wachten. Ik wil echt een vast maatje hebben wat ook je vrouw is. Ik zou er niet aan moeten denken iedere maand een ander te hebben bijvoorbeeld. Ik wil er eentje voor altijd juist. Dus voor 1 keer minder in de week ga ik niet mijn vrouw kapot maken door haar te verlaten. Daar hou ik teveel van haar voor.
pi_150736464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:03 schreef Reptillian77 het volgende:
Mijn vrouw leest dit topic ook mee ondanks dat ze niet lid is dus dat advies van Buschetta zal haar absoluut niet bevallen _O- _O- _O-

[..]

Zozo. Waar ben ik? We hebben een dochter van 17 dus die is aardig zelfstandig. Een zoon van 12 ook nog. Ik werk 6 dagen in de week en mijn vrouw is huisvrouw. Dan vraag jij waar ik ben? Tja, aan het werk misschien overdag? 3 keer in de week 2 uur lang krachtsport gelijk na het werk zodat ik in de avond gewoon thuis ben.
Met kinderen op die leeftijd kunnen ze toch best een paar uurtjes per week alleen zijn voor mevrouw om aan haar gezondheid te werken? En dan niet eens voor jou, maar voor zichzelf, en de kinderen. Voor de kinderen is het ook fijn een gezonde en gelukkige moeder te hebben, nu en over een paar jaar. Tenzij ze natuurlijk de pijp uit wil zijn voordat ze moet oppassen op kleinkinderen... :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef Buschetta het volgende:
Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Dat denken ze ook van jou hoor, met je 'dochters'. ;)
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 15:25:39 #196
5428 crew  miss_sly
pi_150736483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Laat haar dan maar haar conclusies trekken (zie reactie hierboven).

Ik heb vorig jaar ook gebroken met zo'n soortgelijke situatie. Sex is niet alles en ik mis de warmte ook weleens maar dat was ook al flink uitgeblust. Beetje wat jij beschrijft, mijn ex was model en nog steeds een heel erg mooie vrouw. Maar ja als er geen passie inzit dan is het alsof je een Ferrari rijdt met een fiat panda motor.

Ik (37) date nu onder anderen ook 21 jarigen die me voor de club in de armen vliegen en kussen. Mijn ex als die daar zou staan zouden de meesten denken dat ze haar zoon op komt halen....
Op die momenten ben ik blij dat ik nu nog geniet van die situaties die ik anders als ik nog een paar jaar was aangemodderd niet had mogen meemaken.

Dat is niet om op te scheppen maar wel om de dingen in perspectief te zetten. Jij hebt nog jaren van wilde avonturen voor de boeg. Misschien dat je vrouw als ze dit leest haar jeugdigheid herrinert en zich wat meer open kan stellen voor jouw behoeftes. Een man is gewoon meer "houdbaar" en heeft daardoor veel meer kansen om z'n genen te verspreidden. Klinkt heel dierlijk allemaal maar het zijn feiten en dus natuurlijk om zin in sex te hebben en gefrustreerd te raken als dat elke keer wordt afgeslagen.

Natuurlijk is de beslissing moeilijk als je kinderen hebt maar die zullen er wel overheen komen.
Jij geniet er van, maar niet iedereen is uit op 'wilde avonturen met jonge studentes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:28:10 #197
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150736538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, zelden zoveel bullshit in een post gelezen, ik heb het vermoeden dat je aan het trollen bent maar oke.

Ten eerste, er zijn ook normale mannen die niet iedere dag seks willen of hoeven en ten tweede er zijn ook normale vrouwen die wel iedere dag seks willen.

En wat zijn de grote invloeden op zijn gezondheid bij twee keer in de week seks?
Leuk altijd vrouwen die denken te weten wat "normale" mannen zijn :')
Een normale man denkt in ieder geval 1x per dag aan sex en wil het dan ook in de praktijk brengen.

Dat er een hoop mannen zijn die het "wel best vinden" is een gegeven maar ga me niet vertellen dat dat "normaal" is.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:35 #198
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150736572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een beetje goed uitziende vrouw van 30plus kan dat allemaal ook hoor.
Sure :') teveel sex and the city gekeken he? Hoeveel 30+ vrouwen gaan er in het weekend uit met jongens van 21? :') haha sorry maar ik lig hier echt dubbel.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:31:28 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150736632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Leuk altijd vrouwen die denken te weten wat "normale" mannen zijn :')
Een normale man denkt in ieder geval 1x per dag aan sex en wil het dan ook in de praktijk brengen.

Dat er een hoop mannen zijn die het "wel best vinden" is een gegeven maar ga me niet vertellen dat dat "normaal" is.
Net als jij denkt te we ten hoe normale vrouwen zijn bedoel je?
Ik denk wel meer dan 1x per dag aan seks, ben ik nu niet normaal?
En mannen denken gemiddeld geloof ik 19 keer aan seks, vrouwen 12 keer.

En wat is er niet normaal aan? de een heeft nu eenmaal meer behoefte dan de ander, dat is pas normaal.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de gezondheidsproblemen...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:33:04 #200
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_150736659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:24 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Ik moet toch bekennen dat ik niet op zulke wilde avonturen zit te wachten. Ik wil echt een vast maatje hebben wat ook je vrouw is. Ik zou er niet aan moeten denken iedere maand een ander te hebben bijvoorbeeld. Ik wil er eentje voor altijd juist. Dus voor 1 keer minder in de week ga ik niet mijn vrouw kapot maken door haar te verlaten. Daar hou ik teveel van haar voor.
Ok fair enough, Dus je kiest ervoor om in een soort illusie te leven en je lusten in te tomen voor een leven lang frustratie omdat je niet je ei kwijt kan.

Niet mijn ding maar je klinkt wel lief zo :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')